Heti merítés

  2009. március 01. - Nyegleo Címkék: népítélet

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Perverz lettem. Már várom a havat minden nap!

Az időjárás-jelentés alatt is perverz örömmel tölt el, ha H. Bóna Márta, Németh Lajos, Onyutha Judit, vagy Gaál Noémi havat ígér az adott napra…ilyenkor mindig kicsit hosszabb úton, kicsit havasabb mellékutcákon jövök dolgozni…mert minden megtett méter maga az élvezet ilyenkor!

A pirosnál bezzeg bambulnak az apuci kedvencei

Motor pöcre indul, utána egyes, és GO. Felpörög 4000ig, aztán kettő, megint pörgés 4500ig, és máris 70-80-nál járunk A pirosnál bezzeg bambulnak az apuci kedvencei, kik BMW-vel, meg gti-kel, na és az abszolút kedvenc, 10 millás M-es Merga terepjáróval hasítanak, mikor alázom őket

A Drága élvezet

A sok probléma ellenére,ami a német autóknál alap a menettulajdonsága kitűnő,gyönyörű a formája,mély dübörgő hang persze nem gyári dob! A sok elektronika és teletömött extrák miatt,sok apró,idegesítő drága hiba,de BMW!

Mintha valami csavar zörögne. És tényleg!

Amikor megvettem, szép lassan nekem is jöttek elő innen onnan a csavarok, kb. 10-et sikerült összegyűjteni :) És ez benne volt az árban :) Szóval ha másnak is furcsán zörögne valami, nézze meg, mert lehet hogy tényleg egy csavar lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr49973129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BMW MB 2009.03.01. 14:41:55

@Péter 2: Neki saját siralomháza van. :D

gin74tonic 2009.03.01. 14:49:00

jessszusom........

a bmw-s sztem tuloz, a subarus jo fej de bucsus az auto, a suzukisrol nem nyilatkoznek.

Hetfield 2009.03.01. 15:09:38

Létezik egyáltalán olyan kocsi (mondjuk 20 milla alatt), ami jobban gyorsul egy swiftnél? :DDDDD

Leadfoot 2009.03.01. 15:17:02

@Hetfield: Egy másik Swift. :-) Természetesen spoilerrel, neonnal, nagyovál koppánnyal, "kristály"lámpával, nonfig matricával, hiszen ezek adják a +lóerőket.

Hetfield 2009.03.01. 15:25:06

Képzeljétek el, amikor két ilyen sztrítréjszer találkozik egymással! :))) Milyen duma lehet ott :D

Vitalij 2009.03.01. 15:26:23

Hát nem tudom mit kezdene a Swiftes az Imprezzával... :D

Draco3D 2009.03.01. 15:32:40

@Ibizásss: Valószínűleg amint zöldre vált a lámpa,Impreza jobbra kanyar és egy étterem mellett leparkol,a swift pedig kövér gázzal,csikorgó kerekekkel előre(kacsázva,nehezen tartja kordában a rengeteg erőt)majd otthon elmeséli,ahogy az Impreza elmenekült előle,megijedt,mikor felpörgette az ő kis swiftjét.

SquareWire 2009.03.01. 15:39:45

"Csak is Suzuki, az egyszerúsége megfogott, megmarad!!!"

...na meg mintha lenne másra pénzed te szerencsétlen.

"BMW-vel, meg gti-kel, na és az abszolút kedvenc, 10 millás M-es Merga terepjáróval hasítanak, mikor alázom őket"

Ők tudtad róla, hogy verseny van? Miket is kérdezek...biztosan.

"Én élvezkedem, az asszony meg fogja a majrévasat és dirigál"

Apró örömök az életben. Asszonypajtás meg valószínűleg összeszarná magát egy igazi sportautóban.
Lehetne még idézgetni ettől a marhától a végtelenségig...

SquareWire 2009.03.01. 15:43:07

Ők tudtaK, elnézést.

IQLight 2009.03.01. 15:45:28

Bizonyára MTZ vagy Zetor gti-re gondolt... :D

Vitalij 2009.03.01. 15:50:38

Mondjuk kiváncsi lettem volna, mit kezd egy ilyen tuning Swift az 1,9L-es amcsi GT-mel, aminek szintén 10alatt volt a százas sprintje, csak kár, hogy azóta már eladtam :S

Viszont van ilyen ismerősöm, mármint új tuning swiftes srác, jó nagyokat tud lódítani, ráköltött a kocsijára már vagy 2misit, azt egy mezei régi Civic lenyomta ilegálon :D, na meg a kis suzija a mindene, és ezt már nem egy barátnője bánta...:P

loláb 2009.03.01. 15:53:44

A siftesek mindenkit legyorsulnak, de vajon akkor mi a helyzet, ha két ilyen csodamasina kerül egymás mellé a lámpánál?

Szakad a tér-idő kontinuum? Megdől a Newtoni fizika? Vagy csak kiderül, hogy mindakettő mekkora kamugép?

pickapu 2009.03.01. 16:17:58

Halálsor meg büntetőautó... hm... öcsém komolyodj egy kicsit mielőtt emberek közé hajtasz!

Leadfoot 2009.03.01. 16:22:03

Az ilyen sztrítrészerek gyöngyszemeit a "cicás topicon" nagy figyelemmel és érdeklődéssel szoktuk követni. Nem kevés van. A népítéletnél nagyobb számban fordulnak elő a Carstyling-on (persze lehet, hogy ott csupán kevésbé hígulnak fel a normális swiftesek között).

Az egyik kedvencem: totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=67303

1.3 68 ló, 195-ös gumikkal 6-8 mp. alatt van százon.

-d(-_-)b- 2009.03.01. 16:35:34

Múltkor egyszer nem figyeltem, egy ilyer tuningszuzuki majdnem legyorsulta a 23éves kisautómat. Egész 3000ig fel kellett pörgetnem, hogy ott tudjam hagyni a p*csába...

Draco3D 2009.03.01. 16:43:14

@Leadfoot: :DDDD hát persze ha 300kg.Valószínűleg mikor az óra 100-at mutat a GPS 50-et :)
Viccesek az ilyen streetracer-ek ,mindig azt hiszik hogy versenyeznek velük,persze azok csak 3.ban 40-el tötymörögnek,és 4. be felváltva elkezdenek gyorsulni,épp a lefulladás határánál.És még úgy is alig előzi meg őket.És ilyenkor szokott az jönni hogy"jaj de komoly volt,szerencsétlen M3-as úgy szenvedett,de aztán toltam neki 1 3.-at és otthagytam,nem szórakoztam vele többet."

Draco3D 2009.03.01. 16:44:55

Ja és persze jól tudnka váltani,mindig tiltásba mennek,és ott maradnak 2mp-ig,mielőtt elváltanak :D

Hetfield 2009.03.01. 16:46:00

@Leadfoot: Erre már szavak sincsenek :O

Hetfield 2009.03.01. 16:48:26

"0-ról 60-ra 2mp agyorsulása"

Nem swift lesz ez, hanem GSX-R! :D

loláb 2009.03.01. 17:16:52

@Leadfoot:

A népítéletesnek felnire, tankmatricára, meg sötétítésre tellik, arra viszont, hogy megtanuljn parkolni, na arra nem.

"...másfél év alatt csak tárcsaféket,meg fékbetétet kellet vennem előre.Azon kívül csak a tuningra költök...."
Futott km: 30 000.

Persze, ne is cserélj olajat, úri huncutság az...

Ó te szent együgyűség...

w a s d 2009.03.01. 17:41:44

@SquareWire:
Hasonlít a kocsi a tulajra: egyszerű.:D

Krisi 2009.03.01. 17:54:37

@Hetfield: Nekem is ez jutott eszembe: Van olyan 1.3-as Suzuki, ami minden autót lenyom, csak arra nem az van írva, hogy Swift, hanem az, hogy GSX-R :)

Amúgy én sem értettem soha, hogy miért jó ilyeneket kamuzni a népítéletben, főleg a belinkelt 6mp. alatt van 100-on kezdetűek a viccesek. Biztos igaz...

aqwre (törölt) 2009.03.01. 18:01:18

A Subaru-t senki nem firtatja? Elhiszem,hogy kemény,de a 420 cdi-t biztosan nem eszi meg,az 535d meg nem keményebb a Mercinél!

Unter Bahn (törölt) 2009.03.01. 18:19:25

Én nem tudom, hogy direkt alakul-e így a válogatások végeredménye, de érdekelne:

van-e még ember, aki azért vesz autót, hogy A-ból B-be jusson, és sokadrangú tényező számára az, hogy a a gépjármű-választék hány százalékát képes vele "alázni"???


Egy nem-Suzukis, de példaszerű és friss történet: autózunk - éppen A-ból B-be - nyílegyenes úton 100-105-tel (tudom, nem ennyivel lehet, dombon kicsit lassabb vagy gyorsabb, attól függően hogy felfele vagy lefele megyünk).

Jön hátulról messziről két xenon, "morci" lámpákkal, szóval optikai tuningos Trabi. Amikor szabad az út, villantok neki az indexxel, hogy mehet, még rá is fékezek picit, mert szemből azért messzebb már jön a következő. Elhúz a Trabi, se köszönés, se semmi, hátul egy kétszer akkora dob mint az enyémen, a hangja szerint lenyomja bármelyik F1-est is... szóval bele sikerült applikálni a Trabiba valami négyütemű motort és most hogy 130 lett a vége, lesz.runk mindenkit:-(((

Unter Bahn (törölt) 2009.03.01. 18:25:36

@Krisi: "Amúgy én sem értettem soha, hogy miért jó ilyeneket kamuzni a népítéletben, főleg a belinkelt 6mp. alatt van 100-on"

Mert sosem volt Suzukid:-)))

Nálunk volt céges autóként és hát ugyan vesszőparipám a műszerek pontossága, a 130 helyett 160-at mutató óra magyarázatot ad mindenre:-D

Egy Csoda Favorit meg épp a fordítottja volt és azért hihetetlen, mert ha saját lett volna, még mondhatnám hogy elfogult vagyok: 160-nál a tényleges tempó 185 volt... egy 1350-es Favorit az elsőkből... persze a megállásban ennyire már nem jeleskedett:-(

The Good Boy 2009.03.01. 18:39:41

A buzukis srácnak azért valaki azt is elmondhatná, hogy a stiftje sajnos nem tartozik az alsó középkategória mezőnyébe. Még picit nőnie kellene hozzá.
Amikor beleolvastam a cikkbe a linkre kattintás elött már én is nagyobb összegben mertem volna fogadni, hogy swift gazda lesz ez a mókus is:)
Sajnálom a normális suzukisokat, mert sajnos kisebbségben vannak ebben a kasztban.
Mondjuk a két év alatt megtett 17 000 km is izmos használatról tanuskodik (gyengébb évben teszek bele ennyit a sajátba, pedig van cégautóm is meg az asszonynak is egy külön::)) Gondolom sokat kell spórolni a törlesztőre, mellette meg csak havi 2000-ért futja benyára (hogy az ő szlengjükben beszéljek).

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.03.01. 18:54:55

A Subarus kispöcsű hihetetlen büszke lehet magára, hogy egy majd 300 lóerős autóval lenyomja autópályán a dízel limuzinokat. Ez igen! Teljesítmény a köbön! Amiatt meg aztán külön büszkeség töltheti el, hogy a többiek leszabályzása után gyorsabb... Hogy mik vannak :-)
(Mellesleg megnézném azt, hogy "lépi le" az ugyanannyi lóerős és kétszer nyomatékosabb 420 cdi-t, de ez már részletkérdés.)


A suzukis meg végtelenül egyszerű gyerek... hogy ilyet emberek közé engednek...

Hrzrasn (törölt) 2009.03.01. 18:56:25

"Ülésfűtés ,sofőr oldalon kigyulladt újra bőrözés 180 ezer ,fűtőszál zárlatos lesz."

Volt rá visszahívás, talán márkaszervizbe kellett volna hordani a gépet és nem sufniba, akkor talán lett volna esélyük értesíteni.

"Első lámpák évente elrepednek belül,párásodnak"

Ha erôsen párásodik, garantáltan meg volt bontva.

"Ezért xenon elrobban"

Nem csoda.

"helyzetjelző csere 50 ezer."

Talán mert le kell hozzá venni az elsô kerekeket és kerékjárati íveket.

"Nem indult több alkalommal kétszer csere a fékpedál mögötti érzékelőnél."

Ez kissé zavaros, de mivel egy BMWben nem szokása zsinórban elbaszódni az alkatrészek, erôs a gyanúm, hogy nem a hibás alkatrészt cserélték.

"Tolatoradar elromlik egy szem cseréje+fényezés 35 ezer."

Fényezve 85 euró, érdekelne mit kellett rajta fényezni.

"Néha nem megy minden henger,csak pipa csere"

Milyen pipát cserélt ez? Gyújtótekercsek vannak az N62es motorban.

"Erősítő tönkremegy,csere gyáriban 200 ezer."

Egy 360ezres hangrendszerbe bizony ennyi az erôsítô. De olcsóbb lett volna rendben tartani a csomagtartó tömítéseit, hogy ne kapjon vízpárát.

"Eszi az olajat,mert a 9000 forintos olaj a szervizben,ami különben 3400ft,hamisított."

És errôl nyilván a BMW tehet.

Hrzrasn (törölt) 2009.03.01. 19:02:02

@Leadfoot: "1.3 68 ló, 195-ös gumikkal 6-8 mp. alatt van százon."

Mondjuk nem mindegy, hogy 6 vagy 8 :)
(vagy inkább 12)

"fapadosnak nem mondható,van központi zár,el.ablak,el.visszap.tükrök,gyári kagyló űlés,pohár tartó,dönthető hátsó űlések,15"-osfelnivel"

Komoly extralista :)

Unter Bahn (törölt) 2009.03.01. 19:03:26

@PUG 607: "A Subaru-t senki nem firtatja?"

www.youtube.com/watch?v=O2N-2A_acZE&feature=related

Miért firtatná? Hóban tényleg kevés jobb van:-)))


Mielőtt pedig valaki a Népítéletben elszállna, tájékozódjon:

www.globalcar.com/datasheet/

Hrzrasn (törölt) 2009.03.01. 19:05:03

@Unter Bahn: Mondjuk a 4 ködlámpát elmagyarázhatná valaki.

zootix · http://indafoto.hu/zootiex 2009.03.01. 19:17:56

jaaaaaaaaaaaaaajjj
büntetni kéne ezeket,vagy szabályozni,hogy ne írhassanak...
olyan szánalmas,hogy bmw-ket, meg mindenféle ótókat aláz (már ez is önmagában giga-megalol,de hogy ezek után ) a fogyasztás mindegyiknél 6.5 :) na az már totális készkedés..
áá, viccek ezek az emberek..

jókat röhögök ezeken a sötéteken, de a legszomorúbb az egészben az,hogy városszerte rengeteg van belőlük..

Unter Bahn (törölt) 2009.03.01. 19:18:03

@Hrzrasn: Mi a baj a ködlámpákkal???

Nem láttál a '8-as években ralit? Vazze, ott az autó egész eleje lámpából állt:-)))

Istenem: farkasvaksága vagy csőlátása van:-)

Különben is: egy szép nyári napon enélkül hogyan sütné ki a szembejövő szemét? (Hogy száradna le mindnek a keze, aki nem tudja, hol a kapcsolója)

Unter Bahn (törölt) 2009.03.01. 19:22:37

Mondjuk a BMW-s nem csak kőgazdag, de hallatlan türelmes is:-)

Szerintem egy Subaru árát biztosan ráköltötte a párásodás miatt...

Nem írta, hogy használtan-e vette, megbízható neppertől (gondolom azért kerüli a márkaszervízeket is), meg hogy sikeres embernek-e érzi magát:-)

Hrzrasn (törölt) 2009.03.01. 19:25:25

@PUG 607: Csak a te kedvedért, külön:
"Legdurvább az volt, mikor a Váci útra kanyarodtam ki 50-60 km/h-val enyhe, kezdődő záporban (ezt száraz melegben 100 km/h körül is simán veszi a verda…) és úgy csúsztam egyből keresztbe 4-kerékkel, mint a disznó a jégen…kellett is mesterkedni vele szépen."

Micsoda meglepetés, semislick gumival csúszik a nedves aszfalt.

"de simán tudtam tartani a tempót, 250-nél a mercit is utólérte a végzete."

Nagy kár, hogy az STI 250nél leszabályoz :]

Hrzrasn (törölt) 2009.03.01. 19:27:38

@Unter Bahn: "Nem láttál a '8-as években ralit? Vazze, ott az autó egész eleje lámpából állt"

Valahogy nehezemre esik elhinni, hogy éjszakai ralikat látogat versenyzôként egy olyan ember, akit a semislickek megcsúszása vizes aszfalton meglepetésként ér :))

UrQuattro 2009.03.01. 19:28:20

"Fulltuning..." Az egyik belinkelt suzukisnál volt valami link.
Ezen tudok ki akadni!
Mi a bánat neki a fulltuning?
3000ezres dob...hányinger matricák,sötétítés,meg oda nem illő elől hátul eltérő méretü spoiler?
Hát ez csodálatos...fulltuning...pfejj.

Nagyon jókat írtak páran... :) Igy tovább.

Hrzrasn (törölt) 2009.03.01. 19:28:49

@Unter Bahn: Mondjuk azt hozzá kell tenni, hogy Magyarországon a szarrá hajtott BMW ugyanolyan közhely, mint a boyracer Suzukis.

[@Reszeg@] 2009.03.01. 19:54:11

"Persze lesz még direkt szűrő is, meg nagy kerék, stb..."

Engem a "nagy kerék" rész fogott meg. :D Zseniális :D Most a kormánykerék kicsi? Netán S-es, mint a Suzukija?

Szlengben még a felni helyett nem hallottam kereket, szal csak valami más lehet.

A szűrő meg valószínű nem véletlenül kerül bele, ezért lesz direkt szűrő.

Vitalij 2009.03.01. 20:04:11

@[@Reszeg@]: szerintem traktorgumikra gondolt :)

Unter Bahn (törölt) 2009.03.01. 20:07:56

@Hrzrasn:

"Valahogy nehezemre esik elhinni, hogy éjszakai ralikat látogat versenyzôként egy olyan ember, akit a semislickek megcsúszása vizes aszfalton meglepetésként ér"

Az írás szerint meg ő maga sem akarja elhinni, hogy az ESP-nek Ő maga a célközönsége, éppen ez miatt:-)))


A ködlámpákban max. annyi lehet szokatlan, hogy valaki egy Subaruról hiányolja az optikai tuningot, ezért ezt így oldja meg...

Az egyik ismerősnek is van egy korábbi kiadású, kék-sárga színű... azt mondja, hogy ugyanolyan autó ez is mint a többi, csak erősebb meg drágább:-)
Meg hogy nem jó (vigyorog), mert még a gumiját se lehet megnyikkantani... bezzeg a Suzuki!!!:-D

[@Reszeg@] 2009.03.01. 20:08:28

@Ibizásss: Meg akkor már terepen is alázni fog mindenkit...Mindegy, hogy Landrover, Hummer, UAZ, ő letolja terepen, mint a F430-akat M3-on.

Gomulka Béla 2009.03.01. 20:08:33

Digó Limót nektek! Nem veszitek észre? A nulláról hatvanra (hatvan mire? csak ezen múlik) két másodperc alatt gyorsuló Suzuki, az Impreza amit az isten is autópályára teremtett, ez mind népkoltészet, Mezokovesdi pingálás, a nép egyszeru lelkébol fakadó szépség. Amit ti, német csecsen nevelkedett technokrata androidok képtelenek vagytok meglátni. Hát hol itt az elmélyulés, hol itt a Zen?!

[@Reszeg@] 2009.03.01. 20:15:03

@[@Reszeg@]: Azt tudtátok, hogy a második világháboruban a legtöbb szövetséges gépet a Suzuki Swift 1.0-ások löttek ki? És hogy jutottak vissza az időben? Csávókám épp a Ótóbánon ment el egy Veyron elől, amikor időugrást csinált a túlnagy sebesség miatt, és megtört a téridő kontinuum? Meg a legtöbb német tengeralattjárót is ez az univerzális konstrukció süllyesztett (mégjobban) el? Csak a 4 kerekét lapátokra, a direktszűrőt meg ballaszt tartálynak kellett átalakítani. Egy Suzukis haver mesélte. :P

Hrzrasn (törölt) 2009.03.01. 20:23:04

@Unter Bahn: "az ESP-nek Ő maga a célközönsége"

LOL

Persze az ilyenek sápítoznak a leghangosabban, hogy "minek az a sok elektromos szar" :))

Hát ezért, fiam, Fittipaldi.

Ivymike 2009.03.01. 21:05:29

épp túl vagyok életem első új autójának vásárlásán, a Bravo is a jelöltek között volt (nem az lett), hát igen komolyan leírja a linkelt ítélet a kocsit...bár érdekesek az elvárásai is, tényleg valami német dízelt kellett volna vennie. én mindenesetre ennél azért jobbakat olvastam/hallottam a Bravo-ról, mondjuk az olaszoknál talán nagyobb a szórás az átlagnál minőség tekintetében. :)

a BMW tulaja az adatlap alapján használtan vette az autót (28e km-rel), valószínűleg rossz kezekben volt addig (s talán most is..?). ugyan én is ismerek embert, akinek fél év kínlódás után motorcsere lett a megoldás az (akkor) új 318-nál, de nem hinném, hogy ez általános...


Nyegleo,

a nyilvánvalóan fikázandó hülyeséggyűjtemények helyett nem lehetne az ítélet tárgya, a stílus, vagy a sztorik miatt érdekes írásokat beválogatni? ki kíváncsi még a százharmincnyolcadik mindentvivő Suzukira? na jó, a jelek szerint vannak még páran azért...
tök jókat sikerült már választani korábban is, szerintem szükségtelen tovább erősíteni a sztereotípiákat, velős és sokatmondó "hülyeszuzukis" kommentekkel tömni a blogot.

Unter Bahn (törölt) 2009.03.01. 21:31:17

@Gomulka Béla: "Hát hol itt az elmélyulés, hol itt a Zen?!"

Egy svéd autó bőrülésében, sok acéllal körbevéve:-DDD

[@Reszeg@] 2009.03.01. 21:44:11

@Unter Bahn: Teljesen egyetértek. Megyek is, alszom egyet a Volvonkban.

Aldo Moro 2009.03.01. 21:48:13

A suzukis egy ilyen állatfaj, velem is próbálkozott egy hasonló. Úgy csikorogtak a gumijai, hogy következő útja biztos a gumishoz vezetett. Aztán az első emelkedőn szétszaladtak a lovak, alig bírt felmenni. Azon csodálkozok, hogy 6,5-öt fogyaszt. Szerintem simán menne 5-tel is. :-)

A BMW-s meg szimplán idióta: ennyit költeni egy autóra. Kigyulladó ülés! Anyám!

Aldo Moro 2009.03.01. 21:49:26

0-ról 60 méterre elhiszem a 2 másodpercet.

Hrzrasn (törölt) 2009.03.01. 21:50:09

@Aldo Moro: "A BMW-s meg szimplán idióta: ennyit költeni egy autóra."

Megteheti. Szerinte meg lehet hogy azok az idióták, akik egy lepukkant Cromával járnak.

Unter Bahn (törölt) 2009.03.01. 21:57:53

@[@Reszeg@]: Az ülésfűtés meg ne pörköljön!!! Bár ez nem bajor:-)))

Unter Bahn (törölt) 2009.03.01. 22:04:41

@Hrzrasn: Ugyan, ne bántsd a DigóLimó-t...

"3 év alatt kb 2,8millió forint javítási költség,de azért megérte!"

Moronak 3 év alatt egy huszonéves autón jött össze ennyi hiba, és a majd' 3 milkából szerintem bőven kijött ezidőre a sörük is:-)))

Lehet hogy nem idióta, de azért 100-asnak se mondanám...

Krisi 2009.03.01. 22:29:56

@Hrzrasn: A pohártartón, mint extrán én is jót nevettem :)

Oda kellett volna még írnia az extrákhoz, hogy "tekerhető kormány" vagy "utcára néző ablakok" :D

Unter Bahn (törölt) 2009.03.01. 23:11:52

@Krisi: Nem találtam most a gyűjteményemben a frappáns extrákat, így csak fejből:
- forgatható kormány
- ablak melletti ülések
- utcára néző ablakok
- kifelé nyíló ajtók
- Tibi csoki a kesztyűtartóban
- Zámbó Jimmy kazetta

Aldo Moro 2009.03.01. 23:16:22

@Hrzrasn: Probléma annyi, hogy ha én ennyit költöttem volna a kocsimra, akkor nem úgy nézne ki, ahogy. Persze mindent meg lehet magyarázni, ahogy tetted is, de ártatlan kérdésem lenne: Ki a rák beszélt a Cromáról? Bullcsi, bullcsi!

Aldo Moro 2009.03.01. 23:19:04

Nem megy minden henger, meg kisebb vagyon egy lámpa, meg a tulaj alatt kigyullad az ülés. Mi pénzt kérnek el egy ilyen csodáért? 20 milla? 30? Ennyiért már elvárnám, hogy ilyenek ne legyenek, ha viszont kiadok egy lestrapált autóra 200 ezret, akkor tudom, hogy az nem tökéletes és nagy valószínűséggel sosem lesz az.

TBALAZS · http://eloszto.blog.hu 2009.03.01. 23:28:25

Nem hiszem el ezeket az embereket. Föl sem merül benne, hogy nincs mindenkinek bizonyítási kényszere? Nem lehet, hogy valaki nem akar gyorsulni? Elképesztő, hogy emberek a komplexusaikat próbálják meg kiélni a teljesítménynöveéő matricás autóikkal:)

foolproof 2009.03.01. 23:30:24

Hrzrasn 2009.03.01. 19:28:49
"Mondjuk azt hozzá kell tenni, hogy Magyarországon a szarrá hajtott BMW ugyanolyan közhely, mint a boyracer Suzukis."

Semmivel sem nagyobb közhely, mint az idegenbe szakadt Ubermensch, aki mindent, de tenyleg alles zusammen jobban tud. Mondd, Edelweiss, nem unod meg ezt a nagy nepnevelest? Remelem, nem vagy v. leszel szektas, mert igen hamar profeta lesz beloled igy!

Shomee 2009.03.01. 23:49:59

Hehe,ez a suzukis hülyegyerek elég kemény :)
Mióta combos BMW-vel járok,extra visszafogottan közlekedem a városban,nehogy lebunkózzanak,de minden héten megtalál egy ilyen valamelyik lámpánál,túráztatja a mocskát....az ilyeneknek át szoktam inteni,h hajts vazze,végignézem,ahogy csikorogva elindul,kényelmesen elindulok egyesben,felteszem másodikba,ott tolok egy padlót és már le is töröltem a buzeráns vigyort az arcukról :)

Shomee 2009.03.01. 23:54:40

NA ez a Subarus meg....azért egy 535d-vel megnézném,mit csinál :)

sadad 2009.03.02. 00:28:02

0-ról 60... CENTIMÉTER 2 mp alatt, a 'kaparás' miatt. Esetleg :D

ommm 2009.03.02. 01:31:32

"...aztán kettő, megint pörgés 4500ig, és máris 70-80-nál járunk..."

Uff, az igen!
Néha tényleg felmerült bennem a kétely, hogy Nyegleo suttyomban írja ezeket otthon, de aztán láttam élő adásban, mikor beesett egy-egy ilyen "Ítélet".
A kukát kéne egyszer végigszemezgetni Szűzmáriám!
Nem értem, nem értem...

sadad 2009.03.02. 02:38:07

Swift, a legkomolyabbak:

...csomagtartója nem nem nagy, nem kicsi, jól kell variállni, és akár két-három zsák krumpli is elfér,..

...na persze kis pénzű nyugdíjas pároknak első autónak(!) megfelel...

Azért ezen a ponton elgondolkodtam

Gomulka Béla 2009.03.02. 08:04:13

@foolproof;

Eltûnõdtem itt, reggel, a teámba nézegetve, hogy vajon tényleg azonos-e ez a Hrazsn (?) a mi régi Édelvájszunkkal? És ha igen, honnan tudod? Persze, fennáll az a salamoni bölcsesség, hogy ha a Jóisten pénzt ad, akkor szájat is ad hozzá (az õ végtelen kegyelmében), de Ede nem (volt) az egyetlen, akire ez a bölcssség igaz volt. Az minazonáltal, hogy valakinek (bárkinek) a véleménye ennyire összehajlik a marketingosok véleményével (prémium, extrák - és ez bizony hasonlít a mi Edénk stílusához), az arra vonatkozólag is sejtetni enged, hogy vajon kicsoda is a Jóisten.

Aldo Moro 2009.03.02. 08:32:24

@Gomulka Béla: Ez piszok jó volt. Maga a szóhasználat tetszett! :-)

Leadfoot 2009.03.02. 10:31:50

@SHM: Az ilyen sztrítrészerek idegelésére az én kedvenc módszerem:

Hagyni, hogy menjen, a következő lámpánál úgyis pirosat kap. Én meg fölveszem azt a tempót, amire a zöldhullám be van lőve. Így mikor zöldre vált a lámpa, én szépen elgurulok mellette (mivel nem kell megállnom a pirosnál), ő meg csikorgó kerekes állórajttal megint lenyom, aztán jön a következő piros lámpája, és indul az egész előről. A harmedik-negyedik lámpa után már lilul a feje az összesnek.

Persze a kiakasztásukra ott van a sima "megalázás" is, csak ezzel két baj van:
1. Kicsit lealacsonyosádnak érzem az ő szintjükre.
2. Nem kihívás. Az ilyenek 95%-át a 100 lovas 306-ossal is simán ott tudtam (volna) hagyni.

qualitaet 2009.03.02. 12:45:14

Szóról szóra igaz a Subarus storyja én hiszek neki.
Annyi sántít csak, hogy az "ellenfelek" verzióját mesélte el.

" 5-6-700 Nm-es autók, melyekről az én fejemben is az a (tév-) hit élt, hogy pályatempónál, rugalmasságban esélytelen leszek velük szemben, hiszen nekik tényleg csak levegő kell"

Mi sem tudtuk,Gézu, hogy a Subaruban O-8000-res fordulatig 700 nm-es a nyomaték, így ugyanis simán elképzelhető...

"Nála még a BMW 535d is keményebb, de legalábbis fürgébb ellenfélnek bizonyult"

Tényleg, hisz M-Futóművel autópályán az még a kanyarodásban is kiszopat.:))))))))

megint 2009.03.02. 13:19:42

Aldo Moro, talán az általad használt autó azért valamivel egyszerűbb szerkezet, nyilván ha egy autóban nincs egy millió extra, akkor a hibalehetőség is kisebb.

megint 2009.03.02. 13:26:13

A subarus gyerek nem tudom miféle mercivel versenyzett, mert ha az lett volna amit említ akkor kamuzik, ez is olyan mint a suzukis, csak valamivel több pénze volt, javasolom olyan mercivel versenyezzen pályán, aminek a hátuljára pl sl55AMG van írva, attól félek ott is kihozná magát győztesnek.

Unter Bahn (törölt) 2009.03.02. 13:33:33

@megint: Direkt egy csomó időt töltöttem azzal, hogy a Subarunak ellenfelet keressek, azért lett végül az S60R, mert árban kb. egál, de a vigyort azért letörli a szájáról, mert az is tilt, de kicsit "csal" a tiltó elektronika (a németeké is, egyik ismerős szerint az 535d mellett 235-tel tudott elmenni).

Amúgy ha csak szimplán Subaru-alázót kerestem volna, a jutubra beírom hogy bmw+280 és dobja az M3-at tucat videóval, 280 fölötti tempóval.

Ha meg egyenesen dög akarok lenni, akkor azt a Corsát linkelem be, amelyik 290-ig gyorsul - jó-jó, kicsit hozzányúlhattak:-)))

Unter Bahn (törölt) 2009.03.02. 13:43:12

Ez meg hogy miért kell a Subaruban bekapcsolva hagyni az ESP-t:

www.youtube.com/watch?v=2217Dsh5FKM

Aldo Moro 2009.03.02. 14:29:50

@megint: Még szerencse. Nem is költöttem rá annyit. És mintha idősebb is lenne egy kicsit.

Amúgy tévedni méltóztatol: az én ótóm űrtechnika, jövő hétre jelentkezett be a NASA, szeretnének ellesni egy-két ötletet. :-)

[@Reszeg@] 2009.03.02. 15:47:20

@Unter Bahn: ŐŐŐŐ Örömmel veszem észre, hogy nemcsak én szeretem a Volvo-kat! :D Písz

aqwre (törölt) 2009.03.02. 17:17:49

@Unter Bahn: Ki beszélt itt hóról! Olvasd el,hogy mit írtam és utána írj!!!

Krisi 2009.03.02. 17:35:59

@Gomulka Béla: Ha már itt tartunk: hova tűnt Palánk? Vagy lemaradtam valamiről?

Gomulka Béla 2009.03.02. 19:26:38

Az ám! Palánk!!!
Van az a híres asszony, Angliában, aki egyszerre ot személy. Illetve felváltva; az egyik azonos azzal a szemellyel, aki o lett volna egyedul, ha nem tortént volna vele az, ami. Van továbbá egy férfi, és az egész társaság egy komplikált szappanoperaként mukodik, folyton osszevesznek meg kibékulne. Híres pszichiátriai eset. Nomármost, lehet hogy ennek az angol asszonynak megvan a magyar párja, aki hol Edelveiss, hol Hrazsn, hol Shadowbull, továbbá palánk, és teliholdkor Gomulka Béla. Ott van továbbá agent Smith...

Gomulka Béla 2009.03.02. 19:28:19

Palánk, nagy pével. Halottakról jót, vagy semmit.

Unter Bahn (törölt) 2009.03.02. 19:37:41

@PUG 607: Nincs kedvem szavakon lovagolni... Mit akarsz hallani?

loláb 2009.03.02. 19:54:15

@Krisi:

Még kommentel itt-ott ezzel a névvel, csak ide nem jön többet, azt hiszem Ubulka miatt.

Gomulka Béla 2009.03.02. 20:31:39

Fene érti. Én pont Ubul miatt járok ide.

Artredis 2009.03.02. 22:34:21

A subarus nagyon jó, és tényleg így viselkedik.
Tetszik

Kopasz Mercis 2009.03.03. 09:20:49

A BMW hibalistája sajnos simán lehet valódi, én ennél durvábbakat éltem át.
Fizetni viszont nem értem mit kellett, garanciális idő alatt betolod a szervizbe és pár napig, hétig használhatóan hozod el.

Agr3ssor 2009.03.03. 10:05:01

Végre egy ízig-vérig heti nyerítés...

Suzuki... Én igazából egy nagyon praktikus szaladgáló/munkábajáró autónak tartom... Még a régit is... És sajnálom, hogy sok fiatal hülyegyerek miatt felfordul a gyomrom, ha meglátok egyet az utcán... Létezik egy oldal: www.carstyling.hu Lényege, hogy mindenki képekkel és adatokkal bemutatja az autóját, aztán lehet rá kommentezni, pontozni és így tovább... A felhasználók nagy része piros fékdobos Stiftracer... Jókat röhögök rajtuk... Én is fent vagyok, 1 hetes tapasztalataim alapján a következőkre jöttem rá:

A kék ledes, piros fékdobos Suzuki az isten (ezek álatalában 9.5-ös pontátlaggal rendelkeznek), a 944-es Porsche meg 7-8?!?!?!
A gyári kinézetű sportkocsi nem lehet zsír verda... Mert az "szalon" kategória... És nincs rajta racsing üzemanyagbetöltő szerű matrica...
Szóval akad ott is szánalomnép, gyertek röhögni... Vannak értelmesebbek is, de nem általános...

Én különben szarok rá, hogy lesüllyedek a szintjükre... 2 lámpánál hagyom elmenni őket... Aztán a harmadiknál úgy ott hagyom őket, mint a szart... Rendelkezem gyári körbespoilerrel, meg hátsó szárnnyal,alufelnivel, géptetőn légbeömlővel (ami visz is valahova), és a sok hülye nem gondolja, hogy ezek az elemek normál esetben funcióval bírnak... És nem értem miért marad le fél utcát tőlem a sok 6-7 másodperces kocsi, amikor nekem szaros 8.2 kell a százig... Miért? Hogyan? Ébrendjen már rá a sok nyomorék, hogy egy kocsit arra kell használni, amire tervezve van... Jó kocsi a Wagon R+, meg a Dévó Kalos, mert kényelmes/megbízható... De ne ezekkel akarjuk az 5-ös BMW-t szopatni kérem szépen...

Mostanában sokat járok péntek esténként Aréna pláza parkolóba... Meg a Cinkotaira gyorsulásira... Onnan ezeket a bohócokat úgy kib...ák, mint macskát szarni... Egy régi Gti Swift van, aki rendszeres látogató... És érdkes, az nem úgy néz ki, mint a karácsonyfa... Lehet, azért, mert az még megy is talán?!?!?

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2009.03.03. 14:30:50

@Agr3ssor:
Már majdnem elszégyeltem magam, hogy én sosem próbálok gyorsulni a 12 éves Swifttel. Csak normálisan közlekedem (NINCS KALAPOM!!!!) vele. Már 12 éve. És még balesetem sem volt, biztos mások vigyáztak rám.
Még soha nem hagyott cserben, persze rendesen karban van tartva. Fapados, igen. Komoly karambolban nem védene, mint egy Merci? Tuti. Erre futja és én szeretem.
Jó autó a Swift, arra, amire kitalálták. De strítrészelni? :-D

megint 2009.03.03. 15:25:51

Aldo Moro, akkor sztem egy ingyenes utat harcolj ki magadnak valamelyik bolygóra:)

Autószerető 2009.03.03. 16:36:04

Hosszú lesz, bocs...
Schwarzenneger írta az önéletrajz könyvében, hogy amikor elkezdett gyúrni, a suliban ő lett az ügyeletes rosszfiú. Mindenkinek bizonyítani akarta, hogy ő milyen erős, s ő a fasza gyerek. Aztán rájött, ha igazán erős lesz, nem kell bizonygatnia. Látszani fog.
Lejött pénteken egy Golf I. kormoló. Alapjáraton pörgette a dizelt a srác, hogy hallani lehessen a lefújót. Folytak le a literek a Golf torkán s egyre nagyobb lett a korom. A Subarus gyerek legurult alapjáraton, az első helyen lepakolt s kiszált sétálni, körülnézni.
Szerintetetk kinek volt nagyobb tekintéje?

Agr3ssor 2009.03.03. 19:25:27

@Tanácstalan: Istenem!!!! Egy józan gondolkodású Swift tualjdonos!!! Akkor az sincs kizárva, hogy ma még lelőnek egy Matizt 260-al az M0-áson...
Egyébként sok ilyen ember van, de többnyire a feltűnősködők elnyomják őket!!!

Tanácstalan: Köszönjük, hogy adsz nekünk esélyt az utakon!!! :) :) :)

Aldo Moro 2009.03.03. 20:06:43

@Gomulka Béla: Ugye! Ez már nekem is feltűnt.

w a s d 2009.03.03. 23:26:59

@Autószerető: Alapjáraton dízel Golfban lefújó?:D

(Mondjuk egy jól megcsinált TDI motoros G1- gyel valószínű csúnyán el lehetne kalapálni a Subarut, és a koromtól sem kellene feltétlenül megfulladni.:D)

szilard77 2009.03.16. 17:10:44

@Hrzrasn:

Hello!
Jelen. Enyém az autó.

2 héten belül fent lesznek az új nyári gumik.

Ha gondolod, és szerzel egy trafipax-mentes autópálya-szakaszt, akkor viszlek egy egyenest...egyébként jobb, ha utánanézel: a MY'06 nincs leszabályozva és gyári adat szerint 258 km/h a vége...

Üdv:
sz!lárd
süti beállítások módosítása