Heti merítés

  2009. május 10. - Nyegleo Címkék: mercedes alfa romeo népítélet bmw ford

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Aranybarna ragyogás

Az autót igazándiból kb. 1 évvel ezelőtt leletmentési jelleggel, hobbi célból vettem. Kiválasztásnál fontos volt, hogy benzines vagy benzin-gázos legyen.

Végeláthatatlan szívás – vége

Az egész ott kezdődött, hogy munkából hazafelé jöttömben egy BMW-s kolléga felhívott, hogy a korábban 500 ezerért hirdetett bézs 535i most csak 200 000 forintért van fent a hasznaltauto.hu-n. Nosza el is mentünk még aznap este megnézni. Ez volt az első hiba amit elkövettem.... Ott folytatódott, hogy a vételkor rutinos cápásként is benyaltam, hogy 218 lovas, pedig láttam a lambda szonda csatiját, és tudtam, hogy ha katalizátoros, akkor nem lehet 218 lovas. Mégis megvettem, talán a nagy köbcenti szédített meg.

A kis Hencegnő

Az előző tulaját ismerem és tudom,hogy eladás előtt kihajtották a lelkét, de én életet leheltem bele. Kapott piros trikót az ülésekre, piros váltógombot, váltószoknyát, kézifékrátétet, piros lábtér és belső világítást, "szempillákat",  díszlécet és ültetőrugót.

Rémálom az Elm utcában

Olyan autó jöhetett csak szóba, amiben nincs automataváltó, nincs turbó, és nem francia. ... Ja és nem olasz :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr761113417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SquareWire 2009.05.10. 23:54:38

Ford KA-s népítélet:

"Hibalistám kúrta"

He?

Sabc 2009.05.11. 00:11:33

@Gyurma73: De. 2007 szeptembertől november elejéig, kb két hónapig kikúrt jó volt.
A Fabiát meg nem kell vizsgáztatni, csak példa volt.

Péter 2 2009.05.11. 00:19:24

@Gyurma73: te is tudsz értően olvasni... :-)

Azért írta a szerző, hogy érzékeltesse: a Mozaikban olyan szarrágóan kukacoskodó gyakran a népség, hogy egy szinte vadonatúj, garanciális, héthónapos és hibátlan kocsit (hogy Fabia, itt nyilvánvalóan mindegy) is képesek lennének elhúzni a vizsgán.

Redline (törölt) 2009.05.11. 00:44:49

@qualitaet: A fakormány az egy nívódíjas darab :)
(El nem tudom képzelni, ki az a kifordult ízlésû állat, aki ilyet tesz egy Mercedesbe.)

szaporító 2009.05.11. 09:07:47

@Sabc: Képtelen helyzet, elismerem. A sztori "jó", legalábbis olvasni mindenképp.
Na jó, meggyőztél. Jó helyen van ott, bocs a kukacoskodásért. :-)

venGTti 2009.05.11. 09:59:20

Ez a KA-s csaj :S
Bármelyik 1.6, vagy erősebb ellen kiáll?
Na és az alattik ellen? Az 1000-es 3 hengeres GTti-m ellen álljon ki, és ígérem, hogy városba 2-es, városon kívül 4-es fölé nem váltok.

Krisi 2009.05.11. 10:07:16

@Sabc: Szép történet volt, jól visszaadja az autóbuzéria lényegét: hogy valaki folyamatosan szop egy autóval, de mégis szereti, és csak úgy a vezetés élménye miatt megy vele hosszú kilométereken át.
És ez márkától független. Szóval jó írás, na, biztos sokan magukra ismernek benne :)

misi46 2009.05.11. 10:16:05

@Sabc: 20 Évig BMW-ztem, azóta már csak amerika, de minden leírt betűdet tökéletesen átéreztem. Ha ismét bömös, feltétlenül oszd meg velünk!

Sabc 2009.05.11. 10:19:58

@misi46: Azóta kettő is van. :)

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.11. 10:23:51

@SquareWire:

A csaj kicsit el van tévedve. Itt max őt "kúrta" meg valaki... :-D

Én kérek elnézést :-)

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2009.05.11. 10:47:12

@Sabc: "..Az Alfa Romeos versenytársak "na, szerelni kell a német technikát" piszkálódására egy "ja, az egyetlen olasz alkatrészt kell kibaszni belőle" mondattal válaszoltunk.."

Megőrültem...és azt hiszem a gázrugós székem sem rugózik többé, ettől a mozdulatomtól. :)))) Kész vagyok Tőled, szólj a Litkainak, ebből filmet kell csinálni.

( Ja, és éljen a csúcsminőségű QH féktárcsa :)))

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2009.05.11. 11:08:26

@series_one: nem kételkedtem benne.
Ilyen 'forgatókönyvet' csak az Élet, és az azt valóban megélők tudnak produkálni: kitalálni képtelenség :)

SchEdem 2009.05.11. 11:50:24

Jujj, Ka-s csaj brutális. :-)
A kedvencem a kicsi, de annál vulgárisabb helyesírási hiba: "Hibalistám kúrta..." :-) Ki? Meg miért? Mi rosszat csinált az a hibalista?
De a lényeg, hogy kihajtották a belét az autónak, de a szempilla után már nem volt ellenfele. :-)

kras 2009.05.11. 11:57:09

Sziasztok!

Most ha nem gond akkor lenne egy off kérdésem:
A muúlthéten írtam az olajdokinak és nem válaszolt még a kérdésemre. Mennyit kell itt várni a válaszra? Gondolom ti tapasztaltabbak vagytok e téren. Koszonom

Bocsi az offért!

Sabc 2009.05.11. 12:53:47

Sokat segítene, ha beírnád, mi volt a kérdés. :)

Mr_inc · http://www.autostat.hu/component/content/article/140-alfa-brera 2009.05.11. 13:21:43

az 535i bizony gyönyörű... meg tudom érteni a tulajt :)

kras 2009.05.11. 13:31:02

Nagyjából arra vonatkozott a kérdésem h B-s Vectrám 200.000 km-t futott. Éshogy eddig Valvoline 5w-40 - es olajat használtam, de állítólag 200.000km-nél inkább már 10w-40 -et kéne. Csak nem értem h miért mert két olajcsere kozt alig kell 1-2 deci utana ontenem. Am sztetek melyikeb jobb olaj a Valvoline vagy a Shell???

kras 2009.05.11. 13:35:03

Rosszul kérdeztem! Nem jobb olaj, hanem h melyik gyártó termékei minoségesebbek?

kras 2009.05.11. 13:37:51

Hoppá!

És már meg is kaptam a választ a kérdésemre. Bocsi az offért!

Sabc 2009.05.11. 13:46:59

@kras: Okés, de annyit még had tegyek hozzá, hogy az olajfogyasztás csökkentésének módja álláspontom szerint nem a sűrűbb olaj, hanem a hibás alkatrészek cserélése. Ez lehet szelepszárszimering, gyűrűk, vagy olyan szimeringek, tömítések, aho lesetleg folyik.

series_one (törölt) 2009.05.11. 13:51:52

két olajcsere közt viszont egy-két deci nem a világ. mit cseréljen az ember azon?

Sabc 2009.05.11. 14:10:15

@series_one: Azon még semmit, de amikor már súlyosabb, akkor nem a 20W50 MOL Botond a megoldás. :)

series_one (törölt) 2009.05.11. 14:29:37

@Sabc:

mutassak neked olyant, amibe 20w50 az előírt minőség?
és a hígabbat tényleg megeszi.
:)))))

Sabc 2009.05.11. 14:45:47

Átlagos autókról beszélünk, de ne offoljuk szét a poszt. :)

Penya666 2009.05.11. 15:13:41

@Sabc: Riszpekt! Nagyon jol irsz! Es sajnalom enis az autodat :( Haverom faterjanak is volt ilyen, kiraly kis gep. Meg a szine is olyan volt mint a tiednek!

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.05.11. 18:18:15

nekem a E 28 sosem tetszett azért 88 ban ez a forma elég elavult volt.
Egy 6 ost érdemes pátyolgatni de egy 5 öst?!
persze izlések és pofonok.Egy 124 es coupe nekem jobban tetszett akkoriban.
a szétkopott céges autómba 10W60 as ból eszi a legkevesebbet:-))

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.05.11. 18:25:45

@series_one:
figyeltem a km óra állást:-))
692 ezer km nél vette.Gratulálok kifogta a legtöbbet hajtott benzinest.
ennyit dízelekbe tólnak bele.
13 ezer km meg kb 2 milla 3 év alatt.
inkább béreltem volna egy nagy kocsit ennyiért:-)))az sem lett volna többe.
kint még nincs túl nagy áruk, vettem volna egyet és rendszám rá.Egy rendszám két autó (sokan csinálják ,meg amúgy is mikor néznek motorszámot a rendőrök?? a szín stimmel azt o.k.)Régi rendszámnál egyszerübb.De az is érdekes hogy odaadok egy rendszámot egy vadidegennek és annyi??minimun kivertem volna belőle az árát.

Sabc 2009.05.11. 18:51:11

@Gyurma73: 88-ban már nem volt E28. 87 végéig gyártották. Az hogy elavult, az nézőpont kérdése. Nekem tetszik. Nagyon. De végülis ha nem szigorúan veszük, akkor egy E12 modelfrissítés, az pedig 72-ben jelent meg.
Az, meg hogy mit érdemes pátyolgatni, mindenkinek a saját döntése. Nekem ezt volt érdemes.

voszi 2009.05.11. 18:51:41

@kras: én 2008-ban írtam neki. aztán még1x. füle botját se mozdította.

voszi 2009.05.11. 18:52:41

@Sabc: zsír a cikk, szép munka volt!

Sabc 2009.05.11. 18:54:13

@Gyurma73: Monitor elől könnyű okoskodni. Nyilván énis kivertem volna az emberből a pénzt, ha meg lehet találni. De nem lehetett. Ennyi. Inkább basztam rá. Úgy vettem hogy 30 ezer forintért megszabadultam egy kellemetlen embertől sé egy csomó idegességtől.
Kint nincs nagy áruk? Elmondanám neked, hogy amikor a törés után nézegettem a hasonló kocsitkat kint, 3000 euro alatt nem volt semmilyen 535i, a szépek meg 4000-4500-tól indultak. Most sincs másként.
A rendszámosdi meg a te dolgod, és a te hülyeséged. Én nem kérek az illegál dolgokból, szeretek nyugodtan aludni, és nem úgy, hogy azt várjam, mikor ugrál be az ablakon a Gepárd-csoport. (nyilván sarkítottam, és nem fog beugrálni, de a lényeg érthető)

Sabc 2009.05.11. 18:56:21

Az általad linkelt autók közül pedig az első egy E12, egy 84-es E24 motorjával, tehát már nem eredeti. Szép, de az enyém eredeti volt.
A másiknak meg figyelmedbe ajánlom az árát. 6000 euro. Akkor mi az, hogy nincs nagy áruk.

Sabc 2009.05.11. 18:57:54

@Sabc: Ja, és a második az a gyengébbik, katalizátoros verzió, tehát ha 218 lóerős 535i-re vágysz, akkor még át is kell építeni.
Regadó nélkül is belecsúszik a két millióba bőven.

Sabc 2009.05.11. 19:00:50

@Sabc: Az a hátsó szárny, az pedig valami kibaszott lenyűgöző rajta...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.05.11. 19:16:30

@Sabc:
de 600 euró ért zsír .a tiaed meg 3 millóó km után sem lesz olyan mert mindent kicserélni az kb annyi.
az E 12 csakl egy példa volt.
Nekem nincs illegális kocsim.
Bár nem értem miért törnének rám a Gepard csoport tagjai ???
kintről behozol fillérekért egy kocsit(nem BMW) és donorként használod ,tudod kint máshogy bánnak a kocsikkal itt olyat nem kapsz. Én biztos nem adtaM volna el hane az általad említett r"rosszabb" állapotut hoztam volna be a roncs rendszámával meg eljártam volna (igaz eladni nem lehet de a vizsga nem gond)szóval a kinti "rossz" állapotú az még mindig ezerszer jobb mint itt egy "jó álapotu"
Az ilyen szar állapotuakat már 10 éve elbontották kint.A NO ban nem engedik ilyen szintre lezülleszteni a kocsikat.
Gondolom aki megvette az is a papírja miatt vette meg mert nem hiszem hogy kikalapálta.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.05.11. 19:19:07

dupla átírás, meg odaadom a rendszámot és sosem látom igazi nyertes vagy:-))

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.05.11. 19:20:40

egy rakás pénzbe került a felújítás és lehagy egy sima 520i gratulálok:-))

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.05.11. 19:22:09

lemész Szegedre egy szerelőaknáért?
belőled élt az AKA RT.
fater meg 2000 nem tudja bérbe adni naponta.

Sabc 2009.05.11. 19:23:59

@Gyurma73: Te meg egy igazi fasz. Részemről ennyi.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.05.11. 19:39:46

65 ért kipufogó:-))Wallistól?
érted?! a legnagyobb lehúzós cég ennyiért Bécsből hoznak kettőt repülővel:-))
Persze hogy néztek Rád:-)))
Amúgy a tiedben sem eredeti a MOTOR egy E 34 et kint fillérekért meg lehet kapni akkor az mégis csak közelebb ál.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.05.11. 19:41:32

de legalább jót röhögtünk a haverokkal:-))

Sabc 2009.05.11. 19:54:57

Amikor beküldtem az ítéltetet elhatároztam, hogy amint az első okoskodó, rosszindulatú, fikázó primitív faszkalap megjelenik, törlöm az egészet a picsába. Illetve kérem a kitörlését. Ez megtörtént. Reklamálni az illetékes gyurmaügyi hivatalban lehet.

m_balage 2009.05.11. 20:06:33

Sabci, egyet se aggódj. A Gyurmát nem kell komolyan venni. A srác igazából a fiúkat szereti, és bejössz neki, csak nem tudja megfelelően kifejezni az érzéseit ;)
Mindegy azért magamnak lementettem az írásodat.

Krisi 2009.05.11. 20:08:20

@Sabc: Ugyammá, haggyadazt. Szegény Gyurma nem tud szöveget értelmezni, nem tehet róla...

m.a 2009.05.11. 20:10:19

@Gyurma73: Neked miért szúrja a szemedet, hogy belenyomott abba az autóba egy zsák pénzt és rengeteg időt? Az ő dolga.

Egyébként maximális tisztelet a kitartásért a tulajnak, igazi megszállott, pozitív értelemben :))

Nyegleo 2009.05.11. 20:17:13

@Gyurma73: megint jó úton haladsz a moderálás felé.

@Sabc: nehogy szívedre vedd Gyurmát.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.05.11. 20:19:55

amúgy ezt már kb 2 éve láttam vagyis a képeket.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.05.11. 20:27:59

én mindenképp vettem volna egy kasznit kintről hamár ennyi lóvét beletóltam volna.
nem kell 535 hanem csak jó állapotú E28 és mindent átpakoltam volna.
amúgy is nem a melegszarig benyalós hozzászólások pörgetik föl a topikot:-))
nézd meg mit kap a Csíkós a halónló írásaiért.

series_one (törölt) 2009.05.11. 21:19:11

@Gyurma73:

ilyen szintre lezüllesztés alatt mit értesz?
LÁTTAD te azt az autót?
nem az jön le az írásből, hogy sokat költött rá, hogy jobbá tegye?

series_one (törölt) 2009.05.11. 21:21:27

@Gyurma73:

mondjuk a motorja konkrétan az eredeti volt.
hol olvastad, hogy cserélte?
dugót és hengerfejet, azt igen.

series_one (törölt) 2009.05.11. 21:23:02

@Gyurma73:

gondolom tudod, hogy konkrétan milyen autóról van szó, szóval ja, neked egy sima öthúsz.

series_one (törölt) 2009.05.11. 21:25:25

@Gyurma73:
hozzál kettőt, légy szíves.
mondom a cikkszámot, jó?
nekem egy utángyártott van az autó alatt, egészen addig olyannak is nézett ki, mint a gyári, amíg meg nem próbáltam feltenni.
egyetlen mérete se passzol, annyit kellett melegíteni, metélni-hegeszteni hozzá, hogy az valami elképesztő és még így is arrébb van a ygáritól.
de a gyári az minden esetben és mindig drága.
hát persze.

series_one (törölt) 2009.05.11. 21:26:36

@Gyurma73:
ha jó a bódé, akkor autó nélkül nem eladó.
és ha jó a bódé, akkor az nem olcsó.
mesélték.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.05.11. 21:43:24

@series_one:
a törött részek egyformák 520,535 stb
sima 525 ösöket láttam a mobile-n 500 tól fölfele.tető, ajtó,géptető,sárvédő stb egyformák.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.05.11. 21:47:27

persze az említett típust nem lett volna érdemes megcsinálni hanem átpakolni az alkatrészeit szerintem.pl egy 525 kasznijába.

series_one (törölt) 2009.05.11. 21:50:25

@Gyurma73:

találj olyant 500€ért, amit nem kell lakatolni.
ne sokat, egyet.
istenbizony megnézném.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.05.11. 21:58:36

az alját nem látni de szerintem kevesebb lakatos meló mint a töröttet újjáéleszteni.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.05.11. 21:59:47

85 körül a BMW elég jól levoltak alvázvédve.

series_one (törölt) 2009.05.11. 22:09:33

@Gyurma73:

igen, ez 500€.
alig ezer kilométerre budapesttől.
és hát sose volt törve, nem azért más színű az eleje.
simán megéri.

series_one (törölt) 2009.05.11. 22:11:17

@Gyurma73:

ja, ha azt mondod "lakatos melónak" hogy ideoda földobunk egy foltot, akkor igen, kevesebb vele a "meló". aztán meg ennek ugyanaz az alvázszáma, mint a másiknak volt, sőt, még a színe is ugyanaz, szóval tök rendben lesz ez így.

Rocko- 2009.05.11. 22:11:26

nem azért mondom, de itt, ebben a témában alul fogsz maradni Gyurma, és nem az erőfölény miatt.
szóval szerintem fontold meg még hova megy ez a beszélgetés.
nem fenyegetés, tanács.

series_one (törölt) 2009.05.11. 22:12:51

jaaaa, még valami.
lábon nem lehet hozni, mert nem indul.
fasza dolog az ilyesmit ezer kilométert cipelni.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.05.11. 22:26:53

@series_one:
HA SZÉT LESZ BONTVA NEM MINDEGY HOGY VOLT E TÖRVE?
az alkatrészei jók:-)
mi az hogy ugyanaz az alvázszáma?

series_one (törölt) 2009.05.11. 22:30:19

@Gyurma73:

gondolom az egyedi azonosítójelek meghamisítása bűncselekmény jogi következményei nem szerepelnek a mérlegelendő tételek közt, mert minek is.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.05.11. 22:32:52

ha megveszel kint egy kocsit és szétbontod abban mi az illegális?
érdekelne.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.05.11. 22:34:00

@series_one:
nem tudom miről beszélsz ki írt olyan hogy alvázszám hamisítás?

series_one (törölt) 2009.05.11. 22:45:21

@Gyurma73:

igen. aztán ebből hogyan lesz autó attól?
imgfrm.index.hu/imgfrm/5/3/6/2/BIG_0003545362.jpg

oké, vettünk egy autót 230e forintért, hazahoztuk százé, oszt akkor van egy autónk, amit még néccáz lenne forgalomba helyezni úgy, hogy az életben nem tudod belepapírozni a harmincötít ÉS egy törött harmincötös. namost sikeresen kibasztunk az ablakon eddig 300-350ezret, ami nem tétel. hogyan tovább, hogy a harmincötí is megmaradjon meg még drága se legyen?
most már tényleg érdekelne a koncepciód, mert valamiért úgy érzem, ordas hülyeség van kibontakozóban.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.05.11. 22:49:51

@series_one:
oldalról nem látszott ennyire rossznak.

series_one (törölt) 2009.05.11. 22:52:10

@Gyurma73:
jahogy te most akkor tulajdonképpen olyanról osztottad az észt, amiről halvány elképzelésed sincs?
és akkor mindenki mást le kell edukálni.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.05.11. 22:52:56

@series_one:
én kaszni cserére gondoltam előszőr .
van egy kinti legális autót és a ittenivel kasznitcserélsz.bemész az okmányírodába és átírják a számot a kinti alkatrészvámosra.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.05.11. 22:54:10

@series_one:
azt már régewbben is írtam hogy azt nem érdemes MEgcsinálni pedig ezt a képet még nem is láttam.

series_one (törölt) 2009.05.11. 22:56:16

@Gyurma73:

na, ha ezt így lerendezed, akkor én a hősök terén fényes nappal délben őrségváltáskor.

Sabc 2009.05.11. 23:07:20

@Gyurma73: A kasztnicsere megszűnt ittohn legálisan. Illetve gyári új kasztnival működik, de azt meg vegyél.

megint 2009.05.12. 00:40:29

Azért leleményes a magyar, meg lehet oldani mindent, pl motort cserélsz, nagyobb, erősebb motort teszel be, esetleg valaki beírja, hogy természetes korrúzió miatt....

series_one (törölt) 2009.05.12. 00:43:27

@megint:

ja, elrohadt a kaszni, tettünk rá egy másikat.
nyilván.

megint 2009.05.12. 01:09:01

Kaszninál nem tudom , hogy működik, szal ehez nem tudok hozzászólni.

Hrzrasn (törölt) 2009.05.12. 09:02:21

Kedves Gyurma,

kérlek semmiképpen se hagyd abba. Rendkívül szórakoztató látni, amikor néhány sötét nagyarcú okostojás rádöbben, hogy milyen nagyszerû dolog sötét nagyarcú okostojásokkal végeláthatatlan szkandermeccset vívni az interneten. Az isten is egymásnak teremtett benneteket.

Carry on!

csiky944 2009.05.12. 09:44:47

@Hrzrasn: beszállhatnál te is :)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.05.12. 17:59:36

mi is jól szórakozunk.
Amúgy még egy okoskodás .itthon kb 0 forintot ér egy E28 döglött motorral,abba kellet volna átőpakolni a dolgokat ,és mindkettő hivatalos.

Krisi 2009.05.12. 20:17:32

@Gyurma73: Ha ennyire racionálisan gondolkodsz, akkor miért olvasol totálkárt, pláne belsőséget?
Ez az oldal azért van, hogy az agyament benzinfejű idióták, mint pl. én hasonló hülyékkel találkoznak, akik pl. lemennek Szegedre szerelőaknáért. Ezt sose fogod megérteni.

Vagyél egy Matizt, és örülj neki, hogy az nem romlik el :)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.05.12. 21:09:31

és az asszony Audija is jól bírja:)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.05.12. 21:27:58

Csak az a szar hogy a tüzijátékkor a pestiekkel ellentétben lefele kell néznem :-))

lanyi 2009.05.12. 21:56:23


Azért ez a BMW-s egy elég lúzer sztori:)

Hrzrasn (törölt) 2009.05.12. 23:02:36

@megint: A FÁJÖR kivitelt hogy érné már utol? ;)

Mindenesetre a trabi kormánya mögül a jelek szerint *különösen* jól látszanak más autók hibái :)
(Szakadó vezérmûláncon meg a 300.000 hibamentes km-en konkrétan lefeküdtem.)

megint 2009.05.13. 00:46:21

Ez a jelenség egyébként megfigyelhető a kis autók tulajaitól, ugye suzukisoknál rengeteg hasonló ítélet van, alto bmw-t aláz...stb, valahogy mindegyik, a nála jobbat , erősebbet is simán lenyomja, sőt a többi mindig megbízhatatlanabb. Mielőtt valaki hülyének nézne, hogy miért keresek ilyen ítéleteket, azokat nézem meg néha amik éppen kint vannak az oldalon.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.05.13. 18:49:06

az 1,2 Vw 3 hengeres tényleg nem a legnagyobb találmánya a Vw nek.És láncos is.
süti beállítások módosítása