Anyádba parkojjá'

  2009. augusztus 26. - Bende Tibor Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Pedig milyen jó kis Bogár volt
2014-09-27 08:52:08

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Én megmondtam előre, hogy baj lesz
2014-08-23 06:50:05

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Bogár saga: Polírozom a bohócot
2014-08-02 12:15:37

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Elment az eszünk: kasznit cseréltünk a Bogáron
2014-06-01 07:10:34

Épp Göbivel ültünk az irodámban, amikor Marci hívott, aki a Velvetnél dolgozik. Autót akart venni, mert a

 

Ha van az életben olyan pillanat, amikor az ember a föld alá süllyedne mások helyett szégyenében, ez az volt nekem. Legközelebb maradok a falumban.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr281338878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IQLight 2009.08.26. 07:17:47

jajistenem! mikor tanuljátok már meg? ilyenkor kocsival...

mikrovp 2009.08.26. 07:34:37

Budapest, Budapest, Te csodás!
A főváros gyönyörűen kitermeli magából a sok szerencsétlen, agyonfrusztrált tahót. Jó ott lakni?

El Topo (Sgt. Elias) 2009.08.26. 07:38:05

Gyerekek, gyerekek! Évek óta hiába ugatok?
Tömegrendezvényre NEM-JÁ-RUNK!!!

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.08.26. 07:42:37

@mikrovp: Gondolom vidékről is jöttek autós tahók az eseményre bőségesen. A Bp-n lakók többségükben már megtanulták, hogy ilyenkor nem jó ötlet az autó.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.08.26. 07:48:28

Vidékiként tudjuk, hogy a főváros ilyenkor K.O. Na, majd a Balatonon, mondjuk Füred, ott nincs dugó. Hát a lófaszt. A füredi dugó pont ilyen volt, csak ott volt annyi helyezeti előnyöm, hogy imsertem a legjobb helyeket a városban. Azt tudtam, hogy a parton parkolni ESÉLYTELEN. Inkább sétáltam 500 méterrel többet, olyan helyen álltam teljesen szabályosan, ahol másnak derogált megállni. Mondjuk akik pofátlanul és szabálytalanul parkoltak és lusták voltak sétálni, azok háromnegyed órával később is ott nyomták a dudát a sorban. Én nulla forgalomban kisettenkedtem a kis utcákon. Nem pesti jelenség ez, mindenhol megtalálható. Mondjuk azt nem tudom, hogy a dudálók között mennyi volt a turista.

Lesterx 2009.08.26. 07:50:10

Pesten lakom.Elmentem vidékre.Ott is volt tüzijáték,utcabál,sör és kellemes emberek.

DP@i 2009.08.26. 07:51:11

Nem így kell csinálni.
Tavaly ugyanez a szitu volt, mi jókat röhögtünk. Leparkoltunk a kocsit a fűben, orral az út felé. Országimázs után feltűnt hogy mindkét irányba parkolnak a kocsik az úton... Beültünk és mosolyogtunk a tolatni nem tudó, autót féltő, szervezkedő, dudáló, anyázó majmokon. Épp csak banánt nem dobáltunk nekik :D Aztán háromnegyed óra múlva beindítottuk az autót és üres utcákon lejöttünk a hegyről. Ennyi.

AK76 2009.08.26. 07:51:27

Így van ez.
TÚL SOK ITT A TAHÓ,és ezt nem magyarázhatja semelyik szociológus,pszichológus,semmilyen frusztrációval,meg agyonhajszolt hétköznapokkal,meg a pesszimista hozzá állásunkkal...
Ez itt a Balkán,és a baj nem a hellyel van,hanem az emberek fejében van szar.
Talán itt kéne először rendszert váltani...

12csab 2009.08.26. 07:58:03

Aki ennyire ragaszkodik a kocsihoz így jár... :DDD
Ha gyerekkel mész külön gratulálok...

Genuine 2009.08.26. 08:03:07

Az eszetlen parkoláshoz és anyázáshoz elég a "Puskás" közelében lakni. Itt szinte minden meccsen lehet élvezni hasonló szitukat. A különbség az, hogy itt még a forgalmat írányítani hivatott rendőr is ordít:" mennymá tovább ne pofázz ! ". Mutatom a lakcímkártyám.. "akko' meg halaggyá arra..". Ha szereltek volna a fakabátra kürtöt, biztos nyomkodta is volna sűrűn. Ennek hiányában maradt az ordítás. A környéken parkoló autós pedig miután a füves térközre állt 2 autó közé "T" alakban - hogy persze senki se tudjon moccanni és a gyalogos se férjen el -, a kerítésre pisált az utcán az emberek előtt. Semmi gond, biztos otthon is így csinálja a saját kapujában. Hát ez itt valóban maga a Balkán.

kismajom2 2009.08.26. 08:04:05

a szerzőnek:
köszi a kedves gesztust h megint a bmw-k lettek kiemelve, holott nem kell sokáig keresgélnünk ha bunkót akarunk találni bármilyen más típusban. gondolom most sem csak bmw-k jártak arra.
eléggé szar amikor már itt is az olcsó hangulatkeltés megy. de nem baj, mert majd szépen lecsapódik az utakon azokon a bmw-seken akik normálisan próbálnak közlekedni.
(nekem (is) karcolták már meg a teljesen szabályosan parkoló autóm oldalát vagy fél méter hosszan. gondolom kitaláltátok, bmw-m van)

CriticalFrank 2009.08.26. 08:05:29

Mult évben énis fenn voltam, a szitu ismerős.
Ami viszont roszabb, hogy nagyon messze van és szeintem élvezhetetlen. Olyan mintha a Börzsönyből néznénk az eseményt: valam ki deengés a távolban. Annyira távol van a hely, hogy ha a kinyújtott kezembe egy dinnyét rakok az mindent kitakar.

snowman 2009.08.26. 08:09:52

Tolatóradar helyett (vagy mellé) kerékpártartót kell venni a verdára, és ilyenkor bringával kell csavarogni a városban. Többet látsz, könnyebben helyzetbe (látvány közelébe) tudod hozni magad.
De a türelem, és a kevésbé frekventált utcákban történő parkolás is sokat segít.
Ha már mindenképpen tömegbe akarod reszkírozni a családot, akkor azt egy pohár sörrel és egy nagy vatta(fák)cukorral a kézben kell tenni.
Korpa közé keveredve viszont megesznek a kalapos skodások és az agresszív állatok. :o)
Vízfejű (Bp. centrikus) ez az ország, és akad benne jó néhány vízfejű is hozzá. :o(

Kúrcsány Ferenc 2009.08.26. 08:10:00

A proli ha kocsiba ül egyből császárnak képzeli magát, pedig ugyanolyan szardarab mint beszállás előtt.

X14NZ 2009.08.26. 08:10:42

@kismajom2: "a kalapos suzukis, a hétvégi tízévrevette škodás, a mindent megtehet SUV-s, az aggresszív BMW-s"

Tényleg, megint pont a BMW-k lettek kiemelve. Senki más.

NB. nagyra becsülöm a normális BMW-seket és száradjon le a keze, aki megkarcolta a tiédet, de szerintem nem azt kéne kiolvasni a cikkből, hogy a BMW-seket akarja szívatni Bende.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.26. 08:10:48

"tehát a rendezvény végét követő negyvenedik percben sikerült kijönni a XII. kerületből, akarom mondani az utcából."
Az elég gyors volt.
Gratuálok a sok kulturált, finom pesti emberkének :D

X14NZ 2009.08.26. 08:13:49

Egyébként aki autóval bemegy Pestre tűzijátékot nézni, az meg is érdemli, hogy találkozzon a "magyar rögvalóval".:)

Amúgy melyik autóval történt az eset? Most épp működőképes a Camry?

psmith 2009.08.26. 08:14:00

Jól értettem? A másfél éves gyerekkel elmentetek a tömegbe?

És lehülyézed a többi embert?

kismajom2 2009.08.26. 08:21:52

@X14NZ: pedig már kezdte a füvön parkoló bunkóval és a végén rátett még egy lapáttal h a bmw-s igenis agresszív fasz.

ja igen zárójelben van szuzi meg skoda is. bocs. de ott valahogy közel sem olyan negatív a felhang. de lehet h csak én vagyok már erre túlérzékeny... :(

Eric_Cartman 2009.08.26. 08:25:48

A magyar ember ráparkol saját édesanyjára, hogy 4 cm-el közelebb legyen a céljához. Igaz, hogy fél órával tovább tart, de akkor is. Szeretem nézni, mikor az 50 méterre lévő üres parkolóktól ballagok a boltba, az okosok meg keringenek, tolatgatnak, centiznek a bejárat körül... :)

joeramirez · http://automeo.blog.hu/ 2009.08.26. 08:29:00

Aztán meg csodálkozunk, miért utálnak minket a szomszéd nemzetek?!

Hát van nekik BKV vezérkaruk, elkúró-kormányuk, kormányzati negyedre elpazarolt millióik, felújításra 10x annyi pénzt elköltenek-e használt vasúti kocsikra, mint amibe egy új kerül, van-e nekik pártpolitikusuk, aki EU-s pénzből félmilliárdot saját szállodája építésére költi, , 500 milliárdért pár kilométeres metrójukat építik-e már az elkövetkező két évtizedben, van-e még egy olyan tuskó nemzet, aki hagyja, hogy mindenhol meglopják, ahol népi általánosság a tisztességtelenség, és nem utolsó sorban, ahol kifejlődött két autós állatfaj: a szuzukis és a béjemvés?!

pizsama 2009.08.26. 08:29:43

Oké, kocsival tömegrendezvényre menni - epic fail, de akkor is, miért van az, hogy a magyar emberek többsége (tisztelet a kivételnek) magasról szarik a írt és íratlan szabályokra ha parkolásról van szó?! Ennyire önzőek lennénk mi magyarok?

Tömlős Medve 2009.08.26. 08:31:37

Értem, hogy jót akartál, mutattál volna a gyereknek valami szépet, de azért akkor is vicces, hogy mekkora balekok vagytok mind, kedves autós tülekedők.
Hegyibringás edzés lezárásaként tekintettük meg a színpompát a Látó-hegyről, utána pár perc alatt lent voltunk a Szépvölgyi úton. Igaz, a haverom 1 éves gyereke nem volt velünk, mit hagyott ki szegény csöppség! Semmit.

MTeddy 2009.08.26. 08:31:48

Tele van a hócipőm az összes olyan balf@sszal, akinek odanőtt a seggéhez a négykerekű, szénhidrogén hajtású járműve és képtelen a saját két lábán közlekedni.
Száz százalékban egyetértek az összes olyan kommentelővel, aki lehülyézi a szerzőt, egyrészt azért, mert autóval indul tűzijátékot nézni, másrészt azért, mert másfél éves gyerekkel teszi mindezt.
Azon kívül, az összes olyan vidékinek üzenem, akik nem szeretik a Budapestieket, hogy legalább húsz éve 10 ismerősöm közül 7 nem Budapesten született és nőtt föl, hanem "betelepült". Vidékről! Ahonnan mint tudjuk csak kultúremberek érkezhetnek, de isten tudja miért, amint ide érkeznek rögtön tufa tahók lesznek a vidéken maradottak szerint.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2009.08.26. 08:35:02

Magyar betegség - az autó, az önbizalom meghosszabbítása. Súlyosabb esetben a célszerszámé.

Egy fokkal veszélytelenebb ugyanez motorban: ott nagyrészt magában tesz csak kárt, és az utat sem tudja elállni...

broáf 2009.08.26. 08:35:16

Kedves posztíró! A kérdéseim: Amikor elindultatok otthonról mire számítottál? Mi ért váratlanul: hogy a gyerek elálmosodik, vagy hogy sokan lesznek az augusztus 20-i tüzijátékon az egyik legnépszerőbb budai kilátónál, esetleg az lepett meg, hogy ilyenkor sokan parkolnak szabálytalanul?

csati 2009.08.26. 08:36:02

Nem tudom, a cikkíró mitől különb, mint az ott szerencsétlenkedő többi autós...

Gondolom a többség ott sem dudált, csak próbált volna kijutni, ahogyan a szerző - és most felháborodva meséli otthon meg a kolegáknak, hogy mennyi a bunkó paraszt sofőr. Vagy nem tudom, nem jött át, hogy mitől lett volna olyan nagy tragédia, balkáni káosz az esemény, eltekintve a néhány tülkölőtől meg tolakodótól. Ilyen egy dugó.

Szerintem, kedves cikkíró, tényleg maradj a faludban! De ki se mozdulj többet!

keptelenseg 2009.08.26. 08:38:15

Miért pont BMW?
Mióta szokás meglepődni azon, hogy másfél éves gyerek este 9-kor elalszik, és nem apuka szervezte tűzijáték ézést preferálja?

"gyanús lett a dolog egyből, hogy itt nem lakik ennyi ember, mint amennyi a parkoló kocsi, kérem" - ezt a megjátszást!

Vagy szellemileg igen alacsony szintű a mű írója vagy pénzhiányban szenved és sikerült ezt a közhelyekkel telihányt semmit előállítania.

Tegnap gagyi cikk a szlovák rendőrökről, ma ez: ez a trend a béka segge alá viszi a Totalcar szinvonalát.

Nem vagytok egy kicsit túl sokan arrafelé?

Genuine 2009.08.26. 08:40:27

Egyszer érteném meg, miért kell minden dolgot szembe fordítani aminek párja van M.O-n? Biciklis utálja autós, autós utálja biciklis; pesti utálja vidéki, vidéki utálja pesti; suzukis utálja bmws, bmws utálja suzukis... sorolhatnám. Miért jó ez ?!? Kinek használ ez valamit is?!? Lehet hogy nem is kell megértenem.

E36M3 2009.08.26. 08:41:09

Kell a Cirkusz a népnek ennyi. A pénzkidobás.

Jah és a BMW-s dolog. Aha. Elmondom hogy akik másban ülnek sokkal bénább emberek és veszélyhelyzeteket teremtenek ha már így kiragadtad a BMW-seket. Jah és általában aki BMW-t vezet az nem 10.000 km-t megy egy évben mint a drága kis Suzukisok akik jól vezetnek 40-el.

keptelenseg 2009.08.26. 08:41:33

Nem tudom, másnak feltűnt-e, de a szakújságírást egyre inkább "naív", értetlenkedő, sunnyogóan agresszív, indulatos cikkekel tudjátok csak pótolni.

csati 2009.08.26. 08:41:50

De tényleg, ilyen dumát, hogy "egybefüggő kocsisor" meg "beállt mögém még két lúzer"...

Bakker, te is alkottad azt az egybefüggő kocsisort, meg te is ugyanakkora lúzer vagy, mint az összes többi autós ott! Sőt, szerintem a többség ezt felfogta, és nem háborodott fel úgy a "sok paraszton", hogy nekiálljon cikket írni róla.

Amivel aztán jól beégeti magát...

Sparhelt · www.sparhelt.hu 2009.08.26. 08:45:05

Gödön is ugyanez volt a tűzijátékon. Mindenki kocsival akart eljutni az eseményre, amit a strandon (kvázi egy erdőben) akartak megrendezni, így a tömeg nagy része igen keveset látott az egészből, mert a fák jelentősen takartak. Azután hazafelé elindult a majmok hada. Szerencse, hogy itt voltak rendőrök és terelgettek valamicskét. Borzasztó, hogy mennyi kényelmes és felelőtlen ember volt jelen. Egy csomó autót hagytak ott lehúzott ablakkal, az egyikben még a bekapcsolt gps is benne volt.

kismajom2 2009.08.26. 08:47:38

@E36M3:
ne toljál te le senkit sehonnan, nem vagy te önkéntesrendőr!
köszi

üdv
E39

Egon Bondy 2009.08.26. 08:47:52

1 tényleg nem járunk tömegrendezvényre.
2 nem károsítjuk a természetet.
ha mégis, akkor nem panaszkodunk nyilvánosan.
mert mire számított? aki gépolajos korpa közé keveredik, az ne csodálkozzon ...

vallerGPS 2009.08.26. 08:48:44

Már bocs, de az én lányom lassan 3 éves, és este 8.9nél soha nem volt fent tovább. Kínzás egy ilyen pici babának az ébrenlét későn (hiszen még napközben is alszik!), főleg a durrogással egybekötve.

csati 2009.08.26. 08:49:10

@Sparhelt: miért olyan nagy baj az? Legalább lesz melójuk a karosszériásoknak, autószerelőknek, fogy a benzin, folyik be az adó, van mit ellopni a tolvajoknak...

Soha nem baj, ha a hülyeséget adóztatják.

vallerGPS 2009.08.26. 08:50:17

@E36M3: Ne letold, mert azzal magadat is halálos veszélybe sodrod. Egy villantás, és előzd ki veszélytelen módon.

elzee 2009.08.26. 08:50:28

ColT:

pesti ember nem kocsival megy nézni tűzijátékot...

labi 2009.08.26. 08:50:50

Kisgyerekkel+kocsival tüzijátékra? És még mások az idióták? :)

Grigorij 2009.08.26. 08:52:12

Miről van szó????
Sajtómunkatárs nem tudott parkolni?
És?

Hank · http://www.netconcept.hu 2009.08.26. 08:53:11

Kocsival egyszerűen nem szabad menni sehova a városba

E36M3 2009.08.26. 08:54:08

Felesleges ez az egész tüzijáték cirkusz. Értem, hogy ünnep van de ha ezt a pénzt az emberek között osztanák el vagy valami hasznos dolgot csinálnának belőle nagyobb lenne az ünnepség. Jönnek fel a sok vidéki emberek(szeretem őket) és nézük 20 percen keresztül hogy jujj de gyönyörűűű jajj de csodás. Nem tudom én ilyenen sosem tudtam igazán becsokizni.


__________________________________________________________________________________

Süni25 · http://www.eakft.hu 2009.08.26. 08:54:10

Minden rossz szándék nélkül : Először ott szúrtad el, hogy odamentél. Másodszor meg ott, hogy ezen kiakadsz. A környéken laktam, kb 10-15 éve ez megy MINDEN Aug.20.-án. Ha a lányom esetleg megkér, hogy menjünk oda (bár nem hiszem, hiszen a nagy vihar idején is ott voltunk, azóta nem kér a tüzijátékból), akkor szépen megnézzük, majd várunk 1-1.5 órát. Utána szépen békességben hazakocsikázunk.

Csubakka Junior 2009.08.26. 08:56:16

Nem olvasol indexet? Már egy héttel előtte arról szólt a címlap, hogy ne menjél autóval a közelébe se a városnak. Másfél éves gyereknek amúgy este 10-kor már rég az ágyban a helye. A mienk is ugyanennyi idős, eszünkbe sem jut ilyen marhaságokkal próbálkozni.

kalandrover 2009.08.26. 08:56:39

Ez mekkora szívás.........a Centrumnak!

A Gabi főnök meg pont most van lecsukva, pedig mehetett vóna kereket bilincselni zsíros pénzéér. Ehh, hüje pöstijek.:-)

B@nális coitus 2009.08.26. 08:58:44

Másfél éves gyerekkel este 9-kor???? Fasza család vagytok!!!

Rigómező 2009.08.26. 08:59:17

Bocs de megérdemli az a baxter (ezt a jelzőt én találtam ki jó nem?)aki autóval pláne kisgyerekkel elmegy ilyen paraszvircsaftra.

X14NZ 2009.08.26. 08:59:23

@kismajom2: Hát, nehéz lehet egy normális BMW-s élete:)

msmester 2009.08.26. 09:07:32

De szeretnék én egyszer közterület fenntartóként működni és egy ilyen eseményen a tüzijáték alatt végigbilincselni mindenkit egy ilyen utcában, aki tilosban parkol.

Aztán lehet sétálni haza...

Soha többet nem próbálnák meg :D

zozo82 2009.08.26. 09:08:18

@E36M3: hogy te milyen socialista egy barom vagy! Szerinted mennyi jutna neked ha elosztanak a penz amit a tuzijatekra koltottek? Ha te 100-200Ft-tol boldogabb vagy...

Szerinted ne unnepeljunk Szt. Istvan napot, Marius 15.-et. karacsonykor is inkabb neked legyen tobb a szamaldon mint hogy ajandekozzal ugye?

Szanalmas vagy.

msadmin 2009.08.26. 09:09:02

a nappaliból néztem. aztán becsuktam az ablakot a környezö hegyi utcák anyázását hallgatva

kismajom2 2009.08.26. 09:09:35

@X14NZ: nem könnyű :) rengeteg balfasz van akinél eleve lemegy a bizti ha meglátja a propellert. egyébként nagyon sok normálisan közlekedő bmw-st látok, de sajna az a néhány paraszt pont elég h meglegyen a közhangulat. vicces egyébként, mert ha ugyanazt az állatságot megcsinálja például egy ford focus, vagy egy fabia akkor azzal valahogy elnézőbbek a népek. de ha bmw, akor egyből vért akarnak :)
jópár éve figyelem már és sajnos az agresszivitás teljesen márkafüggetlen dolog. jó lenne már ezeken a kliséken túllépni. ha máshol nem, legalább itt.

Sákif za morro? 2009.08.26. 09:10:30

@E36M3: "M7-esen a belsö sávban 90-el mennek és véletlenül letolom őket az útról hogy egy kicsit megtanulják hogy belsőben 90-el menni 130-as szakaszon veszélyes."

Gondolod, hogy azért autóznak falkában 90-nel, mert nem megy gyorsabban az autójuk? Ilyenkor nem az előtted menőket kellene letolni, hanem az előtted menőknek kellene letolni a gecibe azt a szarházit, aki 90-nel előzi folyamatosan a 89,75111-tel menő külső sávot. Itt nem teherautókra, kamionokra gondolok. Nekik elnézem, mert nem tudnak többel menni. De amikor teljesen átlagos, hétköznapi autók szédelegnek belül, attól kinyílik a bicska a csomagtartómban.

zozo82 2009.08.26. 09:11:15

Ebben az esetben teljesen felesleges a fikazas. Tomegrendezvenyen sok az auto mindenutt ez van. Es mivel okos ember nem megy tomegrendezvenyre kocsival ->> az ott parkolo autok soforjei nem valami sikeres emberek lehetnek. Ezek koze szamolhato a cikkiro is.
Arrol ne is beszeljet hogy 1 1/2 eves gyereket kivinni....

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2009.08.26. 09:11:58

en videkre koltoztem pestrol, a belvarosbol.

a szerzo helyett szegyenlem magam, hogy miatta is miket gondolnak rolunk, videkiekrol

E36: ha Te se esz nelkul villognal es tologatnad le a 15 eves autoddal a belsobol a tobbieket, nem utalnak annyira a nemet kocsikat. raadasnak egyszer csak agyverzest kapsz menet kozben, ha igy folytatod ;)

keptelenseg 2009.08.26. 09:12:21

Milyen érdekes: augusztus 20: annak az államnak, államberendezkedésnek és alkotmánynak az ünnepe, amely alatt "Kelet-európa Svájcából" egy futottak még, végletekig eladósodott, válsághelyzetekkel többszörösen érintett, rasszista, gyűlölködő, indulatos országgá sikerült válni.
Háború - még? - nincs.

fokusza 2009.08.26. 09:12:39

@msmester:
...aztán utána leadnád/felvennéd a kenőzsét... :)

zozo82 2009.08.26. 09:13:22

@E36M3: Hasznos dolgot Magyarorszagon??? Bocs te nem szocialista vagy hanem naiv! Inkabb tettek volna ezt a penzt is zsbre a kedves politikusaink? Akkor mar koszi de inkabb tatom a szamat

Sákif za morro? 2009.08.26. 09:14:09

@kismajom2: Sajnos az (adott autó típus)/(adott autótípusból származó bunkó fajta) szám sokkal magasabb a BMW-sek körében. Ettől függetlenül nem autótípus alapján szoktam megítélni senkit sem. Számtalan példa volt rá, hogy brutális. drága, luxus autó lemondott az elsőbbségéről, nem vágott be elém index index nélkül.

Humberto (törölt) 2009.08.26. 09:15:43

Tűzijáték, Redbull Errész... egyre megy: "kenyeret és cirkuszt a népnek". A sok szerencsétlen prolinak kell egy kis látnivaló, persze, hogy ezért egy héttel előtte megbénul a város, az nem számít...
Viszont aki kimegy, pláne autóval, annak csak az örök igazságot tudom ismételni: "aki kuplerájba megy, ne csodálkozzon ha megba**ák"...

zozo82 2009.08.26. 09:16:00

@E36M3: hat te mondod...
FYI: nem voltam kint. De akkor is azt mondom pont az ilyen szar idokben szukseguk van az embereknek arra hogy legalabb az unnep az unnep maradjon.

E36M3 2009.08.26. 09:16:49

gergo


Utálják a német kocsikat?. Bocsánat de sírok akkor:(. Sajnálom. Ohhhh de neked legalább nem német van gondolom, és akkor szép az életed.

szemeteske 2009.08.26. 09:16:52

Aki másfél éves gyerekkel kimegy a tűzijátékra, ráadásul kocsival, az erre számítson.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.26. 09:17:04

én vagy nyolc éve jártam hasonlóan, elég volt sok évre. de úgy tűnik, minden évben van pártízezer ember, aki még nem próbálta :-)

csati 2009.08.26. 09:17:21

@zoli the great: Bocs, Zoli, de szvsz. pont az a szocialista mentalitás, hogy eldöntjük ott fent, a népnek tűzijáték kell, és punktum! A nem szocialista metódus az, ha hagyjuk az embereket eldönteni, hogy kell-e nekik tűzijáték, vagy nem, aztán ha kell, akkor összedobják a zsét rá. De ez elég off, bocs!

E36M3 2009.08.26. 09:18:27

@zoli the great: Szerinted ettől ünnep ez az ünnep hogy van tüzijáték pár milliárdért? Nézi a nép ,hogy jujjjjj...

Gabbesz 2009.08.26. 09:19:04

Atyám mekkora balfasz vagy te kedves Bende Tibor!
Mégis mit vártál, ha elmész autóval egy tömegrendezvényre?
És erről még értekezni is!
Elég lett volna annyit írnod, hogy mekkora barom voltál.
(Ahhoz meg külön gratulálok, hogy a másfél éves gyeredet tüzijátékkal szórakoztatod - ebben a korban talán még jobban szeretnének aludni esténként. Ha csak hatvan évig élne szegény, akkor is még 58-szor megnézheti, nem?)

Zorgo 2009.08.26. 09:19:48

A közelben lakom én is,de a tavalyi tapasztalatok alapján inkább nem mentem el a tüzijátékot kocsival megnézni.Ilyenkor az egész környék egy kaotikus közlekedési dugóvá változik.Jobban jártál volna ha felfelé mész az Úttörővasút irányába,és le az Istenhegyin.

j311 2009.08.26. 09:20:22

Tűzijátékot autóval???
Én már tudom ki a hülye, de nem mondom meg.

mtk001 2009.08.26. 09:20:48

Ilyen a magyar közerkölcs, nem csak az autózás, henem az élet és gazdaság területén is , szomorű ...

zozo82 2009.08.26. 09:21:25

@csati: hat ez akkor nagyon szomoru mert ez azt jelenti hogy nagyon sok a szocialista orszag...tobbek kozott ez azt jelenti hogy en is abban elek? :-(((
ott ahol epp most nepszavazat tartanak hogy 7.6%-rol felvigyek-e 8% ra az afat. De a nepet nem kerdeik meg hogy kell-e tuzijatek?? B@sszam: ez szocializmus!!! Megyek tuntetni!!! Ja, mar elmult Majus 1, na nem baj jovore kint leszek!!!

E36M3 2009.08.26. 09:23:48

zolika

Te az ideológiákkal nem vagy tisztában. Azért jó vagy. Csak azért máskor gondold meg kit szocialistázol le egy kommentnél aki csak annyit mondtt hogy ez a pénz másra is jó lenne. Te szerencsétlen,szánalmas.

zozo82 2009.08.26. 09:23:48

@E36M3: igen, tobbek kozott. Mert a te teoriad szerint ki kene hagyni a kormenetet is mert megbenitja a varost es te a BMW-el nem tudsz kimenni a plazaba vasarolni, hogy koltsd a penzed.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.08.26. 09:24:00

Gusztushúsz? Kotmányunk ünnepe? Muhaha. :)

Délután 2-kor felébredtem, haver mondta, hogy kint vannak a Margitszigeten. Na mondom, összeszedem magam, aztán elnézek oda, csinázok pár fotót, vagy mittomén.
Odafelé beugrottam még Trebihez valami aprósággal, aztán jól leültünk a diófa alá, és estig söröztünk. :)

kalandrover 2009.08.26. 09:28:56

@Tie:

Majd ha kölköd lesz, nem kelsz fel rögge 6-nál később! :-)

csati 2009.08.26. 09:29:25

@zoli the great: Annyit mondtam, hogy a fentről megmondósdi-eldöntősdi inkább a szocialista ideológiához áll közel, úgyhogy pont nem azt kellene leszocialistázni, aki ez ellen beszél. Persze, nem szocialista országokban is vannak állami rendezvények, de úgy általában ott kevesebb a felülről jövő intézkedés. Ja, és azt nem vetted észre, hogy nálunk még 80%-ban szocializmus van? :) (ja, :( )

acta est fabula 2009.08.26. 09:29:49

egy szep tankkal kell kozottuk utat vagni, vagy egy ARO-val...tobbet nem parkolnanak igy az biztos.

:)
persze csak vicceltem, ez nem megoldas.

E36M3 2009.08.26. 09:32:16

@csati: Ez egy okos ember csati:). Nem érdemes vele vitatkozni ő a megváltó. 20-adikán énis vásárolni szeretnék ilyennel "oltani".

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2009.08.26. 09:32:19

E36

nem attol szep az elet, hogy milyen autod van.

amugy francia

zozo82 2009.08.26. 09:33:40

@csati: azzal egyetertek hogy "a fentről megmondósdi-eldöntősdi inkább a szocialista ideológiához áll közel".
Ellenben szerintem regi (szerintem jo) hagyomanyok/ szokasok felrugasa azzal hogy nincs penz az meg tavolrol sem demokracia.

dekás dezső 2009.08.26. 09:35:14

lehetne legközelebb ha leraktad volna az autót 3-4 kilóméternyire, gyereket kenguruba, és lazán gyalogolsz 25 percet. ennyi tolatóbajnok.

Netuddki. 2009.08.26. 09:37:44

Kedves prostoló!

Csöndben maradtál volna, okos maradtál volna. 1,5éves gyerekkel éjjel tömegbe, tűzijátékot nézni? Ráadásul minél közelebb megállni? Eh...

klondike 2009.08.26. 09:37:53

Csak okulásképpen, hogy odase kocsival: Római-parton voltunk a párommal hétköznap. Korán érkeztünk kb.fél öt, szépen leparkoltam az éttermekhez vezető Dunára merőleges utcában, járdára párhuzamosan, ahogy illik. Kb. 2 órás andalgás, könnyű vacsit követően, megyek vissza és konstatálom, hogy 1 SUV kanadai rendszámmal ( képzelem mennyire volt ottawai, az illető) és egy sportmerci nemes egyszerűséggel megállt az út közepén, (ráálva mintegy 10 parkoló kocsira) mivel akkortájt már élénkült a forgalom és nem találtak volna csak vagy 200 méterrel hátrébb parkolóhelyet. Kiálltam a Kangooval, de nem kis áldozatok árán, miközben azon törtem a fejem, hogy vajon mindezt Münchenben is megcsinálná-e?
Dudálnom kellett volna-e, mire előbújik egy droid hóna alatt egy plázacicával?
Nem tudom, de gondolatban megkarcoltam...

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2009.08.26. 09:39:42

egyébként meg másfél éves gyereket ilyen sz.rra elvinni????amúgy meg mit vártál?hogy nem lesz ott senki ,csak ti??

E36M3 2009.08.26. 09:40:21

gergo

Gratulálok a francia autódhoz! Gondolom megbízható darab és legalább nem néznek hülyének mert nem német autóban ülsz.

EMU 2009.08.26. 09:41:32

A magyar egy tahó. Pont. Ezzel vitatkozni lehet, de nem érdemes. Tahó, mert primitív módon úgy képzeli a világi létet, hogy rajta és becses családján kívül csak mikrobák és egysejtűek vannak jelen az univerzumban, természetszerűleg mind-mind neki alárendelve. Ezért parkol oda, ahova akar. És tahó, mert kocsival indul el olyan helyre, eseményre, ahol tudvalevően tiszteletét teszi a magyar tahó megannyi példánya. Aztán meg tahó, mert ezt még képes kissé sértődötten mások helyett süllyedne szégyenében a föld alá, ahelyett, hogy magával foglalkozna, miért ilyen tahó. Már elnézést. Üdv! egy magyar tahó

Netuddki. 2009.08.26. 09:42:19

@zoli the great: Ha máshol nem tudod miből rendeznek tűzijátékot, akkor mit ugatsz?
Kíváncsi lennék, ha az összes Bp.-inek be kéne fizetni előre a rájutó részt akkor is megtartanák-e?

csati 2009.08.26. 09:43:37

@zoli the great: Hát, amennyiben a többség is úgy gondolja, hogy az a hagyomány szép és jó és fontos, és megtartja, azt nevezem demokráciának, ellenben ha csak neked (vagy mondjuk a párttitkárnak) jön be, és a többségre tukmálod, akkor az szocializmus, vagy akármilyen más fantázianevű diktatorikus államforma. Tudod, a "jó", a "szép hagyomány" szubjektív fogalmak.

Egyébként a tűzijátékkal nincs gond, szerintem az emberek nagy része szeretné, hogy legyen, és lehet, hogy tényleg nem egy túl drága szórakozás. Még nem számoltam. Csak annyit jegyeztem meg, hogy én azt is megértem, hogyha valaki szerint nem kellene közpénzből csinálni. Ez is egy vélemény, egy vállalható vélemény. Na, de befejeztem a (fél) offot!

csati 2009.08.26. 09:44:31

@kovi1970: "Kíváncsi lennék, ha az összes Bp.-inek be kéne fizetni előre a rájutó részt akkor is megtartanák-e?"

Ez nagyon találó! :)

SsPL71 (törölt) 2009.08.26. 09:44:34

Már megint volt tűzijáték?

Netuddki. 2009.08.26. 09:47:48

@csati: Hát igen. Nem kellene közpénzből csinálni. Normális helyen ez nem is kérdés szerintem.
De valószínűleg ez is csak egy pénzelfolyatási módja az adónknak. Elmegy rá 400millió, közben valójában csak 200-ba került.

csati 2009.08.26. 09:51:20

@kovi1970: ezzel is egyetértek. Minél több a kiadás, annál többet lehet lenyúlni :(

weres 2009.08.26. 09:51:59

Mielőtt a nagy átlag félreértené a szitut, ilyenkor tényleg sokan jönnek fel vidékről, mert ez sokaknak esemény. A lényeg viszont tényleg az, hogy az emberek primitívek és buták, nem csak parkolni nem tudnak, hanem a forgalomban normálisan haladni sem nagyon. Amikor lejár a jogsi eü része, akkor lehetne frissítgetni minden ember kresz-tudományát. Az indexet is sokan lusták használni, ami igen balesetveszélyes, mert honnan találjam ki, hogy ki merre akar kanyarodni, ha éppen fékez és esetleg kikerülném. Vagy autópályán az utolsó pillanatban .aszódik be elém a kamion mögül 100-zal index nélkül, mert spórol 2 litert százon, én meg satuval épp meg tudom menteni az életét. Vagy szintén pályán a jobbra tartási kötelezettséget sem sokan ismerik, biztos a matrica a belső sávra szól. ui:remélem legalább azok normális állampolgárok, akik a totalcart olvassák. szép napot!

thetriggerhappy 2009.08.26. 09:54:21

@mikrovp:
aug 20-án kicserélődik a főváros emberállománya: a pestiek mennek vidékre pihenni, a vidékiek meg feljönnek egy kicsit városi levegőt szívni.
szerintem jobb ha ennek tudatában nnyílvánulsz meg... a frusztrált, kisebbségi komplexusoktól gyötört vidéki néplélek pedig nagyon fárasztó tud lenni.

SsPL71 (törölt) 2009.08.26. 09:54:31

@EMU: Kikérem magamnak, Magyar vagyok és pont figyelek a többi bunkóra, hogy ne akadályozzam a létemmel.
Inkább azok nem méltóak a Magyar jelzőre akik úgy tekintik létüket ahogy leírtad.

Opelfan 2009.08.26. 09:54:52

Ez az egész tűzijáték egy nagy kalap szar, sok milliárdot elpufogtatnak országos szinten... mi a szarért? Semmi értelme az egésznek, ha körülnézek csak szart látok ebben az országban és milliárdokat lőnek fel az égbe csak hogy a magyar parasztnak tetszen valami. Volna sok más hely ahol helye lenne ennek a hatalmas pénznek pl. útépítés, biciklis utak építése, bár ésszerű dolgokra úgyse menne el, csak a szemét állami vezetők zsebébe landolna vagy a cigányok kapnák meg mint segélyt. Ha jobban belegondolok az utóbbi kettő helyett inkább tűzijáték legyen, bár szerintem ebből is kaszálnak a politikusok rendesen.

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2009.08.26. 09:54:55

az egész gusztushuszadikai hajcihő(mindennel) 240 milla volt,persze nettó....

csati 2009.08.26. 09:56:05

@weres: Hát persze, a jelenlévők mindig kivételek...:)

Rocko- 2009.08.26. 10:01:08

ehh, hát én emiatt nem mozdultam meg 20-áán. vagyis de. saját kerületembôl eggyel odébb, de még mindig város szélén. túl sok hülye koncentrálódik ilyenkor.

weres 2009.08.26. 10:01:15

@Genuine: azért van ennyire megosztva az ország, mert a kedves politikusok és hatalmon lévők kreálták, hogy amíg mi egymással hadakozunk, ők nyugodtan tudjanak lopni a mi pénzünkből. Szerintem teljesen egyszerű képlet, csak a sok gyökér be is veszi és itt is ez megy a blogban.

zolik 2009.08.26. 10:01:36

Asszem nem leszek népszerű.
Nem értem kit miért érdekel a tüzijáték, részemről egy őserdőben lakó mezitlábas fűszoknyás érdeklődését megértem de emberek ez már nem a sötét középkor.
Bár a sötétség maradt gratulálni tudok mindenkinek akit elkápráztatnak a szines fények.

McLawrence 2009.08.26. 10:02:03

Egy kérdés:
Amikor utoljára láttam, a Széchenyi kilátó úgy körbe volt nőve fákkal, hogy a városból semmit sem lehetett látni. Ez amúgy hungarikum, sok kilátó van hasonló helyzetben. Szóval csak nem kitisztították a helyet? Sajnos a Széchenyi-emlék úton is nőnek a fák Budapest legdurvább villái mellett, szóval lassan elfogy a panoráma.

EMU 2009.08.26. 10:04:02

@SsPL71: Kikérheted nyugodtan, ennek ellenére ha ebben az országban kilép az ember az utcára, veled érdekes módon nem találkozik. Csak a tahó magyarral. Én is kikérhetném magamnak, de igaz magyarként alárendelem magam felemelő, világcsoda társadalmunknak, és inkább vallom, hogy tahó magyar vagyok. Na ná, majd deviancia meg rebellió, mi? Láthatod, még meg is írja a tahó magyar, hogy mennyire tahó, ennek ellenére mások helyett süllyed el szégyenében, mert nem is érzi, hogy ő maga semmiben nem különbözik cselekedetiben a többi magyar tahótól. Bemegy gyutacsig kocsival a másfél éves gyerekével, aztán meg nem is érti, hogy lehet ennyi tahó magyar ugyanott. Röhej.

sikeres-e 2009.08.26. 10:04:46

"Ember a holdon!" :-)
Nem értem ezt a sok tahózást. Tök logikus, hogy ha kis helyre rengeteg ember megy, akkor ott tumultus lesz. Pl. metró, koncert, vagy csak egyszerüen a reggeli dugó a belvárosban. Akkor most mindenki tahó? Sokan vagyunk kis helyen ebben a városban. A témára térve: én is egyszer felmentem még anno a hegyre kocsival tüzijátékot nézni. Másfél óra volt lejönni, soha többet nem mentem (se kocsival, se nélküle). Gondolom azok pattognak, akik szintén először mentek oda (pl. s cikk szerzője), aki már volt, az vagy nem kocsival megy többé, vagy számít a +1,5 órás lejövetelre. Ugyanúgy, ahogy sokan belekalkulálják a reggeli dugót a munkába jutáshoz. Amúgy egy 1,5 éves gyerekkel ilyen helyre menni szerintem abszolúte felelőtlenség, a szülők szégyeljék magukat!
"Bátrak vagyunk, kockáztattunk" = hülyék voltunk és felelőtlenek! Persze azért a szerző is a másikat szídja, pedig ő pont ugyanúgy ott parkolt a kocsijával...

gecofeco 2009.08.26. 10:06:40

A Hármashatár hegyen mi 1 órát álltunk az út szélén mire el lehetett indulni, de 1 dudaszó nem hangzott el.

E36M3 2009.08.26. 10:07:11

@zolik:

Népszerű vagy ,mert így van. Csak volt egy Zolika aki azt mondta hogy szocialista vagyok mert hogy nem tüzijátékot "szeretnék" hanem valami hasznosabb dolgot. Viszont ő ragaszkodik a tüzjátékhoz:). sajnos sok ilyen buta ember van.

EMU 2009.08.26. 10:14:15

@sikeres-e: Tévedésben vagy. Nem attól tahó a magyar, mert kis helyre megy, hanem azért, mert azt képzeli, hogy ott egyedül van. Ezért út közepén áll meg, fűre, garázsbejáróba, sínre, virágágyásba, kerékpárútra parkol, ha tíz centivel közelebb állhat meg, az anyjára is ráhajtana. Persze másvalaki esetében ugyanezt a mentalitást vérlázítónak tartja. No ezért tahó a magyar, nem azért mert sok van belőle kis helyen.

herodes · http://www.gamblers.hu 2009.08.26. 10:14:31

Én is voltam már kétéves gyerekkel tüzijátékon még régebben.
Egyrészt vittünk babakocsit, annak ellenére, hogy akkor már elég rég nem használtuk, de akkor, oda, kellett.
Másrészt eleve úgy kalkuláltunk, hogy az autót olyan helyen tegyük le, ami gyalog minimum 20 perce van a rendezvénytől.
Semmi gondunk nem volt az égegyadta világon, pedig bent álltunk a tömegben valahol a Roosevelt téren.
Mikor vége volt a dajdajnak, szépen lassan visszasétáltunk a kocsihoz, és mentünk haza, az akkor már szinte teljesen feloszlott forgalomban.
A legnagyobb bajom egész este annyi volt, hogy arcátlanul drága volt a sör :)

zozo82 2009.08.26. 10:18:03

@E36M3: kommented csakis teged jellemez es jelzi mennyire nem fogtad fel a lenyeget.

Zorgo 2009.08.26. 10:18:19

Amúgy direkt ilyen célra van egy nagy robogóm, két személyes persze, ezzel bármilyen tömegrendezvény kulturáltan megközelíthető.Parkolás nem probléma,és a dugóban ácsorgás ismeretlen fogalom.

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.08.26. 10:19:35

A cikkírónak meg tényleg gratulálni tudok,hogy autóval meg kisgyerekkel próbál nemsokkal a tűzijáték kezdés előtt kijutni az egyik legjobb helyre,és csodálkozik,hogy mennyi ember van rajta kívül!

@E36M3: Mit szeretnél hasznosabbat?Az államalapítás ünnepén otthon ülnél kussban?
Azért nem kéne elszállnod az E36-tól elég szánalmas egy 15 éves trágyára izmozni.

béjemvésekről meg annyit,hogy tegnap Csepelen egyirányú utcába E60-as behajt, természetesen forgalommal szemben,mert ő megteheti.

Sam75 2009.08.26. 10:20:53

Szerintem nem szúrtál el semmit. A mustangos valószínűleg volt már rallyversenyen ezért tudhatta hogy egyszerűbb, nyugalmasabb, és GAZDASÁGOSABB félreállni és megvárni amíg elmegy a tömeg. Bár a rallykon még szenvedsz az újdonsült Fittipaldiktól is. Többször voltam már hasonló helyzetben ez az egyetlen megoldás. Eszel, iszol hallgatod a rádiót, basztatod a GPS-t és már el istelt az idő és szabad az út. Persze néha muszály menni. A lényeg hogy te észnél legyél és ne idegeskedj mások hülyesége miatt.Emiatt még nem kell lemondani a hasonló rendezvényekről.

Kitartás emberek!

Okosk4 2009.08.26. 10:28:19

támogatom azt hogy tüzijáték helyett valami okosabbra is költsünk. mivel a tüzijáték anyagi költsége kb 260 milla, és akkor még nem beszéltünk arról mennyibe kerül lezárni a várost, mivel ez a nem kis pénz

sikeres-e 2009.08.26. 10:29:50

@EMU: azzal egyetértek, hogy a magyar autós kultúra viszonylag messzíről nézi alúlról a béka seggét, de a tüzijáték miatti autós káosz szerintem nem azért van, mert sok a tahó, lásd főhősünk is ott duzzasztotta az autósok tömegét és aztán szídta a többit. Egyszerüen túl sok ember megy kocsival olyan helyre, ahol nem fér el annyi. A kultúrált megoldás az lenne, ha lezárnák az ilyen helykre a felvezető utakat, így leszoktatva az embereket arról, hogy kocsival menjenek oda. Esetleg indíthatnának ingyenes buszokat az emberek számára, hamár ugyis elköltenek 20 percre sokszázmilliót, ez már nem lenne tétel.

Érdekes 2009.08.26. 10:31:11

@E36M3: Az izzadságodtól bűzlik a topik.Az meg non plusz ultra , hogy már találkoznál "zolikával".Egyébként, tényleg ennyi önbizalmat ad egy 15 éves rozsdabogja?Vagy valami tanyáról szalasztottak ezzel a stílussal?


Jah, T. Bende úr, fogadja újbóli gratulációmat, megint nagyot húzott.1.5 éves gyerekkel, egy 20-ai tüzijátékra, AUTÓVAL, egy forgalmas "kilátónál".... Ez arany lúzer DÍJ kérem.Remélem nem Te neveled, javarészt a gyereket...szegény, nem érdemli meg ezt a sorsot.

anyahajókabinajtóhajtogató 2009.08.26. 10:32:51

UAZ.
Dögtoló elől-hátul.
Bozótvágó,vipera,rambótőr, gumilövedéskes puska.

zozo82 2009.08.26. 10:33:32

Ez szep lassan az utolso lesz (kene dolgozni is)
Barmit is mondjon barki szerintem marhasag nepszeru dolgokat a szemtbe dobi azzal hogy nincs penz. Dehogy nincs penz, csak rosz helyre megy!!!! Ugyanugy mint amikor a vilagkialitast lemondtak. Mar reg lenne 4-es metro, Budapest a vilag figyelmebe kerult volna (es nem Gyurcsany miatt). Hasonlo a F1. Mindenki pofazik hogy feszteseges meg draga, de a truizmust lenditi es az osszkepet nezve megeri az orszagnak.
Elobbi posztok szerint az orszaghazat se ujitsuk fel mert nincs pezn, aztan csodalkozunk hogy keves a turista.

Persze a bunko nep aki 15 eves roncsal jarkal az nem lat az orranal tavolabb, minek is varnam el hogy atlatsa egy kicsit a dolgot. Ha jol ertettem az egesz Aug20-i koltsegvetes allampolgaronkent par euroba kerult. Ha neked E36M3 nem er tobbet a nemzeti unnep mint egy big mac akkor egyel csak bigmac-et. (talalsz is egy szep cikekt az index-en hogy lasd mennyit kell doglozz erte).

Okosk4 2009.08.26. 10:36:55

@zoli the great: látom tényleg nem látod E36M3 mondanivalójának a lényegét
ha egyszer az évben a ..... állam nem költene ilyen dolgokra , hidd el jövőre jöhetne a sok túrista megnézni a "megmaradt" (ha nem nyúlják le) pénzből amit tényleg felújításra (parlament stb.) szánnának, megnézni szép kis városunkat
én erre szavaznék, nekem beleférne az hogy egyszer egy évig ne legyen tüzijáték

zozo82 2009.08.26. 10:37:19

@Okosk4: 260 milla?
Egyszeru szamitas: Kint van a tuzijatekon tobb mint 1 millio ember aki veszi a sort a sultkolbaszt stb, ami ado formaban megy szepen az allamkasszaba. Tehat ha utanaszamolunk lehet meg nyereseges is az allamnak ez a tuzijatekosdi (ahhoz kepest hogy kulonben otthon ulne a paraszt)

Okosk4 2009.08.26. 10:38:55

jah és nem attól ünnep az ünnep hogy van tüzijáték, vagy valaki szerint is volt tüzijáték az államalapításkor? gyanítom nem....

karácsony se azért karácsony mert fát veszel, vagy ha igen, rég rossz lehet

speking 2009.08.26. 10:39:39

Hát sok idióta ember van, az biztos.
Először is, miért ne vihetné a gyerekét tüzijátékra? Én is vittem az enyémet, bár nem pesten, és nagyon élvezte. Álmos volt, mert nálunk fél 11-kor kezdődött, és 3 éves, de nagyon várta, és nagyon tetszett neki.
Másodszor, mi a francal menjen egy vidéki ember családdal Pestre tüzijátékot nézni? Biciklivel? Majd teker miatta az egész család 3-4 órát.
Aztán a belvárosban az oszló tömeg között ugyanúgy nem tud menni.
Vonattal? Onnan be kell metrózni, buszozni, villamosozni, stb. A metró tömve van, a busz ugyanúgy nem megy, nem lehet elférni. Voltam fennt annak idején több, mint egy óra volt, mire el tudtunk jutni a vasútállomásra a hídról. Ráadásul drágább is.
Amúgy nálunk is volt dugó, haza sétáltunk, mert megtehettük, és egy ideges ember sem ült a kocsikban, senki nem dudált, nem tolakodott. Ez Székesfehérvár, itt ilyen emberek laknak. :D

Phrascarica 2009.08.26. 10:40:31

@12csab: "Ha gyerekkel mész külön gratulálok... "
szerintem nem gyerekkel ment hanem pont azért hogy a gyerek lássa!

Okosk4 2009.08.26. 10:40:45

vegyük azt hogy az az 1 millió ember veszi a kolbászt a sört, átlagban számoljunk 1000 Ft-tal, vagyis 1 milliárd forint bevétel, annak az adója 200 millió, hol is térül meg? tudod mennyibe kerül a város lezárása? a rendörök erre kirendelése? soroljam még?:)

Balazs5 2009.08.26. 10:41:54

A fodrászom szokott mesélni ilyen sztorikat, mindíg fel van háborodva valamin, unalmas. De ő legalább tökéletesen vágja a hajamat. A különbség tehát az, hogy nem tud a cikk írója hajat vágni. Vagy mégis?

Okosk4 2009.08.26. 10:42:01

@Okosk4: jah és hány embert láttál te kolbászt sört venni, mondjuk 100 emberből?:) én tippem max 10 és akkor sokat mondtam

Érdekes 2009.08.26. 10:42:59

@speking: 3-4 éves már talán...
Nem azt modnták, h ne menjen kocsival, hanem, h ne pont a seggébe parkoljon az egésznek, 20-30 perc séta, igazán belefér a nagy "ünneplésbe", az idegeskedést elkerülendő, már, ha tényleg voltak idegeskedők..én nem szoktam ilyen, frekventált helyre parkolni, nagyobb rendezvényekkor.Inkább sétálok picit többet, kényelmesen beülök és kényelmesen elhúzok.Egyszerű az egyenlet.

sikeres-e 2009.08.26. 10:45:39

@Okosk4: azért lássuk be: amég fullra dugul a budai hegység, totálisan tele van a város, és milliók nézik a tüzijátékot a TV-n, addig azért a TÖBBSÉGNEK van rá igénye. Asszem nem 1-2 kommentelő miatt fogják kihúzni a listáról jövőre (akik szerintem szintén 1x-2x megnézték már a tüzijátékot). Jobb ha hozzászoksz: tüzijáték márpedig még jóódarabig lesz! :-) Persze nem kötelező nézni, én pl. a Balatonon voltam 20-án és jól éreztem magam...

gnme 2009.08.26. 10:45:41

..megszaladt a billentyűzet?

Sok ilyet tudok csak egy napról írni... mint vidékről pestre autóval felbátorkodott suttyó.

Csikós hol van? Mikor jön már vissza? Esik a színvonal.

zozo82 2009.08.26. 10:47:44

@Okosk4: hidd el nekem nem ilyen egyszeru a szamolgatas csak egy pelda volt, de mindegy, ha kozgaz tudasodat akarod megmutatni...itt az alkalom vegezz tanulmanyt, de akkor szamold be az egesz rendezmenysorozatot, a kocsmakban/ vendeglokben stb elkoltott penz, a parkolasi beveteleket, stb.

Csak egy pelda: koztudott hogy a zenei turnek sem jovedelmezok egymagukban, de az eloadok a :big picture"-t nezik, de ehhez persze szelesebb latokor kene.

Okosk4 2009.08.26. 10:48:47

@sikeres-e: ez így van
elöttem már mondták, cirkusz kell a népnek, és amig megnézik lesz is :)

én utoljára 4 éve voltam az volt az utolsó, konklúzióm az volt: sok ember, tülekedő bunkó állatok, 20 perc szemfényvesztés, kidobott csilliók az ablakon, ezért nem is nézem már
és én is otthon elvoltam aszonnyal :) nem kell ehhez tüzijáték:)

sikeres-e 2009.08.26. 10:49:24

@speking: természetesen viheti. És mehet a hegyre kocsival. Csak aztán ne panaszkodjon és fikázza a másikat! Amúgy kívánom neked, hogy jövőre az egész tüzijátékot a tömeggel együtt Fehérvárra szervezzék! :-)

elég.volt 2009.08.26. 10:49:52

Mindenki hagyja el ezt az országot.

Érdekes 2009.08.26. 10:50:39

@Okosk4: Abból max 1 db féligbomló házat lehetne "renoválni", mert ugye itt divat egyébként is 10X-es áron dolgozni ilyenkor...

Egyébként, az tényleg jó megoldás lenne, az egész várost szépen rendbe hozni, a csöveseket eltakarítani, annyi túrista lenne, annyi pénz dőlne befelé, h csak na.Csakhát a drága vezetőink is igényetelnek és nem érdekli, hogy egy NAGYKUTYASZAR veszi őket körül...balkán rulz.

Okosk4 2009.08.26. 10:51:05

@zoli the great: zoli, egy szóval nem szapultalak, de te már jössz a közgáztudással. szerinted csak 20. volt lezárva a város? válasz: nem
tehát másnapokra is kellett a sok sok rendőrt fizetni? válasz: igen
nem kell ehhez közgáztudás, hogy kiszámolja az ember (akár hasraütéssel) hogy nyereséges volt vagy sem a tüzijáték megszervezése

SsPL71 (törölt) 2009.08.26. 10:51:27

@herodes: Tűzijátékra mentél, vagy tűzijáték ürügyén sörözni?

Okosk4 2009.08.26. 10:52:36

@Érdekes: talán talán egyszer megéljük azt hogy honatyáink/anyáink csak picit szeretnének lopni és akkor talán talán majd szép lesz ez az ország

vége a mesének:):)

keptelenseg 2009.08.26. 10:52:55

@zoli the great: "Ha neked E36M3 nem er tobbet a nemzeti unnep mint egy big mac akkor egyel csak bigmac-et."

Nem nemzeti, hanem állami ünnep. Ezen az alapon te inkább ünnepelsz, és nem éhező embereknek szánod ezt a pénz. "Mekkora bunkóság!"

Suttora 2009.08.26. 10:52:57

@kovi1970: "Kíváncsi lennék, ha az összes Bp.-inek be kéne fizetni előre a rájutó részt akkor is megtartanák-e?"

Meg fogsz lepődni, ha azt mondom, hogy bizony befizették előre? Sőt, nem is csak a budapestiek.

Parajpuding 2009.08.26. 10:53:48

Jó magyar mentalításnak lehettél tanúja. Ez van. Mi a meglepetés? Jókat szórakozok, mikor köpködjük a szomszédbeli népségeket. És mi különbek vagyunk? NEM. Sőt. Persze tisztelet a kevés kivételnek, de igaza volt annak aki azt mondta: igen OSTOBA BUNKÓ nép a magyar. Igen általánosítok, merthogy nem tudsz az utcára kilépni, vagy akár 10 percig egyhuzamban autózni úgy, hogy lépten-nyomon ne botolj egy büdös bunkóba. És a legszomorúbb az, hogy mostmár ilyen a többség. Ilyen azért nincs mindenhol.

Okosk4 2009.08.26. 10:54:25

@Suttora: ott a pont :) csak sajnos nem volt önkéntes alapú :)

ZöPö_ · http://route66.blog.hu/ 2009.08.26. 10:55:20

Minden indulat nélkül mondom:

1) az ilyen kicsi gyereket nem érdekli a tüzijáték,

2) a tüzijátékra autóval menést semmi, de semmi nem legitimálja.

Messze elkerülöm az autómat augusztus huszadikán. Legfeljebb akut életveszélyben ülnék bele.

herodes · http://www.gamblers.hu 2009.08.26. 10:55:25

@SsPL71: tüzijátékra mentem, és ittam ott sört. esetleg tudok még valamit pontosítani a megfogalmazáson, vagy így már tisztul a kép a fejedben?

Suttora 2009.08.26. 10:56:12

@sikeres-e: A Balatonon is volt tüzijáték, nem? :D

Okosk4 2009.08.26. 10:56:18

@herodes: mennyit költöttél az állami ünnep alkalmával?:)))

zozo82 2009.08.26. 10:58:27

@keptelenseg: hat ha te ehezo embereket bigmac-el etetnel... az ellenben nem bunkosag.

Parajpuding 2009.08.26. 11:00:15

És még valami:
közkeletű az a mondás, melynek lényege, ha egy forgóajtón egy magyar megy be utoljára, akkor ő jön ki elsőnek. Igaz. Csakhogy nem azért, mert ügyes és eszes, hanem mert mindenkit pofátlanul lekönyököl. Viszont ez annyiban sántít összességében, hogy közben - ahogy nep mint nap tapasztaljuk - nyugodtan impotensnek nevezhetjük a fajtánkat. Lásd szomszédos országokkal való viszony. De ez már másik történet és elkalandozna az írástól.

speking 2009.08.26. 11:01:09

@sikeres-e: Igazán köszönöm! Gyakran gondoltam erre aug.20. környékén, hogy miért nem a mi városunkban vannak a legnagyobb rendezvények? Elvégre Székesfehérvár a Királyok városa, itt is van eltemetve az ünnepelt, úgy illene, hogy rólunk szóljon az ünnep, nem? :D
Csak kicsi a belváros, és nem férne el annyi ember... :D

keptelenseg 2009.08.26. 11:01:28

@zoli the great: kérdezd meg tőlük, hogy éhezni akarnak-e vagy big mac-et enni. Illetve a big mac értékéből venni kenyeret, krumplit, zsírt.

Okosk4 2009.08.26. 11:01:46

@speking: meg akkor jönne a sok bunkó pesti:):)

bandiahegyről 2009.08.26. 11:03:06

leszögezném,hogy hülyeségeken(hülyékkal) kár vitázni,de ez már csak így szokás mifelénk.
a tüzijáték szerintem nagyon is jó dolog! sokanb szeretik,sok embernek okoz örömöt.nem lehetne,hogy egyszer nem azzal foglalkoznánk,hogy ki mennyit lopott el belőle?-jó tudom,nem lehet.

én az említett környéken élek gyerekkorom óta(Melinda-Széchenyi "sarok") a házunk kertjében-nincs lekerítve-minden évben sok-sok ember üldögél és nézi a tüzijátékot. ez természetesen még nem zavarna,de az,hogy nem képesek 10 azaz 10 métert vinni a szemetet a kukákig az már bosszant!

nehezen tudom elképzelni,hogy a nézők jelentős része ne tudna párszáz métert sétálni,esetleg bkv-val megközelíteni a helyszínt. ha mégis autóval jön(pedig a Melinda útra csak célforgalom hajthatna be-amit persze mindenki nagy ívben leszahar),akkor ne csodálkozzon,hogy egy szűk hegyi utcában nem fér el a sok rutintalan városi autós. a megoldás egyszerű: ne gyertek ide autóval!

herodes · http://www.gamblers.hu 2009.08.26. 11:03:10

@ZöPö (inda): egyáltalán nem igaz, hogy egy ilyen kicsi gyereket nem érdekelhet a tüzijáték. gyereke válogatja.
Tavalyelőtt szilveszterkor az akkor még alig egyéves legkisebb lányom éjfélkor felébredt a hangzavarra, és kitotyogott a szobájából. Kikerekedett szemekkel, hangosakat kacagva nézett végig az ablakból egy félórás tüzijátékot. A nála egy évvel idősebb nővére meg nézte öt percig, aztán vállat vont, és visszament aludni.

Okosk4 2009.08.26. 11:04:42

@herodes: ebből is látszik hogy az ember idővel tanul :)

G.GABOR 2009.08.26. 11:04:57

Remélem megtanultad a leckét a saját bőrödön,én csak a 1.5 éves gyereket sajnálom.Az ember mentális fejlődésére saját tapasztalatra van szűkség, ezt elismerem!De a gyereket kihagyattad volna belőle.

herodes · http://www.gamblers.hu 2009.08.26. 11:05:30

@Okosk4: mittudomén, volt ez valamikor 2002-ben, asszem :)
egy sör meg sültkolbász nekem, perec a gyereknek, bambi az asszonynek, ilyesmi, becsüld meg, mennyi lehetett ez akkor :)

biker_kolee 2009.08.26. 11:06:54

Megoldottam. Nem vagyok pesti.

herodes · http://www.gamblers.hu 2009.08.26. 11:07:25

@Okosk4: bezony, akkor pl. még rummal szerette a teát, ma már tudja, hogy jófajta házipálinkával sokkal finomabb :)))))

asszeretnémondani 2009.08.26. 11:07:26

Emberek ! Lehet ezt ragozni, bunkók vagyunk, nem figyelünk egymásra, oszt annyi!

Okosk4 2009.08.26. 11:08:31

@herodes: és hamarabb is megvan az eredménye :)

Okosk4 2009.08.26. 11:09:39

@asszeretnémondani: csak a magad nevében beszélj:)

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.08.26. 11:10:54

Egyszer voltam Augusztus 20-án tűzijátékot nézni a fővárosunkban gyerekfejjel a szüleimmel. Azóta is rémálomként gondolok rá. Többet biztos nem megyek.

Okosk4 2009.08.26. 11:13:08

@Érdekes: azt szokták vala mondani: a remény hal meg utoljára :D

TóthZé 2009.08.26. 11:15:02

@E36M3: Ne haragudj, de ez a hozzáállás meg nekünk nem tetszik. Autómárkától függetlenül.

Zorgo 2009.08.26. 11:15:45

A 260 millás tűzijáték költségvetést szerintem inkább osszuk el a BKV vezetők között :)

SsPL71 (törölt) 2009.08.26. 11:15:56

@herodes: Szóval, elvitted a családot meg magadat szórakoztatni, eszem-iszom, dinóm-dánom, aug. 20-a alkalmával.
Gondolom azt is elmagyaráztad, hogy a tűzijáték is miattatok kezdődött el :))))

Okosk4 2009.08.26. 11:18:28

@MTFUN: volt az a világ legjobb munkahelye valóság bizbasz:) ahol ausztráliába vagy hol kellett valami szigetet gondozni sok pénzért (illetve szinte semmi csinálni), hogy a turizmust fellendítsék
ez mi is megcsinálhatnánk a BKV-val, hirdetünk egy állást fél évig kéne vezetőnek lenni, aztán lehet elfele fáradni sok pénzért :) ez is jó turisztikai hír lenne :)

Okosk4 2009.08.26. 11:21:09

mind1 , mentem kertet rámolni:)

Érdekes 2009.08.26. 11:23:35

@Okosk4: Jaja, a lepény hal meg elsőre... :D

SsPL71 (törölt) 2009.08.26. 11:23:59

@Okosk4: Kertet? Osztán hova rámolod azt a kertet? :)

stoppos76 2009.08.26. 11:24:05

Igazából, most jó hosszan egy cikkben leírtad, hogy hülye vagy?

kewcheg 2009.08.26. 11:26:26

Ezt Miskolcon úgy oldották meg,hogy a tűzijáték kezdete: 21.30.
Adófizető:))) gyereke, hat év alatt ilyenkor már alszik, vagy legalábbis ágyban van.
Még néhány éve Diósgyőrben a várnál volt a tűzijáték, a város sajátságos alaprajza miatt ( a vár közelében lényegében majdnem egyutcás településsé keskenyedik, és mindenki ezen akart oda is meg vissza is menni)ugyanilyen tumultuózus jelenetek miatt nem volt szabad autóval kimenni, hacsak nem Bükk irányába akartunk távozni.Most már jó helyen van, ez pozitív irányban változott, ellenben ez sem feledteti azt a szomorú tényt, hogy az országban első ízben itt dózeroltak a földbe egy teljes strandot, majd a helyén dudvát és parkolóhelyet kezdtek el termeszteni.:((

Érdekes 2009.08.26. 11:36:53

@stoppos76: T.Bendénél ez már megszokott :D Csak most nem ismerte be, h hülye vót ő is...megint :D

ügyfélszolgálatos 2009.08.26. 11:38:35

@kovi1970: Én a gyereket sajnálom. 1,5 éves gyerekkel este mászkálni? És még csodálkozik, hogy elalszik? A hülye barma.

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2009.08.26. 11:39:44

Kismajom2vel vagyok. A tököm televan ezzel az előítéleséggel. Sokkal több büdös paraszt van az úton, akik nem béemvével járnak. Én egyákltalán nem azt tapasztalom, hogy a béemvések bunkóbbak lennének az átlagnál. Pontosan olyan szórásban bunkók, mint a többiek, csak az valahogy jobbán fáj az embereknek, ha valaki béemvével bunkó.

Tibi, kicsit csalódtam benned, te nem ilyen vagy. Az előítéletességet leszámítva (beleértve a kalapos suzukist is, az se volt szép tőled) azonban egyetértek a cikk tartalmával. Ez a szomorú magyar valóság.

herodes · http://www.gamblers.hu 2009.08.26. 11:40:02

@SsPL71: neeem, nem miattunk kezdődött, hanem miattunk ért véget. De ezt ott nem kellett senkinek sem elmagyarázni :)))

Perillustris 2009.08.26. 11:41:30

Nem meglepő, hiszen fél Budapest szabálytalanul parkol, de gondolom az összes magyrországi nagyvárosban hasonló a helyzet.

Kár, hogy nem vitték el a sok tahó kocsiját a "lopóautók", lett volna anyázás.

Ha meg mentő- vagy tűzoltóautó jön, bekaphatja, ugye?

TPZ 2009.08.26. 11:42:16

Egy időben rendszeresen hívogattam emiatt a rendőröket. Azt mondták, mit csináljanak, ünnep van. Kérdeztem, hogy a születésnapomon akkor én is megállhatok a városháza előtt a füvön?

ave 2009.08.26. 11:47:38

Nem ujdonsag, ahol tomeg van, oda autoval csak az menjen, aki nyugodt tipus.

Pl. M0 barmikor, M7 hetvegen, valami esemeny.


Es igenis tobb a BMW-s taplos, mint a normalis, fan arc.

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2009.08.26. 11:53:00

A német ugyanolyan fegyelmezetlen, mint mi. Ha hagyják. A mi problémánk nem genetikai (egyébként is furán hangzana, hogy a "magyar" alavetően genetikailag idióta, vagy paraszt, vagy önző, hiszen ki magyar itt? Olyan keverékek vagyunk, mint a korcsok az utcán. Vagy van itt valaki aki igazolni tudja, hogy az ősei Vereckénél jöttek be?) Szóval, az a baj, hogy nincs aki betartassa a törvényeket. Ezt a német, holland is tudja, amikor idejön. Érdemes megnézni mit müvelnek itt a turisták.

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.26. 11:53:34

@E36M3: Ez a kisebbik gond. A nagyobbik az, hogy BP-t már réges rég ellepték a vidékre sem kellő vidékiek, ők lettek többségben a panelprolik és társaik, a 100 havi hitlesek. És ma meg fikázzák Bp-et, a vidéki vidékiek és a bp-i vidékiek - közben magukat fikázzák, csak nem látják. Nézd meg, h minden hivatalt bp-i vidékiek vezetnek, hogy a vidéki vidékiekről ne is beszéljünk. :) Ezért romlik a morál Bp-n már egy jó ideje - poszthoz kapcsolódva, a közlekedési morál legfőképpen.

someoneelse 2009.08.26. 11:54:38

Én kb. addig olvastam el, hogy álmos volt a gyerek...
Sosem értettem minek kitenni egy kis embert ilyesminek, ha láthatóan úgysem fogja élvezni, ilyenkor gondolom a szülő megmagyarázza magának, hogy a gyerek miatt teszi.
Nem.
Saját maga miatt megy ki és elrángatja a gyereket.
Szerény nyomott véleményem szerint tömegbe, köztudottan sok barom közé hat-hét éves korig tuti nem vinném ki a gyereket.

j311 2009.08.26. 11:57:23

@weres: én pl. csak belső sávos pályamatricát veszek. Olcsóbb ha csak egy sávra kéred.

UltimateUbul_ 2009.08.26. 12:00:01

@TóthZé:
Zoli bá, hagyjad már a sügérjét, taplóó béjemvés abból a tipikus márkaromboló fajtából, egy értelmes szó nem jött ki a papptibi féle postban se belőle, a seggem értelmesebbet szokott szólni a babgulyás után :D
@Érdekes:
ezen meg szerintem itt már meg se lepődik senki én meg a jóízlés határain belül meg se próbálok megnyilvánulni a bendéről, mert még megint fogja a kisebbségi komplexusát aztán eljátsza a rambót és kibannol egy hétre XDXD A balf*sznak még nem esett le hogy akár 100 nicken is jelen lehet valaki szvsz jobb ha abbahagyja, mert ez olyan mint évekig széllel szembe hugyozni mikor a többi ellenkezőleg áll be...

Ppix 2009.08.26. 12:05:27

Igen, te is idióta vagy. Minek kell ilyen tömegrendezvényre kocsival menni.
NE gyere azzal, hogy nem a Duna partra mentél, ha Neked is eszedbe jut az X hegy, akkor a másik ezer autóhoz nőtt seggű idiótának is eszébe fog jutni.
Lásd még Madonna koncert, ott is a füvön áltak a Kerepesi mellett azok az idióták, akiknek büdös a metró...
Megérdemlitek, álldogáljatok csak órákat egymás közt.

BMW /// 2009.08.26. 12:11:42

@LipicaiCukorgyáros:

Sajnos így van Lipicai.

Zolikám the great te tényleg great vagy. Ennyi. Sokan nem szeretnének tüzijátékot és cirkuszt de te csak hajtsd a kis hülyeségeidet.


Érdekes.

Te meg jobb lenne ha a kis szádat kicsit megpihentetnéd. Nem áll annyira jól. Jah és egy 15 éves kocsi is lehet szép és jó állapotban és nem egy roncs az enyém. Ahogy gondolod. Kicsit zavarodott volt a hozzászólásod gondolom zavart ember vagy,pihenj egy kicsit és várjátok a tüzijátékot;)

Bambano 2009.08.26. 12:15:20

Te Bende, neked hogy sikerül mindig olyan cikket írni, hogy mindenki más hülye?

Polírozni kellene kicsit a témaválasztó berendezéseden...

Manyizga (törölt) 2009.08.26. 12:17:45

Életemben egyszer láttam élőben a tűzijátékot, valamikor 198x-ben. Amikor családi bevásárlást tartottunk ünneplés helyett Csehszlovákiában.

Visszafelé az Árpád-hídon a dugóban ülve néztük... én megfogadtam, hogy SOHA többet, semmilyen módon nem kívánom megtekinteni.

Évente megállapítom, hogy idén is bölcsen döntöttem. :)

BMW /// 2009.08.26. 12:20:39

@Manyizga:

Teljesen igaz és szerintem sok embernek már elege van belőle. Viszont ilyen Zolikák meg Érdekes félék ,minden évben alig várják és már az egész családjuk teljesen készen van.Ez náluk nagy dolog hogy 20 percen keresztül tüzijáték és cirkusz. Sajnálatos. Akiknek ez program azoknak jó szórakozást.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.08.26. 12:21:11

Höhh, most komolyan, mit várt a szerző augusztus 20-án, AUTÓVAL, BUDAPESTEN?!

Naivitás ez, vagy szimpla lököttség?

megint 2009.08.26. 12:27:26

Sok értelme nem volt ennek a cikknek, ennyi erővel holnap lehetne arról írni, hogy be akartál sorolni de nem engedtek.

redriot77 2009.08.26. 12:35:04

Kedves Tibor, mégis mire számítottál?

Adott egy péntek délutáni cora-parkoló teljes gépjárműállománya egy sötét éjszakán egy budai utcácskába zsúfolva. Súlyosbító körülmény, hogy klasszikus le mansi rajt van: rajtjelre (uccsó petárda) kocsihoz futás, majd indítás. Egy ilyen happening Magyarországon nem gyerekjáték.

UltimateUbul_ 2009.08.26. 12:37:37

@BMW ///:
Mi van bannoltak te türhő? húzz bele egy kicsit mert még van mit behozni, engem már 3x-os életfogytigra ültetett a fél TC. A másik fele meg haver...
HOL A CSIKÓS?

BMW /// 2009.08.26. 12:45:12

@UltimateUbul_:

Rossz,csúnya dolgokat pedig nem mondtam. Lehet a modorom. Na mind1 megnyugodtam. Zolika elkezdett sértegetni meg hogy én szocialista fasz vagyok vagy valami ilyesmi amikor csak annyit írtam hogy nem a kis tüzijátékára kéne a pénzt elkölteni.

Kis ember 2009.08.26. 12:49:55

Szerintem a biciklisek tehettek róla. Átmentek a piroson. Mert nem ismerik a KRESZ-t és nem fizetnek adót. Sőt, még lámpájuk sincs.
Kihagytam valamit?

t.o.d. 2009.08.26. 12:54:00

Monnyuk engem a helyedben nem ért volna váratlanul, hogy ha Budapest legszebb panorámát adó helyéről akarom nézni a tűzijátékot, akkor ott sokan lesznek, és mivel a hely nem erre van kitalálva, parkolási káosz fog kialakulni. Az meg, hogy az emberek milyen hülyék, és mennyire nem tudnak vezetni, megint nyilvánvaló. Persze ez így összeszedve rendes társadalomkritika...

2009.08.26. 13:05:53

Kezdjük azzal: másfél éves gyereket *nem viszünk ilyen helyre*! Itt váltál először balfékké.

Peter Blau 2009.08.26. 13:10:39

Kedves Bende úr!
Jó nagy lúzer voltál.

adat 2009.08.26. 13:14:44

tibi kájó a stílusod!

BMW /// 2009.08.26. 13:27:09

@zoli the great: Nem "tul lejárattam" magam. Kitiltottak. Az a te érdemed ,aki egy tüzijátékot fontosnak tart ,de hagyjuk befejeztem.

szakállasbácsi 2009.08.26. 13:33:47

Én ott lakom. Minden évben ez van és még cifrábbak is szoktak lenni. Pedig a kilátóból nem látni jól a tűzijátékot.

Nekem 10 éves koromból való az alapvető tűzijáték élményem, amikor miattam: a "gyerek miatt pont" elmentünk a rakpartra. Éjfél utánra értünk haza és a nagymamámat egyszer ököllel ütötték le a villamosról, beesett alája és a villamos meg elindult. Máig sem tudom, hogyan élte túl.

Vegyük észre: a tűzijáék sucks. Forever.

CBHonda · http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CB_series 2009.08.26. 13:39:42

Nem szabad mellreszívni! Abszurdisztánban...

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.08.26. 13:42:53

@kalandrover: De attól még azért lehet estig sörözni a Trebivel a diófa alatt, ugye? :)

Érdekes 2009.08.26. 13:45:14

@UltimateUbul_: Hát jah, jól elszórakoztok :D egy ban, egy új nick, egy ban egy új nick :D Meg szerintem Bendének se kellene felszívnia magát no, tanuljon az esetből azt annyi :) Van amiből már tanult... :D

Kuruttya 2009.08.26. 13:49:11

A posztoló idióta. Komolyan van még, aki meglepődik rajta, hogy augusztus 20-án nem lehet kocsival közlekedni Budapesten? Tessék felírni egy cetlire: AUGZSUTUS 20-ÁN NEM JÁRUNK KOCSIVAL BUDAPESTEN. Így, nagy betűkkel. És ha olyan helyre szeretne menni, ami gyalog messze van, ahova nem visz a bkv, és biciklivel pedig nem akar/tud odamenni, akkor oda nem megy. Ilyen kurva egyszerű.

Ejoy 2009.08.26. 13:49:17

Rohadtul igazad van, ilyen a magyar mentalitás és kultúra. Elég megnézni csak egy bevásárló központot, mindenki az ajtóban akar megállni. Neked mennek, meghúznak, rádnyitnak a büdös parasztjai, csakhogy öt hellyel közelebb bepréselhesse magát.

UI: ezekért az írásokért te fizetést kapsz? Mert ha igen akkor én rossz helyen dolgozok...

BMW /// 2009.08.26. 13:55:02

@Érdekes: Rendben megyek is lassan. Multkor téged eléggé elküldtek az egyik blogban csak nevettem.(engem nem sokszor). Ez mellékes. Tudod én nem kezdek el parasztozni mint Te csak úgy és sértegetni a másikat. Nem is szóltam hozzád az elején . Elkezdtél sértegetni és ez csak egy válasz volt. Nem szeretnék vitazni.Ennyi.

Kis ember 2009.08.26. 14:08:05

Hát ez gyönyörű.
Amikor csak kerékpárosok szólnak egy témához, nincs ilyen anyázás.
Ha már autósok is, akkor van.
Kultúra, basszátokmeg, kultúra.

TóthZé 2009.08.26. 14:10:31

@zoli the great: legyen elég az oviból, ha kérhetem. Köszi.

BMW /// 2009.08.26. 14:11:02

@Kis ember: Hát jah ennyi.

"Ja te nem par@sztozol, te az vagy HAHAHA." meg amikor valaki ilyen kreativ tud lenni.:)

Meg amikor valaki leszólja a másik idősebb autóját, ami tökéletes és jó autó.

UltimateUbul_ 2009.08.26. 14:12:26

@Érdekes:
Dehogy tanult vazz, utoljára max bilibe pisilni!

TóthZé 2009.08.26. 14:13:54

@BMW ///: Azt, hogy kimoderáltalak, csak a te a hozzászólásaid stílusának köszönheted.

BMW /// 2009.08.26. 14:16:18

@TóthZé: Értelek ,rendben van. Csak nem bírtam magammal. Tudod jól hogy nem szoktam így viselkedni és így beszélni.

TóthZé 2009.08.26. 14:22:41

@BMW ///: Nem tudtam, de örülök, hogy ez a kivétel, ami erősíti a szabályt. ÉS köszönöm a megértést.

UltimateUbul_ 2009.08.26. 14:26:14

@TóthZé:
valld be hogy ugrasz az ilyen reakciósokra mint bömcis haverunk! :D Akinek határozottan jót tett a szerkesztői saller. Csak rajtam nem fog semmi sem, max a golyó XD

Érdekes 2009.08.26. 14:34:26

@BMW ///: Ki küldött el, mikor (ez nekem új)? Milyen blogban? Hülyeségeket én is tudok beszélni...De ne nyissunk vitát jah.Nem szoltál hozzám, igen.Miért Zoli szolt hozzád?Vagy mindenkinek levelet kell címezni?Ha hülyeséget beszélsz, akkor az a paraszt, aki ezért megszól?Ugyanmár...

Érdekes 2009.08.26. 14:37:03

@UltimateUbul_: csak a hógolyó? :O XDXDXD

Karpathy · http://artofmax.com/ 2009.08.26. 14:37:42

Rögtön eszembe jutott a dalai láma egyik látogatása Budapesten. Elmentem egy előadására a Városligeti fasor végébe. Elvileg csupa bódhisszatva között ültem, de amikor kijöttünk volna, következett a sorbanállás a ruhatárban...

A többit képzeljétek hozzá :)

BMW /// 2009.08.26. 14:41:00

@Érdekes:

hogy te milyen socialista egy barom vagy! Szerinted mennyi jutna neked ha elosztanak a penz amit a tuzijatekra koltottek? Ha te 100-200Ft-tol boldogabb vagy...

Szerinted ne unnepeljunk Szt. Istvan napot, Marius 15.-et. karacsonykor is inkabb neked legyen tobb a szamaldon mint hogy ajandekozzal ugye?

Szanalmas vagy.


Utána meg elkezdte az autómat szidni amit nem szeretek,Veled együtt. Ezelott meg csak annyit írtam hogy jobb dolgokra is lehet költeni.

Érdekes 2009.08.26. 14:56:38

@BMW ///: Nade most komolyan, valószínű tényleg nem sok jutna fejenként az embereknek ebből a pénzből...1 orbit rágónyi kb...jó az is valami, de el kell fogadni, h van akinek meg tetszik a tüzijáték és "örömét"leli benne, nem kell rögtön neki ugrani..hadd azt kész..... én vótam eccer, amikor elfujta a kurva vihar...ott menekültünk, repülő székek, fák, meg minden ami létezett :D 100 évre beraktároztam ebből az "élményből" :D, így is 2 csajt ki kellett menekítenem :D
Szóval, nekem fölöslegesnek tűnt ezen a kattogás..inkább a nagy ellopott eu-s pénzen gondolkozzatok, meg kivitt milliárdok adóparadicsomba, meg pl. ha megnéznéd mennyi a benzinből az adó, meg effektive mennyit adózol, ha dolgozol...és pl. az utak MINŐSÉGE TŰRHETETLEN...hát akkor felkapom a fizet, és azt mondom, lehetne költeni a pénzt az országra.

Egyébként, elhatároztam vmelyik hétvégén kimegyek és lefotózom a kátyukat utakat, aztán rendőrség feljelentés stb.Nevetséges mik vannak..csak mondjuk kellenének még emberek, meg nem jártam utána pontosan, hogy műxik a dolog..nyilván egymagam nem fogok feljelentgetni, semmit nem ér.

zippofcy6 2009.08.26. 14:57:19

Tapasztalatom szerint az átlag pesti lenézi a vidékieket ... Butapest, Judapest, be csodás ... csupa fény, ragyogás :P

mohaa 2009.08.26. 15:02:22

Wehehe! Így jártál.
azt nem értem, hogy már megint mi a szarér ez a kiemelt téma a címlapon?

Krisi 2009.08.26. 15:10:49

Legjobb, ahogy a kommentelők közül előjöttek az öntudatos "jófej bmw-sek", akik felháborodnak, ha lenézik a szeretett márkájukat. Aki tényleg normális bmw-s, az csak bólogat, és ő is belátja, hogy sok tulok választja ezt a márkát. Ez van, ha bmw-d van, akkor ne csodálkozz, hogy sokan pusztán a propeller miatt lenéznek.

@zippofcy6: az én tapasztalatom szerint inkább a vidékiek szokták bunkózni a pestieket, de tökre ember függő. Értelmes ember nem az alapján ítéli meg a másikat, hogy melyik városba született.

@TóthZé: egész jóra sikeredett a Hondás cikk, csak oda nem lehet kommentelni. Szerintem is fasza kategória a 250-es, főleg városba és országútra, csak kár, hogy mindenki lenézi.

Témához hozzászólva: énis csak ismételni tudom a többieket: 20.-án, másféléves gyerekkel, autóval felmenni a legfelkapottabb és legnehezebben megközelíthető budai kilátóhoz eleve balfasz ötlet, de ez még nem lenne baj.
Az a baj, hogy Bende Úrfi a többieket állítja be hülyének, pedig ő maga is ugyanakkora címeres ökör. Már szinte csak azért van a Totalcar-nál, hogy havonta leírja, mekkora lúzer, a kommentelők meg röhöghessenek rajta :)

Egyébként 20.-án Nagymamámnál festettem a konyhát, akkor most sikeres vagyok? :D

Seca81 2009.08.26. 15:22:47

@zippofcy6: Tapasztalatom szerint meg pont fordítva...
Békés megyében lakott volt bnőm, hozzá jártam le elég sokszor. Csomó ismerőse fanyalgó tekintetét vettem észre nem is egyszer, pedig hamar tudok haverkodni, ismerkedni, nem voltam negatív senkivel. Idegenek is beszóltak 1x-2x, gyorsulgatni akartak (látták a rendszámon h Budapest), meg ilyenek. Egyszer nem fordult meg a fejemben h kevesebbek lennének nálam, de ők azt gondolhatták h alapból feléjük helyeztem magam, csak mert pesti vagyok, holott erről szó nem volt... Előítélet. Csak sajnálni tudtam őket.

SsPL71 (törölt) 2009.08.26. 15:28:03

@Krisi: A festés az nem szégyen, Hitler is úgy kezdte :)

Krisi 2009.08.26. 15:39:28

@SsPL71: ja, csak kár, hogy ő képeket festett. De végülis ecset-ecset :D

SsPL71 (törölt) 2009.08.26. 15:47:51

@Krisi: Szerintem festett ő konyhát is a nagymamájánál :)

LAPoska 2009.08.26. 15:49:05

Sok f@sz van koztunk... idegeskedni felesleges, de a karomkodas jot tesz... :-)

vib3s 2009.08.26. 15:51:28

kedves cikkíró mégis mire számított 20án este a 12 tetején? ez 1 vicc.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2009.08.26. 16:46:37

ezért nem kell a másfél éves gyereket tüzijátékra vinni

úgysem tudja hogy mi az és csak összefossa magát a hanghatástól

efT 2009.08.26. 16:51:54

Nyafogós kis pöcs ez a posztoló! Ehehhh

gnme 2009.08.26. 17:09:43

@Krisi: :D

Te egész jól nyomod.

Mikor iszunk?

szombi 2009.08.26. 17:11:42

Kicsit ellentmondásos, először azt írja h. hazaért, utána pofázik a tülekedő BMW-sekről, Suzukisokról, Škodásokról. Talán visszament? Kocsival?

Amúgy sem normális a fazon, miért megy ki ekkora gyerekkel a tűzijátékra, mikor TOTÁL nem érdekli, inkább megijed tőle.
Ha már alszik, az már kész mennyország, legalább nincs hiszti, és lehet nézni a tűzijátékot. Ami nem 20, hanem 30 percig tartott.

Hát nem gyönyörködtető érzés, hogy míg a gyerek édesen ölben aluszik, addig az asszonnyal kettesben nézhetik a tűzijátékot???

Sanzistift 2009.08.26. 17:36:52

Ami szerintem a tülekedő autósokat illeti...

Kedves Bende Tibor Úr!

Tisztában vagy azzal, hogy ami történik, annak mi lehet az oka?

Nyisd ki a tévét, dől belőle a mocsok.
Ott mindig az győz, akinek nagyobb pofája van, ritkán az, akinek igaza is.

A gyorsétkezdékben szemetet adnak étel helyett, az iskolákban az oktatás teljesen tönkre van téve.
A második nemzedék nől fel úgy lassacskán, hogy a közlekedés fogalmával először az autóvezetői tanfolyamon találkozik, nagy rácsodálkozások közepette.

Újságok, hirdetések, az összes média azt nyomja, hogy akkor vagy faja gyerek, ha neked van a legtöbb/legjobb/legszebb/legdrágább/stb, de külön bónusz jár azért, ha ezt esetleg mindenáron, másokon áttaposva éred el.

Tény, hogy nem mindenki ilyen, de a többség igenis ilyen.

Mitől is lenne más?
Hisz a fentebb elmondott sugalmazások között nől fel, és éli az életét.
Mást nem ismer.

Azokat kellene szidni, akik ilyenné tették az országot, és azokat, akik hagyták.

Amilyen kicsiben, olyan nagyban is.

Ha ez megvan, na, akkor essél neki a tudatlanoknak tintától csöpögő tollal...

morcosboci 2009.08.26. 17:47:24

@Sanzistift: teljes mértékben egyetértek, én annó ezekért hagytam itt az országot, és most, hogy látogatóban itthon vagyok megerősítést nyertem. És igenis a BMW-s a legbunkóbb, a Váci úton úgy tol le a belső sávból, hogy már én is 10kmh-el gyorsabban megyek mint szabadna. Persze a lámpánál találkozunk...

Egu 2009.08.26. 17:48:53

Na, az ügyvezető úr már megint azt hiszi, hogy valami tuti sztorit fogott...

Winkler, Karotta, Csikós, Papp Tibi, WALAKI!!!Nem lehetne megoldani, hogy az ügyvezető ügyet vezessen és ne írjon? Ilyen faszságot csak a díszmarhák követnek el aug 20-án, de azok legalább nem hőbörögnek egy autósmagazinban főoldalon a sok hülye többi miatt. Ha valaki sípoló radarral tolat az utcában egyenesen, akkor azért feltűnhetne neki a helyzet. Vagy gond nélkül betolatna a TESCO-ba is, csak mert nincs nála 100as a kosárhoz??? Ha igen, akkor megérdemli.

Ez már a sokadik nyilvánvalóan hülye témájú írás Bende úr billentyűjéből.
Vagy az a cél, hogy az értelmes cikkek 20% alá szoruljanak az oldalon és sikerrel induljon egy konkurens oldal?

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.26. 18:04:31

@alibiman: "A német ugyanolyan fegyelmezetlen, mint mi. Ha hagyják."

Baromság. Itt sem áll minden sarkon rendôr, mégsem divat egymás autójának összebaszása vagy az egymással történô ordítozás. A kutya utcára szaratásáról nem beszélve (mindenki felszedi).

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.26. 18:09:08

@Krisi: "Ez van, ha bmw-d van, akkor ne csodálkozz, hogy sokan pusztán a propeller miatt lenéznek."

Inkább csak szeretnének lenézni.
Propeller pedig nincs a BMWn, azok a bajor nemzeti színek:
de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:Bayern_Wappen.svg

donphobos 2009.08.26. 18:10:25

Igazi szokványos esemény lehetett, a magyar rövidlátás és önzés kulminációja. A leírás egész jól visszaadja azt, amit a nemzet sarjai ki tudnak hozni egy szituációból ahol minimális türelemmel és empátiával sokszorosan fel lehetne gyorsítani a haladást. De ugye az nem megy.

Én egyszer családdal felmentem a Hármashatárhegy tetejére, onnan fényképeztem a tüzijátékot. Még 2003-ban. Még előtte napon felmentem csak felderíteni hogy milyen a terep (nappal), milyen fókusztáv alkalmas és hasonlók. Aztán a nagy estén a kocsival csak addig mentünk fel, ameddig lehetett értelmes módon és utána gyalogoltunk. Mitsubishi L300 volt a gépjármű. A végén gyalogoltunk vagy 15 percet lefelé, mire odaértünk, addigra a nagyja lement. Utána pedig türelmesen lecsurogtunk a lejtőn. Aki felküzdötte magát a legtetejére az persze oboázott rendesen. Gyerekkel nem mentem volna fel, nagymamához ment volna megőrzésre inkább. A gyereknek is nyűg, a szülőnek is. A kicsi aludjon, a szülő meg nézze a tüzijátékot, esetleg lehet csőrözős romantikát űzni miközben a háttérben megy a "bazzzz+, mekkora volt Csupi!!!" és hasonló hungarikumok...

Na mindegy...

BMW /// 2009.08.26. 18:14:59

Inkább ülök egy BMW-ben. Amúgy nyugodtan lenézhetnek. Nem fogok a "tény" miatt más autóba átülni.:)

Vitalij 2009.08.26. 18:28:34

Tavalyelőtt voltam tüzijátékon, kocsival. A Fő utcában raktam le a kocsit, megnéztem. A spanommal végig oltottuk az akkori csajaink előtt az egészet. Persze a végén a lányok hisztiztek ezért nem tudtunk még egy fél egy órát várni mire lemegy a tömeg. Ezért be a kocsiba, telefon haza faternak, aki pro-pesti közlekedő. Útvonaltervezés, kérjünk várjon... Majd kb 35 perc alatt kinnt voltunk Érden. A kocsit én is feldobtam a járdára, ahol elvileg nem szabadna, de ilyenkor ez senkit nem zavar, így engem sem zavart.
De idén hála a jó égnek, csak az én barátnőmet érdekelte a dolog. Így 18:1 ellen le lett szavazva, és inkább kerti sütögetős partit tartottunk. Ő meg beérte a tévével..
Egyébként meg ha nem menne el ennyi ember a tüzijátékra akkor minek csinálnák meg?

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.08.26. 18:35:59

nem olvastam el a cikket
nem olvastam el a hozzászólásokat

DE:

az a köztisztviselő, vagy a faszomtudjaki, aki több százmillió forintot ellövöldöz a levegőbe nemzeti ünnep ürügyén egy olyan országban, ami orrlyukáig szörcsög az adósság fekáliájában...

na, az GYILKOS, de legalábbis bűnöző

beteg emberek gyógykezelésére, inkubátorra, útépítésre, oktatásra, művészetekre meg úgy kell összekalapozni a pénzt

BMW /// 2009.08.26. 18:47:54

@sipike78: Helyes ,így kéne lennie.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.08.26. 18:51:47

@BMW ///: Én már x éve, mióta megy ez a csinnadratta, minden egyes tűzijáték alatt két mondatot mondok:

1. A szovjet űrkutatás első 10 éve.
2. Ott repül az utcánk aszfaltburkolata.

BMW /// 2009.08.26. 18:57:51

@sipike78: Sokan sajnos ezt a cirkuszt élvezik. Milyen jo a kis családdal kiülni aztán nézni a gyönyörű színeket. Sajnálom,hogy ez egy program.

X14NZ 2009.08.26. 19:18:53

@Il mio nome è Nessuno: Azért a propeller nem teljesen "légből kapott". Vagy inkább mégis?:

www.bmwdrives.com/bmw-history.php

Persze a színek eredete adott.

Ottopappa 2009.08.26. 19:35:25

Nyihá, én apámmal a BalatonBÓL néztem Fonyódon a tüzijátékot... Csak késtek 20 percet, és este 10 után már majdnem belefagyott a seggünk a vízbe... De akkor is jó volt!!!

hellsing 2009.08.26. 19:56:16

Mondanék még kettőt. E nyáron jártam Horvátországban és Szlovéniában. Az első eset a nagy Európai Nyári Vihar idején volt. Iszonyat felhőszakadásban 50 körül mentünk a pályán, amikor egy díszmagyar Passat CC-s a két sáv között 100km/h körül végigvágtatott a kocsik között (aranyszínű autó volt - ki vesz manapság arany színű autót???).
Szlovéniában két kamion gigászi harcát megunva egy Sharanos a leállósávon előzte meg a többit. Ilyenkor ég a pofámról a bőr és cserélném a H-betűt...

Speedman 2009.08.26. 20:10:54

@BMW ///:

Azért az autópályán 90-nel menő sort letolod nem érdekelve miért is kénytelenek ennyivel menni, na ez az igazi béjemvés bunkóság. A legjobb, hogy még kikéred magadnak miért is néznek titeket bunkónak.

Az én tapasztalatom, hogy a BMW-k korának növekedésével egyenes arányban nő a benne ülők bunkók száma(%-ban). Érdekes az újak közül majd mindegyik képes normális közlekedésre. Talán, mert nem azért veszik az újat, hogy letiporják a többit.

BMW /// 2009.08.26. 20:17:02

@Speedman: Nem arra gondoltam amikor sor van ,hanem amikor egyedül megy a belsőben és sehol senki. Nem kezdek el magyarázkodni neked.

S4mu3l 2009.08.26. 20:46:47

Ez a "budai panorámás környék látogatása tüzijáték idejére, kocsival" ötlet eléggé halva született volt. Mentségetekre legyen mondva, hogy elvileg Ti nem ebben a szarfészekben laktok, de ez most akkor egy kellemetlen lecke lehetett számotokra. Én 2001 óta kihagyom ezt a szopást, pont egy ilyen hasonló magyarisztáni élménycsokor miatt. :)

Speedman 2009.08.26. 21:21:28

@BMW ///:
Elsőre nem így jött le.
És másnak se.

Invictus 2009.08.26. 21:26:02

Bende inkább ne blogoljon, maradjon a menedzserkedésnél, mert az ilyen posztokkal inkább csak égeti magát.

gyerek9.3 2009.08.26. 21:36:41

a forma az a propellerből van.A színek pedig a bajor zászlóbol.Mert a BMW a bajor örökség része.

Invictus 2009.08.26. 21:40:02

Ma egy német (asszem müncheni) rendszámú fekete A6 (?) dudált folyamatosan a németvölgyi (elterelés, útépítés)-királyhágó-ugocsa u. űtvonalon, mert "lassan" haladt a sor és nem tudott előzni (hely sem volt rá, gyorsabban meg nem tudtunk menni de ő azért dudálgatott). Aztán az alkotás utcánál a kanyarodó sávban leelőzte a sort, ennyit a kulturált németekről. Persze lehet, hogy magyar volt. :)
Sötét színű nagy német kocsi (nem csak, de ez a három együtt erősen valószínűsítő faktor) pedig jó eséllyel bunkó, felsőbbrendűségi érzéssel eltelt sofőrt takar, bocs ez a tapasztalat.

gyerek9.3 2009.08.26. 22:07:23

multkor láttam egy audi a6 ot szlovák rendszámmal(elég uj a6 volt)rendszám: nekem8 :) a nekem8 után asszem még volt valami írva de az már semmi értelmes.

Meg hétfőn láttam egy Peugeot Partnert Ahova a partner elég A SEXszó volt írva:D
SEXPARTNER :D

Csontos Szigfrid 2009.08.26. 22:25:01

A TV-ben volt a legjobb a tüzijáték. Én mindig ott nézem.

sztrovacsek 2009.08.26. 22:57:42

Kedves cikkíró kapott hideget-meleget....
Én már voltam családostul kint a Lánchídnál, kocsi a Mexikói úti parkolóban, tovább földalattival, majd gyalog, és nem másfél éves gyerekkel, hanem három és öt évessel, még így is mákos volt a buli, mire végelett a tűzijátéknak a gyerekek hót álmosak voltak.

sztrovacsek 2009.08.26. 23:01:44

@TóthZé:

""" Ne haragudj, de ez a hozzáállás meg nekünk nem tetszik. Autómárkától függetlenül"""

Ööö, töröltél valamilyen kommentet?

sztrovacsek 2009.08.26. 23:07:07

A hungaroring mellet lakom, mikor jön a forma 1. akkor vagy elutazom legalább egyhétre, vagy szabadságolom magam, minimum szerdától-keddig, nem megyek sehova, majd hétvégén kinézek a cirkuszra. /autó nélkül :-) /

A körülmények helyes felismerése, és a lehetőségek megfelelő alkalmazása! Csak ezt mondom. :o)

sztrovacsek 2009.08.26. 23:24:46

@Il mio nome è Nessuno:

"""Baromság. Itt sem áll minden sarkon rendôr, mégsem divat egymás autójának összebaszása vagy az egymással történô ordítozás. A kutya utcára szaratásáról nem beszélve (mindenki felszedi). """

Ebben igazad van... csak ha a Lajtán innen tartózkodnak mintha valahogy elfelejtenék, hogy illik viselkedni, /és ez most nem a német rendszámos török-szerb-román ámokfutókra gondolok. Személyes tapasztalatok alapján állítom.

Nézzél szét egy kicsit Siófokon, Széplak-felsőn, mindjárt kapsz egy kis ízelítőt a germánifjúság viselkedéséből.

Egyébként az általad istenített németeknél is felütötte a fejét a pofátlanság, régebben néztem az egyik TV adón egy műsort mely bemutatta, pl: milyen szépen honosodik a második sorban való parkolás, vagy az iparosokat, egy ronggyal eldugított konyhai lefolyó miként javítanak meg, volt ott teljes csővezeték csere, falbontás, stb, ötből egy szerelő volt aki kiszedte a rongyot, és nem kamuzott.
Szóval ne legyünk már annyira elájulva....

sztrovacsek 2009.08.26. 23:27:36

Ja egyébként 'gusztushuszadikán Parndorfban 22-ig nyitva voltak az üzletek, 'mé nem mentetek vásárolni?

V10B 2009.08.26. 23:48:16

Hogy basztassuk még a bmw group-t ilyenkor is...láttam én már agresszor volvost meg a záróvonalon össze-vissza flangáló suzukist.Hogy a mercisekről ne is beszéljünk.tényleg,a seatosokat miért nem baszogatjuk?állítom ahol élek az 1.9 tdi alteával meg leonnal többen rodeóznak mint a bömösökkel.nincs bmw egyenlőre nem is szeretnék,de nem azért mert nincs rá pénzem v mert "bmw csak a tahóknak van" elvet vallom.Állítom ez rosszabb mint a cigány-merci kapcsolat.

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.27. 00:05:20

@ügyfélszolgálatos: Na pontosan az ilyenek miatt lesz hülye hisztis marha egy gyerek. Ne beszélhetek hangosaaan mert felébred. Nem visszük sehová, nehogy baja essen. Nem nyaralunk messze, nehogy valami történjen. Nem visszük magunkkal, rábízzuk nagymamira, nehogy máá világot lásson a gyerek. El kell mennünk a nagycsaládi ebédről, mert a gyereknek aludnia kell. Igaz gyorsan megzabáltattam mindenki előtt. Tiszta szánalom ez a magyar neveltetés, ezért van annyi debil egoskizo.

zalkapone 2009.08.27. 00:13:58

Csatlakozom Tie barátomhoz. Mi lent voltunk huszadikán Gárdonyban, barátokkal levonultunk a tópartra (gyengébbek kedvéért Velencei-tó), ahol hanyattbasztuk magunkat a fűben, ettünk, ittunk, beszélgettünk. És mivel minden hülye pesten nézte a tűzijátékot, ezért egy teremtett autót nem láttunk... :-)

Dremora 2009.08.27. 00:16:48

Augusztus 20.-án Balatonon voltunk Szabadisóstón. Este 9kor bent voltunk a vízben többen is, sörrel és jó hangulatban, látni lehetett a fél tavon körbe ahogy lövik fel a tüzijátékokat. Nem volt akkora persze, mint Budapesten, de kb 7 éve voltam kint utoljára a Dunaparton, és nem is fogok egyhamar visszamenni, mert ami ott van, az nem hiányzik egyáltalán. Talán amikor a lányom 10 év körüli lesz. De ezt még alaposan meg kell gondolni.

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.27. 00:17:44

@Il mio nome è Nessuno: Te tuti, hogy Münchenben vagy Stuttgartban, vagy azon a környéken élsz. Biztos, hogy nem láttad Berlin ama bizonyos pontját és a Hansa-városok is messze elkerülték a figyelmedet. Azért arra felhívnám a figyelmedet, hogy ha a németek elhagyják Németországot dühöngő őrültekké változnak, és törnek zúznak, mint Nagy Sándor, aki ki lett kiáltva a világ legnagyobb hódítójának, mégis mindenki rühellte, mint a szart, mert isten - nevében igaz - amerre járt szétqrt mindent, ami kicsit értelmesebb volt nála. Szóval túl nagy ára van ennek a rendnek (gondolom sejted mire célzok). ;) Kíváncsi vagyok, h egyetértesz.

De most már tutira veszem, hogy tényleg egy német multinak dolgozol, mert ugyan úgy beszélsz, mint egy tökéletességre törekvő bajor.

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.27. 00:21:18

@S4mu3l: Pinajelvény ide, pinajelvény oda, a budai hegyekben van olyan hely, ahol nem sokan álldigálnak tűzijáték idején

turorudi · http://check.blog.hu 2009.08.27. 01:49:00

Szerintem a helyzet nem mindenki előtt világos. Bendéék direkt, az eseménytől légvonalban kb. 5-6 km-re lévő helyre, a fogaskerekű végállomásán túlra vonultak el t.játékot nézni, tehát nem a dzsuva közepére, nem az esemény színhelyére, nem egy tipikus tűzijátéknéző helyre. Ők a szolidabb helyen, az út tetején, a kilátónál voltak. Nekem az a kérdés, hogy a sok marha, a kilátótól kezdődő, kb 20% dőlésszögű úton miért kezd el havajozni, és egy ünnepi esemény, vagy bármi miért ad arra alkalmat, hogy a forgalmi rend szabályait ennyire egyértelműen rúgják fel emberek. Ismerem az utat, a környéket, látom magam előtt,ahogy a kocsik gyakorlatilag beparkolják a közutat, csak mert úgy tartja kedvük. Mire fel? Augusztus 20-án is érvényes a KRESZ.
Bende csak használni akarta az utat, és erről írt.

repecs 2009.08.27. 05:41:21

@someoneelse: Igaz, legalább annyira hülye aki a kisgyerekét kiviszi mit a többi aki dudált.

Egu 2009.08.27. 07:24:02

@turorudi: csakhogy Bpen a hegyek teteje kilátóként üzemel, ha még nem hallottál róla. És az egyik ilyen "kilátót" célozták meg, ahol azért minimális valóságérzettel megáldott ember számára legalábbis felsejlik, hogy mások is lehetnek (Vagy nem? Lehet, hogy Bende azt hiszi, hogy másnak tuti nem jut eszébe felmenni egy hegytetőre és nem a tömegben szardíniázni? Mert akkor csak gratulálni tudok hozzá.)
A KRESZ emlegetése meg idétlenség egy ilyen helyzetben. Hamár mégis, akkor feltűnhetett volna menetben, hogy nem klappol valami a drágalátós KRESZ szerint sem, úgyhogy nem kellett volna tetézni azzal, hogy még ő is odaparkol. Mert amit máson számonkér, azt ugyanannyira elkövette ő is.
Azért az aug 20 parkolást meg csak nem kellene kitáblázni néhány KRESZ-mániás őrült miatt, mert akkor végképp drága mulatsággá válna a tűzijáték.

Egyébként nem is értem, hogy mi az értelme a tűzijátéknak. Valag pénz, tömegnyomor, közlekedési káosz...Közben meg sokan azt sem tudják, hogy mire fel van a nagy cécó. Csak a "hagyomány" miatt senki nem meri azt mondani, hogy hagyjuk jövőre a francba.

Silent Bob 2009.08.27. 07:40:39

Khmmm, azért az igen vicces, hogy kimoderálták a kommentemet, pedig csak vicc volt smileyval. De a "bunkó pesti"-zők mintha még ott lennének. ;)
Persze no hard feelings.

Silent Bob 2009.08.27. 07:42:01

@Silent Bob: pl:
mikrovp 2009.08.26. 07:34:37
Budapest, Budapest, Te csodás!
A főváros gyönyörűen kitermeli magából a sok szerencsétlen, agyonfrusztrált tahót. Jó ott lakni?

_phu 2009.08.27. 07:51:56

Érdemes még 300 komment után hozzászólni, elolvassa ezt még egyáltalán valaki? Én sem olvastam el a nagy részét. No mindegy.
Sohasem fogom megérteni ezt a fajta viselkedést. Az autót arra találták ki, hogy gyorsan, kényelmesen lehessen helyet változtatni. De miért mennek emberek olyan helyre autóval, ahol 100% eséllyel elrohan mellettük a járókeretes néni is? Tüzijáték, belváros délután 5-kor, stb. Aztán ideges lesz, dudál, szabálytalankodik, megfordul a híd közepén, leparkol a villamossínen. Mert az nem lehet, hogy őneki ne járjon a szabad út, az úticéltól két méteren belüli parkolás, hiszen ő adót fizet az autója után!
A leghülyébbje még az észt is osztja a kerékpárosoknak, hogy "ez a város ezt nem bírja el", meg "a város nem kerékpározásra való, mert azt az autókra találták ki". Na persze, ti aztán tudjátok, ott a fémdobozba bezárva, egyhelyben állva a dugóban.

redriot77 2009.08.27. 08:27:19

"amikor egy díszmagyar Passat CC-s a két sáv között 100km/h körül végigvágtatott a kocsik között (aranyszínű autó volt - ki vesz manapság arany színű autót???)."

Idősebbek vagy cigányok. Passat CC és Merc CLS(?) az a négyajtós kupé Merci egyébként is nagy cigánykedvencek. Utóbbi metálbordóban 100% cigány.

zzoltan73 2009.08.27. 09:20:02

Ezekkel a Totalcaros fiúkkal mindig történik valami.
Lassan el kéne gondolkozni rajta, hogy nem biztos, hogy mindig a másik a hülye, hanem Ti vagytok esetleg egy nagy rakás szerencsétlenség.

hmrc 2009.08.27. 11:25:41

Sziasztok!
csatlakoznék a és gratulációkkal halmoznám el azokat kik kocsiba ülnek egy szét túrt belvárosban aminek ép felét lezárják mert nemzetünk ünnepel. Bár azért ha ennyire kaotikus volt a helyzet mért nem állt Maga is be egy megüresedett parkoló helyre és várta meg még lemegy a sok birka?? hisz a gyerek már aludt...a másik ugyan nem tudom ki és mért száll rá a BMW-s kollégákra, jo-jo magam Seicentot hajtok ugyh reggelig regélhetnék arról h ki hogyan tol le az utról, de legalább ugyan annyi nagy kipuffos Hondás, Swiftes sztíítrészer friss jogsis és ujgazdag Audi-s is van mint csuklyában vezető BMWs. Magam részéről meg szoktam nézni a tűzijátékot a rakpartról, biciklivel kell menni! itt a titok szerintem. jah és nem a belvárban lakom hanem dél buda dombjain.

turorudi · http://check.blog.hu 2009.08.27. 11:34:37

@Egu: Nem, amiről Bende ír, az tényleg egy kilátó. Ahogy értem, ők oda mentek. Az autósok viszont, amennyire sejtem, a kilátótól induló meredek úton akartá hesszelni a feuerspielt. Csak azt mondom, hogy Bende joggal háborog a sok marhán.

gnme 2009.08.27. 11:39:53

@redriot77: szerencsére cigány és cigány között is van különbség.

Például az ún. "taknyos cigány"-ok akik a neszűrben laknak, azok megélhetési bűnözők. Lelopják a termést, kiássák a krumplit, elviszik a paprikát, paradicsomot, zöldséget, zellert, répát, tököt, a csemegekukoricát, a földiepret, a málnát, az almát, a körtét, a szilvát.

Meg .. vannak a tehetősebbek.

Az én csőrömet inkább a taknyosok basszák.

Sokba kerül a permetezőszer, a föld bérszántatása kistraktorral, a rotációzás, az öntözés egész nyáron.

Aztán meg mindent ellopnak, de várjál van jobb is: felszedték a kerítésünket jó darabon, hogy "ők" ott át tudjanak a földre járni. Így könyebb lopni, ha nem kell a kerítésen mindig átmászni.

Végülis logikus. Most már csak egy kérdésem van: ki fogja kifizetni a művelési díjat és a termény árát Nekem?

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.08.27. 12:27:41

sikerult megint egy semmitmondo cikket irni.

don39 2009.08.27. 12:52:07

Én már balkánolizálodtam,hisz itt lakom,csodás-e kelet"európában".Normálisan közlekedek,de ha egy erőszakos buzerátor provokál,simán neki megyek a kocsijának,és még ő ad betétlapot.ha még ugat is ,le van ütve.Itt már nincs más lehetőség,lehet te a világ legudvariasabb sofőrje is,le fognak anyázni így is.Vagy: a városban ahol lakom,persze ,hogy egy köcsög luxusverdás
szinte mindig úgy állt fel a járdára,hogy még véletlenűl se férjen -el senki mellette.tökig elfoglalva a járdát.Persze lett neki szolva,de még neki állt feljebb.és persze másnap is eljátszotta a köcsögünk ezt,és röhögött magában gondolom.Aztán amikor egy kicsit átplaztikáztam a fényezését,persze már nem volt vidám,pont lent voltam.és láttam a baromaarcút.utánna érdekes már nem állt oda.Balkánon lakunk,szarok ezek a modszerek,de nincs más

Seca81 2009.08.27. 12:53:29

@gnme: :))))

@Silent Bob: Én szeretek itt lakni, kertvárosi rész, van 1-2 egzotikus egyed, de nem vészes... A belvárost kerülöm ha lehet, amúgy sincs sok dolgom arrafelé, viszont annak is van egy hangulata. (tarháló csövesek, húgyszag rendesen, WC-k negatív, szétqrt műemlékek, kutyaszar, galambfos és társaik...) Amúgy "élhető", nyüzsgő város a miénk :)

A tapló németeket itthon én is alátámasztom, nem kell ahhoz a Balcsira menni, elég a Sziget fesztivál...
Húgom tudna mesélni, ott dolgozott...
De sztem a többség keletnémet.

***kimoderálva*** 2009.08.27. 13:44:47

a pre-Bangle 5ös BMW mondjuk egy jó autó

gnme 2009.08.27. 14:01:12

@don39: mútkó' beéreka városba, és ahogy jövök át a hídon, ott már le kel 50-re lassítani (híd előtt van a városkezdő tábla), mer a zsernyákok 2km-re a hídtól bentről a városból lézerrel sasolnak és kíméletlenül lemeszelnek ha 50-nél többel jössz.

Hátt.. jött a hátam mögött egy kamion és tolt.

Benne volt a kocsi seggében. És akkor szerencsére a leckeadó 50e ft-os kocsival voltam.

...hát nem befékeztem hirtelen :D:D némmána' parasztot.

A manuszt figyeltem a tükörben .. éppen elvitte a hirtelen szívszélhűdés olyan satut nyomott csikorgósan és sokáig nem is jött utánam, állt.

Ilyen ez a popszakma. Az ötven az ötven.

Tornado86 2009.08.27. 14:31:31

Roviden es tomoren a cikkiro se fogja profi soforhoz meltoan kezelni az ilyen helyzeteket, ami magyaran megmondva annyit jelent hogy higgadtan es szep csavarosan kifejezni, mi is a gond. A dugo meg ilyen alkalmakkor varhato is, szoval ... Egyebkent tudnek meselni par sztorit, a legfrissebb tegnap tortent meg velem: fordulok meg, tolatas kozben ramdudal 1 35 koruli no, amikor melleerek leengedett ablak mellett atszolok neki h "Talan tobbet mentem 50m-nel?", erre nez ram butan. Es ez a gyenge kategoria.

Tornado86 2009.08.27. 14:33:32

@gnme: Bar ezt is le lehetett volna profibb modon kezelni: meggyozodsz rola hogy szabad az ut, amikor van helye elozni, ki az index jobbra: tuti nincs olyan kreten hogy radfusson, csak ijesztgetni akart.

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.27. 15:50:13

@Silent Bob: Szerintem BP a világ egyik legszebb városa. Párizs-Bp-Róma-Milánó-Athén, Európa gyöngyszemei.

Bocsika, de a vidékiek tették olyanná Bp-t, amilyen. Harcolunk a tendencia ellen - már amennyire tudunk. Tudod: az orvos menjen vidékre kapálni, tudja meg milyen a kemény meló, meg nem a zsemlye kicsi, hanem a pofátok nagy, és társai... Sajnos Bp-n a proletárság kiválóan egyesült a munkás/paraszt haddal, amit a bodzaszedők és a kopaszok csak tetéztek. Utóbbiak a mai fiatalság "példaképei", ez a modell márpedig nem segíti egy egészséges gyermek egészséges felnőtté válását. Peace.

gnme 2009.08.27. 15:52:11

@Tornado86: igazából az a poén, hogy a híd és a rendőrök közötti egyenesben van pár gyalogátkelőhely (pl. a motorbolt előtt, renault kereskedés mellett, stb. stb.)és általában foglaltak ..

.. aztán egy többtízméter hosszú szerelvénnyel esélytelen egy előzés, mert elcsapja a soron következő átkelőhelyen átballagó tatákat, mamákat

dehát van aki nem tudja kivárni azt a két percet amíg elvonulunk a zsernyákok mellett és lehet utánna lehet előzni :) (..jah, nem lehet mert jön a gumis bolt, aztán jön a posta és a nagytemplom stb.)

anarcho78 2009.08.27. 16:47:48

nem tudom dobogókő és esztergom közötti útvonal mennyire ismerős Nektek, de ott volt velünk egy hasonló eset. idén január, napos idő, de hó. a főúton mindkét oldalt álltak a kocsik, közöttük csak Egomból Dobogókő felé lehetett jönni, visszafele nem.

de ami a legdurvább volt: jött egy rendőrautó és eszébe se jutott bármit is intézni, lassítva elment az egész cucc mellett és SEMMI.

gratulálok. én ott helyben megbírságoltam/kilyukasztottam/árokba dőltöttem volna őket. ehelyett kerültünk. 14 km-re voltunk Egomtól, de vissza kellett menni Vörösvár - Leányvár - Egom útvonal (+50 km).

köszönöm idióta nép, köszönöm!

S4mu3l 2009.08.27. 18:03:21

@LipicaiCukorgyáros:
"Pinajelvény ide, pinajelvény oda, a budai hegyekben van olyan hely, ahol nem sokan álldigálnak tűzijáték idején"

Ez így is van, de a Széchenyi kilátó- és környéke, meg a többi Duna felé néző panorámás hely amiket kidob a gugli, ezek pont nem az ilyen típusú helyek közé tartoznak. :)

Speedman 2009.08.27. 21:53:31

@don39:

"Normálisan közlekedek,de ha egy erőszakos buzerátor provokál,simán neki megyek a kocsijának,és még ő ad betétlapot.ha még ugat is ,le van ütve."

Gondolom van vagy tíz autód legalább. Az éppen alattad levővel büntetsz a többit meg a szervízekben építik újjá. :)

le professionnel 2009.08.27. 22:40:30

@don39: Mindenkinél van legalább egy erősebb ember a világon. Tudtam én, hogy plasztikai sebésznek kellett volna mennem.

citromhély (törölt) 2009.08.27. 23:18:51

@lokoszt: a lambo magyar. csak enm győzi vezeti?

dennisthemenace 2009.08.28. 09:33:49

@gyerek9.3: Egy legcsavar forgasat szimbolizalja a kek egbolt elott,mert a BMW elodje, a Rapp Motoren Werke repulogepmotorokat gyartott.

donphobos 2009.08.29. 12:04:27

@_phu:

Nem olvassa senki, a cél az, hogy minél több komment legyen, mert abból jön a pénz. Beraknak valami "gumicsont" poszt ide, amin lehet acsarkodni, egymást gyalázni vagy nagy magyar hüppögéssel szomorkodni valamin.

Ha nagyon komoly cigányozás vagy zsidózás van, akkor persze moderálnak és gyémántos szigor látszata körvonalazódik, de igazából azért az egészre jellemző a vihar egy pohár vízben jelenség...

Hopp, én is írtam egy komment, ezzel is toltam a szekeret :-)
süti beállítások módosítása