A romantikus hiéna

Taxi Hetes BMW-ből

  2007. szeptember 25. - Csikós Zsolt Címkék: bmw taxi

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Öt gang az állólámpában!
2015-07-19 07:25:12

Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok

Totalcar a Múzeumok Éjszakáján!
2015-06-18 08:03:55

Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt

Szép autót keresünk!
2015-06-08 17:52:23

A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok

Bent a kövület-Pio!
2015-06-02 16:00:17

Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve

Hetes BMW taxi

Hiszen nem is lehet más. Egy korrektül számlázó taxis két hét alatt tönkremenne, ha 728-as BMW-vel furikázná az utasait. Még Ausztriában is. És az autó nem volt gázos, megnéztem, csatlakozónak nyomát se lehetett látni rajta. De ha hiéna, akkor miért járkál húszéves giga-7-essel? Nyilván, mert a salzburgi reptéren sok a müncheni vendég, Németország aranykora meg a nyolcvanas évek végén volt. Az elérzékenyült kuncsaftok pedig nyilván szívesen áldoznak némi eurót a szép emlékek oltárán. De a rossebbe, ez akkor is a bűzösen gomolygó, dekadens jólét. Mit csinál egy ilyen taxis, ha jönnek majd a kínaiak?

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr76175881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.09.25. 07:14:00

Kínaiak? Sovinisztább annál az osztrák,hogy kínai taxissal utazzon...

korzo 2007.09.25. 07:34:35

Attól, hogy nem találtál rajta csatlakozót, nyugodtan lehetett gázos ;)

camell 2007.09.25. 07:40:46

Jaja, lehet, hogy a csomagtartóban figyel a PB-palack!

zöldi 2007.09.25. 07:59:50

Ez biztosan új hidrogénes hetes, gaz módon régi álruhában:)

TCSA · http://make.blog.hu 2007.09.25. 08:05:12

Ha jönnek a kínaiak... talán az osztákoknak lesz annyi esze, hogy nem húzzák magukra a gagyikirályságot.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2007.09.25. 08:17:06

scheerti, tévedsz. Meghívlak egy egynapos bécsi túrára, nézegesd a taxisoföröket és próbáld a rasszizmus legenyhébb gyanúja nélkül megbecsülni, hogy százból hány néz ki osztráknak. Meg fogsz lepödni. Utána meg iszunk egy jó söröt. Márkát lehet választani, nációt nem.

ommm 2007.09.25. 08:58:13

ne félj Csik, nem megy az tönkre. ha arrajárnék, én is beleülnék, nekem ez a hetes tetszik mind közül a leginkább.

ja, és a HIÉNA szót kéretik mellőzni, bizonyos okok miatt. (khm Dr. Orosz:))

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.09.25. 09:05:06

Na majd ha arra járok megnézem:) Szegény jó hiéna!

TCSA · http://make.blog.hu 2007.09.25. 09:18:16

Most ugrott be, lehoet, hogy az ajtaját kinyitod, és Jason Statham néz vissza :)
"Elnézést, már foglalt."

ShwartzWazul 2007.09.25. 09:31:07

Nem értem a kérdésfelvetést. Tessék szétnézni Budapest taxisfrontján. Van ugyanilyen 728-as, de pénteken a Kossuth térnél láttam egy vadiújnak tűnő S600-as merdzsót is. Igaz, abba éppen japánok szálltak be.

Boogie Man 2007.09.25. 10:31:59

Milyen 728-as, kedves cikkíró? ;)
Ez a második hetes széria, az 1986 és 1994 között gyártott E32.
Ennek a motorválasztékában nem volt 2800 köbcentis motor, a legkisebb a 730i volt, először az öreg M30B30 kódú soros hathengeressel, majd 91 után az M60B30 kódú V8-assal.
Egyéb változatok voltak még, mint pl. 735i(sor 6), 740i(V8 91-től), valamint 750i, ami mint tudjuk a második világháború utáni első V12-es motorral gyártott német luxuslimuzin.

Boogie Man 2007.09.25. 10:35:25

vajon miért nem látni amit írtam? :)

Rocko- 2007.09.25. 10:41:04

mmm. :)
ez Hetes, a többi szhahahhar. :D amúgy ezt akartam mondani én is, mint Boogie Man, h sztem sincs 728.

klarky 2007.09.25. 10:53:50

Huhhh, nem akarok kötekedni, de azt hiszem nagyon be kéne már vezetni, valami cikkértékelő, pontozó fícsört...

Ez pl. tényleg érdekes volt?

isti77 2007.09.25. 10:54:20

Boogie Man: ott a pont, ezt én is így tudom, a legutolsó 728i az öreg cápából volt.
Egyébként pedig ez volt az utolsó szép 7-es. Kéne.

Boogie Man 2007.09.25. 10:59:12

isti77, egy kicsit te is tévedtél, az öreg cápából, az E23-ból volt az első 728-as, M30B28 jelű 12 szelepes soros hatossal, de a cikkben található utáni szériából, az E38-ból is volt 728i, igaz abban már egy M52B28 jelű alublokkos, 24 szelepes, 195 lovas, soros hatos volt. :)

Dörmi06 2007.09.25. 11:18:35

Ez tényleg nem egy nagy szám. Még Nyíregyházán is van 750i L E32 taxi. Pedig az aztán nem egy Salzburg :P

morph 2007.09.25. 12:03:59

sőt, dolgozik pesten egy fekete, ezutáni szériából, tom-730 a rendszáma, jókai utcában sokat láttam anno....

Anonimus 2007.09.25. 12:30:58

elnézést kérek előre is, OFF lesz, de nem találtam jobbat.
most olvasom a muranos cikket, a negyedéig értem el, de elboritotta az agyam a düh. nem birom tovább olvasni, képtelen lennék az autóra koncentrálni!

annácska megint kitett magáért! miért kell minden cikkben előhozni a zsirt? vagy ha már mégis, nem kéne a népet arra nevelni, hogy zsirt egyen zsirral.
Anna, egyél zsiroskenyeret szalonnával reggeli ebéd vacsorárára, de könyörgom ne terjeszd már az igét egy ennyire olvasott oldalon, ráadásul a téma autós cikkben igencsak OFFtopic.
nyiss egy zsirosbödön-klub nevezetü oldalt, és oda irj ilyeneket légyszives.
hihetetlen... ez azért már több a soknál.

Farkas 2007.09.25. 13:07:34

Miért? Vannak ételek, amik tényleg zsírral az igaziak. Pl. Tojásrántotta, zsíroskenyér... Persze, van amihez meg a nagyonegészséges extraszűz olivaolaj való.
Viszont a rántotthús zsírban sütéséhez nem kell egy kicsit sok belőle? Meg az hogy működik, mert olyat még nem láttam. Telelapátoljuk az edényt zsírral?

ShwartzWazul 2007.09.25. 13:38:10

Anonimus:
Ha nem vetted volna észre, a TC szinte valamennyi tesztje tartalmaz valami oda nem illőt, felhomályosítót, vagy csak meghökkentő hasonlatot az adott teszttárgyról. És ez jó. Nyilván (részben) ezért is szeretjük.
Ha épp egy bikáról, egy városról, hegyikecskéről van szó, attól nem akadsz ki? Akkor most meg miért is? Ja, mer Anna.
Eddig nem szóltam bele az Annafikázásba, mert részben egyet kellett értenem, részben bennem is volt/van egy olyan érzés, hogy nem a tehetség hozta a totalcarba, hanem a khm... kapcsolat.
De ez a cikk most jó. Rosszkor szóltál be.
Ja, a karikára vágott mangalicakolbász, mangalicazsíros kenyérrel, lilahagyma kombóból kihagyta a vörösbort. Ez a hiba.!

dhrbikes 2007.09.25. 14:22:43

Dehogy hagyta ki, ott a pálesz, az való hozzá! (Vezetés előtt meg dőljünk le 4-5 órácskára :) )

apamacko 2007.09.25. 14:36:20

Anonimus !

olvasd el előre ki írja a cikket és ha Anna ugord át !

Szerintem többen bírjuk a stílusát !

A zsír mög kell !
Már csak a zsírban oldódó vitaminok stb. miatt is.

Wazul :
Nem hiba a vörösbor kihagyása csak a pálinka volt a prioritás az meg benne volt :-)

Bambano 2007.09.25. 15:51:52

Pesten is van 3.2V6 opel signum taxi. Halmazatilag: automata. Modjuk begázosította a tulaj, 18 liter gázt eszik Pesti taxi üzemmódban 100-on.

Gyuri 2007.09.25. 21:13:09

Meg W8-as Passat taxi. A Le Meridien előtt láttam.

Minek?

getaway car?

Edelweiss 2007.09.25. 23:11:43

"Kínaiak? Sovinisztább annál az osztrák,hogy kínai taxissal utazzon..."

es igazuk van.

aki korpa koze keveredik, azt felfaljak a disznok.

mugen 2007.09.26. 01:01:01

Nem érdekelt a Murano, ezért nem szándékoztam, de a felháborodás miatt mégis elolvastam Anna cikkét... Anonimus! Nem te vagy Anna?! :P "a negatív reklám is reklám!"

Darázs Csaba 2007.09.26. 08:27:33



A neten 250,000 és 800,000 huf körül hirdetik ezeket a BMW-ket. Homályositson már föl valaki miért számit nagy beruházásnak ezzel taxizni ?

Pl: 1991-es 750iL, full: 299.000 Ft

Gyuri 2007.09.26. 09:53:25

Ha ők nem tarhálják a benzit, akkor elég nagy beruházás.

Boogie Man 2007.09.26. 10:28:12

Hondás azért, mert az a 3 kilós 750 átlag 22 litert eszik városban, viszont cserében le van lakva mint a kurvaélet, ül a segge, mert basznak megcsináltatni a szintszabályzót, és megy 9 henger a 12-ből, mivel a V12 az egy kicsit nyűgös motor, főleg ha magyar kezekbe kerül, és elhanyagolják.

Anonimus 2007.09.26. 10:28:50

nekem nem a keretes ellen volt kifogásom, hanem az ellen, hogy anna minden cikkjében ugyanaz a téma. kicsit unalmas. ráadásul "népnevelő" oldalon ne hirdessen olyan dolgot, ami egészségtelen(ha azt irná mindig, hogy mindenki szokjon rá a bagóra, mert az jó, akkor felháborodás lenne) pedig ez legalább olyan egészségtelen. amúgy zsir != zsiradék. az olaj is zsiradék ;)
zsirosbödön-klub rulez.

mugen 2007.09.26. 12:05:46

Anonimus!
Én is csak azt tudom javasolni, mint a többiek, ne olvassad Anna cikkeit, ha idegesít a stílusa! Bevallom, én sem esek hanyatt az írásaitól és az utóbbiakat éppen ezért nem is igazán olvastam, vagy csak "futólag" néztem át. Tudom, idegesítő dolog, ha nem tudsz helyette mást olvasni, mert ezt "kapod". Viszont van még jónéhány autós oldal ahol böngészhetsz! Persze úgy teljes az igazság, ha hozzáteszem, Anna írásai sok helyen "címoldalra" kerülnének és csak a TC-s gárdához viszonyítva marad el a színvonal! :D

mondi 2007.09.29. 14:45:49

Én a múltkor Budapesten egy E mercivel, azzal a fajtával, ami a 80-as évek végén és a 90-es évek elején gyártottak (nem vágom a gyári kódokat). Az egy automataváltós gép volt, valami jó erős benzines motorral (legalább 3000 ccm, de inkább több), és a a sofőr is rúgta neki rendesen. Én is gondolkodtam, hogy vajon ez hol éri meg neki...

A km órában 570ezer körül volt :-) .
süti beállítások módosítása