Dermesztő sportkocsik, versenypálya, időutazás

Morgan Aero8 és Plus4

  2009. május 15. - Bende Tibor Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Pedig milyen jó kis Bogár volt
2014-09-27 08:52:08

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Én megmondtam előre, hogy baj lesz
2014-08-23 06:50:05

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Bogár saga: Polírozom a bohócot
2014-08-02 12:15:37

Az előző részek tartalmából: Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni. Vettem egy bogarat, örültem neki.

Elment az eszünk: kasznit cseréltünk a Bogáron
2014-06-01 07:10:34

Épp Göbivel ültünk az irodámban, amikor Marci hívott, aki a Velvetnél dolgozik. Autót akart venni, mert a

 

A versenypályán megpróbáljuk az úton tartani a világ egyik legfélelmetesebb szörnyetegét, a szakadó esőben. Rettegjen velünk.

 Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr141122582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.05.15. 02:23:58

Ha rendes lenne az ablaktörlő, már rohannék is megvenni, de így..

:-)

lally 2009.05.15. 06:38:20

http://www.youtube.com/watch?v=hsi_G38khEA

Egy ilyet kérnék...

http://www.youtube.com/watch?v=2NA40gaIeVg&feature=related

Na, ez ródszter..

29 Palms 2009.05.15. 07:30:22

"...egyedül indultam vissza az AutóExpóhoz a négyülésessel."

+

"...egy angol roadster, és én."

Ez a "négyüléses roadster" dolog már megint valami új XXI. századi kategóriateremtős huncutság lesz, mint a SUV meg a Crossover. ;)

Shadowbull 2009.05.15. 07:41:53

Ritka ronda egy ize ez.

Ha mar ilyen stilus, akkor sokkal jobb es szebb egy Wiesmann. Es abban legalabb rendes sportmotor van.

sb

korzo 2009.05.15. 07:44:55

Az autó gyönyörű, az írás kicsit vékony.
Csikósnak kellett volna...

Mammut8 2009.05.15. 08:06:08

milyen ocsmány ez a két autó...

Hrzrasn (törölt) 2009.05.15. 08:06:47

@Shadowbull: A 4/Plus4 klasszikus, de ennek a szegény Aero8-nak tényleg elég csótány külseje van. Amúgy nemcsak a belsô világítás, de ablakemelôkapcsolók, bajuszkapcsolók, komplett kormányoszlop, gázpedálmodul is BMW. (Meg még gondolom jópár dolog, nincs pénzük és emberük saját rendszereket fejleszteni.)

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.05.15. 08:25:48

Klasszikus gépek. Egy angol nyelvű cikkemben írtam arról, hogy a 4/4 verzióban egy időben a Ford 1.6-os CVH motorja is duruzsolt: http://srcint.blogspot.com/2009/05/supercar-mayhem.html

Nehéz nekünk megérteni az angol versenyautókat, temperemantumunkhoz talán közelebb állnak az olasz autók. Pedig nagyon jól tudnak kis sportgépeket építeni a "Hülllye angollllok!" :)

akira2 2009.05.15. 08:27:51

Hát, erre a cikkre nem jött meg a kedvem a morganezésre, inkább beülök a jó öreg 316-os BMW-mbe, az is több élményt nyújt, mint ez a cikk... :)

A Morgan többet érdemelne, mindenesetre nem hinném, hogy ez az autó a milliomos angol nyugdíjasokon kívül bárkinek is jól állna, inkább megmosolyogni való.

Ha veszélyes vezetésre vágynék, inkább rátérdepelnék egy deszkából, két farúdból és négy jókora golyós-csapágyból összetákolt gokartra, és megindulnék vele a lejtőn, mint annak idején tízéves koromban.

Na, az csúszkált oldalra az aszfalton... :)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.05.15. 08:33:37

Köszönöm szépen, remek, szórakoztató írás! Matchboxban óriási kedvencem a Morgan, igaz nem az Aero8 hanem az AeroMax.
matchboxmemories.blogspot.com/search?q=aeromax

redriot77 2009.05.15. 08:50:04

Az új Morgan sem rossz, de a 4/4 a tutiság, nekem az kéne!

Két üléssel, fekete küllős kerekekkel, lökhárító nélkül, szürkében. Valahogy így:

www.supercars.net/gallery/119513/1747/737617.jpg

loláb 2009.05.15. 09:06:28

Ilyen különleges autóról ennyire száraz cikket írní...te jóságos ég!
Azt vártam mikor kezdjük a csomagtartó térfogatát boncolgatni...

mennyi?husz! 2009.05.15. 09:11:18

Hat igen, ez az auto akkor vinne mindent ha nem lenne a Wiesmann GT. Amiben ugyancsak BMW V8 van de mar a 4.8 literes de akar rendelheto a 5 literes V10-el is. Es sokkal jobban nez ki!

www.hyts.hu/autok/wiesmann/gt-2/wiesmann_gt-2_r28.jpg

Hrzrasn (törölt) 2009.05.15. 09:28:05

Mondjuk azt azért megnézném, hogy a +4 favázas karosszériája mit produkálna az NCAP-törésteszten :)

gnme 2009.05.15. 09:34:48

Az időutazásról jutott eszembe.

http://www.youtube.com/watch?v=P11FA52t2kM

Ja meg a (M)egint (Á)llunk (V)azze - asse' kutyus.

alvajaro 2009.05.15. 10:16:42

Nem értem mit akartatok ezekkel a kocsikkal versenypályán... Ezek just cruisin' járgányok, arra valók, pláne a Pápa környéki utakon... :)

korzo 2009.05.15. 10:29:13

@alvajaro:

Nem?!
Akkor ez mi volt?
http://www.youtube.com/watch?v=ACEo-CwV63w

korzo 2009.05.15. 10:38:10

@korzo:
Affene. Ebből csak a végét hagyták le. Szóval a teljes epizód, Stig-el a végén:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=26221987

gnme 2009.05.15. 11:17:21

BKV-s lőbusz. Hát beszarok vazze... ezeknek mire ki nincs az eszük.

http://www.stop.hu/video/?id=903

:o

Shadowbull 2009.05.15. 11:24:31

@mennyi?husz!: Akkor mar inkabb a GT-MF4-S az M3 motorjaval.

sb

Humphrey 2009.05.15. 11:25:06

azért a Wiesmann kicsit más műfaj, az modern technológiával készült retro izé ez meg hagyományos, ősi technológiával készült retro izé.
A maga módján mindkettő nevetséges, de ha valaki 50évvel ezelőtti autósélményre vágyik de nem akar valódi öreg autót, annak a morgan megteszi.

ommm 2009.05.15. 12:22:35

@Humphrey: Na azért annyira nem illene kinevetni őket.
http://indafoto.hu/omm/image/2037617-a615ad05

Ették ezek az Astont és az F430-at rendesen. A saját kategóriájukban.

gnme 2009.05.15. 12:24:22

Kezdjük az alapvető dolgokkal az autós teszteket.

1.) Köszönés.

www.youtube.com/watch?v=7X9GLSDMh0U&feature=related

INSIDER 2009.05.15. 12:29:43

@korzo: Nagyon vékony.

Egyébként pedig ez mi? A szervezést köszönjük a Wenson Kft-nek, akiknél vezetni tanultunk, már többször is.

A pályát köszönjük a Pannónia Ringnek.

A két Morgant köszönjük az Autó Expó M1-nek.

A legsötétebb mutyikorszakot idézi ez a pár sor....

Alhazred 2009.05.15. 12:39:05

a vajszínű nagyon-nagyon a másik meg nagyon kéne.

Humphrey 2009.05.15. 13:16:02

@ommm: nyilván nem a menetteljesítményük vicces, hanem az hogy valaki komolyan gondolja, hogy ilyet gyárt a XXI. században. Persze, tudom, a hagyomány és van rá kereslet is, nincs ezzel semmi baj. De nekem olyan, mint a gramofonnak látszó hifiberendezés. sőt a morgan konkrétan maga a gramofon. feelinges, de akkor már egy eredeti régi autó. Vagy ha ma gyártott ultra vezetési élményre vágyom (és meg tudom fizetni azt ami csak arra jó) akkor mondjuk egy ariel atom. na, azt is megnézné az esőben kerítést festő bácsika : )

Hrzrasn (törölt) 2009.05.15. 13:25:38

@Humphrey: " ez meg hagyományos, ősi technológiával készült retro izé. "

Az Aero8 ugyan nem, abban már nincs faváz. És ugye pont az néz ki bénán.

mennyi?husz! 2009.05.15. 13:30:59

@Shadowbull: Azert a V8 az V8. Na de igen a CSL fele 3,2-es sor6os 360 loval is jo lehet:)

@Humphrey: A Wiesmann-t nevetsegesenek nevezni azert eleg meresz. Ez az auto ugyahogy van tokeletes!

www.hyts.hu/kl.php?kep=autok/wiesmann/gt-2/wiesmann_gt-2_r8.jpg

HAWOCK 2009.05.15. 13:34:54

@Humphrey:
a már szinte mindenki grand tourismo-t gyárt – mindent megcsinál helyetted a gép funkciókkal, nehogy vki véletlenül kicsit is megizzadjon, ehhez persze maximális komfort is társul. Az ember elpuhul, aztán ha véletlenül összehoz a sors egy ilyen autóval akkor „Dermesztő. Félek tőle.” De itt valójában a vezetői képességek hiányáról van szó, a vezető nem nőtt fel a géphez nem tudja kiszolgálni, valójában saját magától fél, hogy nem tudja kontrollálni majd a dolgokat.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.05.15. 13:38:03

@Humphrey: Érdekes, amit mondasz, mert nekem meg pont bejönne egy gramofonnak látszó hi-fi. De persze ízlések és pofonok és azt is tudjuk, hogy "épp elméjű vendégekre nem lehet fürdőhelyet bazírozni." 8-)

Gondolom a PT Cruiser sem tetszik, ugye?

Tipo16v 2009.05.15. 13:44:32

sztem szép...az új:D
de inkább a caterham

alvajaro 2009.05.15. 13:52:28

@korzo: számomra egy ilyen autó baromira nem a versenypályát jelenti, hanem a krúzolást. Számomra ebből a cikkből az egyedüli érdekes rész az volt, amikor már ment haza és fílingelte a verdát, ugyanis egy ilyen verda erre való, nem másra.

Egy olyan cikket kellett volna a két kocsi köré írni, mint amit karotta csinált egy-két éve a régi bordó lamboval...

Hrzrasn (törölt) 2009.05.15. 14:19:27

@HAWOCK: "mindent megcsinál helyetted a gép funkciókkal, nehogy vki véletlenül kicsit is megizzadjon"

Nem az izzadásról van szó te szerencsétlen, hanem arról, hogy lerepülsz-e az útról, vagy sem. Meséld már el nekem, hogy a tökömbe akarod lábbal *egyenként* fékezni a kerekeket az ESP helyett!

Humphrey 2009.05.15. 14:25:12

@HAWOCK: egyetértek. ebböl a szempontból, nekem már legyártották azt a valódi, nem túlfinomított, nem bolondbiztos autót ami egyszer lesz majd (farmotor, léghűtés : )
elég fura érzés, hogy valaki épp használja

@Sam. Joe: nem, nem különösebben (főleg a tré belseje), de teljesen el tudom fogadni és értem is, ha valakinek bejön

boibo 2009.05.15. 14:26:20

@Hrzrasn: A NCAP csillagok ragyogása... hát igen. És a három gyerekülés hogy mutatna benne?! :D

HAWOCK 2009.05.15. 14:26:54

@Hrzrasn:
"hanem arról, hogy lerepülsz-e az útról, vagy sem"

Ja-ja nyilván a te esetedben erről van szó. De nyugi, az ESP-d majd megoldja helyetted, hogy az úton maradj, neked ezzel nem lesz dolgod.

Humphrey 2009.05.15. 14:27:13

@Sam. Joe: sőt a morgan is tetszik: egy 50éves. vagy egy jaguár xk120, itt van az íróasztalomon kicsiben, de ha valaki ma ilyet akarna gyártani, húznám a számat.

Shadowbull 2009.05.15. 14:32:36

@HAWOCK: Vannak olyan szituaciok, amiket semmifele vezetoi tudas nem bir megoldani, az ESP meg igen. Es az ESP-t barmikor ki lehet kapcsolni, ha allatkodni akar az ember, tehat a meglete egyaltalan nem lehet semmifele szempontbol hatranyos, ellentetben a hianyaval.

sb

AtoszMester 2009.05.15. 14:34:47

Ótvar angolok, unalmas cikk.

Tényleg igaza volt a Csikósnak. Egy Trabantos cikket a fél világ elolvas, egy Angolosra alig-alig kíváncsiak az emberek.

Persze vannak kivételek :)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.05.15. 14:51:15

@Humphrey: (PT Cruiser) Áhhh, ne is mondd! 1995-ig nagyon szép, ívelt, pofás műszerfala volt, nekem nagyon tetszett. De ki tudja miért, gondoltak egyet és csináltak bele egy olyan középkonzolt, mint egy Szaratov hűtégép, az utas elé meg tettek egy olyan pánikvasat, mint amilyen tán a Robur teherautóban volt.

gnme 2009.05.15. 14:53:38

Akartok egy golyót?

Parkoljatok az önkormányzati minisztérium közelépbe.

Hátha éppen lelőnek. Mit lehet tudni.

www.stop.hu/articles/article.php?id=492661

HAWOCK 2009.05.15. 15:13:27

@Shadowbull:
Természetesen ezt nem vitatom, fontos az ESP. Viszont szerintem sokkal nagyobb adrenalin löket egy olyan autóval komoly tempót menni ahol nincs ilyen eszköz, azaz csak a tehetséged és felkészültséged „van kéznél”, túl nagyot nem lehet hibázni, mert csak magadra számíthatsz... mint egy motoron.

Moodshooter (törölt) 2009.05.15. 16:26:33

Nekem nagyon tetszenek ezek az autók! Majd ha kőgazdag leszek veszek.

alvajaro 2009.05.15. 16:26:58

@HAWOCK: bocs, de ez hülyeség. Az elektromos kütyükkel nem csak magadat véded, hanem a környezetedet is. Meg hogy nem lehet nagyot hibázni... Jah, csak véletlenül átsodródsz oszt jön szembe a kétgyermekes család, oszt vége a dalnak... Arról nem is beszélve, hogy adrenalint ne közúton próbálj termelni, inkább menj el vidámparkba...

Hrzrasn (törölt) 2009.05.15. 18:55:38

@HAWOCK: "Viszont szerintem sokkal nagyobb adrenalin löket egy olyan autóval komoly tempót menni ahol nincs ilyen eszköz"

Ez egy faszság. Legfeljebb jobb köridôt mész vele pályán megfelelô tudás birtokában, közúton élménybeli különbség nincs.

"azaz csak a tehetséged és felkészültséged „van kéznél”,"

De olyan neked nincs.

"túl nagyot nem lehet hibázni"

Az ESP kikapcsolható, a hülyeség viszont a jelek szerint nem.

Bambano 2009.05.15. 19:00:31

@HAWOCK: Az adrenalin eredeti funkcióját tekintve vészhelyzetben indul be és próbálja ideiglenesen áthidalni a testre ható hatásokat, például sérülés esetén.

Teljesen korrekt állítás, hogy nagyobb adrenalin löketet kapsz, mikor látod, hogy repülsz a szakadék felé és mindjárt szétszakadsz cafatokra, mint menni békésen és tudni, hogy önerőből fogsz reverzibilisen kiszállni a kocsiból.

klay30 2009.05.15. 19:24:07

OFF
Egész délután nem jön be nálam a totalcar.hu. Minden más működik. Nálatok is ez van?

baowah · http://baowah.blog.hu 2009.05.15. 20:51:28

@klay30: gondok lesznek ejfelig, sajnos dolgozni sem tudtunk.

klay30 2009.05.15. 20:54:28

@baowah: kössz a választ, jobbulást :)

Garp 2009.05.15. 21:24:48

@klay30: Pont akartam kérdezni. Nálam is csaka fehérség jön be, semmi több. Aszittem kűfődre letiltották, vagy ilyesmi. Esetleg a TotalCart is eladták mán és gyorsan kihúzták a dugót a falból? :)

Másnak bejön a tc.hu?

lapa · http://www.lapanet.hu 2009.05.15. 22:15:44

@Bambano: kiegészíteném azzal, hogy tudtommal nem is az adrenalinon marad rajta az ember, hanem az endorfinon, amit meg az adrenalin ellensúlyozására termel a szervezet. ...hogy kevésbé fájjon a sziklákon darabokra szakadó test.

Nzoltan 2009.05.16. 07:46:55

Én néhány éve majdnem vettem egy 4/4-est. De másra kellett a pénz. Toltam a projectet 10 évvel. Ha majd lesz még benzin a földön akkor a +4 beugrik. Az aero biztos tuti, de nem akarok meghalni.

Amúgy nem kell lesjnálni őket, mert sikerültolyanok előtt győzni, mint az aston vagy az R8. Pedig ezek mögött komoly gyár áll.

www.youtube.com/watch?v=VJzdRXgCQmM&feature=related

Nzoltan 2009.05.16. 07:48:03

Csajozni meg inkább az aeromax mint egy ferrari. Sokkal vagányabb.

Nzoltan 2009.05.16. 07:53:29

A Weismann is nagyin pofás, de más kategória.
És az aeroban is van fa. Hátul és az ajtóban.

Garp 2009.05.16. 11:02:11

A fényszórói mint Izaura szemei a Gálvölgyi-féle paródiában. Nem tudom, hogy iszonyodjak, vagy röhögjek.
Volt egyhez serencsém, igaz, csak tréleren. A többi része zsönörűűű!
Érdemes megnézni a rendszámokat :).

http://indafoto.hu/garp/penge_verdak_1

Ez valami korábbi típus, vagy a 8-as?

Nzoltan 2009.05.16. 11:30:49

A nyolcas. Asszem nem volt még belőle frissítés optikailag. Talán az aeromax és a supersport kicsit más. Nem bandzsítanak annyira.

Nzoltan 2009.05.16. 11:35:18

Most nézem, ezen már tényleg az aeromaxos lápák vannak. Akkor az egy régebbi modell volt.

Nzoltan 2009.05.16. 11:36:51

A roadster és a 4/4 között van egy kis különbség. A roadsternek szélesebb a sárvédője. Mint a Plus 8-nak anno. Azt váltotta a roadster.

Steyr-Puch 2009.05.16. 19:39:14

Bende!
Írjál inkább vibrátor tesztet!
Csíkos el Presidente!!!!Porfavor!
Comprende,amigo??
süti beállítások módosítása