Kicsit erős váltás
Beleültem, és és és és és ... hát elmondhatatlan az érzés ami megszállt abban a pillanatban. Iszonyatos erő, robbanékonyság, kényelem ... igen, ilyennek képzeltem el ... Első meglepődés: Gábor Áron utca a bimbó úttól felfelé. Aki ismeri tudja egy "aprócska" emelkedő. A Twingom bizony hármasban már csak nyögve, és semmit nem gyorsulva mászik fel. Kicsit nagyobb gáz, gondoltam, erre úgy megindult, hogy nem győztem kapaszkodni. Amindenit!
Visszatermeli a naftát
Az autóhoz 80km/h-s szél, és 90km/h sebesség esetén már nem jogsi kell hanem vitorláshajó licensz. A kocsi úgy billeg, mint a " Na mi van veled te Wágner " nevű schoner a tavi kékszalagon , a keszthelyi fordítónál . A kocsi meg közben halkan dudorássza az " Én mellettem elaludni nem lehet " kezdetű örökzöldet.
Mérsékelten reprezentatív
Egy szolidan sportos megjelenésű, kellő erőtartalékkal rendelkező autót kerestem, amelyre mérsékelt fogyasztása és könnyed hétköznapi használhatósága miatt a szokásos családi transzportokban is számíthatok.
És amilyennek mi láttuk
Drágán add az életed
Kanyargós rossz minőségű úton haladtam szerencsére elég lassan, egyik kanyarban a kormány pattant kettőt balra, majd a következő kanyarban jobbra egy párat, a harmadik kanyarban pedig külön életet élt a kezemben a kormány: körbe tudtam forgatni jobbra-balra, az autó pedig haladt tovább egyenesen.
Digó Limó update
Szolgálati felhívás: ha valakinek van ötlete, hogy mitől nem mehet a fordulatszámmérő, illetve mitől mutat csak 1000 körüli értéket, az ossza meg velem. Hálám a sírig kíséri, aztán üldözi. Thx!