A kekszesdoboz alja

  2009. április 13. - Csikós Zsolt Címkék: tuning show 2009 tuning show

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Öt gang az állólámpában!
2015-07-19 07:25:12

Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok

Totalcar a Múzeumok Éjszakáján!
2015-06-18 08:03:55

Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt

Szép autót keresünk!
2015-06-08 17:52:23

A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok

Bent a kövület-Pio!
2015-06-02 16:00:17

Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve


Van a konyhaszekrényben egy kekszesdoboz, amit nagyobb bevásárlások után mindig feltöltünk. És elég sokféle keksz lakott már benne. Mivel az én reszortom, néha hónapokig gyűlik az alján a törmelék. És mivel a doboz jól zár, ezek a törmelékek nem szikkadnak meg, egészen frissek maradnak, én meg, amikor elfogy az utolsó vésztartalék, ezeket a maradékokat rágom. Tök finomak, ráadásul sose tudom, milyen ízűre harapok. Most, a Tuning Show végére már nincs más az ibrik alján, csak a törmelék, a legfinomabb része az egésznek. Rágjanak velem!

Az egyik legcsokisabb morzsa egy valódi autó. Az én kisgyerekkoromban az S100-ak még újak voltak, tisztán emlékszem, mennyire lenézték őket. Bármi gyorsabb volt náluk, városban (csak pár évvel később jött ugyan), lámpától-lámpáig még a kispók is. Azóta írtam a típusról, elolvastam a könyvet, tudom, hogy a cseh mérnökök olyan kevés pénzből fejlesztettek, és olyan olcsón gyártottak, ahogy biciklit sem lehetett máshol. Minden pénzt megvontak tőlük, amit csak lehetett, aztán annak is a felét adták. Ahhoz képest szuper, az a baj, hogy gúzsba kötött kézzel nehéz Pietát festeni. De ez a Skoda – szétüt. Valódi autó, valódi tuninggal, nem optikai, nem ledes, nem flitteres fényezésű, hanem benzin- és olajszagú, menni szoktak vele, méghozzá gyorsan.

Aszongya a papír rajta, hogy Favorit 1,4-es motor van benne, két darab Dell'Orto ikerkarbival (DHLA40H, az nem valami Fiat 131-ről van?), kevlár a kuplungtárcsa, de még az eredeti, 4 gangos a Skoda váltó, 125 lóerős 6500/percen, a nyomatéka (na az nem sok) 137 Nm 5300-on (versenyautó, inkább fönt toljon, mint lent üssön). És 6, azaz hat, sechs, six, rokü, azaz VI másodperc alatt van százon. Persze, rövid a váltó, de akkor is. A negyed mérföldet pedig 14,14 másodperc alatt futja meg, 152-t megy a végére. Mielőtt tiltakoznak: a Favorit-motor homológ, hiszen az S100-zal abszolút rokon, nyomórudas, háromcsapágyas, igazából csak enyhe evolúció.

Kalapom emelem, némán. Ez lenyűgöző, imádom. Egyébként a másik faros Skoda motorja se rossz (három nappal ezelőtti Zirig-poszt), bár ott inkább a látványelemek dominálnak, nem a versenyes acélozottság, de érdemes egy pillantást vetni rá.

Ja, meg a csajok. Szóval amikor leosztottuk a melót, úgy volt, hogy majd én fotózom a csajokat hétfőn. De sem a Zirig, sem a Vályi, de a Winkler sem tudta megállni, hogy rájuk lőjön. Az ő képeiken pedig kicsit merészebben voltak kistafírozva a hölgyek. Mert én sem testfestéses, sem mély dekoltázsos csajokat nem láttam, még azokon is nejlonharisnya volt, akik előtte egy nappal még saját bőrükben állták a Celsiusok ostromát. Hiába, hétfőre hűvösebb lett valamivel.

Mindenesetre a Vályi Pista posztjában szerepelt egy csaj az East Block standjáról, akit Pistám a legjobb nőnek tartott a show-n. Én is. Csak a Pista posztjában kicsi róla a kép, ha az ember a galériában levőre kattint, akkor szerencsétlen leányzó félbevágva jön föl valami óriásképen.

Odamentem hozzá – a csajhoz – mondtam neki, hogy előző nap már megcsinálta a Pista. Aztán beláttam, hogy félreérthető a megállapításom, hiába, kicsit belezavarodtam a dumába, mert ordított a zene, Bálint fiam rángatta a kezemet, hogy vegyünk bumerángot, meg egyáltalán – maguk is belezavarodtak volna. Aztán tisztáztuk a helyzetet, röhögtünk egy jót, kattintottam, itt a kép, tényleg gyönyörű a csaj. Remélem ebben a galériában már jól nyílik meg a sok pixel.

Ugyanezen a standon állt a Fadett is (még jó, hogy nem Astrát alakítottak át, primkó név sült volna ki belőle) a viking csajjal. A Fadett már tavaly is volt, ha jól emléxem, de így párban jól mutattak, íme.

Meg akadt fenék is, például az Audi TT-é, jó mi?. Sajnos beálltak elém, kompakt gép volt nálam, ami elég buta, elnézést az életlen Audi seggért, máshová ment az élesség…

Aztán pillanatra majdnem befogtam a Bálint szemét (hiszen még csak hat éves), de rájöttem, hogy csak egy kivételesen ügyes főzőkötény láttán esik ki kis híján a szemem. A szado-mazo bugyiról, mondjuk, gondolhattam volna, hogy kamu, de egy szemvillanásnyira jó volt nekem. Végül is, nem rossz hirdetés egy autósiskolának, legalább őszinte, felkészíti a fiatal szüzeket, mi vár rájuk majd az oktatás mellett.

Újra le kellett fotóznom Váradi Gyuri igazi ralifutamokon induló, igazi 124-es kupé Mercijét. Évről-évre szebb, évről-évre abszurdabb, hogy ilyennel bárki bródszájdol, ugrat, csapat, veri szét a susnyában a futóművet. És még mindig egyben van.

Na meg az is vicces volt, hogy találtam egy tök szabványos Kia-standot. Még viccesebb, hogy azon a standon Soulból kettőt is kiállítottak. Úgy, ahogy voltak, lemosták őket, aztán csá. És basszus, szériakivitelben sem mutattak idegenül az airride-os VW-k, tuc-tuc-dömperek és gorombán felismerhetetlen Swiftek között. A Soul ott van, ennél jobb bizonyíték nem kell.

A tuc-tuc dömper túlzás, mert csak egy Dodge Ram óriáspickupról van szó (mentsük-meg-Detroitot mozgalom?). Ekkora teherautó kellett ahhoz, hogy a Pioneer legalább egy szeletét be tudja mutatni kínálatának. Volt diszkós lemezjátszót utánzó cédé, kábé ezer fejegység, óriási LCD a felhajtható raktérfedél belső felén… Menekültem, már a látványától is megfájdult a fejem, de impozáns. Sokan ennél kisebb fegyverrel is mentek már háborúba a modern kori történelem során.

Aztán kicsit belenéztünk Bálinttal az eredményhirdetésbe is. Valamelyik kisebb kategória lehetett, mert még felismerhetők voltak az autók, amik az emelvényre gurultak. Az első tíz közé bejutott versenyzők közül láttam kettőt. Az elsőt bemondta a konferanszié – "és itt jön, egy hihetetlen, egészen elképesztő színű, döbbenetes Opel Corsa, tényleg micsoda szín, hát ilyen nincs is!..." – és ekkor felmászott a pódiumra egy rikító sárga Opel.

Valószínűleg a világítás lehetett az oka. Vagy egyszerűen csak színvak vagyok. Mindenesetre, amikor a Karesz halvány csibesárga helyett pont ilyenre fényezte véletlenül az állólámpás 230.4-es Mercimet, és nem volt szívem visszacsináltatni vele, akkor inkább a riadtságot vettem le az emberek arcáról, nem azt, hogy tetszene nekik, amikor körbehurcoltam. Én sokáig próbáltam megszokni, aztán eladtam.

De egyvalami nagyon tetszett: hosszú évek után felüdülésként ért, hogy szlovák rendszámos kocsiban végre valódi szlovák tulajdonost látok, aki nem is beszél magyarul. Egyébként meg valódi csaj is, tehát igenis létezik olyan, hogy tuningnőstény!

A Bálint még meg akarta várni a következő versenyzőt – Suzuki Swift, LSD (első) ajtókkal, nagy kerekekkel, hm. A konferanszié még erőlködött ilyen hogyan találtad ki ezt a középre tett kijelzőt, meg effélékkel, de inkább eljöttem, nem jó mások fizetett kínlódását végignézni, én is voltam már hasonló helyzetben, képzelem, hogy röhögtek rajtam akkor.

Valaki ugye már fel akarta már tenni a kérdést, hogy mi lett volna az az egy autó, amit hazavittem volna a kiállításról, ha választhattam volna – ugye, valaki? Hát ez.

Szöcske, tizenkét hengeres BMW-motorral, kompresszorral, nyitott csövekkel.

Tudom, semmi finomság nincs bennem, egy türhő vagyok, nem értékelem a művészetet, az evolúciót, de akkor is de.

Ezzel egyszer nyomni egy jó kövéret, bárhol, ó istenem. Üvöltsön a pofámba az a sok cső, köpködjön mennykővel, imádnám, még ha leégne a szemöldököm, akkor is.

Ahogy elnéztem, a futómű is BMW-é, a ferde háromszög-lengőkarok nagyon az E30-asra emlékeztetnek, de biztos tévedek, nem vagyok nagy profija a márkának. De akkor is, ha lehet, az egész kiállítást összecsomagolhatják tőlem ezért az egyért. Nevem és címem a szerkesztőségben, hátha…

Különben meg – jövőre, önökkel, ugyanitt, a megszépült BNV-n, a Tuning Show-n, yeah!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr231062764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

buntus 2009.04.14. 00:43:07

IMÁDOM!!!

JAJ nekem, ez az ÁLOMAUTÓM...
tudom, hogy perverz, de azonnal megfogott..

partyface1973 · http://blog.puruttya.hu/ 2009.04.14. 01:22:57

Ja, de a csajozási stílusotok is árulkodik. Nullszint.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.04.14. 01:30:14

ööö, a kompresszort én sem látom.... Nekem sajnos ez a drag gép mindent eszembe juttatott, csak azt nem, hogy kéne. Az első futómű meg olyan Skoda-gyanús. Nagyon csúnyán összerakott gép, tényleg a tákolás a legszalonképesebb kifejezés rá. Hogy gyors, az biztos, volt ott elég kupa mellette, hogy elhiggyem. De akkor már inkább az S100.
A 124 Coupé meg annyira patentul nézett ki, hogy tényleg nem is gondolná az ember, hol és hogyan használják.

Lusta_Dick 2009.04.14. 01:40:20

@Csikós Zsolt:

Kedves Csikós úr. Köszönöm a dícsérő szavakat. Az adatokat az autóról innen néztem (annak a gyorsulási szövetségnek a honlapjáról ahol ez az autó megy): www.mgysz.hu/2009/versenyzok/szemelyesoldalak/siklosi/dragkartya.jpg

Én ezt írtam: Ha már szöcske miért kell lengőkaros futómű oder miért kell ez a futómű geometria?

Erre ezt kaptam: Ez egy ferde háromszög-lengőkaros elrendezés, ilyen volt a kispóktól kezdve a 126-os Merciig mindenben.

Van lengőkar vagy nincs lengőkar... Na mindegy... Plusz ugye most egy négykerekű járműről beszéltünk és a kép miatt számomra meg gondolom mások számára is egyértelmű lett volna a dolog Ha nem az akkor elnézést a fogalmazási pontatlanságért.


futómű geometriára kitérve ha egy drag autót megnézünk ami hátsó kerekes vagy első kerekes de akár összkerekes is lehet állandó jeleggel törekedni kell az egyenes féltengelyekre mert a hajtások egyik leggyengébb része a féltengely csúkló ja és ha már óvodás vagyok akkor csak fogjunk meg egy technik lego alkatrészt vegyünk egy egyenes tengelyt rakjunk a végére két csúklót a két csúklót egy-egy fix pontba rögzítsük. Hogy a legkönnyebb tekerni a tengelyt? Ha egyenesen áll vagy ha a csúklók szöget zárnak be? Ezzel a hajtási veszteség is csökkenthető.

Megpróbáltam egy picit tényszerübben beszélni, de nem lehetek teljesítmény adatokból naprakészen pontos stb. Ettől függetlenül még mindig ajánlom magamat...

r4hu 2009.04.14. 01:57:24

ilyen kötényt akarok !!!!
(minthogy az autóiskolást...)

Stinkfist 2009.04.14. 02:37:24

lol
a mercis képen a tag nagyon scanneli a dokumentumot...

békaapu 2009.04.14. 07:24:38

A motoros reklámkislány képügyi pontosítása nagyon jóleső lett, kösz.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.04.14. 08:17:25

Az S100 kéne. Nagyon. Meg a szöcske is. Meg persze a 124.

A többit meghagyom a F&F célközönségének:)

Devil2 2009.04.14. 08:18:39

@Lusta_Dick:

jaja, az 1310-es Daciák hírhedt féltengelycsuklói is ezért (na meg a szar anyagminőség miatt) adták fel idő előtt a harcot. (az 1310 esek nagyobb hasmagassággal készültek mint at előd 1300-asok, mert az akkori román útminőség ezt kívánta meg)

Csikós Zsolt 2009.04.14. 08:19:41

@Lusta_Dick:
Hosszú volt a tegnap... És nem szórakozással telt :-))

Igen, de nem, mert a lengőkar kicsit olyan, mintha az ember azt mondja - tedd a dobozt a szekrénybe. De melyikbe, a ruhásba, a polcosra, az akasztósba - szóval önmagában nincs ilyen. Ez konkrétan egy ferde háromszög lengőkaros futómű, akármelyik elemet kihagyjuk az összetételből, értelmét veszti az egész, azaz definiálatlanná válik.

A lengőkaros futómű lehet pocsék és lehet kiváló, az ilyen nem soklengőkaros rendszerek közül a ferde háromszög lengőkar a legügyesebb, mert lehet vele passzívan hátsókereket kormányozni.

Persze attól a BMW-motoros izé még lehet ták, de ez egy Belsőség-poszt volt, aminek a végére odaírtam, mit szeretnék kipróbálni. És ahogy a húszas évekbeli, házilag összetákolt, repülőgép-motoros szörnyeket szeretném a világon a legjobban kipróbálni minden autó közül (pedig azokban sincs fék, futómű), úgy egy ilyennél is a V12 nyers őszintesége érdekel, a többire teszek. Mert 12 db nyitott kipufogóval az arcom előtt sose fogok vezetni semmit. Hát csak ezért szeretném nagyon. Ez abszolút magánvélemény, nem osztályzás, hogy ez volt a show legjobbja.

Ja, kábé ennyi volt a lényeg.

Csikós Zsolt 2009.04.14. 08:22:07

@Lusta_Dick:
Ja, és tényleg nem kompresszoros, amikor ott voltam a Bálinttal a nyakamban, csak gyorsan körbelőttem, aztán itthon pontatlanul írtam le. De van szerintem még épp elég pontatlanság a posztokban, hiszen lóhalálban készült, az elmélyülés hiánya nélkül. Kettőnek készen kellett lennie zárásig. Húsvét hétfőn...

kalandrover 2009.04.14. 08:22:29

Lusta_Dick!

A LEGO Technik csak 7 éves kortól ajánlott. Ezzel óvodában vigyázni! :-)

Devil2 2009.04.14. 08:23:26

Csaj-ügyben (is) egyébként ízlések és pofonok, szerintem a Kia Soul mellett álló HÖLGY egy klasszissal jobb, vagy legalábbis nekem jobban bejön, mint a TC-s csapat által a dobogó legfelső fokára állított, egyébként első ránézésre tényleg jó nőnek látszó GÁDZSI.

Devil2 2009.04.14. 08:28:43

A szöcske hátsó futóműve tényleg elég sok hasonlóságot mutat az E30 futóművével, de olybá tűnik (a rövid féltengelyekről) hogy a nyomtáv kisebb. És a nagyházas difi van rajta, ami az erősebb vasak sajátja.(325i esetleg 323i, de utóbbiban nem vagyok biztos)

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.04.14. 08:46:24

Hát itt a Skoda visz mindent, épített versenyszörnyeteg ide vagy oda, hiszen most TUNINGról beszélünk!

Amúgy én is "megvezetném" a szöcskét ;)

CernaGeza 2009.04.14. 09:12:51

ejj a skoda:)

A csajon viszont szerintem fejet kéne cserélni. (követ rám)

nekem kovi geronazzo mária-alapanyagai jutnak eszembe róla

Ratnet 2009.04.14. 12:07:11

Jé Zsolt, te is a Mad Max-on szocializálódtál vagy mi? Nem hittem, hogy rajtam kívül sok ember van még akinek a káosz-tuning bejön, és gyomorrontást kap a tuningnak csúfolt, cicásított tucat-családi-autóktól. Emberek milliókat ölnek bele abba, hogy az autójuk úgy nézzen ki mint a...többi ugyanolyan.:-) Nemhogy beleflexelnének egy régivágású vasba néhány új vágást... Ehh, mindegy. Biztos én vagyok má' öreg.

Ratnet 2009.04.14. 12:10:27

Apropó: a szöcskén nem igazán autentikus a könnyűfelni hátul. Az 'nyassza' el az összképet. Sima forgatott lemezfelni kéne rá, feketére mázolva.

KAWAszaki 2009.04.14. 13:58:39

Óóóó, a faliújságra azt írok, amit akarok.
125 lóval és 137Nm-rel nem lehet 6mp-es sprintet futni. Ha hosszú a váltó, akkor azért, ha rövid, akkor meg azért (több váltás kell).

m.a 2009.04.14. 15:00:08

@KAWAszaki: Ezt meg honnan veszed? Ha elég könnyű az autó, akkor simán lehet.

normanrls 2009.04.14. 15:11:11

@KAWAszaki:

A Skodaval en versenyzek es nincs valotlan az adatok kozott.
Itt egy hiteles es elismert Dragbazisos Timeslip meres, 165/65r13-as gagyi nyari gumin, szethulott elosztoval, szethulott valtokulisszaval (lassu valtasok) es a verseny sulynal 30kg-mal nehezebben.

www.timeslip.hu/reszletes.php?car=0614&rollout=0&tav=1p4&mp=16&kg=760

0-100km/h 6,49masodperc lett, a 1/4 merfold pedig 14.78!
Versenyen futott legjobb idom 1/4 merfoldre 14.103!

www.timeslip.hu/verseny.php?id=124&filter=132


Szoval boven benne van a kocsiban a 6 masodperc.

Egyebkent meg, ha megnezed a kek gorbet, lathatod hogy 118km/h korul rakom a 4.-et.


2007-es gorgospadi meres:

www.timeslip.hu/foto/foto_SkodaS100(Normanrls)2.jpg

Egyebkent meg nyugodtan bongeszd vegig az OB eredmenyeit:

www.mgysz.hu
www.futam.hu

Kezdheted a bocsanat kerest.

fosdapass 2009.04.14. 15:16:52

...lekötözött kézzel Pietát festeni :DD Ez nagyon üt :DD

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2009.04.14. 15:25:21

@KAWAszaki:
timeslip.hu/reszletes.php?car=0614
Azóta már fejlődött kicsit, szal reális a 6 mp... Egyébként meg a tömegtől is függ a gyorsulás, amit sokan elfelejtenek. Az én skodám is csak 100 ló környékén van, mégis lazán otthagyom a papíron 100 lovas újabb autókat, mert csak 870 kiló. A 100-as meg 760. Nameg farmotor + hátsókerékhajtás, rajtnál azonnal megtapad, nem kapirgál egy helyben percekig. Erről ennyit :)
Ja, és ültem benne, konkrétan kiszakadt alattam az anyósülés támlája, akkorát ugrik 1-2-ben.

Vasutas 70 2009.04.14. 15:29:06

A faluban is van egy utolsó csavarig csillogó 100 as skoda. rallys beütéssel de nagyon szolid és gyönyörü. ültetve, ködlámpák eredeti felnik felgyúrva áááh inkább nem is mondom . minden vágyam egy ilyen gép. mindenképpen kellene egy ilyesmit összehozni a távoli jövőben. tudom hogy van vele jó sok szivás meg minden de ebben ez az élmény egy része.

Tomó 2009.04.14. 16:28:57

Ha így tetszik a W124,akkor miért nem vettétek észre a cápa 6-ost?
Egyszer említitek,bezzeg az ízléstelen vackokat mindenki kiemeli.
Egyébként az tényleg turbós,csak el kéne olvasni az adatlapját (M106).
Ott volt még az E30-ból épített E30 M3,meg a fekete E34.
Mi lenne,ha egyszer csak a szépet emelnétek ki és a gagyival annyit törődnétek amennyit megérdemel(semmit).

Ratnet 2009.04.14. 16:44:17

Nem tudom ki hogy van vele, a Skoda S100 gyárilag eleve szép forma (hát még 110R) de lehet, hogy én vagyok beteg. Ezekután bármilyen jó ízléssel eltalált alkatrész (pl:egy jó felni alapból) felszerelése csak dob az összképen.

Csikós Zsolt 2009.04.14. 16:50:17

@Tomó:
Hát talán azért barátom, mert ott volt egy korábbi posztban. Aki nem végzi el a házi feladatot, ne károgjon.

Tomó 2009.04.14. 19:16:03

@Csikós Zsolt:
Jelentem én elvégeztem!
"Egyszer említitek"

Bezzeg az air ride-os stift,vonatos trabi...

Ja,azok használhatatlanok,ez meg rendszámos,és majd minden hétvégén használják is.

Nem,nem az enyém,még mielőtt megkapom.

mentobacsi 2009.04.14. 20:48:30

erősödik a skodákról alkotott frankó kép. lassan legyőzi a józan paraszti a csillivilli teszkósopelosokat.
norman, mennyit kajál ez a konfig?

pickapu 2009.04.14. 20:49:02

Felénk is van egy S100-as, egy hetven körüli bácsié, nincs rajta dísztárcsa. Mondtam neki hogy a múltkor otthon lomolás közben megtaláltam a régi (első) Skodánk dísztárcsáit, szívesen nekiadom. De most már azon gondolkodom, beszélek vele hogy inkább ő adja nekem a kocsiját a tárcsáimhoz. Jó gazdája lennék...

w211 2009.04.15. 08:20:14

@Csikós Zsolt: Hát Csík az a fekete dög.........Mármint a motor! Amúgy mióta én is a 3éves lányommal mászkálok,olyan csajokat lehetne "fényképezni",persze elvi síkon.Hallom szombaton felolvasás?
Kis reklám nemártana,mi ott leszünk,csak kicsit későn lessz,gyerekkel macerás,nem lehetne előrébb hozni?
Puch könyv nincs elfelejtve,csak a nyomdász ismerős kitolta a húsvétolást.Előtte 2hét,meg utána is....

normanrls 2009.04.15. 10:01:13

@mentőbácsi:

Orszaguton 80-90-es nyugodt temponal (3000-3500for/perc) 8-8,5liter. (Ekkor meg csak eppen, hogy nyitva vannak a pillangok, igy csak az alapjarati rendszer esetleg a reszterheles is mukodik a karbiban. Versenyekre utazgatva vele labon (Fertoszenmiklos es Taszar, mind oda vissza 400km Budapesttol) van merheto tapasztalatom.

Versenykorulmenyek kozott padlozgatva ennel joval tobb lehet, tekintve, hogy a forendszeren keresztul is megy a benzin.
Merni nem mertem meg, de a 12-14liter nem elkepzelhetetlen.

Baggio.77 2009.04.15. 11:17:03

Sziasztok!

A V12-es szöcske versenyzési célra, gépkönyvvel eladó.
Érdeklődni kizárólag a dragriders@gportal.hu címen.

Üdv!

w a s d 2009.04.15. 14:32:12

@normanrls:
12-14? Azt nem mondanám vészesnek.
Volt, hogy nyugodt Pécs- Remeterét- Orfű úton a széria 120- as megevett annyit.:D/:(

ocsisajt78 2009.04.15. 17:01:47

csatlakozom a "Skodri favorizalok" taborahoz! engem total hidegen hagy, hogy egy 1.4es LOLt hogy pimpelnek fel kulalakilag... a lenyeg ugyis a teljesitmeny :pppp
Ez a tuning Skoda Rulzas nagyon xD

gepataki 2009.04.19. 16:49:24

@normanrls: woáv, az ezresem majdnem széria 120as mocival (extrák: átégett hf tömítés, múltba vesző kompresszió, lenyalt fogú önindító, vérző vízcsövek) mai mérés szerint 7,2.
igaz, olyan szélben, hogy izomlázam van.

szóval kéne az install, igen.
süti beállítások módosítása