Még nördebb buszosok

Setra busz plusz Remus Sportauspuff

  2007. november 06. - Csikós Zsolt Címkék: busz lol pimp

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Öt gang az állólámpában!
2015-07-19 07:25:12

Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok

Totalcar a Múzeumok Éjszakáján!
2015-06-18 08:03:55

Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt

Szép autót keresünk!
2015-06-08 17:52:23

A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok

Bent a kövület-Pio!
2015-06-02 16:00:17

Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve

Ilyen régi Setrát, pláne rövidet már Budapesten sem igen látni a forgalomban, szpottolásához minimum egy országgal keletebbre kell menni. De ez nem a régisége miatt érdekes.

Setra busz Budapesten

Hanem azért volt érdemes lencsevégre kapni, mert jól bizonyítja, hogy egy autót attól még ugyanúgy utolér a lakótelepimpesítés, hogy sok-sok tonna vasból van. Figyeljék a matricát!

De a fejlődés buszfronton is lépést tart a korral. Már nem a duplakoppány, hanem a Remus Sportauspuff aus Börnbach a menő.

Remus sportkipufogó Setra buszon

Míg a múltkori hídblokád alatt készült buszfotó 7-esénél a sportülés-matricához futóműültetés járt, addig a Setránál a kipufogómatricához morcos kipufogóvég dukál. Harmónia minden részletben.

Egyébként tudják honnan jön a Kassbohrer cég által gyártott buszokon a Setra név? „Selbsttragend”, azaz önhordó. Mint az Ikarus 200-as…

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr26220230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2007.11.06. 14:10:09

ja, a sofőr civilben sztrítracsinges gyerek. ott divat a villantós Tesco-vég a Remus vagy Supersprint matricával.

Petya 2007.11.06. 14:58:56

A csicsa még hagyján. De a pályán nem bír 90-nél gyorsabban menni, az első dombnál megtorpan és annyi kormot és egyéb sz*rt enged ki magából kapaszkodás közben, mint harminc személyautó egy év alatt. Sebaj, télen egy rakat iskolással majd jól beesik valami osztrák szerpentinen a fák közé, aztán lesz sirdogálás. Nekem mutathatna bármilyen zöldkártyát és társait, én már 15 éve kivonattam volna a forgalomból. De ez nem személyes ügy, nem Ezt utálom, hanem az összes rohadt honvédségi zár alól kiszabadult Kamazt és társait. (Csak zárojelben, a BKV is elmehet, a várbuszon ott díszeleg - mióta is? - hogy euro2-es motor. Röhej! 2007-ben. Legalább kaparnák le.

taksoft 2007.11.06. 15:06:21

Igen magas szellemi képességek birtokában lehet az, aki ilyen matricát tett erre a buszra. Teljesen hihető, hogy a Remus gyártott sportkipufogót a rövid Setra-hoz, sőt lehet hogy többfélét is. Szerintem mindenki elhiszi, aki látja.
Ha így tartja karban is, nem irigylem a vele utazókat. Egyébként Petyának igaza van, miért kell engedni, hogy huszonX éves buszokkal gyerekeket, vagy bárkit szállítsanak?

Borisz 2007.11.06. 15:13:53

Hozzátenném, hogy a felső "légondi-hűtött ital-estébé" matrica is gyanúsan virtuál-extrázási tuning gyanús...
Csak úgy a busz korából megtippelve. Lehet hogy az ajtónyitogató szisszenős gombokat is "momo"-ra vagy "no-fear"-re pimpelte a buszgíík

Rocko- 2007.11.06. 15:28:14

haha, kéne rendezni nyugdíjas autóbuziknak buszgyorsulásokat. nekik lenne idejük ezekre. :D
Petya, taksoft: ennyi erővel fel lehetne tenni, h "miért kell engedni, hogy huszon-harminc éves buszokkal felnőtteket vagy dolgozó emebreket szállítsanak Budapest belterületén?"

Lev 2007.11.06. 15:31:41

Azért annyit hozzátennék a buszok állapotáról szóló kommenthez, hogy a kor önmagában még nem minden, a baj tényleg a mögötte lévő link karbantartás. Görögországban Zakynthos szigetén ültem néhány huszonx éves buszon ami olyan pipec állapotban volt, hogy csak pislogtam. Nem füstölt, nem akart szétszakadni a váltó, és az utastér olyan állapotban volt mintha a gyárból jött volna. Mondjuk a buszsofőrök úgy nyomták az üdülőövezet egysávos útjain mint az ördög (a reptérre vezető úton az egyik visszafordító kanyar a tengerparti fövényen volt, no aszfalt csak hamisítatlan homok.. nem hittem el)!
Ettől még persze az öreg technika, de arrafelé gondolom utólag beszerelt katalizátor is tuti van rajtuk. És ha karban van tartva akkor az öreg vas sem esik le az útról. De az nem a balkán...

Csikós Zsolt 2007.11.06. 15:46:05

Emberek, emberek, ez se füstölt, láttam, amikor elindult. Legalábbis nem jobban, mint egy ötéves MAN hattonnás. Csak a matrica kedvéért tettem fel. És ilyen buszal úgyse engedik ki az országból a kora miatt. Legalábbis utasokkal nem.

Squeky 2007.11.06. 15:49:19

és nézzétek csak a busztól balra lévő személyautó hátulján a feliratot: RS
:D:D

talált tárgy (törölt) 2007.11.06. 15:54:57

jaja, Kia Rio "sportkombi" RS (75LE ) ........................

taksoft 2007.11.06. 15:55:09

Szóval a matrica az gáz. Kortól és állapottól függetlenül.

Yocoo 2007.11.06. 15:55:10

Squeky
Kia Rio RS. és?
Én csak ilyen Riot láttam amin rajta az RS felirat.

Petya 2007.11.06. 15:57:08

Cs. Zsolt! Nyugi, te csak kihúztad a szelepet, a gőzt már mi fújjuk. :-)
Az RS ott van a szeren, mindig vigyorgok, ha egy ilyen Kia-t látok. Én meg szégyeljem a Focusomat, Audimat, Porschémat! :-)

tomnemtom 2007.11.06. 15:59:41

asznemértem, a negyedik és ötödik matricát.
öreg vaksi szememmel aszt bírom kiderítni, hogy a negyedik egy menyasszony, az ötödik egy patika-logó, tehát esküvőt lehet rendezni a buszon található, légkondicionált, sztereo diszkópatikában, ahol hűsítőt ( miksztura pektorálisz ) szolgálnak fel ??
az úri közönség táncol.

talált tárgy (törölt) 2007.11.06. 16:08:54

Maradjunk annyiban, hogy erre a buszra az van felmatricázva ami nem található.

Tommi 2007.11.06. 16:11:00

végre megint egy jó vitatéma... hozzáteszem, hogy a magyar buszok állapota tényleg botrányos. sokat buszozom, tapasztalat...

Petya 2007.11.06. 16:25:02

Ja, a matricák. Én is agyaltam. Mennyasszony? Nem maga a halál?
Egyébként a névre visszatérve: SElbst die TRAgödie

Rocko- 2007.11.06. 16:33:37

tomnemtom: mozgó patika. készül arra, h nem csak hivatalos patikában lehet kapni gyógyszert, hanme benzinkúton is. meg majd buszon is. :D

ommm 2007.11.06. 16:42:05

szerintem az utolsó három jelentése simán:
sztereóban hallható gyógyítóerejű apáca...

Borisz 2007.11.06. 16:50:46

Kövezzetek meg de én az utolsóban a Skála-Coop emblémát is vélem felismerődni.

Az utolsó előtti lehegy éndzsöl, de akár joda mester illetőlegessen kuklukszklán szimbolika is.

Viszont a középső a legüdítőbb, mert a sztere-O helyett én inkább úgy látom: Úgy is felszállhatsz a buszra hogy a két füled mellé kukafedőt tartasz.

Karpathy · http://artofmax.com/ 2007.11.06. 17:01:35

Hogy mivel szállítjuk a nagyérdeműt, az szinte csak pénz kérdése.

Tőlünk nyugatra bezáratnák egész Magyarországot, mert jaj itt gyerekeket szállítanak RÉGI volvókkal, mi a románokat, ők az albánokat, azok nem tudom kit, a sor végén jön Afrika meg Pakisztán a cirkuszbuszok elejéről fityegő szandálos kisklambókkal.

Szóval a zseton... nagy úr ám az.

REMUS...no hiszen :D

AP (törölt) 2007.11.06. 18:11:20

Irígyek vagytok, mert nektek ilyen sose lesz :p

G. 2007.11.06. 18:51:44

A világért nem akarnék beleszólni a vitába, csak annyit jegyeznék meg, hogy valószínűleg ebben az S210HD-ben is _van_ klíma, italhűtő, hifi, szintszabályzós légrugó, belülről hűtött vezetőülés(!). Kicsit előrébb tart a busztechnika, mint sokan gondolnák...

BenTLor · http://blog.bentlor.hu 2007.11.06. 19:27:53

Jelzem, a BKV buszainak hivatalos átlagéletkora 17 év körül mozog. Ezzel nem azt mondtam, hogy nem baj.

Pathfinder 2007.11.06. 19:41:24

G. 18:51:44 - és Ön nyert. Teljesen igaz a haszongépjárművekre és a haszongépekre, hogy más tervezési célfüggvény eredményei, mint a \"hobby\" autók, azaz a személygépkocsik. Igen tisztelt BME-s professzorom magyarázata: a személygépkocsik csak játékszerek, pl. 200.000 km lefutása után kb. széthullanak, ami mondjuk 50 km/h átlagos sebesség mellett 4.000 üzemóra, míg mondjuk egy kotrógép napi 10 órás munkaidőt feltételezve egy bő év alatt lezünnyög ennyit, nem beszélve a közben elszenvedett átlagos terhelésszintről. A mai munkagépek is képesek normális szervizeés mellett 5-10 évet kedvesen szolgálni, de tényleg beszélhetnénk a buszok és kamionok futásteljesítményéről is. Mindemellett pedig érdemes megnézni a vezető-gépkezelő komfortszintjét is - luxusautókat megszégyenítő egyik-másik...

csoki 2007.11.06. 22:00:04

szerintem pont azon van a lényeg, hogy egyáltalán nem hihető, ezt inkább mondanám viccesnek mint szánalmasnak. a tunying szviften gáz, de itt egy jót mosolyogtam, nem tudom miért kell egyből így felkapni a _víszt_

Viktor · http://www.vikiszava.blogspot.com 2007.11.07. 22:26:32

Azért ehhez már éles szem kell, hogy ilyet észrevegyen valaki a forgalomban. Vagy volt idő nézelődni a dugóban? Vidékiként fel nem foghatom, milyen érzés lehet autóval út közben állni :)
Igaz, az sem kellemes, amikor mennél valahova, és pont előtted hajtják át a teheneket az úton, azok meg úgy gondolják, hogy közrefogják az autódat, és bármerre nézel, csak tarka foltokat látsz. Ráadásul Remus matrica sincs rájuk ragasztva.
süti beállítások módosítása