Túlélőtábor az autóban
Második hét végén a főnököm kérdőre vont, hogy miből jön össze ez a horribilis üzemanyagszámla, mire közöltem vele, hogy ha a Volga motor "spórolását" megszorzom a rövidített áttétellel, akkor még meg is kell köszönnie, hogy csak ennyi számla jött össze. Egyébként az LPG rendszer szinte azonnal elromlott, és egyszer majdnem felrobbantottam vele az autót. Ami lehetséges, szinte minden elromlott rajta, mindezt tette a megszokott orosz precizitással, tehát minden 100 kilométerre jutott majdnem egy meghibásodás.
Pozor, Pozor! Digó Limó update
Persze nem tudtam mit kezdeni a fordulatszámmal, nekem elég bonyolultan néz ki, mindenféle forgó alkatrészekkel van teli, inkább nem nyúltam hozzá, még úgy járnék, mint haverom exosztályfőnöke. Az is, amikor gyakorlat volt, elkezdte szerelni a Barkast, gyakorlat végére mindig összerakta csak épp mindig volt mellette egy vödör alkatrész, ami kimaradt.
Átkozott egy élmény..
Életem legkalandosabb, legszórakoztatóbb és egyben legborzalmasabb rémálma vált valóra ebben az autónak nem nevezhető keletnémet borzadályban. Mindössze pár éven át vezettem, felváltva kollégáimmal, de ez idő alatt olyan életre szóló élményt nyújtott számomra, melyet minden negatívuma ellenére kár lett volna kihagyni.
Orvos kéne, hogy mindenkinek felírja receptre!
Barátaim szerint biztos elgurult a gyógyszerem, hogy ilyen terepekre megyek be és sározom össze a kocsim tökig... Hisz a lányok ilyet nem szoktak csinálni... De ééén rossz kislány vagyok egy nagyon jó autóban és csúszkálok, terepezek, élvezem a vezetést, a technikát és közben vigyorgok, mint egy jóllakott óvodás!