Heti merítés

  2008. november 23. - Nyegleo Címkék: népítélet

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Régi álmom volt egy piros zsiga

a második (NŐI!) tulajtól, aki nagyon kímélve használta hétvégenként, arra gondoltam, hogy ennél jobb vétel nem is kell

Adott volt egy 20 éves bx, meg félmillió jómagyar forintocska...

Közben felregeltem a nissanrajongók legnagyobb hazai lapjának fórumára is, ahol elmeséltem a sztorimat... Na hogy én ott mit kaptam...:S Ott tudtam meg hogy mit is kéne jelentenie az eGT-nek...

A gépállat

gondolj egy autóalkatrészre ! ...Gondoltál ? Na az is szar volt ! Gondolj még egyet !..meg van? Ja persze , hogy az is . Ne erőlködjünk tovább. Megmondom az egyetlen ép alkatrészt . Hátsó lökhárító.

Folytatásos regény

Első
Második
Harmadik
Negyedik

Egy simai dohányföldes kiránduláson lett vége, földúton beelőzött a jobb hátsó kerék...

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr15783968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Good Boy 2008.11.23. 14:03:13

Megható sztori a nissanos happy end-el:)

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2008.11.23. 14:37:52

Ettől az alufóliás csapágypótlástól égnek áll a hajam... De legalább nem adta fel, megcsinálta rendesen :)

karexxrookie 2008.11.23. 14:41:29

a vareszos nagyon jo..de a Nissanos az total szivas..alufoliaval potolni????....ien koklereket akasztani kene...de fo h megvan csinalva normalisan es mukodik mint egy rendes jarmu

loláb 2008.11.23. 15:12:03

Vicces. A nissanos megveszi az autót, a motorja szar, a futóműve szar, a kasznija szar, motortcserél, kasznit, futóművet újjíttat, de megérte a pénzet: Igen

Balga egy ember...

Krisi 2008.11.23. 15:15:11

Digó Limó is frissült!!!!!!

Aldo Moro 2008.11.24. 09:28:20

Krisi: ne csináld már, még a végén belepirulok, hogy még itt is én és a taligám. Ismerem a fiút, aki a Nissannak csinálta a kipuffot. Kicsit a világ.

loláb 2008.11.24. 10:20:00

"...elparasztizálódik..."

Ember, Te zseniális vagy!

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.24. 11:44:28

"Azt hiszem a sokak által emlegetett Lada illat, az valójában benzin szag, de hazudtoljatok meg:)"

lofaszt

oggy71 2008.11.24. 16:34:12

A Digo Limo ismét nagyon jó !!

totyy528 2008.11.24. 17:45:16

A Nissanos megérdemli. Azt is, hogy ennyire szeresse...:-)

volgapierre 2008.11.24. 19:16:20

A jellegzetes Lada-, Moszkvics- és Volga-szagot részint valóban az olaj és a benzin szolgáltatja, főleg ez utóbbi típusnál, de nem ez a fő alkotóelem. Az utastér kárpitjainak, a műbőr bevonatoknak, a gumiszőnyegeknek és a műanyagoknak van ilyen illata.

Tapasztalataim szerint a Moszkvics-szag a legmakacsabb: mindegyik általam ismert Moszkovács képes ezt a szolgáltatást nyújtani, éspedig a mai napig, de egy évek óta kert végébe tolt, szélvédővel sem rendelkező (!) kocsiba beleszagolva is azonnal megcsapta az orrom.

Ha valaki újrakárpitoztatja az autóját, lecseréli a szőnyegeket, jelentősen csökkenni fog az illat-intenzitás. A felújított utasterű szovjet autóknak szinte, vagy egyáltalán nem marad meg a szaga, kivéve az olaj- és benzin-aromát. Többek között ezért is szeretem az eredeti állapotú szekereket.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.24. 19:24:52

nekem is csak addig volt olyan, ameddig ki nem irtottam belőle az összes kárpitot..
na mai fejjel az előtt kellett volna abbahagyni.
azt hiszem egyébként hogy a szag valahogy a szőnyeg alatti (egyébként kiválóan nedvszívó) hangszigetelőanyagból jön, ami az évek alatt összerohad a vízzel

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.24. 20:53:43

Valaki elmagyarázná, hogy lehet gázzal keresztbecsúszva fordulni egy Yarissal?

totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=37925

Krisi 2008.11.24. 23:40:15

AP: nyilván átalakította hátsókerekesre :)

Agr3ssor 2008.11.25. 08:25:10

"Ha túl gyorsan esünk be a kanyarba, akkor keresztbecsúszik, ahogy a nagykönyvben meg van írva: nem tör ki se az orra, se a feneke."

Persze... A kersztben csúszó autók azok pont túlkormányzottak, és kitör a fenekük... Kicsi fogalmi zavar, de semmi gond...
Kiegészítésül néhány 1.3-1.5-ös vas, ami ellen hangyányi esélye a Yarisnak: Suzuki Swift gti... Honda Civic 1.5 Vtech, vagy akár a sima... Seat Ibiza Sport 1.4... Hyundai i30 1.4 96le... És a sor végtelen lehetne...

Aronaron 2008.11.25. 08:30:48

A gépállathoz egy kis nyelvtani okoskodás:
Nincs olyan hogy "penetrális bűz hatja át". Egyrészt lehet valami penetráns (átható), másrészt - ha erre gondolt - akkor is idétlen az átható bűz hatja át kifejezés. Uff!

Bontószökevény 2008.11.25. 09:19:21

Lada-Lada! Hjaaaj.... Régi szép idők! :)

hottentotta 2008.11.25. 11:31:19

2 napja nem volt poszt... mivammá? odaért a recesszió? :-)

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.25. 12:41:04

Most hívott egy cimbim, olajcserénél melléfolyt az olaj, nem használt tölcsért..
Azt mondja jó egy deci lefolyt a fölre, végig a hengerfejen, blokkon, leömlőn, majd a leömlő hajlatánál csöpögött le.
Azt mondtam neki, hogy törölje le amennyire tudja, valami papírral..
Szerintetek mit csináljon még?

Én nem tudok más okosat javasolni, de tudtommal a motorolaj rohadtul gyúlékony.

Agr3ssor 2008.11.25. 12:43:46

Nyitott mocitető... Poroltó kéznél... Nyilván letörlés... És járatás sokáig... Ha olyan meleg a moci, hogy 4-5x kapcsolt a venti, és nincs gond, akkor valószínűleg nem is lesz...

w a s d 2008.11.25. 12:46:57

Szerintem nem gond. Akkor az összes (kívülről)olajban fürdő gépezet lángokban állna.

w a s d 2008.11.25. 12:50:05

Gépezet alatt értve a koszos- olajos motort az autóban.

w a s d 2008.11.25. 12:51:05

De föl szerintem már csak olyan meggondolásból sem gyulladhat, hogy akkor elégne az összes olaj a motorban.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.25. 12:56:46

Amelyik bekerül az égéstérbe, az el is ég :)

Kimentem a garázsba, egy hosszú gyufát belemártottam olajba, a hegyét kivéve. Meggyújtva gyönyörű fekete kormozós lánggal égett. A leömlő, ami 600 fok, meg 700, csak van olyan meleg, mint a gyufa feje.
Ez nagyon gáz, de nem tudok mit tanácsolni. Vannak ilyen olajfolt-eltávolító sprék, ne csapassa le vele a motort?

Rocko- 2008.11.25. 13:42:34

gumival kerve marha büdösen ég. az biztos. :D

törölje le, ennyi. ami rászárad, az meg nem fog kigyulladni.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.25. 13:48:34

Lehet hogy délután átmegyek megszakérteni a dolgot..
Ez nem tréfa azért.
(faszé csinál ilyet valaki otthon, ha annyira balfasz, hogy melléönti az olajat??)

Agr3ssor 2008.11.25. 14:11:23

Brigi... Mármint Brigéciol... Oldja az olajos-zsíros szennyeződéseket... Motortisztításra is használják... Ezért gondolom nem tűzveszélyes...

loláb 2008.11.25. 16:18:35

AP,

Nem kell parázni. A régebbi motoromnál az olajszűrő a leömlők mögött volt. Minden olajcserénél a szűrőben lévő olaj ráfolyt a leömlőre. Jó büdös füsttel, de leégett róla, egyszer sem gyulladt be a motor.

(szvsz annyira nem lhet gyúlékony a motorolaj, különben hogy bírná az olajlehúzó gyűrűk mögötti kb 5-600 fok lehet a dugattyúfal-hőmérsékletet.)

loláb 2008.11.25. 16:22:18

Mármint hogy nem lánggal égett le, hanem csak szép csendben elfüstölt, kb 10-20 perc alatt.

(mondjuk előtte én is letörölgettem, meg amennyire lehetett brigéciollal lemostam, de azért olyan nagy ügyet nem csináltam belőle, bőven maradt rajta)

Aldo Moro 2008.11.25. 17:19:54

AP: ahány helyen az én taligámban elő szokott fordulni a motorolaj, már régen leégett volna. Ha van mód rá, takaritsd le, de nem kell parázni, vagy szépen elfüstölög, vagy ott marad és olajsár képződik belőle.

Krisi 2008.11.25. 17:57:07

Agr3ssor:
"Kiegészítésül néhány 1.3-1.5-ös vas, ami ellen hangyányi esélye a Yarisnak: "

A Suzuki Hayabusát kihagytad, azis ezerhármas :)

Agr3ssor 2008.11.25. 19:21:37

Krisi:

Emléxem amikor annó Kresz tanfolyamra jártam... Cigiszünetben kimentünk beszélgetni. Az egyik srác lelkesen azt mondta: Ha hazamegyek jól meghajtom a Suzukimat... Erre megkérdeztük, milyen van neki... A válasz: 1.3-as... Nem túl feltűnően, leplezett szánalom-vigyorral összenéztünk páran... Erre a srác: Ja nem ba...meg, Suzuki Hayabusa... Én az A korlátlant csinálom...
Egyböl másképp festett a dolog... :)

loláb 2008.11.25. 20:53:01

Hayabusa téma:

Jópár éve, mikor elsős voltam gödöllön, az egyetemen (levelezőn), a fizika előadások mindíg a konzultációks napokon reggel nyolctól kezdődtek. Volt egy budapesti srác, egy-két évvel idősebb nálam, egyszer sem volt ott az első előadásokon, Ő járt hayabusával.

Természetesen eljött a vizsga napja, várakoztunk az iroda előtt, előadta a srác, hogy mennyire nem tud semmit.
Mi meg mondtuk, hogy:
-ugye-ugye, miért nem jártál be az előadásokra?
-Nem volt kedvem lelassítani az autópályán.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.26. 16:20:12

Köszönöm a válaszokat.
Hát annyi történt, hogy letakarította, géptető felnyit, motor beindít, aztán üresjárat bemelegedésig.
Két poroltóval álltunk készenlétben, én a vas alatt feküdtem, a kolléga a géptető alá bújt.
Semmi kigyulladás nem történt.
Utána a biztonság kedvéért egy 80km-es úton meg lett küldve, de túlélte.
Kacsaseggű Megane.. A franc se gondolta volna, hogy nem gyullad ki. Elvégre francia :))

Krisi 2008.11.26. 19:58:17

loláb: Ez teccett :D

Seca81 2008.11.26. 21:38:38

Tényleg nem szemétségből de ezt nem hagyhattam ki...

www.hasznaltauto.hu/2565156_ford_mondeo_2004
süti beállítások módosítása