Heti merítés

  2008. augusztus 10. - Nyegleo Címkék: népítélet

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

Eheti merítésemben szinte minden megtörténhet. Láng, füst, nem induló új autó.


Amikor jó volt, imádtam - szervizes kálvária

Egyből mentünk vissza a márkaszervizbe! A szervizes srác lekezelő stílusa már nem volt ismeretlen. Kérdezte hogy hány km van az autóban. Apámat majd szétvetette a düh, de fékezte magát és csendes de erőteljes hangon közölte hogy 10 KM, 2 ÓRÁJA ITT VETTÜK!

A megbízható olasz


Szóval: az imádott MX-5 után kellett valami használhatóbb, mikor elváltam. Sok ellentmondó igényem volt: legyen tágas, kényelmes, de kicsi; dinamikus de takarékos; olcsó, de igényes és nem hétköznapi; stb.(...) Poén: a kiszerelt munkahenger felirata: BOSCH.

A nyugatnémet álom

Úgy okádta a füstöt (fehéret, szürkét), hogy hozzáképest a 2 ütemű trabant csak zserbó cukrászda. Egyszer olyan is volt, hogy az istenért se akart leállni az autó, szaladgáltam a kulccsal a kezembe körbe-körbe mint valami hülye gyerek az autó meg ott pöfögött alapjáraton.

Érteni kell a nyelvén

Ekkor az M1-esen kigyulladt szegény. Én pedig eloltottam. Még mindig nem haragudtam rá, mert tudtam, hogy nem Ő volt a hibás. Az olaj nem gyullad meg. Ekkor leesett a tantusz: az új motorra a régi AC-pumpát szerelték vissza. Az egész hiba egy 150 forintos membrán cserével megoldható lett volna. Ennyit a szakértelemről.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr51606873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

troyan 2008.08.10. 12:48:00

LOL :D:D A 3. a legjobb xD

Zsolt 2008.08.10. 14:30:24

Az Alfás itélet nagy 1milló 25ezer km 7 év alatt.
:)) Igen az olasz autók tényleg a megbízhatóságuk miatt jók. :)))))))

ps3peter 2008.08.10. 15:05:19

Az a Tuareg a legfelsö képen nagyon kéne. De csak így...

Gyurma73 2008.08.10. 21:04:54

szerintem az alfákban nem bosch a kuplung munkahenger legalábbis a fiatokban nem az ,pedig a motor váltó ugyanaz.

kacsa! 2008.08.10. 21:48:23

"Olyan helyeken mentünk Erdélyben ahol nem mernék normál autóval." és ahol egy dacia 1310 TX még vígan szaladgál

[] (törölt) 2008.08.10. 22:54:51

azert az erdekelne, hogy a Porsche Gyornel azok a szerencsetlenek, akik 3 ev alatt birnak megtalalni egy hibat, milyen kepesitessel uzik a mesterseguket.

guni 2008.08.11. 00:37:55

Hát mondjuk én biztos hogy ha ilyen sürüséggel kéne látogatnom a szervízekete, már fél év után pereltem volna őket hogy adják vissza a pénzt.

Egyébként valaki megadhatná az ítélet végén említett Horváth testvérek elérhetőségeit, jó ilyet tudni azért.

A Tuareg ebben a katonai kivitelben tényleg instant get. :)

[] (törölt) 2008.08.11. 08:35:09

"Hát mondjuk én biztos hogy ha ilyen sürüséggel kéne látogatnom a szervízekete, már fél év után pereltem volna őket hogy adják vissza a pénzt."

civilizalt helyen onkent adnak egy masikat.

Shomee 2008.08.11. 13:25:26

Milyen megfontolásból cselekszik az,aki egy Mercedes után VW-t vesz?Gondolom,hogy nem anyagi,mert nem 1.2-es Polo lett a Merga helyett.....

Shomee 2008.08.11. 13:29:19

"Ekkor az M1-esen kigyulladt szegény. Én pedig eloltottam."

De aranyos :)

Egyszer olyat szeretnék olvasni,hogy:

"Egyszer itt és itt váratlanul megállt.Én pedig felgyújtottam." :)

redbandy 2008.08.11. 14:19:54

Az én fateromnak szuzukija van, és csak kötelező szervizekre hordja, mert még garanciás. :)

Roman Mokus 2008.08.11. 15:37:55

Edelweiss:
Na ne gyere ilyen nagyon okos kommentekkel, hogy civilizalt helyeken önkent adnak masikat. Elöszöris, van egy ilyen hogy javitas. Ha az nem sikerül akkor van egy ujabb javitas. Ha az se sikerül akkor az ügyfel visszalephet a szerzödestöl megadott feltetelekkel. Gondolom ezt nem tette meg, amugy is tulzasnak tartom a nepiteletet es cafolom az objetivitasat. De ilyent meg nem nagyon hallottam, hogy önkent adnak egy ujat. Azert münchen környeken se kolbaszbol van a kerites es akarmilyen ügyfelbarat is a bmw (mert biztosan az a civilizaltabb hely) nem fog csak ugy megdobni egy uj kocsival a hasznalt helyett a kedves kereskedö. Gondolom a Nacherfüllung, Nachbesserung es az Unmöglichkeit nem idegen szavak a szamodra...

[] (törölt) 2008.08.11. 19:22:56

nem fogsz tudni nekem olyan NLt mutatni, ahol 3 evig Nachbesserung-okkal vakitjak az ugyfelet.

" De ilyent meg nem nagyon hallottam, hogy önkent adnak egy ujat."

pedig van ilyen, sot olyan is, hogy onkent visszaveszik. konkretan az E90 320is WTCCnel volt ilyen, sokan vissza is adtak, mert kb fel evig komoly problemak voltak a motorvezerlessel es bizonyos szerianal. sokan eltek is vele, es kaptak helyette mast.

szoval a hallomasaid alapjan legkozelebb ne nagyon szakerts.

PS: az "Unmöglichkeit" szot nem ismerem, kulonosen akkor nem, ha a tobbi ugyfel altal vasarolt termek rendeltetesszeruen mukodik, az ideges ugyfele meg nem. joga van azt kapni, amiert fizetett.

europid 2008.08.11. 22:50:39

Távol álljon tőlem a szakértés, de a kontár módon beszerelt GPS-es követők simán hozhatják Tuareges kolléga problémáit.A modern BUS-os elektromos rendszerek a feszültségek, és ellenállások szerint különböztetik meg a jelkeket.Elég csak beleforrasztani egy ilyen vezetékbe, más lesz az ellenállása. Ettől már csak egy lépésre vannak a jó kis elektromos szellemjelenségek, és sajnos itt már minden alkatrész elektronikusan vezérelt. Lehet, hogy nem a VW-nél hibáztak, csak ott csapódott le. "Szerintem".

süti beállítások módosítása