Heti merítés

  2008. március 09. - Nyegleo

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Heti merítés
2015-07-26 07:24:02

Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket

Heti merítés
2015-07-19 07:41:54

Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy

Heti merítés
2015-07-12 10:39:01

A Jószág Az autóról: Megbízható, kényelmes, dinamikus, tágas. Persze azért teherautós szemmel nézve.

Heti merítés
2015-07-05 07:13:42

Kis rohadék Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy

A pasi rágta a fülem, hónapokig, prospektusokkal feküdt és kelt. Végül el kell ismerni, jól választott! És akárki akármit mond úgyis az lesz, amit a nők akarnak...

Jürgen nem indul. Folytatásos tele-regény a soha meg nem javuló autóról.

Az egész úgy kezdődött, hogy a Lada kezdett annyira rohadni... Minden, amit tudni akartál az E30-ról.

Az IK*Á-ból tényleg így hoztunk haza szekrényeket többször is! Simán vitte, ne viccelj...

Már régóta a kereskedőnél van de még nem az enyém.

A megtestesült álom. Vagy mégsem?

60+ már sok a waresznak, ha gyorsulni kell (…) de ezeket az autókat aláztam le vele pirosnál. Street Rod magyar módra.

És most társadalmi közleményeink

Valaki segítsen neki, írjon már egy ítéletet.

Volvósok figyelem! Teljesülhet-e az álom?

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr20371785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csabi · http://www.bernhardt-fashion.hu/ 2008.03.09. 06:30:49

jókedvűen indul a mai napom is :DD

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.03.09. 06:49:52

Jürgen, a nemindulós, kicserélt Polo története ismerős. Ha igaz, Homárt járt autóról van szó. Gondolom, nem túl sok autót cserélnek ki óbudán, valszeg ugyanaz a gép :)

"hátul dobfék (2007-ben???)"

Ez meg öntudatos feminim hölgy lehet, megmondta a szomszéd taxis (W124 200D), hogy hátsó dobfék utoljára a P126-on volt 1981-ben, ezért nem is engedték taxizni vele, mert már akkor is elavult és életveszélyes volt :)

csiky944 2008.03.09. 07:57:15

a Waresz 3.ba 100-at is megy,nem csak 60-at,mivan ha kihúzatja a srác?minden M-es BMW sírva menekül? :D

Gyuri 2008.03.09. 08:04:09

Az E30-as BMW-ről szóló írás nagyon király! Le a kalappal a szerző előtt, olvasni is élmény volt! Köszönöm szépen és további sok sikert kívánok Neki!

Trash 2008.03.09. 08:16:21

Derűsen indult a vasárnap, a szutyok idő ellllenére. Szép napot mindenkinek.

Ciri 2008.03.09. 08:34:10

Jó reggelt !
Ezt a Bravós itéletből szedtem ki:

"Érzelmi kérdés is, de az is biztos hogy a mai autógyártásban, annak globalizáltságában majdnem mindegy mit veszel – a lényeg az, hogy jól érezd magad vele és benne."

Ezen azért mindenki gondolkozzon el, mert egyáltalán nem írt ezzel hülyeséget.

Ciri 2008.03.09. 08:40:38

Polos itélethez:

Majd biztos kivonnak "véglegesen" egy majdnem zsír új autót a forgalomból! Muhaha !

Már rég eladták, maximum ideiglenesen szokták kivonni...

AP (törölt) 2008.03.09. 09:18:05

A Wartburgos mindent visz.
Általában ezek szoktak kimenni az út közepére, ha látják, hogy 130-al utolérem a hetvennel pöfögő szarjukat.
Volt már, hogy ilyen mindentvivő Wartburgot jobbról előztem meg, nem vicc, kiment a bal sávba, hogy ne tudjam megelőzni. Ült benne öt cigány.

series_one (törölt) 2008.03.09. 10:15:04

jobbról előzni ősi román szokás.
nincs rá mentség.

makmarci 2008.03.09. 11:03:56

prokee : 2007-ben létezik a dobfék hátul, pl az Ignisekben, meg gondolom még pár kicsi, könnyű autón, aminek tökre megfelel. (én sem ugrálok érte)

Ciri: Bár őszintén szólva fogalmam sincsen, hogy megy ez a visszacsere, de nem látom értelmét az ujra eladását egy garanciális autónak, ugyanis kezdődhet újra a szívás. A másik meg az, hogy gondolom a gyár adja a garanciát, neki meg szinte semmibe sem kerül a csere, az önköltsége kevesebb egy ilyen autó előállításának, mint pl a forgalomba helyezés összköltsége, vagy akár az állandó szervízköltségek... -ja, és gondolom visszavitték vizsgálatra a gyárba.

Magic79 2008.03.09. 11:10:18

prokee: Tuti ugyanaz a vas, a tréleren figyelő Polo-s képre emlékszem :-) Sztem én már rég felgyújtottam volna, vagy bedobom a Dunába, vizipólózzon egyet :D Amúgy az érdekes, hogy a tulaj Jazz-ből ült át és megy is vissza, meg is tudom érteni szerencsétlent.

MIX 2008.03.09. 11:21:20

Na igen. Aki elad egy Honda Jazz-t egy VW Polo-ért... Hát...

Tommy77 2008.03.09. 11:55:39

850 Limousine tulajdonosnak:
Gratula, ilyen amikor valaki tényleg szereti az autóját és megbocsátja neki az apró hibáit, hiányosságait. Amúgy remélem, hogy nem olasz szakos bölcsész, mert a "sette" az 7 és nem 5 (cinque).

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.03.09. 12:00:01

"2007-ben létezik a dobfék hátul, pl az Ignisekben, meg gondolom még pár kicsi, könnyű autón, aminek tökre megfelel."

Ohhh, köszönöm, láttam már Ignist :)
Éppen ezért írtam, műkörömipari szakmunkás barátnőnk úgy írt a hátsó dobfékrl, mintha a felni lenne faküllős, abroncsos, vagy az előgyújtást kellene kézzel állítgatnia.

DeXTeR 2008.03.09. 12:12:44

Gyuri: Ó, hát köszönöm szépen, örülök hogy tetszett!

Egyébként E32 lett utána, kényelmes, megy mint a barom (3.0 V8, manuális váltó), vegyes fogyasztás sok autópályával 12 liter.

Az E30-ba bekerült a 35i motor, most a gyermekbetegségek javítás folyik.
kepfeltoltes.hu/080309/IMG_7055__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Reméljük a Március 15.-i Drift edzére már kutya baja sem lesz... Ugyanis indul a 2008-as Drift szezon! Ha valaki szeretne eljönni nézőnek, és még sikerül nézőként regisztrálni, akkor várjuk sok szeretettel! Vagy ha erre nem, akkor a következő versenyre/edzésre.

www.drifter.hu/index2.php?m=4

(Regisztráció bal oldalon a menü alatt a képre kattintva most, illetve későbbi edzésekre is.)

ommm 2008.03.09. 13:23:46

Most akarom írni, hogy az a Dexteré lesz, erre tessék!

nyegleo: Street ROD!!! 1,2 nem road. ejnyebejnye, nem játszottunk 286-oson CGA monitorral? :)
mai napig emlékszem, hogy aláztam a King StingRay (igen, még egybeírva) a háromablakos Fordommal vagy a T-Bird-el :)
zeniális játék volt, azóta sincs olyan.
üdv

AP (törölt) 2008.03.09. 14:10:14

Lehet, hogy jobbról előzni ősi román szokás, de balra kihúzódni azért, hogy ne tudjanak megelőzni minket, az milyen szokás?
Ősi magyar?

Ciri 2008.03.09. 15:13:59

makmarci.

A gyár lehet, hogy ad garanciát.Az importőr viszont(Pohu) mindenen szeret pénzt keresni.Nyugodt lehetsz, hogy eladatja a kereskedéssel a kocsit, majd kompenzálja neki a visszavett és a cserébe adott autók értékkülönbözetét.Már rég óta tovább fut az utakon, ugyanis nincs olyan szerkezeti baja, amit ne lehetne megcsinálni.

AP (törölt) 2008.03.09. 15:22:59

roma? milyen szó már az, hogy roma?

büdöscigány, esetleg

csiky944 2008.03.09. 15:47:30

familiárisan pigmentált.....nem akarom fokozni

AP (törölt) 2008.03.09. 17:20:55

na jó, a büdöst lehagyhatjuk
ha muszáj

makmarci 2008.03.09. 17:54:41

Ciri:

"Nyugodt lehetsz, hogy eladatja a kereskedéssel a kocsit,"

1-akkor miért vonatták ki végleg a forgalomból ?
2-ha "nincs olyan szerkezeti baja, amit ne lehetne megcsinálni" akkor miért cserélték ki ? Miért nem javították meg ? Nyilván meg lehet javítani, csak nem éri meg pl egy komplett vezetékelést, vagy elektronikát cserélni szerintem. (az ilyesmit hívják gazdasági totálkárnak)

Goodman 2008.03.09. 19:55:13

Ket komment: Hot rod, es a polosnak uzenem, hogy az altala negativumkent megirt parkolofeny a legtobb german jarmu sajatossaga

Goodman 2008.03.09. 19:56:59

hu, ezt beneztem, maskor elolvasom inkabb ketszer :) a parkolofenyes kommentem viszont all

egy átlag 2008.03.09. 22:29:32

Lehet, h ősi román szokás a jobbról előzés, sőtt, rendkívüli baleset és rendőrveszélye miatt megfelelő körültekintést igényel...de nincs jobb megoldás a belsőben percekig előző kretének ellen.
Lásd m hullás, szerintem sokkal veszélyesebb 85-el órákig előzni valamit, mint egészséges száztízzel gyorsan befejezni a manővert.
Ja, nekem a büdös előtaggal szimpibb, valahogy könnyebb a kiejteni is.

Ciri 2008.03.10. 05:00:57

makmarci

Hidd el, hogy nem beszélek a vakvilágba.
Mondjuk úgy,hogy "belső infóim" vannak...

Zajcev · http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=51274 2008.03.10. 20:43:26

Ezt is erdemes megsasolni. A ferjnek uzenem vigye el vmi szakszervizbe a bomit, mert valszeg nem megy kb 6 henger benne.....

Zajcev 2008.03.10. 20:45:03

Hat.....oooo..........nem pont igy kepzeltem el. Szal a link:
totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=51274

Lestat 2008.03.11. 18:22:40

Zajcev, lehet a férje tolatva szokott vele gyorsulni, hogy esélyt adjon az asszonykának. :D Úgy még akár igaz is lehet... :P
süti beállítások módosítása