Ha szakadt, takard el!

Kárpitjavítás és belsőtér-cicoma eladáshoz

  2009. január 30. - Csikós Zsolt Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Öt gang az állólámpában!
2015-07-19 07:25:12

Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok

Totalcar a Múzeumok Éjszakáján!
2015-06-18 08:03:55

Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt

Szép autót keresünk!
2015-06-08 17:52:23

A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok

Bent a kövület-Pio!
2015-06-02 16:00:17

Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve

 

Büdös, szakadt, repedt, felesleges pilácsok világítanak? Reménytelen rendbe tenni a belsejét. Segítünk eladó autód belét legalább a vevők számára emészthetővé tenni. Persze a korrektség szobrát nem rólunk fogják megmintázni, az biztos.

Vélemények az azonos című cikkünkről.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr80910623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kkn 2009.01.30. 02:13:34

Tisztelt Csikós Úr!

Sajnos ismét a jóhiszemű autóvásárlók járnak pórul, mivel ilyen alávaló módszereket ad közre, hogy becsapják őket!
Nem szégyenli magát, amiért iyen aljas dolgokra ösztönzi az olvasóit?

Ha erre képes, akkor lehet, hogy néha nem kapcsolja be az övet, túllépi a megengedett sebességhatárokat, nem tartja be motorkerékpárral a követési távolságot, veszélyezteti kis családja épségét, stb...

Maga csúnya bácsi! Hát szabad ilyet?

Hehehehehe....

Azért kíváncsi vagyok, hányan fognak ilyesmiket írni, csak komolyan is gondolva. Jó, egy része biztos levélként fut be.

w a s d 2009.01.30. 03:41:50

Szerintem jó az ilyen cikk (persze csak ha az olvasónak van esze), mert felhívja a figyelmet, hogy minek nem szabad bedőlni autóvételkor.


Amit nem értek, miért hagyják egyesek benn a kocsiban a párezer forintos, sárkányos, részing feliratos, rikító színű üléshuzatot, kormányvédőt meg pedálra tehető sz@rt? Olyan autót ha lehet, meg nem vennék, mert olyan benyomást kelt bennem, hogy bizony, ennek a kocsinak kitaposta a tulaj a belét.


Ja, és ha 70 éves orvos házaspár templombajárós kocsija volt, amit hirdetünk, akkor szerintem egy magnós rádió jobb, mint a CD.:D

dextercapo 2009.01.30. 04:10:56

ez magyarorszag . itt igy mennek a dolgok . egy becsuletes gep megvasarlasahoz kulfoldre kell menni - sok esetben bevalik . bar most ugy latom hogy a nemet hasznaltpiacot letaroljak az uj intezkedesek - nem lesz 2.5Keur alatt semmi kilneceves gep , mert annyit ernek a kereskedesekben .
ha nalunk mondjuk a csoro nepeknek elengednenk a regadot (akar a tiz eves auto leadasaert cserebe) , akkor a suzuki nem kene bezarjon , termelest visszafogjon , mert a csoro nepek tobbsege ugyis a jolbevalt hazai markat valasztja .
mondhatnank hogy ez mekkora kieses a koltsegvetesnek , de egyreszt az mar ugyis bedoglott , masreszt ha nem vesznek autot , akkor sem folyik be a regado - csak nem folyik be a suzuki adoja , az ott dolgozok adja , azoknak az adoja akiknek a suzukisok pl elkoltik a fizetesuket es igy tovabb . mellette viszont kimegy a munkanelkuli segely , tb stb amit a munkanelkuliek ki szoktak meg csavarni az allambol mielott ehenhalnak , ongyilkosok lesznek , hajlektalanna valnak vagy jol megfagynak valahol csendben .
hulye otlet . ne is csinaljuk meg .

DonGatto 2009.01.30. 04:25:35

Kedves Csikós kolléga!

Mostanában annyira király cikkeket írsz, ez is baromi jó volt!

Azoknak, akik attól tartanak, hogy ezeket az aljas trükköket valaki innen lesi el majd, higgyétek el, aki ilyet csinál, az már ezer éve alkalmazza őket, sőt akár durvábbakat is.

w211 2009.01.30. 04:26:41

Zsóti,ez már lement a totalcar újságban,halál jó cikk.Mi van a kombival,írjál arról is hogy muzsikál.Amúgy lett két Puchom,majd írok.Tomek

karlov 2009.01.30. 05:00:00

Azért megnéztem volna a szomszédok arcát amikor az első fotóhoz ,hordtátok kifelé az állatkertet.
Az a másodpilóta......

sadad 2009.01.30. 05:17:22

Az a visszajelzőlámpa kikötés azért durva.
Amúgy tetszett.

ipari_fostalicska 2009.01.30. 08:01:00

szerintem ez igen jó cikk. Igaz én nem akarom eladni az autóm, mert hamarabb fog kirohadni alólam, de hasznos dolgok vannak benne, amiket még magamnak is megtehetek saját komfortérzetem javítására. Amúgy meg ezek a kis trükkök csupán alsótagozatos csínytevések a visszatekert órák és három másikból összerakott autók országában.

muhahaha 2009.01.30. 08:19:46

Hehe, újabb bizalomkeltés:D Sajnos az olyan autótulaj mint én elég ritka... a legtöbben hagyják az egészet lepusztulni.

IPG 2009.01.30. 08:21:06

Nagyon jó cikk!
Tudom, mire kell figyelnem autóvásárláskor. :)

Csubakka Junior 2009.01.30. 08:22:58

Most, hogy így moondod, ráférne az autómra egy kis takarítás, már nem is emlékszem az eredeti színére. :) Majd tavasszal, most felesleges. Nagybátyám egyszer majdnem bedőlt egy használt Omegának, álló helyzetben 1 órán keresztül vizsgálták szerelővel - nagyon tipp-toppnak látszott minden téren, mechanikailag is, aztán a próbaút utolsó kilométerein úgy letérdelt a technika, hogy kötélen ment vissza a tulajhoz.

pollipop 2009.01.30. 08:37:02

@Csubakka Junior: Nah, én is pont erre gondoltam, bár már jóideje csak azt várom, hogy jó idő legyen. A tetőkárpitra eddig még nem gondoltam, úgyhogy most azt is jól megtakarítom. :)

Manapság azon kapom magam, hogy ha meglátom a "Csikós Zsolt" nevet, akkor mindenáron elolvasom a cikket. :)

Rocko- 2009.01.30. 08:56:35

ismét egy újabb jó cikk. erre mondta prokee, h amennyi idô alatt a szar munkát megcsinálják, annyi idô alatt lehet jól is dolgozni.
és saját szememmel láttam, ha már idôt áldozunk rá, akkor lehet állapotot javítani, nem csak elmismásolni a hibákat.

valamint az utánam jövôknek: tessék elolvasni a keretest a végén, leírja Csikós, h ez csak irónia, csakis nepperek vegyék komolyan, vásárlók meg figyeljenek ezekre a trükkökre.

w211 2009.01.30. 04:26:41
ez még nem, tudtommal.

zöldi 2009.01.30. 09:07:46

Én merítettem belőle, nekem nyikorog az ülésem szabálytalan időközönként, kiptóbálom a szilikont rá. Nem akarom eladni, csak zavarnak a hangok...

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.01.30. 09:20:58

Ez mán vóót az ujságba,új élményt kérünk Csikós úr! :)
MV Agusta?

DoN`DaUrDoN 2009.01.30. 09:24:42

Miert kell a nyomtatott Totalcar anyagat elovenni megint...legalabb jelezve lenne valahol, hogy sorry sracok archivum...vagy valami...a multkori Toyota pick-up -os cikk is a magazinbol van, meg a csaladi kombit 2.5-3 millaert...neeee maaaaar!
Inkabb legyenek eszmefuttatasok vagy barmi, mint ``nincs lo jo a szamar is`` efekt...

csorsza 2009.01.30. 09:27:35

T. csikós úr, a kárpitragasztós képen sziloplaszt van, nem szilikon...

gygaabor 2009.01.30. 09:36:05

Én annyit tennék hozzá, hogy személy szerint jól bevált a régi passatomnál a zörgő műszerfal esetében az elefántos radírból vágott vékony szeletkék egyes rögzítési pontoknál való alátétként való használata. Most mondja valaki, hogy nem elegáns megoldás :)

MaciGabi 2009.01.30. 09:52:16

@karlov: Az a másodpilóta az enyém is lehetne. Az én lakásomat is örzi egy ilyen medve. Miskolcról vittem haza, szintén az első ülésen, bekötve ahogy kell. :)

lujo22 2009.01.30. 10:00:29

ez, meg a múltkori banánt a motorba cikk, arra jó, h használt kocsit soha ismeretlentől, akiről tudom, hogyan kezelte. Inkább veszek ritkán újat, azt rohadjon el alattam, de más a levetett szarját dugja fel magának, vagy palizzanak be mást.

Chalez 2009.01.30. 10:16:35

Most legalább mindenki megtudhatja mivel b*sszák át a nepperek. Jó ha képben van az ember.
Ez a cikk inkább erről szól... ha egy harminc éves kocsiban kesztyű van a műanyagon, újak a pedálok és a kormány, ráadásul semmi sem zörg, akkor ott baj van. És most már látszik a baj gyökere is.

gnme 2009.01.30. 10:17:34

Nem értem miért kell azt a kialakult gyakorlatot fikázni.

Kell a profit mindenkinek, tehát át kell baszni mindenképpen a vevőt.

Mi ebben a kivetnivaló? Komolyan nem értem.

Nem mindenki végez műszaki egyetemet. Aki nem azt át kell baszni. Egyértelmű.

Dehát ez évtizedek óta gyakorlat. Hol ebben a hiba?

will 2009.01.30. 10:21:11

Én is kitakarintottam, waxoltam, beszereztem patentokat, felraktam autót ha.hu-ra... De aztán ha már sok hónapja árulja az ember a kocsiját, akkor bizony nem tudja folyamatosan tiptop állapotban tartani, arra az esetre, ha néha beesik valaki Salgótarjánból, hogy megnézze. :)

Amúgy minden profi azt tanácsolja, hogy motort sose mossunk le, mert egy jó poros motortér azt mutatja, hogy sose folyik sehol semmi, nem kell hozzápiszkálni, csak 15.000-enként a kötelező. Na, erre én büszke is lehetek (Civic), nem is mostam le sose. Ehhez képest eddig bárki nézte a kocsimat mindenki pipiskedve nézi a motorteret, hogy miért olyan szürke minden. De bezzeg ha kinyalnám ragyogóra, akkor meg jönne rögtön az okos vevő, hogy haha, mit akarok leplezni a makulátlan motortérrel.
Szóval ezt is embere válogatja.

ipari_fostalicska 2009.01.30. 10:43:23

@will: én az 5 ajtós 1.0 Swiftemet 2007.12.27-én 15:34-kor raktam fel a használtautóra. Ugyanezen nap estéjén 20:30 körül autóztam hazafelé az új tulaj által kifizetett vételárral.
A TDCi Focus Turnieremet is egy péntek délutáni napon nyomta fel ha.hu-ra és hétfőn reggel már kezemben volt a pénz. Egyébként mindenben egyetértek Veled, a motorteret még sohasem takarítottam. Eladás előtt sem. A Swiftet egy autószerelő srác vette meg, kifejezetten örült a kosznak :-)

csiky944 2009.01.30. 10:49:16

@kifordult_belek:
persze az autószerelő ember tudja,hogy mit jelent a poros-száraz motortér :)

az előző ótónk is jól mutatott,kívül-belül mint egy szalonautó,a motortér meg tiszta por és sár meg minden,persze szárazon :)

sanci84 2009.01.30. 10:54:52

@kkn: Kedves kkn és tisztelt Csikós úr!

Szerintem, pedig nem viccből kellett volna írnia Csikós úrnak. Ezek a módszerek nem éppen tisztességesek. Éppen, olyan csalásnak minősülnek, mint a recsegő sebváltóba kerülő olajos fűrészpor, a váltó meg ugye 2000-3000km és szétesik.
Adjunk még csak tippeket a gányoló embereknek! Tudom én azt, hogy aki eddig gányolt, ügyeskedett az már rég bevetette ezeket a trükköket, de mit gondolnak hányan olvassák el a cikket és hányan fogják kicserélgetni a dolgokat és hányan fürdenek be egy olyan autóval amit meghirdettek újszerű állapotban, megkímélt, kultúrált belsővel, igényes, gondos tulajtól....

will 2009.01.30. 10:56:02

kifordult belek: én sem árulom pedig drágán, és rendben is van az autó. talán még túl hideg van. :)

will 2009.01.30. 11:01:04

sanci84: ezt már rég tudhatná mindenki, hogy a bódés, börkabátos, mindösszesen 20 autót áruló mukikhoz vétek elmenni vásárolni. Magánszemélytől meg csak szakértelemmel. Szakértelem nélkül pedig szalon, vagy 3A autóhoz kell menni. Aki nem tudja belőni magát, hogy szakértelme és szeme élessége alapján hova sorolódik, és kockáztat, az sajnos cikktől függetlenül ráfarag. Amúgy ezek a kis kárpit témák tényleg messze eltörpülnek a légzsákhiányok, kiiktatott ABS-ek, modulárisan összelegozott elemek mellett.

gnme 2009.01.30. 11:05:46

A legózásról jut eszembe, hogy nagyon jó autókat lehet legózással összerakni. Példa erre a mostani kövület fordunk. Sok alkatrész "más" típusazonos autókból származik, bontókból stb. a végeredmény egy jól működő megbízható autó. Igaz abs ebben sose volt. Valahogy nem is hiányzik a 60le mellé :D

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.01.30. 11:57:00

Baszki,mennyi idióta ember van itt akinek semmilyen cikk se jó.

Olvassatok Blikket meg Borsot.

Slavedriver 2009.01.30. 12:42:11

Ismét csak a Csikós cikkét olvastam végig. Sztem nem baj, ha már lement ez a cikk az újságban, mert pölö én nemtom megvenni Angliában, ezért csak a net az egyetlen esély.

csavargo 2009.01.30. 12:52:09

3A- hoz inkább ne menjen aki nem ért hozzá...

ipari_fostalicska 2009.01.30. 13:19:33

AAA-hoz az menjen, akinek már nem sok van hátra az életéből, de utoljára még szeretné, hogy jól átkúrják. Szerencsére velem ez nem történt meg, mert időben elhúztam onnan. Pedig akkor még nem tudtam, hogy ezek milyenek.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.01.30. 13:21:57

Szegeden az AAA már bezárt,telep sóval felhintve

kkn 2009.01.30. 13:40:50

@DoN`DaUrDoN:

... és aki nem olvasta a papírváltozatot?

Kis önző.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.30. 13:41:41

Hm, nem akarom eladni az autóm, de akadtak jó ötletek.
Sokat gondolkoztam pl. a tetőkárpit mosásán... Valszeg meglépem nyáron.
Amúgy a kávé is jó ötlet. Én nem dohaányzom, de az autómban megengedett, szóval beillatosítjuk jól :) Meg a legutóbbi kasztnizás óta festékszaga van :D


A fanyalgóknak meg anyit hogy nem ettől a cikktől lesznek gányoltak az autók... Eddig is azok voltak :( Ugyanilyen szar módszerekkel.

kkn 2009.01.30. 13:51:50

@sanci84:

A naiv ember az is marad.

Vagy ismerje be, hogy nem ért hozzá, és kérjen valakitől segítséget. Vigye el szerelőhöz, vagy kérjen meg egyet, hogy menjen el vele, némi díjazás ellenében, még az is megéri, minthogy befürödjön.

Vagy viselje a következményeket, mint kollégám haverja. Ő majd vesz egy jó autót. Vett is egy Octaviát, olyan romot, hogy majdnem ráköltötte a vételárat meg egyszer.

De, ha valaki megkér az ismerősök közül, vagyunk páran, akik szívesen elmennek vele megnézni az autót.

Jó tudni a módszerekről, mert úgy tudsz ellene védekezni, akár erről, akár a tolvajokéről, akár a kutasok trükkjeiről, hétköznapi csalók, zsebesek stiklijeiből lehet tanulni. Nem csak visszaélni lehet az információval.

kalandrover 2009.01.30. 14:47:25

Nagy észkombájn ez a Cikk Író :-)

1. vagy azért írta le, hogy adta el a tragacsát, mert naív.

2. vagy abban bízik, hogy a vevő írástudatlan, esetleg nem hallott a Totálkárról, így nem nyomtatja ki a cikket, és nem szalad vele a bíróságra, hogy a genyó mercis átnyomta.

Ubul1 2009.01.30. 14:49:11

Egy ilyen Bazeg kaliberű vén csatalónál már az a minimális elvárás hogy az általános leépülés ordítson a részletekből, mert ha nem az egyből gyanús lesz és otthagyja akinek esze van mint a szrt. Mondjuk folyománynak annyit h épeszű már nem vesz ilyet, csak aki tisztában van a típussal, mint pl az is akinek elpasszoltad, remélem még rendbeteszi és ad neki esélyt mert nem volt alapból rossz kocsi az, csak hát a kaszni... Öreg kocsit különben is meghajtva kell kipróbálni, baszkodva a fokozatokat, kormányt rángatva, megküldve kormány nélkül, és utána lesatuzva, kézifékkel behúzva indulni, utána meg rüki és ue visszafele. Meg a szlalommenet, na ezt ha kibírja komolyabb zörejek, gyanús billegés meg félrehúzás nélkül akkor jó lesz. Meg fel kell tépni a szőnyegeket ahány réteg csak van és aztán nagyítóval az alvázat, meg csavarhúzóval alulról felülről végigbaszkodva, egyértelműen azzal a szándékkal hogy keresztül akarom bökni! Dízelnél egyesben alapjáraton leugrani a kuplungról aztán várni a hatást h mit kezd vele, leugrik a bakokról, vagy összeszorított segglyukkal de elindul és összeszedi magát. Ja és poénból ráadásnak hordódugót nyomni fel a seggébe aztán ráindítózni, közben fülelni, ha lelövi a mögötte állót akkor fasza ha szétrobban valahol a kipurendszer akkor legalább ez is kiderült. :D Na ezt mind megjátszottam a 200-Dénesnél; nyöszögött meg szenvedett is a vén kurva bele, ki is jött hogy hol nem kóser. De a motortere az a szahara is lehetett volna: egy merő por, de csont száraz.

Ubul1 2009.01.30. 14:53:39

@kalandrover:
Nyugi baszki, a vevő nem lúúfasz brit kocsit vett, és nyugodtan kijelentheti hogy vizonylag jó vételt csinált, hajtáslánc rendben van ezt bizonyította nemegyszer, kaszniba 2 négyzetméter és 200kg anyag beépítése után az is rendben lesz. És a oldschool Merci érzés pótolhatatlan. Ilyet akkoriban nem gyártott senki, ma már a Merci se.

Kopi3.14 2009.01.30. 15:20:08

@kalandrover: ha legalabb levolvastad volna a cikket vegig, plusz az auto eladasanak tortenetet is...

2009.01.30. 15:55:33

Hát. Két gyerek van és aláírom, hogy tudnák pusztítani az autó belsejét. Tesóméknál egy gyerkőc van, de ő sem kezdő ilyen téren.
Ellenben: mi próbáltuk arra nevelni (Eddig sikeresnek tűnik),hogy nincs kaja szétszórás a kocsiban és a hátsó ülés támla nem céltábla a kicsi lábaknak. Legegyszerűbb ha levesszük a cipőjét, akkor próbálkozhat...vagy ha nem ül ott senki akkor előre húzva nem éri el.
Heti kétszer porszívózom és egyszer mosom, és elégedett vagyok. Ez összesen kb másfél óra (egy héten, a 168 -ból csak kerítek rá ennyit) és nem látszik, hogy időnként 1-3 gyermek utazik az autóban! Lehet vigyázni az autóra gyerekekkel is.

yard (törölt) 2009.01.30. 16:42:33

Nem tudom, ki hogy van vele, de én használt kocsit ha vennék (de inkább nem)az alábbiakra figyelnék, csak úgy "ránézésre":
-legyen eredeti a fényezés (enyhén matt, zárak körül kicsit karistos (gyűrűtől, körömtöl), az sem baj ha enyhén "ajtórányitásos"
-ne legyen rajta vadiúj gumi
-A motortér poros legyen (így látszanak a szivárgások, enyhe "olajpárák"
-a műszerfalon ne legyenek apró furatnyomok (lemezcsavarok helye, eltüntetve a felfogott biszbaszok /pl.taxióra/ nyomát.
-belül ne legyen semmi új, kicserélt
-a hamutartó se legyen új (évszám), mert a csikk óhatatlan nyomot hagy
-ne legyen belül "alaposan kitakarítva" /egyébként gőzzel jó tisztítani, ha majd megvettem?/
-az összes üveg legyen eredeti /sajnos nálunk eléggé sz@rul cserélnek és jön a beázás/
-csomagtartó belső sok mindenről árulkodhat
-a gumik belső oldalát is érdemes "megkukkolni"
Azután a gyujtást ráadva világítson minden visszajelző.
Ez a minimum, 10 kocsibol 9-nél odébb is állhatunk.

yard (törölt) 2009.01.30. 16:46:54

@Matiz:
Nekem bevált (pedig qrva nagy hátul a hely: első ülés hátára fólia, rögzíti a fejtámla és kész.

Aldo Moro 2009.01.30. 22:12:25

A szegedi AAA-nak eleinte azt hittem cirkusz. Azok a színes zászlók enyén giccsesek voltak. Nekem 21 éves autóm van, sok dolgot használok a fent említettekből. Persze magamnak, nem akarom eladni. Takarítás előtt ki akartam cserélni a tetőkárpitot. Most már szép. Üléseket, ajtókat áthúzattam, a padlót is. Az nem szép, magam fogom újra csinálni. Nyiszorgásokat nagyszerűen el lehet tüntetni megfelelő helyre tett filccel. Fakó műanyagokat egyszerűen lefújtam szórófestékkel. 1 éve tart rajta, jobban néz ki. Kalaptartót magam húztam át, szerintem tiszta gyári, Alfa üléseket raktam bele, az is tiszta újszerű. Sokat dob a beltéren, ha egyes részeket utólag bekárpitoz az ember. Nekem a kormányoszlop és a kesztyűtartó alatti rész van igy. Műanyagokat szigorúan Prontoval ápolom, a Classicnak orgona illata van, egy hét múlva is érződik. Régi autóknál előfordul, hogy nem minden csavart tüntetnek el. Ez ellen való a csavartakaró - szinte nem is látszik. Kalaptartóra bólogatós kutyus, háromszögablakra riadt Alf, visszapillantóra plüssállat és egy a műszerfalra is. Dob a hangulaton.

Aldo Moro 2009.01.30. 22:15:42

yard: az új gumi miért gáz? Inkább, mint egy használt és még arra is kelljen költeni. Mikor én vettem az akkor 18 éves autómat, olyan volt, hogy a bontóban különbek voltak, futásteljesítményre és kinézetre is. De kellett. Most már lassan kialakul.

Aldo Moro 2009.01.30. 22:22:00

gnme: legózás? Még szép, hihetetlen élmény. Nekem legalábbis. Alfa ülés, Alfa pedál, Lancia ablaktörlő, Lancia ajtótömítés, Lada index, Lada ablakmosó motor, legújabb a Lancia löklap. És mindez átépítés nélkül. Mikor meglesz a Saab kilincs, szólok. :-)

Szilizoli 2009.01.30. 23:02:32

A legdurvább, amit ember (vagy inkább állat) elkövethet: a sárga színű pozdorjacsavar a fekete műszerfalban!
A "B" Omegámban a kalaptartóredőny gipszkartoncsavarral volt felfogatva!!!
Le kéne törni a kezét az ilyen faszoknak!

Rocko- 2009.01.30. 23:16:46

Aldo Moro 2009.01.30. 22:22:00
de legalább vmi logikát vigyél bele. :D
elől Fiat, középen Saab, hátul Lancia, csomagtartó Alfa. v vmi ilyesmi. :D

Macskanátha 2009.01.31. 02:07:26

"A szakadt ülésre kerüljön ízléses üléshuzat, ha a vezetőé nagyon kiült, cseréld fel az utasoldalival. Bár az állítógombok, -kallantyúk ilyenkor a másik oldalra kerülnek, a vevőjelöltek egy régebbi autónál ritkán tudják, hol is kellene tekerni, húzni. Majd rájönnek…"

Ezzel az "okossággal" az a probléma, hogy legalábbis az olcsóbb kis-, és alsóközépkategóriájú autókban csak a vezetőoldali ülés állitható magasságú, a jobb első ülés fix. Ha kicseréled, akkor esztétikailag ugyan jobban fog mutatni, de könnyen megszívhatod azzal, hogy egy nő, vagy egy alacsony termetű férfi vevő azért áll el a kocsid megvásárlásától, mert a megemelhető üléspozíció hiányában nem lát ki jól az autóból...

yard (törölt) 2009.01.31. 08:58:36

@Aldo Moro:
Uj gumi
-a tök új gumi "eltakarhat" esetleges futómű hibákat.
-általában valami, olcsó gumit tesznek fel, ami nem biztos, hogy megnyeri a tetszésedet.
-természetesen a használt ne legyen "csontig" kopott
-és hát lehet alku tárgya, hogy kopott a gumi
-a pótkerék is árulkodhat futómű hibákról, valamint az esetleges felni sérülések, de ez már a "második kör" a vizsgálódásban.

yard (törölt) 2009.01.31. 09:04:03

@Aldo Moro:
De ha ilyet veszel (és képes vagy házilag pótolni amint látom), legalább spórolsz és tudsz még jobban alkudni.
Házilag sok minden megoldható, de ne az eladó "trükközzön".
Természetesen "normális" ember, aki egy kicsit igényes, nem eladáskor teszi meg, hanem folyamatosan, a "pusztulások" bekövetkezésekor.

yard (törölt) 2009.01.31. 09:07:54

@Szilizoli:
A gipszkarton-csavar, pláne az önmetsző (fémvázhoz való) qrva jó sok mindenre (pl. zártszelvényhez) -dehát autóba igazán nem "illik" :D.
Sajnos nagyon sokan alkalmazzák -még "szervizek?" is, mikor utólag buherálnak be valamit pl. mobiltatót.

Aldo Moro 2009.01.31. 11:48:14

A gipszkarton csavarnak van egy jó tulajdonsága: fekete és hosszú. Nekem ilyennel van befogatva a rádió kerete, gyárit már égen-földön nem kapni, pedig valami 2500 Ft. lenne újonnan. Jobb híján nekem Xsara rádiókeret van, az pont stimmel. 4 lyuk rá, besüllyeszteni a csavart, csavartakaró és egész jól néz ki. :-)

ccorsa (törölt) 2009.01.31. 13:35:20

Azért az furcsa, hogy pont egy autós oldalon adnak nepper tanácsokat a vevők becsapására...

ccorsa (törölt) 2009.01.31. 13:36:55

Ez olyan tipikus balkáni, kelet-európai lett.

Rocko- 2009.01.31. 14:07:54

elolvastad te a cikket?

yard (törölt) 2009.01.31. 15:21:36

@ccorsa:
Sajnos sok szempontból a balkánon élünk..
A nepperek nem itt tanulnak...és ezek csak a látható trükkök. A komoly átb@szások "mélyebben", láthatatlanul rejtőznek.
A leendő vevők néhány páldából itt talán tanulhatnak, tehát ez olyan "közszolgálati" feladat :D.
Különösen most, amikor elég sokan kényszerülnek majd mélyen használt autót venni, hogy közlekedni tudjanak.
Amúgy meg akinek nem tetszik..hát ne olvassa tovább.

fosdapass 2009.01.31. 20:12:41

Annyira, de annyira hihetetlen dolog, de a "vidéki doktronő(így) megvigyázott autója volt ez uram" szöveget egy az egyben mondta bele a delta popp(?) nevű cég(csoport?) egyik hiénája az arcomba még nemrégen is. Amikor ez a szöveg már tényleg szakállas, szállóige, a kultúránk részét képező, 0-99 éves kor között mindenki által ismert rossz nepperduma. És még mindig vállalják és használják! Döbbenet hogy milyen hülyék ezek.

ccorsa (törölt) 2009.01.31. 23:39:24

Igaz valóban tanulni is lehet belőle...

w211 2009.02.01. 12:51:16

De hová tünt Csikós Zolt?

DoN`DaUrDoN 2009.02.02. 10:15:32

@kkn:
Jogos, van aki nem olvasta a nyomtatott verziót...csak amikor az ember várja, hogy na mi új van a totalcaron...és akkor ott egy "régi" cikk :-)

Kifordított kacagány 2009.02.02. 11:57:30

zöldi 2009.01.30. 09:07:46
egy autóban semmi olyan nincs, aminek használna a szilikon. legfeljebb akkor, ha egy utólag bögyösített szőke ül benne.

csorsza 2009.01.30. 09:27:35
aha és az mi, ha nem szilikon?

én még ritkán adtam el autót(valahogy nehéz megválni tőlük), de akkor még kitakarítva sem volt. akinek kell, úgyis kell, én meg nem árulok zsákbamacskát.
ha vásárolok, akkor is jobban örülök a frissen levetettnek, mint a skatulyából kihúzottnak.

butch400 2009.02.02. 16:17:16

Azt hiszem, nem fogok újat mondani, de én sem értem, hogy miért kellett ezt a cikket megírni. Éppen elég ratyi a magyar használtautó-kínálat, nem tudom, hogy miért kell még ilyen zseniális tippeket adni, hogy hogyan olcsójánoskodjunk. Az egymilliót érő E280-as Mercimre ráment 1,3 millió forint egy év alatt, csak a javításokra. Kifogtam, pedig előtte két kiváló szerelő is megnézte. De ráköltöttem annyit, amennyit kellett és aki megvette, az kb. az ország legjobb W124-esét használja (totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=50741). De a Multitronicos A6-ban is beadta a kulcsot a váltó pont a gari vége után, azt is megcsináltattam, pedig nem volt olcsó. Mondjuk az még éppen hatjegyű összeg volt, szerencsére. Tudom, hogy nem mindenki engedheti meg magának, hogy mindig mindent azonnal, gyári alkatrészekkel megcsináltasson, de azért az, amit ez a cikk javasol, elég szánalmas. Még a végén szereplő beismeréssel, hogy ő csak egy ilyen trükköt használt, meg azzal, hogy van, aki úgyis rájön, az úgyse viszi el (de legalább csináltunk neki egy fölösleges kört, ki tudja, hányadikat...), aki meg nem ismeri a trükköket, azzal meg nem tudom, mi van, szóval ezzel együtt is gáz a cikk. Tulajdonképpen lehetne részletes leírást adni arról is, hogy milyen típusnál hogyan lehet órát visszatekerni vagy hol lehet beszerezni lepecsételt szervizkönyvet. Értem én, hogy gazdasági válság van és mindenki csóró, de ha mást teszünk azzá, az mivel jobb?

butch400 2009.02.02. 16:20:23

Gondoltam, külön megírom a másik felét. Annyiban azért nem rossz a cikk, hogyha valaki idősebb-olcsóbb autót nézeget, az ilyen trükkökre legalább kicsit jobban fel van készítve, ha elolvassa. És olvasni is vicces volt :)
süti beállítások módosítása