Dögnehéz dizájnkabrióval alázni

Alfa Romeo Spider vs. Lamborghini gyorsulási verseny

  2007. augusztus 14. - Péter Anna Címkék: verseny lamborghini alfa romeo lol traktor spider

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Célszerszám a sivatagban
2008-04-03 17:00:00

Emberem Tunéziában volt forgatni és szerencsére nem volt ideje bazári csecsebecsét keresni, egy jó kis

A tuningparádé legfigyelemreméltóbb járgánya
2008-03-25 11:00:00

  A rendezvényt három napig elviselő Angélának szobrot kell emelnünk- gondoltam a tuningshow női wc-jében. A

A legpengébb felni választás 2. menet
2008-03-23 09:23:00

  Közkívánatra tartunk egy második fordulót, elsősorban az olvasók javaslataiból. A gyári felnik

Nem Photoshop!
2008-03-21 18:00:00

Általánosban még a farmeremre is képes voltam szmájlimatricákat ragasztgatni, annyira hülye voltam a

Az már kiderült, hogy az Alfa Romeo Spider hiába rosszarcú, nem sportkocsi. Ha hajnalban hazaérkezve a kapuban téblábolva találnék egy elegáns Audi TT-t, vagy egy bambaképű Imprezát, előbb hinném el nekik az elhagytam a kapukulcsot történetet, mint a Spidernek. A Spiderben a tökéletes látszat és a veszélytelen menetteljesítmények az idősebb korosztályok érdeklődését is felkelthetik. Ideális partner kényelmesen gurulni egy strada panoramicán, a lágy szellő nem kuszálja össze a vonásokat, a késő délutáni napsütés megcsillan az aranykeretes szemüvegen.

Azért ha muszáj, meg lehet vele alázni egy Lambót is:

iPod (640x480, 15 MB) | WMV (640x480, 24 MB) | DivX (640x480, 28 MB)

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr94139768

a márk 2007.08.14. 14:54:31

íme a lecke, hogy alázzunk porig 2 patináns olasz márkát porig...
persze attól még cuore sportivo

szerviz 2007.08.14. 14:55:31

Ja meg az uborkaszezon ! Na még egy picit kellene erőlködni ,valami zaftos témával , mondjuk Challenger ürsikló versus Audi TT , csak úgy a célzás kedvéért . Olyan szellemes mint amikor a Lexus nem eléggé csapatja a farát a kanyarban ,mert ugye a rózsadombi lakos milliomos jogász ( csak példa ) csak úgy közlekedik a hegyről lefelé ,hogy minden kanyarban keresztbe teszi a kocsit ,ugye milyen életszerü ? Mikor veszitek már észre ,a gazdag nem siet főleg némi gyermekszobával a háta mögött nem , csak a vastag nyakláncos kigyúrt észlény bizonygat unos untalan.
Nagy erőlkodésnek be.....ás a vége !

korzo 2007.08.14. 14:59:56

John Deere rulez... (c:

Bimbó Kakaóstejtábla · http://www.bimbokakostejtabla.org 2007.08.14. 15:05:24

Egy pillanatra komolyan megijedtem,
hogy most valami téglabakra kényszerített
diablóval tréfálják meg a tisztelt
nagyérdeműt..
Már meg is nyugodtam.. :)

serialkiller01 2007.08.14. 15:05:25

hát ez... 0
másfél nap után főleg

PGworks 2007.08.14. 15:12:22

Méltó ellenfél? Azt hittem komoly verseny lesz. :-(
Akkor nézzük meg azt is, hogy melyik húz el hamarabb 100 méterre 6 ekét. Ez kb olyan értelmetlen, mint Kecskeméten a mig29-es, és az F1-es versenye. Ott is meg kéne nézni, hogy mondjuk légiharcban mit produkál az autó... Vagy ki ér fel előbb Budapest határához, esetleg hogy melyik éri el előbb a hangsebességet. :-)

anaqer 2007.08.14. 15:15:20

mindig az a franya doom, miiindiiig...

dorka 2007.08.14. 15:20:38

hááát, láttunk/olvastunk itt már jobbat...

Péter Anna 2007.08.14. 15:22:30

"Akkor nézzük meg azt is, hogy melyik húz el hamarabb 100 méterre 6 ekét."
Gondoltam rá, így lett volna igazságos és volt eke, sőt borona is kéznél. De aszfalton szántani nehéz, a Spider meg allergiásan tüsszögött a sima földúton is.

ommm 2007.08.14. 15:31:26

hmm....
kőalfások elismerik, hogy a Spider egy nehéz, unalmas FRONTHAJTÁSÚ dög. a Brera dettó
de szép ez tény.

ha tényleg igazat akartatok volna tenni, akkor egy lánccal, egymással hátnak és durr...
ott lett volna Lambo póver hehe...
és épphogy csak nyert az Alfa

indep 2007.08.14. 15:55:57

hát Anna, nem akarlak megbántani de ez megin szar. :S A Ford LTD teszt az tetszett..

janek 2007.08.14. 16:08:30

Szerintem meg jó tréfa volt. Hiszen mindenki más Lambóra számított a szöveg alapján. Hasonló lenne a régi Suzuki Swift és egy új BMW töréstesztje, ahol a Swift nyerne (!), mert a BMW egy motorkerékpárt "tesztelne".:))

fix y 2007.08.14. 16:13:48

ez a video az ostobaság teteje. eddig birtam a totalcart, de ezek után...

mt 2007.08.14. 16:30:37

anyám...
miért van az, hogy a magyar ember mindenbe beleköt?
ez egy tök jó poén volt, mikor még az elején csak a lambo felirat látszott, akkor én kajak azt hittem, hogy télleg vmi lambo lesz, mikor pedig már úgy látszott, hogy mégiscsak traktor, akkor jót röhögtem. nem tudom mi van az emberekkel mindenbe belekötni, mindent leszarozni, nem értem...

snblnd 2007.08.14. 16:40:19

... jajjmér kell tufának lenni egyből, ha traktort lát a poster? Majd jól bele fog a lány lendülni. A Winkli is gáz volt az elején, aztán milyen ügyesen közvetített verekedést. :D

Tessék végignézni az összes részt, ha valaki még nem látta ... albánul van.

youtube.com/watch?v=lxzENZJS-14

divatmotoros · http://divatmotoros.blog.hu 2007.08.14. 16:49:47

A poén még csak-csak elmegy, de kicsit olyan ágyúval-verébre. Annyira nem nagy poén, amilyen hosszú és unalmas a videó, az operatőri munka sem üti meg az általam elvárt színvonalat (még ha ez a belsőség is, nem a totálkár...). Eddig sem voltam Anna-rajongó, ezután sem vagyok meggyőzve. Egyszerűen amatőr. Keep watching, hátha lesz belőle valami.

kacorka 2007.08.14. 16:53:32

Anna, Ommnak igaza van, az új spider tényleg nem sportgép csak gyönyörű. De azért bántani nem kell. Hang nálam nincs de ez a video így ránézésre elég méltánytalan bánásmód az alfával szemben....

Csikóst (meg a Totalcart úgy általában) még megvédtem az amorén (alfamaore.hu)mikor lekutyázta a sprintet, de téged már nem tudlak, pedig szeretnélek.

Anonimus 2007.08.14. 16:55:14

"ez egy tök jó poén volt, mikor még az elején csak a lambo felirat látszott, akkor én kajak azt hittem, hogy télleg vmi lambo lesz"
én meg már akkor tudtam, hogy traktor, amikor csak a feliratot mutatták. bár a cimből is ilyesmit sejtettem!

kacorka 2007.08.14. 16:57:03

alfamaore.hu = alfaamore.hu

indep 2007.08.14. 17:28:26

mt: örülünk hogy neked tetszett ez a poén "pörgesd majd 4000fölé... és mit éreztél amikor életedben először megcsikorgattál egy autókereket?" hát ettől kirázott a hideg, már bocsánat

takip 2007.08.14. 17:37:31

Szánalmas...

Figo 2007.08.14. 17:38:33

Hát gyalázatos szintre süllyedt a tc! Ez és a Dacia MPV teszt azt hiszem nem igényel több kömmentet! Nullák vagytok jó lenne, ha egy kicsit visszazökkennétek az eredeti helyetekre és autósoknak autókat mutogatnátok de ne családi "teszt" keretében. Kevesebb autósújságírót, több autót pls!

[Walaki]D`Lair · http://www.drifter.hu 2007.08.14. 17:45:44

Még mindig érvényes a dolog: Ha nem tetszik nem muszáj olvasni...;)

Nekem tetszett...:D

NCi 2007.08.14. 17:46:39

Valószínüleg értem én a viccet, csak nem szeretem... Nyilván mindenki felfogja ésszel, hogy egy 185LE szívó benzines motor, aminek az EURO4-es normát kell teljesíteni egy 1500kg-os autóban, az bizony nem repülőgép. Ez tény, DE: minden tiszteletemmel együtt Kedves Anna, nyilván otthon az asztal körül kergettek, amikor egy ilyen fostalicska 10 millás autót kellett tesztelned. De ha már így alakult és ebből az autóból rendkívül viccess/lehúzós cikket (színlelt...) és blog bejegyzést tudtál készíteni, akkor MIÉRT ÜLTÉL EBBEN AZ AUTÓBAN AKKOR ARCCAL a Hegyalja úton és miért nem engedtél ki a a garázsból engem és miért nem engedtél be magad elé egyetlen szerencsétlen barmot, akiknek elfogyott a sávja az építkezés miatt?
Hogyan van ez a kettő (büszkén feszítés vs. fikázás) így együtt?
Ha ilyen fostalicska, miért nem adtad le fél óra után, azzal, hogy nekem nem kell ilyen szemétdomb?
Egyébiránt imádom a Totalcart és Veled sincs semmi bajom, mielőtt...

someq-147 2007.08.14. 17:48:54

Én rájötttem!! az a baj hogy a csajszííí nincs tisztában hogy egy a SPIDERT mire tervezték, és hogy miért is gyártották!!!!!!:-))))
Pedig úgy gondolná az ember ha valaki veszi a bátorságot, hogy az ALFA ROMEO SPIDER-ről írjon akkor tisztában van azzal hogy, a SPIDER az egy életérzés, egy fogalom, egy szerelem, és nem egy szinlelt orgazzzmus.
És nem abbban rejlik ez hogy gyorsulok vele, meg lehúzott tetővel az áprilisi tavaszban veretem mint a hülye,aztán meg az orvosnál álllok sorban mert arcüreggyuladásom van!! Sőt szerintem annácska tudatáig még az sem jutott el hogy a SPIDER-t nem mindenapi használatra tervezték, hanem tipikusan 2. azaz \"hétvégi\" autónak. Kirándulásokra, gazdag apuciknak és azoknak akik ezt megengedhetik maguknak.
Tehát nem magyarországra!!!És nem NEKI!!

De ha valakinek van esze arra hogy SPIDER-t vásároljon az tudja is majd használni!!
Annácska kapta kölcsön kapta!!! Így nem tudja értékelni azt az érzést amit egy ALFA ROMEO SPIDER tud adni!!

ui: az ötlet amugy jóóóó volt amig annácska el nem ......:-((((

Oscar 2007.08.14. 17:50:10

Az igazi fordulat, hogy a mindenbe belekötő magyar emberbe is beleköt a nem mindenbe belekötős magyar ember :) Így kerek, zuhogjanak a vélemények. Szerintem is kár volt ilyesmivel tölteni az időt. Inkább sajnáljuk együtt a Lambós & S-60-asos gazdákat. Jól fognak mutatni a Felvonulási téren :)

vitya404 · http://vitya404.blogol.hu/ 2007.08.14. 17:50:46

Gyerekek! Aki abból a hátsó képből nem jött rá, miről van szó, ahol a feliratok alatt látszik a kerék, az mostantól az egyszerű kis mazsolának tekintse magát, és nehogy érdemben hozzászóljon.
Amúgy meg, csak hajrá Anna. Tanulni, tanulni, tanulni. Maj' belejössz, és akkor tök jó lesz.

Desert 2007.08.14. 17:52:13

ez tényleg nagyon gyenge volt. Ha legalább szép vagy aranyos lenne Anna, akkor talán érdemes lenne végignézni, de de igy... A mondanivaló nulla, a poénok irtó gyengék, a képivilág... hát az meg no comment. (nem bántásból mondom ezt, hanem hátha tudnak az illetékesek változtatni rajta)

NCi 2007.08.14. 17:53:24

Hello someq! Regen hallottam feloled, ugy latszik, ez neked is kicsapta a biztositekot...
viszlat a cuoresportivo-n!

NCi

ommm 2007.08.14. 17:56:11

Alfa Duetto
ez A spider...

(és megy a szarozás megint, röhögnöm kell)

alex 2007.08.14. 18:08:16

Kedves Anna, csak gratulálni tudok...

Balage 2007.08.14. 18:13:50

Én nagy totalcar rajongónak vallom magam, de őszintén szólva, ez marha szar videó volt. Béna poénok, hülye duma, rossz vágás, és össze vissza van rángatva a kamera. Kb olyan a felvétel mint ha egy 8 éves kezelte volna a kamerát.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2007.08.14. 18:21:33

Nem tudom...
Legközelebb össze lehet mérni a sebességet egy magazinokból összeszedhető, összeszerelhető modell ferrarival.

Az a játék legalább nem veszélyes. De állítólag a MATTEL kínálatában akad olyan autó is, ami esetében a festék ólomtartalma veszélyes :) Arról lehetne postolni :)

www.cnn.com/SPECIALS/2007/news/made.in.china/index.html

M.A.Sz 2007.08.14. 18:27:45

Felháborító amit a totalcar művel !
Végre perelni kéne már ezeket is !!!
(Anyagi kárt okoznak.)mi jogon ?

serialkiller01 2007.08.14. 18:28:53

Nekem 85%-ban tetszenek az itt megjelent cikkek, írások, videók meg úgy általában minden. Van az a 15%, mikor nem tartom érdemesnek az itt megjelenteket semmire sem, ez van(ami ugye olvasás, illetőleg videó megnézése után derül ki). Nem kötözködöm, véleményt nyílvánítok, mint itt sokan mások, szerintem nem az a megoldás, hogy:
"[Walaki]D`Lair · www.drifter.hu 2007.08.14. 17:45:44
Még mindig érvényes a dolog: Ha nem tetszik nem muszáj olvasni...;)"
, hanem véleményezni normális hangnemben, ebből tanulnak a T. Szerkesztők is. Ez a post nálam a maradék 15%-ot erősíti, mint fentebb leírtam.

Vargapál (törölt) 2007.08.14. 18:48:40

Hát...
Már a cikk megjelenésekor írtam a hölgynek, hogy szerintem neki talán nem ilyen autókat kellene tesztelni, mert mintha nem a lényeget kapta volna el.
Erre kurvára megsértődött, hogy neki volvója van, és igenis tudja mi az hogy jó autó.
Én ezek után biztosra megyek Anna cikkeivel: nem olvasom őket. Mindenkettőnken jobb lesz így:))
Van a tc-nél még pár ember akik tudnak írni. Szerencsére.

Ottopappa 2007.08.14. 19:00:06

Egy traktort egy Alfa Spiderrel? Ez a hulyeseg teteje... A totalcar eddigi jo szinvonalat Annacska mar masodszor rontja... Nem lesz ez igy jo...

ojje 2007.08.14. 19:25:39

íme a recept, "hogyan csaljál ki egy rakás e-mail címet az emberekből" :))

Csinálj egy sokak számára polgárpukkasztó/felháborító vagy éppen kacagságos baromságot, és csak úgy engedj hozzászólni, ha az illető megadja a mail címét

Anonimus 2007.08.14. 19:27:08

Én csak azt szeretném megkérdezni, hogy hol lehet a következő "adás" felvételére jelentkezni? és hogy itt is jár-e 5ropi mint a balázssóstatisztáknak... :] mer lassan arra a szintre süllyed a totalcar, mármint az irott része! :(

BB 2007.08.14. 19:28:16

Elégge poénos ez így.
De ha gyorsulást akartok akkor aug. 18 Tököl EESLC!!!!
Na itt lesznek komoly gépek és ez nem vicc!!!

Bambanő 2007.08.14. 19:30:38

Én csak Jonh Deere-ben ültem eddig, az két literrel nagyobb :)

Szokásos elmeroggyant blog, tehát a verdikt: MÉÉÉÉÉÉÉÉÉG :)

kacsa! 2007.08.14. 19:42:29

Hát, igen, nem akarok beállni a sopánkodók sorába dehát na!

teddy 2007.08.14. 19:47:50

Az alapelgondolás nem rossz,elvégre itáliai vasakról van szó.Bár a Lambo már egy másik ország előtt hajtott fejet,igaz azt nem tudom pontosan hogy a traktor üzletág is ebbe a körbe tartozna.Viszont maga a videó,a kommentekkel együtt egyszerűen csapnivaló.Szerettem Anna cikkeit,de szerintem jobban tenné ha megmaradna az írásos formátumnál.Ez így elég lehangoló volt.

ommm 2007.08.14. 19:53:41

na tessék.
egy nő száz bajt csinál
:)))

Péter Anna 2007.08.14. 19:56:50

Hát még egy nő traktorral...

a 2007.08.14. 20:00:16

Biztos kurva szar lehet a fentiekhez hasonló, szókimondó kritikákkal szembesülni de hidd el, nekünk épp ilyen szar a megnyilvánulásaidat nézni/olvasni.
Sztem reménytelen kategória.
A próbálkozás azért elismerést érdemel, de elég volt.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.08.14. 20:03:04

Ugyan most mit baszogatjátok? Olvassatok mást ha nem passzol a TC. A Spider nem tetszik nekem sem,a 33 Stradale,na AZ ALFA!

Keyko-156- 2007.08.14. 20:13:03

Ez egy rakás szar!(kifejthetném bővebben is,de ugye annyit nem ér az egész)

u.i:Anna még nem késő pályát változtatni...MOST!!!

Desert 2007.08.14. 20:15:39

"Olvassatok mást ha nem passzol a TC"

nem a TC-al van a baj.

De mondjuk nekem se tetszik a spider. (meg az alfák 99%-a)
Tipukusan magamutogató embereknek való, ami még nem is lenne önmagában visszataszitó, ha rendelkezne is olyan műszaki tartalommal, mint amit kivülről sugall. Ez igy nagyon visszás. ("komoly autóra nem futotta, de gizdázni azért kell valamivel", ugyanezért utálom az optikai tuningot is önmagában, "nem tud semmit az autó, de legalább higgyjék azt ha meglátják")

shizuyama 2007.08.14. 20:20:56

Szerintem egy Spider sosem lesz sportautó.
Nem arra való. Még a régi (1966-1994) sem. Annak meg nem elég szilárd a karosszériája csavarodik. Ez meg túl nehéz és ahhoz képest gyenge. De amig a réginek volt stilusa ennek nulla.
Az Alfának fennt kell maradnia azért gyárt ilyen trágyákat manapság....
Amellett ha valamelyik autógyártó pofátlanul szart akar az emberekre sózni, objektiven(??????) meg kéne mondani....ezért jobb magyarországon a TC a többinél, ha néha nem is objektiv....

kacorka 2007.08.14. 20:22:50

Annácska,

meghallgattam hanggal is.

Nem jó.

Balee 2007.08.14. 20:27:55

Nem sok értelme volt.
Ennyi amit hozzá lehet fűzni a cikkhez.
Egyébként melyik kabrió nem dizájnkabrió? Vagy esetleg vannak kisáruszállító kabriók is? Azok annyira nem lehetnek dizájnosak:) Szerintem nem lehet olyan kabriót találni ami ne hívná fel magára a figyelmet. Még egy szakadt egyes golfból készített kabrióra is felfigyelnek ma is. Na de ez már szőrszálhasogatás és hülyeség. Én azért mégis elgondolkodtam rajta.

kacorka 2007.08.14. 20:30:27

"De mondjuk nekem se tetszik a spider. (meg az alfák 99%-a)
Tipukusan magamutogató embereknek való, ami még nem is lenne önmagában visszataszitó, ha rendelkezne is olyan műszaki tartalommal, mint amit kivülről sugall."

Igen éppen ezért jár béemvével-vel meg tujareggel meg mernyóval mindenm kigyúrt faszköcsög tetkós fukszos vadbarom, mert ők tipikusan nem magamutagó emberek, meg nekik az autó nem státuszszimbólum természetesen.

A másik eset a kalapban vezető skodás - volkswagen fan, a tipikus teszkógazdaságos ár-érték zseni.

Nem vagy nagyon képben, de ezen ma már inkább ne gondolkozz.

kacorka 2007.08.14. 20:32:43

"De mondjuk nekem se tetszik a spider. (meg az alfák 99%-a)
Tipukusan magamutogató embereknek való, ami még nem is lenne önmagában visszataszitó, ha rendelkezne is olyan műszaki tartalommal, mint amit kivülről sugall."

Igen éppen ezért jár béemvével-vel meg tujareggel meg mernyóval mindenm kigyúrt faszköcsög tetkós fukszos vadbarom, mert ők tipikusan nem magamutagó emberek, meg nekik az autó nem státuszszimbólum természetesen.

A másik eset a kalapban vezető skodás - volkswagen fan, a tipikus teszkógazdaságos ár-érték zseni.

Nem vagy nagyon képben, de ezen ma már inkább ne gondolkozz.

jena 2007.08.14. 20:38:43

Anna Kedvelem a TC-t, szinte minden nap olvasom. Születtek itt már jó cikkek,videók és úgy érzem van a szerkesztőség tagjai között jópár tehetséges autós újságíró is.Sajnos az előbbiek egyikét sem ön készítette,így okom van feltételezni hogy az utóbbiak közé pedig nem tartozik. Nem értem, miért erőlteti? Sajnálom.......

Desert 2007.08.14. 20:39:43

"Igen éppen ezért jár béemvével-vel meg tujareggel meg mernyóval mindenm kigyúrt faszköcsög "

na, te is igen széleslátőkörű ember vagy, gratulálok hozzá...

Egyébként, ha a bmw-t emlegeted és megnézel egy egy régebbi (e39) m5-öt, az tipikus iskolapéldája arról amiről beszéltem. Teljesen átlag autónak néz ki, meg sem mondod róla, hogy az valami különleges cucc, ellenben porschékat és ferrarikat tud megalázni, gyárilag, tuning nélkül. Nekem ez a stilus az amire azt mondom, hogy igen, igy kell ezt csinálni. Te meg inkább a csicsás, de műszakilag nulla autókat kedveled. Ettől még nem kell a torkomnak ugrani.

kacorka 2007.08.14. 20:44:41

Megint nem érted.

Nem a BMWvel van bajom, tudom, hogy fasza, technikailag, meg néha pofára is.

Csak amit mondassz az pont fordítva igaz.

Azért ugrottam a nyakadnak, mert bután általánosítassz. Olvass visza.

Easy Player 2007.08.14. 20:45:15

Ez nem lehúzás, fikázás, csak egy poén. Sokaknál ül is.
Egy újszülöttnek minden (vicc)új: a Lamborghini traktor és erőgépek gyártásával kezdte. Tulképpen a sportautó gyártása csak
az autosport iránti múlhatatlan vonzalomnak köszönhető. Később jó üzlet is lett belőle.

Szerintem

BeeGee 2007.08.14. 20:52:49

Azt szeretem, ha lelkesedéssel írnak egy autóról, legyen az német, angol, olasz, akármi. Na de hogy lelkesedéssel lehúzzon valaki egy legendás (illetve kettőt) nevet, az felháborít. Pláne, ha az illető még csak a szárnyait próbágatja.

T. Orosz! Ennek a postnak nem látom értelmét ebben a blogban. Kár érte, legközeleb gondold meg jobban!

Andris 2007.08.14. 21:16:41

na, a múltkor is el akartam ugrani kovászos uborkáért, de hát nem tudtam életre rugdosni a Danuviát a ház előtt, a Bárcás Mari meg már kiabált az ablakból, hogy a zaj zavarja a kuncsaftjait, hát gondolkodtam, mi legyen, amikor megjött a Dzsodzso, aki már három éve Milánóban, mint szemétszállító kisiparos működött, hogy mehetünk, mert a Zalfába vasvillával rakhatjuk az uborkát, mer' nyitható a teteje, úgy megnyugodtam, hogy oda is kiabáltam a traktoros Józsinak, hogy "eztet alázzad meg ecsém" pakolta is a Józsi rendesen a trakesznek, de persze a kisüsti, amit reggelire evett a kovászos uborka mellé, büfögtette, és ezáltal fel kellett adnia a versenyt...

Halesz · http://www.alfaamore.hu 2007.08.14. 21:18:00

Gratulálok! Ezennel a Totalcar is belépett "A-németautó-az-igazi-az-olasz-az-szar-szétesik " elméletet sulykoló magyar autóslapok közé!

És most nagyon sok csúnya dolgot is kitöröltem innen, csalódtam ma a Totalcarban nagyon :(

És nem azért, mert olaszpárti vagyok, hanem azért, mert valahol nagyon elhagytátok az objektivitást az utóbbi időben.

bgy 2007.08.14. 21:18:57

Legyunk ontopikok: vezetett mar valaki Lambo traktort? Milyen? Milyen az ar-ertek arany, milyen a fogyasztasa?
Engem nagyon erdekelne. Minden jarmuhoz vonzodom, ami nagy es eros. Egy ideig vezettem egy Class Challenger-t, gumitalpas, 180 LE. Azota idonkent arrol almodom, hogy olyan a valto az automban, mint abban volt (16 elore, 6 hatra fokozat, egy 15 centis karocska, amit pockolni kell)
Szoval, aki vezetett mar Lambo trakit lecci nyilatkozzon. Bocs az ekezetekert, angol billentyum van.

balazst 2007.08.14. 21:20:32

Azt hiszem a TC elérte a mélypontot ezzel a videoval.

Ja és szerintem az új Spider csúnya. :-)

Desert 2007.08.14. 21:20:34

"Csak amit mondassz az pont fordítva igaz."

de hogy lehet forditva igaz? ha beül egy kopasz barom pl. egy bmw-be és magamutogat, az nyilván "normális" embernek gáz, de én arra is azt tudom mondani, hogy igen, aki benne ül egy barom, de az autó ami alatta van, mégiscsak tud valamit műszakilag, tehát (nagyonidézőjelben) ""jogosan"" magamutogat.

Bambanő 2007.08.14. 21:22:43

Emberek!

Ez blog. Magánjellegű, máshova nem besorolható, szubjektív közlési forma. Ne dekázzunk már azon, hogy valaki blogban mit ír. Engem igenis érdekel, hogy mit csinál abból a néhány, nem ritkán keresett kifejezéseket használó, benzin alatt keresztelt lököttből egy hölgy megjelenése. A javuló ivararány mindig felborítja egy kisközösség életét.

Gee 2007.08.14. 21:26:10

Nos nekem bejött a poén. Mert ez az. Ha nem tetszik nem kell nézni. Tudom ezt írja mindenki. XD
De, miért kell valakit lefikázni, mert más mint te? Mert most pontosan ezt teszi mindenki. Anna, ha jól tudom új a TC-nél. Tehát még van mit tanulnia. És tanulni csak úgy lehet, ha csinálja. Meg egyébként csak az hibázik aki csinálja. Te jobban csinálnád? Bizonyítsd be. Ő fel vállalja, hogy a jó munkás emberek lefikázzák azért, mert csinál valamit. Én becsülöm ezért. Csak így tovább. Lesz még sokkal jobb is. Nekem már ez is tetszik. Mert én is más vagyok mint te vagy ő. Tudom, hogy sok ember ez nem tudja elfogadni, de azok le vannak sz@rva.

Itt a "te" szó helyére rakja mindenki oda a nevét a ki fikázta, mert csinált valamit. TE mit csináltál? Ha jobb mutasd meg. Tudom, hogy TE mindent tudsz és mindent jobban csinálsz. De ezt képzeli még ebben az országban kb. 9.999.999,999999999999 ember. Lehet, hogy kicsit több is.

Na most engem is lehet fikázni, mert más a véleményem. LESZ@ROM!!!!!!!!!!

Péter Anna 2007.08.14. 21:26:38

"Legyunk ontopikok: vezetett mar valaki Lambo traktort? Milyen? Milyen az ar-ertek arany, milyen a fogyasztasa?"

Nemsokára, nemsokára...

Caise d'Epargne 2007.08.14. 21:29:33

Hát ennek a videónak most nem vágom, hogy mi volt az értelme. Tajtparaszt újságírók a hajdúságban nem csinálnak ilyet, azt hittem, hogy a Totalcar nem ilyen. Tévedtem. Nem az fáj, hogy az Alfát lehúzzák benne, hanem az, hogy mindkét márkát porig alázza kedves bloggerünk.
Szánalom a köbön.

Cristoforo 2007.08.14. 21:35:42

Miért kell szegény spidert lehúzni? Elég baja van az alfának az ilyen cikkek nélkül is. A GM lassan kirtja az összes benzines motorját, nemcsoda, ha már csak a dízelekkel húznak. Legalább az egyéniseége megmaradt. Nem véletlenül lett az év legszebb cabriloet-ja. Egyebkeént a kombájn, ló, helikopter, tűzoltóautó cikkektől is kezd elborulni az agyam, de ez a videó tényleg tragédia. Esélyegyenlőséget, és négykerekű szeméygépkocsikról szóló irományokat, és videókat szeretnék látni.

Easy Player 2007.08.14. 21:39:15

Megyek gazdálkodni!!
Agrártámogatás + aszálykárenyhítés + belvízkárenyhítés = Lamborghini :)))


Szerintem

AG2R 2007.08.14. 21:40:11

Bravo, bravo! Ez volt aztán a velős videó! Csak az értelmét nem látom. Így porig alázni két patinás márkát...no comment ft. szánalom a köbön.

Annácska drága! ...áhh, hagyjuk, nincs értelme leírni. Veszett fejsze nyele az egész, avagy reménytelen eset :)

Régisseur 2007.08.14. 21:40:25

A videót moderáló hölgy szvsz lehetôleg ne erôltesse a világot jelentô deszkákat ezzel a tufa hanghordozással.

Viszont most már legalább világos, hogy hogyan kerültek a TCre traktorok és lovak. Kombájn centerfold nem lesz? Esetleg egy szekszi cséplôgép?

serialkiller01 2007.08.14. 21:45:49

Na pl. engem is érdekelne a Lambo-traktor tesztje, paraméterei...stb.

Lamborghini-tesztet mihamarabb!

szerviz 2007.08.14. 21:50:32

Sensei Shizuyama konbanva !
"Az Alfának fennt kell maradnia azért gyárt ilyen trágyákat manapság...."
Bizony hogy a "Felkelő Nap országában " gyártanak kiváló termékeket ,csak igy "TERMÉK "-et ,mert bizony hogy kiváló autó az NSX ,sosem vágytam ,csak esetleg egy kör erejéig ,de Alfám már volt több is , még Spider V6 24 V is ,bár én nem szeretem ha süti a nap a vén fejemet ,de az asszony nagyon birta ..Tehát te az egyik márkát kedveled én más egyebeket.S bizony kedves Annácska a cabrio feeling ,lassan cirkálni ( cruising ahogy az yenki mondja ) nem csapatni , és hallgatni a V6 dorombolását .Take it easy ! Ja és inkább való Monacoba ,vagy a Sorrentoi tengerpartra siklani ( nem a csórónak ) a gazdag amorosonak , mint a csóró ungarisch ujságirópalántának . Az olasz jármüvek müszaki hibáit soroló "szakzsenikkel " ezúton ,megosztom a nagy titkot ,fijjug ami beszarik azon a "szar " Alfán ,az biz Deutsche Produkt .Erról jut eszembe a néhai BMW Alpina B3 2.7 szeretett autóm ,de tényleg . Amikor az ötödik hengernél a gát átrepedt aszondja a szakértő BMW tipushiba ,egy világ dőlt össze bennem .De még most is az egyik kedvenc autóm.A szösszenetben emliett traktort ,véletlenül , nem egy világhirü wolfsburgi székhelyü avtozavod birtokolja ?

Tommaso 2007.08.14. 22:12:34

Szánalmas vagy, ahogy lehúzod ezt a két márkát, de legalább ismét bemutattad, hogy semmi keresnivalód ezen a poszton!
Trakrot jellemzői:6000 ccm....Te aztán értesz hozzá!
Boztos vw-d van, vagy egyéb más ingerszegény autód, ezért fáj neked már másodszorra ez a gyönyörű, stilusos Spider, de rajtad kívül még vannak jóízlésű emberek, akiket mindez nem tántorít el a márkától!

MS13 2007.08.14. 22:16:24

vittétek volna a szántóföldre mind a kettőt na ott kiderült volna ki a gyorsabb:DDD

dred bíró 2007.08.14. 22:18:50

nem rossz, egynek elmegy a post. csak még mindíg nem értem, hogy mit keresel itt, mint nő. írjál inkább a rúzsokról, meg a cipőkről.

Liquid 2007.08.14. 22:28:52

Ez rendkívül alacsony szintű, médiaipari hulladék! Ha nem teccik egy kocsi akkor ne írj róla és nem filmezd. És ne vond bele ebbe az igénytelenségbe a családod!

Péter Anna 2007.08.14. 22:29:38

"írjál inkább a rúzsokról, meg a cipőkről. "

Már írtam rúzsról. belsoseg.blog.hu/2007/07/10/ferrari_piros

Kovács Attila 2007.08.14. 22:33:45

Szánalmas, bunkó, paraszt! Mi a faszt képzel ez magáról? Azt hiszi ez a picsa, hogy Ő szarta a spanyol viaszt? Gyűlölöm az ilyen újságírókat, akik ilyen felényeskedve, pofátlanul mernek beszélni egy ilyen márkáról! Bár Alfám van, ugyanígy undorítónak tartanék egy Bömmös, vagy Volvo, vagy bármi más alázását! Bunkó, tehetségtelen, paraszt vagy kisanyám!

Liquid 2007.08.14. 22:37:36

Nekem az fáj a legjobban, hogy ez a sz@r kint van a TotalCar főoldalán! Én szeretem a műsort, és a weblapot, mert (eddig) viszonylag objektív (volt) és adott valami pluszt, az átlag autós műsorokhoz képest, de ezzel mélyen megrendült a bizalmam.

serialkiller01 2007.08.14. 22:44:52

Péter Anna 2007.08.14. 22:29:38
És Ommm rögtön a legelső kommentben megjósolta, és bejött neki...

Kovács Attila 2007.08.14. 22:45:03

Hehh, látom kár volt beírni a kommentem, kb 0 azok száma, akiknek tetszett. :DD Általában sokan szdiják az Alfákat, de örülök, hogy egy ilyen csúnya, és undorító lehúzás után megszólalt az emberek lelkiismerete... Valaki itt emlegette, hogy csináljunk jobbat. Akkor ezekszerint ne szidjuk a béna forma 1-es pilótát, a balek focistát, az ügyetlen teniszezőt, mert mi sem csináljuk jobban? Ugyan már... Ez egy neves oldal, ide felelősség bármit is feltenni. És mégegyszer, nem az bánt, hogy lehordták az Alfát, hanem az, hogy ez a kis TAKNYOS meg merte engedni magának ezt a húzását! Az Alfát meg ne tessék félteni, nem véletlenül van a pályán majd 100 éve. ;))

Atesz1987 2007.08.14. 22:46:18

Hehh, látom kár volt beírni a kommentem, kb 0 azok száma, akiknek tetszett. :DD Általában sokan szdiják az Alfákat, de örülök, hogy egy ilyen csúnya, és undorító lehúzás után megszólalt az emberek lelkiismerete... Valaki itt emlegette, hogy csináljunk jobbat. Akkor ezekszerint ne szidjuk a béna forma 1-es pilótát, a balek focistát, az ügyetlen teniszezőt, mert mi sem csináljuk jobban? Ugyan már... Ez egy neves oldal, ide felelősség bármit is feltenni. És mégegyszer, nem az bánt, hogy lehordták az Alfát, hanem az, hogy ez a kis TAKNYOS meg merte engedni magának ezt a húzását! Az Alfát meg ne tessék félteni, nem véletlenül van a pályán majd 100 éve. ;))

Atesz1987 2007.08.14. 22:49:48

A "taknyos" jelzőt tessék a pályán töltött időre érteni. :))

.Teddy 2007.08.14. 22:51:19

Úgy néz ki, hogy az újságírói alázat az mostanság smafu.
Újoncként egy ilyen manőver után jobb helyekről úgy rúgják ki az embert, hogy öröm nézni. De a tapasztalatabb is kezdhet aggódni...De hát ez is kétoldalú dolog. Az egy dolog, hogy Annácska megírja meg felveszi ezt a sajtóterméknek csúfolt izét, de a Totalcar meg adja hozzá a nyilvánosságot. Főoldalon ráadásul. Szóval a TC-nek is gigagratula.
Ez az egész egy szarság, nem jó másra, mint leégetni az olaszokat. Az rendben van, hogy a Totalcartól nem szabad tárgyilagosságot és kiegyensúlyozottságot várni, nade azér' a ló túlsó oldalára sem kéne átesni. De ezennel sikerült.

Tommaso 2007.08.14. 22:59:06

Desert!

"Műszakilag 0 autó???"

Nekünk volt 1995-ben 0 km-es zsír új 325 tds, és abból is a fullos, nagy computeres!A mocija jó volt, az autó is szép volt, csak volt egy apró bibi vele!
Rejtett fékprobléma, ami hol előjött, hol nem, a kassai márkeszerviz meg nem jött rá a hibára!
Szóval jó moci volt, jó autó, csak épp életveszélyes!
Na ennyit erről....

Desert 2007.08.14. 23:14:12

nem mondod, elromlott a fék egy bmw-n? Ez aztán hihetetlen történet. Tényleg ennyit erről...

Halesz · http://www.alfaamore.hu 2007.08.14. 23:16:50

JA és még annyit, hogy az ilyen tesztek miatt vár a többi lap a tesztautóra???
Remélem már visszaadtátok, inkább tesztelje az Auto Bild, meg a többi. Azok meg úgyis a kis méretű csomagtartón meg a kesztyűtartón fognak kiakadni, de sebaj :))))

Tommaso 2007.08.14. 23:18:59

Desert!

Ezt aztán lereagáltad...

Tommaso 2007.08.14. 23:20:40

annácska!

Látom olvasod a hozzászólásokat!
AZ NCI kommentjét reagáld már le légyszives, hogy akkor most hogy is van ez, hogy benne feszítesz, utána meg bemocskolod!?

Willy 2007.08.14. 23:22:37

Ez igazán szánalmas anyag. Annácska meg se érdemel egy ilyen autót még 1 percre sem. A Totalcar-ban pedig nagyot csalódtam, hogy a nevét adta ehhez. :((

Larini 2007.08.14. 23:26:14

Egyszer már sikerült a népharagnak valamelyik autós oldalról kirúgatni egy "újságírót" a hozzá nem értése miatt. Hátha megint sikerül! Nem igazán tudom mit keresnek ezek a répakaták az autós műsorokban/oldalakon...

Anonimus 2007.08.14. 23:27:19

még annyit, hogy ebbe a "tegyünk nőt az újságba" dologba már másoknak is beletört a bicskája...
szerintem meg nem itt kéne cimlapon szárnypróbálgatni. másnak sincs a saját szakmájában "bocs, majd a következő bizots jobb lesz!"
de hogy pozitívumot is mondjak, a cikkek türhetőek(a postok nem), kivéve az alfásat (bár nem vagyok alfa fan). és azért Répa Katánál fényévekkel jobb :) (asszem úgy hivják, 1* láttam elég is volt!)
kevésbé fellengzős stilusban, és kevesebb konyhamüvészeti és egyéb offtopic posttal sokkal jobb lenne a helyzet.
ui: a traktorok meg lovak engem se érdekelnek, de az legalább ontopic, és valakit meg érdekel!

Consigliere 2007.08.14. 23:27:54

Dizájnkabrió, hmmm.
Manapság három dolog "adja el az autókat" (ez is általánosítás, szükségképpen torz, de egész jó közelítés): a dizájn, a presztízs és a divat, a műszaki tartalom pedig huszadrangú kérdés az átlag autóvásárló számára. Az átlag BMW vásárló (ha létezik ilyen) sem elsődlegesen a műszaki tartalomra bukik, hanem arra, hogy az autó orrán bajor propeller van.
A dizájn elsődlegességére és a műszaki tartalom sokandrendű voltára kiváló példa a Pug 206. Szép, formás kisautó (a Pug azóta is ezt a formát rágja), de műszakilag nem egy mérföldkő az autógyártás történetében.
Lábjegyzet: a Mazda is behódolt a CC divatnak, amikor a Miatara keménytetőt tettek...

Tommaso 2007.08.14. 23:28:40

Larini!

De Répa Katában legalább gyönyörködni lehetett, nem volt ilyen hombár feje!

Larini 2007.08.14. 23:34:07

Tommaso!
Ezt azért ne! Valakinek Ő is tetszik! Nem a külsejéről beszélek, hanem a stílusáról (illetve annak hiányáról), és a technikai hozzáértési szintjéről. Biztosan poénos akart lenni, de szerintem nem igazán sikerült...
De legalább láttuk aput vihogni egy jó kocsiban! :)

2007.08.14. 23:36:09

> T. Orosz! Ennek a postnak nem látom értelmét ebben a blogban. Kár érte, legközeleb gondold meg jobban!

Ó, tökéletesen meggondoltam, annyira, hogy én vágtam a videót. Remek szórakozás volt, bár a fekete MPEG-artefaktumokat sajnálom.

- - -

De kétségkívül nem gondoltam arra, hogy Pakisztán függetlenségének hatvanadik évfordulóján a billentyűzetragadás és a humorérzék teljes hiányával kombinált mizoginia csudálatos módon korrelál majd.

Most viszont záróra, az Anna a jövőben is fog írni meg videózni, ott majd lehet folytatni.

Egyébként ez a poszt nem arról szólt, hogy az Alfa szar autó. Sőt.
süti beállítások módosítása