Szélesre tárt szárnyú puma a kihangosítóért

  2008. március 11. - Péter Anna Címkék: logó mazda

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Célszerszám a sivatagban
2008-04-03 17:00:00

Emberem Tunéziában volt forgatni és szerencsére nem volt ideje bazári csecsebecsét keresni, egy jó kis

A tuningparádé legfigyelemreméltóbb járgánya
2008-03-25 11:00:00

  A rendezvényt három napig elviselő Angélának szobrot kell emelnünk- gondoltam a tuningshow női wc-jében. A

A legpengébb felni választás 2. menet
2008-03-23 09:23:00

  Közkívánatra tartunk egy második fordulót, elsősorban az olvasók javaslataiból. A gyári felnik

Nem Photoshop!
2008-03-21 18:00:00

Általánosban még a farmeremre is képes voltam szmájlimatricákat ragasztgatni, annyira hülye voltam a


Kicsit sok itt a Mazdából, pedig lesz még. Lelkesen lapátolják ránk a jó kis Mazda 2-t, nem tudunk elég gyorsan félreugrani. Nem a csinos, de túl konszolidált külsejéért szeretjük, pláne, hogy a Mazda volt olyan lelketlen és a kiváló logót lecserélte a körbe zárt madárra. Most, hogy a logók egyre nőnek, igazán szívderítő látvány lenne a sok pumával feldíszített autó.

A logóváltás néha identitászavarhoz vezethet, mégis, melyik tesztautónk orrát díszítette ez a szélesre tárt szárnyú puma?


Versenyen kívül, a Lowtyo különdíjért; Meg tudná valaki magyarázni miért cserélhették le az izgalmas pumát az unalmas madárra?

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr57374798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WBX97 2008.03.11. 03:05:32

köszönöm szépen!

magezoli 2008.03.11. 03:09:40

Mazda 626, 1996 (MAZDA 626 1991-1998)

Titto 2008.03.11. 03:10:27

Bizony, Mazda 626 (1996)
Megfeneklett cirkáló
2007. június 5., kedd 8:54 :)

Titto 2008.03.11. 03:11:39

jó hogy néha hiába nyomom a frissítést:)) sorry bizony-ismétlésért:)

magezoli 2008.03.11. 03:12:53

www.cartype.com/page.cfm?id=250&alph=ALL

"1998. The new Mazda brand symbol affirms our commitment to providing high quality products that offer unique driving pleasure, sales and service experience that surpass current customer expectations and earns their confidence and loyalty. "

magezoli 2008.03.11. 03:15:28

amúgy grat WBX97 ;)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.03.11. 03:17:49

nekem GF van (97-02), ez annak a jele rákendácsolva.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.03.11. 03:20:28

A Lowtyo díjért: mert lelopták és olyat nem találni bontóban és lopni sem egyszerű már...

Tehát:
kérem
-az 5 ajtóst
-a 3 ajtóst
-a kombit! :P

fury 2008.03.11. 04:07:29

Larry Hagman 10napos borostával?Esetleg Lufi Júing 10 napos borostával?Tán L.I.(Ellie)Júing 10napos intimszőrzettel?Mindegy is..hívjátok fel Devont!!!!)))))))))))))))))))

fury 2008.03.11. 04:21:50

új teszt a Golf kombiról...Röhejesen túlárazott,ócska presztízsre hivatkozó,nyomorult-dögunalom belvilágú,eröltetett,lopott formájú,oktalanul drága szar...tévedés ne essék-a cikk jó-és objektív..de az autó egy nagy rakás ok nélkül kiadott bankó!Izgalmasabb egy bridzsparti a nyugdíjasklubban..méghogy "népautó"....röhögnöm kell...stricik,drogkereskedök választott verdája..de ahhoz,aki "nép"...soha nem jut el...Bogár rulez!!!!De ez a tucat-szar,a kék müszerfalmegvilágításával eggyütt..rohadtul dögunalom..Egy két hete a Napon rothadó haltetemtöl jobban lázba jönnék..de ettöl...kábé ha a Nagyanyámat megátnám a fürdőkádban..az jobban hergelné a tesztoszteronszintemet))))))Csöves,túlárazott,túlértékelt szar-tragacs.Még az a presztízs.....hahahaha))))Gyúrjál,VW.

fury 2008.03.11. 04:35:30

Csöves,undorító egyenbelső..pfujj..inkább a Mazda)))))))Golf-fos röhejes..szánalmas a belseje...és a külseje is...azt hiszik,mindent el lehet adni vw-emblémával..?Nevetséges..az egész kapitalista,Usa-majmoló banda..lejjebb az árakat...de akkor sem lesztek Fordok)))))Tömegeknek soha nem fogtok eladni 5millától....lejjebb,lejjebb.....népautó...hogyne..majd ha a verebek kardot rántanak))))))Boccs,ha ez nem illett ide))))))))Elnézést)

Trash 2008.03.11. 05:15:24

Most ébredtem.

Zsotto 2008.03.11. 05:39:08

Jó reggelt a korán kelőlnek, én aludtam tovább, holmi ébresztők nem bírtak felverni. :D:D:D

Lowtyo 2008.03.11. 06:18:12

Hoppá, Lowtyo különdíj!

Az emblémát azér kellet lecserélni, mert ez a japóknak nagyon sokat jelent. Nem csak márkaazonosításra szolgál, hanem tükrözi a vállalt céljait is. A régi puna alakú a napot és a tüzet jelképezte. Ez a régi szögletes alakú volt amit a Renault miatt picit lekerekítettek. Ez látható a képen, illetve ennek kellene rajtalenni a 626-os orrán. Aztán jöttek a mazdára a szűkebb esztendők, egyre nagyobb szükségük volt a megújulásra és ennek egyik első mozzanata a márkajel lecserélése. A szárnyak jelképezik a Mazda szárnyalását a jövő felé, és egyben egy M betű is, aminek a Mazda régebbi jelein mindíg fontos szerepe volt. Aztán persze még egy csomó minden van ezek a jelek mögött amiről egy japó többettudna mesélni, de valami ilyesmi a lényege.

Az első kérdésre pedig a válasz, valami 5 ajtósrólkészült a kép.

Kelemenn 2008.03.11. 07:16:27

Fury: egyetértek Góf kombi sz@r. Árából valami jól felszerelt, bika motorú Octavia kombi inkább! Vagy Superb.

bgy 2008.03.11. 07:56:49

Fury, csak nagyon halkan kérdezem, szerinted a jelenleg kapható alsó-közepesek közül van olyan, amelyik bármilyen, a többitől eltérő tulajdonságot tud felmutatni? Szerintem bármelyik Kia Ceed elmenne Opel Astra-nak, vagy ha a Honda Civic orrán Citroen embléma lenne elfogadnánk C4-nek. Nem igazán vágom, mitől különbb egy Focus egy Golftól vagy uram bocsá' egy Auristól? Úgy naggyából ugyanaz az szar mind. Az árképzésről: annyiért adják, amennyiért el tudják adni.

Ciri 2008.03.11. 07:59:12

Kedves Fury!

Fejtsd ki bővebben légyszives,ha kiordítottad magad!
Könyörgöm vitassuk meg !!!

Írj le az autó ellen néhányt TÉNYT !!
(No persze a motor lehet,hogy egy picit tényleg elavult)

Ismétlem! Nem veszekedni akarok,csak vitatkozni !

StationW 2008.03.11. 08:10:46

Lowtyo!

...és akkor a 92 előtti "MAZDA" felirat mit jelképezett? :)))))

Ezt fejtsd meg:)

StationW 2008.03.11. 08:13:22

Ja és az eredeti kérdésre:

Azért mert a tulajnak olyasmi aberrációja volt, hogy az legyen rajta, mert az jobban tetszik neki.

Lowtyo 2008.03.11. 08:53:06

StationW

Megen csak a pénzügyi gondok miatt kellet márkajelet változtatni. Hadd tudja mindenki, hogy ez egy Mazda. Gondolom azért valami gyönyörű filozófiai eszmefuttatás is rejtőzik a felirat tipográfiája mellé, de tény, hogy 70-es évekbe egyszer majdnem megdöglött a Mazda. Ha jól tudom akkor keveredtek össze a Forddal. Gondolom ekkor válthattak jelet, de ez tényleg csak találgatás.

AP (törölt) 2008.03.11. 09:02:26

Én nem értem ezt a puma-dolgot.
Puma?!

Pipi 2008.03.11. 09:12:07

AP ne legyél teljesen hülye légyszíves:D erőltesd meg magad és idézd fel a mazda régi emblémáját, aztán próbálj hasonló szavakat találni a pumához. bár engem inkább fára emlékeztetett, de hát hozzáállás kérdése.

Lowtyo 2008.03.11. 09:17:43

Pina lesz az...

AP (törölt) 2008.03.11. 09:20:58

Szerintem is.
Ha már..
A doktor idejében még explicit pinázás is volt. Most meg? Szipp :'(

hurkahab 2008.03.11. 09:25:43

AP: ez teljesen doktoros lehetne...
A szélesre tárt puma Kurt Vonnegut Bajnokok reggelije c. regényéből van idézve és tényleg ásító p*nát jelent. Ugye, Anna? Ha igen, köszi... :)

kujoon 2008.03.11. 09:26:22

Lotyónak van igaza, ki kell mondani, nem itt rébuszokban beszélni... :-)

AP (törölt) 2008.03.11. 09:28:33

Oké, csak a doktor ezt már ellőtte párszor. Persze az explicit pinázás mellett.
Ásító pina?! Egyre jobb.

StationW 2008.03.11. 09:29:34

"ásító p*na"....hmmm, ha ezt képbe kellene önteni akkor a fal virág/sárkány/férfi-nő/aktus anime jelenete jut eszembe.

Ezt hogy tekerjük vissza a mazdára?

Mazdában jó a szex;) ?!

!!! :)

AP (törölt) 2008.03.11. 09:29:40

Inkább azt mondja meg valaki, hogy itten a szélen az a Mazda kombi, az pontosan miaz?

StationW 2008.03.11. 09:35:29

1990 626 Kombi 2.0i

Kicsit megbolondítva:)

Dobálom fel a kedvenc képeimet...

StationW 2008.03.11. 09:42:27

...bár én nem látom. Ajánlom a mai specialitást, a fehér Cosmot!

A kombi meg nálam megtekinthető:)

AP (törölt) 2008.03.11. 09:44:14

Köszönöm a részletes felvilágosítást, megyek személyit csináltatni, aztán nekiesek.

flatliner 2008.03.11. 10:00:48

nem rébuszokban beszélünk, hanem rombuszokban! (lekerekített) csúcsára állított rombuszokban. szélesre tárt pumákról, meg ilyenekről.

ommm 2008.03.11. 10:03:05

AP: vonnegut kötelező :)

Lowtyo: a pina alakú jel stilizált tulipánt formázott, ebben az újban pedig szintén visszaköszön a nyíló tulipán megfejelve a kitárt szárnyakkal.

www.cartype.com/page.cfm?id=250&alph=ALL

ommm 2008.03.11. 10:04:21

Cosmo rulz. mindörökké

Lowtyo 2008.03.11. 10:11:07

ommm

de frankó kis oldal!!!
kiváncsi lennék egy Audi, vagy egy Merci szalonban tudnák e az értékesítők mit is jelent a márkajel.

Lowtyo 2008.03.11. 10:12:19

És akkor már érthető miért is szeretem annyira a tulipánt:)

ommm 2008.03.11. 10:12:39

ugye? :)))
dobj egy pm-et.

ommm 2008.03.11. 10:14:53

viszont korántsem alapos. a ferrarinál szó sincs arról, honnan jött a fekete ló. na majd elmesélem (vagy a Csikós) érdekes sztori...

Lowtyo 2008.03.11. 10:30:59

Dobnék én, hogyne dobnék, ha tudnám mi a rák az.

StationW 2008.03.11. 10:37:31

Most nem azé ommm, de ez itt valami tűzről, meg napról szól, szó sincs tulipánról.

...vagy a 3kerekű virágszállítójármű múltat pedzegeted? :)

Pipi 2008.03.11. 10:40:52

meg ne öljétek egymást azon, hogy honnan származik a mazda jele:D

StationW 2008.03.11. 10:47:55

Azon nem fogjuk....Japánból:)

ommm 2008.03.11. 10:51:17

... is more than just a stylised tulip ...

... több, mint stilizált tulipán...

hmmm...szerintem ez az. igaz, hogy "more than" de a tulipán ott van. és a pina simán kiadja :)

Lowtyo 2008.03.11. 10:51:32

Én ezt tüzes-napos sztorit valaha egy autós újságban olvastam, meg nem mondom melyikben, de a Csikós is publikált beléje, aszem. Akkoriban nagyon tetszettek a Mazdák és ez miatt ragadhatott meg bennem. A szárnyas-M bötüs dolgot meg reggel találtam valamelyik külföldi oldalon.

ommm 2008.03.11. 11:00:02

Lowtyo:
pm
katt a nevemre
írj
küldd

:))

dhrbikes 2008.03.11. 12:58:06

Azt elmagyarázná nekem valaki, hogy egy 3 millába kerülő, kicsi, 75 LE-s, kézzel ablaktekerős(!) autóban mi a jó?

(Mazda 2)

StationW 2008.03.11. 13:43:12

2 milla valamennyi a kézzeltekerős.
Ugyanaz mint egy Fabiaban, Suzukiban, vagy Yarisban! A PR:)

dhrbikes 2008.03.11. 14:08:09

2,850

Az inkább 3, mint 2 valamennyi.

Lestat 2008.03.11. 15:26:04

dhrbikes

Talán nem mindenkinek az ablakok kézzel/villannyal tekergetése okoz eufóriát, azaz lehetnek más szempontok is egy autó kiválasztásánál fontos szempontok. Nekem tetszik a Mazda2, s bár van amit inkább megvennék ugyanennyiért, de a tekerős ablakemelés mint kizáró ok eddig sosem merült fel nálam. :)

fury 2008.03.11. 16:10:16

nem is kell vitázni,egyik sem jobb a másiknál-igy van..a Golf is mehet a sunyiba,nem azért mert ócska,vagy rossz-hanem dögunalmas.Lassan a tervezökön kívül meg sem lehet különböztetni a kocsikat-ennyi a bajom evvel is-de ezért is járok egy 1966-os Taunussal..azt hiszem,evvel megmagyaráztam a viszolygásomat eme fröccsöntött autók iránt..ki mit szeret,nemde?Ha ez kell,akkor Golf,ráadásul legyen ezüstmetál(hogy kellöen észrevehetetlen legyen)..hurrá.)))Se forma,se különlegesség..használati eszköz..ezért használom "Christine"-t))))Így hívom a Tau-t..11éve használom-teljes megelégedésemre..érdekes,még mindig kifogástalanul müködik..42évesen azért rátekintenék egy ilyen Golf-féleségre..komplett vontatható szerelöcsarnok nélkül valszeg meg sem mozdulna....tulbonyolított,de mégis dögunalmas..és vehetnék még 10 ilyet az árából,mint az enyém.)))

Ciri 2008.03.11. 16:30:46

Fury

De akkor a fenti kirohanásod bármely márkára igaz lehet.Ugye?

Csak ezért nem értettem, hogy miért mondtad azt, hogy a Golf teszt objektiv volt.Ritka bunkó módon (szubjektiven) és elfogultan valamint utálattól vezérelve (Pohu) lett megírva a cikk.Semmi konkrétum nem volt benne, csak suttyó módon történő lehúzás jött le az egészből.
A szerző még annyi háttérmunkát sem szánt a dologra, hogy meggyőződjön a leírtak helyességéről. A fent tesztelt Comfortline felszereltségü kocsi úgy,ahogy van elvihető 5 milla alatt.

fury 2008.03.11. 16:50:51

Ciri--->természetesen nem csak a Golf a ludas..sajnálkozva nézem azt,mi folyik az autógyártás terén..tízezrével ontják a szalagok a külsöre ugyanolyan,hiperszuper technikájú,szervizeket eltartó,agyonbonyolított gépeket..de valahogy nem képesek utolérni saját magukat..néha olyan dolgokat építenek be-amihez még Ök sem értenek..(szervizek pláne).Csak hogy elmondhassák-Mi voltunk az elsök..biztonság?az az egy,amit értékelek a mai kocsikban-mert fontos..de a "vaginamelegítö-masszázs-hajcsavar"funkcióktól hányok..letekerem a kurva ablakot kézzel,nem esik le a gyürü az ujjamról))))))de el sem romlik--42éves az ablaktekeröm))))és ugyanugy müködik..(ez csak egy példa)..de igaz)))))Lényeg-egy ilyen fos-Golf árából-veszek egy minigarzont majdnem..járok a kb.félmillát érö, 42éves autómmal...és boldoggá tesz-mindennap.."Lehet,hogy Öreg..de legalább ki van fizetve..")))))És még lakok is))))))) UFF,beszéltem-és elnézést,ha valaki megbántódott emiatt.Üdv.!

Ciri 2008.03.11. 16:59:51

Nem nem, semmi harag !

Jól látod a dolgot.Viszont van egy réteg (nem is kicsi) a világon aki új autókban gondolkodik, sőt lehet, hogy kiskategóriás kombiban.Ott viszont a Golf maximálisan megállja a helyét, sőt nagyon.

Csak ezt akartam mondani.Egyébként nézőpont kérdése, de sok dologban tényleg egyet értünk.
Minden esetre továbbra is seggfej dolognak tartom, amit a TC a Pohu-val művel.Nem látok a dolog mögé, nem tudom hogy alakult ki ez a szar viszony, de ettől függetlenül a TC nívóját nem kellene lebutitani ilyen Rácz féle gagyi, köpködő és amatőr cikkel.

fury 2008.03.11. 17:17:30

Ciri--->Köszönöm !A Golfnak egyébként semmi baja az elmondottakon kívül..semmivel nem rosszabb,mint a többi..csak az ilyen szenilis vén barmoknak(28),mint Én,azoknak nem elég fennkölt))))))))De korrekt természetesen..Én szeretek kötődni a dolgaimhoz..17évesen kaptam a roncsomat,feltámasztottam,és azóta nem járok busszal))))))Jól választottam..taknyos vagyok..de stílusos)))))))))ezt mindig megnézik,csodálják..ahogy Én is-nap mint nap..imádom..régen egy ilyen típus ha megélt 500ezres darabszámot..manapság..milliószám jönnek a veteránnak sem jó autók...elnézést,hogy megintcsak öszinte megvetés érzödik az irásban-eme korcs új idökkel szemben..))))Én kitartok a TC mellett-és szeretek itt mindenkit,és elolvasok mindent..bizalmamat élvezik minden szinten-sokkal több a jó-mint a rossz..Nekem tetszenek az írások-éés-még azt is elolvasom,ami amugy nem érdekel-ha müanyag,ha nem)))Amugy köszönöm kultúrált válaszodat-korrekt,és tiszta meglátás.Üdv.

tomnemtom 2008.03.11. 17:22:32

StationW 2008.03.11. 09:29:34 :
jó.
:D

Leegor 2008.03.11. 18:21:28

Az A4 teszt után azt hittem, történt valami. A faszt.
Ez megint egy igazi bunkóparaszt ujságírói viselkedés volt.
japan.totalcar.hu

Ciri 2008.03.12. 06:01:58

Leegor

Maximálisan igazad van !!

country 2008.03.12. 09:40:39

úgyúgy de még mennyire

kicsi79 2008.03.12. 15:41:39

Hajrá Fury! 66-os Taunus... királyság! Minél öregebb egy autó, annál több egyéniség van benne. Miért van az, hogy az 50-es, 60-as, 70-es években (főleg USA típusoknál) külsőre meg lehetett különböztetni 2 évjáratot is, most meg két elvileg különböző típus is évekig tök egyforma? A "tekerős" ablakról meg annyit, hogy nekem Mercim is volt ilyennel, mégis jól éreztem magam benne. Egyébként is, ha esetleg tönkremegy, könnyebb, és olcsóbb a javítása.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.03.13. 19:02:58

Akkó levezetném:

A Mazda ugye a gyerekek autós brümmögéséből fejlesztette ki a szlogenjét nem túl rég, mely: zoom-zoom-zoom. Ez persze a világ egy nyelvén sem így hangzik, de lényegtelen mellékkörülmény. Namost, egy gyerekek szlogenjével reklámozott kocsi elején mit keresne egy pina? Tudom, hogy van asszociáció azonnal, meg mi, akik tanultunk biológiát, sőt a szerencsésebbje gyakorolatba is átülteti a tudást :P, szóval nekünk nem gond levonni a következtetést (a gyengébbek kedvéért, onnan gyün a gyerek ki). De azért pina és gyerekek egy kalap alatt? Ejnye, amikor 18-as karikák vannak mindenhol, ez nem toleráns (az új divat). A madár jött helyette, mert tudjuk: "a gólya hozza a kistesót" - legalábbis a nemi érésünkig így hisszük... :P

Na ezért nem pina, hanem madár. Mer trendi és toleráns, azé'.

Anna, követelem a 3 ajtóst, az 5 ajtóst és a kombit!!!
süti beállítások módosítása