Mivel a Totalcar irodáját kezdte már elönteni a rengeteg miegymás, így ügyvezetőnk parancsára nagytakarítást tartottunk. Sok minden ment a szemétbe, de találtam néhány DV kazettát, amire gyorsan lecsaptam, archiválás célzattal. Az egyik kazettán tv-s Totalcar történelmének egy gyöngyszemét találtam. Morzsa még fiatalosan pattog liheg a háttérben, Winkler és Karotta is ifjú és bohó.
Így készült a Totalcar
Heti merítés
2015-07-26 07:24:02Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket
Heti merítés
2015-07-19 07:41:54Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy
Heti merítés
2015-07-12 10:39:01A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.
Heti merítés
2015-07-05 07:13:42Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
korlat 2008.11.27. 16:18:47
Namármost, nyilván nem egy leányálom hétről hétre mindig ugyanolyan szórakoztató műsorokat készíteni, még akkor sem, ha a téma olyan, amit az ember nagyon vagy jobb esetben legjobban szeret. Azt hiszem az ember tovább akar lépni idővel. Én ezt elfogadom így, már ha tényleg ez a helyzet.
Ha idáig eljutunk, látunk egy problémát, amit már jó páran leírtak ide: nincs olyan autós műsor a TV-ben, ami f*sza. Angolul értők előnyben: nézzetek meg egy Top Gear adást a BBC-n, vagy tépjétek le torrentről vagy akármi. Az amellett, hogy autók vannak benne, végtelenül szórakoztató. Persze nagy költségvetésű a magyar viszonyokhoz képest, de nem csak attól lesz jó, hogy sok a pénz. Maximum a stábot és a kellékeket lehet pénzért megvenni, azt a három hülyét csak annyira érdekli a pénz, hogy meg tudják venni a legújabb szerelmüket és eltartsák a családot. Arra akarok kilyukadni, hogy ha valakinek sok jó ötlete van, azt meg lehet oldani kis költségvetésből is, kezdetnek akár házilag. A Winkler-Bazsó páros régen volt a TV-ben, most lehet más, itt az alkalom, az autómániát meg a két hülyét a viasaton nem nehéz lenyomni, ha valakinek tényleg megy a dolog. Hajrá!
kukif 2008.11.27. 16:39:43
eszenagy 2008.11.27. 16:45:08
ezek a gyerekek tehetseges, kreativ emberek, ezert volt marha jo a musor, viszont ezert nem lehet a vegtelensegig csinalni, ez ezzel jar, ha nem esik jol, nem csinaljak, kesz. ha folytatnak csak a nezok kedveert, akkor meg jonne a sok komment, hogy mar nem ugyanaz, meg milyen sz@r lett stb.
annak idejen halalra rohogtem magam a nagy fero garazs cimu musoran, de 10 evig nem lehet yeeeeeee-zni, mert az ember megunja.
szep volt, jo volt, jon mas toluk, mi meg nezzuk a vinyorol meg a netrol
eszenagy 2008.11.27. 16:57:48
Altezza 2008.11.27. 16:58:11
A hiányérzetünk, azaz a változás elég röviden összefoglalható:
A TotalCar 1,5 éve szórakoztatóbb volt, mint most. Az írások szellemesebbek voltak, köszönhetően Neked, Karottának és a többi azóta már távozott kollégának.
A TV műsor ugyanezen okból hiányzik, jók voltak Benji felvételei, háttérből jövő megjegyzései, és a Ti egyedi hangvételetek.
Tudom, az élet változik, emberek állást váltanak, dolgokat megunnak, stb. Ezért meg lehet érteni, hogy már nem az a stáb, nincs TV műsor, stb.
De attól még BAROMIRA hiányzik....
Szerintem itt mindenki nagyon boldog lenne, ha új TotalCar műsorokat láthatna, akár az Indavideon sugározva.
Akárhogy is, köszi az eddigi vidám de mégis hasznos perceket!
KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.11.27. 16:59:03
Lesz még Budán kutyavásár!
Csak ne valami Jeremy Clarkson magyar koppintási kísérlete legyen, mint a legutóbbi időben. Akkor azt mondtam, hogy inkább ne legyen TC, ha ennyire futja csak. A magyar pimp my ride pedig a másik szégyen volt... "east block"
Winkler úr, kéretik elővenni fiatalabbik, kritikus és vicces énjét, nem a tehénben elpuhult főszerkesztőét. Ha még előásható. :)
Stibu36 2008.11.27. 17:00:27
KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.11.27. 17:03:09
Erre lenne való egy olyan alkalmazott, aki nem "tv-képes". Aki ugyan jól dolgozik, csak írni, tesztelni nem tud és/vagy botrányos a képernyőn. Annyi külsőst, meg mindenféle embert foglalkoztattok, hogy az igazán fontos helyekre nem jut célszemély. Lenne itt egy két név, akinek az irományai nem érnek semmit, de fizettek érte. Fizessetek helyíettük olyannak, aki mentesíteni tud téged a túlmunka alól, hogy majomkodhassatok a tévében :)
Rocko- 2008.11.27. 17:05:19
helyes-helyes! várunk minden frissítést! ;)
molniya 2008.11.27. 17:11:25
Ja, és a szombati adás nálam is főmüsoridő volt :)
Rocko- 2008.11.27. 17:18:51
"pl: eastblock, vagy csikós (ő csináljon inkább valami bontós lúzer blogot)"
ehehe, eltévedtél. értelmezd az iróniát, és olvass el pár Csikós cikket.
Winkler Róbert 2008.11.27. 14:31:35
ha ENNYIRE nagy a látogatottság, akkor vegyetek fel szerkesztôt, Ti meg, khhmm, Mars forgatni! :D
persze, viccelek csak, más lenne már az egész, nagyon más.
fkorbi 2008.11.27. 15:33:13
ehehe, anyám is nézte, pedig ô is egy antitalentum.
Alhazred 2008.11.27. 17:33:04
berliner 2008.11.27. 17:37:55
Lerystar 2008.11.27. 17:40:58
ja:
ki az a csinos lány a hátsó ülésen?
Eunos 100 2008.11.27. 17:45:46
AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.27. 17:53:44
Félelmetes!
Ez hiányzik, egyre jobban. A két majom egy kézikamerával ökörködik, és nyomatják a jó dumákat. Ez a természetes közegük.
A fene ette volna meg ott a totalcar-t, amikor elkezdett piaci tényező lenni, tévéműsorból.
Floyd · http://www.gazmegfek.hu 2008.11.27. 18:06:35
Volt újrakezdés, ami a "nép" döntő százalékának csak a sárdobálásra volt jó alkalom. Holott abban már tényleg nem a száraz adathalmaz dominált, inkább a show. Bálnamerci kopasz Karottával, szerintem pedig ez adta rendesen.
Meg ugye ők inspiráltak minket is, csináltunk mi is totalcart, és ha nem is az, de valami érdekes új paca a neten létrejött belőle, szóval én csak annyit mondanék, kösz srácok!
ONDREJ 2008.11.27. 18:23:11
Robiéknak egyetlen fontos feladatuk van, továbbra is ezt a színvonalas totalcar.hu-t kell készíteni!
A ker tv-zés színvonala egyenlő a nullával, nem szeretném ha a következő totalcar tv műsort fekete pákó művész úr színesítené. Tehát előre, na nem a lenini, hanem a totalcaros úton!
Harmatos Libaf.s 2008.11.27. 18:23:22
AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.27. 18:26:32
Floyd · http://www.gazmegfek.hu 2008.11.27. 18:34:30
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.27. 18:36:43
Nem rád gondoltam, konkrét az egy-két cikkesekre.
Negrogo 2008.11.27. 18:41:50
TenG 2008.11.27. 19:06:27
sunblind 2008.11.27. 19:23:13
Kicsit talán ahhoz hasonlítanám, mikor jónéhány éve elkezdtem a műtermi fotózást, és az elején sok ötlet, meg túlcsorduló kreativitás, impresszív eredmény, látványos sikerek, csak kicsiben. Manapság meg nőtt a projekt, és az egész ipari színtű futószalaggá változott, ahol a termék továbbra is szigorúan igényes, de nincs már mögötte napi egyediség, meg forrongó ötletvulkán.
Jó volt a totalcar akkor is, emiatt a két lökött miatt, meg ma is a színvonalas zsurnaliszták, és az igényes szerkesztés miatt. A mostani egy üzleti siker, az akkori meg egy szerethető kölyökkutya. Én a régit kérném, de érthető okok vezettek idáig, és becsületes munka, ami tisztelendő.
A Répát énis hiányolom, volt néhány cikke, ami zseniális írói vénára vall, ilyen tekintetben szerintem ő volt a legtehetségesebb a mancsaftból. Van egykét személyes kedvencem is. totalcar.hu/magazin/kozelet/ertmetlen01/?full
Persze a Róbert meg eladhatóság, képernyőtechnika, médiatechnika szakmai háttér tekintetben tehetségesebb talán. De ez van, nem lehet mindenki mindenben űbermensch. Szóval klassz párosítás volt ez a két madár tényleg. :)
KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.11.27. 19:45:08
L002 2008.11.27. 19:55:31
A „nép” teljes joggal sérelmezheti a TC tévéadásának megszűntét, hiszen egyik pillanatról a másikra szűnt meg minden előjel nélkül! Viszont Winklerrék álláspontja is érthető! Szóval ebben biztos nem lehet igazságot tenni, hogy legyen vagy ne legyen, az biztos hogy annyi ember csak nem lehet hülye aki azt állítja hogy jó volt…….. bár az is igaz mondás, hogy a csúcson kell abba hagyni………..
Javaslatom, hogy a Totalcar Tévéadás Fanclub szervezzen egy nyilvános temetést ahol mindenki, elbúcsúzhat szeretett tévéműsorától, így legalább békében gondolhatunk vissza a régi szép időkre, amikor még SZOMBAT DÉLBEN TOTALCAR volt a jelszavunk!
Szerintem Csikos illetve Rácz illetve a többiek nagyon is helytállnak a TC szellemében íródott cikkekkel, viszont azt is hozzá kell tenni, hogy nincs egy ember, aki folyamatosan a toppon tud lenni, mindig vannak mélypontok alacsonyabb színvonalú cikkek, bár nagyban befolyásol az adott téma is!
Amit Én személy szerint nagyon sérelmezek (és ennek már hangot is adtam egy-két fórumon és választ sose kaptam), hogy ha már egyszer kiadják az újságot, és úgy hirdetik, hogy csak ott és akkor olvasható cikkek, akkor ne legyen már, az hogy szép lassan visszaszivárognak ide a honlapra az ott megjelenő cikkek!!!!!!!!
lacnemeth 2008.11.27. 20:23:46
Számomra a csúcs,Karotta A8-tulajos cikke!
Ami esetleg nem olvasta még az feltétlen tegye meg!
Sörkálmán 2008.11.27. 20:32:55
A régi tévés TC-t azért szerettük meg, mert jófej gyerekek először mutattak be olyan autókat, amikről voltak elképzeléseink, esetleg rengeteg személyes tapasztalatunk is.
Ezért szereti mindenki a skodás filmeteket, meg az ilyesmi nosztalgiákat.
Az is frankó volt, amikor karotta mert vizesen driftelni egy új audival, miközben egy átlag halandó a volánjáig se jut el.
Tökös és szórakoztató volt, mert mindig hozott valami újat. Nem is az autó volt a lényeg, hanem a két gyagyás személyisége.
Mára a régi legnépszerűbb csotrogányok már mind megvoltak, és túl sem szabad spirázni a nosztalgiát, mert könnyen csömörít.
Talán a teljesség igénye az, aminek a következtében olyan irányba tolódtatok, ami sok mindenkinek nem tetszik.
Túl sok mindenről írtok. Én TC-függő vagyok, már korábban is megírtam egyszer. Mindent igyekszem elolvasni, ami megjelenik. Az RSS-ről leíratkoztam, mert a sok gumidokis meg olajdokis is jön vele, és anélkül is rengeteg már.
Nem marad időm dolgozni, annyi az olvasnivaló a fő cikkekből meg a hírekből is.
(Esetleg csinálhatnátok külön RSS-t fő cikekkről, külön Hírekről, külön a tanácsokról, külön totalbike-ról.)
Szóval sok a cikk, sok az ember, akinek bért kell biztosítani, sok a muszáj írás.
Kb jó fél éve már nem olvasok el mindent teljesen, van amit csak átfutok.
Hosszú távon úgyis csak a fasza cikkek maradnak meg az emberekben, és mindenki csak azokra vár.
A múltkor kifejezetten tetszett, hogy Rácz Tomi az egyik okos kis kocsit filmen mutatta be. Ilyet szívesen néznék.
Persze biztos sok vele a munka, de hát ha ez tetszik, akkor ez tetszik.
Biztos hallottatok már olyat, hogy valakik nem akarnak nagy cég lenni, hiába profik, hanem meg maradnak szinte garázscégnek, mert így élhet a minőségnek, és nem muszáj "termelni".
A mi cégünk is addig volt tuti, amíg a létszám 20 alatt volt. Ma túl vagyunk az 50-en, és kifogyott a spiritusz, unalmas. A jó gyerekek elmentek (saját kis cégben szórakozni tovább), maradt a massza.
Vagy ha ez nem perspektíva, akkor le kell rázni a kötelező olvasós béklyót és rábízni vkire, amíg te valami tökösségen törheted az agyadat.
Agyalj valami faszaságon, ami eltér a járt úttól, és tuti vonzaná az olvasókat.
Shadowbull 2008.11.27. 20:33:55
BMW M5, Audi RS4, Ferrari, Porsche... Es mind ugy csapatva, ahogy kell.
Karotta es Winkler, a tokeletes paros. Teveben is, cikkirasban is.
A mostani Totalcar a nyomaba sincsen. Sajnos.
Na megyek es megnezem megint az M5 meg az RS4 videot :)))
(Amugy tokeletesen megertem Karottat. Szimplan kiegett. Egy F1 utan ugyan mar mire all fel a cerka? Marpedig a TC-t az autok iranti szenvedely, a gyermeki rajongas tette azza, ami. Szep volt, elmult. Koszonjuk)
sb
pkelement 2008.11.27. 20:35:24
Egyébként kicsit talán javult a színvonal az utóbbi időben, bár lejjebb már nem mehetett, az is igaz.
Devla szépen összefoglalta ... :-((
Hun420 2008.11.27. 20:35:32
pkelement 2008.11.27. 20:36:31
Hun420 2008.11.27. 20:37:48
Istenem, de imadtam azokat az adasokat...
BMW M5, Audi RS4, Ferrari, Porsche... Es mind ugy csapatva, ahogy kell.
Karotta es Winkler, a tokeletes paros. Teveben is, cikkirasban is.
A mostani Totalcar a nyomaba sincsen. Sajnos.
Na megyek es megnezem megint az M5 meg az RS4 videot :)))
(Amugy tokeletesen megertem Karottat. Szimplan kiegett. Egy F1 utan ugyan mar mire all fel a cerka? Marpedig a TC-t az autok iranti szenvedely, a gyermeki rajongas tette azza, ami. Szep volt, elmult. Koszonjuk)
Tökéletesen így érzek én is!
AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.27. 20:59:36
bonifac · http://vezetek.blog.hu 2008.11.27. 21:03:58
Pl. hogy a Datsunnal tilosban állnak az sarkon? :-)))))))
Nekem is megvan az összes régi Totalcar. Lementve, CD-n, VHS túl sok lett volna. Az East Blockot nagyon rühelltem, viszont Csikós stílusa összetéveszthetetlen és élvezetes. Rácz Tomi pedig valóban sokat javult. Karotta pedig kár, hogy nincs.
Valaki azt írta Karottáról, hogy Répa. Erről Répa Kata jutott eszembe, és feljajdultam. Na az volt rettenetes. Akkor már inkább a Gyulai.
Lerystar 2008.11.27. 21:06:38
Hihetetlen, hogy nagyjából az egész magyar médiában ők ketten voltak azok, akik képesek voltak értelmes, színes, érdekes és vicces körmondatokat improvizálni a legkülönfélébb szituációkban..
Persze igaza van Robinak, hogy hát nem muszáj mindenkinek tévésműsort kreálni, emiatt nem lehet rájuk haragudni. De valahol a rajongókat is meg lehet érteni, hiszen két egyedülállóan tehetséges ember tűnt el így.
Kérdések: Karotta tényleg kilépett a TC-ből? Összevesztek Winklerrel, már nem is csinálnak együtt semmi projectet? Karotta mit csinál most??
AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.27. 21:13:41
J.Cs. 2008.11.27. 21:16:15
egy kerdesem van: Morzsi hany eves es meg pattog? ha van elado Morzsi szoljatok.
udv
Csanad
Raklem 2008.11.27. 21:21:39
ommm 2008.11.27. 21:36:49
Annyit pontosítanék, hogy jóval a TV előtt volt már villanymédium.
Nyakravaló 2008.11.27. 21:38:29
Ha megtehetitek, hogy nem dolgoztok együtt, a ti dolgotok. De ezért nagy kár. Ha az elválás oka személyes ellentét, akkor bőven elég, ha csak a "színpadon" mutatkozok együtt. A végén a Beatles tagok sem beszéltek sokat egymással. Na de ami megmaradt utánuk!
AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.27. 21:50:46
Nagyjából itt követtük el az első hibát. Akkorát markoltunk, mint egy nyíltszíni exkavátor, leforgattunk hét darab teljes anyagot, köztük sokhelyszínes körképeket, aztán ezt kellett belegyömöszölni 48 percbe. Ami korábban hátborzongatóan soknak tűnt, az a vágószobában ülve másodpercekké alakult. Mert annyi, de annyi csodálatos hülyeséget rögzítettünk. És értelmes információt! És a javát meg kellett gyilkolni. Potyogtak a könnyek."
EZEKET az anyagokat pl. fogjuk látni valaha?
HPG 2008.11.27. 22:12:41
Ezt csak azoknak üzenem akik hiányolják a látogató számlálót.
ratrider02 2008.11.27. 22:18:53
Azért néha most is nagy kínokat élek át, mikor az irodában elolvasok egy-két cikket. Nem bírom visszafogni a röhögést, pedig muszáj lenne mert a főnök velem szemben ül :)
Csontos Szigfrid 2008.11.27. 22:29:43
Nekem azért mindig jólesik olvasni bárki cikkét. Szerintem a felhozatal is jó, sőt sokszor nagyszerű. Valójában nekem mindegy is ki írja, ha jó cikket ír. De Winklernek és Karottának egyedülálló stílusa van. De azért szerintem még mindig a TC üti a legnagyobbat a netes autósmagazinok között.
HPG 2008.11.27. 22:39:54
Így érthető, hogy az új autókról nem írhatnak azt, amit szertnének. A régi, nem katalógus "anyósom szerint ami nem 0 km-es az ócska- érdekes felfogás!" autókról, pedig hiába csinálnának tv-s műsort, bár biztos szórakoztató, de annál nagyobb anyagi bukta lenne.
És ezek után nem kell lehurrogni, mert tudom, hogy ez jön, de ha logikusan átgondolod, akkor erre magadtól is rájössssz.
Köszönöm, hogy elolvassátok!
Justice RAT 2008.11.27. 23:00:31
Mikor berobbantam a nagyszülőkhöz, ahol a nagy család rendszeresen összejött, és elordítottam magam, hogy "Totalcar" mindenki kezéből kiesett ami volt benne, és kapcsoltak oda, mind a 3 tv-n. 6-8 felnőtt mindíg nézte, + az 5 unoka.
Kihangsúlyoznám, hogy nem értek a műszaki dolgokhoz, és még az autókhoz sem igazán, de ez volt akkoriban az egyetlen műsor, amit minden áron meg akartam nézni.
Az, hogy az interneten a kedvencekbe van a totalcar, az a minimum. Szinte mindent elolvasok, de azt meg kell mondanom, ez nem elégíti ki az igényeimet, mert élőben is szeretném látni.
Én egyszerűen nem hiszem el, hogy ez a műsor megszűnt. Számomra csak szünetel.
Fasírt 2008.11.27. 23:17:13
Sam8888 2008.11.27. 23:51:45
Winkler:
Az oké, hogy te szeretsz írni, mi meg szeretünk olvasni, csak ugyebár egyrészt a betűkön keresztül nemnagyon jön át egy csomó minden, másrészt meg az emberek lusták olvasni (mint én is, ehelyett itt ömlengek...). Nem muszály high-tech műsort összedobni, én pl azzal is megelégednék, ha egy-egy egzotikusabb modellnél az egy fő tesztpilóta magával vinne egy HD-kamerát és összehozna belőle valamit (á lá R8 teszt).
Ja és egy kérdés: nemtudja valaki, hogy melyik részben van, amikor Karotta és talán Winkler is vezetnek Astra kupás versenyautót egy versenypályán úgy, hogy mellette ül az instruktor? Sehol nem találom... :/
Sam8888 2008.11.28. 00:02:18
morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.11.28. 00:11:26
Én sosem voltam nagy tévézős, a TC-vel is előbb találkoztam neten, mint katódsugárcsőben. Az azonban a fenti jópár kommentből átsüt, hogy én lenni kissebbség, és igenis, ha nagy tömeget akarsz elérni, akkor a kertévé a nonplusszultra a mai magyarországon. Ez ugyan nem jó hogy így van, nem is lesz mindig így, de ettől még tény: éppen ti bizonyítjátok, a tévé felől ideterelt és -szoktatott jónéppel.
Aztán. Igaz, hogy igen nagy számú cikk jelenik meg, nekem feltünt. Csakhogy: ahogy az tömegtermelésnél lenni szokott, a színvonal is egyre többször hagy kívánni valót maga után. Ez persze szubjektív, mondhatjátok nyugodtan, hogy én teltem meg totálkárizmusokkal, ettől még tartom.
És aztán. Az tény, hogy olyan embertől, aki nem próbálta, furán hangzik, hogy "hazudtok egy autóról". Ám az is tény, hogy rendszeresen, és gyakran eléggé paraszt megoldással reklámoztok, írtok cikket pénzért. Kell, így működik, nincs vita. Ám régen is így működött a világ, akkor mégsem volt ennyire gáz a történet - vagy nem csináltátok, vagy sokkal elegánsabban oldottátok meg, nem tudom.
És végül. Karotta nyári hosszú interjúját nézve gondoltam bele: tényleg, mi is lett "az autós újságírás ámokfutói"-val? Úgy értem: azzal estetek neki, hogy itten nem lesz bértollnokosság, hogy nem érdekes, ha ideges az importőr, hogy vesszenek az összekancsintó firkászok, hogy égjen a más gumija nyugodtan. Aztán ez mostanra mintha eltűnt volna, sehol a fiatalos lendület. Ugyanúgy írjátok a reklámcikkeket, ugyanúgy óvatoskodtok a megfogalmazással (mert van különbség lehúzás és lehúzás között) és ugyanúgy elfogadjátok az importőr marketingbüdzséjét, mint bármelyik másik magyar autós médium. Akkor mitől vagytok ti jobbak - különbek?
Hát ez az, hogy már nem vagytok. És egy olyan társaságnál, ahol a másságot tűzik a zászlóra az elszürkülés a legnagyobb baj, ha engem kérdeztek..............
Szóval szerintem nem véletlen, hogy annyi olvasó sírja vissza az ún régi TC-t. Ez a mostani nem az ugyanis, és nem azért nem az, mert netes és mert nagy. Csupán a lényeg veszett el, semmi több.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.28. 07:20:09
Női magazinkoban, esetleg, de itt, nevetséges :( Szerencséra a mai Twingóban sincs, kezdtek leszokni róla? :)
Sörkálmán 2008.11.28. 08:33:38
Az igazi Guns'N'Roses is megszűnt.
Egyszerűen örüljünk, hogy megcsinálták, amit.
Most őszintén: jelentkezzen, aki utánuk tudná csinálni.
Amilyen ma a TC, az mondhatni egyenes következmény.
Amiért sírunk, az az, hogy a korábbi ifjabb saját életérzésünket szeretnénk viszont látni tovább élni.
Mint a drogos, aki azért lövi magát, hogy újra élje az első élményt, de az már sosem olyan.
Kurva nehéz elkerülni a változást. Ráadásul mindenki szarabbul él szerintem mint akkor, így senki nem tudja produkálni az X évvel ezelőtti életmódját.
Uff.
Rocko- 2008.11.28. 09:22:21
Sam8888 2008.11.28. 00:02:18
totalcar.hu/tesztek/mopedcar/
AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.28. 10:14:56
Azé' ez nem így van. :)
keletii 2008.11.28. 11:05:21
Nőtt a TC, és a netes felületre jut már csak idő-pénz-igény-stb:
a fentiekből kitűnik, hogy a TV adásra igenis (nagy) igény van. Szerintem itt mindenki kiegyezne azzal, ha pl csak 2 hetente lenne (de lenne!) szombatonként TC a TV2-n. Ez a szerkesztőknek kicsit lazább időbeosztást adhatna (nem kell kötelezően minden hétvégére elkészülni egy komplett adással, és így marad idő a netes platformra is, de mégis ki lesz szolgálva a nagyérdemű.
Vagy pl. minden hónap első hétvégéjén szombaton egy 1 órás adás. A "változás / új TC" jegyében pl. Winkler-Rácz-Csikós trió tesztelne-berhelne autókat / motorokat (traktorokat-tankokat... :D ;) Karotta miatt meg hiába rinyálunk, ha elment, elment... :( )
Szerintem simán elmehetne adásba olyan is, mint ami volt talán pár hónapja cikkben, hogy kimentek a kollegák Olaszországba egy veteránvásárra. Abból egy 1 órás adást szerintem probléma nélkül össze lehetett volna vágni, és még cikkben is érdekes (néhol vicces) volt, videóanyagban meg biztos überelhetetlen lett volna néhány poénos-autó/motorbuzis kommentel. :) És nem kell stábot vinni, a 3 kollega visz max 2 kamerát, és kész.
És, hogy miért reklamál 10-ből 8 ember a tv adás miatt? Nemcsak mert viccesebb volt, de leírni nem nagyon lehet azt, hogy milyen a porsche-audi-trabant-traktor hangja amikor pl odalépnek neki. Vagy leírni azt, hogy hogy farol ki a porsche segge a vizes kanyarban egy dolog, de Ti átéltétek azt, mi meg "csak" olvassuk. (ez most csak egy gyors példa) Látni az más, látni ahogy elindul a segge, hallani a motor bőgését és látni az autót csúszkálni. Egyáltalán látni az autót mozgás közben.! Ez az, amit egy cikk sem tud visszaadni, akárhány fotót is tesztek fel mellé, és szerintem nagyrészt ez (is) hiányzik a népnek. (nekem is :) )
A kérdés tehát: egy, a fent említett havi 1*1 órás adás sem lenne megoldható, úgy, hogy pl. Csikós-Rácz kollega is besegít?
Ez persze csak egy példa volt, jöhetnek még építő jellegű javaslatok... :)
The Good Boy 2008.11.28. 11:15:17
Ez mindent elmond szerintem rólatok.
És azok a tesztek, mint pl. a SSangyong rodiusus (a szándékosan esetlen szinészkedéssel-non plus ultra nálam).
AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.28. 11:29:38
The Good Boy 2008.11.28. 12:14:13
Ezt azért 15 év házasság után nem mondanám::)) Van más is az autón kivül:)
Egyébként megértem őket és ezt az érzést is. Gyerekkorom óta (5 évesen kezdtem) rúgom a bőrt, azaz állok a kapuban, ugymond igazolt játékosként. Még pár éve is úgy voltam vele, hogy nem akartam hallani a meccs végét jelző birói sípszót, és a meccs után közvetlenül már alig vártam, a következő edzés és meccs idejét. Most meg 35 évesen semmi tűz, vágy a játékra, pedig "szerencsére" sorban állnak értem a csapatok, egyre jobb ajánlatokkal és értetlenül állnak elötte, hogy miért nem akarok még pár évig védeni, amikor a legjobb kapus korban vagyok -szerintük. És nem akarják elfogadni, hogy kihúnyt a tűz, és nem érdekel már kicsit sem, sok volt a 30 év. Ráadásul nem akarok abba a hibába esni, hogy szemmel is láthatóvá váljon idővel a korral járó reflexromlás és a megfelelő kondi megkopása. Nem akarom akkor abbahagyni, amikor már jön a fásultságból adóddó gyengébb teljesitmény. Engem ne fikázzanak olyanért, amiért korábban istenitettek!
Nos valahogy igy vagyunk mi is a tc-vel, nem akarjuk elfogadni, hogy már nem füti őket a vágy a tv-zésre, más érdekli őket.
Követeljük, a folytatást, holott benne van a pakliban, hogy már nem lesz olyan mint régen és az senkinek nem hiányzik, hogy legyen 200 komment adás után, amiből 100 fikázás lesz. Már a 10 is sok lenne nekik valószinüleg, olyan magasan van/volt a léc. (emlékezzünk arra az időkre, amikor a sok ismétlő válogatás ment-jó, hogy van, de miért a régiek, miért nem új részek).
Sb fentebb jól irta le az F1-es példával. Én kiegésziteném az M5 teszttel is, amit állitólag a bmw marketingesei is mutogattak késöbb prezentációként.
Mert mekkora az, hogy olyan a fékhatás, hogy a fém diszités az előrelendülő kamerától megkarcolódik...
Dennis01 2008.11.28. 12:25:07
morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.11.28. 12:58:30
- autónánia by gyulavitéz, amikor S2000-et nem talált a hírdető Express oldalán, de nem keresi máshol, mert az nem hírdető. Egyszerűen nem tudom elképzelni Gyulavitézről, hogy ezt a kategóriát el tudná képzelni S2000 nélkül, ha valódi autónánia lenne, menne tovább, míg nem talál azt is
- autónána mai: téli csapatós verdák. Továbbra is csak a két hirdető oldal szerepel, de a felhozott paletta annyira színes, hogy senki egy szót sem fog szólni, pedig gondolom ezért a cikkért is forintra ugyanannyit kaptok, mint a másikért - mégis, ha a különbséget zongorázni tudnám.....
Még valami, a témában nem jártas kommentelőknek: a kertévé műsor elkészítésének és adásba kerülésének messze nem a technikai-emberi háttér a legdrágább része, ráadásul sokkal szigorúbb hírdetési szabályok vonatkoznak rá, mint a netes felületre. Drágább termék + kevesebb hírdető = deficites működés. Lehet, hogy kedvetek nincs hozzá, de szerintem ebben pénz kérdés is van. (Aztán persze én örülnék a legjoban, ha nem így lenne.) Szóval akik azt mondják, legalább egy kicsit csináljatok, kéthetente-havonta, azok, egy anglicizmussal élve: a rossz fát ugatják....
Opelfan 2008.11.28. 13:09:38
AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.28. 13:50:18
Agr3ssor 2008.11.28. 18:23:59
Szerintem nem én vagyok az egyetlen, aki ezt a műsort nem feltétlenül csak az autók miatt szerette... (igaz én szombaton ritkán néztem, de a neten bepótoltam mindent) Hiába olvasgatom a posztokat, meg a cikkeket... Legbelül úgy érzem: Ez nem az igazi...
És ami hiányzik: Winkler Robi arckifejezése, amikor a 2006-os Impreza WRX Sti motorja megszólalt... Vagy a Corrado VR6-nál... Vagy amikor a 4 Swiftnek a tesztje volt... ("ANYÁM, ezres háromhengeres Swiftje...") Az állandó hülyeség... A bohóckodás... A majdnem felboruló Chevrolet Aveo... A váratlanul jóra sikerült Logan... A kutya a Twingo kipuffogójából... A sok semmitmondó design-tervező hülye neve... A kis Clio sport, meg a félőrült (jó értelemben) operatőr tulajdonosa... A babakocsi a Thalia seggében... A repülőtér... Az irónikus arckifejezések... A gúnyosság Karotta részéről, néhány szánalmas dolog láttán... Lost török módra egy Dacia Logannal...
"A másodikakra senki sem emléxik... Tudnának mondani egy embert, aki valamiben a második legjobb volt??? Na jó, ott van például a Winkler..." (Skyline)
Kérdezem én: ezeket a förtelmesen jó, és szórakoztató dolgokat vissza fogjuk mi még kapni posztok, és cikkek formájában?? A választ sajnos tudom... Soha a büdös életbe... Én még azt sem bánnám, ha a tévébe nem is vetítenék a részeket, csak a nertöl lehetne leszedni őket... De vizuális anyagot kapnánk legalább kedvenceink részéről... És én ettöl boldog lennék.
Még olyan autók tesztjét is megnéztem, ami egyébként egyáltalán nem is érdekelt... PL. : Fiat Idea... És az egyik legjobb rész szerintem... De nyilván nem az autó miatt!!
Sajnálom, hogy a TC-s mag részéről már a hajlandóság sincs meg... Mert nagyon jó csapat voltak... És olyan műsort csináltak, amit senki más nem tud... És ráadásul még autókról is szólt!!!
Azt különben észrevettétek, hogy a Népítélet irományok nagy része erőteljesen Winkler-Karotta stílusban íródott?? Biztos véletlen... Egyszerüen nem hiszem el, hogy annó ezt nem csinálták szívesen, és szívvel-lélekkel... Mára a kedv sincs meg hozzá?!?!? Ez engem nagyon elkeserít...
sporting1.6 2008.11.28. 20:49:08
Köszönöm:-)
mv3 2008.11.28. 21:27:39
Akkor kezdett felhigulni a történet, amikor Orosz Balázs elköszönt, illetve amikor Karotta elment. (Külön üde örömforrás, ha néha fölfedezhető, egy Winkler Róbert cikk.)
OP búcsúleveléből kiderült távozásának oka, érthető az elválásotok, csak sajnos azóta nem oldótott meg a hiánya. (Nem a postok mennyiségére gondolok)
Karotta és OP pótlására kitalált színesítést inkább higulásnak érzem, és ez leginkább azért szomorú, mert látni mögötte a sok munkát. És mégis.
Jó vannak kivételek, Csikós Zsolt írásai igazán szenzációszámba mennek, a legjobb amit tehettek, ha rögtön aláírattok vele egy hosszútávú munkaszerződést gazdasági válság ide- vagy oda.
(Szuper írói véna, hibátlan önirónia, nem is értem, miért nem finanszíroz meg számára valaki egy könyvkiadást -jó nem két fillér.)
Ellenben a tizedik toyota törésteszt, ráadásul ugyanabból a Tóth Zoltán tollból... lehetne a következő hétfői értekezlet egyik pontja, hogy teszteljen inkább. Annyi karoszérialakatos, törött autó fetisiszta szerintem nincs az olvasók között, igaz lassan elfogy a toyota modellpaletta, mi is lesz még, aygo, camry?!
Megoldás lehetne, ha legalább külsősként néha lenne egy-egy OP publicisztika, és Karotta legalább havonta visszalátogatna - mondjuk első körben írhatna az avantime-ról.
Tényleg lelkess olvasótok vagyok, hajrá!
GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.11.28. 21:42:56
a legjobb rész szerintem az, mikor a Karotta mondja, hogy "A nem mentünk gyorsan-ban az a legjobb, hogy nem lehet posztumusz mondani"
ezen betojtam a röhögéstől
AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.28. 22:09:18
Boleslav_ 2008.11.28. 22:22:06
Az a Skoda az enyém a mai napig (megfogadtam a tanácsát és mégsem adtam el) és nagyon jó volna ha láthatnám a teljes verziót a tesztről. Ha megvan és hozzáférhető valamilyen módon eljuttatnátok nekem? Nagyon örülnék neki... Előre is köszi!
Raklem 2008.11.28. 22:34:43
Szeltoloo 2008.11.29. 00:39:47
mv3 2008.11.29. 13:49:29
Elnézést, természetesen elrontottam, Péter az a Balázs (legalább az OP monogram helyes:o)
ChPh 2008.11.29. 14:26:46
Azt viszont levontam a hozzászólásokból, hogy legalább két réteg van, aki olvas: van aki fanatikus és meglátja a hibákat is, és a másik fanatikus, aki meglátja a jót...
Igen, vannak hibák, és igen engem is irritál a bújtatott hírdetés, pláne az autónániában. baxus, halott ötlet ezt az expresst futtatni, pláne mikor bevallottan is gyenge. Persze értm, péénz nagy úr, anélkül ninvcs nekünk TC semmilyen sem. Én nem érzem, hogy annyira rosszak lennéneka cikkek, inkább úgy mondom, már nem függetlenek... nem örömből íródik mind, hanem inkább munkából... sóhaj... konklúzió? nincs? változás? Párunknak igénye lenne rá az biztos, a nagy többségnek nem annyira, vagy mindegy. Hogy akarják-e (ez persze költői), az nem rajtunk múlik...
én még kitartok, mert napi rutin
és jó volt újra TCTV-t látni
AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.29. 17:32:47
kocapecas 2008.11.30. 00:22:11
Szerintem meg a Winkler azon kijelentése hogy milyen fasza ez a TC hááát....
szerintem meg döglődik.
nincs vagy alig van összehasonlító teszt, a sima tesztek szarok tisztelet a kivételnek, meg úgy minden másról szólnak csak nem az autóról. A cikkírók zöme pffff:) az a najóvan... kategória. A Csikós cikkei sztem jók meg a Ráczéi is de a tóbbi???? áhhhh Mér ment el a Bazsó? összekaptak vmin WR-rel??(stex) mer sztem inkább vmi ilyesmi mint ez a kiégtek duma. egyébként meg autórajongó vagyok nem Winkler rajongó. Sztem simán nem fért meg 2 dudás... mint Raul meg Ronaldo anno a Realban ennyi. meg aztán Karotta messze jobb volt akkor is mint Winkler. mosmeg má Csikós is jobb. sőt a TC-ben most ő a legjobb. sztem.
The Good Boy 2008.11.30. 11:16:18
Szóval ezt még az én fentebb irt focista példám ellenére sem értem, mert pl. én még a tévében sem nézek európai focit, csak amcsit, de pl. Bazsó azóta is csapat drifftelve, meg Aventimeot hajt, szóval belül autóbuzi maradt Ő.
AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.30. 12:39:59
Azé' ennyire ne legyünk má' válogatósak hogy ez unalmas, magyar kis újságíró létünkre.
Bende Tibor 2008.11.30. 21:56:07
A mai gazdasági világban az autós újságírás nem arról szól, hogy egy-egy autós újságíró milyennek lát egy autót, hanem arról, hogy az autógyárak marketingesei mennyit fizetnek azért, hogy az ő terméküket, az újságíró, mint a szakma "profija" az ő elképzelésük szerint tálalja az olvasó, néző elé.
Így érthető, hogy az új autókról nem írhatnak azt, amit szeretnének.
Morphine
Szóval szerintem nem véletlen, hogy annyi olvasó sírja vissza az ún régi TC-t. Ez a mostani nem az ugyanis, és nem azért nem az, mert netes és mert nagy. Csupán a lényeg veszett el, semmi több.
Srácok!
Azt gondolom, hogy erre reagálok, mint a vállalat ügyvezető igazgatója. Én magam is Totalcar fan voltam az első pillanattól kezdve, az első TC cikk a Vontató vontatót vontató vontató volt, amit olvastam. Ha ez mond valakinek valamit.
Az összes TV-adást megnéztem, hol rendes műsoridőben, hol ismétlésben, hol a weboldalon, mielőtt idejöttem dolgozni.
Most pedig vitatkoznék az itt elhangzó feltételezéseken alapuló vélemény kinyilvánításával, mert nagyon rossz irányba tud menni a beszélgetés, ha tényként kezelünk dolgokat, amik nem azok.
Most idemásolhatnék legkevesebb 10-20 url-t amik alapján az importőrök szerettek volna peres úton elégtételt venni az írásainkkal szemben, de legalábbis hosszú és kellemetlen hangvételű levelezés alakult ki a cikkek miatt, nemegyszer ügyvédek közbeiktatásával. A legutóbbi ilyen a Winkler valamelyik hozzászólásában is benne van, Cadillac teszt. De nem az egyetlen, szinte havonta előfordul, hogy importőrök vagy cégek felkeresnek bennünket, hogy azonnal változtassunk meg, vagy vegyünk le teszteket, népítéleteket, blogposztokat. Nem vesszük le.
A másik, hogy ez a blogposzt eddig 145 hozzászólást élt meg, ennek zöme arról szól, hogy régen jobb volt. Ha a statisztikákat megnézem, akkor az itt megállapított 2002-2004 hőskorban napi 20-40 ezer olvasó volt. Ma meg van úgy 90 ezer naponta. Tehát hetvenezer ember szerint jobb most a Totalcar, mint 2002-ben volt, hiszen most olvassák, akkor meg nem olvasták.
És persze, azon vagyunk, hogy minél jobbak legyünk. Van egy rakás új rovatunk, készülnek videók - ugyan kevesebb, mint régen -, szolgáltatunk, és egyáltalán. Szeretjük ezt csinálni, illetve EZT szeretjük csinálni. és nekünk az a siker, amikor olyan olvasói levelek jönnek, mint Csikós nagyköveti Trabant cikkére, aminek az aláírása az volt, hogy egy vidéki nagymama. Ez a siker és a statisztikák.
Ami pedig reklám, amellett ott az X vagy odaírjuk, hogy hirdetés. És ez így is lesz, amíg Winkler a főszerkesztője és én az ügyvezetője vagyok ennek az újságnak.
Persze pont azon - is - dolgozunk, hogy ne nőjön meg feleslegesen a szervezet, és garázscég maradhasson. Így, hogy az alkalmazotti létszám 10 fő alatt van, szerintem sikerült.
Ja, és a fentieket nem ér mentegetőzésként értékelni, pusztán reális képet festettem arról az eltérésről, ami a szerintetek van és a valóban van között van.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.01. 08:30:23
Egyszerűen ennyivel több embernek van netje, és nem mindenki kommentel...
Az hány olvasónak számít ha én napi 25x ránézek, van-e valami új?
Agr3ssor 2008.12.01. 08:45:49
Az oldal látogatottsága valószínűleg azért nőtt, mert ez az 1 lehetőség maradt. És most teljes egészében a saját magamból indulok ki...
Remélem jobbra fordul majd a helyzet. Én nem fogalmaznék úgy, hogy jobb-rosszabb lett a TC... Egyszerűen más...
The Good Boy 2008.12.01. 10:03:18
2002-ben nagyságrendileg sokkal kevesebb nem volt az országban, és sok TC fan azt sem tudta, hogy a tv műsornak van netes változata is. Plusz én is kiveszem a részem a 90 000 kattintásból legalább napi 10-el:)
ommm 2008.12.01. 10:05:39
"és sok TC fan azt sem tudta, hogy a tv műsornak van netes változata is"
Igen. Aztán jön és volt TV műsort akar kapni a neten is, mert ő azt ismeri. Nem a TV csinálta a TC-t, hanem a TC a TV-t. Nem mindegy.
Itt a gebasz.
morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.12.01. 16:04:09
kedves Tibby, ha jól látom ez a becenév :-D, én legalább egy kicsit ismerem a világot, amiben mozogtok, az autó-importőrös részét egész jól ráadásul, tudom, hogy amit írsz, az igaz és jogos, kár is rajta vitatkozni, valószínüleg nem sok út volt előttetek, amikor elindultatok erre. Nem is ezért írtam a hsz-t, ez azt hiszem látszik is belőle.
Tény azonban, amit itt már rögtön többen is kommenteltek a megszólalásodra, hogy a nagyobb olvasótábor, bár a megtartása-kiszolgálása a ti dolgotok, alapvetően a net általános terjeszkedésének IS köszönhető, egyrészt. Másrészt abban is van igazság, hogy olyan komplett netes autós fórumot, mint ti, nem csinál más az országban. Jó márkanév (a TV miatt) + radikálisan szélesedő potenciális olvasótábor + nagyjából egyedi termék = ez a 90k akár több is lehetne.
Amit én mondani akartam, nem kétségbe vonva, hogy nem rossz, sőt, amit ma csináltok, az az, hogy azért van sok ős olvasóban (mint én is) és a TV felől érkezettekben hiányérzet, mert nem úgy indultatok, hogy "csinálunk egy új autós médiumot", hanem úgy, hogy "megváltjuk az autós újságírást". Amit te írsz, abból is az derül ki, hogy ez nem sikerült, egyszerűen a hazai autós világ (benne a túl erős importőrökkel és gyenge gazdasági háttérrel) nem viselte el azt a szabadságfokot, ami mindannyiunk példaképében, az angoloknál működik, és amit a TC itthon meghonosítani szeretett volna.
Szomorú történet, és egyértelmű történet. És szerintem el nem ítélhető, hogy emiatt van hiányérzet, hogy ne mondjam: szomorúság azokban az olvasókban, tévézőkben, akik azt remélték, sikerül a kísérlet.
Azért én is, meg szerintem a "régiek" nagy része, jövünk minden nap, legfeljebb gyakoribb a csalódás, mint 2002-ben volt.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.01. 16:04:38
Egy időben nyitotttok blogbejegyzést a teszteknek.
Azért szűnt ez meg mert egyes írók cikkeit jól lehúzták a kommentelők, vagy miért...?
TH 2008.12.01. 16:30:49
Hát tévés korszak előtt nem volt olyan ismert, és nem volt annyi embernek hozzáférése. Ettől még akkor jobb volt, de ez nem jelenti azt, hogy most rossz lenne. Ha az lenne, akkor most nem lennének itt ezek a kommentek, hiszen a kutya se látogatna ide.
ommm 2008.12.01. 17:23:48
Minden szerző szíve-joga csinál-e posztot a teszthez. Nem kötelező. Legalábbis én úgy tudom.
KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.12.02. 14:20:55
Ford Transit Sport:
Kéne! [ ]
Szívódízellel, hatvan lóerővel kéne![ ]
Inkább egy strandkorlátkék IFA kéne [x]
Mi az a Ford? [ ]
:D:D:D
ChPh 2008.12.02. 15:13:48
Én nem úgy érzem, hogy rosszabb lenne, inkább más, nagyon más a stílus. Hogy ez kinek tetszik már más kérdés. Én csakazértis elolvasom a cikkeket :D
Sörkálmán 2008.12.05. 22:32:08
Szerintem jó a TC most.
Az, hogy sokaknak a szívéhez közelebb áll a régi TV-s, az azért van, mert akkor még nem volt Robi meg Karotta kikupálódva, és mindenki olyannak látta őket, mint bármelyik csereket a szomszédból, aki történetesen csinál egy műsort.
Mára már mindenki ismeri a nevüket, és ilyenkor már megy a skatulyázás meg a megközelíthetetlen "celeb" jelenség (bocs, nemtok jobb hasonlatot).
Bárki közelebbinek érzi magához a szomszéd srácot mint egy országos napilap cikkíróit.
Ez meg már erősen magyar-jellemző.
iszits 2011.01.08. 20:52:11
Én úgy gondolom a TC akkor is jó volt.. most is jó.. Olvastam Tibby levelét. Nyilván technikai okai is lehettek a mínusz 70ezer olvasónak, meghát egyre többen ismerték meg az oldalt, nem beszélve a hatalmas űrről, amit a TCTV hagyott maga után. Szinte biztosan állítom, hogy sokan csak éppen a TCTV megszűnése után jöttek rá, hogy a TC-t továbbra is mindennapjaik részévé tudják tenni.
Nekem személy szerint nagyon hiányzik a TCTV, meg karotta írásai is. Tudom, hogy változnak az idők és semmi sem örök, de titkon azért még mindig bízok benne, hogy egyszer még lesz TCTV. Méghozzá klasszikus formában (itt a szószerinti TVadásra gondolok). Hallottam rádióban, olvastam neten, fórumban, emailben is Winkli meg Karotta gondolatait a tévézésről, hogy igazán nem ezt szeretik meg stb.. ez belátható, elfogadható indok, de ettől függetlenül is kitartok amellett, hogy a TCTV nagyon hiányzik a magyar (jelenleg még)analóg audiovizuális médiából.
Az egyedüli ok, amiért talán mégis szerencsés, hogy nincs TCTV, az a magyar televíziós média bődületes mértékű elkurvulása. Semmi közöm a médiához, de laikusként úgy gondolom, hogy ha még továbbment volna az adás, akkor sajnos valóban elsüllyedt volna a magyar média pöcegödrébe, és nem azért meg egy rossz, vagy átlagos produkcióról lenne szó, hanem azért mert Magyarország valahogy ebbe a celebekkel kikövezett médiamoslék világba csapott át.
érzitek a különbséget.. TCTVidejében: tévés majmok .. most: celebek ....talán valakinek ez mond valamit..
Totalcar forevör!!
Az utolsó 100 komment: