Porsche Panamera EuróPában!

  2008. szeptember 17. - Csikós Zsolt Címkék: porsche

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Öt gang az állólámpában!
2015-07-19 07:25:12

Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok

Totalcar a Múzeumok Éjszakáján!
2015-06-18 08:03:55

Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt

Szép autót keresünk!
2015-06-08 17:52:23

A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok

Bent a kövület-Pio!
2015-06-02 16:00:17

Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve


A Porsche csaknem egy évtizede riogat bennünket azzal (meg pláne a Bentleyt, Maybachot, Mercedest, BMW-t, Audit), hogy lesz valami orrmotoros négyajtósa Panamera néven. Kábé egymilliárd skicc, rajz, számítógépes grafika, lesipuskás fotó látott már napvilágot az autóról, igaz, amikor élőben készített képeken lehetett szemügyre venni, azt mindig más kontinenseken lőtték. Legalábbis azokra igaz ez, amiket mi láttunk.

Nos, hölgyeim és uraim, a Totalcar hű ügynökeinek hálózata mindenütt lesben áll. Varga Zoltán olvasónk figyelmét és élesre töltött digigépét nem kerülte el ez a kék autó, amely minden kétséget kizáróan a valódi Panamera. Még monitorokkal az utasterében, rátákolt szárnnyal (vajon a végleges autón diffúzorokkal oldják meg a leszorítóerőt, de ez még egy korábbi fejlesztési strádium?), de már otthonos terepén, a belső sávban előzve. Zoltán Barcelonából tartott hazafelé, amikor meglőtte a luxemburgi rendszámű autót.

 

Senkit ne tévesszenek meg a bénán a karosszéria mélyébe szottyadt kerekek, az autó még nem a végleges héjával hasítja a levegőt, szinte minden külső burkolati elem csak rátét. Ha optikailag azt tudja majd limuzinban, mint SUV-ban a Cayenne, veszik majd. De egyelőre nem tetszik, már jöhetne a végleges. Az még lehet, hogy bejön.

Most kaptam egy levelet Ember Richárd olvasónktól, ő egy német hirdetési portálon már talált is eladó Panamerát, itt van.

 Lehet gyűjtögetni...

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr97666228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2008.09.17. 10:01:58

Görgetik már vagy húsz éve a projektet kisebb-nagyobb megszakításokkal. (Igaz, kellett hozzá egy Ulrich Bez)
Ideje, hogy legyen belőle valami.

Gondolom, ebből is lesz dízel, mint a Cayenne-ból. Hűdejó.

vadparaszt 2008.09.17. 10:22:38

Pont mint egy TATRA tanulmány, csak ez orrmotoros. Fújj!

Rocko- 2008.09.17. 10:26:16

jajj de ocsmány ez így.
5 percig néztem, szemimmel leszedtem a szárnyat, akkor se lett jobb.

Airnold · http://volvosagok.blog.hu/ 2008.09.17. 10:35:39

Még ne temessétek, Urak...meglássuk...

gatsy 2008.09.17. 10:39:30

Négy ajtósból az legyen Quattroporte.:D

gatsy 2008.09.17. 10:40:58

A megfázás ráment a fogalmazási készségemre, de azért érthető, ugye?:D

Fischer 2008.09.17. 10:42:08

A Porsche gyár környékén mindennapos ez az autó valamivel kevesebb álcázással és úgy jobban is néz ki... :-)

makacs szennyeződés 2008.09.17. 10:54:51

hát ez hogy néz már ki bazmeg?

mi az a zokniszárító ott hátul?

figyeljétek meg, mivel ez elég drága (lesz), kinevezik majd szépnek, mint pl. lexus rx-eket is, pedig azoknál kevés ormótlanabb jármű tapkodja az utakat manapság.

drága, tehát szép.

de hát ki kell szolgálni a rossz ízlésű, de fizetőképes köcsögöket is.

xaraud 2008.09.17. 11:20:40

Szerintem gyönyörű egy valami lesz ez a kocsi. A hátsó szárny gondolom majd "felnyílós" lesz, mint a többinél. Nagyon várom, hogy kész legyen és kijöjjön a végleges formában, mindenféle fólia meg ragasztó nélkül, mondjuk feketében. Máris csrog a nyálam, bár az árcédulát még nem láttam, de szerintem egy olyan 180.000EURO környékén meg kéne neki állni. Erről nincs infótok?

dzsedi 2008.09.17. 11:24:52

Ez nemes egyszűséggel: HÁNYÁS.

Balee87 2008.09.17. 11:46:30

Nekem már a Cayenne sem tetszet és ez is ritka ocsmány aránytalan autó, bár kitudja mennyi a takarás, de a forma nagyjából és az arányok gondolom véglegesek és fujj... :) Bár ez személyes vélemény, de nekem inkább Bentley, vagy Maserati Quattroporte.

Autótesztelő · http://hasznaltteszt.blog.hu/ 2008.09.17. 11:51:57

Ocsmány egy jószág, annyi szent. Nem tudom, miért nem marad meg a Porsche a 2 ajtónál, farmotornál.

Nap 2008.09.17. 11:55:03

Nem az az erdekes, hogy alcazva hogy nez ki, hanem, hogy milyen kivitelben lehet megvasarolni. Megpedig: 3 ajtos, 5 ajtos, kombi. :)

CernaGeza 2008.09.17. 14:01:10

..Eléggé porsche fan vagyok, de ez igen rút egy valami.
Remélem Egy mocsári masztodonnak próbálták álcázni a mélyén megbúvó valódi autót.

Chayenne.. hát izé.

megint 2008.09.17. 14:14:45

Ronda autót nem gyárt a Porsche, ez is szép lesz.

chopper 2008.09.17. 14:15:56

Fog ez még alakulni,mi gyártjuk a kipufogórendszerét(itt lógnak a tervek a falon,5 méter hosszan...) és van néhány gyári fotónk is róla ;)

Sir Shame 2008.09.17. 14:33:29

nem tudom...

Nekem a terepjárójuk nem tetszik.
Viszont az a német oldalon található, hírdetett Panamera, amit a cikk is említ, jól néz ki.
Ha tényleg ilyen lesz a végleges, akkor semmi baj :)

Richi333 2008.09.17. 15:09:45

Én nem értelek titeket. Persze, most elég ormótlan, de az arányai, amik már látszanak, szerintem nagyon szépek.

TomiCar 2008.09.17. 16:00:33

Nem vagyok es Porsche fan de mindig is szép autókat gyártottak és valószinüleg ez most sem lesz másképp. De amúgy én inkább az Aston Martin Rapidot rendelném ha tehetném. :)

SsPL71 (törölt) 2008.09.17. 16:31:02

Én meg Trabant PanEUromera-t rendelnék.
4ajtóst, természetesen.

szpsz 2008.09.17. 16:37:08

Őszintén szólva mindig is nagy várakozással tölt el az, amikor a Porsche egy új típussal rukkol elő.
Egyfelől megértem őket, mert nem lehet csak az idealista álmodozók értékrendje szerint gyártani, meg kell élniük és eladható modelleket kell gyártani. Ráadásul a Porsche nagyszerűen oldja meg az összes "kihvást", hisz az SUV autók között a Cayenne az egyetlen, amelyik igaziból is jó "terepjárásra". Ugyanakkor meg nem tetszik a tény maga, hogy pont az idióta trendek miatt kell egy patinás gyárnak behódolnia és ilyen szörnyszüleményeket készíteni. A 911 az örök, az "A Porsche". Mondjuk a Boxster nekem bejön, jobban, mint a 924/944 sorozat (pedig 6 évig volt 944esem, szerettem is) a Cayman telitalálat, igazi sportkocsi, középmotor, kupé, két ülés. De nekem, nagy Porsche fan-nak idegenül hat egy Porsche sedan. Meg a tankterepjáró is, bár ezt már megszoktam az utakon.

szpsz 2008.09.17. 16:39:22

Még annyit, hogy a Panamera esetében a 4 ajtóra haragszom. Ha ez egy orrmotoros kupé lenne, akkor azt mondanám, hogy a 928 utódja.

vadparaszt 2008.09.17. 16:46:49

Ocsmány. Persze akinek csak a név számít, annak nem érdekes, hogy milyen motor van benne és hol.

vadparaszt 2008.09.17. 16:51:30

Nem a 928 utódja, hanem a VW Phaetoné, mivel azt senkinek se tudták eladni. Igazi vérbeli Porsche. Mint a Tuareg, izé Cayenne.

qualitaet 2008.09.17. 17:19:57

"Zoltán Barcelonából tartott hazafelé, amikor meglőtte a luxemburgi rendszámű autót."

Percek kérdése és leadócsalózza valaki a luxemburgi tábla miatt.:)

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.09.17. 17:28:52

majd jól rá fog ugrani a magyar APEH, aztán nézhet a cég farkasszemet az itteni ügyintézőkkel

nandorsz 2008.09.17. 19:11:54

aki azt mondja hogy ocsmany az irigy, mert a porsche mindig szep..... majd meglatjatok eloben es akkor meg egyszer beszelunk

gin74tonic 2008.09.17. 19:41:25

szerintem meg ragjak meg a ceruza veget stuttgartban, ez igy raktari porfogonak lesz csak jo. a mobile.de n aki hirdeti nem semmi csoka:D

volante · http://volante.blog.hu 2008.09.17. 20:20:44

A Cayenne szörnyű, annál csak jobb lehet. Vagy nem?

Gomulka Béla 2008.09.17. 21:08:58

Ezt a Porschét nem annak csinálták aki nézi, hanem annak aki benne ul. És legalább nem SUV, mint az a rusnya Cayenne. (Tudom, tud terepet járni, de nem jár terepet.)

Shadowbull 2008.09.17. 21:21:39

Azert messzemeno kovetkezteteseket nem vonnek le egy szanaszejjel alcazott prototipus alapjan a vegleges formatervvel kapcsolatban....

sb

Csubakka Junior 2008.09.17. 21:21:42

Elég furcsa elgondolás ez a forma azzal a hátsó szárnnyal. Se nem elegáns, se nem sportos az összhatás.

udla 2008.09.17. 21:22:35

Elképzemel az újgazdag vásárlót, ahogy a kereskedésből hazaérve büszkén felnyitja a kocsi hátsóját, hogy virítson a spanoknak.

Aztán tágra nyílt szemekkel azt üvölti ellopták a motort b+.

ommm 2008.09.17. 21:45:10

szpsz911 2008.09.17. 16:37:08
...a Cayenne az egyetlen, amelyik igaziból is jó "terepjárásra"...

azért erről gondolom más véleménnyel vannak a Defender, G, Patrol és Landcruiser, esetleg Samurai tulajdonosok.
habár, kinek mi a terep.

ebben a képben azért még bőségesen benne lehet egy szép autó. habár a Rapide és a Quattroporte után nem lesz könnyű.

[] (törölt) 2008.09.17. 21:54:33

ez az egesz Panamera-projekt kezd a Duke Nukem Forever-re hasonlitani.

"iden tutira kijon" - es ez megy 10 eve.

[] (törölt) 2008.09.17. 22:12:40

"Ezek is álcázottak? :"

nem tunt fel, hogy mindegyiken ott van a baszott vastag muanyagreteg?

qualitaet 2008.09.17. 22:24:28

...a Cayenne az egyetlen, amelyik igaziból is jó "terepjárásra"...

Némi csúsztatás mellőzésével eredendően így szólt a megjegyzés:


"SUV autók között a Cayenne az egyetlen, amelyik igaziból is jó "terepjárásra".

"azért erről gondolom más véleménnyel vannak a Defender, G, Patrol és Landcruiser, esetleg Samurai tulajdonosok."

Hát még azok akik tudják, hogy ezek közül egyik sem SUV...

lrichard_ac 2008.09.17. 22:49:53

Feketében, szárny nélkül, passzoló idomokkal szép lesz az. De nekem csakazértis Quattroporte. Maserati.

Shadowbull 2008.09.17. 23:23:10

"ez az egesz Panamera-projekt kezd a Duke Nukem Forever-re hasonlitani."

höhö:)

a kulonbseg az, hogy ebbol lesz valami :)

sb

eko 2008.09.17. 23:34:10

Miért baj az, ha egy Porschenak kettönél több ajtaja, és ülése van?!
Igy már legalább nem kell kettöt fordulnom a lányokkal.
:-)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.18. 00:29:37

Kicsit off, de tegnap előtt láttam egy sztreccslimót Chrysler 300 C-ból , alul fekete, felül grafit színe volt. És tetszett! Beteg fasz-é vagyok most akkor?

vadparaszt 2008.09.18. 01:52:39

Nomost ommm-nak tudni kéne, hogy a Kaján nem kategóriatársa az említett terepjáró(!)knak.

De szpsz911-nek sincs igaza, aki Porsche-fanatikusként a legjobb terepjáró SUV-nak titulálja a Kajánt. Az erre vonatkozó összehasonlító teszt azt mutatta, hogy a kategória legjobb terepjárója a RANGE ROVER, a legjobb aszfaltjárója pedig a Kaján. A legrosszabb aszfaltjáró a RANGE lett, a legrosszabb terepjáró pedig nem a Kaján. Sőt, ha jól csal az emlékezetem, úgy 3-4. lett a nyolcas mezőnyben, ami nem rossz. Már nem tudom melyik szaklapban volt a teszt.

Vagyis a Kaján a Porsche hagyományokat követi a SUV mezőnyben is, sportos menettulajdonságokkal.

A Panamerában az bassza a csőrömet, hogy a formaterv igyekszik farmotorosnak feltüntetni, holott nem az. Léghűtés, bokszer már szóba se kell, hogy jöjjön, mindenki(??) elfelejtette. Tehát csak egy új bőr lehúzása a 911 formájáról, immár orrmotorral és négy ajtóval. Phaeton alapokon.

Szóval a Porsche egyre inkább dizájn, mint tartalom, és ez az ami kicsit fáj. Bármit el lehet adni, ami 911 formájú, legyen ceruzahegyező, golfautó vagy buszlimuzin.

A Porsche megvette (napokon belül) a VW többségi részvényeit, már most is ők az urak az igazgatótanácsban, meglássátok megérjük, hogy a Porsche 911 Golf alapokra épüljön.

Csak a költségcsökkentés miatt. De a forma megmarad!

Hát köszi.

Shadowbull 2008.09.18. 07:32:21

vadparaszt 2008.09.18. 01:52:39

Azt honnan lehet tudni, hogy ez Phaeton "alapokra" epul, barmit is jelentsen?

sb

Gomulka Béla 2008.09.18. 07:39:09

"Phaeton alapokon."

Vasból?

ommm 2008.09.18. 10:51:32

vadparaszt 2008.09.18. 01:52:39

tudja.
ahogy azt is, hogy kaján vigyorral az arcán küldené a susnyásba.
ahogy a "kitűnő terepjáró képességekkel rendelkező" SUV-k nagyrészét.
én már csak ilyen vagyok, bevallottan nem komálom a "kevert" dolgokat.
italban, autóban egyaránt.
javarészt.

Galamb 2008.09.18. 15:25:42

Aki figyel a hírekre, az tudja, hogy ez a VW Phaeton továbbélése. Persze az utóbbi egy évben erről mélyen hallgatnak. De azt azért tudjátok, hogy a Cayenne egy más formájú Tuareg? És észrevettem még egy érdekességet: a Cayenne vényolcasa éppen annyi köbcenti, mint anno a 928-as. Naná, majd új motort fejlesztenek! A fejlesztéseket a marketing osztály végzi...

vadparaszt 2008.09.18. 15:36:14

Bocsánat, az előbb a szelíd nevemet használtam. Ma nem vagyok önmagam, megiszok egy Neszkávét. Nes-Ca-V-Eight. Nem tudom leírni.

Shadowbull 2008.09.18. 16:01:06

"Aki figyel a hírekre, az tudja, hogy ez a VW Phaeton továbbélése."

En figyelek a hirekre, de ezt en meg eletemben nem hallottam. Esetleg tudnal egy linket adni? De ahogy a Phateont ismerem, igen nehez lenne belole egy 4ajtos kupet faragni...


" a Cayenne vényolcasa éppen annyi köbcenti, mint anno a 928-as. Naná, majd új motort fejlesztenek! A fejlesztéseket a marketing osztály végzi"


A Cayenne-ben levo motorok zsir uj fejlesztesuek, es most jott ki beloluk uj valtozat.

sb

vadparaszt 2008.09.18. 17:24:33

Perszehogy! Zsír új, mint minden, ami a reklámban van. Hogy a Phaetonra épül? Egy csecsemőnek minden zsír új. Egyébként nem fogok helyetted guglizni.

vadparaszt 2008.09.18. 18:08:45

Az különösen életszagú, hogy zsír új fejlesztésűek a motorok, de most jött ki belőlük a mégújabb változat. (Ami csak idén új, mert jövőre még újabb lesz.) Mire gondolsz? A 928-as V8-asára vagy a VW turbódízeleire?

Gomulka Béla 2008.09.18. 18:55:27

A Phaeton túl nehéz ahhoz hogy Porsche lehessen belole. Ha az A 8 otleteivel bogarásznának, azt megérteném. A Bentley CGT a Phaeton derivátja, és miért teremtene a VWP házon belul vetélytársat?

Shadowbull 2008.09.18. 19:05:37

"Az különösen életszagú, hogy zsír új fejlesztésűek a motorok, de most jött ki belőlük a mégújabb változat."

Ugye azt meltoztattad irni, hogy a 928-as V8-asa van a Cayenne-ben. En meg azt irtam, hogy a Cayenne-ben amikor megjelent, zsir uj V8-ast hasznaltak, ami nyilvan az evek alatt oregedett egy cseppet, igy most volt az ideje a felujitasuknak. Tobbek kozott direktbefecskendezesre tertek at, ha jol tevedek, de ha akarod, elokaparom holnap az MTZ-et, es utananezek.

sb

Shadowbull 2008.09.18. 19:15:50

Mar csak azert sem lehet ugyanaz a motor, mert a Cayenne elso motorja 93,0 x 83,0 mm-es furat/loket viszonnyal rendelkezett, a 928-ban meg meg hasonlo sem volt:

95,0 x 78,9 mm
97,0 x 78,9 mm
100,0 x 78,9 mm
100,0 x 85,9 mm

Es meg veletlenul sem volt annyi kobcenti.

sb

Gomulka Béla 2008.09.18. 22:02:19

Ezzel szemben:

Holnap Nemzetkozi Beszélj Úgy Mint a Kalózok Nap! Shivers me timbers, hearties!


en.wikipedia.org/wiki/Flying_Spaghetti_Monster

[] (törölt) 2008.09.18. 22:06:52

"Tobbek kozott direktbefecskendezesre tertek at, ha jol tevedek, de ha akarod, elokaparom holnap az MTZ-et, es utananezek."

evi 240 euros ujsagelofizetes?

asszem ezt jelentenem kell, nem veszitek ti igazan komolyan a megszorito intezkedeseket ;]

Shadowbull 2008.09.18. 22:26:18

"asszem ezt jelentenem kell, nem veszitek ti igazan komolyan a megszorito intezkedeseket ;]"

:))))

tul sokat tucc rolam, norbi:)

sb

fogash 2008.09.23. 08:36:53

Az úgy lesz, hogy tesznek a phaetonra porsche emblémát, meg a hátuljára ráültetik az elefántot (á la Pug 207 reklám). :)

Mellesleg abban sztem lenne ráció, ha a aa "teljesen új fejlesztésű" motor is kapna egy csomó alkatrészt a VW/Audi polcairól.

A SUV és a terepjáró között hol a határ? OK, hogy egy Defender az terepjáró, de a Discovery az mi? És a Range? Az már SUV? Mitől?

Mellesleg megtaláltam, miről koppintották a BMW X6-ot!
www.arpem.com/coches/coches/ssangyong/actyon/flash/ssang-yong-actyon-lat.jpg

fogash 2008.09.23. 08:40:15

OK, a hűtőrács más, de egyébként dettó ugyanaz a forma:
www.autoclub.com.au/uploaded_images/bmw-x6-sports-activity-coupe-2008-706125.jpg

Az elsőt valami ugliest cars oldalon találta a gugli, a másikról meg azt írja minden újság, hogy élőbenvalamigyönyörű. Sztem mindkettő olyan, mintha maradékokból építették volna. (mellesleg nem vitatva, hogy a BMW BELSEJE/TECHNIKÁJA valószínűleg tényleg jó lehet, de kívülről akkor is randa, mint a bűn.)

vadparaszt 2008.10.01. 22:06:20

Még jó, hogy a Panamerának semmi köze a Volkswagenhez:

totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2008.10.01.&365217
süti beállítások módosítása