A mostani válogatásban nagyrészt a pozitív hangvételü ítéletekből emeltem ki egy csokorra valót.
A cseh csoda coupé
Aztán begurultunk Veszprémbe, ahol megmutattam az új szerzeményt az egész familiának, bizonyítva, hogy hát igen, szorosan követem a sógort a "kinek van hülyébb hobbija" c. versenyben - ő többek között régi, szétrakkabilizett zongorákat szerez be abból a célból, hogy eleinte zongorát, majd klavikordot, később inkább csembalót, aztán hárfát, de tulajdonképpen citerát, vagy ha végképp el nem b@ssza, fogpiszkálót készítsen belőlük.
Vajon melyik állami cégnél van ez a szolgálati autó sorozat?
Egy állami cégnél melózom. 2006 06 01-én megkaptuk a vadonat új Octaviánkat 0 km-rel. (pontosabban 240 km). Elötte Astránk és Nivánk volt.
Saab 9k alkohollal
Amit saját kútfőből leszűrtem a sok olvasás után, hogy olyan drasztikus korrózív hatás a 90-es évek autójánál már nem várható, szemben a régi parafát és hagyományos tömítéseket alkalmazó korai nyolcvanasokkal. Bár nem vagyok vegyész, és a tapasztalat még túl kevés az idő rövidsége miatt, de az egész kísértetiesen emlékeztet az ólommentes üzemagyagok bevezetése körüli mizériára.
Lelkes tulajdonos már-már irodalmi leírása
Végigsiklik a tekinteted a műszerfalon. Sehol egy szöglet. Sehol egy él. Egyetlen hatalmas hullámzó lendület a belső tér.
Kicsit elfogult rajongó
Az irodámban is csak Mitsubishi tollat használunk (Uni - by Mistubishi Pencil), Mitsubishi Cd-ket hallgatok, Mitsubishi DVD-re archiválok (Verbatim - by Mitsubishi Chemicals Corporation), ez már márkafanatizmus???