1000 köbcenti, láttam már Kugelfischer befecskendezővel 130 lóerősre tuningolt kivitelt is belőle. Alapban, ha jól emlékszem, 40 lóerős volt, aztán lett belőle mindenféle TT, meg TTS, gyárilag azok már a dupla Solexekkel a 65-öt meg a 70-et súrolták. Persze versenyre már jóval efölé mentek, hiszen egy tisztességes TTS-motoron minimum két ikerkarburátor van, mint ezen itt. A kisebb NSU-motor, a Prinz IV kéthengerese belül érdekesebb volt, mert ott egyedi, tolattyús vezérlést alkalmaztak, meg a váltót is egybeépítették a motoral, közös volt az olajozás, meg minden.
Ez itten már egyszerűbb, külön a váltó a motortól, meg sima nyomórudas a vezérlés, tehát bent semmi különös, csak a precizitás, meg a hosszú élet, no meg a léghűtés, ami ilyen teljesítménynél már meglehetősen merész vállalkozás. A legtöbb TTS-nek ezért ki is szokták billenteni a motorházfedelét, ami valamelyest javít a hűtésen. Nota bene: ha jól tudom, egyedül az NSU csinált ilyen egyenként külön szelepfedeles megoldást. Meg a japán motorkerékpár-gyártók, de azoknál csavaros a fedél, itt meg szorítókeret feszíti le.
Baowah fotózta Győrben, a 2007-es Hungária Classicon, lehet hozzá menni gyönyörködni.