Sokféle tuning, sokféle embernek

  2015. március 26. - Perkó Rudolf Márk Címkék: tuning tuningshow amts

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A Belsőség a Totalcarra költözött
2015-07-31 16:04:54

A blog 2015 augusztus 1-től ezen a címen megszűnik, DE a Belsőség nem áll le, sőt. Mostantól a

Kinyomtattuk a Totalcart
2015-07-13 14:40:12

Bár korábban létezett a Totalcar nyomtatott kiadványként is , most nem erről van szó, csupán egy kérésnek

Legyél kísérleti nyúl!
2015-03-28 16:25:40

Korábban már egy kérdőív formájában kifaggattam az olvasókat , hogy mi, hogyan változzon a TC címlapon, de

Sokféle tuning, sokféle embernek
2015-03-26 10:59:19

Szombat délután fél egy felé indultam kifelé a Hungexpóról. Hiába volt kiírva az üvegajtóra, hogy kijárat

Szombat délután fél egy felé indultam kifelé a Hungexpóról. Hiába volt kiírva az üvegajtóra, hogy kijárat, ott is befelé jöttek az emberek. Miután nagy nehezen kifurakodtam, megértettem, miért: kilométer hosszan állt a sor. Még, hogy a tuning nem érdekli az embereket…

amts rezmanyi-20

 

A Motor Show pavilonjában kezdtük a nézelődést Rézmányi Balázzsal, majd miután megnéztük az eddig csak neten látott sisakokat és nagyot csalódtunk a sorjás műanyagok és gyenge csatok miatt, átsétáltunk az EMAT kiállítási területére. Az időutazás létezik, legalábbis a szervezők mindent megtettek, hogy az 50-es években érezzük magunkat. A bejárat mellett jobbra egyik pin up girl lakkozta a másik haját, előttünk pedig az elmúlt évek EMAT győztes gépei feszítettek részletes leírással. Ezt a későbbiekben szívesen láttam volna a másik pavilonban is. A patkányok és a rodok nagy része megállná a helyét nemzetközi színtéren is, nincs szégyenkezni valója az építőknek. Szívesen elnéztem volna még itt több gépet is, de kicsi ország vagyunk, örüljünk inkább annak, hogy ami van, az rendben van.

amts rezmanyi-15
Turbós Bogár-rod


A tuning autók pavilonját a hátsó sarokból kezdtük. Érezni lehetett, hogy van tematika a standok. A Retró Autó Klub autói fogadtak a balunkon. Az itt kiállított, főként léghűtéses tuning Volkswagenek, Porschék nagyon kedvesek a szívemnek, mégsem időztünk sokat. Aki jár hazai ilyen tematikájú találkozókra, már javarészt ismerhette a kiállított autókat. A sétáló sáv másik oldal ott álltak az igazán mai irányzatok szerint épült autók: nagy konkáv felnik, matt fóliák, kirívó színű rejtőminták, pokoli ültetés. Sok pénz, sok munka, de nekem kicsit indokolhatatlan.

amts rezmanyi-23
A 356 és a 911 mellett volt még 914 is a Retró Autó Klub standján


Továbbsétálva a Volkswagen csoport szinte minden típusából (még Lamborghiniből is) találtunk ültetett példányt, helyenként becsúszott egy-két dezertőr másik frontról: Peugeot 406 vagy Daewoo Matiz. A legtöbb autó a Stance Works iskola szerint épült. Valószínűleg a hétköznapokban is használják a srácok ezeket, nem tűnik nagy kihívásnak. Volt egy-két igen jól eltalált felni-ültetés-szín kombó.

amts rezmanyi-30
Nem festve, bőrözve. Mindenhol


Csehek is hoztak szép számban autókat, de igazán a belga különítmény jelenléte lepett meg. Szinte új, sok pénzből épült autókat hoztak, ami sajnos innen nézve nálunk még messze van. A magam részéről a csiricsáré, agyonfényezett, agyonledezett, messziről F&F stílusú átalakításokat nem tudom befogadni, de hiába nem tetszik, van akinek ez jön be. Hiába gondolnánk, hogy kevesen, a körülöttük tolongó emberek száma arról tanúskodott, hogy sokaknak ez tetszik.

amts rezmanyi-47
Ratlook grillkkészlet


Kifelé Rézmányi Balázst elhagytam parkolót fotózni és elsétáltam a rat look klub és a hangnyomás versenyre várakozók között. Előbbi nekem távol áll a klasszikus rat vonulattól (rendbe rakott, technika, ültetés, tuning, mutatós felni), de polgárpukkasztásként felfogható a dolog. Utóbbinak sosem értettem meg a lényegét. Összességében azt mondanám, hogy felesleges fennakadni a kiállítás azon autóin, amiktől kifordul a belünk, van bőven olyan is, amire lehet nyálat csorgatni.

Kattintsák végig a galériát, biztos találni fognak olyat, ami tetszik!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr387304530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2015.03.26. 11:37:01

Üssetek, de inkább a Paul Walker airbrush, mint az ültetett Wartburg.
Pedig egyik szubkultúráért se vagyok oda..

Ecotrans 2015.03.26. 11:47:57

Ennyi ocsmányságot, régen láttam már.

hdnctrl 2015.03.26. 14:45:18

miért kell erről ennyi poszt?

ChopiTzr 2015.03.26. 17:27:00

@Aranyba mártogatott étnyúl: Hova lethet menni ütni? :D
Viccet félretéve én fordítva gondolom, bármikor betenném a seggem egy ültetett Wartburg-ba, csak ne kelljen közelmennem egy airbrush-os "szépséghez".

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2015.03.26. 17:31:37

@ChopiTzr: megyek én hozzád igény esetén, ne fáradj :)
mind a kettő taszít, de a wartburg jobban.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2015.03.27. 01:19:51

Hát nekem meg inkább a Wartung-ültetés, mint a P.W. légkefe...
Amit így bevallom, nem is látom a képeken... :D
A 39-esen a autókerekes roller odabasz.
És az egyik legkívánatosabb az az EWX rendszámú Ezeröcsi/Ezerharcsa...Talán, mert semmi tuning nem látszik rajta...
:-)))))))))))))
Lehet, mégse én vagyok a tuningsó célcsoportja...? :D
KLassz még az autó alá szorult hulla, illetve a vörös-fekete öregecskedő Audi(?) az 54 es képen...

Ja, és az bug vagy featúra, hogy egyre több alkalommal jön fel pécére is a sok mobilos tartalom?
m. totalcar.hu
m.galeria.totalcar.hu

Hiába törlöm ki az m.-ot, akkor is az jön vissza, pedig én az asztali nézetet szeretném...
Na mindegy, ez legyen a legnagyobb bajunk... :D

Alhazred 2015.03.27. 12:14:21

ezen a són is a vén auto union (vagy mi), ds, ponton meg a csodaszép ezerharcsa körül álldogáltam volna legtovább, valszeg. nem az én világom ez, nagyon nem.

protézisesh 2015.03.27. 12:22:24

hát nem tudom, nekem is csak az ezeröcsire futott össze a nyál a számban...

protézisesh 2015.03.27. 12:58:49

miért a mobil TC oldal jön be főoldal helyett???

bármit csinálok, az m.totalcar.hu tölt be, pedig istenbizony PC előtt ülök... (W7-64 + Chrome)

Érdekes 2015.03.27. 18:38:41

@protézisesh: jó kérdés, mindenesetre tekerj le és kattints a TELJES-re és akkor minden a régi marad.

Rónarider 2015.03.27. 19:17:46

Láttam egyszer néhány éve (5+)futólag egy t1-et (nem svarcigyilokgépet, hanem fauvét), talán che guevara, fidel és nemtudom kinek a fejével paintbrusholva. És az szép volt. Vagy csak az elsőre jobban emlékszik az ember...

Rocko- 2015.03.28. 12:06:59

@geegee: igen, bug.

nem Audi, hanem az elődje, Auto Union.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2015.03.29. 08:14:23

Kösz.Mondjuk sejthettem volna, hogy Ódi akkor még talán nem volt, vagy nem önállóan...
süti beállítások módosítása