Eheti merítésemben szinte minden megtörténhet. Láng, füst, nem induló új autó.
Amikor jó volt, imádtam - szervizes kálvária
Egyből mentünk vissza a márkaszervizbe! A szervizes srác lekezelő stílusa már nem volt ismeretlen. Kérdezte hogy hány km van az autóban. Apámat majd szétvetette a düh, de fékezte magát és csendes de erőteljes hangon közölte hogy 10 KM, 2 ÓRÁJA ITT VETTÜK!
A megbízható olasz
Szóval: az imádott MX-5 után kellett valami használhatóbb, mikor elváltam. Sok ellentmondó igényem volt: legyen tágas, kényelmes, de kicsi; dinamikus de takarékos; olcsó, de igényes és nem hétköznapi; stb.(...) Poén: a kiszerelt munkahenger felirata: BOSCH.
A nyugatnémet álom
Úgy okádta a füstöt (fehéret, szürkét), hogy hozzáképest a 2 ütemű trabant csak zserbó cukrászda. Egyszer olyan is volt, hogy az istenért se akart leállni az autó, szaladgáltam a kulccsal a kezembe körbe-körbe mint valami hülye gyerek az autó meg ott pöfögött alapjáraton.
Érteni kell a nyelvén
Ekkor az M1-esen kigyulladt szegény. Én pedig eloltottam. Még mindig nem haragudtam rá, mert tudtam, hogy nem Ő volt a hibás. Az olaj nem gyullad meg. Ekkor leesett a tantusz: az új motorra a régi AC-pumpát szerelték vissza. Az egész hiba egy 150 forintos membrán cserével megoldható lett volna. Ennyit a szakértelemről.