Megalomániások, gyertek!

Pickupok, SUV-ok és teherautók természetes közegükben (1. rész)

  2008. január 14. - Péter Anna Címkék: dizájn chevrolet ford dodge pickup teherautó terepjáró mexikó 2008

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Célszerszám a sivatagban
2008-04-03 17:00:00

Emberem Tunéziában volt forgatni és szerencsére nem volt ideje bazári csecsebecsét keresni, egy jó kis

A tuningparádé legfigyelemreméltóbb járgánya
2008-03-25 11:00:00

  A rendezvényt három napig elviselő Angélának szobrot kell emelnünk- gondoltam a tuningshow női wc-jében. A

A legpengébb felni választás 2. menet
2008-03-23 09:23:00

  Közkívánatra tartunk egy második fordulót, elsősorban az olvasók javaslataiból. A gyári felnik

Nem Photoshop!
2008-03-21 18:00:00

Általánosban még a farmeremre is képes voltam szmájlimatricákat ragasztgatni, annyira hülye voltam a

Chevrolet GMT 400, a Chevrolet C/K 1988-99 között, utódja a Silverado

Egy pickup béna Budapesten. Egy SUV is. Szűk neki a hely, semmi harmónia és célszerűség. Ezek a böszmék széles utakra, melóra valók, itt igazán szépek. Hörögve repülnek át a fekvőrendőrökön, lepi őket a por, lepattan róluk a festék, de jó elnézni őket. Gyanús felépítményeket buherálnak rájuk, embereket szállítanak a platón, és csakis benzines motorokkal futnak, mert itt dízel legfeljebb egy kamion lehet.

A taco-árus Chevrolet C/K-ja

A benzin feleannyiba kerül, mint otthon, az átíratás darabra megy és 10 000 forint alatt van. A kötelező biztosításon kívül egy fix költséggel kell számolni a tulajdonosoknak, az 1968-as olimpia idején fondorlatosan bevezetett és azóta megtartott „tulajdonlási adó”-val. Ennek mértéke az autó értékétől és a hengerek számától függ, minél drágább egy gépjármű és minél több hengeres, annál magasabb az összeg. Így már érthető, itt miért nem luxus egy 25 éves, leütött Dodge teherautóval járni.

Dodge Ramcharger

Dodge Ramcharger orrdísze

A veszélyes rakomány ismeretlen fogalom, egy pickup pedig mindig jól jöhet, ezért szívesen veszik a macsó gépeket. A platósok marketingje is a mexikói szívek közepébe talál, a cowboyos hangulatban reklámozott autók bejönnek a helyi pasiknak.

Ezek a V6-os, V8-as Fordok, Dodge-ok és Chevrolet-k elpusztíthatatlanok, rengeteg veterán melózik a mai napig.

A japánok későn értek ide és drágábbak, de pár Nissan azért akad.

A zöldséges Nissan pickupja

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr28292519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kbalage · http://www.balazskiss.hu 2008.01.14. 12:02:46

Basszus... rá kéne állni a mexikói kajára hogy szokjam, ide költözni KELL! :)

Marusz 2008.01.14. 12:22:57

Anna- a velveten olvastam a tequilás cikket.

Máshová is tudósítasz Mexikóról?

Stanci 2008.01.14. 12:23:46

Jah, nincs is jobb a tacco's-nál...
Árríííbááááá! :D

Leegor 2008.01.14. 12:26:01

Miért lenne egy SUV béna pesten? Nem mindenki lakik a belváros közepén. Talán még a futóműalkatrészeket sem kell cserélni az olajjal együtt.

Wingrider 2008.01.14. 12:27:37

"Egy pickup béna Budapesten. Egy SUV is. Szűk neki a hely, semmi harmónia és célszerűség." Írja mindezt az, aki egy IFA méretű benzinkripta Volvót hajt. Mruhahaha

Macccy 2008.01.14. 12:30:06

Jaa ... menjünk ki-ki-ki-ki-kiiii ! (durr) (durr)

Leegor 2008.01.14. 12:36:51

A pick-up meg nálunk is divatcikk, ráadásul áfás, ami a válalkozóknak jól jön. Több ismerősöm is van, aki L200-ra Navara-ra platóbobozt vett és családi kombinak használja.

Joerg 2008.01.14. 12:58:24

Amúgy nem kéne állandóan fikázni Anna cikkeit. Röhej, bármit ír, jöttök okoskodni. Aki tud jobbat írni (tartósan!) az tegye meg, a többi pedig... vegyen részt IQ növelésen.

mattmetal 2008.01.14. 13:12:50

Szevasz Anna,
Amíg ilyen jó témákat lelsz kint, haza se gyere, csak a Volvo kulcsát add ide.(bár Volvoból a P1800 a nonplusultra)

Karpathy · http://artofmax.com/ 2008.01.14. 13:23:03

Ott se ilyennel járnék, de biztos megbánnám mikor először nagy tételben kéne csempésszem a rönkfát.

ommm 2008.01.14. 13:24:58

ilyen színrefestett kerítés mellett ilyen időben, mint ott van nekem sem kéne más.
nagyon jól néznek ott ki. fíling ezerrel

bkmsek 2008.01.14. 13:58:37

6,5 l V8 - 180 le
5,7 l V8 - 200 le (wiki-ről)
hatásfok úgy 0,05-0,09% között mozog. igazi munkagépek. fú de raj.
hanoiban meg robogóval visznek el szinte mindent egy előző belsőség bejegyzés szerint. csak ott kb egy városnyi robogó fogyaszt egy nap alatt annyit, mint egy ilyen szar egy gázfröccsel
egyébként Péter Anna csak azért ment ki, hogy ilyeneket küldjön, vagy lesz rendes teszt is? vagy csak nyaralás?

ommm 2008.01.14. 14:17:15

bkmsek: nem akarok megint nagy Anna-védnök lenni, de az, hogy valaki a szabadságából rászán ennyi időt, hogy ide postoljon azt tényleg nem kéne fikázni.

és a pick-up motor sosem a teljesítményről szólt

sch 2008.01.14. 14:56:09

... STUPID ...

Pici 2008.01.14. 15:23:54

Komolyan unom már, hogy bármilyen cikket, blogbejegyzést elolvasok, ahol lehetőség van kommentelésre, a kommentek 30-50%-a arról szól, hogy mekkora gyökér az aki a postot írta, milyen szar a post, meg egyébként is rohadjon meg mindenki. Ez mér van? tényleg ennyire szar magyarnak lenni? Mindenben csak a negatív oldalt vesszük észre? Bár nem olvasok hasonló külföldi oldalakat, csak híreket meg fórumokat (ott meg max. szakmai viták alakulnak ki), de kezdem azt érezni, hogy a "magyar mentalitás" mint olyan tényleg létezik. Sokáig próbáltam nem észrevenni, hogy biztos az iskolás hülyegyerekek járkálnak ide meg oda szünetben idióta kommenteket írogatni, de lassan leesik hogy én tévedek.

Szóval adott egy szőke hölgy, aki autómániás, megadatott neki az a szerencse, hogy autós újságíróként dolgozhat, megadatott neki az a szerencs, hogy elmehetett Mexikóba nyaralni. Onnan küld pár postot, ami amellett, hogy igen-igen fílinges képekkel van tarkítva, még tán megmutat vmit az ottani, mienktől eltérő kultúráról, mindennapi életről is.

Erre jönnek a "mifasznak ment Anna Mexikóba", "ha már ott van, kűggyön vmi értelmeset is", stb. hasonló beromságok.

Mi fáj gyíkarcok? Hogy:
- Nő ír autókról?
- Hogy szőke?
- Hogy hetente más és más autóban ülhet, tesztelhet?
- Hogy neki összejött Mexikó?
- stb.?

Lehet nekiállni, nem az idióta, irígységtől csöpögő kommenteket beírogatni, hanem csinálni vmit, vmi értelmeset, sikereset, aszt letenni vmit az asztalra. Vmi jobbat. Amit remélem majd jól megfikáz mindenki más. Mert eddig csak az láccik, hogy az Internet áldott névtelensége mögé bújva basztat a sok lúzer vkit, aki letett vmit az asztalra.

Az pedig hogy amit letett az asztalra, jó-e vagy rossz, el lehet dönteni, és ha nem tetszik, akkor "el lehet innen menni"

Pici 2008.01.14. 15:27:20

Ja, bocs mindenkitől az OFF-ért. Klasszikusokat idézve: "Akinek nem inge ne vegye magára, de akinek igen, az öltözzön már fel végre!!!"

apamacko 2008.01.14. 15:30:51

Kösz Pici ! Így érzünk még páran !

McMester 2008.01.14. 15:50:31

De hiányoznak azok az öntöttvas-krómozott-gyalogosgyilkos-gyönyörű orrdíszek a mai vackokról!

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.01.14. 16:31:34

McMester: tudod mostanság nem sikk a müanyag motorháztetőre ilyet tenni...

Péter Annával nincs gond, én már látom a fényt az alagút végén, ez a bejegyzés megint kicsit szétszórtra sikeredett, nincs se vége, se hossza, nem sok rendszer van benne, de fejlődik, emg amugy is, most elnézzük :) amugy tiszta GTA San Andreas fíling van arrafelé az eddigi poszotk alapján :)

thematurbo · http://thematurbo 2008.01.14. 17:14:41

miért van az hogy nekem eszembe se jut azon szarozni,hogy ki irta a cikket...? miért kell basztatni azt aki csinál valami értelmeset? miért kell tudnom hogy ekkora bunkó is vannak? szünnyetek meg!ha jobban csinálnád mint Ő akkor te irhatnád a cikkeket,de ezek szerint hülye vagy hozzá! akkor hogy mered kritizálni?????

BeeGee 2008.01.14. 17:19:39

De hogy mennyire utálom a SUVokat és a bitang amerikai terepjárókat. Európában azért, mert nem látok ki mögülük. Amerikában meg azért, mert az ilyen fejletlen dögök miatt szívunk európában is a benzin árak miatt és vagyunk kénytelenek dizel motort tenni mindenbe. Ők meg inkább háboruznak valakivel, és beleb*sszák a 2Les kólát a pohártartóba..

De mexikóban erről nem tehtnek, az jó hely lehet.
Péter Anna sem. Mexikóba még vele is elmennék :)

Ombre 2008.01.14. 17:21:09

Hát, én nem estem hasra Anna cikkeitől... Igazából egyitől sem...

Noname 2008.01.14. 17:44:06

Látom jól elvagytok egymás között...
"Barbárok közt forever"

Szóval pickup az ezután sem kellene, de
egy ananászt azért szívesen beburkolnék.

drifter22 2008.01.14. 18:02:03

Californiába menj Panni vagy hogy hívnak!

Itt egy ötlet,amit már sokan megvalósítottak:

jalopnik.com/cars/down-on-the-street/100-cars-down-on-alamedas-street-308463.php

yr 2008.01.14. 18:10:50

Ahhoz képest h a totalcar stábjanak mindig sír a szája h mennyit dolgoznak és mégis mennyire szarul keresnek,anna baratnöjük jolkiment Mexikoba összekötni a kellemeset a hasznossal. Egyébként en is azon az allasponton vok h kár fikázni a másikat ha az meg nem is volt valami egetrengetöen zseniális

andras244 2008.01.14. 18:20:04

havernek van egy vényóc GMCje, amolyan nagy hátul duplakerekes, 3 személyes platós ... terepszinűre van pingálva, elől gallytőrőrács vasuti sinvasból (méghogy gally - muhahaha) - szóval massziv, tetején reflektorok és egy kegyetlen teherautó kürti is van ... öröm nézni, hogy menekül előle a sok gyökér plasztik dizel kisautós és a 3 hengeres százonnégyésfelethahajtom ...
pedig a gyerek szelid.
csak egyszerüen neki ERRE telik!!!

off:
Wingrider 2008.01.14. 12:27:37
kivánom neked soha ne tudd meg milyen érzés az IFA méretű benzinkripta Volvót hajtani ... te csak közlekedj a kis müanyag gagyi játékautódal!

ommm 2008.01.14. 18:56:00

yr 2008.01.14. 18:10:50 :

jó reggelt, először tájékozódj, utána fröcskölj. Anna férje született Mexikói. gondolom nem minden hétvégén ruccanak át családlátogatásra. és Anna sem kizárólag a TC-ből él.

ne, erről ugattam. meg mások is.

Sinclair 2008.01.14. 19:03:41

András, 10 ből 7 épeszű embernek az általad műanyag gagyi játékautónak nevezett gépjármű kéne inkább, mint a te ismerősöd tartályhorpasztó sinvasalt bádogdoboza. Nem látni tőle az utakon, nem megy, ömlik belőle a bűz, és ráadásul még fölösleges is. Nem beszélve arról, hogy a gyerekemnek is kell még levegő. Ha csak rajtam múlna ilyeneket már csak múzeumban lehetne látni. De nem rajtam múlik.
Abszurd de nekem is tetszik egyik másik, csak motort kéne bennük cserélni, 2.0 crdi re :)
Azoknak meg, akik fikázzák a cikket, hát had legyen már meg erre a joguk, miért kell pár megmondó embernek leugatni azt, aki leugatja a cikket? Miért ne lenne joga kritizálni. Ennyi erővel ne kapcsolj el egy komolyzenei adóról, mert azzal is kritizálod, és így formálsz véleményt, nem irott formában, mert jobbat úgysem tudsz. Mondják csak, attól változik a dolog. Nem lehet minden fehér.

Más: szívesen látnék néhány 50 es évek beli amerikai autó fényképet itt, vagy olyanok Mexikóban nincsenek? Azok a kedvenceim

A Nyúl 2008.01.14. 19:10:48

Anna, nemtom lehet-e kivansaglistat beadni... Szivesen latnek/olvasnek a pancelozott SUV-k mai Mexikoi helyzeterol. Nehany evvel ezelott reggeli szorakozaskent az autohirdeteseket futottam at valamelyik helyi (Mexiko-varosi) ujsagban. Akkoriban szerettek jomodubb csaladokat (es alvilagi alakokat) elraboni/lelovoldozni. Igy a felpancelozott SUV-k igen nepszeruek lettek, a hirdetesek vagy fele ilyen volt, persze jo 'dragaert', $80k+, ahogy szurkulo emlekeimbol remlik. Hogy all most ez a piaci szegmens, mik a nepszeru modellek?

Krájzler 2008.01.14. 19:30:33

Na b*sszátok meg, ennek a blognak is annyi. Olyan jól elvoltunk itt páran, jókat beszélgettünk, egyetértettünk, vagy vitatkoztunk, de ezekből a folytonos fikázásokból most már elég. Én sem kedvelem Anna minden cikkét, de ha elolvastam és nem tetszik nem fárasztom magam, hogy erről másokat is meggyőzzek.
Mégis mit vártatok fikázók? Tartós tesztet egy Dodge Ramról? Esetleg részletes leírást egy Chevy Bel Air-ről? Ebből a perspektívából még sosem olvastam, vagy láttam semmit Mexikóról. Olyan ez mintha mi is ott sétálnánk az utcán. Aztán ha valami megragadja az érdeklődésünket gyorsan utánnanézünk a neten (vagy séróból nyomjuk). Itt pedig elbeszélgetünk véleményt formálunk a dologról. Ennyi. Akinek nem tetszik az lépjen le.

mekgajver 2008.01.14. 20:04:42

AZ Európán kívüli összes olyan helyen, amelyik olyan csóró mint Magyarország,
rengeteg pickup. Természetesen vidékre való alapvetően.
A gazdag helyeken, mint pl USA, Ausztrália, érdemes megnézni a gyártók honlapjait, holden.com.au, ford.com.au, ford.com, gmc.com chevrolet.com, stb...olyan luxus pickup-okat lehet vásárolni, hogy még a "szűkös" budapesti utcákon is csettintenénk az élvezettől, ha olyan tömegben fordulnának elő, mint azokban az országokban.
Egyébként az USA-ban elég jelentős mértékben elterjedtek a dízel pickup-ok (Kalifornián kívül persze), pl. V8 7.9 L Ford F300, ilyet vezettem is, a Florida Pest Control szolgálati kocsija volt. GYönyörű hang,(pontosan mint egy európai kamioné) őrületes nyomaték, alacsony fordulat mellett szinte beleborzongtam mikor vezethettem.

Big Osek 2008.01.14. 20:09:02

Pick up-al járni jó...

Az enyém: Dodge Ram 1500 Indy Edition
5,9L, V8, nagyon hangos (127db), nagyon erős, nagyon sokat eszik...
;))))

pimi 2008.01.14. 20:16:53

ommm ! te mi a lopikulaert nyalsz mindig a TC-nak? Azt hiszed a fiuk majd bevesznek? Be akarsz vagodni? Kulfodi tudosito akarsz lenni? Nem ciki?

ommm 2008.01.14. 20:30:06

pimi: kösz, nem. ez mellément, csask tudod, ha valamit kiengedek a számon (ill. leírok) akkor annak legyen már valami alapja.
mert könnyű úgy hozzáállni, hogy "Anna monnyon le" meg "mibűetllik neki mexikóra" stb.
ha kicsit régebbről figyeled a belsőséget, akkor te is tudnád, hogy anno volt egy poszt ami arról szólt, hogy lesz női munkatárs és volt ott még esküvői kép is. amúgy meg magam is a média közegében töltöm a mukaidőmet így sokszor talán jobban rálátok arra, ami sokak számára nem is munka (értsd. újságírás) így tudom, hogy milyen idegölő meló az.

távol áll az általad "benyalásnak" tartott módi tőlem -van is elég bajom emiatt- de az esztelen fikázást nem bírom.

beszólni egy nőnek nagy hőstett bazz...meg gyereknevelési tanácsokat osztogatni.

normális hangnem nem létezik? valami, ami még a KK idejéből maradt?
légy itt, figyelj a részletekre és kurvasokmindent megtudhatsz, már ha érdekel.

pimi 2008.01.14. 20:38:14

Felreertettel! ez egy folyamatos hozzaallas a reszedrol!ne aggodj ok is felnott emberek es van eleg sutnivalojuk,hogy "megvedjek" magukat.Nem szorulnaka vedelmedre!
Amit te csinalsz ezeken az oldalakon az a felhaborito es mar nevetseges!
Ez csak egy internetes blog ,nem kell mindig mindent nagyon komolyan venni!
Persze sokan(sokszor) fikaznak :autot,ujsagirot,egymast,de hat ezert csinalja mindenki es valjuk be sokszor ezert szorakoztato!
Take it easy!

pick-up forever 2008.01.14. 20:54:15

érdekes h sokan mennyit fikázzák a pick up-okat! Igen vissza lehet igényelni az áfát! és? hülye aki nem használja ki! meg annak több értelme lenne h szerény családom is tartson 2 autot 1 helyett? azzal az eggyel mindent el lehet végezni, horgászni, kerdészkedni, kirándulni, és igen városba is lehet vele menni. kérdem a sok környezetvédőtől, hogy mitől környezetkímélőbb az, ha tartanánk 2 autot, egyikkel városba, másikkal földre, kirándulni stb. járnánk?! kezdve azzal, h egy ujabb autot előállítani mennyi energia, mennyi plussz ktg. jha h azon a napi 10-15km-en az kevesebbet fogyasztana, míg a másik áll, utánna meg fordítva! rosszul vagyok ettől az elgondolástol h minden ,,normális" családnak 2 auto kell. jha és azt ne is számoljuk h ezt a 2 autot mondjuk 3-4 évente lecseréled! igazi környezetvédő leszel! a használt szar meg mehet keletre kit érdekel! szerintem mindent összevetve sokkal környezetkímélőbb 1 autó, amit használsz 8-10évig....Jha és nem fikázni akarok, ez csak az én eszmefuttatásom!

Még több pick-up-os képet;))) :$$$

ommm 2008.01.14. 21:27:53

pimpi: nem gond, de sokszor nem lehet tudni, mi a komoly és min érdemes felhúznom magam.

jó társaság kérdése az egész. márpedig elégg hígul mostanság. (akik tudják, azok nem kapják fel ezért a vizet).
bocs.
on

El Condor 2008.01.15. 00:31:25

A vitába nem szeretnék beszállni, én egy szerűen csak imádom ezeket a nagy dögöket. Nem csak a pickupokat, hanem a személykocsikat is. És tudjátok miért? Attól az ősi, dübörgő hangtól, amit kiadnak ezek a sokliteres szörnyetegek, feláll (nem az! :) ) a szőr a hátamon, annyira tetszik. Motorozni sem fogok soha, de a HD-k hangja megfogott.

szhelyi... 2008.01.15. 09:47:36

Off..
Drifter22!
Köszi a linket!!!
Ettől behaltam nem is kicsit!
jalopnik.com/cars/down-on-the-street/1939-chevrolet-master-deluxe-coupe-285136.php
On..

MiMi 2008.01.15. 12:32:16

Azért környezetvédelmi szempontból nem olyan egyértelmű a dízelek előnye. A károsanyag kibocsájtásuk összetételét megnézve a CO2-t kivéve a dízelek sokkal rosszabbak a benzineseknél. (NO, részecske (korom)). Ami még probléma, és csak az utóbbi időben kezdik vizsgálni a Common Rail motorok részecske szennyezése. Ezek a befecskendezés során nagyon finomra porlasztját az üzemanyagot, ezért a korom részecskék is rednkívül apróak. Az éllőlényekre gyakorolt hatásukra számos EU jelentés felhívja a figyelmet. Pl. embereknél tödőben felgyülnek, apró méretük miatt nem tud kitisztulni a tüdőből. Sőt még a bőrön keresztül is be tudnak jutni a szervezetbe, a pórusokon keresztül olyan apróak. Nem véletlen, hogy a kaliforniai környezetvédelmni normáknak az EU-ban futó dízelek 99%-a nem felel meg.

Ha meg a benzinnes kocsikat nézzük, bármilyen hihetlen, de egy 2L-es és egy max 5.7L-es amcsi V8-as között nincs akkora különbség. Ezeket álltalában nem a nagy teljesítményre hagngolják.
Mondjuk egy 1L-es benzines tényleg kevsebbet fogyaszt, szennyez, de nekem ne mondja senki, hogy egy hosszab útra megfelelőek.
Bocs a hosszú post-ért!)

Pick-Up Maniac 2008.01.15. 13:34:35

Fél off:

Itthon azért eléggé szopatják a pick-up tulajokat/leendő tulajokat.

Miért kell egy műszakilag tökéletesen alkalmas autót adminisztratív eszközökkel leminősíteni? Gondolok itt arra, hogy a pick-up teherautónak minősül, annak minden "előnyével": menetlevél, teherautós korlátozások a sebesség, behajtás, egyáltalán a közlekedés során, míg a dobozos SUV meg személyautónak. oké, a teherautó után az ÁFA visszaigényelhető. Na és? ha nekem a hobbimhoz szükségem lenne, sem vehetném meg személyatósítva, mert csak. Mennyivel egyszerűbb egy platóra felpakolni a bringát, motort, quadot, esetleg koszos búvárcuccot, mint tetőre, kasztniba pakolni?

Mi a különbség mondjuk a Ford Explorer és a Ranger között? Vagy a Nissan Navarra és a Pathfinder/Pajero között? Alapvetően semmi, műszakilag ha nem is azonosak, de teljesen egyenértékűek, az egyik mégis teherautó, a másik meg személyautó. A Navarra kifejezetten személyautós, ez itt a TC-n is elhangzott. Mi ez, ha nem felesleges, hátrányos megkülönböztetés?
Nem tudom, miért fájna, ha lehetne ezeknél az autóknál választani: teherautó, ÁFA vissza, mentlevél, munkaeszköz; személyautó, ÁFÁ-t nem adjuk vissza, cserébe úgy használod ahogy akarod, hobbira stb.

Így a végére személyes kedvencem a GMC Yukon, Debrecenben is láttam párat régebben. Feketébe nagyon kemény, fehérben meg... hogy is szokott lenni? Instant Get!

Lery · http://lery.freeblog.hu 2008.01.16. 01:03:00

hihetetlenül "feelinges" egy hely ez a Mexicocity! valaki említette itt, hogy a GTA Sanandreas jut róla az eszébe, hát van benne valami!:) azért az sem piskóta (az amcsi vasak mellett), hogy a taxik ~80%-a anyósülés-nélküli VW Bogár. és ugyanaz a helyzet, mint New York City-ben: mindenütt csak taxik, amerre a szem ellát.
ilyen videókat nézegettem nosztalgiázás gyanánt:

www.youtube.com/watch?v=wmwDjscL918

nézzétek meg. elég szar anyag, de nagyon beteg dolog, hogy milyen kocsik parkolnak az út mentén.. :O

Lery · http://lery.freeblog.hu 2008.01.16. 01:06:00

jaj, ez a videó. 3:10-nél nézzétek azt a verdát! OMG...
süti beállítások módosítása