Heti merítés

  2009. február 01. - Nyegleo Címkék: népítélet

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Az ember olvasgatja a végtelennek tűnő, általános iskolai dolgozatnak is pocsék vagy éppen bőrkötésbe való irományokat, és valahogy megjön a kedve az íráshoz

Amíg élek nem felejtem az első találkozásunkat: a Suzukin vizsgázott friss jogsimat szorongatva a kabátomban, egyszer csak kibontakozott a fagyos decemberi ködből ez az 5,29 méteres acél műremek. Régebben, (még jóval a jogsi előtti időszakomban) ültem én már benne, de emlékeimet a múlt leple borította…

Válalkozások ne vegyék

Egyszer majdnem megölt az autó. Eltört a kormánymű tartó 50km és tempónál rakodtan!A szervizbe pedig azt mondták,gyenge anyagból gyártja a Litván!

Álomból rémálom

Az autót 2006 novemberben vettem felújítás céljából, de ha tudom hogy ennyi gond lesz az autóval szerintem ott hagyom rohadni Németországban ahonnan vettem :(

Nagyon le volt lakva

Most hogy a fél autót kicserélték, és közel 4 millióval szegényebb lettem(ebben extrák is benne vannak amiket nem soroltam fel), már nincs az a pénz amiért eladnám

Kicsit puhább és rücskösebb mint a régi

Kiszállás után dumcsi az értékesítővel: mindent külön- külön kell kikapcsolni, de így nincs hibalehetőség az elektronikával, a Totalcart nem szabad olvasni, statisztikák, lesz majd automata is, de abból nem szokás tesztautót tartani mondta. Tényleg nem (szerk.)

BMW vásárlás története

Beszélgetésünk után kezdtem gondolkozni, hogy jó hogy azt mondta elteszi az autót, de azért már nem egyszer faragtam így rá a történetre. Konkrétan: lebeszéltem, felhívtam, megállapodtunk, elindultam, odaértem és a kocsit már sajnos eladták...

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr14916334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Riasom 2009.02.01. 17:53:55

Irigylem ezt a BMW-tulajt, nem is a konkrét autóért, hanem az (eddig) zökkenőmentes, mesébe illő "ügymenetért".

jamiepapa 2009.02.01. 18:19:44

Szép ez a BMW.A poén,hogy minap láttam egy meglepően egybenlévőnek tűnőt az Autópiacon.
Viszont az Audi kupé gazdája nagy lúzernek tűnik.Részvétem!

Rocko- 2009.02.01. 18:35:51

az első egy normális mercis, ritka dolog.

a 100S nagyon szép autó, remélem nem adta fel, arról végképp nem az autó tehet, h szar helyeket talált a tulaj.

a V8-at nem szabad eladni, ennyit ráköltött, tartsa már meg, rá fog jönni h nagy élmény. :))

loláb 2009.02.01. 18:46:19

Nem a 100-as audi tulaja a balek, hanem a V8-é. 4 milliót rákölteni egy ilyen sz@rra...

jamiepapa 2009.02.01. 19:18:47

@loláb:
Szerintem nem.A kupés spórol holmi szállítási tételeken,közben dupla árat fizet mindenért.Ez lúzerség.
A V8 gazdája szimplán őrült.Bár érdekelne,mi igaz abból a 4misiből.Mondjuk nem adtam össze a lista tételeit.

megint 2009.02.01. 19:26:01

Szép ez a V8 , de ennyi pénzt semmilyen idős autóra nem költenék, viszont valszeg nem is vagyok akkora autóbuzi mint a tulaj.

Riasom 2009.02.01. 19:27:10

@jamiepapa: nekem egy öreg, és alapvetően nagyon olcsón fenntartható E Kadett GSi-re elment majd' a fele pár év alatt... Pedig nem tunnyingoltam, nem nyúltam hozzá feleslegesen és a szerelőmre se mondhatom, hogy drága lenne, sőt. Mondjuk akiknek egy motorcsere kapcsán a kezébe került (az én hibámból) azok ennek egy jelentős részéért felelősek, de akkor is, az öreg autók hihetetlenül tudják enni a pénzt sajnos.
Viszont amikor jók, akkor nagyon jók :)

Aldo Moro 2009.02.01. 19:41:44

650 ezret kérni egy autó fényezéséért karosszéria munka nélkül kicsit soknak tűnik. Nem is kicsit, nagyon soknak tűnik. Ha jobban belegondolok, iszonyat sok pénz, sőt horribilis, már-már átverés szaga van.

Vé8 · http://audiv8.mlap.hu 2009.02.01. 20:11:12

Lúzernak nem nevezhetném magam, max abban hogy vakon megbíztam emberekben, de ez nem lúzerság hanem inkább hülyeség volt részemről. Az autó épülését nem tudtam ellenőrizni mivel külföldön dolgozom. Természetesen az autó fel lesz építve, nem hagyok ennyi pénzt bukni :(

A V8 meg már volt 1x a heti merítésben pár hónapja :) arra szívesen költök :) szeretem az öreg vasakat, ez van :)

Speedman 2009.02.01. 20:13:42

@Aldo Moro:

Jaja. Én biztos nem fizettem volna ki. Ha előre megállapodok vele és feljebb megy az ár 20-50e-rel(egy ilyen régi autónál) az még belefér, de ha dupláz akkor a kezét is eltörtem volna a csalónak.

Agr3ssor 2009.02.01. 20:25:50

Azért az elég durva, hogy egy vagyon után ott tart, hogy kívülről hogy néz ki/nézzen ki valahogy... Ez egy belebukós projekt lesz... Jó az ötlet, de nem hiszem, hogy minden egyes hoki alkatrészért bejárja majd Europát...

A BMW: Aranyos ez a lelkesedés... De ő Magyar, és német kocsit vett?? Engem érdekelt volna az adminisztrációs része a dolognak... Kíváncsi vagyok, hogy egy 15 éves autót hogy lehet forgalomba helyeztetni itthon...

Az Audi V8 sztoriján kicsit magamat ismerem fel... Csak minden pont a fele... Nem 8 henger, hanem 4... Nem 280ló, hanem 140... És végül nem 4 milla, hanem ö, ö, ,ö 270ezer forint... :) (vételáron felül)

Suppiluliumas 2009.02.01. 20:27:25

hmm, a mercis az autóját "Bajor műtárgy"-nak nevezi... Mintha tényleg a BMW-k felé húzna a szíve.

jamiepapa 2009.02.01. 20:29:42

@Vé8:
Aldonál az igazság! 2-300ropi között már korrekt fényezést csinálnak,a kasznis meló is sokkal olcsóbb lehetett volna.
oké,nem lúzer voltál,szimplán csak palimadár.
A mostani verdám,vételárral közelít a 2misihez,még egy korrekt fényezés-kárpitozás kellene neki,ez 5-600 között meg is lenne.

Vé8 · http://audiv8.mlap.hu 2009.02.01. 21:03:07

Nem a fényezés volt 650, hanem mire felkészítette a fényező az autót a festésre, azaz a hullámokat eltüntette amit a hülye szórós gyerek csinált. Elvileg minden káromat, azaz többletkiadást csakis a szórósnak köszönhetek, elvileg rajta kellene levernem.

megint 2009.02.01. 21:12:07

Haverom I-es kabrióját minimum 300000ft-ért akarták fényezni, plussz 150000 a lakatosmunka, vannak pofátlan emberek.

Kormi 2009.02.01. 21:20:19

@Vé8: Jól veszem ki, hogy tiéd a fenti 100 C1 Coupé S és a V8 is? Ugyanaz a személy egy postban a te személyedben? Elnézést , ha tévedek. De érdekes lenne, ha kiderülne. :) Ha így van, akkor csodálom a kitartásod, mert elég pénznyelőnek tünik mind a kettő masina. Sok szserencsét hozzá!

Kormi 2009.02.01. 21:22:26

Ja, és gondolom a tanulság már lejött: A rest kétszer fárad. :S

Vé8 · http://audiv8.mlap.hu 2009.02.01. 21:23:21

Igen, mindkettö az enyém :) a másik kettö szerencsére még nem landolt a heti meritésben, de ami késik.... :D a coupé képen a tréler mögött ott figyel a V8 :)

qualitaet 2009.02.01. 21:33:48

Mintha normális és vetítésmenetes ítélkezők.

Szegény coupés az eklatáns példája annak, hogy a jó oldtimer sosem olcsó, az olcsó sosem jó.

A V8 meg szerfelett szimpatikus egyfelől nem szarrágó másfelől nem hazudozik a költségek letagadásával.

Kár ,hogy egy ilyen jószándkú, igényes pali nem szaladt bele egy jobb vételbe.

" de azért már nem egyszer faragtam így rá a történetre. Konkrétan: lebeszéltem, felhívtam, megállapodtunk, elindultam, odaértem és a kocsit már sajnos eladták..."

Érthető. Se szeri se száma a lóvá tett fritzekenek akik régebben bedőltek az olyan kelet-európai telefonálóknak akik a büdös életben nem jelentkeztek.
Vagy ha igen akkor is a telefonon történt megállapodás ellenére még gusztustalanul nekiállnak a megérkezést követően alkudozni az eladóval.

Nagyon ritka példa ez a BMW-s story arra, hogy a makulátlan autó és az arra méltó vevő ennyire egyegymásra talál!

qualitaet 2009.02.01. 21:35:25

"Milyen normális...", ezt akartam írni

Rocko- 2009.02.01. 21:48:07

loláb 2009.02.01. 18:46:19
miért szar?

Agr3ssor 2009.02.01. 20:25:50
"De ő Magyar, és német kocsit vett??"
jobbak az állapotok.
"Engem érdekelt volna az adminisztrációs része a dolognak... Kíváncsi vagyok, hogy egy 15 éves autót hogy lehet forgalomba helyeztetni itthon..."
simán megoldható csak idő és főként pénz kell.
totalbike.hu/magazin/kozelet/motorimport/
totalcar.hu/magazin/kozelet/alfa166/
totalcar.hu/magazin/kozelet/mimport0711/

Vé8 2009.02.01. 21:23:21
OMG. lehetek a barátod? :D

switch 2009.02.01. 22:51:46

Vé8: ha szar munkát végzett a homokoló, az lett volna a minimum, hogy nem fizeted ki.
Szar munkáért nem jár pénz. Sőt!
A fanatizmusodért meg maxi respect jár! :-)

Vé8 · http://audiv8.mlap.hu 2009.02.01. 23:21:27

A vicc az egészben hogy Pesten akit találtam 100-ért kb 20 éve űzi a szakmát és profi módon le szórta volna, mint utólag kiderült a homokos akihez az autót vitték az én autómon tesztelte le élete első szóróját, szerintem nem kapott többet 30-40eft-nál, a maradék pénzt meg zsebre vágta a kasznis.
volt 2db első sárvédő amin tesztelhette volna magát mivel azok alul nagyon el voltak rohadva, de a baromarcú csak egyszerűen fogta és leszórta, kérdéses hogy ha látta hogy hullámos lesz a lemez az anyagtól amit használ, vagy túl nagy nyomással csinálta, sajna nem értek hozzá, de nekem lett volna annyi eszem hogy nem csinálom tovább. Mint azt írtam, nem voltam ott amikor a munkákat csinálták, a kasznisra volt bízva minden, vakon megbíztam sajnos mindenkiben. Következőre nem követem el ugyanezt a hibát :)

Krisi 2009.02.02. 00:29:07

@Aldo Moro: Mutasd be neki Pacsirta és Jézus komáidat, majd ők helyrepofozzák (mármint az Audit) rendes áron

:)

isti77 2009.02.02. 06:19:15

"A BMW: Aranyos ez a lelkesedés... De ő Magyar, és német kocsit vett?? Engem érdekelt volna az adminisztrációs része a dolognak... Kíváncsi vagyok, hogy egy 15 éves autót hogy lehet forgalomba helyeztetni itthon..."

Ha a kép nem illusztráció (és szerintem itt nem az), akkor a rendszám megadja a választ. Ugye nem Bác-SK-iskun megye??? De ha a kép még átírás előtt készült, és már a németek is szlovák rendszámmal járnak, akkor nem szóltam.

Speedman 2009.02.02. 08:18:33

@qualitaet:
Nekem nem tetszett a "BMW-s story".
Jó megtudtuk hosszú lére eresztve, hogy mekkora szerencsével sikerült neki autót vásárolnija, de az autóról nem tudtunk meg szinte semmit. A népítéletnek meg ez a lényege.

Speedman 2009.02.02. 08:25:26

@isti77:
Tényleg szlovák rendszám van rajta!
Akkor ez is egy újabb kamu ítélet.

Riasom 2009.02.02. 08:33:32

@Speedman: ja, magyar autón olyan tuti nincs :)
Amúgy magáról a kocsiról tényleg nem lehet sokat megtudni (sőt), de ha ez tényleg így volt, ahogy leírja, akkor már csak a hírértéke miatt is érdekes egy ilyen ideális autóvétel... Lehet, hogy a mobile.de fizetett ügynöke.

Aldo Moro 2009.02.02. 08:52:38

"a homokos akihez az autót vitték" Én maradok a heteroknál... :-)

Giulio Karmann 2009.02.02. 09:15:52

Azért elég fasza a szlovák rendszámos német BMW :D:D:D:D

ez olyan mint amikor valaki a román Mercedes SLR-jéről írt népitéletet.
fel is töltött egy képet, de sajnos a kocsin is szerepelt a rendszám, meg a kép jobb alsó sarkába is mivel oda illesztette be a máshonnan kivágott rendszámot, aztán ottfelejtve feltöltötte a népitéletek közé.
szánalom...

Vé8 · http://audiv8.mlap.hu 2009.02.02. 10:29:32

@Aldo Moro:

Nem véletlen választottam ezt a szót :D de ragozhatnám tovább a trágár szavakat amiket gondolok róla :)

Agr3ssor 2009.02.02. 10:54:19

Látom nem jött le...
Azért vagyok kíváncsi, mert nincs kizárva, hogy valaki vesz külföldön egy kocsit, aztán hazahozza... Majd így rohangál vele, mert vannak helyek, ahol a rendőr úgysem állítja meg... És szarva a papírokra rohangál álmai autójával, amihez negyedáron jutott hozzá...

Nem mondom, hogy ez az a szituáció, de nincs kizárva... Én hallottam már ilyenről...

loláb 2009.02.02. 12:01:05

@jamiepapa:

4 millió egy V8-ért?????

A coupé oldtimer, az így-vagy úgy de biztos nem két fillér.A V8-ra költeni ennyit, szerintem ablakon kidobott pénz.

The Good Boy 2009.02.02. 12:30:05

Na a béemvés "itélet" miatt kezd ez a dolog átmenni értékelhetetlenné.
Mi abban az itélet, hogy valaki leirja (vélt vagy valós) autósvásárlását? Max egy blogba elmenne, vagy olvasói levélként, de itéletnek. Sajnos kezd egyre inkább nem mérvadónak lenni, pedig az alap elgondolás jó volt. Csak sajnos jobban mutat a 41805 ítélet, mint a 18642 ítélet. de ezt már leirtam párszor.
Nyáron autót szeretgetni néztem én is egy 126-os 500 SEL-t kilométer hosszú listával mi és milyen alkatrészekkel lett rajta kicserélve, de gyáva voltam, nem mertem beleugrani. Ez az itélet pedig nagyon jó, olvasva is belezúg az ember fia egy ilyen vasba.

Vé8 · http://audiv8.mlap.hu 2009.02.02. 12:59:35

@loláb:
Szerintem megéri, remélem megmarad nálam veterán koráig, talán akkor vissza hozza a befektetett pénzt :) ha csak az Urquattrót vesszük példa képen, 3-4-5 éve még 1-1,5 millió volt egy szép példány, ma 4-5 millió egy patika állapotú. A V8-nak is megvan a fanatikus köre, Németben egy tökéletes állapotú V8-ért már megadják a 7-8 ezer eurót, természetesen vannak 2-3-4 ezerért is, de azokba ugyanúgy költeni kell.

kunaakos 2009.02.02. 13:28:05

@loláb: a V8 szerintem nagyon jó befektetés, csak még nem érett be. mérföldkő volt a karikásoknál. nem legendás, még csak nem is karakteres modell, de azóta nem is erről szól az audi. sem autópályán, sem kiszálláskor nem vall(ott) vele szégyent az ember, már ha ezt jelenti neki az Autó.
majd ha 40 éves lesz... mármint a V8.
a tulajnak pedig elismerésem. igaz, hogy a fekete lámpák és spoiler nem illenek az összképbe, de végigolvasva az ítéleteket, biztos vagyok benne, hogy méltó helyükre kerülnek, idővel :)

kunaakos 2009.02.02. 13:34:57

@Vé8: láttam egy egész szépet (képből ítélve gyári) svéd oldalon hirdetve. ~1500EU. automatás, bordó. de lehet, hogy az ottani időjárás nem kímélte...
ott elég sokszor van potom áron autó.

Maci-Laci 2009.02.02. 13:48:30

Sziasztok!

Én írtam a BMW-s ítéletet, amit ma kiegészítettem egy pár dologgal, amit kifogásoltatok. Remélem így egy kicsit jobban tetszik. Üdv!

Vé8 · http://audiv8.mlap.hu 2009.02.02. 14:11:09

A V8 vissza lesz építve gyári állapotára. A piros hátsó lámpán kívül már minden megvan hozzá, Spoilerok meg gazdát cserélnek :)

loláb 2009.02.02. 18:01:47

@Vé8:

Ha az a célod, hogy megtartsd sokáig, veterán koráig, akkor sok sikert hozzá. (Azért ennek a presztízs növekedésnek, meg kultautóvá válásnak szvsz az esélye nulla, de nem vagyok jós, nem látom a jövőt)
Nekem az jött le az ítéletekből, hogy ez a "szaladgálós" autód, és így került 4 gurigába.

Vé8 · http://audiv8.mlap.hu 2009.02.02. 20:18:39

Igen, ez volt a járkálós autóm, de már másik autót használok, igy mostantól évi max 500-600km-t fogom használni találkozókra járkálni

L-K 2009.02.02. 21:09:55

@Vé8: Ez inkáb bútor mint autó?

Aldo Moro 2009.02.02. 21:34:13

Évi 500 km? Ez most komoly? Mennyit költöttél rá? Mennyibe kerül a fenntartása? Abból a pénzből évi 500 km-re Ferrarit lehetne bérelni.

ChPh 2009.02.02. 21:44:13

Az audik ismerősek :D

series_one (törölt) 2009.02.02. 22:09:01

@jamiepapa:

kívül belül, motortér, padló, plafon?
mindezt egy telibe lakatolt autón, amin egy elem nincs, amit ne kellene gittelni, alapozni, csiszolni?
simán belefúj a festő négy liter festéket.
és az még csak a festék és nem is nagy autóról beszélünk.
el vagy te tévedve.

series_one (törölt) 2009.02.02. 22:11:47

@Speedman:
nem az.
láttam az autót, ott állt az enyém mellett.

Vé8 · http://audiv8.mlap.hu 2009.02.03. 10:39:09

@series_one:

Nekem is ezt mondta a fényező, aszem csak az anyag volt 250eft, rozsdagátló, glett, alapozó, lakk, munka meg volt neki rendesen, nem mondta hány órát dolgozott az autóval, de szerintem könnyen eléri a 40-50 órát, és sajna még így sem lett tökéletes :(

Vé8 · http://audiv8.mlap.hu 2009.02.03. 11:15:37

@Aldo Moro:

Mint azt irtam, csak most Januától nem használom az autót.
Eddig aszem 40ekm-t tettem bele, a legtöbb kiadás az elsö évben volt, amikor nagyjából minden hibás volt az autón, a váltót cserélni kellett, futómü kopogott, szervón orrán száján folyt az olaj, most igy hogy rendbe szedtem aránylag, talán évi 100-150eft elegendő lesz rá az 500km-re. Ennek a tipusnak nem lehet saccolni az éves költségét, hiszen ha csak maga a gyujtást cserélem, 2db elosztófedél + rotor 30eft, 10db gyujtás kábel 70eft, ABS jeladók 20eft/db-ja, olajcsere 20eft 7,5 liter olaj, + filter.
Ehez még hozzá jön havi 13eft parkolás, 18eft/1/4év biztositás Bonusz 8-ban, + adó, + ZK + 2 évente Vizsga :)
sac/kb 300-ra tippelek az alap kiadásokra, ehez még hozzájön a fogyasztás, városban kb 18 liter, autópálya kb 12-13, és mivel 98-as benzin megszünt, igy a 100 oktánost teszem bele

Aldo Moro 2009.02.03. 15:35:44

Értem én, hogy ha egy ember bele van pistulva az autójába, de azt komolyan irtad, hogy évi 500 km-re 100 rugó? Egy jobb helyen biztos lehet bérelni akár ugyanilyen kocsit is. És megúsznád 100-nál kevesebből. Ha meg oly sok pénzed van, nem akarsz adni egy kicsit? :-)

Vé8 · http://audiv8.mlap.hu 2009.02.03. 17:34:52

Évente olajcsere 20eft, külsö belsö takarítás + börápolás kb 7-10eft ezt évente kb 4x csinálni kb 40eft/év, ez 60eft + még a kisebb dolgokra megmarad a 40 :D Akkor már 100-nál tartok, nagyobb szerelések nélkül.
Sajnos nincs elajándékozni való pénzem, csak egy szegény segédmunkás vagyok :(
süti beállítások módosítása