Pók a párhuzamos világból

  2007. november 25. - Csikós Zsolt Címkék: így készül a totalcar úton

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Öt gang az állólámpában!
2015-07-19 07:25:12

Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok

Totalcar a Múzeumok Éjszakáján!
2015-06-18 08:03:55

Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt

Szép autót keresünk!
2015-06-08 17:52:23

A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok

Bent a kövület-Pio!
2015-06-02 16:00:17

Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve

Ha élne, biztosan visszaugrana saját, nyugis, negyedik, ötödik és hatodik dimenziós hálójába, szívni a negyedik, ötödik és hatodik dimenziós szúnyogok vérit.

Pók egy repülőgép ablakában

Mert itt, ebben a mi három dimenziónkban, legalábbis kilencezer-háromszáz méteres magasságban nincsenek szúnyogok. Ha lennének, akkor sem tudnának bejutni a repülőgép utastér felőli plexi-, és külső, nyomásálló üvegablaka közé, pók általi, önkéntes megevődésre.

Az Alitalia gépén szpottolt pók már nem él, sajnos nem tudjuk megkérdezni, hogyan jutott be oda.

Dimenzióugrással, naná, más módszer erre nem létezik. Mert van ugyan egy apró, nyomáskiegyenlítő furat a belső plexi alján, de az olyan pici, hogy pókunk legfeljebb csecsemőkorában tudhatott átmászni rajta. De utána ennie is kellett volna, hogy ilyen szép, nagyra megnőjön. Akkora állat meg nincs, ami utánament volna, és még enni is lett volna rajta mit.

A plexi fix, nem mozdítható, a külső ablak pedig aztán tényleg. Ha nem az lenne, szét is robbanna a gép. A pók meg jó nagy.

Még halálában is.

Hogy jön mindez egy autós blogba? Egy sajtóútról tartottunk éppen hazafelé. Ürügynek jó lesz?

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr100240950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.11.25. 13:29:14

Na akkor most mondok egy kevésbé meredeket, de azért elgondolkodtatót. Egyik kedves ismerősöm vásárolt egy plazmatévét(nem LCD) és nemsokkal késöbb megrökönyödve tapasztalta, hogy a képben valami mászik. Egy pók volt, és élt. A plazmában. Aztán eltűnt. Hogy miként jutott be oda, és hogy élta túl a hatást ami ott érte- elképzelni sem tudom. Mindenesetre jó tudni, hogy vannak ilyen apró lények amik mindenhova be tudnak jutni:)

LiBerti 2007.11.25. 13:31:49

Mindig van racionális magyarázat is, Mulder ügynök: nagyjavításkor került oda. Esetleg még a gyárban. Airbus vagy Boeing volt? Bár ha Európán belüli sajtóút volt, akkor valószínűleg Airbus volt.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.11.25. 13:48:09

No, most látom Csik mit írt(felületes posztolvasó vagyok-elnézést)miszerint ha nem lenne fix a plexi szétrobbanna a gép. Nem robbanna. Csak a jenki filmekben pukkan szét a gép ha valami baromarcú belelő az ablakba. Valószínüleg nem a nyomásváltozás hanem az oxigénhiány végezne a fedélzeten ülőkkel, de a gép le tudna szállni biztonságosan...

Luxusmoszkvicsslusszkulcs 2007.11.25. 14:02:42

A hirtelen nyomáseséstől biza pukkanna egyet. De abban igazad van, hogyha már felszállás előtt ott van a luk akkor semmi nem törtánne. Süvítene ki a levegő a kompresszor meg dolgozna ahogy tud. De a pókot tuti kivinné onnan :D

Salafat 2007.11.25. 15:00:17

igen régi de jó szokásom h malévon kívül semmire nem szállok. hál isten még sosem kerültem olyan helyzetbe h ezen a szokásosmon változtatnom kelett volna.

samu 2007.11.25. 15:08:37

scheerti : inkább úgy kéne fogalmazni, hogy darabokra eshetnene (végülis ez robbanásnak is felvogható). Lásd Comet-ek az 50-es években.

camell 2007.11.25. 15:15:14

samu, az másért volt. A Cometeknek ugyanis nem megfalalő anyagból volt a szárnyfőtartója, és fáradásos repedések, majd törések keletkeztek rajta. A repülő meg szárnyak nélkül nem tud repülni.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.11.25. 15:23:10

camell: én úgy tudom hogy a repedések többnyire a Comet-baleseteknél a tetőablakoknál keletkeztek, ott is fáradás miatt, pedig de szép gépek voltak...

LiBerti 2007.11.25. 15:23:41

camell, a Cometeknek nem a főtartója tört el, hanem a törzse repedt meg, majd robbant szét. Ti. négyszögeletesek voltak az ablakai, és a sarkokban olyan nagy volt a feszültség, hogy elrepedt a törzs. Azóta van az, hogy a túlnyomásos gépek ablakai lekerekített sarkúak.

kariking · http://ralialfa.blogspot.com 2007.11.25. 17:55:53

Találtam én már Simson karburátorban darazsat, meg halpikkelyt is. Na, és azok hogya' kerültek oda? A halpikkely rátapadt alulról a fúvókára, és ezér nem ment a motor :)

Viktor · http://www.vikiszava.blogspot.com 2007.11.25. 18:18:20

Amikor először ültem repcsin, én is észrevettem a két ablak között valami kis élőlényt. Nem pók volt, hanem valami muslica-szerű. És élt.

simoo · http://simoon.extra.hu 2007.11.25. 18:18:21

rozsdát kajolt..a színén látszik

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2007.11.25. 18:52:17

Lassan már ezek a gépek is olyanok lesznek mint az ikarus távolsági buszok,recseg-ropog,rozsdásak,zajosak,teli vannak rovarokkal férgekkel..... :)))

ommm 2007.11.25. 19:45:47

Alitalia?

Istenem, csak az 500 Abarth legyen! Kikapcsolható ESP-vel és pörgős szívómotorral (amit már el is basztam, mert az is turbó lesz a genyája)

és főleg: LEGYEN KÖNNYŰ!!!

ja, a gépre ráférne egy felujítás, enyhán korrodál. a pók pedig valaki ruháján mászott be.

ommm 2007.11.25. 19:48:48

miluman: a DeHavilland Comet egy kitűnő gép volt. a repedések, amiket említesz az ablakok hibás formaválasztásának okán jöttek létre. nem egyenletesen terhelte a környező lemezeket, ezért a sarkaiban (igen, mert lekerekített sarkai voltak) anyagfáradás miatt hajszálrepedések kezdődtek.
azóta kör vagy ovál alakúak kötelezően az ablakok.
a későbbi Cometeken a problémát aztán orvosolták.

Don 2007.11.25. 22:38:32

Ez szarny-hajtomu olyan, mint autoban a Jaguar.

George 2007.11.25. 22:40:19

Ha luk van a géptörzsön, az nem gáz, tök mindegy mikor keletkezett (földön, vagy már repülés közben). Akkor cink a dolog, ha a lyuk elég nagy (mondjuk akkora, hogy pont beleszorulhat egy ember), és hirtelen elzárják (például egy emberrel). Így készül a Boeing Cabrió (forrás: Discovery). Egyébként kipróbálnám, cool lehetett... ;)

Sanyi · http://forrascentrum.hu 2007.11.26. 11:54:40

A pókok kis helyen elférnek, télen nagyon kis résekbe be tudnak bújni. Jah és kevés kajából is nagyra nőnek.

john coca 2007.11.26. 16:15:15

Bocsánat, az véletlenül nem egy szúnyog?
Bár a történet szempontjából egy elefánt is lehetne...

country 2007.11.26. 17:52:19

no most volt nemrég tévében a comet. nem ragasztottak hanem szegecseltek. a tetőablaknál a szegecsek ütötte lyukak mentén kialakult repedésekből indult a dizaszter.
süti beállítások módosítása