Gianni kitalálta. Két pohár bor között, bal kézzel rajzolt egy egyszerű gépet, egy éket. Mielőtt az esti AS Roma meccsre kapcsolt volna a Rai1-ról, még azért csavarintott rajta egyet, ezért nem lett fából az az ék. Nem aggódott, hisz mi baj lehetne? Az ék akkor is egyszerű, ha nem fa. Az Alfa Romeo 159 Sportwagon pedig gyönyörű. Ha meg baj lenne, majd az Alfa-rajongók úgyis a Bosch-alkatrészekre fogják, vagy a törődés hiányára. Aki meg eddig sem hitt az olasz autókban, ezután sem fog. Persze akadt olyan is, aki eddig hitt, de már nem. Meg olyan is, aki az olaszt elhagyva tervez szintet lépni és vásárol franciát. Egy volt és egy leendő ex-alfakombis, Pista és Karotta tárgyalta ki, miért is nem olyan egyszerű a faék. Pláne, ha még csak nem is fa.
Bonyolult, mint a faék
Leolvasztjuk a Zinternetet!
2015-01-01 12:03:37Darth Weber, a Tűszelep Fekete Lovagja elégedett volt a szituációs helyzettel. Sikeres volt legutóbbi
Így parádéztok ti
2014-10-23 08:40:58Fejetlen csirkeként rohangálunk. Fel és alá. Fotózunk balra-jobbra. Néha videózunk is. Ezzel csak annyi a baj
Boldog a búcsú, ha nem a végső
2014-10-20 17:32:38Irvine, Kalifornia, 2012 áprilisa, reggel hat. A második DeTomaso Pantera rotyog el az orrom előtt, majd megjelenik
Bonyolult, mint a faék
2014-08-26 14:01:34Gianni kitalálta. Két pohár bor között, bal kézzel rajzolt egy egyszerű gépet, egy éket. Mielőtt az esti AS
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Leadfoot 2014.08.26. 14:45:51
vasutasrendőr 2014.08.26. 15:11:01
siriuswhite 2014.08.26. 15:38:55
Pista hátul ült, aki a anyósülésen, és kamerázott, neki pedig a lába volt útban.
nyelv-ész 2014.08.26. 15:42:45
Persze, szép az Alfa, de azért mégis csak egy használati tárgy, amitől az ember joggal vár el némi funkcionalitást, meg megbízhatóságot.
Leadfoot 2014.08.26. 15:44:36
A kesztyűtartós nyűgöt tán maga Karotta mesélte valamelyik Égéstérben.
Ada 2014.08.26. 15:51:55
Nalam mukodik N-ben, sot egyszer D-ben is megcsinaltam veletlenul. Csak akkor addig nem engedi begyujtani, amig at nem tolom N-be...
ledo76 2014.08.26. 16:38:04
1kutya 2014.08.26. 16:50:23
ps: gondolom taljánéknál ez már egy bonyolult szerkezetnek számít :-DDD
ZoLion 2014.08.26. 16:52:55
trollking 2014.08.26. 16:58:08
nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk 2014.08.26. 17:37:16
1kutya 2014.08.26. 18:07:26
Ződ2000 · http://egzostive.com 2014.08.26. 18:15:07
Amúgy tényleg mintha hagyomány lenne az Alfánál hogy valami külsőségben el lehessen mondani hogy ez olasz összeszerelés. A 147esnél az index gmitakarója volt ilyen 6 év alatt nem voltak képesek egy rendeset beszerezni.
Ami viszont tény az Aláfáink messze a legmegbízhatóbbnak bizonyultak a a családi flottában (amiben volt Audi, Micu, és volvók).
unomma 2014.08.26. 19:47:30
M.Árpika 2014.08.26. 20:08:53
Leadfoot 2014.08.26. 20:15:56
Szóval az volt a lényeg, hogy a kinyithatatlan kesztyűtartóból valaki előveszi a rossz alkatrészt. Mindegy.
fairlane 2014.08.26. 20:55:02
fairlane 2014.08.26. 20:56:31
Make Valamit · http://make.blog.hu 2014.08.26. 21:03:47
DeezL 2014.08.26. 21:23:32
ledo76 2014.08.26. 21:24:33
DeezL 2014.08.26. 21:34:15
DeezL 2014.08.26. 21:38:08
DeezL 2014.08.26. 21:41:30
orángutánfutó 2014.08.26. 22:10:40
kikillelkikit? 2014.08.26. 22:13:42
Tomato77 2014.08.26. 22:22:36
uki 2014.08.26. 23:14:01
Mr.Kupak 2014.08.26. 23:48:49
outtatime 2014.08.27. 02:33:45
Karotta egy vadista szandál!
ChopiTzr 2014.08.27. 05:44:48
dpetiba 2014.08.27. 08:06:46
Ződ2000 · http://egzostive.com 2014.08.27. 09:45:16
DeezL 2014.08.27. 10:36:56
a JTD az kurvajó ,szerintem a legjobb Common Rail diesel motor
Dr.Beverneki 2014.08.27. 11:05:29
ledo76 2014.08.27. 11:14:13
ledo76 2014.08.27. 11:16:15
dpetiba 2014.08.27. 11:21:26
sefer_k 2014.08.27. 11:28:16
Kollégám Fucos-ában a kulcsot sem tudja kivenni, csak ha P-ben van a váltó, ha viszont kivette a kulcsot, akkor P-ből nem tudja kivenni. A8 D2-ben is ugyanígy működik. Sőt volt egy nagyon régi sztori (talán 5-6 éve), mikor egy merci (talán E osztály) kiégett a Szervita téren a parkolóházban, és nem tudták kihozni, mert az auómentő nem fért be, a váltó reteszelését meg gyújtás hiányában nem tudták oldani.
Közben megtaláltam a homáron:
homar.blog.hu/2008/12/16/beszorult_a_kiegett_mercedes_a_szervita_teri_parkolohazba
DeezL 2014.08.27. 11:51:15
Nekem is volt TS ... amit többet használtam az a 97es 1.6 TS 145 aluszelepfedeles,de városban használtam zömében 1 évig,eladtam aztán jött szintén városra egy 1.6 16v Brava de a Brava csak 5 éves volt és 70ezer km-el vettem ,úgyhogy az nem volt vészes ..alfában 245ezer km volt amikor vettem
DeezL 2014.08.27. 11:57:39
ledo76 2014.08.27. 12:14:57
DeezL 2014.08.27. 12:24:53
rahsol (törölt) 2014.08.27. 12:37:03
Tippszmix 2014.08.28. 19:03:55
DeezL 2014.08.28. 20:33:53
decompression 2014.08.29. 00:15:20
a.) nem volt
b.) úgy átbaszták valamivel, mint annak a rendje, és valamire fogni kell :-D
Ezt meg a köz javára:
Szóval aki ilyenekkel jön, hogy az Alfás legjobb barátja a tréleres, azokon csak röhögök. Nagyjából általános iskola felsőtől szánalmas az ilyen nekem ilyen van bibibí, neked nem, tehát az szar hozzáállás. Emberek, ki kéne már belőle nőni. Magatokat minősítitek. Vegyen bátran mindenki olyan autót, ami tetszik neki, többnyire nem a típus és pláne nem márka egy határ szar, hanem azok a bizonyos autók, amiknek már rég a bontóban lenne a helye, de valaki hagyta magára rámelegíteni őket, mert álmot akart venni nem autót. Persze, vannak problémásabb tipusok, amikhet óvatosabban kell hozzáállni. De szerintem az ultimate instant szopóroller mint olyan nem létezik.
DeezL 2014.08.29. 08:38:45
de az Ecotec Opel/Daewoo is kényes az olajra jobban mint a TS...
ledo76 2014.08.29. 15:44:51
Egyébként egyet értek, már az iszonyú ostobaság ha valaki egy márkát minősít, nem hogy egy egész nemzet autógyártását, bár szerintem van szopóroller, de az inkább mindenhol csak egy-egy típus vagy valami eleve gyári hibás példány (selejt bosszúja).
dennisthemenace 2014.08.30. 11:19:20
A Mol benzinje viszont olyan szinten nem jott be neki, hogy annyit rángatott, hogy a "Go to dealer" hibauzenet már el sem aludt..
DeezL 2014.08.30. 12:46:26
outtatime 2014.08.31. 05:58:10
Aki alfát vesz az szerencsejátékos és nem baj neki, ha néha a fasz túloldalára kerül.
audit a takony kölykök/boyracerek
mercit a konszolidáltabb kölykök
bmw-t a bunkók/boyracerek(akik alatt ha a hátulja megmozdul bokánfossák magukat)
suzukit a rabszolgák
vw-t az exhibicionista rabszolgák
keletit a fillérbaszók/kényelmesek/lusták
SUV-t a kölkeiket fuvarozó vasalt arcú, szilikonos, harmincas+ anyukák, vagy a hájas, strandpapucsos "vállalkozók", akik nem férnek be másba, illetve akik félnek a forgalomban
pick-up-ot akinek nem futja SUV-re, vagy visszaigényli az ÁFÁt, vagy esetleg tényleg kell néha a 4wd/diffizár/felező vagy a plató/doboz, tehát a parasztok.
terepjárót a vadászok, aez edőn mezőn büdösítő agyhalott hobbisták és a forgalomban félők.
volvot a felelősségteljes szülők
stb.
sztereoptípiák
ez a nevük
idő kell a megváltoztatásukhoz, mondjuk ha az alfa esetében a fiat elkezdene megbízhatóságra is törekedni az segítene :)
ledo76 2014.08.31. 13:56:03
A megbízhatóság eladásra gyakorolt hatása amúgy is érdekes kérdés, az csak egy szempont (tény, hogy nem utolsó) a sok közül. Ilyen alapon a VW, pláne a Mercedes el kellett volna, hogy veszítse a vevőköre nagyrészét a 90-es évek közepétől-végétől, ez mégsem történt meg. Vagy itt van az Opel ami most nagy szarban van, pedig lényegesen minőségibb autói vannak mint régebben stb.
Abban igazad van, hogy a sztereotípia nagy úr és nyilván van alapja, de ez a videó is azt mutatja, hogy (főleg kishazánkban) túl van értékelve. Egy ilyen problémán lehet rihegni-röhögni, Giannizni (egyébként maga videó tényleg vicces, egy-két komment ami ezt komolyan veszi fárasztó), de ha megáll egy nem olaszban pl a magas nyomású szivattyú, arról nincs cikk, vagy csak szigorúan tárgyszerű.
outtatime 2014.08.31. 14:54:40
Aki csak annyit tud az autókról, hogy a japán az megbízható mint a gránitmozsár csak unalmas és csúnya, az olasz/francia trehány munka, de szép, a német meg viszonylag szép, viszonylag jó, elérhető alkatrészárral és a fateré is 30 évig ment ugyanazzal a gumiszettel/olajjal, annak nem lehet magyarázni. Én sem vagyok nagy autó-tudor (kicsi se), de ha másik autó (új, vagy használt másik mindegy) vásárlására szánnám magam, első körben szétnéznék itt, másodikban még kérdeznék is, harmadikban meg kivinném a terepre/szalonba a bizalmamat bíró autószerelő ismerőst és/vagy a legális-bontós sógort, ugyan nézzenek már rá, ha használt ugye a csáposon, ha új, akkor meg nem volt-e törve a tréleren (alku!) vagy minden benne van-e aminek kell, nekik van hozzá szemük, mindkettő a választott szakmája szupermenje, engem meg a szalonos/nepper eladó meg úgy forgat be ahogy nem szégyell. Az új seprű jól seper már rég nem igaz a verdáknál ahogy látom. Itt ezen a blogon esett le nekem is a tantusz, hogy az évjárat és pontos típus számít, nem a névleges teljesítmény és fogyasztás és főleg nem a márka (illetve márkán belül is). Pár napja tudtam meg itt, hogy a 2.0pdtdi nem olyan megbízható a maga 140-145lovával, mint az 1.9pdtdi s 135-tel. Lehet jobb (vezetni), csak nem annyira stabil (megbízni benne). És ezernyi ilyen okosság van, amit nem mond el a kereskedő és nincs benne a típusismertetőben. Mindkettő német, az egyik gazdája azt mondja jó a gép csak karban kell tartani, a másik szidja. De átlagpolgárnak aki nem olvas belsőségez, nincs JÓ és őszinte szakember ismerőse ezt nem fogja belátni.