Vajon kinek kellett a T3 Syncróm?

  2008. június 09. - Csikós Zsolt

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Öt gang az állólámpában!
2015-07-19 07:25:12

Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok

Totalcar a Múzeumok Éjszakáján!
2015-06-18 08:03:55

Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt

Szép autót keresünk!
2015-06-08 17:52:23

A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok

Bent a kövület-Pio!
2015-06-02 16:00:17

Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve


Egy jó barátom hívott ma este, mellesleg kaptam tőle két képet és egy levelet is. Ellopták ugyanis a tök régi VW t3-as Syncro buszát, amiről azt kell tudni, hogy frissen javíttatta a karosszériáját, felújíttatta az adagolóját, nagyon rendben volt az egész, csak az első hajtás hiányzott belőle, mert azt még épp otthon henkölte. Benne a gyerekülés, szerszámok, ilyet az ember persze nem tart utcán álló autóban. Általában ő sem, de a kocsi hajszálpontosan a rendőrőrssel szemben parkol, gondolta, pár óra alatt nem lopják el. Hát mégis.

Íme a levél:

 

1,6 TD, Syncro (első hajtás, kardán nem volt benne javítás miatt), belseje bézs, világosbarna szövetülésekkel. 15 collos Passat lemezfelnik, 215-os Marangoni terepgumik voltak rajta. Középen mindkét oldalon tolóablak, antenna a szélvédőbe integrálva. Szélvédőn bal oldalon kavicsfelverődés. Frissen volt alvázvédve, lakatolva, néhány helyen barna alapozóval le volt kenve, a kasztnin az összeeresztéseknél szórógittelve vékony csíkban.
Alvázszám: WV2ZZZ25ZDH073845
Motorszám: CS 114106
Rendszám: HCW-363

 

Köszi

Ádám

 

Ha valaki hall tehát ilyenről, vagy el akarnak neki adni hasonlót, de talán más színűt, szóljon, bitte. Csak csendben, pszt... Vagy ha vesz egy ilyen buszt első hajtás nélkül, jó olcsón, tudjon róla, hogy van hozzá eladó első szett. Érdekmúlás miatt jeligére a kiadóba.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr16511974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baranyp 2008.06.09. 22:14:17

Tolvaj banda!Kezüket eltörni,kalodába a főtérre,vagy akárhova,közszemlére,elrettentő példának.

Rocko- 2008.06.09. 22:48:07

ez így rendszer lesz, h valójában nem sokat érő, ellenben eszemileg felbecsülhetetlen kocsikat törnek fel / lopnak el?

biker_kolee 2008.06.09. 22:50:03

Haljon meg a lova annak, aki ilyen autókat lop...

gergő 2008.06.09. 22:57:30

és mindez merrefelé történt? Pesten?????? jólenne tudni.

cs0ki 2008.06.09. 23:01:59

a rendőrőrssel szemben...

Mo. 2008.06.09.

bervas 2008.06.09. 23:06:45

Ismerősnek a kétütemű Wartburgját lopták el szinte ugyanígy. Hetekig lakatolta, miszlikbe szedte, felújította, fényezte, alvázvédte. Nagyon patent lett, mire összeállt. Egy héten belül ellopták a ház elől.

WOLFER 2008.06.09. 23:19:04

Illyet de komolyan,kinek kell egy ilyen autó nem lebecsülöm,mert többet ér a mostaniaknál,és nem készülnek ilyen autók már de akkor is,ilyet csak az lop aki ért hozzá és tudja eladni nemigen fogja max darabokban.

pipi 2008.06.09. 23:32:31

Na enyit a rendőrségről. :)

WOLFER 2008.06.09. 23:33:54

Csodálkozol rajtuk

Viktor · http://www.vikiszava.net 2008.06.09. 23:34:27

:(
Nekünk is volt ilyen, csak nem Syncro és Multivan. 6 ülés, felhajtható kis asztal, 220 voltos csatlakozó az utastérben, gyári szúnyoghálók az oldalablakokon, neonlámpa a plafonon... Az egész család szerelmes volt az autóba, de sajnos el kellett adnunk. 1997-ben vitték el tőlünk 1,2 millióért. Most mesélte az egyik ismerősünk, hogy látta neten, és 1,3 millióért kínálták, de el is vitték. Azt hiszem, ez sokmindent megmagyaráz arról, hogy mennyire lehet szeretni ezt az autót. Nem tudom, miért nézik le sokan. Nekem ez a gép nagyon tetszik. Remélem, minél hamarabb elő fog kerülni egy darabban.

sima 2008.06.09. 23:38:24

r.i.p. t3 :[

ommm 2008.06.09. 23:38:31

Lámpa alatt, ugye...
Térfigyelő kamera a rendőrőrs épületén?
Esetleg?

Lassan az lesz a vége, hogy mindenki szöges kispárnát tesz az első ülésre...

Quattroman 2008.06.09. 23:39:31

A guta kerülget ahanyszor hallom vagy olvasom T3
ilyen nincs!!!!!!!!!!!!!nezzetek mar meg a hivatalos tipuslistajat a VW-nek Typ 3 volt regen de az egy szemelyauto es pont ez miatt ugrottak a Transporter sorozatnal!
T2 utan jött a T4 a sok hülye meg kitalalta hogy a kockalampa meg dizelmotor akkor T3.
Ilyen allat mar pedig nincs.
Amugy nagyon sajnalom a Gazdajat:(((
sajnos nekem is van az ismeröseim közt akit megszabaditottak a transporteretöl.
Sok szemetlada sajnal penzt kiadni az alkatreszre inkabb lop hozza egy kocsit es szetszedi.
Ha rajtam mulna pengevel csikokat vagnak a hatara es vastagon besoznam.

George 2008.06.09. 23:39:50

sztem vastelepre viszik ezt is... nagy kár érte. ha meglesz a tolvaj, szívesen segítek... hogy is mondjam... érted azt... rühellem az olyat, aki nem becsüli meg a másik ember munkáját, és néhány mozdulattal tönkreteszi. száradjon le a keze az ilyennek.

Quattroman 2008.06.09. 23:47:37

Nem vastelep,
a valtoja vagyont er, ez a leggyengebb pontja mondhatni Achilles sarok:)))
csak egy kupkerekcsapagy 28rugo hozza
A tanyer+kupkerek kb 150 ezret kostal hivatalosan.
szerintetek ki javittat valtot mar ezeken az autokon?????
mindenki keres bontottat, ezt meg elvittek bontani:(((

Csikós Zsolt 2008.06.09. 23:53:45

Quattroman:
Hát, az Ádám is tényleg úgy gondolja, hogy nincs olyan, hogy T3...

Molibden 2008.06.09. 23:59:31

Quattroman! Ha nem T3-nak hivjak akkor mi a neve/gyari kodja? Tenyleg erdekelne.

Viktor · http://www.vikiszava.net 2008.06.10. 00:05:04

Volt az első Transporter, a T1, aztán jött a második generáció, ami hasonlított rá, és ezért sokan azt is az első generációnak hiszik, az volt a T2. Utána jött ez, aminek ezek szerint nem tudjuk a nevét, majd az orrmotoros utód 1991-ben, a T4. Akkor ez mi? T3.

Quattroman 2008.06.10. 00:07:48

A dühitö hogy mar sok alkatreszbeszallito ceg is ugy irja a katalogusait. pl elsö szelvedö T2-T3
mikor ezt latom sirva rugdosnam a falat mezitlab.
Nekem az elsök közül volt egy leghüteses, a Bundeswehr selejtezte le, atepitettem 1,6Td motorra es 7 even keresztül huzta az igat hordott versenyekre autostol, ott lakaskent funkcionalt, hetköznap dolgozott es csak neha faradt bele.
az egyik legjobb gepezet, meg mindig van egy a csaladban, 6 ev vendegeskedes utan hazajött:))))

Flat-6 2008.06.10. 00:14:20

Szerintem meg van olyan, hogy T3, mégpedig pont ez az amiről a cikkben szó van. Azt ne feledjük el, hogy a T1, T2, T3, T4, T5 megnevezések nem gyári típuskódok, hanem amolyan köznapi elnevezése az egyes Transporter generációknak (T=Transporter, szám=generáció száma). Olyan mintha mondjuk a kettes Golfot G2-ként emlegetnénk. Ezért nevezik az aktuális szériát T5-nek, nem pedig T6-nak. A Typ1, Typ2, Typ3 stb. nevek viszont valódi típuskódok voltak. A Typ2 például a legelső Transporter volt, amit ma T1-ként ismerünk a triviális elnevezés szerint.

Quattroman 2008.06.10. 00:22:42

Nos az elsö a mozdony orru az Bus volt,
aztan jött annak a szebb valtozata meg mindeg a Variant es a TL alapjain azt mar Transportekent tisztelhettük ha aruszallitonak keszült amugy ebben is volt Bus de mar T1 tipusjelzessel.
Aztan jött 79ben ez a szögletes eröteljesuj konstrukcio mar nem torzios rugokkal de hagyomanyos faros motorral Ö lett a T2.
Egyebkent 251 a modellszama.

Off: Viktor mar regen keresem a kontaktot de sajna az evek alatt többszöri telovaltasban elsikkadt a szam amin annak idejen kommunikaltunk.
Emlekeztetöül: en voltam a munkafelvevö anno a Deltaglassnal mikor a fokusz szelvedöt többször csereltük.
lenne priviben mondanivalom, es esetleg erdekes kepeket is küldhetnek innen Münchenböl a most epült BMW aerodinamikai központro,.es a mindennap latott alcazott vasakrol.pl lepcsöshatu egyes Bömös
quattromankukaccsopperpontcom
Üdv

Quattroman 2008.06.10. 00:32:05

Flat-6
Onnan serült ez az erveles hogy pl az aktualis modell hivatalosan is T5 Transporter,
A Typ sorozat es A T2 nem ugyanaz csak a hetköznapokban mosodik egybe.
Pl a Typ 3 nem is bus kivitel hanem egy lepcsöshatu farmotoros 1,5 motorral
Sajnos nem tudom mindenkinek külön bemutatni a VW alkatreszkatalogus CD rom-at
a neve ETOS
abbol egyertelmüen latnad mikor kikeresed a Tipust.
meg az azonos evben törtent valtozast is akcceptalja es alvazszamhoz köti

Flat-6 2008.06.10. 00:32:39

"Nos az elsö a mozdony orru az Bus volt,
aztan jött annak a szebb valtozata meg mindeg a Variant es a TL alapjain azt mar Transportekent tisztelhettük ha aruszallitonak keszült amugy ebben is volt Bus de mar T1 tipusjelzessel.
Aztan jött 79ben ez a szögletes eröteljesuj konstrukcio mar nem torzios rugokkal de hagyomanyos faros motorral Ö lett a T2."

Ne haragudj, de ez úgy hülyeség, ahogy van...

Quattroman 2008.06.10. 00:38:53

Ja igen
Flat pont a Te logikad szerint nevezik otthon a "malacorru Passatot B3nak a frissitett valtozatat B4nek a 96os modellt B5nek stb...
Valojaban a 87 modell az 35ies a facelift valtozata
96 tol 3B
2000töl 3BG
es utana 3C a modell

Quattroman 2008.06.10. 00:44:42

Flat lecci üsd be a gugli kepkeresöjebe hogy Typ 3 aztan meglatod ki beszel hülyeseget.
idestova 38 eve javitok VW-ket anno 69-70ben a Szabolcsutcai VW szerviz!!!!-ben voltam inas. Bocsass meg erte en nem haragszom:)))
igazabol mar belefaradtam az evek soran hogy ezt bizonygassam mindenkinek. legyen neked T3

Flat-6 2008.06.10. 00:50:41

Ez nem az én logikám, sok VW típusnak van ilyen köznapi avagy "félhivatalos" típusjele mint pl a B3, B4 stb a Passatok esetén, és van az igazi típuskód, ami jóval kevésbé közismert.

A Transporterre visszatérve. Ha szerinted az uccsó farmotoros a T2, az első orrmotoros meg a T4, akkor a T3-mal mi lett? Elvitte a cica? Hidd már el, hogy ezek nem az igazi típuskódjai a Transportereknek.
A T4-nek például 70XA vagy valami ilyesmi a valódi típuskódja. A T4 csak a köznapi elnevezése.
A Passatok esetében láthatóan érted a szisztémát, nem tudom a Transportereknél miért nem megy...

Flat-6 2008.06.10. 00:57:10

Hidd el tudom mi az a Typ3. Te viszont úgy látom nem tudod felfogni, hogy a T3 az nem egyenlő a Typ3-mal.

Quattroman 2008.06.10. 01:01:07

Nos azt siman kihagyta a Vw hogy ne legyen keveredes a Typ 3 kodu auto miatt.
Egyebkent eszrevetted mar hogy a BMW sem egyesevel megy tovabb a modellek szamozasanal E30..........E40.....E46... ezek a harmasok !
hol vannak a kimaradt fejlesztesi modellszamok?
Te biztos ezt is meg tudod magyarazni.:)))
A T4 pedig 701 modellkoddal kezdett!
nem valami ilyesmivel

Flat-6 2008.06.10. 01:10:50

"Nos azt siman kihagyta a Vw hogy ne legyen keveredes a Typ 3 kodu auto miatt."

Akkor a T1-et is ki kellett volna hagyni, hogy ne legyen keveredés a Typ1-gyel, ami a Bogár volt. Meg a T4-et is hogy ne legyen keveredés a Typ4-gyel, ami egy másik farmotoros személyautó volt.

Mindegy, nagyon elbeszélünk egymás mellett...

Ciri 2008.06.10. 05:09:22

Pedig van T3....

A két kódot ne keverjük, például a 3C és a B6 ugyan azt jelenti.

AP (törölt) 2008.06.10. 05:10:01

a rendőrségnek persze van ideje a normálisan közlekedőket basztatni..
a zebrán gázolók, autótolvajok, száguldozók, rendszámnélküliek meg a törvények felett állnak még mindig

Kolompár Winettou 2008.06.10. 07:23:06

Lassan oda jutunk, ha csóri rendőr elkapja, beviszi, a bíró meg elengedi :)

Viktor · http://www.vikiszava.net 2008.06.10. 07:24:50

A Typ2 azért kapta ezt a nevet, mert volt a Bogár, és ez volt a cég második típusa. A köznyelvben pedig mindenki T3-ként ismeri ezt a kocka változatot. Nekem is VW-kereskedő volt apukám, ő is T3-nak hívta azt a 4-5 ilyen generációs Transportert (Vanagont, Caravelle-t, Multivant) amink volt. Lehet, hogy nekem nincs igazam, de akkor itt valaki nagy tévedésben van.
Csikós Zsolt, tegyél rendet! :)

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2008.06.10. 07:28:25

AP:

"a rendőrségnek persze van ideje a normálisan közlekedőket basztatni.."

Arra van ideje, amire a politika pénzt ad...
Mivel a felsoroltakhoz nem csak technika, hanem az üzemeltetéshez ember és pénz is kellene, így marad a 30-as táblánál traffizás és az EÁP-os forgalom-ellenőrzés (elsősegélydoboz, izzókészlet és más "életbevágó" apróság) :-(((

Ez is baj persze, de az még nagyobb, hogy úgy tűnik, vannak köztük akik még ezt a b.sztatást is élvezik és meggyőződésük hogy jól van ez így:-(((

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2008.06.10. 07:29:59

Ja, az ellopott busz meg nekem is tetszik (mint még sok más autó és motor), bár ez miatt azért nem lopnék egyet sem...

Remélem, hogy előkerül egyben.

Csubakka Junior 2008.06.10. 07:35:15

Kolompár Winettou 2008.06.10. 07:23:06
Lassan oda jutunk, ha csóri rendőr elkapja, beviszi, a bíró meg elengedi :)

Aztán nincs mivel hazamennie, és választ magának valamit a parkolóból.

csiky944 2008.06.10. 07:36:39

Quattroman az pontosabban úgy van,hogy E30-E36-E46

amúgy E28-E30-E32-E34-E36-E38

Rocko- 2008.06.10. 07:42:10

ommm 2008.06.09. 23:38:31
majd elszaporodnak a fakír autótolvajok.

Süni · http://kep.tar.hu/escortmk2 2008.06.10. 08:07:25

Havernak is most lopták el a T3-asát (Bocsi Quattroman, de sztem is így helyes!), ráadásul a megvétel után 1 nappal !!

Geee 2008.06.10. 08:28:56

Hát igen kellemetlen egy ilyen lopás, nekünk egyszer a két hónapos trabinkat lopták el még a 4ütemű korszak elején. Rossz hatással volt rám...azóta jó néhány rejtett és kevésbé rejtett biztonsági eszközzel nehezítem a lopós bácsik dolgát.
A kérdésem: Mi a fa*ért nem lehet legalább egy filléres rejtett kapcsolót beépíteni egy ilyen ritka és féltett autóba??? Persze full generálra van idő meg pénz. Egy egyszerű elektonikai megszakításra meg nincs, aztán persze megy a sírás. Ne haragudjatok, de ez annyira nagyon jellemző. Ez olyan mint amikor a jó hazánkfia megveszi az 5 millás gépet, és persze egy 100 ezres védelmi rendszerre sajnálja a zs-t. Ez ok, ő tudja...de sajnálja egy tized ennyibe kerülőre is... had vigyék. Pedig megéri, mert ami nem indul azonnal azzal már nem vacakol a tolvaj, inkább keres másik prédát.
Egyébként mi a fütyköt kellett volna a zsaruknak csinálnia??? Egy ilyen autót szerintem kb 5 mp. alatt ki lehet nyitni feltünés nélkül, utána meg már nyugodtan elmatat az ipse belül a vezetékekkel.

Geee ellenzék 2008.06.10. 09:00:23

Geee! Azért ne sarkítsuk már ennyire a sztrot. Ne én legyek már a hibás, ha ellopják a kocsimat.... Megsúgnám neked, hogy egy ilyen autóba bármilyen védelmet teszel, maximum néhány másodperccel növeled meg a tolvajok munkaidejét... A motorját meg azért mégsem fogom magammal minden nap kiszerelbni belőle :)

Rocko- 2008.06.10. 09:20:01

elég a kormányt. :)

mbw108 · http://mb-w108.atw.hu/ 2008.06.10. 09:21:26

Quattroman: okos vagy nagyon, de léghűtéses busz témában olvassálk utána, mert komplett hülyeségeket írsz.
EZ a T3.

Geee 2008.06.10. 09:29:16

Kedves ellenzékem!

Én is megsúgnám Neked, hogy kb 300Ft.-ból és 30 perc munkaidőből olyan védelmet lehet bele tenni ami pofon egyszerű viszont az életben senki nem jön rá. Ha lehet, itt most nem részletezném, mert az elvenné a dolog misztériumát. Ha adsz egy mail címet leírom.... de addig is kedves barátom nem kell maximalizmusra törekedni. A motor helyett elég ha kiveszed az AC vagy az önindító biztosítékát. Benzinesek esetében lehet a gyújtásét...

ZsZ 2008.06.10. 09:30:01

Akkor egy kis transporter történelem :):

Vala a Bogár, gyári kódja "Typ 1" aztán lőn a Transporter, ezt elnevezék "Typ 2"-nek (ez a mozdonyarcú '56-tól, Typ2 T1) aztán jött egy újabb generáció '67-ben (emberarcú). Itt gyorsabb volt a modellciklus, mert volt Typ2 T2a és Typ2 T2b (alsó és felső index) Aztán eljöve 1979, mikoris a kocka volt a jövő formája... Typ2 T3.
1990-ben pedig újabb modell a Transporter T4 (ez már nem Typ2, mert orrmotoros), majd pár éve a Transporter T5...

:)

PEACE... :))

www.freeweb.hu/t3-tuning/history.html

Pintyöke 2008.06.10. 09:31:16

Quattroman!

Hagyd már!
Nekem Citroën CX-em van. Tudod milyen kevés ember tudja mi az? Pedig rá van írva a hátuljára! De ha azt mondom hogy pallasz...
:))
Először nem értettem, de már csak röhögök rajta.

Naszóval Besenyő Pistabá is megmondta asztat, hogy a legolcsóbb és leghatékonyabb lopásvédelem a filléres rejtett kütyük alkalmazása.
Pl nekem van egy MLM cégtől származó 3000 ft-os indításgátló, amit én testelek le egy bárhová elhelyezett testponton keresztül.
Vagy egyik barátom a kocsi egyik mellékes fogyasztójának műszerfali kapcsolóját alakította át üzemanyagellátás megszakítására.

De ha a pallaszon nagyon akarja, magától is aktiválja a lopásbiztos üzemmódot, sajnos ezzel nekem is fejtörést okozva.
:))

streetsta · http://www.managertoys.hu 2008.06.10. 09:36:04

Hogy kinek kellett? Akinek az édes jó k.. anyját!!
Pár hete ismerős 4T Wartburgja ugrott, olvastam tűzoltóról, akinek szintén a 4T Wartburgját vitték el... Sok-sok éve volt, hogy exem Minijét ellopták (citromsárga, kró székesítések, ATS felnik, nagyon szép volt. A visszaszerzésére tett kísérlet külön történet, volt ott minden, gepárd csoport, kémfilm jelenet, de sajnos nem lett meg, ráadásul biztosan voltak a dologban renndőrök/rendőrségi dolgozók is), vettünk másikat apróra szedtük, lakatolás, felújítás, fényezés -mikor az egyik szaki az utolsó kicserélendő szilentet is kicserélte: huss, már ott sem volt! Még az volt a nagy szeremncse, hogy cimborám kiszúrta a gépet a Hungárián egy-két évvel később, megállítottuk, rendőrt hívtunk(ez is röhej, a helyszínen bebizonyítottuk, hogy az autó lopott, de a jóhiszemű gazda hazafurikázhatott vele, le sem foglalták. A motorszámgyanús Barkasomért külön kijöttek az eredetvizsgálóhoz, rendőri kisérettel elvittük és bezárták a Yard udvarára...) De legalább visszakerült...
Nekem mindenesetre mai napig nem tiszta, hogy nem szúrta ki az autót az a szerelő, aki csinálta a kocsit, amikor a Mini találkozón voltak -merthogy onnan tartottak hazafelé a kocsival, szépen libasorban. Persze az is lehet, hoigy tudom, miért nem volt neki gyanús...
Az meg már csak hab a tortán, hogy ha egy új, nagy valószínűséggel részletre vett gépet durrantanak meg, azt legalább fizeti (részben, valószínűleg) a biztosító, de egy ilyen régi gépnél... Ez a legnagyobb ganéság, hogy akinek öreg autója van, azért van, mert vagy nem tellik újabbra, vagy mert ezt szereti, érzelmileg kötődik, az ilyen gazdáknak fáj a legjobban!

Adam 2008.06.10. 09:40:36

GEEE válaszára: kormányzás, rejtett inditásgátló volt benne....

kübli 2008.06.10. 09:44:19

Quattroman figyelmébe ajánlom a következő oldalt: www.t3-tuning.hu/

hbarby 2008.06.10. 09:52:29

Pedig azt hittem, legalább a rejtett immo segít valamit.. :( Ezek szerint nem kispályáztak! Egy béna csapat még a kispolski kormányzárától is megijed (tapasztalat..)

Ilyenkor elgondolkozom egy váltózár beépítésén is, de vicc, hogy kb. többet kell költeni a rablásgátlásra, mint az autó piaci értéke.. Kár, hogy ezek az autók másnak csak pár kiló vas, nekem az álmom megvalósulása..

ZsZ 2008.06.10. 09:58:04

hbarby: a váltózár sajna nem sokat ér egy olyan autón, ami alá simán be lehet mászni...

zserg 2008.06.10. 10:41:19

T3, vagy nem szerintem édes mindegy. A megfelelő logikát nem tudhatjuk. Vagy Mert elszarnak egy nagy vagon prototípust pl E45 (csak úgy mondom) mire lesz belőle E46, meg E90, vagy mert kurvára leszarják, hogy mi milyen sorrendet akarunk.
A tény viszont az, hogy azok a nyomorultak rútul bántalmazták az általam is T3-nak ismert szerencsétlen autót. és ez Köcsögség
Igaz, trükkel biztos kivédhető egy-egy ilyen eset. Az egyik ismerősöm Golf2(típusfaszom7623VX)-esét úgy védte, hogy a rádió bekapcsolása nélkül nem indult. A rádió volume maxon, aztán ha akarja vinni, hallgasson egy kis Slayert a gyerek. Ez sem tökéletes, mert mondjuk a kisgeci zenekedvelő és rögtön berúgja a rádiót, alapból számít ilyesmire, oszt leveszi a modernnek nem mondható riasztó hangerő funkcióját, akkor csöndben elvitte azt a fost alkatrésznek.

Zweitakt 2008.06.10. 10:45:14

Gyász!
Barátomnak a kadett kombiját lopták el... ért max 100esszeh forint.
De most tényleg: mi a jófenét kezd ezzel valaki? Alkatrésznek kellett?

sikeres 2008.06.10. 10:56:18

Természetesen adott márka "autóbuziai" általában képben vannak a márkájuk kódjaival, dehát ilyenből kevés van. A többi meg bezonosítja valami szerint, amit mindenki ért. Ezért nem kell kiakadni a kedves márkabuzinak, ez legyen élete legnagyobb gondja. :-)
A vw bogár sem bogár ugyebár... :-)
A poszthoz: természetesen olyasvalakinek kellett, akinek alkatrészre volt szüksége. Gondolom ezzel a poszt írójai is képben van, inkább csak költői kérdésnek szánta. Azért remélem meglesz a gép...

ZsZ 2008.06.10. 11:01:34

A syncrokat inkább egyben viszik ki Románia, Bosznia, Albánia, Ukrajna a célterület... de ugye a nagy nyilvánosság segíthet, hátha vki látta...

Bluestar 2008.06.10. 11:39:12

A jármű helyes neve Volkswagen Typ2 T3. Quatroman attól tartok összekavarta a két jelölést. A karosszériaváltozatra utal a Typ2 (a bogár a Typ1 és van 3-4 is), a T3 meg a Transporter 3-s változatára utal.

Sajnos ezen a kocsin elég sok olyan különleges dolog volt (syncro, kockalámpa, multivan ülések, tolóablakok, ablakantenna stb), ami alapján valszeg alkatrésznek lopták el :(. Így a piacot kellene figyelni. esetleg homályoséletű VW "szerelők" környékét (ha van ilyen)...

Paradicsom Sal 2008.06.10. 11:39:45

Valahogy már nem lepnek meg ezek a hírek, amik az ellopott idős autókról szólnak. Tavaly nyáron az akkor 18 éves Opel Kadettemet lopták el, de nekem legalább szerencsém volt és néhány hét múlva visszakaptam, megtalálta a rendőrség... De ez ritka eset. Néhány hónapja egy ismerősömtől kötöttek el Transportert... Fura világ ez, valahogy nem tudom megérteni a tolvajlás lélektanát...

Geee 2008.06.10. 11:50:52

Adam!

Valakinek nagyon kellett ez a gép... :(

NullJozef 2008.06.10. 11:59:00

Ismerősömnek meg volt emelve a hasonló Transportere és folyamatosan nézegették rosszarcúak, mert azt hitték, hogy Syncro. Annak ugyanis valóban horror árban vannak a hajtáslánc alkatrészei, maga a váltó több száz ezrest is megér egyeseknek és még így is a töredéke, mint az új ár.
De ezt egy Syncro tulajnak érdemes volna tudni és ennek megfelelően védekezni!!!!

Sunyifing 2008.06.10. 18:15:12

Nagyon sajnálom Ádámot.
Én nem tudom hogy mi a francnak kell ilyen öreg autókat lopni amikor a nyugati roncstelepekről pár euróért lehet ilyet szerezni, habár az messze van, meg ugye vannak a nagyon speciális alkatrészek minta syncro hajtás részei.
A lopás ellen még mindig az ilyen rejtett kütyük vagy a drasztikus megoldások a tutik.
Nekem is olyan autóm van ami nem nagy értékű de különleges, éppen ezért kondolkodom hogy alufelnit vagy egy GPS követő rendszert vegyek ami nem havidíjas (kb 130.000FT).Aztán ha netán megfújják az autót akkor másnap lehet hogy pár kék-zöld-lila foltal az arcukon fetrengenek a fogdában a kedves emberek.
Jó megoldás lehet a kormányt leveszem trükk mint a TAXI című filmben. Gyújtókábel lehúz trafóról stb.... nem akarok tippeket adni. Végeredményben ha nagyon elakarnak lopni egy autót (legyen az új vagy rég) úgy is ellopják mert akkor eleve céltudatosan készülve mennek emelős trélerrel, emelnek rögzítenek és mennek kb 5 perc alatt.
Jót röhögtem pár évvel ezelőtt amikor az AUDI fejesei megnézték a biztonsági kamerák felvételeit arról hogy hogyan lopják el a gyár udvaráról az ukránok (bocs ha sért valakit, de ez volt a nemzetiségük) a hiper szuper biztonsági rendszerrel felszerelt autóikat kb 4 perc alatt.
Aztán csak annyit mondott a főnök hogy: "Uraim, átkell értékelnünk a biztonságtechnikával kapcsolatos fejlesztéseket".
Vagy valami nagyon hasonlót.
Próbálkozz pár weboldallal:
autolopasok.hu
körözöttautók.hu, stb...
Sok szerencsét!

lala 2008.06.10. 18:38:16

Tuti valamelyik rendőr volt! Kifigyelte és ellopta, majd valamelyik bankrablásnál felhasználják! (gondolom a rendőrségen észre se vették, persze)

Quattroman 2008.06.10. 19:44:44

Nos utoljara meg aztan ezt a temat dobtam.
Hetvegen ismet Magyarhonban vagyok az otthoni gepemen fel van telepitve a
GYARI ALKATRESZKATALOGUS progija nagyon szivesen megmutatom barkinek (csak tudnam hogyan kell feltenni)
a kezdö oldalat amin a tipust kell kivalasztani.
rögtön megertene mindenki.
En nem a köznyelvi definiciorol beszelek hanem a hivatalosrol.
a mozdonyorru vagy hitlerbusz sosem volt transporter! (Bus es Pritschwagen)
az utana jövö volt az elsö ennek titulalt. (Caravell es Transporter)
Tema lezarva mindenki hivja ahogy akarja.
Nyugodtan hülyezzetek le meg akkor is ha csak Matchboxot tologattatok es nyalat berregtetek mikor en mar ezeket javitottam.

szsrobert · http://szsrobert.fw.hu 2008.06.10. 22:09:18

Ez az az autó,amivel a világot be lehet járni.

europid 2008.06.10. 22:09:34

Naszóval az első Transporter volt a hippibusz.Aztán jött a terrorista transporter, aztán a kocka tranyó, utána meg az útkaparó T4.Meg a többi.

link:kültelki wikipedia

oli 2008.06.10. 23:42:01

Nos Quatroman és Flat.
A Typ -1,az a bogár,a Typ-2 én bogárbusznak hivom ,uttörövasutorru mikrobusz.
Typ-3: padlo alatti motoros széria ,1500limuzintol,1600TL ferdehátu,és vVariant(kombi).
Typ-4: önhordó karosszéria(az elsö a VW-nél)411-412 tipusjelzéssel.
Tehát a "T" elnevezés valoban hétköznapi ,olyan gyártást idöbehatárolo jelzés.A Tranyo 1 az emlitett uttörövasutarcu általam bogárbusz,a Tranyo 2-terrorista,Tranyo 3-kocka,T4 -még nincsen beceneve ,orrmotoros.

ZsZ 2008.06.11. 09:16:05

Quattroman: Nekem is van ETOS és ETKA is, és akkoris typ2 a farmotoros (T1,T2a,T2b,T3) és Transporter a T4 és T5

:))))

levi96 · http://www.scirocco.hu 2008.06.12. 00:59:41

Utolsó rohadék állatok! Tuti alkatrésznek vitték... Én is paráztam h mikor fujják meg a 30éves gépem amikor a parkolóban lelopták a feliratot a hátuljáról... 30 évük volt rá,miért most kellett? Bsszk meg! Kár h nem a moci volt kivéve...
majd a találkozókon nyitvatartjuk a szemünk!
remélem meg lesz egyben mihamarabb!
Üdvw

pizsama 2008.06.12. 17:03:03

Szerintem meg a fémfeldolgozók a hibásak! Miért van az, hogy ma Mo.-n bármilyen autóalkatrészt le lehet adni a telepeken bármiféle papír nélkül? Mert emiatt éri meg ezeknek a mocskos tolvajoknak garázdálkodniuk. Kap mondjuk 20e Ft-ot egy olyan autóért, ami pénzben talán ér 80-at, de eszmeileg meg, ááá, K. anyukat az ilyeneknek.....felbosszantottam magam.

Joe 2008.06.13. 11:41:08

Aki ilyen autót lop el, annak felvágnám a börét, és sóba mártanám!!!!!

Marionett 2008.06.15. 05:26:29

Marha jó kis gép pedig! Még nem is láttam ilyet. Talán meglesz - kívánom a tulajnak!

Wolfer 2008.07.14. 20:58:36

Láttam tegnap egy igen hasonló transportert érden a balatoni uton egy lámpánál,sajnos egyéb informáciot nem tudok közölni mert szembe állt velem a dugoban egy teherautó mögött,csak a színe tünt föl és az hogy caravell lámpás volt,lehet hogy ez ér valamit lehet nem.

dirmix 2008.10.22. 15:39:17

Nos, Quattroman te mondta, és ezért én megteszem. Hülye vagy. Belátni a tévedést nem szégyen, tanulni meg még kevésbé. Bukta, vissza az elsőbe. Szevasz.
süti beállítások módosítása