Heti merítés

  2009. június 07. - Nyegleo

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Élményautó

Borzalmasan öncélú egy vas: nagyon látványos és stílusos, ezért cserében jó ha az ember hozzászokik, hogy szűk, olaszmajom pozícióban ül, 120 fölött a menetszél lobogtatja a fület, nincs csomagtér, nincs rugózási komfort. Ezek azonban szigorúan részei a Nagy Alfa Spider Érzésnek.

Az ezüst rakéta

Szóval nézegettem neten, és ráakadtam erre a vagányságra. Egy autókereskedésben állt, elmentem megnézni. Hát igen. Próbáltam volna ésszel vásárolni, meg okosan megoldani, de ez egy ilyen autó esetében esélytelen.

Egy Vti-re nincs jelző!

Ja még a kedves bmw318 is légyfogó sas kollégának üzenném,hogy törölje ki a seggét az 1.8 as autójával!A Honda 1.6 os Vti motorja 325 ös BMW-t is megeszi

És ez nem Suzuki

Rögtön ugorjunk a közepébe: Valamelyik nap nyugisan megyek, erre elszáguld mellettem egy 2,0td Galaxi. Na mondom ezért büntetünk. Átmegyünk egy kisebb városon utána busz mögött 80-nál padlóval indulunk. A poén kedvéért 5-ben. 120-ig kicsit elnyúlt, 150-nél már ő is érezte itt nem nyerhet...

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr361169298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.08. 10:18:09

Atyaisten, mekkorákat nyerítettem :-D

Az ilyen válogatásokért érdemes olvasni a heti merítést! Köszönöm [Totalcar] :-)

antika13 2009.06.08. 10:57:45

Aki, azt hiszi, hogy legyorsulhat egy civic-et, az valószínűleg nem ismeri az autója képességeit.
A Cee'd pedig pedig simán letolja a Galaxi-t, főleg azokat a lestrapáltakat, amik nálunk futnak.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.06.08. 11:08:35

Muhaha, a Ceed'-es csávó egy igazi idióta. Szerintem borzasztó ciki arra verni a mellét, hogy lenyomott egy buszlimuzint. Borzasztó nagy teljesítmény, de tényleg. Hű, megy 160-at, elképesztő, ötödikben előzni menő egy egynégyessel. Ilyenkor szokott az lenni, hogy nem engedik el, erő nincs benne több, aztán mennek egymás mellett addig, míg nem jön valaki szembe, vagy valamelyikük meg nem unja.

A VTI-tulajdonosra meg nem érdemes szót vesztegetni. Remélem, hogy egyszer találkozik valami pöckölt hármas BMW-vel(természetesen 316i típusjelzéssel a hátulján),ami beledöngöli az egóját kicsit az aszfaltba.

Sanyi. · http://www.sopianaedeluxe.blog.hu 2009.06.08. 11:34:12

@s60d5: Maybe:) vagy...Probe Végülsi tökmindegy.

NGA 2009.06.08. 12:42:39

"Na mondom ezért büntetünk."

Idióta. Ennek elmentek otthonról.

Leirnák egy pici történetet, ami velem esett meg:
Haladtam az autóval a városban, és "erőszakosan" megelőzött megy másik autó, láttam, hogy végig előzgeti a kocsikat. Szitkozódtam magamban, hogy ilyenkor nincs itt rendőr, aki lemeszelje. Majd még azt is lehetett látni, hogy sietve befordul a gyermekkórház kapuján. Azóta nem izgat, ha valaki leelőz. Mivel nem biztos, hogy mindenáron versenyezni akar, lehet, hogy csak éppen a kisgyermeke fuldoklik a hátsó ülésen az anyuka kezében. Szóval néha gondoljuk már át, hogy mit miért teszünk az utakon. Ez nem háború, ahol csatát kell nyernünk a következő sarokig. Ez vérre megy.

románc cuvée 2009.06.08. 13:05:30

"Már amikor meghallom,hogy M3 meg BMW feláll a hátamon a szőr!"
Nekem is:)))

Speedman 2009.06.08. 14:10:48

A ceed'-es gyerek írja:

"Motor: Mint korábban írtam bivaly. 4500-5000 környékén, mivel egyszer nyomattam egy padlógázas startot olyan gyorsan pörög fel, hogy azt se tudom mikor, de itt tényleg gyönyörűen megldítja a kasztnit. Nem mértem de hihető a 12,3 mas gyursulás 100-ra."

Azért olyan gyorsan nem pöröghet fel, ha 12 fölött van százon. Én azért talán tudnám érzékelni.:)

"180 centimmel 90 kilómmal úgy bepattanok
magam mögé, mint egy limóba."
Én magam mögé még sose tudtam beülni.

A barátomnak van egy corollája. 1.4-es. Minden esetben amikor vettem egy másik autót megpróbált versenyezni ellenem. Nem számított neki, hogy nyomatékban(és LE-ben is )min. 50-100-al több van az enyémben. Próbálkozott. Minden alkalommal, ha mentünk együtt valahová. Amikor meguntam és lenyomtam rendesen tudott csak normálisan közlekedni utánam. Vannak ilyenek.

NGA 2009.06.08. 14:22:00

Speedman: Ezt a 12 mp-et 100-ra az 1979-es VW Jetta GLI-m is simán tudta :-)

UrQuattro 2009.06.08. 15:13:00

"Rögtön ugorjunk a közepébe: Valamelyik nap nyugisan megyek, erre elszáguld mellettem egy 2,0td Galaxi. Na mondom ezért büntetünk."

Kinek hiszi ez magát?
Mintha autója lenne ugy beszél, egynégyes fűnyíró motorral már lassan Rs Audikat lő le..nem? Engem "büntetne" meg...hülyegyerek.
Nevetséges.

Danessz 2009.06.08. 15:34:08

Én vok a Kiás, és tényleg ígyvolt. Amúgy meg 1500 kiló rendesen utasokkal ennyi. A kanyarig meg lassítania kellet.

Bontószökevény 2009.06.08. 15:36:59

Na ha valaki esetleg "teljesen rámjön", akkor beletaposok e fékbe! Vagy nekemjön, vagy nem! De mindenképpen ő jár szarul! :D

Bontószökevény 2009.06.08. 15:38:33

Természetesen csak ha egyedül autózok, meg ha huzamosabb ideig szórakozik így a delikvens! Tehát nem mindig! :)

SchEdem 2009.06.08. 16:00:26

@danesszka:
Te, Neked termeszetesen elhisszuk, elvegre Te elfogulatlanul nyilatkozol.
Amugy meg en elhiszem, hogy fustolo gumikkal, hangrobbanassal utanaeredtel, de:
1.: Minek?!
2.: Honnan tudod, hogy o is taposta, mint Te?!
3.: Akkor most Te k...va kemeny csavo vagy, a galaxys meg gyoker?!
Elobb olvasd el az elozo kommenteket, azutan merlegeld, hogy jo otlet volt-e most ebbe a vitaba beleszolnod. :-)

Danessz 2009.06.08. 16:06:53

És ha nem nyomta akkor meg mivan? Egyébként meg a buszlimuzin, szóval egy csomó levegőt kell maga előtt tolnia, ezért nem tud olyan gyors lenni.

martong 2009.06.08. 16:15:19

LOL, erős autóval meg kell tanulni lassan menni :D

Speedman 2009.06.08. 16:16:31

@NGA:
Te bírtad érzékelni, mikor beletapostál a gázba? :)

SchEdem 2009.06.08. 16:27:36

@danesszka:
:-D Nem is sejtettem, hogy ezen felhuzod magad.
Az van, hogy akkor hiaba nyomtad le, o leszarta, mivel nem versenyzett. Es akkor hiaba akartal "buntetni", o leszarta. :-) Szoval mellenyultal.
"Egyébként meg a buszlimuzin, szóval egy csomó levegőt kell maga előtt tolnia, ezért nem tud olyan gyors lenni.
"
Ez a legellenallas akkuratus megfogalmazasa? :-) Es akkor egy G 55 AMG az lassu, mert az meg tobb levegot tol maga elott, igaz?! :-)

Speedman 2009.06.08. 16:29:14

@danesszka:
A menetkész súlya 1263kg(gyári adat) a kocsidnak. 4 személlyel éred el az 1500-as határt. Na ennyi többletsúllyal hogy húz, azt megnézném...

SchEdem 2009.06.08. 16:31:30

@Speedman:
Te, mi k...va gonosz surmok vagyunk ezzel a szegeny gyerekkel. En mar kezdem magam elszegyelni. :....(

Speedman 2009.06.08. 16:38:33

@SchEdem:
és mindezt 5.-ikben művelte!

Nem. Nem vagyunk gonoszak csak irigykedünk. Tudod ez is hungarikum. :D

Danessz 2009.06.08. 17:25:08

@Speedman: A legkisebb súly 1263 kiló, ebbe meg még raktak plusz extrákat szóval az 1300 kiló. És akkor még 2 majd 100 kilós ember. Adjak számológépet?

Danessz 2009.06.08. 17:28:41

@SchEdem: Most erre mondjam azt, hogy annak is hiába az a böszme motor, akkor is "csak" 220 környékét bír menni a légellenállás miatt.

Speedman 2009.06.08. 17:37:52

@danesszka:

Amit én írtam adatnak az a EX felszereltségűhöz írták (ami eggyel jobb mint a tied). Na már most, ha hozzáadod a te(90kg) és a b.nőd (110kg) súlyát (mert csak így jön ki a 200kg amit írtál), akkor is csak 1463kg jön ki.

Danessz 2009.06.08. 17:40:33

Bocs, most ezért az uram bocsá 50 kilóé nemmindegy???

SchEdem 2009.06.08. 17:46:16

@Speedman:
Ja, tényleg, ezt el is felejtettem.
Abban meg igazad lehet, hogy irigység.
Nekem pl. egy 100 LE-s Polom van, és most is hazafelé senkit nem "büntettem" meg. :-( Gyáva kis szar vagyok. :-( Pedig jött elöttem az autópályán egy RS6 Avant, ott nagy volt a kísértés. :-D

SchEdem 2009.06.08. 17:48:37

@danesszka:
Persze, mondd nyugodtan. :-) Ezzel most azt bizonygatod, hogy a nagy buszlimuzin nem megy gyorsan, mert nagy a légellenállása (a rossz cw érték és nagy homlokfelület miatt)?
Nem akarlak megint kihozni a sodrodból (nem ám egyszer bosszúból jól megelőzöl), de akkor most Te azt bizonygatod, hogy egy (szerinted) koncepciójából fakadóan lassabb autót nyomtál le? Mert akkor hallod, még keményebb arc vagy. :-D

Danessz 2009.06.08. 17:49:02

@SchEdem: Hát hallod komolyan mondom az rs Audik meg a 2literes dízel egyterűk ugyan azok, szóval nem is értem miért nem mentél el mellette, mikor az már 250-nél szabályzott volna.

volgapierre 2009.06.08. 18:52:26

Komolyan, irónia nélkül kérdezem: mi a francnak kell "büntetni"? Mire jó? Őszintén nem értem. Vagyis érteni még csak-csak, főleg pszichologizáló szemszögből, de átérezni nem tudom.

40-50 különféle autót vezettem eddig, köztük akad egy-két erős, gyors verda is, néha nyomom is a pedált, de soha nem éreztem késztetést arra, hogy "büntessek". Megelőztek? Van ez így. Én előzök valakit? Nem tök mindegy? Ez miért téma egyáltalán?

volgapierre 2009.06.08. 18:56:51

És mindezt egy 1,4-es családi autóval... Vicc az egész!

SchEdem 2009.06.08. 19:18:20

@volgapierre:
Kedves volgapierre! Úgy néz ki, mindketten ugyanattól a fogyatékosságtól szenvedünk. :-) Én sem annyira fogom, miért is büntetés az, ha megelőznek.
De komolyan, engem megelőznek naponta vagy ötvenen. Akkor mindegyik alkalommal sírva kéne fakadnom? :-) Mert akkor holnaptól busszal járok, mégha 25 km-re is lakom a munkahelyemtől, és egy átszállás. :-) Vagy gyalog. K...va gyorsan tudok gyalogolni, tutira senki sem büntetne meg. :-D

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.08. 19:24:26

@SchEdem:

"Úgy néz ki, mindketten ugyanattól a fogyatékosságtól szenvedünk." > (legalább) mindhárman...

"Akkor mindegyik alkalommal sírva kéne fakadnom?" Nem. Inkább BÜNTESS! Hadszójjjon :-)

SchEdem 2009.06.08. 19:28:04

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059:
Komolyan, ha már hárman vagyunk, akkor alapíthatnánk önsegítő kört. :-)
OK, holnap reggel megbüntetek egy nyerges szerelvényt. :-) Az vaze lehet 480 LE is! Ehhez szójjá'! :-D

SchEdem 2009.06.08. 19:31:19

@UrQuattro:
Te énrajtam ne röhögjé'! Nem látod, hogy épp most omlottam össze?! ;-)

Speedman 2009.06.08. 20:10:31

@danesszka:

Sajnos számit. Egy ilyen kisköbcentis motornál, ahol kevés a LE és a Nm, minden kiló számít. Az a plusz 250kg igencsak rontja az autód teljesítményét. Főleg úgy, hogy 5.-ben kezdtél gyorsulni egy szívóbenzinessel egy turbódízellel szemben. Szerintem már rég elfelejtette, hogy megelőzött téged mire utolérted.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.06.08. 20:12:04

Csak én érzem,hogy ez a danesszka csak szopat titeket?
Csak poénból irogat ide,hogy titeket feltüzeljen....

Shadowbull 2009.06.08. 20:14:49

Miert van minden VTi-s Hondasnak BMW-komplexusa?

Egyebkent az M3-at ki es mikor is hasonlitotta egy 1,6-os Hondahoz?

sb

Hrzrasn (törölt) 2009.06.08. 20:17:00

@Shadowbull: "Miert van minden VTi-s Hondasnak BMW-komplexusa?"

Egyáltalán, minek van bárkinek bármiféle autóval kapcsolatos komplexusa? Gyorsabbak mindig lesznek.

Speedman 2009.06.08. 20:17:55

@BeeTm:
Nem úgy néz ki.
Keményen védi a mundért.:)

Ivymike 2009.06.08. 20:21:08

bárki is írta a Kia-s ítéleT, nem vezetett eddig a nagy átlagnál számottevően jobb teljesítmény/tömeg arányú autót - szerintem ez elég magyarázat lehet arra, hogy ennyire magasztalja azt az egynégyest.
...ha ehhez még hozzávesszük, hogy a "büntetett" nem is tudta, hogy esemény van, minden világos.
én hasonló "versenyhelyzetben" el szoktam engedni a delikvenst: én örülök, hogy nem tesz kárt bennem, ő meg "nyer". így mindenki elégedett. :)

bgy_ 2009.06.08. 21:57:33

Vegyük észre a kiás itéletben a kis magyar valóság remek korrajzát. Vett egy komoly verdát (hallod, hét év garanciával!), a törlesztő, a kötelező, meg a benya elviszi a család költségvetésének 60 százalékát. És ha már ekkora áldozatot hoz, akkor bizony ő a király. A 12 másodperces gyorsulást komolynak érzi, hiszen korábban egy rozzant szamarával járt, ami kétszer ennyit evet, viszont cserébe nem ment és rohadt is. Most viszont úgy érzi, megütötte a főnyereményt. Hiába, no, boldogok a lelki szegények.

bgy_ 2009.06.08. 21:58:39

Azelőtt szóismétlő voltam, de a tudásom mára megfakult...

Danessz 2009.06.08. 22:06:58

@bgy_: Pontosan, csakhogy nemfutotta a csodás orosz vasra, csak egy nyomorék 1,1-es trabira, utána felfejelődtem vw golfra is. Bi-bí!

qualitaet 2009.06.08. 22:11:21

@Shadowbull:

"Miert van minden VTi-s Hondasnak BMW-komplexusa?"

Ugyanilyen komplexusa van (sőt talán még nagyobb) a Lexus-tulajoknak.
Bárhol és bármikor ha véleményt mondanak az autójukról, sosem bírják ki BMW-herótozás vagy az ahhoz való hasonlítgatás nélkül.
Ezt már az életben is számtalanszor megfigyeltem.

McK (törölt) 2009.06.08. 22:41:59

Ennyit a népítéletekről.
Mostanra lófaszt nem érnek..
Taknyos hülyegyerekek játszótere lett.
Kiámmal büntetek,meg Hondával gyalázom a 325i-t,azt..
Ezeknek SEMMILYEN autójuk nincs,ha ültek is valamiben,az apué..
Teljesen szétzilálják az amúgy remek ötletet,miszerint akinek volt,mondjon értékelést az autóról.
Felettébb bosszantó.
Mostanra a népítélet semmit sem ér,annyira felhigult a hülyékkel.

foolproof 2009.06.08. 22:48:17

Ez mar nem is heti merites, inkabb alamerules a kis (autos) magyar tudatalattiban. Hiaba no, 40 ev autoinseg nem mulik el nyomtalanul.

Maj ezt is kinovi a magyar nemsoka 600 HUF-os benzinar mellett, 300 EUR-s havi atlagfizuval.

The Good Boy 2009.06.08. 22:58:47

a honda itélet az miért is nem kuka?
Na az ilyenek miatt hiteltelen a népitélet, meg a tízezrenkénti kiértékelése, mert az ilyen meg ehhez hasonlók is súlyozva vannak (meg a: tegnap megrendeltem az új autót, a szalonban bele is ültem... eddig még semmi nem romlott el... szerviz:10 pont...)
minőség: most miért is kellett a lexust idehozni? mindegy, úgysem értem...

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2009.06.08. 23:10:58

Amíg egy darabot is el lehet adni ebben az országban "bocs de leelőztelek" feliratú "rendszámot", addig mindig fogunk olvasni ilyenekről.
Soha nem tudtam megérteni, hogy valaki milyen megfontolásból vásárol ilyet és azt miért rakja ki...
Tényleg, van valakinek ötlete, hogy miért veszik?

Bűntetés.
Ilyet szerintem sokan éreznek, akik régebbi, vagy kisebb teljesítményű autóból ülnek át valami erősebbe. Korábban wartburgoztam, és olykor vezettem muterom charade-ját. 1.3-as volt, talán hétszáz kiló körül üresen. Az ment, mint a veszett fene. Ha volt lehetőség, próbálgattam, néha ahol lehetett kihúzattam, és élveztem. De sosem púposkodtam vele. Olyan előfordult, hogy golfos/asztrás/akármis boyracerek "bűntettek" és csak pislogtak.
Dobáljatok meg, de én élveztem.
De mindig felelősen és alázattal közlekedtem, nyilatkoztam.

29 Palms 2009.06.08. 23:13:31

qualitaet,

háááát...én meg azt figyeltem meg, hogy BMW lámpás Lexust még nem láttam, de lexuslámpás BMW-vel Dunát lehet rekeszteni. Ezt mindig megfigyelem amikor előzöm a BMW-ket. ;)
Én nem nagyon forgolódom BMW-s körökben, valahogy ez kimaradt. De te biztos tudod, honnan van oly sokatokban ez a késztetés, hogy egy Lexusra hasonlítson az autótok? ;)

Komolyan ne vedd, végigrágtuk már ezt januárban egyszer, és nem fogom újrakezdeni. Csak olyan deja-vu érzésem volt, nem bírtam ki hogy be ne szójjak. :)

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2009.06.08. 23:16:08

@The Good Boy:
"(meg a: tegnap megrendeltem az új autót, a szalonban bele is ültem... eddig még semmi nem romlott el... szerviz:10 pont...)"

Istenem, hány ilyet olvastam....
Régebben gyakrabban olvastam népítéletet, mára pont az ilyenek miatt nem nézem.

Szép dolog a blogolás, merthogy olyat is láttam, hogy valaki szépen update-eli. És nem a Digó Limóra gondolok, hanem hogy 3 éve írja, és még nem tart 25000km-nél. Nem fogom kivárni, míg eladja 30e-nél, aztán semmit sem tudtam meg az autó hosszútávú felhasználásáról.

Bár most szarok egy sünt, mert visszagondolva a moszkvicsos ítéletem sem teljesen odavaló.

qualitaet 2009.06.08. 23:30:32

@The Good Boy:

"minőség: most miért is kellett a lexust idehozni? mindegy, úgysem értem... "

Pedig pofonegyszerű.
Elolvasok valamit, majd arról eszembe jut valami, utánna meg leírom.
Ezt hívják véleménynek.
Nos, ez történt most is.
Eszembe jutott a fenti jelenség vagy pedig az amit te is könnyen ellenőrizhetsz,pl. hogy minden drágább,távol-keleti, felsőkategóriás autóról szóló TC-s cikk második mondatában benne van a BMW ritkábban a Mercedes természetesen pejoratív kontextusban.
Ugyanez jellemző a néha kissé gyermeteg gyári reklámokra vagy promóciós anyagokra.
Ez ugyebár annak tükrében is röhej, hogy a ezen autók gyártói cseppet sem titkoltam folyton a BMW-t meg a Mercedest majmolják.

qualitaet 2009.06.08. 23:35:30

@29 Palms:

" Komolyan ne vedd, végigrágtuk már ezt januárban egyszer, és nem fogom újrakezdeni. Csak olyan deja-vu érzésem volt, nem bírtam ki hogy be ne szójjak. :) "

Ezt valóban enyhén szólva másképp látjuk, de hát ez a vélemény lényege.:)
Mér' lenne baj?:)

qualitaet 2009.06.08. 23:44:14

@29 Palms:

"De te biztos tudod, honnan van oly sokatokban ez a késztetés, hogy egy Lexusra hasonlítson az autótok? ;)"

No,afelől, hogy bennem az efféle késztetésnek az irmagja sincs abban egészen biztos lehetsz :)

Hrzrasn (törölt) 2009.06.08. 23:47:16

@29 Palms: Semmi köze a BMWhez. Clear hátsó körlámpákat nagyjából minden kifordult ízlésû boyracer autóján látsz, legyen az Corsa, 206, vagy egy csótány E36os.

Seca81 2009.06.08. 23:48:47

@McK: Igazad van, annyiban módosítanám a hsz-odat h a népítélet nemhogy mostantól, hanem kb a megjelenésétől nem ér lópéniszt sem...

Ami szomorú h tényleg van 1-2 értékelhető és olvasmányos ítélet amiért érdemes a merítést olvasni (lásd: Digó Limó), de a kedves szerkesztő egyre lejjebb viszi a szintet, -és most nem rosszmájúságból- de sztem csak az egymásnak eső hozzászólók kedvéért...
A megjelent ítéletek kamuszagúságáról nem is beszélnék...

"pl. hogy minden drágább,távol-keleti, felsőkategóriás autóról szóló TC-s cikk második mondatában benne van a BMW ritkábban a Mercedes természetesen pejoratív kontextusban."

Bizony elég nagy szégyen!
Más márkát, ne adj' Isten vetélytárs márkát felhozni bármely -kimondottan a típusról szóló- cikkben nagy butaság, de ha nem bírja megállni a kedves szerző, írjon összehasonlító tesztet, azon lehet majd rágódni!

ommm 2009.06.09. 00:43:25

@Hrzrasn: Mondjuk azt nem értem, hogy miért kell ahhoz szaki, hogy egy kopott fékbetétet észrevegyen?
Egyrészt ugye ott a kopásjelző, ami jobb esetben bizony elég jellegzetes hangra képes.
Másrészt pedig a műszer No.1, a szemünk, ami csak észreveszi, hogy igencsak vékonyka már a betét.
He?!

ommm 2009.06.09. 00:51:34

29Palms: És az angel-eyes? Ugyanaz pepitában :)))
Így kerek a sztori.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.06.09. 08:45:42

@ommm:

Ismerek olyan arcot, aki gond nélkül eljárkált egy 2mm vastag fémmel, ami valaha fékbetét volt. A hangját inkább nem írnám le, elég hozzá annyi, hogy a tárcsa úgy nézett ki, mint Kodály Zoltán viaszhengere.

29 Palms 2009.06.09. 11:52:02

qulitaet,

"Ezt valóban enyhén szólva másképp látjuk, de hát ez a vélemény lényege.:)"

Ha még csak ezt látnánk másképp, de nekem minden autóból van egy, amik ellen időről-időre megtartod a kirohanásaid. :)

Hrzrasn, persze hogy nincs, ma reggel pl. egy Audi Coupét láttam a'la Lexus segg. Erről az jutott eszembe, hogy sajnos a nyilvános statáriális kivégzés még nem teljesen eurokonform tevékenység...pedig igény az vóna rá.

Ommm,

Rendben, legyen döntetlen: a BMW és a Lexus is rászabadított a mit sem sejtő világra egy-egy magamutogató ocsmányságot. :)

qualitaet 2009.06.09. 12:43:09

@29 Palms:

"Ha még csak ezt látnánk másképp, de nekem minden autóból van egy, amik ellen időről-időre megtartod a kirohanásaid. :)"

Jó lenne, ha ezt a "minden autó" kifejezést kicsit behatárolnád mert jókora baromság.
Kizárólag luxus és sportautókat szoktam kritizálni és azok közül is csak azokat amelyeknek a vetélytársaikhoz, pláne az árukhoz képest méltatlan, gagyi vagy hitvány a kivitele.
Ez messze nem jelenti azt, hogy egyéb jó tulajdonságukat ne ismerném el.
Ez egy meglehetősen vékony mezsgye az itt szerplő autókhoz képest a "minden autó"-hoz képest meg igencsak elenyésző.
Az sem kevésbé szamárság, hogy "kirohanás"-ként értelmezel egy szaros véleményt.:)

qualitaet 2009.06.09. 12:48:13

@29 Palms:

" de nekem minden autóból van egy"

Ennek tükrében igazán értékelhetnéd, hogy itt én vagyok az egyetlen aki a saját márkájára is ugyanúgy ráhúzta a vizes lepedőt, ha úgy hozta a beszélgetés.

Aldo Moro 2009.06.09. 14:22:35

Azért az nem gyenge, hogy a kijás gyerek bizonygatja, hogy az ő autója bizony milyen nehéz, mikor benne ülnek ketten. Így még "hihetőbb" a történet. Ha én teletankolom a kocsit (75 liter belemegy), van benne olaj is (6,5 liter), hűtővíz (az is legalább annyi) és nem pakolom ki a csomagtartóból azt a sok szemetet, meg benne van a pótkerék, fel van töltve a szélvédőmosó (3 liter), benne ülünk Jocó haverral és egyikőnk sem szart reggel (legalább 3 kiló), akkor az 1310 kilós önsúlyhoz képest mennyik vagyunk? Jajanyám!

29 Palms 2009.06.09. 14:58:02

Ugyanmár, ott volt a szmájli a végén, éltem a költői túlzás jogával. :)

Mi alapján dől el nálad ez a hitványság kérdés?

Negrogo 2009.06.09. 15:15:13

csak az 1,4-es ceedet olvastam vegig vagy mit de jot rohogtem rajta. azert az meg durva, hogy egy 1,4-es motor 110-es temponal cask fel literrel eszik kevesebbet mint nekem a 528i ami 2x ekkora.

Kovbandi 2009.06.09. 20:19:42

Eléggé vicces a ceedes koma.
Nem azt mondom, hogy hitvány a Ceed, mert szerintem nagyon is megéri az árát, de bazz, ez a büntetünk Galaxit duma kemény. Holnap mi lesz? Pl ezresháromhengeressuzukisnépítélkező lealázza a, legalábbis papíron, népítélkezve a 728i bmw-s emberkét, vagy esetleg kispolszkival letoljuk a Porchet. ugyan már. Hasonlít egy barátomra, aki egyszer azt mondta, hogy az egykettes g-astrával 190-el lépegetett, de ment volna még. Erre egy fültanú benyögte, hogy szakadékba, hátszéllel.
Ha esetleg valaki ismeri, elmondaná Neki, hogy a 21. században egy Usb csati nem azért nem egy olyan dolog, amitől hátast kell dobni, főleg nem indok, hogy egy magasabb felszereltséget válasszon az ember. 5ezeré kínai hulladék cd lejátszókban már évek óta széria:Meg az Fm transmitter sem rossz....olcsóbb..hmm
Meg a gyári rendszerek áráért olyan technikát lehet autóba installálni, hogy leszáll a haja a hangerőtől, mert ugye az is fontos a komának, mint leirta...
Meg hát ez a szöveg:"A megbízhatóságában megbízok, tekintve 3,5 évek riómat cserélem le.
Leginkább azért, mert már nem akart rendesen menni. Meg zörgött a haraszt."
Ember, ébresztőőő!!!!!!!!
Ha egy 3,5 éves autót tényleg ezekért cseréltél le, akkor nem híreskednék a megbízhatósággal.
"Az a baj, hogy máris perceg a műszerfal de emiatt hazánk >jóminőségű< útjai felelősek."--Ember, az Én gépemben 50 guriga figyel, de nem perceg, serceg semmi, és hidd el, nem Audival járok. Borítékolom, hogy a Te géped még kicsivel drágább is volt. Nem az utak ennyire szarok(persze, nem is jók), hanem az autó minősége hagy kívánnivalót, persze az árához képest elfogadható.
Több részletet nem is ragadok ki írásodból, ennyi éppen elég more.
Bakker, hol élsz Te?

Kovbandi 2009.06.09. 20:23:05

Ez a Hondás egy marha. Biztos egy Axiamból ült át, azért érzi ennyire a sebességet. Azért önbizalma van...

Danessz 2009.06.09. 20:27:09

@Kovbandi: Nemtudom miért nem lehet elhinni a Galaxisat. A Rió meg már újkorában se volt versenygép (ez se az), csak a végére már tényleg gyengének éreztem. Amúgy meg bocs, hogy nem olyan tökéletes autóm van mint Neked, de fogtam az adást a pokol tüzén fogok égni, és igen tényleg besértődtem és már kisírtam 20 pzs-t. :P

Danessz 2009.06.09. 20:29:00

Ja és usb hány alsó-közepesbe van gyárilag?

Kovbandi 2009.06.09. 20:40:33

Usb-ipod csati nem alsóközepesbe, de már kisautókba is rendelhető :-)) nyugodtan nézz utánna..
Amelyikbe meg nem, abban van nem zörgő műszerfal, meg egybőlbemegylükvercbe váltó...
Namost, ha a fenti két "extrát" összevetem egy usb-s cd-lejátszóval, meg ezzel:"Kicsit hülyeség, hogy a ráióadókat mindig keresi",akkor nem állsz éppen jól. Amúgy a "robokuty" Fiesták cd6000 tipusjelű cd lejátszójukban van egy u.n aux gomb, amire akármit ráköthetsz, pl usb-t is, megfelelő kábellel. Az nem alsóközép.
Szóval egy usb rádió, akárhogy is fáj, egy teljesen hétköznapi dolog. Tudom gogy fáj, dehát a technika, tudod:-)
Na, én megyek, estleg hátha lebüntetsz.

Danessz 2009.06.09. 20:44:30

@Kovbandi: A rádiót meg csak nyomkodni kellett, mert alapból ez van beállítva, de ezt ellehet állítani. A most kijövő usb-s kocsiknak meg elég sok köze van ahhoz, hogy itt van.

Hrzrasn (törölt) 2009.06.09. 21:19:50

@Kovbandi: "Szóval egy usb rádió, akárhogy is fáj, egy teljesen hétköznapi dolog."

...és egyre inkább az lesz.

Kovbandi 2009.06.09. 21:31:50

@danesszka: Igazad van, sőt, pont a ceed kedvéért kezdték el gyártani a kínaikak is 5ezeréé az usb-s lejátszójukat. Amúgy usb-aux-ipod csatik már a 2003-2004-es Meganokba is rendelhető volt, hogy csak egy példát ragadjak ki. Tudom, elszomorodsz, de végre hidd már el, hogy egy usb csati egy teljesen hétköznapi dolog, lényegtelen extra. 2000 ft-os fm transzmitterrel helyettesíthető.
Viszont az akadozó, elsőrenembevevőalukvercet váltó nagyon király. Az már nem egy hétköznapi dolog. A mai autók nagy része ezt nem tudja.
Ezt lesd meg:www.autohifibolt.hu/index.php?P=keres&S=3&T=&GY=153&TXT=&AMN=1&AMX=9999999&FKAT=&AKAT=0&TID=9690&TN=Audiovox ME 412
Egy full alsókategóriás fejegység egy nagynevű gyártótól

Vagy ezeket, melyek kb egy gyári fejegység árában mozognak, "kicsit" komolyabb tudással:
www.audiovox.co.hu/fejegyseg.htm
1 vagy kettő dines, usb-s, bluetoothos, dvd-s, kormányvezérlős stb-s fejegységek kaphatóak gyári rendszerek árában, amelyek ezekhez képest eléggé silányak. hidd el, kár felsorolni a lejátszód tudását, ezek mindezt tudják. Ajánlom, menny el egy autóhifiboltba, és nézz szét, hol tart a technika ezen a téren. Egy usb csati évekkel ezelőtt volt nagy szám.
Amúgy nehogy azt hidd, hogy az opelt vagy a fordot érdekli az usb-s cd-d. A kia sehol sem volt, amikor ők már kínálták ezt.
viszont a ő műszerfaluk nem zörögnek párezer km mulva, és nem akad a váltó.

Kovbandi 2009.06.09. 21:37:15

@danesszka: És mielőtt megkérdőjeleznéd az audiovox minőségét:www.audiovox.co.hu/teszt.htm
Csak nehogy leratyizd :-))

Kovbandi 2009.06.09. 22:14:17

@danesszka: Engedd meg, hogy nagyvonalakban leirjam az autós multimédia fejlődését.
-Kezdetben vala Jóska bácsi, aki a technika hiánya miatt kedvenc dalait énekelgette vezetés közben
-És megszületett az autórádió, amely sajnos nem kedvenc dalainkat, hanem csupán rádióműsorokat volt képes autónkba varázsoni
-Ezért megalkották a kazettás autórádiót, amely immár az általunk kiválasztott dalokat is képes volt felcsendíteni. Azonban nehézkes volt a zeneszámok közötti ugrás, ezért...
-...megszületett az autós cd-lejátszó WOW
-ami azonban alkalmatlan volt utasaink kedvenc filmjeinek lejátszására, ezért színre lépett a dvd-lejátszó...
Nna...viszont közben a fejegységekhez különböző külső jelforrásokat is kapcsolni szerettek volna a felhasználók, ezért olyan dolgok kerültek az autókba, mint pl a kazettás magnóhoz a cd-tár, vagy a különböző jelátalakító adapterek mp3-lejátszóhoz pl, vagy ez az ominózus usb csati.
De az emberek megunták a tekergő tyúkbeleket körülöttük, ezért ma már a külső jelforrásokat vezeték nélküli módszerrel kötik rá fejegységükre, pl bluetooth kapcsolattal, vagy fm-transzmitterel, amely minőségre ugyanazt adja, mint a kábeles megoldás.
Sokan pedig nem foglalkoznak cs-dvd lemzekkel, merevlemezes fejegységükre laptoppal több száz gigányi hanganyagot dobnak fel, és abból mazsoláznak.
Lejátszójuk rákötve a gyári kormányvezérlőre, mert azt is kezeli.
És mindez nem kerül többe, mint ha megrendeli autójába a magasabbfelszereltséghezjárójajdekirályanszólófejegységet.
A kia rio után nagy ugrás egy ceed technikailag, de nem a csúcsot képviseli, hanem az erős??középosztályt. Bocs, tudom, hogy szar érzés, de ez van.

Kovbandi 2009.06.09. 22:24:50

Minőségre pedig valahol a Dacia után, de az Opel mögött van, kb egy Chevrolet Lacetti szintjén mozog.
Ülj bele egy ennyi idős Astrába. Nem mondom, belülről dizájnos a Ceed, tetszik is, de sajna minőségre..Te magad irtad, akadozó váltó, ciripelő műszerfal...
Azért az ára 4 mikulás körül mozog, nem kéne, hogy egy új autóba ilyen előforduljon...Ha ezek ilyenek, szerinted a többi milyen lehet?
"Eddig csak a rükvercbe nehezen menő váltó volt. Kicsit zavaz amikor még másodikra se megyen be. De önmagában jó a váltásérzet, de a szerkezet szíves-örömest akad-(." Nekem akkor jó a váltásérzetem, ha elsőre bevesz mindent, mondjuk lehetsz mazohista.

McK (törölt) 2009.06.09. 22:30:31

@danesszka: Az a baj,hogy taknyos kölyök vagy,ez egyértelműen látszik a leírtakból.
Tudod,egy évesnél idősebb jogosítvánnyal senki sem kérkedik azzal,hogy ezt,vagy azt lenyomott,továbbmegyek,nem is célja,hogy bárkit is lenyomjon,pláne nem egy buszlimuzint.
Az út nem a farokméregető verseny színtere,hanem gyors helyváltoztatásra kijelölt hely mindenkinek,NEM CSAK NEKED!
Ha ilyen kemény vagy,irány az Euroring,várjuk az idődet,hátha ott nem csak egyenesben kell nyomni..
Mellesleg híg fos folyt volna a lábadon,ha a nagy verseny közben kapsz egy defektet,vagy kijön egy kutya..
Felelőtlen taknyos kölyök vagy,mert amit Te csináltál,azt 18-évesen mind csináltuk..csak kinőttük,és szégyeljük,nem kérkedünk vele,mint Te.
LASSAN IDEJE FELNŐNI,és apunak visszaadni a kulcsokat..

Danessz 2009.06.10. 06:53:48

@Kovbandi: Nézd meg a frissítést, már nem akad.

Hrzrasn (törölt) 2009.06.10. 09:23:20

@Kovbandi: "Amúgy usb-aux-ipod csatik már a 2003-2004-es Meganokba is rendelhető volt, hogy csak egy példát ragadjak ki."

Garantáltan nem, illetve azokba csak évekkel késôbb, utólag került beépítésre. Az elsô iPod adaptert a tudjukkik dobták piacra :)
www.apple.com/pr/library/2004/jun/21bmw.html
www.youtube.com/watch?v=5iF5KJTOiFM

2004ben a Renault még a fasorban sem volt.

"Tudom, elszomorodsz, de végre hidd már el, hogy egy usb csati egy teljesen hétköznapi dolog"

Ebben egyetértünk.

"lényegtelen extra."

Ebben nem, az egyik leggyakrabban vásárolt extra.

"2000 ft-os fm transzmitterrel helyettesíthető."

Bocs, de ez hülyeség. Az FM transzmitternek egy kalap szar a hangminôsége, az ellenségeimnek sem kívánnám. Mondom ezt úgy, hogy volt már Griffin, Kensington, Belkin, és noname transzmitterem is. A Dension IceLink is egy kalap szar sajnos, sustorog, és bizonyos frekvenciatartományok kompletten eltûnnek. Ami értékelhetô, azok a gyári cuccok, illetve az olyan cégek aftermarket megoldásai, akik gyártottak már életükben hifit, Alpine, Pioneer, Sony, Harman/Kardon.

Arról nem beszélve, hogy sem az autórádióról, sem a kormányról nem lehet távirányítani a transzmittert.

Érdekes 2009.06.10. 10:58:01

@Ivymike: "...ha ehhez még hozzávesszük, hogy a "büntetett" nem is tudta, hogy esemény van, minden világos."

Nyílván, ahol 90nel (+10%) szabad menni, és a "kisbusz" is ment 150net akkor valószínű, hogy nem versenyzett, igaz?Mert a kisbuszok ált. mindig 150nel járkálnak lakott területen kívűl..ilyen a természetük.

McK (törölt) 2009.06.10. 11:01:31

@Érdekes: Egy 130 Lovas 6 sebességes sharannal Te mennyivel járnál?

Érdekes 2009.06.10. 11:21:51

Mivel, magas hasmagasság 1.5+ Tonna, puha felfüggesztés és az utak állapotát figyelembe véve, és azt, hogy 100nál nem szabadna többel menni, igen, általában 110 között járnék.
Megnézném, hogy manőverezik a kisbusszal 150nél (szerintem nem normális egyébként, aki mindig ennyivel megy fő úton, ezt tetézné ráadásul, h kisbusz), ha eléugrik valami.

Egy szó mint 100, nagy valószínűséggel a sharan is nyomta neki.Ettől függetlenül, nevetséges a kia izzadtságszagú lihegése és kivagyisága a szitu után..Igazi aljanép lehet.

Érdekes 2009.06.10. 11:25:48

@Kovbandi: "Nekem akkor jó a váltásérzetem,"

Szerintem az az aszinkron váltó miatt van...Olyankor üresbe kell tenni, és kuplongolni.

Kovbandi 2009.06.10. 15:52:33

@Hrzrasn: A hangminőséggel semmi gond, jó pár ember használja körülöttem, hallottam a hangzást. Bár lehet, hogy nekem hitványak az elvárásaim.
Kormányról nem is, de külön távirányítóval használható. Persze, az nem az igazi.
A lényegtelen extra kérdésről meg annyit, hogy szerintem nem egy usb csatlakozós rádió miatt kell magasabb felszereltséget választani, ahogy az úriember tette.
Egész autót tekintve igen is lényegtelen, bocs.
@danesszka: Láttam a frissítést, de ne is haragudj meg, újkorában pláne nem kéne akadnia.
@Érdekes: A honvédségi Uazt pakoltam váltáskor üresbe, meg kuplungoltam. Nehogy már egy 2009-es autóval bohóckodjak. Mondjuk, kinek mi az igénye. Valaki imád a váltóval babrálni, és az autó zörgéseit zenével elnyomni.

Kovbandi 2009.06.10. 16:06:52

@Hrzrasn: Próbáltam én is, méghozzá no-namet, nekem nem volt bajom vele, kissé a magashoz kellett hozzáadni. Az egésznek annyi volt a titka, hogy a pendrivera felrakott mp3 zenéket kb 192-200 kb/s-re felkonvertáltam. Az 50-120 közöttieket nem szépen vitte át. Próbáld ki igy is.
@Érdekes: Bebaszna, ha egy 2009-es autóban össze-vissza kuplungolgatni kellene, hogy normálisan tudjak váltani. A honvédségi uazban bohóckodtam ilyennel
@danesszka: láttam, és akkor is röhejes, hogy számodra egy usb csati elhomályosít olyan dolgot, mint amiket felsoroltál. Az első kilóméterek után kellett volna visszamenni, és a hajukra kenni ezt a gépet

Kovbandi 2009.06.10. 16:09:25

Imádom a belsőség szerverét, először kiirja, hogy hiba történt, és nem ment el a komment, és amint megírom mégegyszer, berakja mind a kettőt. Bocs

Kovbandi 2009.06.10. 16:26:00

@Érdekes:"Megnézném, hogy manőverezik a kisbusszal 150nél "
www.vezess.hu/teszt/teszt_opel_zafira_opc_/2532/

Ezzel simán :-)

Ciri 2009.06.10. 18:29:19

"A lényegtelen extra kérdésről meg annyit, hogy szerintem nem egy usb csatlakozós rádió miatt kell magasabb felszereltséget választani, ahogy az úriember tette.
Egész autót tekintve igen is lényegtelen, bocs."

Egyetértek.
Az elterjedés óta több ezer ügyféllel (vagy érdeklődővel) folytatott beszélgetéseim alatt, egy kezemen meg tudnám számolni, hogy hányan kérdezték illetve érezték fontosnak ezt a tartozékot.

Nálunk szinte az összes olyan típusban benne van alapból, amelybe könyöktámasz (és a megfelelő rádió)rendelve van, de átadáskor még senki sem mondta (korosztálytól függetlenül), hogy júj de nagyszerű, hsználni fogom.
Én ezt tapasztaltam.

Mellesleg ezek a "csodamárkák" leginkább a "Szent múúúltikormánnyal" alázzák a konkurenciát :)) (az usb már csak hab a tortán)
Nem baj, hogy nincs benne normális klíma sem, meg légzsák, de múúltikormány az van !! :)))

Hrzrasn (törölt) 2009.06.10. 23:41:04

@Kovbandi: "Az egésznek annyi volt a titka, hogy a pendrivera felrakott mp3 zenéket kb 192-200 kb/s-re felkonvertáltam."

Nekem alapból 192kbit-es az összes MP3am.
Felkonvertálás amúgy hülyeség, nem javít a minôségen. Eleve azon a bitrátán kell rippelni.

A transzmitter nem csak az átvitel módja miatt szar, hanem azért is, mert a tövény korlátozza a jelerôsséget. Próbálj majd ki egy gyári rendszert, és ívben fogod elhajítani azt a szart.

Hrzrasn (törölt) 2009.06.10. 23:44:29

@Kovbandi: "A hangminőséggel semmi gond, jó pár ember használja körülöttem, hallottam a hangzást. Bár lehet, hogy nekem hitványak az elvárásaim."

Ha ütnének se tudnék különbséget tenni egy 128kbit-es MP3 és egy 192kbit-es MP3 között, de a ratyi transzmittert bármikor meghallom a gyári Alpine fejegységgel. Szokol rádión lehet hogy nem hallani :)

Hrzrasn (törölt) 2009.06.10. 23:48:18

@Ciri: "egy kezemen meg tudnám számolni, hogy hányan kérdezték illetve érezték fontosnak ezt a tartozékot."

Most még. Itt már nem nagyon adsz el autót ilyesmi nélkül, mert már az óvodásoknak is van iPod-ja.

"Nem baj, hogy nincs benne normális klíma sem, meg légzsák, de múúltikormány az van !!"

Tegyük hozzá, hogy pár éve még azok fikázták habzó szájjal*, akik most menôznek vele :)

*: "ha tekerem a kormányt, úgyse lehet kezelni" :DDD

volgapierre 2009.06.11. 14:33:08

@danesszka:
"Nemtudom miért nem lehet elhinni a Galaxisat."

Elhisszük, főnök, nem itt van a hiba, hanem ott, hogy arra vered magad, hogy egy buszlimuzint -vagy bármi mást- "büntetsz". Ez nem hihetetlen, hanem szánalmas.

Kovbandi 2009.06.11. 18:16:07

@Hrzrasn: Ütni nem akarlak, de ha normális hangcucc van a gépedbe, akkor meghallod a különbséget. Ha jó a rendszered, akkor a kissebb bitrátás zenéknél a mély hamarabb torzít, a magas pedig hamarabb "síkít".
Persze szögezzük le, rendesen megalkotott autóhifi kell, nem a "hathangszórós audiórendszer", ami igazából nem jó semmire.Mielőtt letolnál, nem a tiedre értettem, az biztos egy überkirály profi hifi. Ha egy 400 wattos(Rms, nem pmpo) hangrendszerben megfelelően müxött bitnövelés után, akkor nem értem, nálad mi lehetett a gond.
Az ovodásnak is van ipodja szövegre igazat adok, de egy ovodás nem vezet autót. Aki meg autót vezet, annak minek ipod?N Ugyanannyi energia kiirni egy cd-re, mint felrakni egy ipodra a muzsikát. De mint mondottam előző kommentjeim egyikében, az u.n usb csati nem csak fölösleges, hanem elavult is. Kábelhegyek az autóban? De. Bluetooth a hifiben, és egyből játsza a zenéket. Szerintem. Bár biztos vagyok benne, hogy Te már mindent próbáltál, ezt is, és ez sem volt Neked jó. Érdekes.
Akkor dugjátok az usb-be az ipodotokat, én egy ipod árán veszek egy akármilyen dvd-s fejegységet, és 4 gigányi zene, vagy filmanyagot halgathatok. Vagy akadjatok bele a ipod, usb, headset akármi kábeljába, én maradok a vezeték nélküli kommunikációnál. bitráta növelt mp3-mat hallgatok transzmitterrel, akár 3-400wattos hangrendszerrel, és érdekes módon nékem nem torzít. Nekem minden sikerül, úgy látszik.
Az usb azért lényegtelen, mert egy zsákútca az autóhifiben, mert leváltották jobb technologiával egy-két év alatt. Ma már vezeték nélkül kommunikálnak egymással a multimédiás szerkezetek. Telefon-számítógéppel, Számítógép-modemmel(mint pl. nálam is), vagy akár az mp3 lejátszó, vagy mobiltelefon az autó fejegységével.
Üdvölök mindenkit a 21. században.

Agr3ssor 2009.06.12. 11:44:22

@volgapierre: Azért én nem tudom... Most vettek ismerősömék egy új Sharant... 1.9 Tdi... Szerintem soha nem érné utol az 1.4 Ceed... Biztos vagyok benne... Értem, hogy Galaxy-ról volt szó, de az sem egy lomha szar legjobb tudomásom szerint...

Amúgy szó volt a kis köbcentis autókról, és a súlyról... Ez egyáltalán nem csak a kicsi autókra vonatkozik... Plusz 2-3 személyt még a haverom megboldogult 7-ese is megérzett, amiben 4.4-es V8-as bugyorgott... A kocsi érzi, kérdés, hogy a sofőr mennyire az autót...!!!

Danessz 2009.06.12. 15:20:23

@Agr3ssor: Az egy új ótó, ez meg 8 éves volt.

Kovbandi 2009.06.12. 17:55:56

@danesszka: Ugyan már, épeszű ember nem hiszi el Neked ezt a storyt. Olyan, mint ha egy kispolski alázna egy Lexust.
Amúgy nem sok jövőt jósolok a gépednek, ha üveghangon versenyezgetsz vele. Legalább chippeld meg, meg dobjál bele egy két motortuningcuccot. Akkor legalább hihetőbb lesz a story
www.hasznaltauto.hu/2893964_ford_galaxy_2002
Egy ilyet aláztál állítólag, 1500kg-al.
Mondjuk ez 1600 alapból, de teljesítményre egy kicsivel, nyomatékkal meg százszor ráver. Azért kiállnék egy menetre Veled, ha ilyenem lenne, akár forgalmira is. Kétlem, hogy Te megtennéd, maximum itt azt írod.

Danessz 2009.06.12. 18:02:44

@Kovbandi: akkor nem 1500 kilós volt

Kovbandi 2009.06.12. 19:23:14

@danesszka: csak 1200+áfa. Akkor is kamu.
Na, húzok is erről a posztról. Aztán vigyázok, nehogy lebüntess a ceed sw-vel, miközben az usb csatlakozóra felhelyezett mobiltelefonodból üvölt a music, hogy ne halld a műszerfal csiripelését, amikor a jó váltásérzet miatt párszor nem veszi be ez a csúcsszuper vadállat 1400 cm3-es izomautó, amiben még multikormány is van. Majd igyekszek úgy tenni, mint ha versenyeznék. Ja, egy jótanács. A galaxy után legközelebb egy hihetőbbel próbálkozz, mondjuk egy Ifa vagy Robur lealázása biztos király élmény lenne.
süti beállítások módosítása