Étvágytalan stresszgép

  2008. július 24. - Androczi Balázs Címkék: volkswagen lupo

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Elmebetegségek a múltból
2015-05-06 17:59:08

Az ember húsz év hivatásos autóbuzulás után hajlamos azt képzelni, hogy mindent látott már, aztán előkerül

Ha vizes az út, lassíts!
2014-09-11 17:38:15

Meglehetősen unalmas dolog egy szerkesztőségben ülni egész nap, hisz mindenki a billentyűzetet üti – ilyenkor

Karácsonyi Hiéna 2013: Japán kombó
2013-12-21 09:00:00

A Kisautó blog egyik cikkében a minap egy japán zsákbamacskáról írtunk – csak a doboz kibontása után

Ésszerű autót a luxus helyett
2013-10-17 07:58:31

Nyolc éve vettem magamnak autót utoljára. Ezzel valószínűleg én vagyok a sereghajtó itt a szerkesztőségben.

Idealista játékszernek szánták, a Volkswagen méregdrága önkifejező eszközének, figyelemfelkeltő marketinghúzásnak, és csak legutolsó sorban használati tárgynak. Mára azonban betöltötte eredeti küldetését.

Vélemények az azonos című cikkről.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr63582563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lupis 2008.07.25. 00:02:21

A videon úgytűnik eléggé ép maradt az utastér,A oszlop,tető sem roggyant,ajtó is a helyén.

viola 2008.07.25. 00:03:00

Egyszer már megkértem mindenkit arra, hogy amíg nincs semmi tapasztalatuk a Lupoval kapcsolatban, addig ne is fikázzák. Látom pár embernek ezt nem sikerült felfogni. Sajnálom őket.
Azt is említettük már páran, hogy a cikk írójának fogalma nem volt arról, hogy a Lupobol nem csak az az egy felszereltség létezik, amiben ő ült. Ezek után egyes nem túl sok aggyal megáldott emberek bőszen emlegetik a fapados felszereltséget. Őket is csak sajnálni tudom. Ha valaki arra képtelen, hogy utánanézzen annak, hogy amit oly bőszen állít, az igaz-e, az elég szánalmas.
Van még olyan autó, amit nem próbáltatok összehasonlítani a Lupoval?

Lupis 2008.07.25. 00:05:10

Bővebben: www.totalcar.hu/tesztek/tores/lupo
Szerintem jó eredmény a kis "gyösztől"

viola 2008.07.25. 00:07:14

Juteszembe: Nem akarjátok kicsit fikázni a többmilliós, mai szemmel egy rakás fosnak számító veterán autókat is? Nincs bennük elektromos ablak, klíma,...sőt még kazettásmagnó se! Szóval majdnem olyanok, mint az ALAPFELSZERELTSÉGŰ Lupo. Mégis megveszik őket, és büszkék is a tulajdonosok, hogy van egy csodálatos járművük. Vajon miért? Mi lenne, ha picit gondolkodnátok is? Bár úgy látom, hogy ez sok embernek itt nehezen menne.
Remélem soha nem kell átülnöm egy tömegautóba...bár az égvilágon semmi bajom nincs a Suzukival.

trash E46 2008.07.25. 00:10:13

jómagam birtokolok egy Lupot (is) 1.4 pdtdi, az autót pizzafutárkodásra vettem, és használom is és szerintem a legtökéletesebb városi kisautó.
az 1.4ben már van klíma is meg mindenféle okosság, és bizony volt már 3,5 literes fogyasztás is, de általában inkább a 4,5 jellemző. ami bosszantó hogy borzasztó kicsi a tankja (35liter)
amúgy hátul sem olyan borzasztó a helyzet. nekem már a modelfrissített van annak ilyen kis kerek indexe van meg normális hűtőrácsa, kajak úgy néz ki mint egy egér:D. amúgy jópofa kis kocsi szeretem.

AP 2008.07.25. 00:10:16

mea culpa, mea maxima culpa

ruhámat megtépem, fejemre hamut szórok

ez így már lényegesen máshogy hangzik azért

Lupis 2008.07.25. 00:15:16

TrashE45,az nem modellfrissítés,hanem az 1.2tdi lupo máshogy néz ki mint a többi előlről

AP 2008.07.25. 00:19:07

..ezt így már valóban nem lehet összehasonlítani a swifttel :)

Lupis 2008.07.25. 00:21:15

Ritka aki beismeri hogy tévedett:) Értékelendő..

trash E46 2008.07.25. 00:21:41

Lupis
akkor bocsi:D én azt hittem, hogy az.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.25. 00:24:33

Már legalább ketten vagyunk :D

AP 2008.07.25. 00:32:32

asszem ekkorát még nem égtem, pedig voltak már cifra dolgok

jóccakát

zooo 2008.07.25. 00:42:45

Pasiként sosem vennék ilyet, akármilyen gazdaságos is. Egy férfinak legyen férfias autója sztem... Bár jó dolog, hogy ennyit fogyaszt, városi cirkálásra is tuti jó, de 4 emberrel vagy 1-2 csomaggal meg sem moccanna az tuti!

Citroenfan 2008.07.25. 00:45:02

Erre a Lupo-betegségre meg a Suzukira is van egy príma gyógyszer: Citroen AX 1.4D vagy 1.0 TR. Különben ezekhez hasonlóan 4 literrel ki lehet jönni a Polo 1.3D verziójával az UNO 1.3D-vel vagy 0.9 Fire motorjával.

zooo 2008.07.25. 00:48:53

Ja meg Lupo gti... Naneeee. Jóhogy nem "Smart quattro biturbo W12" A VW-nél sem tudják már, milyen baromságokat találjanak ki...

viola 2008.07.25. 00:50:37

Ha valaki értelmesebb tesztet akar olvasni, ahol valóban tesztelték is az autót, nem úgy, mint a totalcar-os cikkben:

www.vezess.hu/teszt/teszt_volkswagen_lupo_3l/914/

www.99-04.auto2.hu/tesztek/lupotdi/karossz.htm

zooo 2008.07.25. 00:51:52

Az ilyen kocsi a béna nőknek való akik még egy Smartot is összetörnek parkolás közben 10 méteres férőhelynél... Nem lenézésből mondom hanem tapasztalatból.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.25. 00:52:11

Miért, milyen zorall lehet már egy 1.6-os 125 lovas kis golyó? Olyan (lehet, hogy még fürgébb is), mint a sport Swift. Mindkettő kéne, ökörködni. Az enyém ugyanazt a gyorsulást, etc. tudja, de nem olyan közvetlen, mert nagy és túl kényelmes a marhuláshoz.

zooo 2008.07.25. 00:54:13

Tisztelet a kivételnek!

Hát nem tudom. Az biztos, hogy lehetne vele meglepetést okozni jópár nagyobb és önteltebb "erőgépnek" de sztem felesleges.

zooo 2008.07.25. 00:55:31

Na ez pl jól néz ki!

zooo 2008.07.25. 01:04:03

De ha már belinkelésnél tartunk, számomra a világ legIstenkirályabb gépe:

www.weds.co.jp/download/images/fitting_image/036-037_BVILLENS_T8S/BVILLENS_T8S_RX-7_100.jpg

Nem baj, hogy nem ide tartozik, csak legyen miben gyönyörködni a későn fekvőknek és a korán kelőknek :)

trash E46 2008.07.25. 01:15:51

zooo
azt hittem autót linkelsz :P

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.25. 01:25:09

Kissé VT szagú, de pofás! Kéne hát, rotary powa :D

____hews 2008.07.25. 06:02:01

Szépjóreggelt!

Csak hogy legfrissebbekre reagáljak: az RX-7 itt is szép, rajta van az álomautó listán ez a szériája.

A Lupo 3L csak az extrákkal kéne, de csak akkor ha nem számítana a pénz. Egyébként ha kéne egy városi kisautó a családba, biztos, hogy Twingo-t vennék.

A Lupo GTI-t említettétek páran, nem rossz kis vas. A Golf I első igazi utódjának kiáltották ki, de mivel még közelébe sem voltam egy ilyennek, ezért ezt nem tudom alátámasztani. Annyi biztos, hogy az 1.6-os motor 125 lovat tud, itt 6-os váltóval, hasonló évjáratban a Polo GTI-ben pedig 5-össel. Előbbi állítólag hajlamos a meghibásodásra.

Ja és motor alapjául szolgáló blokk a VW jól ismert 1598-as blokkja, mely létezik 75 és 101/105 lovas kivitelben még ezen kívül, csak ez kapott egy kétvezérműtengelyes hengerfejet, meg változtatható szelepvezérlést, plusz nyilván más motorvezérlő elektronikát és még ki tudja mi mást. Gondolom a munkát végző alkatrészek is meg lettek erősítve.
A motorja kéne.

belab 2008.07.25. 08:20:57

A lupót meg kb tíz éve találták ki,ahhoz képest most sem rossza a fogyasztása.
A horvátok meg mihelyst belépnek az únióba ott i s megemelkednek az üzem anyag árak lásd románia.

SsPL71 2008.07.25. 09:32:33

A GTI Lupo mennyit fogyaszt?

csarlee 2008.07.25. 09:44:56

A kettes Golf a kiraly! Uff, en beszeltem!

ime egy kellemes egyes nemi tuning utan:

www.youtube.com/watch?v=eoqsSlqOtkQ

Ennyi

Tondee 2008.07.25. 10:10:03

kettes golf? :))
Jóhogy nemmár Citören kacsa,ne idézük a múltat szerintem inkább.

Norbi 2008.07.25. 10:14:27

A Volkswagenek ideje kezd lejárni,régen nem ők csinálják a legjobb autókat,a honda,toyota ,mazda..... megelőzte őket,de egy olyan német is aki régen mögötte járt az Opel.

SsPL71 2008.07.25. 10:21:31

Látom az 1es golfban 2xeres áttételen van a kilóméter óra. :-)

Portman 2008.07.25. 10:26:43

Nem arra kéne fektetni a hangsúlyt,hogy lassan egyszermélyes autókat megcsinál a Volkswagen 4 literes fogyasztással,hanem más üzemanyagot kéne használni,amit a Toyota,Honda és még sok más gyártó meg is csinál,de a Volkswagen lefikázza más ötletét és a sajátját isteníti,szerintem emögött az áll,hogy nemtudnak más technológiát kidolgozni. Ilyen kisautók gyártása nem megoldás,nagyobb autóban több ember elfér,ha pedig aztnézzük a Luppoval hány ember tud utazni nemolyan jó vétel,akkor gazdaságos,ha 1-2 ember utazik egy kocsival csak,egyébként nem.

Dani 2008.07.25. 10:31:17

Akinek már annyira fontos a fogyasztás,hogy nem elég neki olyan kocsi,hogy 5-6 litert fogyaszt,de aránylag elférni benne és megy is ahoz képest,annak javaslom a drótszamarat.
1 tánény gulyásleves elég sokáig neki! :))

AP 2008.07.25. 10:36:00

Lupo 3L: olcsóbban kéne, ennyi pénzé nem
Lupo GTI: sok pénzé is kéne
RX7: ki veszi meg a vesémet?
Golf1 dízel: muhahh

Vicus 2008.07.25. 10:40:41

Portman
ha jól megnéézük a bp-i átlagot 1 kocsiban 1 ember ül! Akkor miért is kell nagyobb autó?! És hol volt a Honda meg a Mazda 10 évvel ezelőtt?! Még a dieselt sem ismerték!

TKornel · http://tkornel.blog.hu 2008.07.25. 10:41:17

Lupo GTi az igen
RX7 szintén
DE Golf1, AX, UNO ÁÁÁ ezeknél még a LEGO autók is jobban mennek az összeszerelésről ne is beszéljünk. Akkor inkább 1200S

Portman 2008.07.25. 10:52:54

Vicus,10 évvel ezelőtt is itt voltak csak a volkswagenekkel voltál elfoglalva! :)
Egyébként most 2008 van nem 1998,tökmindegy,akármi is volt akkor,de most a Honda a Toyota és a Mazda is sokkal jobb kocsikat csinál a volkswagennél és jobb technikákat találnak ki,egyébként,ha 1 személy akkor Én a motorra szavazok,ha meg több személy akkor tuti nem a lupo meg ilyen 1 személyes 4 litert fogyasztó szörnyűségekre. Egyedül járnék rövid távolságon belül akkor robogó 2literrel elmegy és bárhol eltudok vele menni és a pakolás is jobb,ha meg kocsi akkor ne luporól beszéljük,a volkswagen azthitte bejön majd,de nem jött be. Ennyi.

AP 2008.07.25. 11:02:33

Így van, akkor már egy jó zsiga..
Egy utcai erősmotorral :)

Vicus 2008.07.25. 11:05:24

Csak az a gond, h egy 9 éve megjelent autóról megy a vita, nem a mai autókrtól... egyébként meg jön a Lupo II, azt majd összehasonlítjuk a mai japán autókkal!
robogóból csak japánt vennék (van egyáltalán más :-) de ebben az időjárásban napi 54 km-t nem szívesen mennék azzal sem

w a s d 2008.07.25. 11:09:04

Azért kiváncsi lennék, miből jutottak sokan arra a következtetésre, hogy a mai VW- k szarok. :D

zooo 2008.07.25. 11:12:16

Trash E46: Neeem, autót tényleg nem sikerült linkelnem. Ez annál több :)
Nekem 2nd gen. volt, és máig siratom...

Vicus: "És hol volt a Honda meg a Mazda 10 évvel ezelőtt?! Még a dieselt sem ismerték!" Vicus, kissé el vagy tévedve...

Mondom én is Rotary powa!!!

zooo 2008.07.25. 11:19:16

Lupo 2? Lesz folytatás? Még könnyebb lesz és HdiTdJtdDciPdtdiD4d 400Nm nyomatékú motort kap majd? Persze 2.5 V6...

Portman 2008.07.25. 11:30:56

az a baj,hogy ez a lupo se nagyon valt be a volkswagennek, elég hülye,ha par ember miatt csinál lupo 2-t,bár olvastam itt a totalcaron,hogy az új Golfba is beakarnak tenni egy 1000ccm-is motort szóval a volkswagentől bármi kitellik.Bár a mostani 75 lóerős golfok is szépek lehetnek,de mind1,már a volkswagen se a régi,még jó,hogy azért vannak jó európai márkák és az opel is jó szerintem.

viola 2008.07.25. 12:02:50

zooo: említenél nekem egy 10 éves dízel hondát? Olyat, amiben Honda motor volt?

stevee 2008.07.25. 12:28:16

szerintem a lupo beváltotta a célját, hiszen a Volkswagenről beszélünk most is. Egyébként szerintem is csak reklámértékkel bír egy 3L, a valóságban nincs az az ember aki ezt tudja vele produkálni. Habár lehet hogy én képes lennék rá... : )) (jelenleg 1,2es G astrám van, és 6 liter alatt járok vele, pedig 2-300 kiló mindig ott figyel a kocsiban plusz még az én 75 kg-m is, de ez egész más kategória)

AP 2008.07.25. 13:02:22

Itt kering az utcában már vagy reggel óta három darab A8-as, kit kereshetnek vajon?

SsPL71 2008.07.25. 13:34:26

AP: lemerült az IP-cím keresőjük, biztos azt töltik, azért járkálnak. :-D
Vagy próbálják a 3L-es fogyasztást...kár, hogy 2 utcasarok után már meg is van nekik.

zooo 2008.07.25. 13:41:28

Viola: na mert pl a fiestában ford motor van mi? Vagy a 207-ben peugeot motor. Hát nagyon nem.
96-os accorban pl már volt diesel változat, lehet h nem saját fejlesztés, de ha már itt tartunk anno a Roverekben sem Rover motor volt. Hanem Honda!
Mazdának meg volt saját fejlesztésű diesele, jóval több mint 10 éve!
Úgyhogy köszönjük Emese! Bocs, viola.

zooo 2008.07.25. 13:47:12

AP: lehet, hogy a köztársasági őrezred járgányai és a feri bá' jött falunézőbe...
De ha tényleg téged keresnek a banditák csak szólj, van MG42-es machine gun-om, ócsóér neked adom!

viola 2008.07.25. 13:59:43

zooo: azt hiszem kicsit mintha eltértél volna a tárgytól. Te azt állítottad, hogy a Honda és a Mazda 10 évvel ezelőtt gyártott dieselt. Ész nélkül írogatsz hülyeségeket. Ráadásul amikor bebizonyosodik, hogy baromságokat írtál, akkor elkezdesz mindenféle ide nem illő infókat írogatni.

zooo 2008.07.25. 14:13:07

Viola: Ne haragudj de te vak vagy... Olvass vissza, rájössz, hogy hülyeséget írtál.
Vicus kommentjére írtam h kissé el van tévedve. Elgurult a gyógyszered...

SsPL71 2008.07.25. 14:23:59

"bár olvastam itt a totalcaron,hogy az új Golfba is beakarnak tenni egy 1000ccm-is motort szóval a volkswagentől bármi kitellik."

Nem baj, hogy beleteszik, azzal a motorral is simán tartható a mostanában divatos és nagy mértékben megszaporodott 30-as 40-es táblák által meghatározott sebesség korlátozás. Eme táblák hatálya gyakran teljes falvakon városokon át ívelő utakon szinte konstans.

viola 2008.07.25. 14:24:57

zooo: azt hiszem tudatkiesésben szenvedhetsz...amikor Vicusnak válaszoltál, hogy el van tévedve a Hondával és a Mazdával kapcsolatban, akkor megkértelek, hogy írj egy 10 évnél régebbi honda dízelt. Erre írtad NEKEM az idiótaságaidat! Amiben pillanatok alatt rádöbbentél, hogy nincs igazad, ezért elkezdted emlegetni a Fordot, a Peugeot-ot meg a Rovert.

AP 2008.07.25. 14:27:59

Háháá :D
Hogyé az MG?

____hews 2008.07.25. 15:00:24

Külföldön lett utódja Fox néven, arra is jó a Fuchs felni :)

zooo 2008.07.25. 16:37:31

viola:
Roverben is diesel honda motor volt jóval 98 előtt. Pl. Rover 620sdi, 825sd Volt Accordban is és Concertoban is diesel motor szintén 98 előtt.
Te a pároddal is így kötözködsz, vagy vele nem mersz, ezért zsibbasztasz engem a baromságoddal?
Öcsém, milyen tudálékos emberek vannak...

AP: Ha megszerzed nekem a belinkelt fekete FD-t, az MG mellé kapsz egy PAK 40-est is! Áll az alku? :)
De, hogy nem kamuzok az MG hatékonyságáról íme:

youtube.com/watch?v=wipVRs7r5Wk

zooo 2008.07.25. 16:41:07

És mégegy félperces...

youtube.com/watch?v=EtqRkkeiLYs&feature=related

Ezzel a páncélozott A8-asokat is porig alázod...

AP 2008.07.25. 16:45:15

az FD-t? magamnak esetleg :)

habár a tűzerő kívánatos

zooo 2008.07.25. 16:51:34

És végül ha nem akarsz lőszert pazarolni:

youtube.com/watch?v=nrD_GnkG7dI

Több ilyet nem linkelek be mert még elijsztem a kis Lupo-t...

zooo 2008.07.25. 16:55:28

Végülis az FD-vel is lealázod az A8-asokat... Csak a kipuffodat látnák, és azt sem sokáig.
De a legjobb ha az FD-re szerelsz MG-t! Tripla élvezet: 1; FD-vel mész 2; hallod az MG gyönyörű muzsikáját 3; mögötted a lángoló A8-asok.
Kell ennél több?

zooo 2008.07.25. 16:57:25

Ha már Lupo vs Fox, akkor inkább Tuning Lupo...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.25. 16:58:23

Vigyázat! A design nyomokban Golf Plus-t tartalmazhat! :D

bélab 2008.07.25. 17:03:30

Persze egy átlagos dízel autó matud fogyasztani 3,5 öt,állandó 70 nel az országúton.Ilyen tempónál a lupo 2,4 et fogyaszt ez akkora külömbség szálalékban mint ha egy autó 10 liter helyett 14 fogyasztana ,ez 40 százalék többlet.
Igaz ilyen kis fogyasztásnál lierekben nem tűnik olyan soknak,de akkor is azért 40% kal kevesebb költség az jelentős.
de ha 3,5 liert fogyaszt átlagban!!! még az sem sok ,nekem volt 1,5d saxóm országúton keveset fogyasztott de átlagban azért megette a 4,8 at.(3,5 országút,város 5 ,3, 2/3 rész városban)

AP 2008.07.25. 17:32:00

elismerem hülye voltam,de hát én egy kis senki vagyok

Ocvt 2008.07.25. 17:48:05

Vezettem 1.9D Feliciát, '99-est. Kb 5km-t.
A gázpedálhoz való hozzáérés nélkül felváltottam 5.-ig. Ekkor mentem kb. 40-el (óra szerint). 2-ból indultam és 3-5 mp-ként váltottam zéró csúsztatással. Így használva mennyi lenne az átlagfogyi? :)

AP 2008.07.25. 17:58:47

próbáld ki:-)

PepeXVI 2008.07.25. 22:21:08

Nyaralni voltam és persze pont lemaradtam egy érdekes cikkről, ezért nem olvastam most végig a kommenteket, csak eből írom a tapasztalatokat.
Céges autóként sokat jártam egy Lupo 3L-lel (citromsárga) és a következő tapasztalataim voltak:
1: vezetés közben nem lehet cigizni, mert ha egy kézzel fogod a kormányt, kitépi a kezedből az első jobbra kikanyarodásnál, ergo a kormányzás a mai autókhoz képest cool :), én legalábbis nagyon élveztem a servo-nélküliséget.
2: a kis TDi motor nagyon fürgévé teszi az autót, a cikk írójával ellentétben szerintem ECO módban is.
3: a 3 literes fogyasztás minimális önmegtartóztatással és a forgalom ritmusával haladva tényleg tartható, egy tankkal majdnem 1000 Km-t elmegy a kis vas.
4: fapad. tényleg nincs benne semmi, de a célfüggvény az alacsony fogyasztás volt.
5: ez a váltó siralmas!!! Nem vezettem másik VW-ben lévő hasonlót, dehát az mégiscsak non-sense, hogy egy jobbkezes utcához közelítve és lelassítva sosem tudhatod, hogy gázadásra elindul-e (ha elindul azt kurva jól csinálja), vagy visszakapcsol, gondolkodik, majd aztán indul-e el (ez a gyakoribb), így ilyen helyzetekben ajánlott a kickdown használata, ekkor mindenképp várni kell de legalább tudod, hogy várni kell, és ugye ezzel oda a fogyasztásnak.
6: esőben, ha megy a párátlanító meg gyakorlatilag az összes el. fogyasztó, tényleg nincs start-stop. Egyébként a dugóban a rendszer hibátlanul működik, magam is meglepődtem, hogy mire átlépek a gázra, már jár a motor és lehet indulni.
Rólam by the way tudni kell, hogy Honda fanatikus vagyok, de mindemellett kimondottan gyűlölöm a VW-t, mert szerintem kevés unalmasabb (és szarabb - bocs) autó van a VW-nél, mégis a kis Lupo minden alkalommal mosolyt csalt az arcomra amikor beleültem. Végtelenül használható, GAZDASÁGOS és szerethető kis jószág, aki ilyenen gondolkodik, azonnal bukjon rá egyre, mert nem fog benne csalódni.
Uff :)

steve 2008.07.25. 22:30:02

A 91-es évjáratú 1.4D AX-nek 1180Km megtétele után fogyott ki az 1 tank gázolaj vegyes,de kíméletes(max 100km/h) üzemben.(42L=1 tank)Jó mi? egy 20 éves konstrukciótól.Majd térjünk vissza a témára,mikor 20 éves Lupo-k járkálnak az úton.Addig nem fogják bírni a PDTDI-k.Mondom ezt úgy,hogy nekem bejön a gép,de kösz mégsem kell adagoló nélküli diesel.

Portman 2008.07.26. 10:08:42

:)) Miért 10 évvel ezelőtti Honda vagy Mazda vagy Toyota dieselről beszélünk? :)
Aztmondom beszéljünk a 2008-as autókról és arról,ki milyen megoldással próbálkozik az üzemanyag problémára. A volkswagen minnél kisebb motort tesz minnél kisebb karosszériába, mindenki más hibrid meghajtással,etanollal próbálkozik. Úgy gondolom 1.4 motorral 90 lóerő körül mindekinél alap,de a volkswagen alapból 75 lóerőt ad neked egy olyan autóba amiből gti-is csinál erre nemtudok mit írni. Aki akar vegyen volkswagent, 10 Éve Énis aztvettem volna,ma ilyen áron autókat is lehet venni.

AP 2008.07.26. 10:17:54

mert a lupó 10 éves konstrukció,de te sajna nem hallottál akkor róla.Japán szarok meg ki vannak hegyezve 8000 nél adják le a 90 lóerőt a Vw meg 4000 nél
néz meg mondjuk a nyomatékot is 2500as fordulatnál,mert használat közben ritkán szoktam szétforgatni a gépeket.
Tudod valakinek a japán nők jönnek be valakinek meg a németek:-))

Portman 2008.07.26. 10:56:16

Valakinek meg a magyar nők AP!
Viszont nem a nőkről van szó,nemtudom feltudod-e fogni,az meg,hogy mi hol adja le a nyomatékot részletkérdés,jobban gyorsulnak és tartósabbak,mint a volkswagenek,nem a német autókkal van baj szerintem,hanem a volkswagennel.
Egy opel régen szarabb volt ,mint egy Volkswagen,ma megfordult keményen. Az meg,hogy a japán AUTÓK tartósabbak ,mint a németek nem kérdés,az,hogy ez neked nem tetszik, egyéni szoc. problem.

Portman 2008.07.26. 10:59:04

ja!? És ,ha a lóerőt leadja 4000-nél a nyomatékot hol? :))) 22000-nél? :)) Az dieselesnél ok,de benzinesnék erősen kétlem,nézz utánna! :) A max. lóerőt 5100-6000 körül adja le minden benzines autó,csak van olyan ami 75 lóerőt ad le van olyan ami 110-et. No Comment!!!
:)

Portman 2008.07.26. 11:00:04

2200 akart a nyomaték lenni AP,csak hogy ne tudj belekötni,vagy,ha nem értenéd!

Zsolt 2008.07.26. 11:05:42

Na igen! Nemcsak Japán és Német nők vannak! :)))
Énis a Magyar nőkre szavazok.
A volkswagenekkel tényleg valami nem kóser mostanában,ezt a volkswagen is látja azért a sok átszervezés,igazgató leváltás.
A Skoda saját hazájában veri a volkwagent pedig a volsi adja nekik az alkatrészt,igaz az ötleteket nem. 4 millió alatt inkább toyota ,mint volswagen.

buszfejű travibojler 2008.07.26. 11:54:46

európában még mindig a volkswagen adja el a legtöbb kocsit.
Egy toyota megbízható csak sótlan.
A BMW az igazi főleg az új 7-es lesz ütős igaz az más kategória.
újonnan meg bármilyen kis BMW jó lenne.
Nekem pl az egyes nagyon bejön.

buszfejű travibojler 2008.07.26. 11:57:47

A legnagyobb európai autógyártó, a Volkswagen csoport piaci részesedése nőtt: áprilisban 269 044 autó fogyott márkáiból Európában, 12 százalékkal több, mint tavaly áprilisban, illetve az első négy hónapban 987 350, 0,9 százalékkal több, mint egy évvel azelőtt. A piaci részesedése 20,5 százalékra nőtt a tavaly áprilisi 20 százalékhoz képest, illetve az első négy hónapban 19,1 százalékra az egy évvel korábbi 18,9 százalékhoz képest, az ACEA pénteken megjelent összesítése szerint.

A csoporton belül az Audi kocsijaiból áprilisban 61 204 kelt el, 9,5 százalékkal több, illetve az első négy hónapban 218 116, 1,9 százalékkal kevesebb, mint egy évvel azelőtt.

A második helyezett PSA Peugeot Citroen piaci részaránya áprilisban 13,2 százalékos volt az egy évvel korábbi 13,5 százalék helyett, az első négy hónap átlagában is 13,2 százalékra apadt az egy évvel korábbi, szintén 13,5 százalékhoz képest.

Kissé gyengült a tavaly sokat javító FIAT: áprilisban is, az első négy hónapban is 8,4 százalékos volt a piaci részesedése az egy évvel azelőtti, rendre 8,5 százalék helyett.

A Renault csoporthoz tartozó Dacia áprilisban 42,8 százalékkal, az első négy hónapban 68,9 százalékkal növelte értékesítését Európában az egy évvel azelőttihez képest, piaci részaránya rendre 0,6 százalékra emelkedett 0,4 százalékhoz képest.

A japánok közül a Suzuki európai eladásai áprilisban 5,6 százalékkal meghaladták az egy évvel korábbit, az első négy hónap átlagában 5,5 százalékkal elmaradtak attól, a piaci részaránya áprilisban változatlan 1,5 százalékos volt, az első négy hónap átlagában 1,5 százalékra csökkent a tavalyi első négyhavi 1,6 százalékhoz képest az Acea szerint egész évben 1,6 százalékra emelkedett a 2006-os 1,5 százalékról.

Továbbra sincs gondjuk a független luxusgyártóknak: a BMW áprilisban 24,8 százalékkal, az első négy hónapban 14,4 százalékkal több kocsit adott el az egy évvel korábbinál, a piaci részaránya áprilisban 6 százalékra, az első négy hónapban 5,6 százalékra nőtt az egy évvel korábbi 5,3 százalékhoz, illetve 4,9 százalékhoz képest.

buszfejű travibojler 2008.07.26. 12:08:11

Bár a magyar nők közül is inkább a német tipusuak(szőke kék szemű babaarcú)
mint a sötét bőrüek jönnek be.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.26. 14:39:12

Nyolcvan kiló, de teljesen babaarcú. Szegény Rejto, a német típusúak nem igazán dzsanázták - meg a sotétebb boru típusokat sem. Clarkson ritkán hagyja ki hogy a farmotoros Porschétól a Harmadik Birodalomig íveljen, kecsesen mint mindig.
Ami a magas eladásokat illeti: tízmilló légy nem tévedhet. De a világ jobb hely lenne ha akár csak minden tizedik BMW helyett egy Avantime futna az utakon. Ablakprobléma szortírozva, természetesen.

Máté 2008.07.26. 15:28:24

A Bmw vagy Merci király,csak az a baj,hogy a Lexus veri ezeket is, a volkswagen a 4.Golffal bukott nagyott a váltóproblémák miatt,egyébként a japán gépek melett voksolok ,bár opelem van és semmi gondom vele,elégedett vagyok vele és a magyar-magyar nők jönnek be! :) Fekete haj sötétebb bőr (nem néger vagy cigány) :))

Máté 2008.07.26. 15:31:11

Egyébként veszekedhettek ezen,a lényeg szerintem,hogy se franciát se olaszt ne vegyen senki,mert azok a service-car-ok. Olaszról még közelről is láttam rosszat,mivel sógoromnak Fiat Puntoja van:) Amúgy meg aztcsináltok amit akartok! :)

Németfun 2008.07.26. 15:38:28

A német autók nagyon jók,de Lupo és az A2 viszont kalap szar szerintem ,de japánoknak is van ilyen szar,kétségtelen,hogy nagyon jók a japán autók ,nekem viszont jobban bejönnek a német autók,az átlagosak közül az opelek,bár régen nekem is a Volkswagen jött be jobban.(változnak az idők)(A Jetta és a Passat most is bejön)

FRA 2008.07.26. 16:28:44

Peugeot 307-em van előtt golfom(V) volt és jobb a 307. A golfot összetörték és olcsóbban tudtam venni jobbat utána,félretettem az előítéleteket és most egy szintén 1.4-es,de erősebb autóban ülök ami ráadásul kívül belül szebb és kényelmesebb jobb vezetni.

belab 2008.07.26. 19:25:16

Az A2 nek van a legjobb hibastatisztikája a kategóriában.ha láttál volna szétszedve akár egyet is nem mondanád hogy szar nagyon komoly a kasznija.ideális női autó.

belab 2008.07.26. 19:38:42

lexus veri?
majd ha az állami kocsik lexusok lesznek akkor mondhatjuk hogy utólérték őket preztisben.De nem tudom elképzelni hogy bármelyik vezető politikus a világon(még japánban sem)lexusba üljön.Persze lehet egy toyotát felextrázni és rámondani hogy lexus de az eattól még nem lesz luxus.
kiváncsi vagyok hogy a kia vagy a hyundai mikor dob piacra egy luxusmárkát.
a lexust inkább az amerikai háziasszonyok szeretik,igaz ott fillérekért van a dollár miatt.
nekem elég lenne ez is:
www.hasznaltauto.hu/1764942_bmw_130_2006

StationW 2008.07.26. 20:39:33

Biztos idekeveredik majd valami Hondaszaki, de tudtommal a Honda nagyon-nagyon sokáig nem gyártott dieselt.

Előszőr a Roveres kölcsönös technikai csereprogramból kaptak dieseleket, amíg meg nem jelentek a saját fejlesztésű cuccaik.

A Subaru is kivárta amíg megfelelő szintre jut a technika...

A Mazda meg már 89-ben is gyártott olyan olajost, amik még ma is ketyegnek. Nem erősek, de elpusztíthatatlanok.

Vicus 2008.07.26. 21:29:30

zoo-nak még a tegnapi Honda diesel témájához:
Violának van igaza! A páromnak volt először Mo-n Honda Concertoja, diesel, ami Rover motorral volt szerelve! Szóval nem a Rover volt Honda diesel motorral szerelve hanem fordítva!

StationW 2008.07.26. 21:57:16

Ezt mondom én is. Ez elég nagy baromság volt, amit Zoo mondott.

Laci 2008.07.27. 14:22:34

10évvel ezelőtt is jobbak voltak a Hondák és a Toyoták is mint most,mára meg dieselből se tud olyan csinálni a folsi,mint ezek a japcsi márkák és a folsi teljesen leválja régi diesel technológiáját,ha valaki nemtudta volna. A Pdti rendszerét közösnyomócsövesre cseréli,amit más gyártó már régen megtetett ,de a folsi hangoztatta sokáig,az övé legjobb diesel,az üzemanyag felszasználás terén is a saját technológiáját fényezi most nagyon,de a végén átveszik a toyota vagy honda technológiáit.

Laci 2008.07.27. 14:25:52

Azzal meg,hogy a folsi adja el a legtöbb kocsit az azért van ,mert olyan országokban amit nem látunk ,olyan autókat ad el ami a dacia ellenfele,olcsó és magyarországon mi ilyen autókat nem látunk,nem véletlenül,mert itt rombolná a márka presztizsét,de ott eladhatják a szart,mert az a lényeg,hogy olcsón legyen új.

Lk 2008.07.28. 11:38:46

Ez a kocsi arra való,hogy a parasztbácsi kimegy vele a piacra megveszi a tököt és a többi zöldséget és hazamegy utánna örülve a fogyasztásnak,de többse nem. Még talán trágyát vinni utánfutóval A-ból B-be.

Tibor 2008.07.29. 12:24:32

utnáfutóval biztos megéri használni,gondolom akkor is kijön 6 literből és dinnyét tudnék szállítani vele nyugottan,gondolkozok egyen.

japánfan 2008.07.31. 10:24:40

nem csak lupora vonatkozó vélemény a mai dízelekről, ami már el is hangzott fentebb:
ezek a szuper fogyasztású, és nagy nyomatékú dízeleknél ha elszáll vmi, pl PD elem, v nagynyomású biszbasz, v turbó akkor oda az összes előny, amit megtakaríthat élete folyamán a kocsi.
egy jóházból való rendes benzines ezzel szemben normális karbantartás mellett többszázezret elmegy különösebb problémák nélkül.
tényleg nem értem ezt a dízel hisztériát pl a felsőközép kategóriában is..
7-8 millió ft-ért autót vásárlók azzal foglalkoznak h húdefasza 5,2-őt eszik a nagykocsim, pedig akinek itthon annyi pénze van kocsira az már az átlagtól jóó messze van.. de a lényegesebb érv az h évi 6-800 v 1 milliós (egy ilyen árfekvésű passat, mondeo, avensisnél simán ekkora) értékvesztésnél rohadtul lényegtelen, h 100 v akár 200 ezerrel többet tankol e bele benzinből, v nem.

mad 2008.07.31. 13:27:46

mint seat arosa tulaj csak annyit tennék hozzá, hogy 2 személy 1 heti cucca plusz egy 26" és egy 28"-os bringa úgy elfér hátul (ledöntött üléssel), hogy messze nincs plafonig pakolva, simán kilátsz belőle. 2 személynek hova kell több?

dízelfun 2008.07.31. 16:54:57

Kedves japánfun. Egy szó kicserélésével a mondatod ugyanolyan értelmes lehet:
egy jóházból való rendes DÍZEL ezzel szemben normális karbantartás mellett többszázezret elmegy különösebb problémák nélkül.

Sőt! Megfigyeltétek, hogy ha az ANYA szóból elhagytok egy karaktert, a többit pedig kicserélitek, akkor pont a SÖR jön ki??

japánfan 2008.08.05. 12:40:06

szia dízelmóka,
én japánpárti vagyok nem japánmóka. :-)

elfogadom h 1 mai dízel is elmehet sokat, de:
fizikai képtelenségnem tartom, h 1 mozdonnyi NM, hatalmas nyomás és teljesítmény mellett annyira sokat kibírjanak ezek a mai kihegyezett dízelek
ismerősöm mondja, h a cégénél ahol vw csoport flotta van, az PD TDI-knél a turbó elszáll mindegyikben 150-200e kmig. lehet mondani, h nem jó a bánásmód, de azt se hiszem el, h az összes kollégája balfasz, és nem tudja normálisan vezetni a kocsit. (ezt a dízelnél be kell kalkulálni, hisz 1 használtnál se lehet tudni, hogy használták)
népitéletben is sok helyen olvasni, h a PD elemek elszállnak, és az is nagyon költséges beavatkozás.
a lényeg az, h én nem hiszem el, h mondjuk 300.000 kmig 1 dízel annyi szervízktggel megy el, mint 1 benzines.

Csaba Ákos 2014.12.04. 07:46:19

Bírom az ilyen majmokat, akik vezetnek 80km-et aztán fikáznak. Fogalma sincs a majomnak, hogy a Vw miért csinálta ilyennek. Azt sem tudja, hogy a alukerék nem is alu, hanem magnézium, és hogy magnézium sok más alkatrész is. Ez az autó egy egyéniség, még a mai napig mengézik az utcán. Kényelemröl meg annyit, hogy Bp. München távolságon egy seggel ugyan olyan kényelmes, mint az A4-esem. Akinek van ilyenje az tudja milyen jó.
süti beállítások módosítása