Rendőrmotorral át a piroson

Vagy mégsem?

  2008. október 07. - RT76

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Miért nem a ... lett az év autója?
2008-11-17 17:43:00

Szóval az Insignia az. De most miért? Tényleg? Akkor már miért nem a Skoda Superb ? Abban legalább van egy

Harci bálna Amerikából
2008-11-14 11:08:00

Aszongya Zoli nevű olvasónk, hogyaszongya: "Szia, a Mercit vagy egy honapja kaptam le Julian-ban. Vagy 60-70 km-re

Az autóbuzi szemüvege
2008-11-12 01:17:00

  Nem tudom, mihez kötöttem volna a dolgokat az automobilizmus előtt. Talán névről ismertem volna a falu

Családi barátkozás a Mazda6 kombival
2008-10-30 13:00:00

Miután Winkler kissé fanyalogva, minden lelkesedés nélkül számolt be magazinunk hasábjain kalandjairól a


Olvasónk, az utikalauz.hu főszerkesztője küldte az alábbi filmet, ami a kétkerekű rendőrnek az Új Rend szerint száz rugójába fájna, ha lenne igazság a földön. Ezt küldte mellé:

Hello!

A múltkor írtál a veszprémi kameráról, ami figyeli a piroson áthajtókat. Videóra
vettem, amint egy rendőrkocsit követő rendőrmotoros piroson megy át. Ha hírt adsz róla, adom.

Aztán még kicsit leveleztem, megkérdeztem, rendszám nincs-e. A válasz:

Én tudom a rendszámokat is, de annyira azért nem akarom magamra haragítani őket. Az eredeti felvétel egyébként jobb, csak nagyon hosszú, meg közben bazdmegeztem is.

Na de elég a szócséplésből, lássuk a medvét. És mondjátok meg: szerintetek piroson ment át, vagy sem?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr11701128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stock 2008.10.07. 23:04:45

sztem működni fog..
hidd el nem olyan okosak (többnyire, de biztos van kivétel)
volt már rá példa hogy több ismerősömet elkísérték az automatához kivenni....
elég nagy az arcuk és emiatt óvatlanok...!

simán soha nem vesztegetném meg, az túlzottan felháborít!
egyszer úgy úsztam meg a traffit, hogy igazoltat stb... "László ez olyan 30-40 ezer lesz, ha feljelentem" ezt kb nem túlzok 20 szor mondta el, csak néztem rá bambán... mire közölte, hogy vegyem úgy, hogy figyelmezetetett... és most ennyi :DD

Stock 2008.10.07. 23:06:50

jah az hogy én mi miatt adtam neki onnantól mellékes lesz, hogy ő van vesztes szituban, amit megfejelek azzal, hogy megfenyegetett, hogy fizessek....
onnantól tök mind1, hogy mit követtem el... (persze nem árt, ha nincs felvétel róla) :)

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.10.07. 23:11:52

"jah az hogy én mi miatt adtam neki onnantól mellékes lesz, hogy ő van vesztes szituban, amit megfejelek azzal, hogy megfenyegetett, hogy fizessek....
onnantól tök mind1, hogy mit követtem el..."

És, ha te vagy a felperes, mivel bizonyítod az állításodat?

JaniV 2008.10.07. 23:12:20

Legközelebb, ilyen, vagy hasonló esetben ne siess elhagyni a helyszínt, pakolj, vacakolj pár percig, meglátod, milyen rejtekhelyek vannak a ruházatban, a kocsiban, stb, hogy cserélnek, stb. Meg fogsz lepődni!

TMP 2008.10.07. 23:20:10

Jó látni, hogy Magyarországon csak olya emberek élnek, akik mindig betartják a KRESZ-t, soha nem mennek 52-vel városon belül, megadják az elsőbbséget, nem állnak meg a parkoló közepén (előző téma), vagy nem szaladnak bele egy piros lámpába.
Az itt comment-elők közül ("kurvaannyátarendőrnek, kommunistakormánybérenc") pedig biztos senki nem dobálja a macskakövet, gyújtja fel az autókat, stb, stb...

Az is érdekes, hogy engem soha nem basztattak ok nélkül a rendőrök, ellenben sok emberrel.

Ha ez a post arról szól, hogy mindenkire vonatkoznak a szabályok, meg kell büntetni a rendőrt is, akkor ezt most nem értem:
"még soha nem bírságoltak meg, ha valóban bűnös voltam akkor sem"

Stock 2008.10.07. 23:20:49

azzal, hogy alapvetően az ő szava többet nyom, de onnantól, hogy nála a pénzem, tehát bizonyított, hogy korrupt... végleg elveszti a szavahihetőségét..

Stock 2008.10.07. 23:23:22

TMP: és láttál már rendőrt, akit megbüntettek szab sértés miatt? én így egyenlítettem ki az esélyeket...

JaniV 2008.10.07. 23:23:23

Nem lesz nála megtalálható a pénzed!!!
Nem tudsz jól kijönni ebből az ügyből.

Stock 2008.10.07. 23:25:53

Jani: sztem menni fog, hidd el nem olyan óvatosak...
a ruhájában, kocsijában bárhova teheti, ott valszeg meglesz...
persze régóta gondolkodom egy diktafon beszerzésén, de az még várat magára... mert onnantól, hogy ő mondja ki hogy mit szeretne tökmind1 hogy megvan e a pénz... ;)

TMP 2008.10.07. 23:27:26

Kicsit OFF

Sok a 100e Ft egy piros lámpáért, persze, hogy sok, néha kevesebbet ér az autód.

Pl. Finnországban tök jól oldották meg, a bírság megállapításánál alapul veszik az előző évi kereseted. Így lehet olyan is, hogy autópályán 150, valakinek 20.000€ :D

Stock 2008.10.07. 23:28:18

jah TMP, arról a mondatrészről meg gondolom lecsúsztál, hogy amikor meg akartak büntetni, mindig szabálytalanok voltak... és csak emiatt nyertem!
meg persze azért mert megpróbáltam!

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.10.07. 23:28:41

"azzal, hogy alapvetően az ő szava többet nyom, de onnantól, hogy nála a pénzem, tehát bizonyított, hogy korrupt... végleg elveszti a szavahihetőségét..."

Attól a te szabálysértésed még tény marad. Továbbá neki ott lesz tanúként a társa is.
Még továbbá: megjegyzik az okos kis buksidat a rendszámoddal együtt, és onnantól kezdve szopsz, mint a torkos borz. És mindezt miért? Mert önérzetes fasz voltál, aki ráadásul nem volt hajlandó beismerni, hogy szabályt szegett.

TMP 2008.10.07. 23:29:17

"és láttál már rendőrt, akit megbüntettek szab sértés miatt? én így egyenlítettem ki az esélyeket... "

Ha úgy vesszük, igazad van...

Stock 2008.10.07. 23:30:44

ez nálunk bajosan működne, mert a bejelentett jövedelme minimál a kocsija meg 20 millió..
de alapvetően nem rossz az ötlet, mert egy átlag családban ahol mind2 szülő keres 100-150-et esetleg van 1-2 lurkó is, ott bizony hónapokra évekri megsínyli a családi kassza!

connor 2008.10.07. 23:31:41

Szerintem inkabb a buszsavot jogosulatlanul hasznalo autosokat kene levideozni, es tovabbitani az illetekeseknek. Igen hamar lencsevegre lehetne kapni nehany esetet. Annak talan tobb ertelme lenne, mint a fenti videonak...

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.10.07. 23:31:48

"jah TMP, arról a mondatrészről meg gondolom lecsúsztál, hogy amikor meg akartak büntetni, mindig szabálytalanok voltak... és csak emiatt nyertem!
meg persze azért mert megpróbáltam! "

ööö, ezt én speciel nem értem
Eljárás során voltak szabálytalanok vagy pl. szabálytalanul parkoltak közben?

Akkor, ha én holnap kinyírom a szomszédom kutyáját, mert minden hajnalban felébreszt, és utána bebizonyítom, hogy nem volt beoltva veszettség ellen, akkor az én tettem súlytalanná válik?

Kamugép vagy, stock.

TMP 2008.10.07. 23:33:06

Pontosan nem tudom, hogy számolják ki, de talán az autód típusa és értéke is játszik. Tényleg nem akarok hülyeséget írni.

JaniV 2008.10.07. 23:34:23

Gondolkodj! Nappal/éjjel, hová jelented? Majd kijönnek a másik járőrkocsival? A másik rendőrök? 10 perc múlva nincs ott a heyszínen senki. Utána meg már miről beszélünk? Mert biztosan beadják valaki ismerőshöz, benzinkúton, bárhol...
Másnap, mire rámozdulna valaki (ha egyáltalán rámozdul), már régen keresheti akárki is. Ebből a szempontból kiműveltek ám, Te itt újat művelni nem tudsz. Csak megszívni, de azt nagyon! Akarsz rendőrségre, ügyészségre, bíróságra járni? évekig? Akarod, hogy a rendőrök rádszálljanak, szívassanak hónapokig? A továbbgondolását rád bízom.

Stock 2008.10.07. 23:34:47

sipike: erre van egy jó sztorim! jogsi nélkül motoroztam csikó koromban, rendőrök elkaptak.... 2-en voltak...

az lett a vége, hogy megfellebeztem (faterral) a büntetés jogalapját... tehát nem lett bünti, pedig 100-ról indult az alku az előadóval....

én meg végig is vittem az ügyet a rendőr ellen bíróságig, mivel megütött...
össze vissza hazudtak a tanuvallomásokkor, ezért hiába rendőrök, hiába 2-en nem számított... :))
mellesleg onnatól, hogy a társa eleve elfogult, tehát más mércével mérik!

Stock 2008.10.07. 23:37:01

Sipike: az eljárás során voltak szabálytalanok....!
miért kamuznék?????
de leszarom mit gondolsz! :)

Stock 2008.10.07. 23:42:51

Jani: sztem ki fognak jönni.. a megbízást bízd rám ;)
hidd el nem tudom megszívni, ha szopatnak feljelentem zaklatásért, visszaélésért....

az ügyészségre járás nekem megéri, hogy lássam...

hidd el van tapasztalatom, bár ezt amiről beszélünk még nem próbáltam...

ne hagyd, hogy a félelem beszéljen belőled! legyél kemény, ne félemlíthessenek meg!

Ocvt 2008.10.07. 23:46:52

Nem tudom mi lett az eredeti témából nem olvastam el. Ez a dolog engem nem hozott annyira lázba.

Az eredetihez:
ha ez a legnagyobb gond velük, akkor ez az ország irigylésre méltó...

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.10.07. 23:48:40

HÁt, Stock, ezzel a motoros sztorival végképp elástad magad a vakond alá.

Elfogult a társa?! Tudtommal épp a tanúskodás megkönnyítése érdekében (is) járnak párban.

Emlékszem, volt idő, mikor egyesével kószáltak a rendőrök, és egy-egy eset után úgy kellett nekik tanúkat vadászni, hogy alátámaszthassák az igazukat. Egyszer, mikor egy részeg bringást elcsaptak Nyíregyen, még én is tanúskodtam.

Ha szabad kérdeznem, miért ütött meg a szerv?

Stock 2008.10.07. 23:53:01

mert eltört a lábtartó és megbillent a gép... "borítsd rám a motort hülyegyerek a k. anyádat" szófordulat kíséretében...

nyugodt lehetsz, hogy elsőre az ügyészség is leszarta... kaptunk is értesítőt, hogy lezárva... nah akkor mentünk utána a dolgoknak, minden érvükre rákontráztunk és akkor vettek komolyan....

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.10.07. 23:53:33

"ne hagyd, hogy a félelem beszéljen belőled! legyél kemény, ne félemlíthessenek meg!"
Bake, most már kezdek én is fosni... :)

Itt csak azt az emeletes sztorit tudom idézni, amit egy pesti rendőr unokatestvérem mesélt: egy hőzöngő nyikhajt előállítottak, az meg ugyanilyen jogtudós volt, mint te, aztán, mikor meleg lett a helyzet, hirtelen elfelejtett magyarul.

Jól ismerem az unokatesóm, birkatürelmű gyerek, nem tudom, meddig hjagyták magukat palira venni, de aztán az illető véletlenül beverte a fejét a rácsba, és visszatért a nyelvtudása.

Te is járhatsz így. Hidd el, a rendőrt legfeljebb lehordják a sárga földig érte, és te hamarabb beleőszülsz majd, mint ők.

Ez csak egy jó tanács, vagy megfogadod, vagy nem, a te dolgod.

Jó éjt.

Herbert Putzenschramm 2008.10.07. 23:57:00

Az a legszánalmasabb, aki ezen idegeskedik.

Magyarország 2008.

Engem eddig csak akkor baszogatott rendőr, ha szabálytalan voltam, úgy látszik ezzel egyedül vagyok.

Gyűlöletre fel!

Rácz Tompi meg egyre szarabb bejegyzéseket ad nekünk, szerintem magába szállhatna egy cseppet. Nem így kéne elérni a sok kommentet.

Videóhoz meg csak annyit, hogy szerintem ez féktávon kívül volt, ráadásul együtt mentek a kocsival, a helyében én sem fékeztem volna - és gondolom az itt kommentelők 90%-a is, de most érdekes módon mindenki "én mindig szabályosan megyek" stílusban nyomja, szánalmasak vagytok Ti is.

Stock 2008.10.08. 00:00:42

és szted az az eljárás korrekt volt a kedves kuzin részéről??

hidd el sokat nyom a lattban egy látlelet... ha nem megy jogilag, akkor meg meg kell keresni privátban! ;)
elvégre hála magyar jogrenszernek.. mind2 fél adatai hozzáférhetőek egy feljelentés során (mekkora baromság)

így viszont már értem, hogy miért véded ennyire a szerv "becsületét"... siralmas!

kíváncsi vagyok benned milyen érzések kavarognának egy ilyen megaláztatás után (a gyáva férgek fegyverrel, meg jelvénnyel, bandában..), mit éreznél hogy látod a szembesítéskor , hogy a rendőr, akiben bíznod kéne, akinek meg kéne védenie pofátlanul hazudik....!

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.10.08. 00:14:52

Mielőtt agyvérzést kapnál, én meg elaludnék ülve, csak annyit még: az előttem szólókkal megegyezően engem SOHA, SEHOL, SEMMIÉRT nem cseszettek a rendőrök, kivéve, ha tényleg szabálytalankodtam, és lebuktam.
(papírok hiánya igazoltatáskor, meg nem állás stoptáblánál, tilosban parkolás stb.)

EBBEN AZ ESTEBEN VISZONT
veled ellentétben nem rohangáltam apucihoz, eszembe nem jutott a vesztegetés, és nem basztam el a drága időmet pereskedésre. Hanem ott helyben vagy még a héten csekken kicsengettem a bírságot, és ámen.

Bocs, de engem így neveltek.

Stock 2008.10.08. 00:20:01

értem szóval korrekt volt a kedves kuzin.. értem! gondolom arra is neveltek, hogy verd bele kiszolgáltatott emberek fejét vasrácsba... illetve ha veled teszik akkor hagyd rá... ;)

lehet hogy nekem nincs szerencsém, vagy másfelé járunk és más emberekkel találkozunk... de belém nem 1* kötöttek belém alaptalanul!
egyszer közölte az egyik, hogy neki bizonyítéka van hogy én gyorsan mentem... mondtam neki hogy jó..
elmondta mégegyszer... majd 1 perc hatásszünet, amit követően bebaszta az irataimat a kocsiba és elsétált, azt se tudtam, hogy mehetek e...
korrekt eljárás, mi?
lehet hogy a kedves unokatesó hajtott zsebpénzre, nem?! :))

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.10.08. 00:24:18

Miről kuruttyolsz? Milyen kiszolgáltatott ember, baszd meg? Verekedett, kihívták a rendőröket, lefogták, nem voltak nála papírok, aztán mikor elkezdték kérdezgetni, hogy mi is történt, csak halandzsázott, holott előtte magyarul nyomta a rizsát.

eredj már magaddal, öcsém, mert nagyon okos vagy már

Remélem, a te hülye fejedet is felkenik majd egyszer valahová, vagy, ha szarban leszel, mielőtt segítenének, még megállnak tankolni vagy bevágni egy hotdogot. Addig meg magyarázd a késes cigánynak a jogait.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.10.08. 00:27:08

Azzal meg, hogy fegyvere van a rendőrnek, kábítsd az óvodásokat, mert előbb hagyja magát megszúrni, mintsem, hogy lelőjön valakit, akármilyen alávaló patkány legyen is az illető.

Nem mozifilmeken meg pc-játékokon kellett volna szocializálódnod.

Stock 2008.10.08. 00:28:48

inetlligens hozzászólás volt és építő jellegű, köszi! jó tanár lehetsz, biztos sok bölcsesség ragad a diákjaidra.....!!

azt, hogy verekedett.. eddig nem írtad, azt írtad, hogy a jogaival jött... van egy kis különbség!

eddig életemben vagy 3-4* hívtam őket és egyszer sem jöttek ki, ennyit erről..
biztos zsebpénzre hajtottak :))

Stock 2008.10.08. 00:30:13

a gumibot, meg a spray az szted mi?? meg azért végülis csak ott van az a pisztoly is mutiba...

Stock 2008.10.08. 00:44:48

"veled ellentétben nem rohangáltam apucihoz" 16 évesen nem nagyon van más választásod barátom, mert nem vagy nagykorú.. ő a törvényes gyám, neki kell intézkednie...

Tetű 2008.10.08. 00:57:39

Nem olvastam a kommenteket. Csak a véleményem a látottakról. Nálam ez simán sárga. Nem vagyok híve, hogy kikockázzuk, hogy épp a feje felett váltott-e pirosra, vagy 10 cm-rel korábban. 1. Mert értelmetlen. 2. Utálom a rosszindulatot.
Ez olyan, mint megbüntetni valakit, mert 161-gyel ment 160 helyett. Én így jártam, de ezért nem kívánom senkinek ugyanezt.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.10.08. 01:02:41

"veled ellentétben nem rohangáltam apucihoz" 16 évesen nem nagyon van más választásod barátom, mert nem vagy nagykorú.. ő a törvényes gyám, neki kell intézkednie...

Nem veszekszem veled, mert nem ér annyit az egész.
Csak 3 megjegyzés:
1. 16 évesen azért már tudni kéne bizonyos alapszabályokat. Pl., hogy jogosítvány nélkül NEM VEZETÜNK.
2. Apád hőzöngeni tudott a bíróságon, de arra nem volt gógyija, hogy eltiltson a motorozástól és elleenőrizze/ellenőriztesse a vas műszaki állapotát.
3. Múlt vasárnap lakóhelyemen egy motoros felvonulás után egy quadot adott kölcsön egy hasonlóan felelősségteljes szülő a 12 éves gyerekének. Az átengedte egy 16 évesnek a kormányt.
Felborultak, mert lövésük sem volt az életről, a gép működéséről, a szabályokról.
A kisfiú bokája péppé zúzódott.
Szerdán levágták a lábát.

Szép álmokat.

Tetű 2008.10.08. 01:06:54

Ha én "fotóznék" autópályán, akkor mérlegelnék, hogy egy 8-10-20 milliós autó volt-e, vagy egy párszázezer forintos, amire 10 évig sporolt a család, és nem biztos van 50eFt a bírságra...
Úgyanígy mérlegelnék, ha levideózok egy 3 járműből álló karavánt, amelynek az utolsó tagja feje felett átvált a lámpa, hogy ezt minek adom elő. Miért kell ezt így beállítani? Ha tényleg piroson ment volna át, akkor sem mutogatom. Kinek jó az?

Tetű 2008.10.08. 01:16:27

Még egy megjegyzés. Ha valaki a mutatott szituációban a fékre tapos/féket húz azzal több kárt tehet, mint ha a gázra lép/gázt húz. A motoros úgy ment át a kereszteződésen ahogy kell. Szerintem. Hogy a KRESZ szerint? Őszintén? Az csak azt érdekli, aki büntetgetni szeret. Ahhoz meg rosszindulat kell. Hogy hol és hogyan lehet normálisan és biztonságosan közlekedni, ahhoz a KRESZnek kevés köze van. Például ezért lehetetlen komolyan venni sok táblát.

Tetű 2008.10.08. 01:24:10

Leginkább a piros karikában lévő számokat. Régebben elég volt 1.5-tel felszorozni, de ma már annyira összevissza rakoskagtják ki, hogy sok helyen 2-vel kell felszorozni.
De talán a legdurvább szabály: a kamionok sebesség-korlátozása. Az egyik legveszélyteremtőbb szitu, mikor (pl autópályán) egy kamion 90-nel előzi a 88-cal menőt, pedig fizikailag megtehetné 130-cal is ugyanezt, jóval biztonságosabban, de a szabály tiltja.

Tetű 2008.10.08. 01:32:47

Jobbról előzés? Jobbról előzni csak szabálytalanul közlekedő járművet lehet! Hisz ha jobbra tartana (ahogy kellene), akkor nem lehetne jobbról megelőzni!!!!

Tetű 2008.10.08. 01:34:55

Tudom ezek már nem ide tartoztak, de ha már regisztráltam ide, végre elmondhattam ezeket is valamilyen fórumon. Bocsi.

Tetű 2008.10.08. 01:40:09

Megnéztem mégegyszer. Hát ennél sárgább már nem is lehetett! Ezt pirosnak bemutatni, ahhoz már elég nagy rosszindulat kell!
Jó, nem mondom, hogy utána még én is átfértem volna, de akkor is olyan sima sárga volt, ahogy az a "nagykönyvben" meg van írva. (És még fel sem szoroztam.)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.10.08. 02:45:52

Na, emberek, az vesse az első követ. Mai story: Árpádra fel én már sárgán értem át kövérrel. Tippeljetek, jött-e még valaki utánam át. Megvolt? Igen a válasz? Boing. 3(!), azaz három jött még át mögöttem. Egy narancson :P, egy telipiroson és egy mélyvörösön... Ennyi.

FLaTLey 2008.10.08. 07:23:23

szerintem, ennél és az ilyen hasonló szituációknál én is át szoktam menni a piroson, nem fogok egy kurva nagyot fékezni....:)

Stock 2008.10.08. 08:01:20

sipike: nagyon demagóg vagy... :))

1: ilyen alapon egy jogsival rendelkezőnek soha nem kéne szabályt vétenie, elvégre legalább 17 éves, egy rendőr meg még több szóval soha nem lenne szabad megszegniük az alapszabályokat... :)

2: fater 2 diplomás, nem hőzöng.. érvel..
ellentétben a primitív vascsövet fejeltető közeggel... :)
anyagfáradást kíváncsi vagyok, hogy a légitársaságokon kívül ki ellenőrzi... :))
remélem azért te vagy annyira bölcs, hogy minden alkalommal mikroszkóp alá dugod a kitámasztódat hajszálrepedéseket keresve... :)

a motorozást meg valóban megengedte, ebben szabálytalanok voltunk, nem is ezzel volt problémánk, hanem hogy pofánvágtak alaptalanul...!

csak a sötét szab sértési előadó vezetés átengedése miatt akarta megbüntetni, illetve egy pontot adni.. neki, aki dolgozott és otthon se volt... :-DD

3:te tényleg hihetetlen korlátolt vagy..
szted kortól függ a jármű kezelési tudás?? :DD
(4 éves korom óta motorozok, 9 éves korom óta vezetek autót)
gyere ki egyszer a Hringre és nézd meg a 10-12 éves srácokat, hogyan motoroznak.. ;) a felelőtlen szülő, meg odaadja nekik, hogy 1.55-öt menjenek :DD

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.10.08. 08:34:32

A Hungaroring adottságait és szituációit egy napon említeni a közúti forgalommal eléggé érdekes hozzáállás...

A többiről nem kívánok szót ejteni, mert a végén kiderülne, hogy már óvodában profi autószerelő voltál, és benzint szívtál anyatej helyett.

JaniV 2008.10.08. 09:09:01

Stock: ha jól emlékszem, már egyszer írtam, de megismétlem: van egy ügyvéd ismerősöm, korrekt, közismerten jó, neves a szakmájában. Mindíg nyerő a közlekedési ügyekben is (a rendőrök legnagyobb bosszúságára). Nos, ahogy mondani szokták, addig jár a korsó a kútra...
Pici gyorshajtásocska ügye már az első pillanatban bonyolódott, mert a renőrök is pikkeltek rá. Okoskodott, hivatkozott, paragrafusokat idézett, próbálta az intézkedő rendőröket minden létező formában okítani, lejáratni, viszontfeljelentéssel fenyegetni... Nos, az eddig nyerő ügyvéd úr emberére akadt a szab. sért. tárgyalásán is, továbbvitték az ügyet, bíróság lett belőle. A végeredmény? Több mint másfél év eltelte után, több mint hatszázezer Ft mindenféle költségek (+még a bírósági eljárás költsége), fél év jogsibevonás. Pedig, mint mindenki, harminc körül egy csekken megoldhatta volna, minden gond nélkül.
A tanulságot levonom, ha megengeded: nem lesz mindíg melletted/mögötted a kétdiplomás apád! (de már ismernek és eszerint fogják alapból kezelni a dolgod, úgyhogy eszerint keménykedj és az apád hasonlóképp, Ő is véthet, hacsak nem rendőr, vagy politikus) Szerintem hátrébb az agarakkal.

BocaNegra 2008.10.08. 09:23:23

Na én most kimegyek a jogsimért, és megnézem, h textilszerűségből, avagy papírból készült.Van egy jó kis elektromikroszkóp itt a laborban, hátha majd azalatt több látszik belőle...

Ubul1 2008.10.08. 09:32:49

Itt többszörös szabálysértés történt: gyorshajtás a rendőrök részéről, és tilos jelzésen való áthaladás. Mindez persze nem lenne ha INDOKOLTAN használják a megkülönböztető jelzést, civil járművet pedig csak úgy lehet kísérni ha van előtte legalább 1 felvezető jármű egy hivatalos szervtől.
És akkor is úgy lenne korrekt ha az ilyen esetek ellenőrizhetőek lennének és a yardtól független bizottság kivizsgálja a beküldött anyagot és büntet jó esetben. Nehogy már itt valaki bebizonyítsa hogy nem vonatkozik a kresz a zsarura mert pofán köpöm! Az hogy máshol hogy megy a dolog nagyban szarok rá ez akkor is a kurva Magyarország! Azér ébresztő már hogy működik az hogy egyik oldalról mondunk á-t de a másikról mindenkinek kuss a b-re!

És hogy már visszatérjünk a régi nótára, megint látunk egy élő bizonyítékot rá hogy a faszfej buzukisok egy külön állatfaj, semmi keresnivalójuk az úton, lehet megink köpdösni rájuk! Ráadásul ilyen oltári szűklátokörűséget és banális demagógiát nem láttam már rég "embertől" mint a fasz sipike haverunktól, de el se hiszem hogy valaki lehet szándékosan ilyen. Aztán abba is szarok bele hogy kimindenk más vesz olyat hiába tehetné meg a 10 milliós limuzint mert neki nem hiányzik az értékvesztés.

TDR 2008.10.08. 09:39:59

Sziasztok.Igen én is átmentem volna..Miért?Mert nemtudtam volna biztonságossan megállni,igaz hogy civilként biztos bünti lenne belöle...

JaniV 2008.10.08. 09:48:13

Megtaláltam a régi jogsimat (nem kellett leadnom, a személyit sem, mikor megkaptam az újat): impregnált vászon, úgy tűnik. Rózsaszín, fénykép szegecselve, az írások még mindíg jól olvashatóak.

bgyuszi76 2008.10.08. 10:41:43

Nekem a felvételen leginkább az tűnik, fel, hogy a rendőr b@szik a jobbra tarstra. Végig a felező közelében megy, mintha előzésre készülődne. Azt hiszem, az elhíresült mecseki motorosbaleset is elkerülhető lett volna, ha a "vétlen" motoros nem a záróvonalon megy. Mindegy, ne a rend őreiről vegyünk példát, mert hamar összejön a 18 pont

JaniV 2008.10.08. 11:09:28

bgyuszi76: Míg a sávomban vagyok a motorommal, mindvégig szabályos vagyok, húzódhatok bármelyik oldalra, csak egyértelmű legyek a többi közlekedő számára. Ebből a szempontból szabályos. Szerintem az áthaladása is (lásd korábban).

Keresd meg a neten a felvételt, gyönyörűen, a sáv közepén ment a vétlen motoros, ahogy a nagykönyvben meg van írva. Szerintem elkerülhető lett volna a baleset, ha a mindketten korrigálnak egy picit (bár kétszáz körül...) Ami viszont nem látszik a felvételen (érthető okokból), a "vétkes" motoros igen csak dönti a motort, így annak a kerekei jóval a szembejövő sávjába átnyúltak. De ez már mindegy.

talányos 2008.10.08. 11:25:53

Lehet, hogy már korábban rávilágított valaki erre (nem olvasteam el az összes kommentet), de engem az is érdekelne, hogy ugyan miért kezdte el az utikalauz.hu mélyen tisztelt főszerkesztője X idővel a vélt szabálysértés előtt videózni a rendőröket. Azt sajnos nem tudjuk meg, hogy milyen hosszan vette őket, amíg végre valami szabálytalanságot vélt látni és elégedetten hátradőlt, mivel a film meg van vágva. Komolyan érdekelne, hogy milyen megfontolásból kezdte el venni a rendőröket. Gondolom az újságírói vére hajtotta, azért, hogy ha nem történik semmi, akkor jóvan, ha meg mégis, akkor huj de jól lehet majd szítani az ellentéteket, meg csesztetni a rendőröket. Szánalmas. Hozzáteszem szerintem nem volt szabálytalan.
JA és még valami: A t. főszerkesztő úr végig egy kézzel vezetett és valószínűleg arra figyelt, hogy jó legyen a felvétele, ez pedig roppant balesetveszélyes. A Totalcarnak szintén gondolkodnia kellene, hoy kirak-e ilyeneket.

rm_astra 2008.10.08. 11:38:47

Hello, Fiuk-Lányok ! Én is motorozom, csak tán kevesebbet, mint ti. Kérlek, engedjetek meg kettőt : tízszer megnéztem a videót; a rendőr sárgán indult át a kereszteződésen. Amíg oktattam ( autót ) az volt a mottó, hogy áthaladáskor ne lássuk a piros fényt. Sztem a rendőr nem látta.
A második. Ha a vétlen motoros a vilogtatás HELYETT 1-1,5 métert JOBBRA húzódott volna, akkor . . . . . . ?? A mondat befejezését Rátok bízom. Kössz, hogy leírhattam

Dr.Genya 2008.10.08. 11:47:50

Stock!

Te annyira sötét vagy, hogy meggörbíted a teret!
Az ilyen surmók, mint te, (akik rinyálnak, hogy az orvosok, meg a tanárok, meg a tűzoltók, meg a korrupt, hülye rendőrök) az ilyenek sírnak a legjobban ha őket bármi jogsérelem éri, hogy hol vannak a rendőrök, meg a te fajtád nyűszít, hogy miért nincs itt egy tűzoltó/tanár/orvos, ha ég a gyomrod/a házad...
Nem az a baj, hogy a 9 éves gyerek nem tud motorozni, hanem, hogy 9 évesen más az ember ítélőképessége, ezért belemegy olyan szituációkba is, amibe egy megfontoltabb 30 év fölötti ember nem menne bele.
Talán ezért van az, hogy a Köztársasági Őrezred sofőrjeit, és a Terrorelhárító Szolgálat tagjait is a 25 fölötti korosztályból válogatják. Mert már nem olyan forrófejűek.

Egyébként, akik a legnagyobb hanggal utálják a rendőröket (pl. te) azok mind szerettek volna rendőrök lenni, csak kibuktak.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.10.08. 13:25:22

"És hogy már visszatérjünk a régi nótára, megint látunk egy élő bizonyítékot rá hogy a faszfej buzukisok egy külön állatfaj, semmi keresnivalójuk az úton, lehet megink köpdösni rájuk! Ráadásul ilyen oltári szűklátokörűséget és banális demagógiát nem láttam már rég "embertől" mint a fasz sipike haverunktól, de el se hiszem hogy valaki lehet szándékosan ilyen."

A Suzuki előtt jártam Fiattal és Peugeot-val is. Az elveim viszont akkor is ezek voltak. Azt nem vált olyan sűrűn az ember, mint autót.

Legalábbis mifelénk nem szokás.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.10.08. 13:29:52

És, hogy Stockkal is lezárjam az eszmecserét: teljesen igazad van, hogy a rutin sokat számít. A versenyző gyerekek ügyesek, nem kell elmennem Mogyoródig, hogy lássam őket, elég Máriapócsra kigurulni.

Viszont valószínűleg befosnának, ha ki kellene menniük egy forgalmas útszakaszra + a kreszt jó közelítéssel még érintőlegesn sem ismerik... A 16 éves srác mindenféle vezetői engedély nélkül ült a gépre, és (írd és mondd) egy csálé csatornafedél okozta a vesztét. Ami mondjuk, versenypályán nem túl sűrűn fordul elő.

De ragozhatnánk napestig, a másik gyerek lába már nem fog visszanőni.

Balesetmentes vezetést mindenkinek.

Rot 2008.10.08. 14:22:22

ez a video egy nulla

naponta megyek át ilyen "sárgán"
mert sztem ez még sárga és nem piros

minek kell ezen vergődni?

Stock 2008.10.08. 17:16:26

Ubul: az első bekezdéseddel teljesen egyet értek...
nem hinném, hogy sokan itt felfogják, hogy miről beszélnek... és milyen ha őket éri igazságtalanság!

Stock 2008.10.08. 17:20:18

JaniV: majd ha ezek a jelvényes bűnözők nem szabálytalankodnak az eljárás során sem, és valóban olyanért büntetnek, amit elkövettem... akkor benyelem és bűnbánatot gyakorolok, addig meg nyerni fogok!!!!!!!!!!!!!!! :)
tehát a rendőröknek üzenném, hogy "hátrébb az agarakkal" :-DD

kunzoo 2008.10.08. 17:22:02

Volt ott egy hatvanas tábla is, és számomra a felvételből az jön le hogy basztak lassítani a kereszteződés előtt, inkább húzták a gázt hogy átérjenek. Persze hogy belecsúsztak a pirosba, onnan már nagyot kellett volna fékezni. Jó lenne bevezetni a zsaruknál a "közlekedési morált" mint tantárgyat ha már zsigerből tesznek az egészre és olyanért büntetnek amit maguk is elkövetnek.

Stock 2008.10.08. 17:22:27

talányos: sztem azért videózott előre, mert nyilvánvaló, hogy szabálytalankodni fog!!
ma is épp, hogy megláttam egy rendőrautót, már nyúltam is a telefonomért.... de mire elővettem volna (a zsebemből) már megállásra is kényszerítettek egy gyalogost, a gyalogátkelőn.......

Stock 2008.10.08. 17:46:13

Dr Genya: te pedig annyira eredeti vagy.. akár a névválasztásod, akár az elején elsütött sablon poén, hogy hihetetlenül büszke lehetsz magadra! ;)
nem értem min hisztizel, pont azt mondtam, hogy jobban megkéne becsülni azokat a foglalkozásokat, amikről írogatsz...

ezek szerint aki sokat mondja, hogy útálja a tökfőzeléket az tökfőzelék akar lenni?! :-DD
hihetelen degenerált sablonduma!!

viszont nem nagyon jön át, hogy ezáltal mit akarsz kifejezni, azt hogy szted az a korrekt ha törvénytelen a közeg??

Stock 2008.10.08. 17:57:23

"Viszont valószínűleg befosnának, ha ki kellene menniük egy forgalmas útszakaszra + a kreszt jó közelítéssel még érintőlegesn sem ismerik... A 16 éves srác mindenféle vezetői engedély nélkül ült a gépre, és (írd és mondd) egy csálé csatornafedél okozta a vesztét. Ami mondjuk, versenypályán nem túl sűrűn fordul elő."

nem tudom mi a félelmetesebb 3 kilórról fékezni, vagy forgalomban menni... :))
a kreszt a párom öccse 4 évesen jobban vágta, mint bárki akinek jogsija volt... :)
a csálé csatorna pedig a kreszben sem tananyag és a nagyobb esélye van valakinek kivédeni, ha tud motorozni, mintha van papírja a táblák ismeretéről... :)

Stock 2008.10.08. 17:58:39

de már nagyon messze járunk az alaptémától... :)

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.10.08. 18:08:46

Stock, ne túráztasd magad, mert már lassan átkerülsz Kínába, és már vége az olimpiának.

"a csálé csatorna pedig a kreszben sem tananyag és a nagyobb esélye van valakinek kivédeni, ha tud motorozni, mintha van papírja a táblák ismeretéről... :) "

Olvass, tanulj, okulj: benne van a KRESZ-ben, persze, nem csatonafedélként megnevezve. Bár, a magadfajta kedvéért bizonyára a lepkefingot is be kéne venni, hogy ne tudjon belekötni a paragrafusba.

A szmájli meg enyhén szólva ízléstelen, mikor egy végtagját elveszített kisfiúról van szó. De neked elnézzük, mert még te magad is kisfiú vagy.

Majd 10-15 év múlva ráérsz szembe köpni magad, ha a te gyerekeddel történik hasonló.

Ramirez 2008.10.08. 18:57:08

Egy dolgot azért fontos észrevenni a videón:

amikor a motoros rendőr átment a lámpa alatt, az még rendesen sárga volt: akkor váltott pirosra, amikor a motoros látószögéből már kikerült a lámpa. Jelzem, ezzel már én is védekeztem a hatóság előtt, sikeresen.

Seca81 2008.10.08. 18:57:45

Hát gyerekek! Ennyit tökölni egy ilyen semmiségen! Lefogadom 100-ból 95-en átmennétek rajta akár kocsival, akár mocival. Máskülönben mociról nehezebb felnézni egy 5 méter magas lámpára mint egy kocsiból, főleg, hogy már simán a lámpa alatt gurult...
Amúgy egy ilyet a többségében leszarják a zsaruk, higgyétek csak el.

Seca81 2008.10.08. 18:59:29

"Egy dolgot azért fontos észrevenni a videón:

amikor a motoros rendőr átment a lámpa alatt, az még rendesen sárga volt: akkor váltott pirosra, amikor a motoros látószögéből már kikerült a lámpa. Jelzem, ezzel már én is védekeztem a hatóság előtt, sikeresen. "

Erről van szó.

Seca81 2008.10.08. 19:06:25

Sztem itthon általános rossz véleménnyel vagyunk a rendőrökről, fikázzuk és szidjuk őket akármit csinálnak de: hálát adsz az égnek mikor elkap gyorshajtásért vagy ittas vezetésért és elenged kenőpénz fejében, ne 'adj Isten anélkül! Mert bizony van ilyen és örülsz, hogy a te esetedben korruptan viselkedett mert olcsón megúsztad, nem vették el a jogsid, nem vittek el vérvizsgálatra stb... Úgyhogy okosan a "minden rendőr korrupt köcsög" kijelentésekkel.
Ja és nem vagyok zsaru.

yard (törölt) 2008.10.08. 19:22:48

Autózz és videozz!
Ők minket.
Mi őket.
Mi egymást.
Ők egymást.
Osztán mindenki jelentsen fel mindenkit!

zalkapone 2008.10.08. 20:11:03

Bezzeg ha valamelyik részeg szarházitól elveszik a jogsit, és talán emiatt nem ütik el a családodat a zebrán... Akkor is köcsögök? Tartsatok önvizsgálatot! Nekem 11 év közlekedésre jutott egy megkérdőjelezhető intézkedés. Ezt is kulturáltan megoldotta a "felettes". Szóval csak azt lehet szívatni, aki okot ad rá!

yard (törölt) 2008.10.08. 20:42:25

"Természetes" dolog MO-on kijátszani, nem betartani a törvényt. Azután ha jönnek a szankciók akkor g..ci a rendőr, az APEH, a gázművek, vízművek, elektromos művek,a BKV ellenőr, stb. A közlekedésben ez különösképpen megnyilvánul, azonban pont ez kimondottan életveszélyes, és vétlen áldozatai vannak. A rendőr természetesen mindenkit szívatni akar (gondolják).A TC-s blogokon visszatérő téma ki hogyan, mit szeg meg, mert qrva jól vezet (bár a statisztikák nem ezt mutatják), simán lealáz bárkit, mert a leszarabb szakadék is jobb a másénál.
A legjobb példa erre "Stock", aki már a bölcsőben driftelt, szerencsére még nem ölt meg senkit, remélem nem is fog. Bár a multja több mint érdekes, de mindíg megúszta eddig (bár állítólag egyszer erős felindulásból "betakarták"). Az ilye f@szokat 24 órára be kéne ültetni egy baleseti járőr, vagy mentőkocsiba (ha már van jogsijuk sajnos)sztem egy időre lecsillapodnának.
Az átlag többség azonban nem ezekből áll, csakhát ők nem irkálnak ide "erős felindulást" színlelve. A média márcsak ilyen, ezt is tudomásul kell venni.

\\\'Doni\\\' 2008.10.08. 21:58:15

Nem a rendőrt kell csesztetni a 100 000-es alapbüntetés miatt, hanem azt a hülyét, aki az íróasztal mellett kitalálta; na meg azokat, akik miatt kitalálták.
Ember a rendőr is, no meg a vasutas, postás stb. Ő közöttük is van mindenféle, ugyanúgy, mint a civilek között.
Ezen a sárgáspirosason én is átmentem volna valszeg, és még jó páran közülünk. Csak , aki megtette, épp egy rendőrjárőr volt, és ez "izgi" !
Az nem izgi, hogy a jövő nemzedékéhez tartozó Vp.-i egyetemisták brahibol végiggyalogoltak egy parkoló autón?

\\\'Doni\\\' 2008.10.08. 22:03:42

Még valami:
Nem akarom védeni a rendőröket, mert már találkoztam egy-két "nehézfejűvel" közülük, de nem többel, mint civilben.
Én a viselkedése szerint ítélek, és nem a külsőségekböl.

-=Ger=- 2008.10.08. 22:15:04

A rendőr szolgálatban nem ember, ez nem alap a védekezésre.

\\\'Doni\\\' 2008.10.08. 22:22:39

Néha azzal van baj, hogy némelyikük ugyanígy másnak hiszi magát, amikor felveszi az egyenruhát.
De ez van az árpádsávos, maszkos, kuka és autógyujtogató "penge" csávókkal.
Ők is többnek érzik magukat bizonyos helyzetben. Tehát akkor ez vmi emberi dolog???

Stock 2008.10.09. 08:24:35

sipike:
mostmár rohadt kíváncsi vagyok, hogy a kresz mit ír elő csálé, kiálló csatornafedélen való áthajtásról! ;)
a szmájli a nevetséges hülyeségeidnek szól természetesen, nem a kissrácnak...
ilyen "elvekkel", egy vitában alulmaradva, elég komoly szegénységi bizonyítvány a fiatalabb korommal vagdalkozni.. a szembeköpésen meg azt hiszem gondolkozz még egy picit, elvégre te írtad, hogy korrekt ha egy rendőr törvénytelen, minket meg baszokgat, illetve ha nem látják el a feladatukat.. és legfőképp ha vasrácsot fejeltetnek!! :))

Stock 2008.10.09. 08:28:58

yard:
""Természetes" dolog MO-on kijátszani, nem betartani a törvényt. Azután ha jönnek a szankciók akkor g..ci a rendőr, az APEH, a gázművek, vízművek, elektromos művek,a BKV ellenőr, stb."

én nem mondtam, hogy geci a rendőr, ha vétek és megbüntet, pont ti érveltetek azzal, hogy én vagyok a geci ha feljelentem, amikor ő vétett!!!!!!!!

yard, sipike: nagyon nagy zürzavar van az arcotok mögött, gondoljátok át amiket eddig írogattatok!!

Stock 2008.10.09. 08:31:31

Doni: a rendőr szolgálatban rendőr!
azért nem ember, mert a törvények fölött áll bizonyos jogkörei miatt, fegyvere van...
gondolj bele, ha szolgálat közben pofánvágod, akkor sem ember, mert az hivatalos közeg elleni erőszak!

UL 2008.10.09. 09:21:59

A rendőr motor a lámpa sárga jelzésénél haladt át a a kereszteződés előtti felfestett fehér vonalon így szabályosan közlekedett.

Motoros III. 2008.10.09. 09:59:02

Szerintem a motorosrendőr a sárga jelzésen haladt át.
Szerintem nem kellene mindenen kukacoskodni és ennyire rossz indulatúnak lenni.
Tapasztalatból tudom, mivel naponta az országutat járom, hogy a rendőrök 90 %-a még a saját járművével is betartja a KRESZ előírásait, tehát én már láttam szabályosan közlekedő rendőrt.

...::: Radio Edit :::... 2008.10.09. 11:54:20

TMP 2008.10.07. 23:20:10

láttad te a videot, az mtv ostromárol?
a vizes kocsi kb 20 autpt tört össze ráadásul ez mind rá lett fogva a tüntetökre...
A tübntetök már akkor is kevesebb bajt okoztak mint a rendörök....
és ez igy van azóta is....

www.radioedit.info

Motoros III. 2008.10.09. 13:36:15

Sipike, Te egy kicsit füllentős vagy!
Mielőtt valótlan dolgokat írsssssz, tanulmányozd át a szabálysértési törvényt

slimfcuk 2008.10.09. 16:18:10

Ez egy kalap szar. Már amikor sárgára vált féktávon kívül vannak, amire meg piros lesz már át is mentek alatta.

Ebben én megint csak a rendőrgyűlöletet látom. Nem mellesleg a kedves beküldő azzal foglalkozik, hogy mindent levideóz? Vagy ha elékerül egy rendőr már zsigerből nyúl a kamerához? Lol?

bgyuszi76 2008.10.09. 17:37:58

JaniV:
ha úgy gondolod, hogy a felezőig a tied a sáv, akkor jelentkezz utánképzésre! A jobbra tarts szerint a lehetőség szerinti külső sáv jobb szélén kell haladni. Mellesleg a mecseki vétlen motoros mellett volt egy töküres sáv jobbról...
Remélem, nem én fogok abban az autóban ülni, amelyik előzésre kukucskál, te pedig matricaként tapadsz majd az orrára.

yard (törölt) 2008.10.09. 18:26:12

Stock!
Mondjuk, ha végigolvasod miket írtál eddig rájönnél, hol is van a zűrzavar. Hiszen te minden balhédat megúsztad, mégha te voltál a hunyó , akkor is.
Mondjuk, ha vezetsz egyáltalán, ilyen sárgán, pláne motorral muszáj átmenni, mert szétb@sszák a seggedet, lehet, hogy pont az aki videoz téged.

Stock 2008.10.09. 19:29:21

yard: ha visszaolvasol rájössz, hogy én is azt mondtam, hogy sok esetben nem kezelhető feketén fehéren az ilyen áthajtás, hanem némi empátiát, életszerűséget igényelne.... de mindezt az ojjektív bűnösség nem adja meg nekünk! ha nekünk nem, akkor meg a rendőrnek se!!
ha a rendőrnek nem, akkor nekünk se... ez ennyire egyszerű!

JaniV 2008.10.09. 22:32:54

bgyuszi76! a tárgyhoz: Nézd vissza a videot!!! A középső sáv megy egyenesen tovább. A balra, jobbra menő sáv értelemszerűen balra, jobbrá menők besorolására való. Mért húzódjon a jobb külső sávba és annak is a szélére??? Hiszen egyenesen megyünk tovább!
A jobbra tarts párhuzamos sávok esetén (lenne) igaz, ha a tisztelt autósok betartanák. De nem ezt tapasztalom.

Viszont, ha Te így viszonyúlsz a motorosokhoz, akkor én remélem, soha nem kerülünk egymás közelébe, olyan forgalmi helyzetbe, hogy esetleg nagyon erőszakosan követeld éntőlem az erőteljes lehúzódást. Magyarul, nehogy leszoríts az útról. (jelentkezz utánképzésre, ne nekem javasold)

Igen is, a sávom közepén, vagy beljebb, vagy kiljebb haladhatok, gyakorlatilag a sávomban. (ha úgy tenném, mint Te elvárod, lépten nyomon leszorítanának a hülye autósok, tehát ezt a lehetőséget meg sem adom nekik! és száz motorosból kilencvenkilenc sem.)

JaniV 2008.10.09. 22:36:28

Még egy gondolat: előzésre kukucskáláskor is maradj a sávodban és akkor bizosan nem kenődik a kocsid orrára senki és semmi, csak a kosz, meg a bogarak.

Merida001 2008.10.09. 23:32:04

Megnéztem a kisvideót többször is, de nekem úgy tünik, hogy a rendőr a sárgán ment át és mire piros lett már átért...O.k nem vagyok rendőr, de szeretm ha a mérleg nyelve középen marad.Követhette a rendőrautót és nem akart lemaradni.:)Egyébként meg persze, hogy a rendőr maga az egy külön emberfajta ezen a Föld nevű bolygónkon és nekik sokmindent szabad.Huszadrangú rendőrszakközepet végzett IQ betyár hülyegyerekek egyenrubában elvannak szállva önmagunktól és fitogtatják a frissen szerzett hatalmukat.Az idősebbek is korruptak nagyon-nagy százalékban sok ilyen lehet hallani.Nyílván a gyereknek cipő kell tudom és az nekik is pénzbe kerül, de mégis...ők lennének az igazság bajnokai.Persze a hivatásuk a szivatásuk is egyben(belgát idézve - igaz ezt a bkv-sokra értették, de...).Egy biztos, hogy jószándékú rendőrt nem nagyon lehet találni.Kisembereket cseszegetik a biztonsági ővvel meg ilyen szarságokkal a nagy halakat meg nem képesek elkapni ami igazán veszélyt jelenthet a lakosságra....

Stock 2008.10.10. 08:27:31

Jani: gyorsasági versenyző ismerősömet azért buktatták meg A-s jogsin, mert nem húzódott az út szélére a rossz útminőségre hivatkozva... :))

Motoros III. 2008.10.10. 08:50:22

Merida!
Ezt talán nem kellett volna, gondolod, hogy annyira könnyű bekerülni egy rendészeti szakközépbe, vagy éppen a rendőrtisztire?
Nem kellene ilyen meggondolatlanul és gyűlöletből, írigységből nyilatkozni, véleményt formálni.
Az írásod, Téged minősít!
Meglehetősen sok olyan zsarut ismerek, akik több nyelven is beszélnek, két vagy ennél több diplomával rendelkeznek.
Honnan tudod, hogy a képen látható motoros-rendőr milyen végzettséggel rendelkezik?
Van egy ismerősöm, aki agrármérnök, majd elvégezte az RTF-t, most a közlekedésrendészetnél dolgozik, mint alosztályvezető.
Mivel imádja a motorokat (is), nyáron igen gyakran motorosrucit vesz és felül a Yamahára. ( Csak hallkan, angol, német,román felsőfokú!)

JaniV 2008.10.10. 09:01:07

Stock: Én így tanultam, így közlekedek (35 éve) és ez így jó, soha nem tették szóvá a rendőrök, pedig van úgy, hogy hetente is belefutok ellenőrzésbe. És nem vagyok hajlandó a sáv jobb szélére húzódni, hogy a sok hülye autósnak evvel is felkínáljam a lehetőséget, hogy leszorítson!

Igazolásképp: amikor a lányom vizsgázott A -ra, az oktatónak és a vizsgabiztosnak is a határozott álláspontja az volt: el kell foglalja a motoros a helyét a sávban. Tíz éve volt.
Ma is, ha megnézed a motorosok közlekedését, magyon is ésszerű és gyakorlati oka van, hogy a sávot elfoglalja. Így biztonságos. (pesze motorkerékpárról beszélek, nem smkp, villanybicikli, stb)
De fordítva is vizsgálhatjuk a dolgot: kipróbálhatod, motorozzál az út, ill. a sávod szélén, erősen jobbratartva, meglátod, (ha túléled) tapasztalatból fogsz rájönni, az autósok ezt automatikusan úgy értelmezik, hogy felkínáltad az előzésük lehetőségét. Melléd is állnak, ebből két lehetőség adódik: a saját biztonságod érdekben lemaradsz, (egyébként ugyanúgy haladhatnál), vagy az útpatka/árokszéle. Nagyon életszerű és ésszerű ugye?

Tehát a tárgybani rendőrmotoros nagyon is jó helyen motorozik a sávjában. Nem is értem, ezt hogy vetheti fel bárki is hibás közlekedésnek?

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2008.10.10. 17:26:41

"sipike:
mostmár rohadt kíváncsi vagyok, hogy a kresz mit ír elő csálé, kiálló csatornafedélen való áthajtásról! ;)"

Keresni és értelmezni az olvasottakat tudni kell... De csak most, csak neked leírom a lényegét:

A jármű sebességét (a megengedett határokon belül) úgy kell megválasztani, hogy a vezető a járművét meg tudja állítani az általa belátott távolságon belül ÉS MINDEN OLYAN AKADÁLY ELŐTT, AMELYRE AZ ADOTT KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT SZÁMÍTANIA KELL.

A durva útegyenetlenséget előrejelző és azt sebességkorlátozással megspékelő táblák jelentését sajnos (a 4 éves rokonoddal ellentétben) az itteni nagyfiúk nem ismerték. Vagy nem akarták figyelembe venni.

Pusztán ennyiről szól a történet.

bgyuszi76 2008.10.11. 12:25:46

JaniV:
Most ismerted el, hogy 35 éve tanultad a KRESZt. Engem 17 éve pont ezért húztak meg, mert úgy mentem, mint ez a rendőr. Nekem már törte le ilyen motoros a tükrömet, miközben még a felező közelében sem voltam. Persze félreállt, mert megsérült, amikor a könyöke beleakadt a tükrömbe. Ő is azt magyarázta, hogy a felezőig az övé, persze a mentősöket hívtam, jöttek rendőrök is. A rendőrök szerint nem én voltam a hibás. Egy Barkas-szal mentem, gondolhatod, hogy nem előzésre kukucskálva, a tükör meg mindössze párszáz Ft volt. A motoros viszont 8 napon túl gyógyuló sérülést szenvedett, és csodálkoztam, hogy egyáltalán talpon tudott maradni! Így vagánykodjál legközelebb, de jobb, ha tudod, az erősebb kutya b@szik!

andreas1985 2008.10.28. 11:57:42

akkor váltott pirosra amikor már elhaladt a lámpa mellett,kresz szerint meg a sárgán még át lehet haladni ha nem tudunk megállni.
süti beállítások módosítása