Belépőszint tíz milláért

BMW 120d Coupe

  2009. november 03. - ommm Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

 

Melyik volt az utolsó, olcsó BMW? Az Isetta vagy a 315-ös? Tudni akarja, milyen rendszerellenesnek lenni 2009-ben? Üljön be egy egyes kupéba.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr541493615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mikozsolt 2009.11.03. 16:03:21

Az autó szép, de kegyetlen drága annyi lóvéért.
Amúgy mi az a rántotthús-matrica?
Ha az amire gondolok, akkor....(nem tűrne nyomdafestéket)

series_one (törölt) 2009.11.03. 16:06:51

@Rocko-:

ezt ki mondta neked?
a skodákat fing összegből szervizeltük.
láttam pár számlát.

Humphrey 2009.11.03. 16:18:15

a kedvenc béemvém az egyes pont ezzel a karosszériával, talán csak kabrióban dögösebb.
megvan benne minden bmw 'dög'je, de a legkevesebb van benne a fennhéjazásból és az agresszivitásból.
nem is annyira magátol értetődő választás, mint egy hármas vagy egy ötös. és nincs benne idrive

minimalista, kemény, minőségi. feketében és benzinessel, napfénytetővel kéne.
pedig mercipárti vagyok

Humphrey 2009.11.03. 16:35:46

még valami: azért, ha kiflexelnék a b oszlopot az lenne az igazi, de ez igaz minden mostani bmw coupéra.

JmOS 2009.11.03. 16:36:27

Ommm!
A cikk nagyszerű volt! Átjött amit éreztél! Egyre jobbak vagytok!

Az autó is _biztosan_ nagyon jó (én maradnék a 34-nél, köszi...a dízel viszont _belső_ kényszer, oda vagyok érte! No jó a sor6 tádé még más...)

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.03. 16:39:20

@series_one:
"skodákat fing összegből szervizeltük."

Nagyjából Ő is ezt állítja! :))

Másrészről....
Ki a franc akar olcsón BMW-t???
Egy bömbi ne legyen olcsó! Legyen drága és JÓ!
Olyan nincs, hogy valami olcsó és még jó is.
Mindennek megvan a maga ára, nem véletlen, hogy ezeket az autókat annyiért kínálják amennyiért.
Olcsón jót csak relatíve lehet gyártani, abszolút értéken nem.

Vagy valami ilyesmi... .))

series_one (törölt) 2009.11.03. 17:00:31

@Hagalex:

ja igen.
elnézést.
akkor az előzménye hülyeség.

lacza87 (törölt) 2009.11.03. 17:01:30

@Hagalex: Egyetértek az ár-értékes eszmefuttatással!

Kacorka 2009.11.03. 17:16:54

@mikozsolt:

Rántotthúsmatricásak azok az emberek, akik jellemzően német, amerikai, ritkább esetben japán, francia, olasz vagyis külföldi gyártmányú 10-15 éves gépjárművükön nagymagyarországos öntapadós levonóval fejezik ki a globalizált világgal szembeni ellenérzésüket, egyben jelzik romantikus revíziós gondolataikat is.

Ocvt 2009.11.03. 17:29:18

Így Coupe változatban egész jó, de a csapotthátú változat az nem tetszik.

akiak 2009.11.03. 19:04:22

egy 135-ös performance csomaggal, aaaz kéne:)

mikozsolt 2009.11.03. 19:23:47

@Kacorka: Előre bocsájtom, hogy nincsen nagymagyarországod matricám.Annyit azonban nem értek, hogy mi a baj, hogy egyes embereknek revíziós álmai vannak?
Talán ez a csonka ország a mienk, úgy érzitek?
Ha igen, akkor szembeköpitek István urunkat, és minden ősünket!
Magyar az, aki Hazánkat Rántotthúsnak hívja?
Tudjátok mit, mennyetek Romániába, Szlovákiába, és húzzatok innen.
Ha meg onnan írtok, és ez a véleményetek országunkról, akkor nem muszály magyar oldalakat látogatni!
A cikkíró meg mennyen Ficóhoz bratyizni, de itt, magyarországon ne beszéljen így hazánkról
Hazaáruló

mikozsolt 2009.11.03. 19:28:08

Én meg azokat útálom, akik 120d tesztbömösre, ami 10 mikulásba kerül, azt mondja, hogy olcsó, miközben sosevoltország(szlovákia) útjait rója, és gúnyolódik azon az országon, ahonnan fizetését kapja.
Suttyóországban nincs elég autós magazin?
Nem vettetek el eleget tőlünk.
Mennyé', hajózzá a Lajtán, hiszen hajózható folyó, azt mondtátok, amikor kölcsön-földet megkaptátok

ommm 2009.11.03. 19:31:56

@mikozsolt: Oké, de most már lazíts egy kicsit, ha megkérhetlek.

rognork 2009.11.03. 19:36:22

Omm, nagyon szépen kérlek, fotózzatok egész alakos képeket is az autókról, mert ahogy írod: nézzék meg oldalról, kurvára nem lehet megnézni. Kevesebb bizbasz kéne, nekem már a hátamon jön ki a kormányösszekötő kis csavarjában tükröződő naplemente. Nehéz úgy követni a cikket, hogy nem lehet szemügyre venni a teszt alanyát.

köszönöm a figyelmet

vasvari 2009.11.03. 19:52:01

@mikozsolt: Szivemböl szóltál! Ne félj, nem vagy kisebbségben. Mondjuk ne keress sok magyar érzésü embert az index székházban.

Magam is olvasom a cikkeket mert vitathatatlanul tehetségesen irnak az autókról.

Viszont az ilyen rántotthúsos beszólással nem tudom mit kívánnak elérni? Ha erre lezsidózza valaki akkor rögtön az a rosszfiú.

Vályi István elnézést kérhetne vagy tényleg leadhatná az útlevelét a legközelebbi okmányirodában.

mikozsolt 2009.11.03. 20:17:14

@vasvaripal: Köszi szépen.
Nemsokára jönnek, akik lerasszistáznak minket
Nem baj, alig várom

mikozsolt 2009.11.03. 20:21:44

Ja, amúgy bocsánat, nem Lajta, hanem Ipoly az a "hajózható"
folyó a sohaország-magyar határon
Amúgy tényleg jó a cikk

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.03. 20:34:08

@mikozsolt:
Nem jönnek!
Viszont jó lenne, ha ezt a posztot nem offolnátok szét!

belsoseg.blog.hu/2009/10/28/tolvaj_magyarok
Itt a posztotok, ide írjatok skacok!
Mi meg had olvassunk BMW -vel kapcsolatos hozzászólásokat!
Köszi!

Heckantrieb (törölt) 2009.11.03. 20:38:54

@gyk: "Sztem 10 milla az sok érte, de 2 évesen megkapod 4 alatt xenonnal, idrive-val meg minden."

Mutass nehany xenonos-idriveos 2 eves 120d kupet 4 millio alatt.

Heckantrieb (törölt) 2009.11.03. 20:45:39

@Lord heckman: "de a felhasznált beltéri anyagok egy VW Borából (!!!) átülve monthatni spártaiak, gagyik."

Na ne rohogtess.

mikozsolt 2009.11.03. 20:55:05

@Heckantrieb: Nézegettem a hasznalauto.hu-t, és sok bi-xenonos fullos bömös van 4-4,5 milka körül.
Szerintem lesz két év múlva ebből is ennyiért

Dagiszabi 2009.11.03. 20:56:50

Pista: Kéne

A kedvenc emberem megírta a kedvenc autómat.
Most boldog vagyok.

Én mint elfogult Mercedesbuzi bizony bármikor átülnék az egyes BMW-be.
Volt olyanom, tudom miről beszélek.

Heckantrieb (törölt) 2009.11.03. 21:02:59

@Fiery: "A Professional Radio pedig tenyleg bunko. Csak probalj meg vele USB-s pendrive-rol zeneket lejatszani, es a szamok kozott keresgelni a jo kis 2 soros kijelzon."

Megprobaltam, sot, rendszeresen hasznalom. A jobb tekerogombbal baromi gyorsan megtalalok barmit a listaban. Talan csereld le a fos pendrive-odat egy iPod-ra. Tudod Bela, egy felcachelt adatbazisban sokkal gyorsabban lehet keresni, mint konyvtarakkal, es az azok kozott torteno bukdacsolassal szopatnod magadat. Hol elsz te, 1996ban? Remelem, a WinAmp-ot mar letorolted.

"10 millio Ft-ert ennyit kapsz."

Tevedes. 10 millioert azt kapsz, amit beikszeltel a rendelesnel. Ingyen iDrive nem kene?

Heckantrieb (törölt) 2009.11.03. 21:06:29

@mikozsolt: Ertelmi fogyatekosok kedveert meg egyszer: mutass egy xenonos, iDrive-os, 120d kupet (merthogy arrol szol a cikk), 4 millioert. Lehet kezdeni.

E82bol meg mar van keteves, mivel 2007 novembereben jott ki.

Fiery 2009.11.03. 21:18:57

@Heckantrieb: Miert is kellene egy BMW-hez mindjart egy iPodot venni? Bocs, de en maradok a pendrive-nal, amit egyebkent jo benan kezel a faceliftes iDrive (jo sok apro bug, lassu, nehezkes). Csak epp ha felpakolom a szamokat a HDD-re, akkor meg a random funkcio maskepp mukodik, mint pendrive-rol. Persze biztos bennem van a hiba, nem ertek nyilvan hozza, hiszen nincs informatikus mernoki diplomam :)

Es hogy tovabb idegesitselek: Winampot hasznalok PC-n, nincs Macem, nincs iPodom, nincs iPhone-om, de legalabb van Prof. Navigacio az automban. A Prof. Radios megjegyzes nyilvan nem sajat tapasztalatbol jott, a 2 soros kijelzo igenytelen es bena: nezd meg, mit kapsz _alaparon_ a Mercedes C-osztaly es az Audi A4 audioihoz. Ehhez kepest a BMW kiszurja a szemedet a Business Radioval, plusz penzert kapsz Professional, azaz 2 soros radiot.

Nincs egyebkent semmi bajom a BMW-fele hifivel ill. audioval, csak kicsit sok penzbe kerul (konkretan tobb mint 1 millio Ft-ba), hogy normalisan lehessen hasznalni (nem 2 soros kijelzo + USB/iPod bemenet), 2009-es premium autohoz merten rendesen nezzen ki (nagy szines LCD, azaz Prof. Navigacio), es szepen szoljon (Logic7). Mas premium markak eseteben legalabb a kezelhetoseg es megjelenes kapcsan tobbet kapsz alaparon. Nyilvan a BMW meg vezetesi elmenyben ad sokkal tobbet, mint mas markak.

"Tevedes. 10 millioert azt kapsz, amit beikszeltel a rendelesnel."

Marha sok mindent tudsz ikszelgetni a 8.8 millios alapar (120d Coupe) utan. Metalfeny, Prof. Radio, ulesfutes, es mar 10 millional vagyunk.

mikozsolt 2009.11.03. 21:28:10

@Heckantrieb: www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/120/bmw_120_d_coupe_m_packet._navigacio-3379929
Igaz, most 3 mikulással több, de csak egy éves
Szerinted mennyibe került ez, és engedd meg, hogy idézzek,értelmi fogyatékos barátom új korában?
Igen, lehet kötözködni, hogy nem írják a xenont, meg az idrivot, de ha megnézed a képeket, akkor az utóbbi feltűnik benne, az előbbi meg lehet, hogy ugyanúgy kimaradt
De ha nincs is benne, az M packet megér annyit, úgyhogy 10 mikulás biztos volt a gép
Egy évesen 7 mikulás
Hidd el, két évesen 4 mikulásért utánnad vágják
Nesze neked értékvesztés

Fiery 2009.11.03. 21:36:53

@mikozsolt: Nem mintha a szemelyeskedo Heckantrieb kollegat vedeni akarnam, de csak az elso evben ilyen brutalis a premium autok ertekvesztese, utana mar joval lassabban veszitik tovabb az ertekuket. Pl. egy szep 2005-os (tehat 4 eves) S320CDI-t me'g mindig nehez 10M Ft alatt megkapni, mikozben az uj ara -- extraktol fuggoen -- 20-25M Ft kozott volt anno. 2 evesen ugyanez 13-14M Ft, ugyhogy 2 ev alatt azert az ujkori ertekuk 60%-at ritkan veszitik el az autok.

mikozsolt 2009.11.03. 21:51:18

@Fiery: Esküszöm, nem kötözködni akarok.
www.hasznaltauto.hu/talalatilista/auto/I2MH9CP5SYC45I15SYFK9R15SYFI286YF7A46YJ31E679I15SYG4OI6JF7A43I6Y04679I15SYFI286YF7A46YJ314679I15SYFK6YJ310679IU5SYFZ286YF7A46YJ314679I15SYFI286YF7A46YJ314679I15SYFI286YF7A4OO/page1
Némelyik 3 éves, 10 millió alatt van, szóval megkapni 4 évesen annyiért
Jópár két éves van fenn 12-14 millióért
az új ára 20-25 millió, Te mondtad
Felét elvesztette két év alatt, ez pedig tény
Egy 1 sorozatú bömösnek nagyobb valamennyivel az értékvesztése, mert ugyebár kissebb és nem Merci, hanem Bömös, plussz itt ez a válság mizéria, úgyhogy kifoghatod, hidd el
de tudjátok mit, két év mulva megvitatjuk

mikozsolt 2009.11.03. 21:55:47

Amúgy megnézegettem, nagyjából az általam nézegetett s-osztályosok új ára 30000000 körül mozog. Három -négy évesen 10-12000000
Emberek, lehet az akármi, manapság semminek nincs értéke

Fiery 2009.11.03. 21:57:14

@mikozsolt: Azt irtam, szep S320CDI-t :) Nyilvan vannak 10M alatt is ilyen autok, de egy jo vetel nem a legolcsobb autok kozul szokott kikerulni.

A felet lehet hogy elvesziti 2 ev alatt, de nem a 60%-at, ahogy irod (4M Ft-ert 2 eves, ujkoraban 10M Ft-os 1-es Coupe).

Nemtom, mibol gondolod, hogy egy kisebb autonak vagy egy BMW-nek nagyobb az ertekvesztese, mint az S320CDI-nek. A valsag nyilvan hatassal van az ertekvesztesre, de valsagban inkabb a coupe forma miatt esik nagyobbat az erteke, mintsem amiatt hogy kisebb auto. Ennyi erovel az S320CDI-nek kellene a legnagyobbat esnie, hiszen valsagban leginkabb luxusbalnak vasarlasatol odzkodik a jonep -- gondolnank logikusan, de persze ez nem igy mukodik :)

Fiery 2009.11.03. 21:59:34

@mikozsolt: En sem kotozkodni akarok, es le is zarhatjuk az S320CDI temat... de hidd el, nem volt 30M Ft 2005-ben egy S320CDI. Konkretan azt biztosra tudom (itt a PDF elottem), hogy az S320CDI alapara 2007 vegen megallt 19.4M Ft-ban. Erre realisan egy atlag nemet polgar pakolt 3-5M Ft-nyi extrat, es igy megallt az auto ara 24M Ft-ban.

De majd meglatjuk, mi lesz 2 ev mulva.

mikozsolt 2009.11.03. 22:00:52

@Fiery: Igaz, amit írtál, de az is lehet, hogy Nekem van igazam. Ezért térjünk vissza két év múlva :)
Meddő a vita, mert egyikünknek sincs megdönthetetlen bizonyítéka

Kacorka 2009.11.03. 22:15:46

@mikozsolt:

Egy egészen kicsit túlmozgásosra sikerült ez itt most :-))

Nem tudtad hogy a cikkíró maga István Urunk!! Borulj térdre ember :-DDDD

Shadowbull 2009.11.03. 22:34:29

@Heckantrieb: "Remelem, a WinAmp-ot mar letorolted."

Fonok, nekem van meg. Mit tegyek, robbantsak?

:)

sb

Sabc 2009.11.03. 22:39:51

Ezt csak ommmnak:

Akkor is ronda!!

:)

Rocko- 2009.11.03. 22:52:11

@.atti: "nem jó ez a dieselmotor ?"
mert irritáló a hangja.

@series_one: igen, erre céloztam. kedves kommentelő mondta, h Skodát szervízelni drágább.

@Hagalex: nem KELL egy BMW-nek drágának lennie. ellenben a nagyon jó dolgok sosem lesznek olcsók.

Hondafan 2009.11.03. 23:14:11

Számomra ez érthetetlen. Annyi szép, férőhelylyel is rendelkező jó autó van lényegesen kevesebbért. S ilyen gnóm formába önteni a Bömös eleganciáját... Hát, ... tudom, ízlések és pofonok. De a 186 centimnek még a hármas is pici. Ennyit max. egy 6 hengeres 5-ösért adnék... Természetesen benzinmotorral.

ommm 2009.11.03. 23:18:42

@Hondafan: Háááát, nem vitatkozni akarok, de az én 189 centim és hízásnak indult porhüvelyem 95 kilója vígan elfért itt is, hármasban is.

Heckantrieb (törölt) 2009.11.03. 23:32:55

@mikozsolt: Es a 7 millio hol van a 4 milliotol, te szerencsetlen?

Péter 2 2009.11.03. 23:37:43

Nem nagyon fontos, csak gondoltam, jelzem, hogy a cikkíró téved. Nem akarok BMW-t, se titokban, se nyíltan. Nem.

Az árát elfogadom, ha mindenáron rám akarja tukmálni, ezen már igazán ne múljék, de a kocsit megtarthatja magának.

Shadowbull 2009.11.03. 23:39:08

@ommm: A 3asban siman el lehet ferni. Akar negy felnott is, hosszutavon.

1esben elol meg nem ultem, csak az otajtosban hatul :) Na azt nem kivanom senkinek, pedig kabe csak 2 kilometert menntunk benne a varosban :))

sb

Fiery 2009.11.03. 23:45:15

@Shadowbull: "A 3asban siman el lehet ferni. Akar negy felnott is, hosszutavon."

Megerositem. Azonban a harmasba hatulra nem egyszeru beszallni, kiszallni me'g trukkosebb. Idosebbeknek tornagyakorlat, fiatalabbaknak jo poen. Beszallas szempontjabol az otajtos 1-es me'g rosszabb, de elferni ott is el lehet.

ommm 2009.11.03. 23:47:17

@Shadowbull: Tudom, ezért nem értem, hogy Hondafannak miért volt gond.
Mondjuk hátul nem próbáltam egyiket sem, az is igaz.

JackLeo 2009.11.03. 23:52:44

Igazán buta dolog azon filozofálni, mi és hogyan veszti az értékét manapság. Hondáék a múlt héten ajánlottak nekem Accordot 2.4 Executive-ot 22e Euroért. Nulla kilcsivel a gyári kereskedőtől. Ez az autó listaáron 35e. Miről beszélünk? 30 áresés és még ki sem gurult a kereskedésből! Egy bömös ára legalább annyira függ a felszereltségétől, mint a motortól. Egy finom bőrrel, napfénytetővel, sport autómatával, Mcsomaggal, Mfutóművel, Nagy navival, Nagy zenével kapásból máris 10e Euró rácsúszott az alapárra. Egy S osztályú mercinél vagy egy hetes bmw-nél ez meg sokszorosan igaz. Még egy nyüzüge minit is halálba lehet konfigurálni. Csak a belső bőr lehet vagy 5 féle, plusz félbőr plusz szövet vagy 2 plusz 5 féle borítás, 3 féle tetőkárpit szin stb. Ettől is prémium a prémium.

A mitsubishi Outlanderem most lesz 4 éves. Amikor vettem a kereskedő szerződésben garantálta, hogy az utolsó részlet árában visszaveszi. Aztmondta jószívvel teszi ezt, mert az autó minimum a dupláját fogja érni. Most szívja a fogát, mert mondtam neki, szombaton viszem leadni a verdát. vagy 3000e Eurót bukik rajta. Ennyit a használt értékéről.

Hondafan 2009.11.03. 23:59:18

@Fiery: @ommm:
Lehet, hogy csak a szellősebbeket kedvelem. Tán ezért is használok most egyterűt. Fene tudja. Mindenesetre szeretek elférni. De azokat, amiben igazán el lehet, Bömösék is igen drágán mérik. Még ehhez a kis 1-es kupedlihez képest is. Lehet, marad az Ikarus... :)

JackLeo 2009.11.04. 00:01:06

A nagymagyaro-ról meg csak annyit, hogy ne nagyon furikázz vele horváto-ban, mert esetleg úgy néznek rád, mint egy németre budapesten, aki kifejtette, hogy ide is ők hozták a kultúrát. Vagy olyan, mint amit ha egy török nagy oszmán birodalmat festene a homlokára és vágyná vissz a félholdat a budai vár fokára. Nem kell zsidónak, kommunistának vagy idegenszívűnek lenni ahhoz, hogy valakinek ne tessék a revizionizmus. Főleg nevetséges szerintem ez az EU-ban! Mikor már határ sincs a legtöbb helyen!
Mind1. Sorry urak. Nincs több off....

JackLeo 2009.11.04. 00:04:15

@Hondafan: Ja igen. Az új 5 GT pl. Abban el lehet férni. Szerintem megcsinálták vele a használható X6-ot. Megvannak annak az előnyei, magas, kényelmes, de nem ormótlan, ki lehet látni hátra. A csomagtartója kifejezetten praktikus.
Nekem tetszik.

A technika benne meg gyak a hetesé.

Fiery 2009.11.04. 00:05:22

@Hondafan: Meg tudlak erteni. Az USA-ban jarva-kelve pl. a Mustang nem tunt kulonoskepp szellos autonak, hazaerve azonban az elozoleg tok szellos A-osztaly tunt marha szuknek (meg az utak rohadt keskenynek). Nyilvan egy nagy egyteru utan rohadt szuknek hat az 1-es. En egyebkent a Miniben mar konkretan bele sem fertem az ulesbe, es megis sok ember azzal furikazik nap mint nap :)

Fiery 2009.11.04. 00:07:38

@JackLeo: Ennyi erovel az R-osztaly meg a hasznalhato S-osztaly :) Aztan megse kell a kutyanak se az a szerencsetlen jargany -- pedig nekem pl. kifejezetten szimpatikus. Kivancsi leszek, az 5GT hol lesz 6 ev mulva, azaz a modellciklusa vegen. A nemetek nem nagyon csinalnak hatraarcot, ugyhogy ha nem is megy nagyon az eladas, akkor is lesz belole legalabb me'g egy generacio...

JackLeo 2009.11.04. 00:08:03

@Fiery: Akko jókora ember lehetsz! Én a 180cm-emmel kényelmesen tudtam minizni. És abból a John Cooper Works egy nagyon ütős kis autó. Csak nem hátsó kerekes.

Fiery 2009.11.04. 00:10:33

@JackLeo: Nem vagyok magas, csak szelesebb az atlag Mini-tulajnal. Az 1-es Coupe sportulesebe me'g epp befertem, a Mini mar kifogott rajtam -- gondolom abban is valami sportosabb ules volt.

JackLeo 2009.11.04. 00:11:15

@Fiery: Nemtom. Szerintem az X6 tünik el inkább. Azt egyszerűen túl macsósra csinálták, de abszolút használhatatlan. A GT meg olyan, csak praktikusban. Engem meggyőzött. Az R-classe ? nekem a GL jobban tetszik. Az való valamire. Az R megy egy hosszú toyota.

Fiery 2009.11.04. 00:17:40

@JackLeo: Ugy tunik, az emberek megis hasznalhatonak talaljak az X6-ot, legalabbis kis hazank utjain meglepoen hamar meglepoen sok jelent meg. Csajozni, partizni menni, csapatni vele erre-arra tokeletes. Hogy tul draga, tul nagy, meg ugy altalaban felesleges? Lasd Rolex: a legolcsobb is csaknem 1 millio Ft, megis eladnak belole evente cca. 1 millio darabot. Pedig van ora 5000 Ft-ert is, markas svajci ora (pl. Tag Heuer) pedig mar 150 ezerert is kaphato...

Ciri 2009.11.04. 05:19:42

@Shadowbull:

"A 3asban siman el lehet ferni. Akar negy felnott is, hosszutavon."

Háát nem tom. Nekem nagyon szűknek tűnik széltében és hosszában egyaránt, főleg hátul.

Ciri 2009.11.04. 05:23:05

@Fiery:
"Kivancsi leszek, az 5GT hol lesz 6 ev mulva, azaz a modellciklusa vegen."

Két évi fagyipénzemet már most ráteszem, hogy kiba..ottul sikeres lesz.
Fogadunk? :)

uglykid 2009.11.04. 06:20:42

Vietnámi csüngőhasú kismalac jut eszembe, mikor oldalról 1-es BMW-t látok!

Az elsőkerék előtti rövid túlnyúlást lenyúlhatná a többi gyártó is!

A kilincs körüli "narancsfényért" meg bontóba küldeném a festőrobotot!

Amiért felőlem nyugodtan törölhetnék a kínálatból, az a 3-as kupé!

- "Nemzeti érzelmű" blogtársaknak csak annyit, hogy a sokat emlegetett "Történelmi" Mo. már régesrég magától is szétesett volna, mint minden olyan ország ahol a saját nemzetiségük részaránya 50% alatt volt!
Pl. Erdély akkor is autonómiát követelt, /és nem kapott/ meg most is!
Abba kéne már hagyni ezt az acsarkodást és inkább ezzel az energiával egységet kovácsolni...

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.11.04. 07:01:38

par ember itt ugy bosszankodik hogy draga ez a kocsi mintha kotelezo lenne nekik ilyet venni.

off temahoz:

remelem eljon az az ido amikor minden magyar egy orszagban fog lakni.

az eu ban nincsenek hatarok> mr solyom akkor hol allt meg? az "ezer tot orszaga" remelem egy rovid tortenelmi trefa, a nyelvtorvenyuk es benes dekretumuk pedig az alapveto emberi jogok sarba tiprasa.

megint ON leszek:

nem biztos hogy draga ez a kis bmw, az biztos hogy nem olcso. a ketto ( draga/sokba kerul ) nem ugyan az.

Shadowbull 2009.11.04. 07:34:13

@Ciri: "Nekem nagyon szűknek tűnik széltében és hosszában egyaránt, főleg hátul. "

Jovan, de a te velemenyed ugysem szamit :))

(Az E90-et teccett nezni? Mer az E46 valoban kicsi)

sb

Shadowbull 2009.11.04. 07:35:56

@JackLeo: "Szerintem az X6 tünik el inkább"

Fene tudja. Gondolnad, hogy az elso 9 honapban eladtak belole 30e darabot?

Pedig marha dragan merik.

sb

hüle 2009.11.04. 07:51:18

Egy gondolatot fuznek hozza ehhez a hasznalt ertekveszteshez!
Egy altalad ujonnan vasarolt autonak nem az ertekveszteset kell nezni hanem elvezni!!! es nem eladni 2 evesen!!! abban a tudatban,hogy nem lett 3 szor osszetorve es belehanyva es hidegen szetgyilkolva

Van egy ismerosom aki taxis es oktato melette de meg ki is adja berbe neha!Altalaban viszonylag komoly verdakkal tolja nem premium kb bora,mondeo ilyesmik es szepen leveszi az ules-kormany-valto huzatot csilivili allapotban eladja(ora visszatekerve ....) es meseli,(nem adja olcson nehogy gyanus legyen)hogy latnad az arcukat a verebeknek amikor megveszik es meg vannak gyozodve rola,hogy milyen okosak milyen jol jartak mert mennyivel jobb vetel ez mint egy uj!

Nem tudom halottatok e arrol amikor a nemetbol behozott karambolos de amugy nagyon fiatal kocsikat behoztak es ujkent arultak autokozmetika ilyesmik utan????!!!!! Asszem valahol Pecsen vagy hol volt .

Persze jobban megeri megerheti 1-2-3 eves de csak okosan!
Nem minden arany ami fenylik.

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.11.04. 07:57:15

@hüle: .. es nem minden 1-2-3 eves kocsi 1-2-3 eves.

ha valaki ujat vesz, az valoszinu azert teszi mert nem akar hasznaltat.

ha valaki hasznaltat vesz, valoszinu sokallja az arat egy ujnak.

az optimalis megoldas egy 2 eves uj auto lenne, de olyan meg nincs.

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.11.04. 08:00:41

@Fiery: tag heuer magyarorszagon 150.000ft ert van??? errol bovebb infot please ( egy TH Carrera van a kezemen, de vennek tailgates-szerelos-horgaszosnak egyet 150.000ft ert.

Ciri 2009.11.04. 08:08:22

@Shadowbull:
(Az E90-et teccett nezni? Mer az E46 valoban kicsi)

Persze, hogy E46-ot néztem! :))
(bár azt a négyes golfhoz hasonlítottam..)

Állat.
:)))))))

Heckantriebe 2009.11.04. 09:02:57

@visszakettopadlogaz: Pl egy egyszerű Formula 1 ( ref szám: wac1110.ba0850 ) 145e Ft, de a Formula 1 Chronograph / cac1110.ba0850 ) is csak 185e Ft

Fiery 2009.11.04. 10:39:10

@visszakettopadlogaz: A Carrera, Link es Monaco szeria nyilvan sokkal dragabb, de a Tag Heuer Formula 1-bol van mar 130-150e kozott is indulomodell. Gondolom kvarc, es persze megjelenesben sem olyan klasszikus, mint egy Carrera, de Tag Heuer. Akinek meg nem bejovos a Formula 1, ugyanennyiert van pl. jo nehany Certina ora is.

Fiery 2009.11.04. 10:45:44

@Ciri: En sem lepodnek meg rajta, ha tenyleg sikeres lenne az 5GT, csak epp ha pl. az X6-hoz hasonlitjuk (ami szinten meredek huzas volt a BMW-tol, es benne volt a totalis kudarc eselye is), akkor azert erosen lathato a kulonbseg a 2 jargany kozott. Az X6 ubercool batar diszno, es a nok es ferfiak szamara egyarant "instant get" kategoria; mig az 5GT-re nem lattam me'g senkit, aki azt mondta volna, hogy "cool", es ugy altalaban me'g egyetlen not vagy fiatal ferfit sem lattam, aki birtokolni akarta volna. Sok embernek tetszik az 5GT praktikussaga ill. kenyelme, de mas kerdes, hogy mit venne az ember olyan sok penzbol. Nem egy ember gondolkozik a kombi 5-os vs. X5 vonal menten, aztan megis X6-ot vesz, mert az "cool". Ugyanigy sokan azert vesznek 7-est (vagy epp S-osztalyt) az eggyel kisebb kombi helyett, mert a balna megint csak cool.

Az R-osztaly SZVSZ ugyanezzel bukott el: egyszeruen nem cool, es azert a penzert kapsz ML-t, kicsivel tobb penzert GL-t. A SUV meg a valsag elott ubercool volt a vilagon mindenhol. A valsag ota meg aki marad a nagy jarganyoknal, az is inkabb balnat (7-es) vagy SUV/SAV-ot (X6) vesz, nem batar egyterut meg joeg-tudja-mi-ez-jarganyt (5GT).

De majd kiderul, hogy az R-osztaly sorsara jut-e az 5GT.

Csubakka Junior 2009.11.04. 10:47:36

A technika és a beltér nagyon rendben van, de ez a forma egy kicsit sem villanyoz fel, pedig gerjedek a kupékra. Folyton az ötajtóshoz mérem, ami a kezdetektől nagyon tetszik. Valahogy a kisebb autók közül csak a 3 és az 5 ajtós változatok jönnek be.

Kacorka 2009.11.04. 10:55:27

@visszakettopadlogaz:

Off:

Tényleg csak kíváncsiságból kérdezem:

A határon túli magyarokkal együtt megnyert szlovák, szerb, román- jelentős többségű - nemzetiségüek sorsa nálad hogyan van elképzelve? Mert demokratikus keretek között ez minimum két vagy többnyelvűséget és két v. több parlamenetet jelentene. Széteső országot és államiságot. A nem demokratikus módszereket (kitelepítés stb.) gondolom te se gondolod komolyan.

Egyébként mint Amerikában élő "tailgates-szerelos-horgaszosnak" 150ezres órát hordó hithű magyarnak gondolom ez a kérdés álmatlan éjszakákat okoz.

Fiery 2009.11.04. 11:42:04

@Kacorka: A Carrera nem 150 ezer Ft, hanem inkabb 500-800 ezer kozott mozog :) Az off-ot meg mellozni kellene mindenkinek, ez nem egy politikai forum.

Kacorka 2009.11.04. 12:14:17

Nem carreraról volt szó hanem TAG HEUER-ről, amit állítólag 150-ért kapni.

Egyébként ha off is, de téma volt, lehet rá reagálni. Majd a moderator...

BMW135i 2009.11.04. 14:55:18

az 1es coupén lehet vitatkozni... éna saját élményeim alapján azt gondolom a tesztben szereplő autó párja nélküli. saját autóm egy 135i coupe. nem olcsó, nem praktikus, nem magyar rendszámos :) nem lehet benne hátul ülni csak ha nagyon pici vagy, nem fér sok minden a csomagtartóba (mert annak ellenére, hogy le lehet hajtani a hátsó üléseket túl pici a nyílás a csomagtéren hogy belerakj mondjuk egy TV*t) sokat fogyaszt (14-15 átlag), a barátnőm szerint nagyon hangos és nem lehet benne rendesen aludni mert 150km/h felett zajos a keret nélküli ablak és túl agresszív és életveszélyes egyszóval fostalicska :) (szerinte) még sorolhatnám, hogy egy ilyen 1-es coupe mire nem jó. mert sokmindenre... de MIND KURVÁRA NEM SZÁMíT :) mert a kocsi fantasztikus, eszméletlen, a legjobb. a futómű, kormányzás ahogy seggeden érzed a legaprób kis mozzanatokat az útról és pontosan tudod mikor fog picit megmoccanni a hátulja (amúgy csak esőben, mert szárazon inkább az orrát túrja egy ici picit), ahogy befordul hülye sebességgel is mindenhová, a motor hangja, ereje karaktere. szóval szerelmes vagyok.
hogy kicsit on topic legyen, előtte egy 120d 5 ajtósom volt 2,5 év alatt 85,000km-t autóztam bele. a modelfrissítés után már 175vagy177 lovas a kis dízel ami bőven elég ahhoz, hogy az 1es jól menjen. zárójelben megjegyzem normális embernek soha semmilyen körülmény között nincs szüksége erősebb motorra mint egy kétezres BMW turbódízel. (nekem se) csodásan finoman jár, baromi keveset fogyaszt (1/3-át a 3,0l benzinesnek) ezért azt gondolom, hogy a tesztben szereplő 120d coupe csodás kis autó lehet. hiányzik róla az M csomag (felnik, küszöbök, kormány, váltó, futómű ültetés, spoiler szett) de amúgy jól is néz ki. megéri az árát, mert fényévekkel jobb mint egy TT ami talán hasonló kategória és jobb egy 3as coupe-nál is. vezettem a 335i mielőtt az 1est megvettem. nem hely vonatkozásban, hanem autózás vonatkozásban az 1es a jobb. agilisabb, jobban el tudod helyezni az úton és érezhetően jobban is megy. a gyári adatoknál is. 5,3s adnak meg 100km/h-ig de a 4,8s-nál rosszabbat még sose gyorsultam (és GPS dobozom van) na mind1. élőben szebb az 1es coupe mint képeken és aki teheti vegyen magának ilyet mert minden addigi autójánál jobban fog tetszeni.

mikozsolt 2009.11.04. 19:27:46

@Kacorka: Nemengem kérdeztél, de ha megengedet, elmondom a véleményemet. Minden népnek joga van élni valahol.
Ősországunkat buktuk, ezek a tolvajok ellepték, mint a sáskák
De vannak még magyarlakta vidékek, azt adják vissza.
Amúgy a kitelepítés sem rossz. Ők is megtették és teszik a mai napig
akkor mi miért ne tehetnénk meg?

mikozsolt 2009.11.04. 19:49:14

@Heckantrieb: Ott te sügér, ahol az egy év a kettőhöz. először olvass te szellemi fogyatékos

Kacorka 2009.11.04. 20:12:18

@mikozsolt:

Tudom, hogy nem szabadna, de nem bírom megállni.

Melyik tolvajokra gondolsz?

Majd legfeljebb shadowbull kimoderál minket, most olvastam másik topicban, hogy itt ő is moderál :-)))

ommm 2009.11.04. 20:27:23

@Kacorka: Na, arról én is tudnék azért.

lacza87 (törölt) 2009.11.04. 20:39:15

@Kacorka: Nem pontosan értetted: Csikós Zsolt azt jelezte, hogy ahol van moderálás és azt nem fizetett ember teszi, ott törzskommentelők szoktak moderálni. pl.:Shadowbull is lehetne ilyen,itt, de nem így van

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.04. 20:40:05

@Kacorka:
Hagyd már! :))
Nekem már annyira tele lett a tököm ezzel a másik topikban! Csak adod alájuk a lovat.
Nem ér az egész annyit, hogy püföld a klaviatúrát...

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.04. 20:41:19

@lacza87:
Értette Ő, csak hüéskedik... nem veszed észre? :)

mikozsolt 2009.11.04. 20:57:04

@Kacorka: melyikekre? Román-szlovák-cseh-osztrák-volt jugoszlávia
mi az, ha nem lopás?
Tegyük fel, szerzel egy darabka földet magadnak. Oda aztán beszivárognak mindenféle emberek, aztán egy másik darabka föld tulajdonosa azt mondja, holnaptól a földet egy része a övék
mit lépnél erre?
Vagy holnap követelném rajtad a pénztárcád tartalmának 60 %-át, mert valaha az az én pénzem volt
Trianonkor sok olyan területet elcsatoltak, ami teljesen színmagyarlakta volt. az nem volt baj,
Ezek a területek erőszakos betelepítés álltal azután a bitorló ország népével népesült be, és az évszázadok óta ott lakott embereket máshová szállították
Az nem baj?
Egész európában csak itthon kell szégyenleni multunkat, tagadni magyarságunkat, és mindenáron angol-német.francia lenni
Legyen globalizáció, de őrizzük meg nemzeti tudatunkat, mert különben nem vagyunk emberek
Németország egyesítésekor nem háborgott európa, pedig ők voltak a világháborúk mirobbantói
Legalább tiszteljünk őseinket
Ami a tatár-török-osztrák-orosz hordáknak nem sikerült ezer év alatt, az sikerült ennek a "demokratikus államnak2 20 év alatt.
Moderáljanak ki, ez megoldás, ettől elmúlik minden
Amúgy ez a topic a cikkről szól, és a cikkben elhangzottakra reagálunk
Te a bömösre, és a sültcsirkére
mi ebben a baj?

lacza87 (törölt) 2009.11.04. 21:16:51

@Hagalex: Valószínű igazad lehet. Az szar mentegetőzés, hogy úgy tűnik ommm se vette a poént(ha tényleg az)?:)

Shadowbull 2009.11.04. 21:46:51

@Kacorka: "Majd legfeljebb shadowbull kimoderál minket, most olvastam másik topicban, hogy itt ő is moderál :-))) "

Na ez nekem uj :))

sb

Shadowbull 2009.11.04. 21:48:52

@mikozsolt: "Oda aztán beszivárognak mindenféle emberek, aztán egy másik darabka föld tulajdonosa azt mondja, holnaptól a földet egy része a övék
mit lépnél erre?"

Ööö. Te a honfoglalasrol beszelsz, ugye.

sb

Heckantrieb (törölt) 2009.11.04. 22:26:09

@mikozsolt: Es az autok ertekcsokkenese linearis, igaz, Moricka?

Tehat hozzad hasonlo elmebetegek kedveert meg egyszer: a feladat a kovetkezo:
- 2 eves
- 120d
- kupe
- idrive-val, xenonnal
- 4 misiert (nem 7ert, nem 9ert, nem 4.5ert)
- MOST, nem jovo heten, vagy egy ev mulva

Sikerult felfogni?

mikozsolt 2009.11.04. 22:36:04

@Shadowbull: Azért a Honfoglalást ne keverjük össze a Trianoni békediktátummal, mert az utóbbiból profitáló népek, illetve nemzetállamai a kanyarban sem voltak
@Heckantrieb: Megírtam, hogy 2 éves coupe nem volt az internetes piacon eladó, ezért párhuzamot vontam egy hasonló árkategóriájú, ötajtós modellel először, mivelhogy a kettőnek az értékvesztése körülbelül ugyanannyi, hacsak a coupeje nem nagyobb. Sikerült felfogni?
Amúgy amit én hoztam fel példának, az egy egyéves coupe, ami a xenon és a idrive mellet m-packot is magáénak mondhatott, úgyhogy valószínű az ára is magasabb volt, mint a fenti példának.
Mivelhogy egy éves korára elvesztette az értékének több mint 30 %-át(mielőtt vernéd a tam-tamot ész nélkül, mégegyszer felvilágosítalak, hogy m-packos, ami 1 milka körül van, ha jól emlékszem a konfigurátorban), ezért a második évben elképzelhető. hogy elveszít még 30 %-ot.
Nem biztos, de elképzelhető, mert nem az elsső, hanem az első 3-4 évben drasztikus az értékvesztés te sülttök
De hogy Neked legyen igazad, és megnyugodjon a gyermeteg, visszamaradott kicsi lelked, akkor megveszem 3 évesen 4 milkáért, jó? így megfelel, vagy esetleg az ára akkor is minimum 6 millió lesz, vagy esetleg 15 millió, mert te a kis buta fejeddel kitaláltad?

Kacorka 2009.11.05. 10:58:41

@lacza87:

Egyébként félig komoly volt, én tényleg félreértettem amit Csikós írt:

"(nálunk Rocko-, streetsta, Il Mio Nome é Nessuno, Ubul, prokee, Sanyi, malenykijpolgar, dennistehmenace, Tie, AtoszMester, Mk412, phrascarica, Ciri, shadowbull, heckantrieb tartozna mondjuk ide, bocs a kimaradtakért, ez csak egy fejbőllista volt), akik figyelik az új, ismeretlen kommentelőket. Ők vágják ki a hülyéket."

De újra elolvasva látom, hogy csak feltételes mód.

Utólag meg is lepődtem, hogy shadowbull nem pattintott ki a második beszólásom után :-))))

Rocko- 2009.11.05. 11:33:59

@Kacorka: feltételes mód. de egy jó moderátor attól jó moderátor, hogy az adott moderálási elveket nem keveri össze a saját véleményével.

Shadowbull 2009.11.05. 12:03:37

@Rocko-: En nem lennek jo moderator, mert alapvetoen nem hiszek a moderacioban.

En szeretek OFFolni is, szorakoztat a csihipuhi is, most mennyire unalmas lenne, ha allandoan csak a cikkekhez hozzaszolo, ertelmes megnyilvanulasokat lehetne olvasni?

Bar azt hiszem, TéZét azert kimoderalnam :)

sb

Kacorka 2009.11.05. 12:06:42

@Rocko-:

Igen valószínűleg nem nekem való feladat :-))

petrolhead 2009.11.05. 12:18:21

ES IGEN!!!!!!!!!!
most orul a lelkem, nem kicsit:
totalcar.hu/magazin/hirek/2009/11/04/az_1-es_bmw_is_megkapja_az_m_kezelest/

pedig nemreg azt mondtak nem lesz, de az uj M gore rajtavan a dolgon ;)

Rocko- 2009.11.05. 13:05:34

@Kacorka: kinek hogy.

@Shadowbull: ", most mennyire unalmas lenne, ha allandoan csak a cikkekhez hozzaszolo, ertelmes megnyilvanulasokat lehetne olvasni?"
azt Nálad munkahelynek hívják. :D
"En nem lennek jo moderator, mert alapvetoen nem hiszek a moderacioban. "
majd megbeszéljük ezt ha lesz közösségi kontroll. :)

Robetta 2009.11.05. 20:25:45

Tényleg, mi van TZ-vel, meghalt? Kirúgták? Nem látom az írásait.

BMW135i 2009.11.06. 13:39:02

@petrolhead: sajna ez nem igaz. A képen az 135i Tii verziója van, amit egy autókiállításra csináltak. a BMW kerek perec megmondta nemegyszer, hogy nem lesz M1. egyrészt mert az M1 az ikonikus középmotoros autójuk volt és nem pakolják rá egy 1es BMW-re. a másik, hogy 'néhány éven belül' ahogy a cikk is említi már az új 1-es széria lesz gyártásban, ahol sokkal inkább valószinű a kisméretű turbók, háromhengeres dízelek virágzása. ez egy ellenőrizetlen, szokásos hülyeség a TC-on. nem véletlenül nincs forrás sem megadva. pedig jó lenne, de nem lesz.

WSzabi 2009.11.07. 19:02:19

@ommm: Te kezdted. Nem kéne... nagyon nem idevaló.

WSzabi 2009.11.07. 19:04:06

(rántotthús matrica vs mikozsolt)
süti beállítások módosítása