Tolvaj magyarok

Lopnak itt mindent, ami mozdítható

  2009. október 28. - Gyulavitéz Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Sírjatok velem!
2012-02-05 07:38:00

Már vagy két hete túl vagyok a dolgon, de egyszerűen nem bírtam leülni, hogy megírjam. Majdnem sírtam. Nem

Hogyan lesz a sportautó-szakíróból hitetlen kutya?
2011-11-21 13:21:00

12 év elteltével sem csúnya Nos, igen, nem sietem el a dolgot. Tavasszal találtam ki, hogy megválok tőle , de

Ki fog tejelni, ha betartjuk a szabályokat?
2011-09-07 06:00:00

Egyre több a traffipax. Belegondolt már, mi lesz, ha az autósok a sok kamera miatt egyáltalán nem mernek majd

Halál a macskákra!
2011-08-27 17:30:00

Ez itt a két kutyám. A nagyobbik, Lloyd, egy 55 kilós hovawart. Nemcsak a macskák, de a kutyák, sőt a betörők

 

Majd kiesett a szemem, mégis alig láttam az útjelző táblákat. Ma már azt is tudom, miért. Mert lopunk. Mindenhol, mindent ellopunk, amit csak bírunk.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr631480606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fagzal 2009.10.29. 03:06:17

Úristen, milyen durva kommentek...

Egyre gázabb ez az ország... pontosabban akik benne laknak :( Csomó felesleges indulat, erőskörés, politizálás, mindenhezjobbanértés. Mi soha semmiért nem vagyunk hibásak, mindenről a külföld/zsidó/cigány/MSZP/Fidesz/stb. tehet, ugye?

Speciel én most dolgozom. Ajánlom másoknak is.

PrivatEye 2009.10.29. 03:26:11

Ritkan kommentalok, de most megis egy mondat erejeig meg kell allnom.
A cikkiro egyetlen szoval sem emlitett etnikumot, csupan leirta, hogy mennyire katasztrofalis a helyzet lopasok tekinteteben. Ez teny. Szornyulkodve veszem tudomasul, de ennyi.
Hogy ki, milyen szellemet kepzel a lopasok moge, egyeni problema. En csak azt tudom, hogy bizonyosan vannak bunozo hajlamu ciganyok es zsidok is, mint ahogy mas etnikumban is. Engem mar paran megkarositottak, es azt biztosan tudom, hogy a felmenoik kozott egyiknek sem volt senki a fent emlitett nepcsoportbol...

PrivatEye 2009.10.29. 03:27:18

Megsem utalok minden magyart, mert nem akarok altalanositani egy-egy peldabol. Csak tudomasul veszem, hogy legkozelebb ovatosabb legyek. Etnikai hovatartozas nelkul...

PrivatEye 2009.10.29. 03:28:28

Amugy pedig en kovetem fagzal peldajat, es folytatom a munkam. Ilyenkor is...

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.10.29. 04:49:19

@PrivatEye: a ciganyok 95szazaleka bunozik, a magyaroknak meg 5szazaleka....

egyenlo?

eddig ritkan irtal, eddig bolcsnek hihettunk.

PrivatEye 2009.10.29. 05:41:18

@visszakettopadlogaz: Sajnalom, en nem vagyok olyan jol tajekozott statisztikakat illetoen.
Biztos az en hibam, hogy eddig mindket nemzet ritkabbik, 5 %-at sikerult kifogjam... :)

klacus 2009.10.29. 05:54:58

@PrivatEye: Tudod a gráfok...

Nagy halmaz magyar- részhalmaz cigány - részhalmaz bűnöző

és nyilván van a nagy halmaz: magyar és részhalmaz bűnöző.

A két alsó részhalmaz tartalmilag nem egyenlő, mivel a halmazok tulajdonságai mások. Ennyi. A vita a haélmazok méretén folyik, ami viszont szubjektív megítélés, mivel ebben az országban nem mernek ilyen irányú felméréséket végezni.

klacus 2009.10.29. 05:57:01

GYulavitéz: A totalcar felől a reklám remélem jól fizet....

Kell a 13.ik havira ?

dennisthemenace 2009.10.29. 07:59:23

@zippofcy6: Egyetlen magyar part van..Azt is meg lehet baszni.Megszallas kellene a magyarnak.

ebfül 2009.10.29. 08:18:36

Akkor is csak a 2 Ft-os kenyeret sírná vissza! Nincs itt már mit tenni. Az agymosás hatásos volt.

Nzoltan 2009.10.29. 08:20:35

Magyarországon a lopás mint olyan, lassan már "nemzeti érték". A fém és más recicling tolvajlás pedig cigány érték. De ez most mindegy.
Namost, a jelenlegi büntetés szart sem ér. Szerintem a halálbüntetés sokkal jobb megoldás lenne. Persze sorra hullanának a bűnösök legalábbis az az öt az elején, aztán rájönnének, hogy nem éri meg és abbamaradna a köztéri tárgyak lopása. Ezzel rengeteg emberéletet tudnánk megspórolni olyanokét akik ártatlanok és hasznosak a társadalomnak. Csak el kell már végre dönteni ki is a fontosabb ebben az országban és milyen jkövőt szeretnénk.
A kommunista beidegződést meg felejtsük már el. A környező országok ezen valahogy túl tudtak lépni.

Karvaly 2009.10.29. 08:21:48

@dennisthemenace: rossz lehet neked, ha ennyire utálsz mindent, ami magyar, miközben magyar vagy.

Gettóblaszter 2009.10.29. 08:24:16

Asszem Hagalex írta fentebb, csak még nem válaszolt rá senki: A Sarkozy (francia elnök) magyar. ROFL!! Olvastad az Egri csillagokat csókolom a kezsit lábát? A sárközi ősi cigány név. De csak rá kell nézni a pofájára. Mondjuk abban sem vagyok biztos hogy júdea népe nem szivárgott be a családjába...

Nzoltan 2009.10.29. 08:27:24

@orsós vendel:

És erre büszke vagy?

Hát bazdmeg azért tartunk itt, mert nem tudsz tullépni dolgokon. Különbnek tartod magad, de ugyanolyan vagy. Vagy még rosszabb.

Gettóblaszter 2009.10.29. 08:27:47

Ja még annyit: fentebb írták azt is, hogy a halálbüntetésnek nincs visszatartó ereje. Ez lehet, viszont hatékony evolúciós nyomás a becsületes gének felé. A bűnöző hajlamok szép lassan kifogynak, ugyanis akit 20 évesen felhúznak az első fára, az -még ha cigó is- csak pár gyereket hagy maga után, akik aztán pár év múlva csatlakoznak faterhoz a nirvánában. Na így lehet szépen megoldani a társadalmi problémákat.

Karvaly 2009.10.29. 08:31:07

@Gettóblaszter: nem olvasod figyelmesen a hozzászólásokat, már linkelték ide a Sarkozys wiki bejegyzést, abban benne van, hogy anyai ágon szefárd zsidóktól származik.

Nzoltan 2009.10.29. 08:37:06

@megint:
Ne legyél ebben biztos. A felzárkóztatásra költött több száz milliárd is eltünt az évek alatt. Aztán csodálkozol, hogy vidéken mekkora palotákban élnek olyan emberek akik még a tévében sem láttak munkát.

Nzoltan 2009.10.29. 08:40:19

A cikkhez:

"Majd kiesett a szemem, mégis alig láttam az útjelző táblákat. Ma már azt is tudom, miért. Mert lopunk. Mindenhol, mindent ellopunk, amit csak bírunk."

Hát Gyulavitéz ha a családodban ilyen jól megy a biznisz, akkor miért nem egy születésnapi összejövetelen vitatod ezt meg a felmenőiddel?
Másokat letolvajozni nem korrekt. A jövőben irj a saját nevedben, mindenkinek jobb lesz.

Karvaly 2009.10.29. 08:50:39

@Nzoltan: Lehet, hogy ez a 'lopásbeszédhez' vezető első lépcső, legközelebb kiáll, és bejelenti, hogy 'igen, a családommal együtt loptam. Loptam reggel, éjjel meg este, nyílvánvalóan végigloptuk az elmúlt másfél - két evtizedet'

:)

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.10.29. 09:15:56

@Nzoltan:
Ez igaz, de jellemzően nem a retkes seggű épít belőle palotát, hanem azok akiknek gondoskodni kellene arról, hogy eljusson a romáig a segítség!

Erről a "C akciós" házépítéses dologról meg le kellene akadni, mert nem ezer számra építettek a cigányoknak, ráadásul mint korábbi kommentemben is jeleztem olyan segítség a szocializálatlan, munkanélküli, földbekapart ablaktalan putriban élő cigánynak a C akciós ház, mintha neked Boeing utasszállítót vennék! Nyilván sokra mennél vele...

A C akciós házak csak arra voltak jók, hogy a többség fröcsöghessen miatta, és hogy még nagyobb legyen a szakadék.

Mint itt már többekkel megállapítottuk:
-normális SZAKMAI programot kellene alkotni a tisztelt politikusoknak
-nem kellene úgy dobálni közéjük a segélyt mint a fruttit.
-Munkát kellene nekik biztosítani, illetve amelyiket kell azt rá kell kényszeríteni a munkára.
- A szociopata elemeket külön kellene választani, mert bár sokak nem hiszik, de a többségük nem az.
-Sok-sok felzárkóztató program a roma gyerekeknek, hogy ha felnőnek nekik már ne az legyen a problémájuk mint az idősebb generációnak.

...meg ilyenek... de ez csak üres libsi duma, tudom.

Sokkal egyszerűbb ha kiírtjátok a fajtájukat, hiszen ezt már okosba megmondta itt az a szűk tucatnyi nagy MAGYAR! :))

dennisthemenace 2009.10.29. 09:25:28

@Karvaly: Nem mindent.Szeretem a kolbaszt,a Parenyica sajtot,a Somloi Galuskat,Michelle Wild es Maya Gold filmjeit....

AK76 2009.10.29. 09:41:19

@Hagalex:
Tudod miért "üres libsi duma"?
Azért üres duma,mert UGYAN EZEKET SZAJKÓZZA x éve a szadesz,is a maszop is,és a fidesz is.
Ilyen programok,olyan felzárkóztatás,amolyan integráció,
támogatás,szociális segély,pályázati pénzek,segítség,segítség,segítség...
Semmi másról nincs szó csak a MI segítségünkről,csak a MI igyekezetünkről,csak arról hogy MI legyünk toleránsak,mert a békés együtt élés,meg a többi üres faszság szövegek...
Szerinted feltette már bármelyik liberális gondolkodó,szemellenző nélkül azt a kérdést magának,és másoknak,hogy ŐK AKARJÁK-E MINDEZT????
Nem lehet hogy falra hányt borsó minden igyekezetünk?
Nem lehet hogy AKI AKART közülük,már réges régen integrálódott???
A mi városunkban is lakik pár cigánycsalád,megbecsült tagjai a közösségnek,miért is?
Mert AKARNAK,és TESZNEK azért hogy olyan életet éljenek,mint a többség.
Ennyi.
Tömheted őket pénzel,adhatsz nekik segélyt,lakást,tüzifát,ingyen kaját,oktatást,BÁRMIT..
Ha NEM AKARNAK,baszhatod.

Gettóblaszter 2009.10.29. 09:49:06

Karvaly: Igazad van efelett elsiklottam. Ezek szerint régi sejtésem igaz. :-)

Karvaly 2009.10.29. 09:50:08

@AK76: De pont nem azt mondja, hogy tömni kell őket pénzzel, hanem azt, hogy rá kell őket kényszeríteni a normakövető magatartásra, asszimilálni őket. Akit lehet, cukorkával (oktatás, ösztöndíj), akit nem lehet, büntetéssel.
'45 előtti korban a legtöbbük megtalálta a helyét, voltak ugye a muzsikus cigányok, a lókupecek, a késesek (ez akkor még csak élezőt jelentett), drótosok (ők meg nem a kábelt lopták, hanem edényeket foltoztak).
Ha félre lehetne dobni a jelenlegi liberálmaszlag megközelítést, akkor szerintem neked se lenne bajod velük, mert nem kellene a lopásoktól félned - akit sikerül beilleszteni, a munkahelyén lenne, akit nem, meg a börtönben. Ekkor is zavarna, ha valakinek fekete a haja és barnább a bőre?

Karvaly 2009.10.29. 09:52:33

@Gettóblaszter: azért a Polanski melletti azonnali kiállásból is sejthető volt. Amúgy született katolikus, csakhát a zsidóság ugye nem csak a vallásról szól.

Karvaly 2009.10.29. 09:56:09

@dennisthemenace: ha csak ennyi, akkor ezeket megkapnád mondjuk Párizsban is, nem éreznék késztetést szidni a többit...

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.10.29. 10:12:06

@AK76:
Éppen ez a baj... csak szajkózzák, és semmit nem tett egyik sem soha érdemben!
Ál programokkal, ál szakmaisággal, pillanatnyi politikai haszonszerzésért....
Hallgass meg szakmai véleményeket nem politikusoktól, hanem szociológusoktól, társadalomtudósoktól. Elmondják Ők neked mit nem tettek meg politikusaink.

Ez a baj... Ha elkezdtek volna valami érdemi munkát ezelőtt 20-30 évvel, akkor most nem itt tartanánk...

Egy részük akarná....
Ha nekem nincs munkám neki hogyan lesz?
Hány önkormányzat tette kötelezővé a segélyért a munkát? Az utlsó időkig semmeklyik... merthogy az JÁR... ezt mondták.
Egy nagy büdös LÓFASZ jár.

Amelyik nem akar dolgozni azt meg kényszeríteni kell.
Ilyen van ám magyarban is! Azt is kényszeríteni kell!

dennisthemenace 2009.10.29. 10:21:53

@Karvaly: Megkapnam,ha cca 120 kilometert autoznek erte.Annyira azert nem hianyzik.

AK76 2009.10.29. 10:22:59

@Karvaly:
Semmiképpen nem zavarna,mint ahogy most sem zavar a bőrszínük.
De nem figyeltél.
Csak annak segíthetsz,aki akarja,és hagyja hogy segítsenek neki.
Ha ilyesmiket írsz hogy "normakövető magatartásra való kényszerítés",pillanatok alatt a pofádban landol a büdösnáci jelzó,punktum.
Én már meg sem próbálom elmagyarázni hogy mi a különbség a náci és közöttem,semmi értelme,legyek náci,ha úgy jobban tetszik..
De az a magatartás ahogy eddig álltak a dologhoz ezek a kiművelt liberálbolsik,az megbukott,elvetélt vége,annyi.
Nem a jobbik miatt,nem a náci-fasiszta kisebbség miatt,hanem az emberek miatt,akikre aggathat bárki-bármilyen jelzőt,tudják,látják,tapasztalják azokat a problémákat amik miatt áll a cirkusz a Magyarok,és a cigányok között.
Nem ma kezdődött,de kurvára a liberális média,politika felelőssége hogy idáig fajult ez az egész dolog,és az ő módszereik,minthogy SEMMIFÉLE módszereik nincsenek,az eltusoláson,hazudozáson kívül,nyilvánvalóan megbuktak.

Karvaly 2009.10.29. 10:24:19

@Hagalex: egyetértek. Azt erősen lehet sejteni, hogy a politikusok azért nézik el az uzsorások tevékenységét, mert rajtuk keresztül intézik a szavazatvásárlást, ez sajnos a cigányság további leépülését garantálja, és nem is látom, hogy ez változahatna a közeljövőben. Ironikus módon, talán pont a Jobbik segíthet, ha nem hagyja lesöpörni a cigány maffiák felszámolását, onnan már lehetne kezdeni valamit.

Karvaly 2009.10.29. 10:29:52

@AK76: Ja, a ballib megbukott, és remélem, ezt a választások is megerősítik.
Onnantól viszont már nem lesz akadálya annak, hogy a normakövetésről essen szó. Max. egy 10%-os párt szócsöve veri a tamtamot, de az meg kit érdekel, annyira fog számítani, mint amikor Thürmer akar kommunizmust.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.10.29. 10:33:54

@AK76:

"Ha ilyesmiket írsz hogy "normakövető magatartásra való kényszerítés",pillanatok alatt a pofádban landol a büdösnáci jelzó,punktum."

Erről mióta tehet a retkeslábú romagyerek?

Ezt azokkal kell megbeszélni akik büdösnáciznak. Azok pedig a "magyar" politikusok!
Az a szomorú igazság, hogy a cigánykérdés minden politikai osztálynak nyűg, és ha valamelyik fanyalogva hozzá is nyúl a kérdéshez, a másik azonnal azt lesi, hogy mibe, és hogyan lehet belekötni.

Az iskolai szegregáció tökéletes példa erre.
Kérem!
Ha valakin a szegregált oktatáson keresztül lehet segíteni, akkor segítsünk úgy, és majd ha sikerült alapnormákra nevelnünk akkor kezdjük el a többségi, normális közösségbe is beépíteni.
Na de emberjogi faszságokra hülyeség hivatkozni, mert ha erőltetjük akkor nem segítünk vele.
Egyszerűen fogalmazva...
Senki nem az egyetemen kezdi a tanulmányait, hanem az oviban, ahol megtanul közösségben élni, verselni, a cicabetűt, ...stb...

AK76 2009.10.29. 10:36:49

@Hagalex:
"Amelyik nem akar dolgozni azt meg kényszeríteni kell.
Ilyen van ám magyarban is! Azt is kényszeríteni kell!"
Látod?
Értjük mi egymást,de minthogy Gyulavitéz nyilvánvalóan Agent Provocateur módjára ilyen címet választott a cikkéhez,nem kell csodálkozni hogy ilyen reakciók születtek.
Az emberek nem hülyék,legalább is nem mind hülye,és tudja mekkora felelősség terheli a genny-médiát az ilyen és ehhez hasonló cikkek miatt,és most nem kell senki részéről a hülye süketelés,hogy dehát ez csak egy autós témával foglalkozó cikkecske,semmi köze a rasszizmushoz...
A címe maga a vegytiszta provokáció,pláne ebben a korban,ebben az országban.
Biztosan születhet belőle még valami böffenet a zindexen'hogy juj a csúnya nácik ide is betették a lábukat,vagy valami ilyesmi...

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.10.29. 10:37:11

@Karvaly:
"Ironikus módon, talán pont a Jobbik segíthet,"

Ne hidd, hogy a Jobbiknak bármilyen megoldása van! Semmi!
Tudod mi volt a cigánykérdésre a válasza a képviselőjüknek? HABOGÁS!
A hőbörgés a programjuk.
Sajnos velük sem leszünk előrébb mint a Fityesz- Szoci párossal. :(((

dennisthemenace 2009.10.29. 10:37:15

@Karvaly: De jot rohogok majd rajtad ket ev mulva..Normakovetes,mirol beszelsz?

Karvaly 2009.10.29. 10:41:00

@dennisthemenace: gondoltam, hogy nem ismered a fogalmat :)

Karvaly 2009.10.29. 10:44:36

@Hagalex: az mindegy. Ha folyamatosan verik a tamtamot ellenzékben, azzal rákényszeríthetik a kormányt, hogy valódi lépéseket tegyen. Mondjuk akkor, ha a felmérések szerint a lakosság 80%-a követeli a cigánysághoz köthető bűncselekmények elleni fellépést, a deszegregációról papoló lilaködösökre meg figyel 2%.
A maffiózók sajnos közismertek, nem kellene különösebb bravúr az elcsípésükhöz, csak szándék.

AK76 2009.10.29. 10:47:02

@Hagalex:
Mégegyszer mondom,először vizsgáld meg VALÓBAN AKARJA-E a cigány kisebbség azt amit a többség is szeretne,én csupán ebben kételkedek,túl sok személyes tapasztalat,túl sok nem egyedi negatív példa az ami miatt azt merem mondani,segítsenek ŐK IS magukon,ne csináljanak 6-8 gyereket,akarják elfogadni a normákat,bármilyen nehéz is,bizonyítsák be hogy megéri velük együttműködni.
Én ebben kételkedem,ennek hangot merészelek adni,és ezért vagyok rasszista,mélymagyar,náci,stb...

Karvaly 2009.10.29. 10:48:17

@Hagalex: a szegregált oktatás egyébként működne, akartak is leszakadt vidékeken igazodni a gyerekek tempójához, aztán jöttek a 'jogvédők', feltüzelték a szülőket, hogy hogy ez nekik hátrányos, lett is nagy balhé belőle. Mert ugye mennyivel jobb, ha összezárják a különböző képességű gyerekeket, aztán azok is csak unatkoznak, akik már elsőre is megértették, meg azok is, akik már évekkel ezelőtt elvesztették a fonalat, mert fontos alapfogalmakat ugrottak át.

dennisthemenace 2009.10.29. 10:52:44

@Karvaly: Gondolom arra gondolsz,amit a Vezír szeretne;mindenkinek kuss,Hajra Magyarorszag!

Karvaly 2009.10.29. 10:53:23

@AK76: valószínű, hogy nagyon sokan nem akarják. Gondolj bele, a mostani gyerekek úgy nőnek fel, hogy a nagyszüleiket sem látták dolgozni, természetes számukra, hogy elküldik őket lopni, meg a sok gyerekből van a pénz, aztán a megszületetteket már csak az utca neveli.
Ezért kell a folyamatot kivülről elkezdeni.

Karvaly 2009.10.29. 10:56:11

@dennisthemenace: nem. Én arra gondolok, ha egy állam csak úgy tud hatékonyan működni, ha az emberek nem egymás ellen küzdenek, hanem képesek együttműködni, megbíznak egymásban. Ennek része a nemzeti összetartozás, a közös nyelv, történelem, ünnepek.
És ez ellen dolgozik a hozzád hasonlók mindent lefikázása.
Az építő jellegű kritikát hasznosnak tartom, de amit te csinálsz, az csak rombol.

dennisthemenace 2009.10.29. 11:01:05

@Karvaly: A magyar erre soha nem volt kepes,es nem is fog valtozni semmi.Jo pelda a Mercedes-telkekkel valo idiota politikai jatek.Egymast faljatok fel,a "dogoljon meg a szomszed tehene is" mentalitas uralja a magyarsagot.
Epito jellegu kritika? Es ki hatarozza meg,melyik az es melyik fikazas? A Fityisz? Vagy a Jobbik? Mire fel?
Ki kezdte el szetverni a nemzeti unnepeket a csocselek biztatasaval?

korszellem 2009.10.29. 11:01:55

@fagzal: anyád dolgozzon éjjel te fasz

korszellem 2009.10.29. 11:02:58

@dennisthemenace: te olyan hülye vagy,hogy anyád se szeret

dennisthemenace 2009.10.29. 11:06:31

@korszellem: Annyira nem,mint te.Miert nem akarsz ejjel dolgozni? Akkor legalabb nem latszik,milyen sotet vagy.

AK76 2009.10.29. 11:07:54

@Karvaly:
Mindezt csak őszinte,és konstruktív módon lehet megtenni,beszélve a témáról,nem úgy mint ahogy draskovics terrorminiszter tette a Miskolci rendőrkapitánnyal kapcsolatban,nem úgy ahogy a fizetett bértollnokok teszik,például az indexen,hanem egészen más módszerekkel...
Egyébként ők maguk is tudják mi a valóság,de pillanatnyi érdekeik előrébb valóak,mint a probléma esetleges megoldásával érdemben foglalkozni,és ezért tartunk itt...

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.10.29. 11:11:28

@AK76:
Egy három éves gyerek sem akar feltétlen fogat mosni, mégis rá lehet venni.
Nem állítom, hogy egy romát is hasonló pedagógiai módszerekkel lehet meggyőzni, de igenis meg lehet! Vannak erre igen jó szakembereink, hagyni kellene őket kibontakozni, és nem utolsó sorban politiki és társadalmi szinten támogatni!

Azzal a réteggel amelyik meg szociopata keményebben, és más módszerekkel kell fellépni, mert velük nem lehet másképp. Ez a rétegük amúgyis bűnöző, őket szépen el lehet zárni a Bastille -ba! Dolgozzon ott ingyen, kosztért, ha neki az jobb!

dennisthemenace 2009.10.29. 11:13:05

@Hagalex: A Bstille-t leromboltak,talan elkerulte a figyelmedet.Egy metromegallo van a helyen,oda meg hulyeseg lenne bezarni barkit is..

AK76 2009.10.29. 11:13:47

@dennisthemenace:
Ki kezdte el szetverni a nemzeti unnepeket a csocselek biztatasaval?
Talán az MSZP?
Talán a szadesz?
Talán AKIK MÖGÖTTÜK ÁLLNAK?
Ne komolytalankodj már barátom!
Ha akarták volna hogy ne történjenek meg az attrocitások,akkor nem is történt volna semmi sem.
Akkor is,előtte is,és ma is meg vannak a módszerek az ilyen csőcselék megfékezésére...
Hja...csakhogy az ÉRDEKEK mást diktáltak,és mást diktálnak ma is...

Karvaly 2009.10.29. 11:15:42

@dennisthemenace: Soha? Ezt csak a hozzád hasonló elvtelenek mondják. Azt ugye tudod, hogy '56-ban utcai becsületkasszákban gyűjtötték a pénzt, és senki nem vett el belőle? Valahogy ezekről nem esik szó a ballibek megemlékezésein, ott inkább ellenforradalmat (Havas Szófia) emlegetnek, meg az ÁVÓsokat sajnálják.
Azt jól mondod, hogy Kecskeméten is politikai játék volt, sok közöttük a magyargyűlölő.
Azt, hogy mi az építő és mi a romboló kritika, az ember saját etikai érzéke mondja meg. Erkölcs és gerinc, bár attól tartok, neked ezek ismeretlen fogalmak.

Karvaly 2009.10.29. 11:19:00

@AK76: úgy van, ezt kellene csinálni. A politikusok láthatóan ellenérdekeltek, erős társadalmi összefogás kell az akaratunk rájukkényszerítésére. Ez se lesz egyszerű, belátom.

dennisthemenace 2009.10.29. 11:25:50

@AK76: Nem.A jobboldal nagy balvanya engedte ki a palckbol a szellemet,mert azt hitte uralni tudja majd oket.Meg lehetett vona fekezni oket,persze.Es akkor oriasi pofaval martirt csinaltak volna az alkesz futballhuliganokbol,aki megserultek,vagy netan elpatkoltak volna.
Karvaly;hagyd mar 56-ot, a konyokomon jon ki es mar baromira unom.Persze,mindenki hos volt,meg aldozat,mi?

Karvaly 2009.10.29. 11:27:03

@dennisthemenace: aztán a franciáknál mégsem szokás július 14-én a Bastille őreit nyilvánosan sajnálni. Bár megpróbálhatnád :)

joskafiser 2009.10.29. 11:28:26

Draga jo Gyulavitez Ocsem !

A folottem levo 475 kommentben mar biztos irtak sokan - en nem olvasom el oket-:

Tolvajozd angyad tergyekalacsat azt, de engem ne ! Tudod-e kik lopjak az alut meg a szinesfemet? Tudod. Bezony, a ceganyok.

De ezt persze nem szabad mondani mert hat mocskos kirekeszto fajgyulolo rasszista allatok vagyunk ettol. Persze az, hogy ez teny, ne zavarjon senkit!

Mediamunkas meg aztan szajara ne vegye soha ezt a szot, mert ki is rugjak izibe ! Csak arra kernelek h a tobbi parmilliot ne sertegesd mar!

KOSZ !!!

dennisthemenace 2009.10.29. 11:30:49

@Karvaly: Azert nem megyek oda.De valoszinuleg mindenki csak mosolyogna,az nem Magyarorszag..)

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.10.29. 11:38:38

@dennisthemenace:

Mint börtön szinonimája használtam....
Nem mostanában mentél ki? Nem ismered? Mi idehaza mint homurkodós változatot használjuk, és nem foglalkozunk azzal, hogy áll -e még Párizsban.

Vannak még ilyen szavaink: kaptár, dutyi, szálló, hűvös.... nna ilyen a Bastille is! :)

dennisthemenace 2009.10.29. 11:44:26

@Hagalex: Tobb mint negy eve..Nem hallottam meg igy..)

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.10.29. 11:45:23

@Karvaly:
Ez hülyeség!
Soroljak neked ballib 56 -osokat?
Baloldalon sem az ellenforadalmat siratják.
Ezt már be kellene fejezni ebben az országban.
Baloldalon éppen úgy vannak normális emberek mint jobbon...nem így kellene, nem nézetek szerint kellene megítélni senkit.

Hofi vicceit érdemes ezzel szemben meghallgatni.

Másfelől azt sem hiszem, hogy 56 -ot TV székházat szétverő honfitársaink stílusában kellene ünnepelnünk.
De még csak nem is Viktor napi politizálós stílusában!
Sikerült ezt úgy általában, jobb és baloldalon egyformán elbaszni!

De szerintem ne menjünk bele 56 -ba is.
Akkor újabb 30 komment jön.

Garga Pitic 2009.10.29. 11:46:53

a szart is kilopjuk alólatok!

Gettóblaszter 2009.10.29. 11:54:19

Csatlakozom. Van 30 köb a gödörben, már ma jöhetsz érte. :-)

AK76 2009.10.29. 11:54:30

@dennisthemenace:
A jobboldal nagy bálványa??
Azt hiszed "létezik" a mi viktorunk,vagy akár fletó??
Ezek az emberek csak maszkok, álcák, bábuk,akiket odatesznek a pultra,hogy a plebsz tudjon kit imádni,vagy gyűlölni,egy TERMÉK a népeknek,akik nem értik miért,és hogyan baszták át,és basszák át őket,mind a mai napig...
Szerinted létezik a jobboldal,vagy a baloldal??
Szerintem valamikor a "rendszerváltás" idején volt egy elszólás,egy verbális "faux pas" ami így hangzott:-"teccettek' volna forradalmat csinálni"....

AK76 2009.10.29. 11:58:03

@orsós vendel:
Íme még egy agent provocateur.
Mennyit kapsz érte szarházi?

dennisthemenace 2009.10.29. 12:39:11

@AK76: Aki mondta,az baszta el legjobban,mig kormanyzott.Egyszeruen dilettans volt.

AK76 2009.10.29. 12:45:06

@dennisthemenace:
Szerintem meg MINDEGYIK tudja mit miért tesz,szó sincs elbaszásról,legfeljebb tudatos átbaszásról,pláne szarnak az országra,az itt élőkre,és minden az érdekszférájukon kívül eső témára...

Garga Pitic 2009.10.29. 12:47:54

@AK76:

egy poszt 4000 forint

ha érdekel téged is beszervezlek,origón indexen meg a főleg a tc-n kell provokálni!

önkéntes rendőr 2009.10.29. 12:50:29

@Hagalex: Tudod Hagalex, azt kellene már végre megérteni, hogy többszáz év szelekciója, ami a lopás útján történő túlélésről szólt (és szól!) nem tüntethető el egy tollvonással.
Teljes géncsere meg ugye nem lehetséges.

Maradna a törvényi szabályozás. Azt pedig júdeából szaladt barátaink már jó előre kivették a kezünkből.

Hát így állunk.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.10.29. 14:42:06

@önkéntes rendőr:
Ha valamihez nem tudsz ép ész érvekkel hozzászólni, akkor maradj inkább csendben, ne bizonyítgasd úton-útfélen, hogy mennyire híján vagy az olvasottságnak.

Vona barátod vagy Morvai barátnéd adja a szádba, hogy az emberek lopás útján is elképzelhető biológiai szelekció?

Gratulálok a míves eszmefuttatásodhoz!

zippofcy6 2009.10.29. 15:09:42

@Hagalex: Akinek csepp esze is van annak már rég világos hogy te egy fizetett stróman vagy (politikusainkhoz hasonlóan)
szal inkább neked kéne csendben maradnod.

Inkább menj és munkálkodj az általad oly nagyra becsült cigányság felemelkedésén.
Elvégre tettei, és nem szavai jellemzik az embert :P

önkéntes rendőr 2009.10.29. 16:05:41

@Hagalex: Te meg tanuld meg a történelmet!
A cigányok a Pandzsábból való kiűzetés után (érdekes, mennyire hasonlít az Egyiptomból való kiűzetéshez) évszázadokig vándoroltak, és e vándorlás során sehol se nézték őket jó szemmel. Ez egy halottégető kaszt volt, amelynek tagjai mindig id csórelésből tartották fenn magukat. Az volt a férfi, aki minél többet tudott lopni a családjának. Földet sosem műveltek, csak loptak. Ma is ezt csinálják.
Ezt tudtad Te ostoba? Te meg véded őket. Vagy közéjük tartozol, vagy agyatlan vagy! Mondjuk, ha az előbbi (vagy zsidó vagy), akkor úgyis mindegy, egy követ fújsz velük...

dorkoka 2009.10.29. 16:06:12

@orsós vendel: idő kérdése mikor lesztek csírátlanítva, a nyugat esélyes polgárháborúról beszél, én ott fogok állni mögötted

önkéntes rendőr 2009.10.29. 16:08:06

@Hagalex: A biológiai szelekció így működött náluk. Aki lopott, az életben maradt. Ezt néhány jogszabállyal nem lehet megváltoztatni. Évszázadok genetikai átalakulása pár év alatt nem jön helyre.

dennisthemenace 2009.10.29. 16:48:56

@dorkoka: Melyik nyugat?? En itt nem hallottam semmit,csak azt,hogy a kreten, utcan hoborgo faszok szama nott az utobbi idoben Magyarorszagn...

Suttora 2009.10.29. 17:02:21

@önkéntes rendőr: "érdekes, mennyire hasonlít az Egyiptomból való kiűzetéshez"

Milyen kiűzetéshez ember? Talán kivonulás nem? És egyáltalán nem hasonlít. A fáraó mindent megtett, hogy Egyiptomba tartsa a zsidóságot. A 10 csapás mond valamit?

fosdapass 2009.10.29. 17:04:10

Nem is remélem a választ, de megkérdem:
1-2 éve lehetett hallani a médijában az M0-ás felett feszülő egyik gyalogos-felüljáróról, amit állítólag alomínyiomból csináltak a kivitelezők (panama országban és gazdagéknál ez nem ritkaság:).
Aztán annak rendje és módja szerint a szociális rendszeren élősködők több alkalommal is elkezdték bontogatni, ennek ellenére meg lett csinálva újra és újra alomínyiomból, de most már állítólag kamerával(!) figyelik(!) az avtopálya kezelői.

Igaz ez? És ha igen, melyik ez a felüljáró? Nézegettem én többször a teljes gyűrű feletti műtárgyakat, de mind horganyzott vasnak tűnt inkább.

fosdapass 2009.10.29. 17:06:17

@Suttora:
"A fáraó mindent megtett, hogy Egyiptomba tartsa a zsidóságot."

Nagy debil volt a fazon. És ahogy mondani szokás: bolondé a szerencse ;-)

Alvin666 2009.10.29. 19:20:59

Tisztelt Ujsagirok,

kernem javitani a cikk cimet " Tolvaj magyar allampolgarsagu egyenek"-re.

Koszonom.

pink75 2009.10.29. 19:33:06

ha cikkíró kiesik a negyedikről és lefejeli a betonlépcsőt, én a lépcsőnek szurkolok

Suttora 2009.10.29. 19:58:49

@fosdapass:
Nem volt debil, csak kellett neki az ingyenmunka.

Krisi 2009.10.29. 20:30:24

Én csak azt nem értem, hogy Gyulavitéz miért nem marad az autóversenyzésnél? Ami nem megy, azt nem kéne erőltetni. Bár most már legalább tudom, hogy tolvaj vagyok :)

@dennisthemenace: sokkolni foglak, de Te is magyar vagy. Nehéz lehet minden nap ezzel a tudattal élned, őszintén sajnállak emiatt.

Ja, meg eszembe jutott egy vicc is:

- Mi hiányzik egy buszról, ami tele van cigányokkal?
- Minden, ami mozdítható!

:)

dzsihád (törölt) 2009.10.29. 21:14:33

Jó(?) ez a zsindexes hangvételű cikk.De hogy legyen kiegyensújozott a móka,és halgattasék meg a másik fél is,ezért tessenek szépen ezt is végiglovasni: kuruc.info/r/35/49365/ Viszonlátásra. Ja,és Szebb Jövőt!

xenuka 2009.10.29. 23:22:19

Legyen iszlám szerinti sarija - a tolvaj cigány meg zsidó kezét levágni.

newname 2009.10.29. 23:39:50

@orsós vendel:
vendikém, dikmá, nem kéne mindent kipofázni, ugyse megy a bót. ezek a rosszisták úgyse értik a mi dogainkot, nem lehet mindenki könyvelő, meg hogy nézne ki az a kis gádzso szemüveggel?
majd elmegyünk a maunikához, vagy a jozsi haverhoz oszt jól kipanaszoljuk a dógot, meg azért pénzet is adnak. a csömöri alu hidat ti akartátok elvinni előlünk? hogy ájjik a görcs a kezetekbe.

augustiener 2009.10.30. 02:25:06

"Ennyire nyomorultak vagyunk, hogy e nélkül nem megy? Hát mindent ellop az élelmes magyar, ami mozdítható?"

Ez mi? Milyen élelmes magyar? Hogy lehet ilyet leírni? Hányinger az ilyen ember. Remélem összetalálkozol egy ilyen élelmes magyarral, aki csak a telefonodat és a pár ezer forint készpénzedet akarja ellopni, de még meg is késel mellette!

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.10.30. 02:30:39

remelem gyulavitez amikor leirtad hogy "tolvaj magyarok" akkor magadra gondoltal, esetleg edesanyadra, vagy mindenkire a csaladodbol, mert azt elkepzelni nem mernem hogy edesapamra vagy a nagyszuleimre, esetleg a csaladomra gondolhattal vagy arra a sok millio magyar emberre gondoltal aki szorgalmasan dolgozik? ja es nem lop. soha.

kire is gondoltal pontossan? mert ezt azert pontositani kene.

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.10.30. 02:32:29

ja tenyleg gyulavitez, te magyar vagy?

szerintem aki annak erzi magat az ilyet soha le nem irna, sem belsosegen, sem kulsosegen, sem sehol, se viccbol se komolyan.

szerintem kimoderaltok de nem baj, tobbet nem jovok ide.

ne sirjatok azert :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.10.30. 04:47:33

@Hagalex:

Hagalex 2009.10.28. 08:19:46
Akartam ide írni, de nem írok.....

Fröcsögjetek..... :))

akkor ne irj, alld a szavad.

morcosboci 2009.10.30. 09:05:05

@dennisthemenace: mielőtt osztanád az észt vizsgáld felül egy kicsit a saját álláspontodat is. Ki engedte ki a szellemet a palackból? Kinek érdeke, hogy senki nem mer tüntetni? Orbán vezír? Ugyanmár, ne komolytalankodj.

Más: a cigánymaffiózókat nagyon könnyű lenne elkapni: vagyonosodási vizsgálat. Annó Al Capone is adócsalás miatt került börtönbe...

szalai 2009.10.30. 09:41:27

VÁRNÁM gyulavitéz HOZZÁSZÓLÁSÁT A TÉMÁHOZ.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.10.30. 11:40:36

@visszakettopadlogaz:

"Akartam ide írni, de nem írok....."

Meggondoltam magam. Van ilyen... :)
Most mi lesz?

Mi történt? Magadra ismertél valahol, valamelyik kommentemben?
Esetleg megsértettelek?

Persze ahelyett, hogy itt "fröcsögnék" kimehettem volna én is mint TE! :)))))

Karvaly 2009.10.30. 13:58:37

@dennisthemenace: azert csak próbáld meg. Ja, és ne külvárosi araboknak mondd :)

Karvaly 2009.10.30. 14:10:50

@Hagalex: úgy érted, aktív politikusokat, vagy ballib érzelmű embereket? Mert utóbbiakról el tudom hinni, hogy léteznek.
Lássuk csak a poltikusokat: MSZP, mint az MSZMP utódpártja, tele van volt pártkáderekkel, akik anno a szovjetek oldalán voltak. SZDSZ, mint rendszerváltó párt már elvileg esélyes lenne '56-osokra, de ők meg mindig is idegendektek a nemzeti érzelmektől (ld. Pető, amikor leantiszemitázta a pártvezér Retkest). SZDSZ-es Göncz és az volt Mécs. Gönczöt a rabtársai 'patkány'-nak hívták (ugyan miért), Mécs meg maga ismerte be, hogy spicli volt.
De ez valóban nem tartozik a témához. Még ahhoz sem, hogy miért is kell az összetartozás-érzéshez nemzeti ünnep.
Azzal egyetértek, hogy az embereknek nem nézeteik szerint kellene egymást megítélni, ez csak az árokásó politikusoknak segít, sajnos, nekik pont ez a rövidtávú érdekük.

Tibike15 2009.10.30. 17:50:26

menjen a büdös ....-ba a cikkíró, aki letolvajozza a magyarokat

ócska firkászok, mást már nem tudnak

bmeg újságíró, dolgozz többet és fizess több adót, akkor kevesebb tolvaj lesz, ha te nem eva-ban veszed ki a pénzed, hanem tisztességesen befizeted

ezt a fertőt, hogy le lehet tolvajozni egy országot

ha olyan okos vagy, akkor kimehetsz svédországba de akkor dolgoznia is kéne nem csak ilyeneket irogatnia, szóval nem biztos, hogy annyira örülne

nem tudom, hogy ilyen buta általánosítások minek kellenek, hacsak nem azért, hogy az ember felhúzza rajta magát

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.10.30. 18:33:13

@Hagalex:

magamnak tartozok annyival hogy veled nem vitatkozok.

( oregapam azt mondta mikor meg alsos iskolas voltam: ne vitatkozz hulye gyerekekkel, meg a vegen osszekevernek vele! )

a tc nalam ezzel a cikkel kihuzta a gyufat, nem igaz hogy el kell menni a falig minden "liberalis" medianak.

feketefutár 2009.10.31. 08:21:55

Nos....csak ma reggel olvastam a cikket és néhány hozzászólást. Ha a cikk címét személyesen mondaná valaki a szemembe,azt gondolkodás nélkül vágnám szájba.Hogy merészel bárki ilyet írni Magyarországon?!Ebben az országban a magyaroktól loptak,lopnak gyakorlatilag mindent. Az identitástudattól a baromfiig.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.10.31. 09:01:03

@visszakettopadlogaz:
"magamnak tartozok annyival hogy veled nem vitatkozok."

Nem kényszerít rá senki... ne vitatkozz!
Ne süllyedj a szinvonalamra, ne legyél ostoba tudatlan libsi mint én....

Viszont én, mint ostoba liberális tiszteletben tartom a Te véleményed is, mint ahogy másokét is! Ettől is vagyok LIBERÁLIS! Elfogadom azt, hogy más gondolhat mást mint én, joga van hozzá, hiszen magamnak is fenntartom a jogot a másképpen gondolkodásra.

Tedd Te is ezt, és akkor jól megférünk majd egymással! :))

T4KK 2009.10.31. 11:54:39

Aki annyira védi őket, költözzön közéjük. Én csak ennyit mondok. Kíváncsi lennék rá, hogy egy hónap múlva is védenék őket vagy sem.
süti beállítások módosítása