Szép, egészséges merev tengely a szerdai dugóban

  2008. február 28. - Péter Anna Címkék: lada niva

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Célszerszám a sivatagban
2008-04-03 17:00:00

Emberem Tunéziában volt forgatni és szerencsére nem volt ideje bazári csecsebecsét keresni, egy jó kis

A tuningparádé legfigyelemreméltóbb járgánya
2008-03-25 11:00:00

  A rendezvényt három napig elviselő Angélának szobrot kell emelnünk- gondoltam a tuningshow női wc-jében. A

A legpengébb felni választás 2. menet
2008-03-23 09:23:00

  Közkívánatra tartunk egy második fordulót, elsősorban az olvasók javaslataiból. A gyári felnik

Nem Photoshop!
2008-03-21 18:00:00

Általánosban még a farmeremre is képes voltam szmájlimatricákat ragasztgatni, annyira hülye voltam a többivel

 

Szerda este én is abban az elmebeteg dugóban ültem ami az egész várost ellepte. Ha hallom a rádióban, hogy para lesz, mert jön a szlovén köztársasági elnök, véletlenül sem ülök autóba. Ritkán erőltetem a belvárosi kocsikázást, szerdán először azt hittem, ez az állapot normális, Városliget-Ferencváros másfél óra. Aztán a dugót naponta élvező ismerősök sorban felvilágosítottak, nem, a szerda este nem volt normális. Már halálra untam magam, amikor megláttam a Nivát, a telibe világított belével. Nagyon szeretem az őszinte és mosdatlan terepjárókat, gyerekkorom nagy részét ezen a merev tengelyen rázkódva töltöttem. Mellégurulva láttam, a sofőr, egy szikár, ősz úr, hasonlít apámra.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr84357743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.28. 15:08:15

Mintha a szlovén köztársasági elnököt bárkitől félteni kéne:)Akár gyalog is végigsétálhatna barhol, a kutya ne ismerné fel:)

sima 2008.02.28. 15:16:58

niva rulz.

egyszer szerencsésen az egyik árvizes időszakra szerveztünk egy kenutúrát az egyik hazai folyóra, és a társaság nagyrésze megragadt valamelyik szakaszon.

közeli faluba be, rendőrörsön kopogtat, tök segítőkész volt a zsaru, beültünk a szolgálati nivába, úgy kente neki a susnyásban, hogy mi csak pislogtunk.

Floyd · http://www.gazmegfek.hu 2008.02.28. 15:25:02

És ahhoz képest, hogy tavaly múlt harminc, jól tartja magát a típus, sőt szinte változatlan egy két ráncfelvarrástól eltekintve. Bővebben itt:
safetyarea.blog.hu/2007/10/05/egy_niva_emlekiratai_30_ev_tavlatabol

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2008.02.28. 15:30:37

Egyetértek.

Vezettem egy francia importos, dízeles változatot,na azzal is lehetett sarat dagasztani. (farmerban)
és persze,hogy megragadtunk és mocskosak lettünk,pedig nem volt betervezve....

Off-road fuck yeah!

ommm 2008.02.28. 15:36:19

Pesti utakra ideális.
egy őszinte autó.
azokat pedig szeretem

Tamas 2008.02.28. 15:41:52

By the way... Miért nem lehet ezeket a főfejeket a Dunán szállítani a parlamenthez? Nem csak kisebb dugót okoznának, de biztonságosabb is lenne.
(Nekem színházból sikerült elkésnem)

T.

karlmann 2008.02.28. 15:48:02

Tényleg kár, hogy nem diesel. Akkor ez lenne a tökéletes városi autó.Nem gond a téli hó-latyak, bírja a padkát és a kátyúkat, nincs tele drága problémás elektronikával. Nem túl nagy, lehet vele forogni és parkolni, az alkatrészárai verhetetlenek, bontóban és használtcikk piacon az ukránoknál is van hozzá alkatrész.

EM 2008.02.28. 15:48:53

"Budapest, Budapest te csodás..."

A Niva viszont egy örök darab, bírom én is.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2008.02.28. 15:55:10

Anna drága, akkor ezek biztosan fognak tetszeni. MOSDATLAN (a szó létező lehető legszorosabb értelmében) terepjárók, merev tengelyekkel, a közvetlen baráti társaságból. :)

Ez speciel a barátom merev tengelye:
keptar.terep.hu/tie050924/050924_25_Szeged_49?full=1

Van ám neki elöl is merevje:
keptar.terep.hu/tie050924/050924_25_Szeged_59?full=1

Ez itt egy mosdatlan terepjáró:
keptar.terep.hu/tie050924/050924_25_Szeged_73?full=1

Ez meg főleg:
keptar.terep.hu/tie060929b/Geri_Szeged_2006_044?full=1

Ez meg itt az én merev tengelyem:
keptar.terep.hu/rangehid2k7/DSC00246

Meg ez is az én merev tengelyem:
keptar.terep.hu/tie060929c/P9300049

Sok szeretettel,


Tie

:))

SsPL71 2008.02.28. 16:02:01

Nekem is van merev tengelyem (nem mindig merev) és fotót sem mutatok róla :)

atompyka 2008.02.28. 16:14:18

De ha Tie-nak csak ilyen merevje van, most mit csináljon szegény?
:-)

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2008.02.28. 16:40:27

Ezt épp ezért szeretik a csajok. Ez mindig merev. :)

Leegor 2008.02.28. 16:49:35

Szerintem a Niva pont nem városi autó.
Ott alapvetően kényelmetlen, sokat fogyaszt, zajos, és a képességeit maximálisan nem tudja kihasználni.
Viszont egy vérprofi célszerszám, onnantól ahol végetér az aszfalt. Terepen az igazi az öreg orosz technika, aki ott használja, áriákat zeng róla. Gondolom joggal.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.02.28. 17:00:29

Végül is, figyelembe véve, hogy rövid és keskeny, mondhatnánk, hogy a niva igazi városi terepjáró :-) és egy rendes V8 Range-nél kevesebbet is fogyaszt, még ha minden irigység is Tie vadászé :-D

ommm 2008.02.28. 17:01:27

Tie: összeraktad már?

Leegor: hidd el, nincs olyan reggel, amikor nem tudnék örülni egy Nivának munkába jövet.

Foximaxi 2008.02.28. 17:11:50

Épp egy ilyen (na jó kicsit öregebb, nekem az ezeröcsi lámpás tetszik) vásárlásán töröm a fejem. Nagyon tetszik a típus. :)

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2008.02.28. 17:22:20

Ommm, össze bizony, mostanában ezvel csörömpölök a városba' keresztül-kasul.

Tegnap is kénytelen voltam rodeózni. Pesti alsórakpart újpesti végénél, a két sávon a szokásos lemminghadsereg a belsősávban görcsöl, ott a majd 1km hosszú töküres kűlső sáv, a sor majdnem a margithídig ér vissza. Szépen végigballagtam a külsőben, majd a végén egy aranyszínű Jeep Cherokee-s csóka azt hitte, hogy ő a tököscsávó, és kihúzta a kűlső sávba félig az autóját elém, hogy ne tudjak elmenni mellette. Olyan nagyon aztán nem jöttem zavarba, tettem egy felet, aztán ott az egyik lépcső mellett a nagy kövekkel kirakott sima rézsűn egy jobbkanyarral felcsörtettem a park felé. :) Jó az, mert a parkban vannak pici aszfaltozott utacskák, úgyhogy még a füvön se kell taposnom, szépen ki lehet ott gurulni visszafelé egy picit egy parkolóba, azon túl meg a Kárpát utca felé. Pont a benzinkúthoz ér ki ott az ember. A Jeep-es szerintem azóta is ott kamillázik, nem érti, hogy mi történt. :)

Béla 2008.02.28. 17:28:03

Normális utak kellenek, és nem szar utat elviselő autók.

ommm 2008.02.28. 17:30:41

Tie: jaja, mit kapsz mindjárt ezért a sok "sosemvétkezem" embertől :))

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2008.02.28. 17:32:05

Gondolom ott a sorban is röpködtek az autókban a "kurvanyád"-ok. :))

De hát legalább a Jeep-es megpróbálhatott volna utánam jönni. :)

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2008.02.28. 17:35:08

Amúgy meg Alfred mondta marha jól. Mindenki az autója lehetőségeit használja ki.
Amikor ő a TD Defivel autópályán 95-tel előzi a kamiont, levillogja a személyautós, hogy ő menne gyorsabban is.

Na akkor a terepjárós a szar úton fogja levillogni a személyautóst, merthogy menne ő ott gyorsabban is... :)

AP (törölt) 2008.02.28. 17:35:18

Méghogy Tiguan..
Azt hittem, elájulok, amikor megláttam a szlogent: játszótere a városi dzsungel. Mijafaszvaaa?!
Niva rulor.

mattmetal 2008.02.28. 17:37:11

Nekünk is volt Nivánk, nagyon szerettem.
14-15 évesen 100-al végigverettetni a reptéri gyepen...

A miénken (kortünet) pimp Volga felni volt.
Naggggyon zsír kis gép volt.

fury 2008.02.28. 17:49:17

Niva-rulez!!Örökifjú gépsárkány))))Miért is nem hirdetik...))"Jut is,halad is"asszem ez volt a szlogenjük pár éve))))

karlmann 2008.02.28. 17:51:33

Tie, neked véged van. A sok becsületes, sorban álló, de a piroson mindig áthajtó, a villamosmegállóban a tócsát 5 méterre felverő, mozgáskorlátozottak parkolójába mindig beálóó, irányjelzőt sosem használó egyének vendettát fognak indítani ellened. Készülj!!!

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2008.02.28. 18:10:28

Ja, és ommm, megmértük a Ződ Szörnyet a minap a kikötőben. :)

2610kg nélkülem, megtankolva. :)

Nándesz 2008.02.28. 18:14:49

Találtam egy 1990-es újságot, aminek a hátulján ezzel a szlogennel reklámozták a Samarát: "Lada. Az újrakötött barátság." Egy 99-es lapban meg ez a szöveg: "Ladán, lazán." Elég tartalmas szövegeket talál ki a Hungarolada :D Tiguan szlogen suxxx :D

Leegor 2008.02.28. 18:20:30

Parkban autózni ősi román szokás! :)))

De célszerű

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.28. 18:25:37

Nándesz, egy ismerősöm akart venni Ladát, újat. Bement egy importőr csókához( jelezném, hogy nem Mo.-n volt) és mondta, hogy tetszik neki a Lada, beülne egybe. Mondja az embernek, hogy a kuplung pedál kicsit ferdén áll. Mondta a faszi, hogy nem gond, van célszerszám hozzá, meg lehet hajlítani. Nem vett Ladát:)

AP (törölt) 2008.02.28. 18:28:25

Én új kockára vágytam sokáig. Nem hoznak, az euro-akárhánynak nem felel meg. :(

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2008.02.28. 18:38:05

karlmann, vessetek a vérpandák elé. :)

feketenap 2008.02.28. 18:46:29

Nekem is volt Nivám, 1.6-os. DIZ-500, máig emlékszem a rendszámára. Aszfalton mentem többet, tettem rá 205-ös orszáágúti gumikat, amitől nem zúgott, de városban bedurrant a bicepszem rendesen. Motorikusan és a hajtáslánccal soha semmi baja nem volt. Kuplung munkahenger ment el egyszer.
Anna, bravó az éleslátásodnak!

feketenap 2008.02.28. 18:48:53

Ja, még valami. Egyszer mentem vele Veszprémből Miskolcra. Mivel ki volt számolva a benzinpénz, 80-nál többet nem mentem. 6 óra volt az út. Csak oda. De vitte nyáron, melegben, meg sem nyikkant.

gab 2008.02.28. 19:00:10

bocs, ez most off lesz és szomorú és nem tom, hogy kell linkelni, de
www.autoblog.com/2008/02/27/breaking-boyd-coddington-dies-at-age-63/

Mr.Moon 2008.02.28. 19:06:15

Ez már a szép állólámpás hátul. Remélem amikor legközelebb gondolnak egyet az oroszok, újra a lámpához nyúlnak, csak akkor újításként led-es lesz. Vennék mint a cukrot.
Ha ilyen LED-es lámpája lenne az autómnak, koromsötétben is csak a kis alsó sor égne. Ennek nem tudok ellenállni, de ugye nem vagyok ezzel egyedül? www.autoteszt.eu/?p=160

cseta 2008.02.28. 19:09:53

Az asszony szeretne egyet magának dolgozni járni (persze városba)!
Mire kellene odafigyelnem amikor veszek (?) neki egyet?
Egyáltalán vegyek neki?

feketenap 2008.02.28. 19:21:31

cseta: erős provokációt érzek a kérdés mögött.
NE vegyél neki Nivát. Sáros lesz a szoknyája, ha beszáll, mellé fog váltani, nem fogja tudni, mennyi benzin van benne, mert ugrálni fog a benzin szintjelzője, nehezen fog vele elindulni, ha üt a kuplung, stb.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2008.02.28. 19:23:09

Nem rossz az oldal látogatottsága.

Az elmúlt két és fél órában a képeket, amiket belinkeltem 120-150-en nézték meg... :)

csiky944 2008.02.28. 19:26:16

hát Cseta féléven belül az asszony leverne szkanderba ha vennél neki 1 Niveát városi használatra :D

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2008.02.28. 19:28:45

Vegyél neki egy 90-es Defit. Abban van kormányszervó is, és a váltója is patent. Egyedül a kupplung a férfias... :)

Lowtyo 2008.02.28. 19:32:39

merev tengely
dugó
vitya makkosa

huncut lány ez AZ Anna

cseta 2008.02.28. 19:32:42

Defi-jó ötlet de max 400k-m van erre a projektre...
Akkor javasoljatok neki valami olyat amivel biztonságban lehet (útvonal kb szigetszentmiklós-m0-érd)

AP (törölt) 2008.02.28. 19:36:00

Lowtyo az hát.. És van belőle:

háromajtós
ötajtós
meg kombi

Csubakka Junior 2008.02.28. 19:39:00

A 90'-es évek elején kéthetente nagy izgalommal vártam, hogy megjelenjen a képernyőn a Szomszédokban a Szelényi János (Trokán Péter) erdészeti Nivája. Nagy Niva fan voltam, de akkor még ritka volt. Kortalan forma, mint a Defenderé. Maximális respekt egy Dakart is megjárt autónak.

feketenap 2008.02.28. 19:40:00

cseta:
Subaru leone, Golf II Cross (ez necces, sok gond van vele), Audi 80-90 quattro, szal: hasznaltauto.hu, szűkített keresés rulez!

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.02.28. 20:17:33

Barátomnak, nemzetiparkos korában elo'bb Nivája volt, aztán 90-es Defender-e. Visszasírta a Nivát.
Merev tengely: ma sikeru''lt meggyo''zno''m haver A-t hogy haver B elvihesse a Vanette-et megrakodni zo''ldséggel, és hozzáko''tni még egy utánfutót három kandisznóval. Ko''zépmotor, tettem hozzá, mint a Forma 1-ben. Vanette rules.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.02.28. 20:20:24

Rulez. Bocs

Maz · http://nagyvasak.hu 2008.02.28. 20:23:03

cseta!

Ha teljesen új Nivát veszel az asszonynak, akkor nem kell a túlzott kiizmosodásától félni, pár éve raknak bele kormányszervót. Ja és természetesen Euro 4-es.

Én Határőrségtől leselejtezettet vettem 45 000 km-rel, maximálisan meg vagyok vele elégedve.

Tommi 2008.02.28. 20:51:34

Szép találat... Apám hogy örülne egy ilyennek!

Béla 2008.02.28. 20:58:59

gab: nagyon durva. RIP. Élő legenda volt.

Krájzler 2008.02.28. 21:07:06

Isten nyugosztalja Boydot! Mindig megnézem a Discovery-n. Volt egy stílusa az öregnek, bár nem minden általa megálmodott autó tetszik nekem. Egy nagy emberrel kevesebb...

Lolalal 2008.02.28. 21:16:17

OFF: Valaki tudja h télleg jártak e az új rolls coupéval Budapesten???

Digo 2008.02.28. 21:22:00

Hát igen a Niva az NIva. Lassan ott tartunk, hogy ez lesz az ideális városi jármű hiszen tökéletesen veszi az akár 30cm mély kátyukat is.

kkkttt 2008.02.28. 21:52:38

cseta, én is hasonlót keresek hasonló céra, csak magamnak...vagyis fogok keresni ha meglesz a lóvé.
De csak az 1.6-os motorral. Benzin-gázzal mit fogyaszt kb.? Van valakinek tapasztalat?

hazatlanparaszt 2008.02.28. 21:54:03

Anno '91-'92 korul az Autopiac lekozolt egy nemetorszagi terepjaro osszehasonlito tesztet. Nem emlekszem pontosan, de volt Wrangler, Niva meg G-Wagen is. Persze a nemet pancelos verte a tobbit, de azert dicsertek a Nivat is, csak sajnaltak, hogy miert hagytak a tovarisok az ido vasfogat elreppeni felette. Mondjuk a ket vas nem eppen azonos arkategoria volt, de ez nem volt nekik lenyeges.

A Niva, mint konstrukcio, jo dolog, de a sosem letezett minoseg csak romlik, miota elfogytak az USSR jelzesu vasdarabok. Egy, a Steyr altal kifejlesztett,meozott+osszerakott Niva minden parasztot levenne a labarol(engem plane, 13 ev nivazas hagy azert deformitasokat), meeg masfelszeres aron is.

Rocko- 2008.02.28. 22:26:25

AP 2008.02.28. 19:10:59
Te se?

kkkttt 2008.02.28. 22:50:01

uraim, egy niva, amely nem kifejezetten a pesti utakra való...
és a merev tengelye is a múlté...
ime:
www.videoplayer.hu/videos/fullscreen/65470

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.02.28. 22:55:12

Senkinek nem nyom, hogy belinkelték, hogy meghalt Boyd Coddington, a hot rod kultúra örökbecsű tagja?!

Tényleg buzik vannak itt (tisztelet a kivételnek...), autó nélkül.

Misi 2008.02.28. 23:20:19

Jo kis pattogos merev tengely rovid tengely tavval!!! Defender 90 rulez! De azert a Nivak is szepek, tulajdonkeppen minden merev tengelyes kiraly!!!
Akkor pille konnyu a zold szorny! Ebbol hany tonna az elso hutoracs? V mereskor leszedtetek?

Nemkellfélninemfogfájni 2008.02.28. 23:22:11

Ez egy terepjáró, terepviszonyokra való erőátviteli elemekkel. Miért kell ennyire meghökkenni?

A sok SUV ennyire eltorzítja a személetet, hogy meglepő látvány egy terepre való terepjáró?

Egyébként a Niva tényleg célhardver, főleg terepgumikkal betonúton emlékeim szerint büntet. Trendiségből, különcködésből városlakóknak rossz választás a betonutas mindennapokra.

camell · http://indafoto.hu/camell 2008.02.28. 23:30:55

R.I.P. Boyd. Én csíptem az autóit. A Mustang mindent vitt. Vad Ló, azt hiszem, ez volt a neve.

ommm 2008.02.29. 01:03:36

cadzilla.
minden idők legszebb street rodja

fury 2008.02.29. 02:13:53

Boyd-R.I.P. És köszönet a munkáidért...és a Hawaii mintás ingeidért:-)Legend.

karlmann 2008.02.29. 07:19:45

Nagy kár, hogy elment Boyd. Volt érzéke a dolgokhoz. Igaz, az embereit keményen fogta, de amit elért az nem semmi. Igazi művész volt. Hiányozni fog este 6-tól.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2008.02.29. 07:24:30

Szegény Boyd-ot kicsinálta a blúber csávó...

AP (törölt) 2008.02.29. 08:47:46

Rocko: nem az én stílusom. :)

zsokca 2008.02.29. 10:19:59

Én apró gyerekkoromtól ezzel utaztam 20 éves koromig mindenhova, ugyanis jóapám kútfúró mivoltából adódóan csak rájuk esküdött. Egyszer volt más irányba egy kósza kilengés, de nagyon hamar visszatértek a jó öreg oroszhoz, mert egyszerűen verhetetlen volt off-road területeken, és ahogy már más is mondta, a javíttatási költségek sem verték az eget.
cseta: asszonynak niva rulez :-). Női "felhasználóként" pár tapasztalat... Ha párod ezzel le tud parkolni korrekt mmódon, akkor nem hiszem, hogy bármilyen más kocsival problémája lesz a jövőben. Zajosnak tényleg zajos (nekem soha nem volt idegesítő, de más barátnőim gutát kaptak tőle), és valahogy akármelyikbe is ültem be, a végén mindig vynilfix (oké, ez a kútfúrós cuccoknak volt betudható...) vagy benzin szagom lett - irodai munka esetén ez nem mindig nyerő :-), illetve a kiskosztümös kiszereléshez annyira nem illett ez a "parfüm" :-). Viszont biztosíthatok mindenkit, hogy a nivás évek után bármilyen autóból/ba képes vagyok 10 centis tűsarokban tökéletesen és nőiesen kiszállni/beszállni (az ülés alatt természetesen ott bújt mindig a lapos vezetőcipő...). A váltót, kuplungot és benzinállás-jelzőt lazán meg lehet szokni. 90-es Defendert is próbáltam, és valahogy mégis a Niva az igazi. Hugom vadászatok alkalmával szokta használni rázós terepeken, és őt sem hagyta még soha cserben. DE: ha gyerek van, akkor kicsit problémásabb, mint az átlag kétajtósok, és persze a nagybevásárlásokhoz sem ideális a csomagtartó magassága miatt.Ténylegesen csak egy negatívumot tudok felhozni vele szemben, hogy mocsok módon sokat fogyaszt, de hatalmas élmény mind a mai napig nőként visszaülni ebbe az autóba. És természetesen a fekvőlámpás a király!

AP (törölt) 2008.02.29. 10:24:44

Azt az 1.2-es Ignist csak az előzi meg, aki akarja.. A többiek tényleg nem.
Jesszusom. :/

rámiusz · http://fejesphoto.extra.hu 2008.02.29. 10:50:22

Boyd távozásával egy legendával lett kevesebb...
Imádtam a műsorát, igazi faszagányos "rabszolgahajcsár" volt aki kihozta az embereiből a maximumot. Akik cserébe műtárgyakat alkottak.

Boyd, ha egy Égi Internet-caffe-ban olvasod ezeket a sorokat, remélem a fenti bandával is olyan jó kocsikat ekecselsz, mint a lentiekkel.

Nyugodj békében.

Niva. Gyerekkoromban néha volt szerencsém ismerősök Niva-jával menni. (utasként) Egyikük egy filigrán hölgy volt, egy vidéki orvos levetett szolgálati kocsiját vette meg. Igazi női kocsi volt. :)
Nekimehetett akárminek, kárt nem okozott a kocsiban.
Mindig is ilyenre vágytam... :D

trainmodeller · http://trainmodeller.freeblog.hu 2008.02.29. 11:13:23

Az utóbbi három autómnak hátul merev tengelye volt, az előzőnek elől is. De mégsem kötne le senkit, ha postnak álcáznék a blogomban egy ilyen helykitöltést! (Bár TC cikk lett az autóról :)
Ha nincs téma inkább ne postoljatok.
Vagy ha ENNYIRE nincs téma, küldök képet a mostani autóm merev tengelyéről. Sárga a lengéscsillapító, teljesen jól látszik, látványos. Jó? :((

gab 2008.02.29. 11:17:04

off
ommm, riszpekt, hogy legalább mostanra sikerült a totalcar címlapjára juttatnod a nekrológot. beszarok, hogy maguktól a hírrovatba se teszik be 2 napon keresztül. mert a dátum feb 27., nem 28. na mindegy, te legalább méltó minőségben oldottad meg.
on

a megmondó 2008.02.29. 12:25:39

nemrégmégekranoplan
manapságmerevtengely

c 2008.02.29. 12:42:04

merev, dugo... hmm, hmm :-)

ommm 2008.02.29. 12:48:47

gab: a hírt én is csak tegnap kaptam. 28-i dátummal.
és köszönöm.

fury 2008.02.29. 13:41:29

igen,bluebear,a nagydarab állandóan idegesítette szegényt...))és mindig azok az elcsúszott határidök..

AP (törölt) 2008.02.29. 13:44:15

odáig eljutottam, hogy hotrodépítő nagyöreg valahol a messzi usában, de nemzeti gyásznapot ne tartsunk mégis?

ommm 2008.02.29. 14:03:12

AP: nem tartunk, de ennyit megérdemel. már csak a munkája miatt is.

AP (törölt) 2008.02.29. 16:01:54

Autóbuziként igen, megérdemel, de tegye fel a kezét az, aki hallott róla a discovery-s műsor előtt itthon.
:)

Töci 2008.02.29. 16:06:53

AP Én feltettem a kezem!

AP (törölt) 2008.02.29. 17:30:07

az 1.3-as corolla kombi, ami 525 bmw-ket eszik a szerpentinen..
rotflol

totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=36528

Karlóv 2008.02.29. 18:37:27

Őszülő férfi..némi apakomplexus....
De a Níva tényleg terepjáró.
Ez a Corolla ami BMW-t eszik duma meg olyan ,mint az oviban"ki mond nagyobbat" és ha le is gyorsulja...Kit érdekel?!

AP (törölt) 2008.02.29. 19:00:45

Na akkor csak én nem tudtam, ki az a Boyd Coddington.
Mindegy is, sok közöm így se volt hozzá.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.03.01. 01:49:11

AP, kéz fenn. A felnijeiről hallottam először, még kis töki voltam és lenyűgöztek az egyedi formavilágukkal és a csillogásukkal. Akkoriban a háromágú 16"-os volt itthon bálnamercin az übercsúcs, szóval nem ma volt :)

Ha eddig nem volt sok közöd hozzá, tégy egy kitérőt, nem bánod meg, még most sem késő. Kukkants bele a sorozatba, meg lesd meg a munkáit. Egy zseni volt, aki a semmiből épített fel sok munkával és határtalan fantáziával egy álmot, egy világot és Ő mentette meg a hot-rodozást az elmúlástól, Isten nyugosztalja.

köpcöspapa 2008.03.01. 10:52:15

Szerintem egy remek nivás topikban ésszerű, hogy több hozzászólás érkezik Niva-támában, mint egy offal kapcsolatban.

Boyd Coddington nyugodjék békében.

Kukutyim 2008.03.02. 15:16:47

Gondolkozott már azon valaki, hogy miért nem helikopteren viszik a nemes államférfiakat?
A több ezer embernek okozott kellemetlenségek szerintem többe kerülnek mint egy helikopteres fuvar a Ferihegyről a városba...

Csabi · http://www.bernhardt-fashion.hu/ 2008.03.02. 16:22:52

ilyen nagy szélben helikopterezni? :D

rakparti lemming 2008.03.04. 11:39:39

Tie: én nem anyáztam,pedig mindig a belső sávban megyek.Ha indexelsz,hogy bejönnél,hát villantok,ha megköszönöd,jó,ha nem,nem.Nekem spec. nem fáj ha miattad 20 másodperccel tovább ülök a kocsiban. Egy lemming

Laca1 2008.12.26. 15:18:54

Helló! A segítségeteket szeretném kérni!
Nem régóta vok nivás és eléggé érdekes dolgok történnek.Egy 2002-es évjáratu 1.7-esről lenne szó.A legjobban az aggaszt, hogy elindulásnál(akár előre, akár hátra) és sebességváltásnál egy csattanó hang és egy ütés észlelhető.Már kicseréltem a hátsó difit , mert orditott és a két első féltengelyt is, mert a tengelyen lötyögött a csukló és azt vettem észre,hogy el vannak kopva a bordák.De a problémám nem oldódott meg, igaz a difi sokkal csendesebb lett, de az ütés és a csattanó hang elinduláskor ugyan ugy megvan, kivéve ha nagyon finoman engedem a kuplungot.De hát ekkor meg csusztatni kell.Levettem már az osztó művet is, de nincs akkora löttyenés semmiben, ami ekkora ilyen problémát tudna okozni.Tanácstalan vagyok.Az első difinek kicsit nagy a foghézaga,de már nem lehet többet állítani rajta.Rendeltem egy másikat,még nem érkezett meg,de ugy gondolom,h azzal sem fog megoldódni a hiba.Okozhat ilyen problémát a kuplung?Mert itt a fórumban azt is olvastam, de nem volt leírva konkrétan.Másik kérdésem, hogy minek a kormányművét lehetne berakni, hogy szervós legyen?
Kérem aki tud segítsen.
Előre is köszönöm

béem 2009.05.27. 20:57:45

kísérteties. az én orosz macámnak pontosan mellette van a rendszáma. (biztos ez is a béemnél levetett autók közül való, mint az enyém)

béem 2009.05.27. 21:00:15

@Laca1: tényleg jó lenne ha válaszolna valaki. az enyém is rúg akkorát, mint a lovam, ha nem hímestojásosan kuplungolok, hanem csak úgy normálisan.
süti beállítások módosítása