Ilyen régi Setrát, pláne rövidet már Budapesten sem igen látni a forgalomban, szpottolásához minimum egy országgal keletebbre kell menni. De ez nem a régisége miatt érdekes.
Hanem azért volt érdemes lencsevégre kapni, mert jól bizonyítja, hogy egy autót attól még ugyanúgy utolér a lakótelepimpesítés, hogy sok-sok tonna vasból van. Figyeljék a matricát!
De a fejlődés buszfronton is lépést tart a korral. Már nem a duplakoppány, hanem a Remus Sportauspuff aus Börnbach a menő.
Míg a múltkori hídblokád alatt készült buszfotó 7-esénél a sportülés-matricához futóműültetés járt, addig a Setránál a kipufogómatricához morcos kipufogóvég dukál. Harmónia minden részletben.
Egyébként tudják honnan jön a Kassbohrer cég által gyártott buszokon a Setra név? „Selbsttragend”, azaz önhordó. Mint az Ikarus 200-as…