Építs magadnak fogyasztáscsökkentőt!

  2014. április 12. - Stump András Címkék: led ellenállás kondenzátor fogyasztáscsökkentés fuel shark saver

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Egy gondolat a távol-keleti dizájntrendekről
2015-06-09 13:14:30

Ma reggel láttam egy fess Kia Opirust, és ez jutott róla eszembe: Miután kimerengtem magam, találtam az

Lada? BMW? Toyota? Jól megvannak egymással
2015-04-25 14:05:19

Amikor meglátod a hőerőművet, akkor kell figyelni, ott van jobbra a Brezova Gokartland. Nekünk még hajnal van

Olcsón vettem, drága lett
2015-03-15 07:27:33

Úgy ültem neki az első galantos posztomnak , hogy megírom a sztorit az autóvásárlás első pajzán

Lopni megy a Nissan
2015-03-04 18:48:48

Vissza kell szívnom, amit néhány hete, a GT-R LM Nismo, a.k.a. száguldó tacskó bemutatója után írtam a Nissan

Elvesztem. Magával ragadt a fogyasztáscsökkentés forgószele, kutyaól lettem a tornádóban. Megláttam a Fuel Shark Savert, és tudtam, nekem is kell egy. De okosba.

IMG 2636

Nincs olyan berendezés, amit egy magyar ne tudna létrehozni negyedáron, teherautóról leesett, pult alól vásárolt, sufniban talált alkatrészekből. A szivargyújtós ál-fogyasztáscsökkentő sem lehet kivétel.

Szétszedtem. Nem volt nehéz, csak az tartott sokáig, amíg megtaláltam a szivargyújtó-csatlakozó bütykét nyomó rugót, miután elrepült. Az orrát egy mozdulattal le lehet húzni, a kék plexit fájdalommentesen le lehet pattintani, innen már csak egy Phillips-csavar választ el a nagy titoktól.

IMG 2638

Örömhírt közölhetek mindenkivel, aki elbánik egy forrasztópákával. A Shark Saver anyagköltsége simán ezer forint alatt tartható, még akkor is, ha a legdrágább boltban vásárolunk. Lehet, az életemet kockáztatom, hogy egy nyilván szabadalom által védett termék hamisítására buzdítok, de vállalom a következményeket, íme a darabjegyzék:

1 db 2200 mikrofarádos, 16 voltos elektrolitkondenzátor

2 db 1 kiloohmos, 5%-os ellenállás

1 db 1,5 megaohmos, 5%-os ellenállás

1 db LED

1 db üvegbiztosíték

A kapcsolási rajzot már mindenki vegye le magának a fotó alapján, jó?

IMG 2639

Azon gondolkodom, ha a 2200 mikrós kondi helyett merészen egy 4700-asat használnék, vajon tovább fokoznám a hatást, vagy egy ponton túl már nem érhető el további fogyasztáscsökkentés, és Sharkék megtalálták az optimumot? És ha közvetlenül a generátorra forrasztanám a kapcsolást? Ja, nem jó, ott már van egy zavarszűrő kondenzátor.

Bevallom, felnézek a Fuel Shark Saver kitalálóira. Az univerzum legstabilabb pontjára építik az üzleti modelljüket: az emberi hülyeségre. Tudom, átverés, meg minden, de én kemény szívű vagyok, aki elhiszi, megérdemli. Ha kínai lennék, legyártanám a klónt, mondjuk Fuel Snark Saver néven.

És most komolyan

Azért szedtem szét a készüléket, mert Papp Tibi csütörtöki cikke után széles néprétegek követelték a boncolást. Eddig is tudtuk, mi van benne, de most már képi bizonyíték is van róla.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr46015537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.04.12. 14:01:57

Megérte:-) :-)
Amúgy mostanában alig születik értelmes cikk,ez sem az.
Szerintem tovább kéne szedni,lehet a kondenzátorban belül van a nagy titok ,csak álcázták:-)

Miszter Iksz 2014.04.12. 14:10:06

tudtam,nem bírjátok ki hogy ne szedjétek szét :))amúgy meg aki nem számol utána simán beképzeli magának hogy működik :D

Slippery Slick a menetlabilizátor 2014.04.12. 14:19:04

Letesztelhetnétek a RESTORE nevu adalékot is, hátha csinál valamit. Állítólag nem besuríti az olajat, hanem úgy javítja a kompressziót, hogy kitomíti a karcokat a hengerfalon, sott még a hajtókar csapágyon is. Jobb emisszió, megszuno mechanikai zajok, stb.
A youtube-on is vannak amator (?)videók szkeptikusként induló, majd megtért emberkékkel és az e-bay feedbackjuk is tele van elégedett vevokkel.
Vajon tényleg létezik ilyen?

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.04.12. 14:26:09

@JohnyG: nem sokat ér ha rossz a motor,de ezt a boltban is elmondják,mert sokan reklamáltak:-)

Slippery Slick a menetlabilizátor 2014.04.12. 14:43:45

@Gyurma73: Sajnos nekem is ez a tapasztalatom, de akkor hogy a pi**ába csinálják, hogy 500 pozitív feedbackre jut 1 negatív?

Blogerovac 2014.04.12. 14:44:56

Én régóta használom, és bevált! Parkolás közben, álló motornál nullára csökkentette a fogyasztást ;)

GARFIELD13 2014.04.12. 14:50:25

@JohnyG: Veszel nekem egy adagot és betöltöm otthon az alpine turboba.
Ha megszűnik a főtengely kopogás akkor tényleg használ én meg megúszom a motorszerelést :-)))

Ha komoly a gondolat, akkor tudok akreditált labort aki meg tudja állapítani miből áll, de az komolyabb összeg lenne.

"Vajon tényleg létezik ilyen? " Erről csak a Markos féle esti mese vége jut eszembe.
-Hány éves vagy Herceg?
-23!
-És még hiszel a mesékben? HAHAHAHAHA

randomuser1 2014.04.12. 14:54:24

engem ez a technokrata boncolás nem győzött meg.
a készülék igenis működik, csak transzcendentális energiával, amit a hologrammos matrica vesz fel és az átlátszó kék műanyagköpeny koncentrál majd visszatáplálja a zelektromos rencerbe.

lutria 2014.04.12. 14:54:30

A kondenzátor az minek bele,és ahoz hogy a 12V-ról működjön a 1.5V-os LED ahoz elég 1 db ellenállás is.

Mc Master 2014.04.12. 15:01:35

Bárki bármit mond, az eszköz működik, elmondom, hogyan.
Van za átlag magyar autós, aki kb. 1000km-t megy egy hónapban. Mindig azon töri a fejét, hogy hogyan lehetne csökkenteni a fogyasztást, megveszi a FSS-t tízezer forintért. Eddig a kocsija hat litert fogyasztott, nézzük mi történik ezután.
Az 1000km-en az eddigi 60 liter 24600 forinttal terhelte a szigorú családi költségvetést (410ft/l). Most, hogy megvette ezt a szart, az elkövetkezendő fél évben 24600*6= 147600 forint helyett már csak 137600 forint marad az autózásra. Ha ezt visszaosztjuk a benzin árával és hónapra vetítjük, akkor láthatjuk, hogy már csak 55,9 litert tud megvenni a korábbi hatvan helyett. A távolság nem változik, hiszen a munkahely, a bolt és a telek nem jönek közelebb, theát muszáj kisebb gázzal járni, és íme itt csökken a fogyasztás. :D

Mc Master 2014.04.12. 15:04:09

"az", "jönnek", "tehát" stb... :(

alkonyi 2014.04.12. 15:05:22

@lutria: azért, hogyha szétbontod akkor ne legyen üres, mert akkor Manci néni is levágja, hogy semmit sem ér az egész

Slippery Slick a menetlabilizátor 2014.04.12. 15:10:10

@GARFIELD13: Én is így voltam vele,hogy próba-szerencse. A tdci mondeóm lenyelt egy kis vasat, amikor elszállt a turbo. Gyakorlatilag kukás lett a motorja. Az 1.4 hdi-mnek meg van egy kis hajtókar vagy dugattyu kopogása nagyobb terhelésen. Nagy veszteni valóm nem volt, de sajnos ha nagyon optimistán nézem a javulást akkor kb. nulla %.
Irtam is az eladónak, hogy ez így nem túl meggyozo, o meg "csak annyit kért, hogy mutassam fel az adalék elotti és utáni kompressziómérés illetve kornyezetvédelmi vizsga adatait.Ilyen nem készult,szóval annyiban maradtunk, hogy hagyjuk.

longlong 2014.04.12. 15:10:51

@Pensive: ezt honnan gondolod? Mármint a szurt hamis olajat?

Slippery Slick a menetlabilizátor 2014.04.12. 15:38:35

@GARFIELD13: Csak most esik le: Alpine turbo-d van?
Az az R5-bol van?

grease monkey (törölt) 2014.04.12. 15:40:38

@JohnyG: A tükörsima hengerfal aztán különösen fasza lenne, nem maradna meg rajta az olaj, lehúzná a dugattyúgyűrű. A gyártók szerinted miért pepecselnek egy csomót azzal, hogy hónolják a hengerfalat?

baltazar72 2014.04.12. 15:56:19

Ebben a parasztvakításban is a HIT a megtakarító erő.
Persze simán fel kellene jelenteni őket csalásért. Ha nem tudják bizonyítani valós tesztben. Mint a kamu élelmiszer kiegészítős, csoda tablettás lehúzós genyókat.

tehtube 2014.04.12. 16:16:06

Lehet hogyha zárlatosra lenne építve, abszolút 0-ra redukálná a kocsi fogyasztását?

korponaiz 2014.04.12. 16:19:24

Ez biztos egy speciális LED, ami egy speciális nem látható tartományban sugároz ki egy olyan fényt ami 4 méteres körzetben 300%-al növeli a motor hatásfokát! Hogy ezt senki nem látja rögtön az elején!

korponaiz 2014.04.12. 16:22:03

Ez a nem látható fény annyira javítja a keverék összetételét, hogy újabb fejlesztések révén hamarosan segítségével a levegőből benzint is előállítunk, és azt autó és tudjuk működtetni.

mis 2014.04.12. 16:31:30

@baltazar72: Szerintem nem véletlen, hogy nincs magyarországi, hivatalosan bejegyzett boltjuk...így a hatóságok nem találják meg őket :(

Slippery Slick a menetlabilizátor 2014.04.12. 16:35:55

@grease monkey: "nem maradna meg rajta az olaj, lehúzná a dugattyúgyűrű"
jaaa, akkor ezért szokott lenni a dugattyukon olaj fennhagyó gyuru :)

grease monkey (törölt) 2014.04.12. 16:39:34

@JohnyG: A dugattyúgyűrű azért van, hogy legyen kompresszió, nem azért, hogy lehúzza az olajat. Az egy kellemetlen mellékhatás, pontosan ezért hónolják a hengerfalat, hogy ne szakadjon meg az olajfilm.

Ennyi ésszel szerintem ne öntögess az autódba semmit.

Slippery Slick a menetlabilizátor 2014.04.12. 16:44:00

@grease monkey: Koszonom az építo kritikát.
Nyílván soha nem volt olyan tantárgyad, hogy gépelemek, mert ha egyszer az életben le kellett volna írnod hivatalosan azt a szót, hogy dugattyu, akkor már tudnád, hogy az rovid u és nem hosszú ú.

lutria 2014.04.12. 16:49:07

@alkonyi: Súlynövelés céljára egy nagyobb anyacsavart szokás beleragasztani...:)

NegyesHatos 2014.04.12. 17:13:20

@JohnyG: erről tud a magyar helyesírás szabálygyűjteménye is?

csedársajt 2014.04.12. 17:18:28

Hülye kinai shark-árusoknak könnyű nekimenni, jó, kamu, kész, mindeki tudta akinek a piroska és a farkas szintjénél picit is több esze van.
A pr-olong hatásaival, meg az ilyenolyan restore szadomazo termékcsalád kerámialerakódásos mindentmegjavító izével foglalkozzatok.
Jahogy az már meredek, veszélyes, innen is irtani kell aki csunyákat mond, mert jön a büntetés, a per, namost ezek az adalékos csókák nem csak nemzetközi csalók és bűnözők, de konrétan mindehova beépült maffiózók is.
Nem is fogsz olyat olvasni, hogy az én motorom szétrobban az ilyenolyan adaléktol, vagy az én X-Y gépjárművédelmes autómat következő héten ellopták..és nem azért, mert ezek a dolgok tudják amit igérnek, sőt inkább veszélyesek és károsak mint hasznosak.
Persze van az az autó, aminek már mindegy, banánt a motorba fűrészport a difibe szint, oda tényleg elmegy.

fruszti 2014.04.12. 17:21:08

@JohnyG: a hivatalossan pedig az két s ám!
omfg

csedársajt 2014.04.12. 17:29:44

@grease monkey: Van olyan autó amiben külön van kompressziógyűrű és külön olajlehúzó.
Azonban az olejlehúzó nem leszárítja a hengerfalat, hanem mikrofilmként elteríti rajta az olajat, mint az ablaktörlő a szélvédőn kb, nagyon durva példával.
Az adalékok jó esetben semmit nem csinálására legjobb példa pont a hónolás, azt szedné ki a "beépülő csodafém" először a motorbol, ha egyáltalán csinál bármit, -haugyan még ki nem kopott-, onnantol meg ugyis eszi az olajat, pótolhatod a fémet meg csiribí csiribá, óriási lesz az olajfogyasztás akármit csinálsz.

Pont ezért kellene egy független bátor teszt, nyilvános eredményekkel, hogy minden szerencsétlen lássa az olajcégek mindent, és még a jövő hetet is beleteszik a drága olajaikba és a prémium üzemanyagaikba, annál jobb a hibátlan szériagyártásu autóba nincs.

Slippery Slick a menetlabilizátor 2014.04.12. 17:31:18

@NegyesHatos: Igen, tud. Csak ne a google-t nézzed mert az hulye hozzá. Nézz bele egy tankonyve.

fruszti: Amíg ez nem a Kazinczy-klub, addig pont leszarom.

oval56 2014.04.12. 17:57:39

@JohnyG:
Mindig hosszú a magánhangzója az alábbi szóelemeknek:
• az -ít, a -dít és a -sít igeképzőnek: épít, építmény, tanít, tanító, buzdít, buzdítás, mozdít, mozdítva, állandósít, állandósítani stb.;
• az -ú, -ű, -jú, -jű melléknévképzőnek: négylábú, egyenáramú, fehér falú, mérsékelt árú, bőkezű, jószívű, nagy kiterjedésű, tiszta vizű; hosszú szempillájú, erős rugójú, éles elméjű, lapos tetejű; stb. (vö. 24.);
• a főnevek -tyú, -tyű és -ttyú, -ttyű képzőféle végződésének: fogantyú, sarkantyú, billentyű, töpörtyű, dugattyú, szivattyú, csengettyű, pörgettyű stb. (vö. 23.);

Bár ennek a nem működő fogyasztáscsökkentőhöz nem sok köze van. Nekem hosszú ú-val kellett leírni pl. gépelemekből...

bakonyibetyarbandi81 2014.04.12. 18:00:53

Nem az a baj, hogy rosszul tudod hanem az, hogy kardoskodsz is a hülyeséged mellett!

CoIie 2014.04.12. 18:10:07

Kár ilyenre cikket áldozni, mert csak reklámot csinál...
Mert, ugye tudjuk, hogy a negatív reklám is reklám! Ha-ha! :)

Slippery Slick a menetlabilizátor 2014.04.12. 18:21:31

Be kell látnom tévedtem a helyesírással kapcsolatban.
Eredetileg mégis az érdekelne, hogy ezek a réz, cink, ezust nanorészecskék, ténylegesen tudnak-e mukodni és karcokat, bemaródásokat tomíteni.

Schütii 2014.04.12. 19:26:46

Hogyne működne? Csak nem a hagyományos módon. Vegyél egyet, írjál belőle cikket, a bevételt meg költsd el benzinre.

sure_shot 2014.04.12. 19:28:06

Amennyiben fogyasztást szeretnék csökkenteni, én kameruni súrlódáscsökkentő fénnyel világítom meg a gumi aszfalttal érintkező felületét, ilyen 140 literes áttetsző zsákokban érkezik, és a főtengelyre kell felszegecselni. Van még 4 köbméter, ez 300 kilóméterre elég, de eladom, mert most éppen szeretném egy kicsit növelni a fogyasztásom, úgyhogy most elkezdtem csökkenteni a motorom hatásfokát egy ultrahangos dugattyúnyomorgatóval.

Schütii 2014.04.12. 19:29:53

@JohnyG: Minek kéne a hengerfalat tükrösíteni? Azt megteszi akár a teszkós olaj is. Vagy mire gondolsz, meghúzott hegerfalat javítani?

Glover 2014.04.12. 19:32:56

@csedársajt: Nekem volt egy motorom, ami igen csak ette az olajat. Volt szelepszár szimering csere, nem ott ette. Utána lett bele téve csodaszer, direkt nem írom a nevét, és a felére levitte az olajfogyasztást. Tartósan! Akkor valóban kamu? Magamat nem szoktam becsapni. Amúgy a motor később szétbontás után biz ki lett dobva... Nem épít új motort, de a kevésbé szaron igencsak segít. És ezt nem egy embertől hallom, aki szavahihető számomra.

gban 2014.04.12. 19:43:22

A képen tisztán látszik a kondin hogy 25 voltos.
A szövegben meg 16 voltos szerepel.
Nem jó ez így, a végén még többletfogyasztás lesz a hibásan megválasztott alkatrészek miatt...
De mivel 12 voltos autókba szánjuk valóban, így megfelelő a 16 voltos kondi is (maximum nem spórolunk annyit :) :) :) ).

Benoke2 2014.04.12. 20:18:06

Szerintem ez működhet. Mert ugyan a kis kütyü valójában csak egy led ami arra jó, hogy világít, a sofőr óvatosabban közlekedik és így csökkenhet a fogyasztás, ez persze a kütyü nélkül is menne, de ez amolyan placebo hatás.

Rocko- 2014.04.12. 21:32:40

chipstuning van rá?

ikke i drift 2014.04.12. 21:54:56

@JohnyG: az ebay-feedback legnagyobb hibája, hogy a _megrendeléstől_ számított 45. napig tudod leadni, ami arra jó, hogy megírd, hogy megjött, úgy néz ki ahogy vártam, de ha két hónap után szétesik/megromlik/nincs hatása, akkor az már pozitív feedback marad.

Modell Mánia · http://shop.modellmania.hu 2014.04.12. 21:56:00

Okos ember az ebay-en szerzi be az ilyen csodakütyüt.
Van belőle bőven. Itt van a legolcsóbb: www.ebay.com/itm/Unqiue-Design-Gas-Saver-Car-Fuel-Saver-Can-Save-Gas-Features-Economizer-MD-CA-/141236196245?pt=LH_DefaultDomain_2&hash=item20e2555395
Ennyiért lehet hogy a forrasztó pákát sem kapcsolnám be.
De van "eredeti" shark matricás is kicsit többért: www.ebay.com/itm/Fuel-Economizer-Saver-for-Car-Auto-Vehicle-/271184438948?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item3f23da26a4&vxp=mtr

Amúgy ezek az olcsó kamu vackok évek óta kaphatók az ebay-en. Emberünk vásárolt pár tízezret, felmatricázta, kitalálta a kamu dumát és árulja tíz-tizenötszörös áron.

Nekem meg is van az új bomba üzlet. A fogyasztás csökkentő matrica! Csak át kell szerkesztenem km/h-ra.
www.ebay.com/itm/30-plus-MPG-sticker-decal-gas-saver-hybrid-honda-toyota-prius-pveg-compact-/221355702389?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3389d3f875&vxp=mtr
www.ebay.com/itm/50-plus-MPG-sticker-decal-gas-saver-hybrid-honda-toyota-prius-pveg-compact-/221355705281?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3389d403c1&vxp=mtr

Nemrég a villanyszámla csökkentőt is kivesézték a TV2-őn, abban is csak kondenzátorok voltak. Hatás persze semmi.
És jól bedőlt nekik a jó nép! És sajnos általában a tanulatlanabb szegényebb réteget kopasztják meg az ilyenek.

ikke i drift 2014.04.12. 21:59:56

@Glover: ehhez nem kell csodaszer, kell bele egy magasabb viszkozitású olaj, vagy egy trutymák, ami besüríti a meglévőt. A hideg kenés jó szar lesz, de kevesebb olaj fogy és a fellépő problémát soha nem fogod tudni összekapcsolni a szerrel (pláne ha kidobod a motort).

Don Tejbegríz a féllábú matrac · http://konyvespolc.webnode.hu 2014.04.12. 22:03:54

Nekem mióta a Mondeora ráolvasott egy ősi szamojéd áldást a mátészalkai női krikettcsapat hivatásos szityiárusa, aki mellékállásban boszorkánysámánfőpap és szegkovács, azóta a delej hatására 100km-en 2 liter benzint termel a gép és másfél litert dieselt, télen csak egy litert, de ezt betudom a rosszabb hatásfoknak.
Ugyanitt hölgyeknek kézrátétellel mellnagyobbítás, sikertelenség esetén pénz visszatérítési garancia.

1127ccm 2014.04.12. 22:18:12

A legujabbamit hallottam! SMS-ben erkezo "motor otimalizalas" es komplyan gondoltak

AtoszMester 2014.04.12. 22:42:10

@gban: Nem elég. A kondit az üzemi feszültségtől jóval nagyobb feszültségértékre kell megválasztani, a jó mérnökök gyökkettővel szorozzák. A kocsiban sok a 14 Voltos impulzus, de közel sem csak 12V van benne. Nem fog megdögleni a 16 Voltos kondi, de én a saját autómba bármilyen alkalmazásra tuti nem tennék 25V alatti kondit.

Quattroman 2014.04.12. 23:28:48

a placebóhatáson alapul a dolog
a diligyógyászok már évtizedek óta alkalmazzák:-))

P12_dCi 2014.04.13. 00:42:37

Elég gagyi vezess.hu másolat volt az eredeti cikk és ez a blogposzt is. Én totalcar kedvelő vagyok, de úgy gondolom, nem kéne magatokat égetni a konkurencia másolásával. Van nálatok elég jó író és téma ahhoz, hogy ne kelljen kopipészt.

Julien Kingg 2014.04.13. 00:43:04

Az én autómban a zene miatt van egy 1F oz kondenzátor... ha a 2200mF 50-70%ot takarít meg akkor nek elméleyileg rég nem is kellene tankolnom???

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.04.13. 01:19:01

Mindannyian tévedtek. Az nem egy közönséges elkó, hanem egy fluxuskondenzátor. Ugye így máris érthető a megtakarítás?

bigpond 2014.04.13. 01:59:31

Engem egy dolog bosszantott a kommentek olvasasa elott ,hogy mi f@szeert nem lehetett beletenni meeg egy kamu IC-t vagy barmit, hogy tudomanyosnak hasson?? Igy barki aki kinyitja azonnal rajon , hogy ez atb@szas . Ez igy a pofatlansag teteje, teljesen idiotanak nezik ezek az embereket , vagy lehet jool latjak?? Aztan olvasom , hogy a gyarto olcson arulja, tehat nyilvan nem fer bele ez az extra koltseg , igy egy kicsit megnyugodtam.
Amugy mint mindig, itt is leiras szerint mukodik a keszulek, simitja a feszultseget. Nincs itt semmi atveres, kaar ,hogy ez nem eleg a fogyasztas csokkentesehez. :-((

gyugyó 2014.04.13. 07:06:55

Kicsit off de lehet,hogy nem. Ezek az üzemanyagrendszer tisztító adalékok érnek valamit?

intercord 2014.04.13. 07:31:45

Eddig a Spuri Bizonyult a legjobbnak, valamint az eredeti Prolong, Uj Passat dieselbe használtuk és mikor a szivattyú meghajtó hatszög tengely elkopott nem szakadt szét a Motor,mellesleg sok szakmai alapokat nélkülöző írás jelenik meg de jópofák.Ez a kütyü meg semmire nem való, privibe modok dieseleseknek jó tippet. intercord@gmail.com

HumanBear 2014.04.13. 07:43:51

Én már felmókoltam a mágneses molekulaátrendezőt a vízcsőre, meg van benn HHO generátor is. Most így már 0 a fogyasztásom. Ezt berakom mi lesz?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.04.13. 08:22:52

Valahogy sejtettem, hogy ez lesz benne :D
Azér gondolkodj el : mi lehet abban a kék ledben, ami 10 ezerbe kerül? :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.04.13. 08:38:43

@ColT: Mondd, te nem tudsz olvasni? Nem a LED a drága, hanem a közönséges elkónak álcázott fluxuskondenzátor.

Ha műszaki és (ál)tudományos analfabéta vagy, akkor ne okoskodj. :D

(Nehogy komolyan vedd a letolást!)

2014.04.13. 08:48:56

A számítások szerint valóban nem lehet nagyon spórolós a szerkezet, de a gyártók azért törekedtek valamire. A LED működtetéséhez nem kellene csak 1db ellenállás és már kész is az átverés! Ez pedig valóban egy hálózati szűrő, ami valóban működik zajos rendszerben.Nagyon sok fogyasztáscsökkentő anyagot és készüléket próbáltam már ki és mindegyiknek illik néhány ezer, tízezer km tesztfutást adni. A képek alapján elég valószínű, hogy ez egy nulla, de 1 tankolás után értékelni nem konzekvens.

citrix 2014.04.13. 08:59:45

Kedves András! A "kütyü" látszólag egy igen egyszerű elektromos/elektronikus szerkezet ami azt ígéri leendő tuljadonosának amit ő hallani szeretne:csökken a fogyasztás,halleluja.A kondenzátor vajon fluxuskondenzátor és a fékezési energiát magába sűrítve a jövő technikáját hozza el nekünk?Aligha,ez átverés a javából.A fogyasztás elsősorban az autó adottsága,másodsorban de nem kevésbé a vezető lábában van.

opel123 2014.04.13. 09:00:39

@bigpond: Ha bármikor véletlenül odakapcsoltál a TV2-s jósdára, ahol épp pénzmágiát osztottak, akkor láthattad mekkora felvevőpiaca van ennek a ketyerének. :-(

KTM 2014.04.13. 09:47:55

Sziasztok

Engem komolyan meglepett, hogy a LED-en kívűl bármi is volt benne. A legérmesebb várakozásomat is felülmúlta ez az elektronikai arzenal.
Azon gondolkodom, egy Tesla-ba dugva micsoda hatást érhetne el..... akár kihagyhatnák belőle az akku csomagot is, csak dugjon a másik szivargyújtóba egy AAA elemet..

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.04.13. 10:34:22

A fuelsharksaver ugyanolyan elven mukodik mint a keresztenyseg: a hit.

PS Na most ugye azt tudjatok hogy a szerkesztosegben mindenki aki latta szetszedve a sharkot annak vesznie kell ? A sharksaver szindikatus nem hagyja szo nelkul hogy felfedtetek a titkot. Eleteteket jobb ha valami kis szigeten toltitek le, tavol a vilag zajatol :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.04.13. 10:35:55

@HumanBear: nyilvanvalo hogy termelni fogja az uzemanyagot a kocsid. Ez napnal vilagosabb :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.04.13. 10:41:30

Az aprobetuben ott van: csak lejton hasznal, ha lekapcsolt motorral gurulsz. Ha 100km bol 50kmt gurulsz igy akkor MEGFELEZI A FOGYASZTAST, ami mar bizonyitott hivatalossan. ( rajta van az Orszagos Fogyasztascsokkentesi Tanacs pecsetje )

Netuddki. 2014.04.13. 11:08:59

Bezzeg basztátok a cikket módosítani!

Megírtam, hogy a fenti domén név egy panamai és NEM USA cég birtokában van. A szerver meg Hollandiában. Ezzel még talán lehetne is kezdeni valamit.
Legközelebb nem fárasztom magam. Bátok+!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.04.13. 11:33:49

@KTM: "Engem komolyan meglepett, hogy a LED-en kívűl bármi is volt benne."

Kell lennie, mert különben 12V-ra kapcsolva azonnal elfüstöl a LED. Viszont ehhez már egy soros ellenállás is elég lett volna, nem tudom, miért kell még 2 ellenállás és egy elkó.

másik oldalon 2014.04.13. 11:47:32

Tök jó hogy csak 2 héttel vagytok lemaradva. A vezess.hu-n ezt már kivesézték.

mtk001 2014.04.13. 11:55:57

A sok rosszindulatú ! Kérem, ez egy jó kis zavarszűrő !
Az, hogy mire lehet használni, az nem is fontos, mert egyszerűen szép. :-) :-) :-)

doominogame · http://www.doominogame.com 2014.04.13. 12:37:31

Nekem két bizonyítékom volt.
1. Opel Corsa Combo 1.7D. 440.000 km-rel adtam el, bontatlan, nem füstölő, -25-ben pöccre induló motorral.
2. Opel Omega 2.5TD, 285.000 km-rel adtam el, bontatlan, nem füstölő, -25-ben pöccre induló motorral.

Prolong ment beléjük minden második olajcserekor. És szigorúan melegítettem őket minden elindulás előtt. Én meg vagyok győzve.

]{udarauszkasz 2014.04.13. 14:17:10

sztem a CB radio tapcsatlakozasanal szurne a radiozajt.

szombi 2014.04.13. 14:28:11

Mikor fogtok foglalkozni a mágneses szarokkal? És lesz GVH vagy valami?

apr494 2014.04.13. 16:00:47

@doominogame:
Én a 30 éves 105-ös Skodán és az öreg négyütemű fűnyírón a Metabondot és a "Botond" motorolajat használtam és szépen életben lehetett tartani mindkettőt.
Úgy hogy megerősítem, van ami többet jelent a puszta hitnél.
Ez a kütyü azonban elég gyermetegnek tűnik.

OmegaMale 2014.04.13. 16:20:15

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "nem tudom, miért kell még 2 ellenállás és egy elkó."

Azért kell bele, hogy ne kezdjen azonnal világítani. Mert ha azonnal világítana, akkor okkal gyanakodhatnál, hogy tényleg csak egy LED van benne XD.

KeMa 2014.04.13. 16:44:13

Kamu!

25V-os az a kondi, nem is 16!

Majdnem bevettem!

:D :D :D :D

Gomulka Béla 2014.04.13. 19:43:32

Setét, álarcos ugynokok fogják ezentúl pokollá tenni a szerzo életét. Esetleg háborút indítanak ellenunk, mert amellett hogy fogysztáscsokkento lámpát hamisítunk, még tomegpusztító fegyverek felhalmozásába is fogtunk. Ez a vég!

csedársajt 2014.04.13. 20:11:14

@Glover: Na, azt a szétbontott motort kellet volna megvizsgálni, de nem szabad szemmel, hanem minden mérhető gépészeti és hightech anyagfizikai laborvizsgálattal, akár százezrekért, milliokért, hogy MITŐL csökkent az olajfogyasztás.

Már ha csökkent TÉNYLEG. Kétséges.

Mert azt, hogy magad nem szoktad becsapni, bocs, de nem hiszem el. Nem csak neked, senkinek, magamnak sem.

Én is be tudom csapni magamat, sőt mindannyian legelőbb és legjobban ÖNMAGUKAT csapjuk be.

Igy működik a világ.

A kedvenc megmondóemberem mondta a videoblogjában, hogy a 100++ ezres "high end" audiokábelek (kábel, semmi tudás, darab vezeték, nulla ohm!) "trükkje" az, hogyha megvetted 100ezerért, onnantol HALLOD a különbséget.
A haverod nem...egyik sem..és senki más..de te igen.

Gomulka Béla 2014.04.13. 21:41:37

@visszakettopadlogaz:

"A fuelsharksaver ugyanolyan elven mukodik mint a keresztenyseg: a hit."

Akkor itt is érvényes az Aquinói paradoxona: a Fuelsharksaver a hitben létezik, ezért ha bebizonyítanánk hogy mukodik, akkor tagadnánk a létét. Hát ezért nem fogyasztott kevesebbet a Papp kocsija!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.04.13. 22:04:35

@csedársajt:

"kábel, semmi tudás, darab vezeték, nulla ohm!"

Van műszaki alapja pl. az ezüstözött tömör hangkábelnek. A 10-20kHz körüli frekvenciákon (de igazából már jóval alatta is) igen jelentős a szkinhatás, vagyis hogy a váltóáram csak a vezető felületén képes haladni ill. kis mélységben tud behatolni. Minél nagyobb a frekvencia és minél jobb vezető a kábel anyaga, annál kisebb a behatolási mélység.

(Maga a szkinhatás olyannyira nem jelentéktelen, hogy az 50Hz-es villamos távvezetékeken is jelentkezik, mérhető veszteséget okozva. Nem véletlen, hogy nagy távolságokra egyre inkább tért hódít az egyenáramú átvitel, ami a konverziós veszteségekkel együtt is gazdaságosabb.)

A sodrott rézkábel alacsony frekvencián OK, de már hangfrekvencián sem annyira, mert a sok ér miatt csökken ugyan a szkinhatás, viszont megjelenik a vezeték induktivitása.

Anno a szép emlékű Hi-Fi Magazin idézett külföldi audiofil magazinokból olyan VAKteszteket, amelyeken kihallották a hangkábel hatását a hangképre. Persze kicsi volt a hatás, átlagos halandó nem is hallja meg, én sem. Szerintem az sem, akinek van pénze ilyen kábelre. :) De akinek jó füle van hozzá, az kihallhatja.

csedársajt 2014.04.13. 22:37:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Van műszaki alapja, hátpersze, megfelelő "mérésekkel" és "vizsgálatokkal" az is kimutatható lenne, hogyha éjfélkor keresztútnál kecskeszűr alatt 20 fokos szögben a földreköpnek, annak is van "hatása". "Vak"teszttel.

Persze azt nem hinné el senki, dehát a hifi magazint nyilván az olvassa, aki kiadta a 100++ ezret a csalóknak a kábelre,(++milliót 20% torzitású trafós csöves erősitőre, stb) tehát.

Hogy a hifi magazinnak mi volt az érdeke, az nyilvánvaló.

Ez olyan mint a bőrlátó fiu meg urigeller és múködj, a tévéjósok és az összes többi, csak van mellette egy konkrétabb mese, amit a kicsit okosabb közönség is elhisz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.04.13. 22:59:42

@csedársajt:

"megfelelő "mérésekkel" és "vizsgálatokkal"

A léegjobb műszer a fülünk, mert egy hangtechnikai eszköznél nem a kis torzítás, hanem a jó hangzás a cél. Nem minden torzítást hallunk egyformán zavarónak.

1) A HI-Fi Magazinnak semmi érdeke nem fűződött semmiféle kábelteszthez. Talán észrevetted, hogy nagybetűvel írtam, mivel egy konkrét magazinról írtam, amelynek ez volt a neve.

"dehát a hifi magazint nyilván az olvassa, aki kiadta a 100++ ezret a csalóknak a kábelre"

2) A HI-Fi Magazint éppen nem azok olvasták. Nem is tudod, mit fikázol. :( Keress rá a neten, torrentről letölthető az összes évfolyam egy CD-n.

"(++milliót 20% torzitású trafós csöves erősitőre, stb) tehát."

Max. 3-4% a torzítása egy csöves/kimenőtrafós erősítőnek, de inkább kevesebb. Na meg főleg az nem mindegy, harmonikus vagy IM-torzításról van-e szó. S a harmonikusnál sem mindegy, hogy a páros vagy a páratlan harmonikusok vannak túlsúlyban. Persze ehhez némi alapismeretekre van szükség, ezek híján csak fikázódni lehet, amit te is teszel.

3) Éppen olyasvalakitől nem vártam volna el a fizikai/elektronikai jelenségek, törvények semmibevételét, aki - amúgy nagyon helyesen - nem dől be az urigellereknek és tévéjósoknak.

McKinney 2014.04.14. 07:18:10

@doominogame: a rendszeres es tisztessegesen elvegzett karbantartas csodakra kepes. Csak az a baj hogy ez csak a vilag itteni felen szamit csodanak, jobb helyeken termeszetes.

Zsomboc 2014.04.14. 11:25:18

Nem őszinte a mosolyom, ha 1 hónappal korábban felboncoljátok ezt a csodát, akkor már leképeztem volna.
:-D

Ha esetleg szüksége van valakinek egy (antiszopacs cápa) eredeti magyar fogyasztás csökkentő termékre (az enyém nem szivargyújtós, hanem kábeles be plusz kispénzért lehet szivargyújtós is, sőt még villogó piros ledes is!) keressen fel.
A fogyasztást csökkentheti, több szépen világító-villogó ledekkel szerelem fel és amíg vezetés helyett abban gyönyörködsz, addig nem eszik annyit a verda mintha nem gyönyörködnél és kövér gázzal autóznál, SŐT így a kórházi ellátás számláit is csökkenti vagy akár meg is szünteti, valamint a kopás is csökken. :-D

És még jogdíj vagy szabadalmi vitába sem keveredek, mert továbbfejlesztettem az eredeti terméket.

A mi tuti és vitathatatlanul működik, (mindkét terméknél) az az ahogy ha mondjuk az autórádió áramkörére teszed a gyújtás levétele után kb 30 másodpercig szól a rádió!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.04.14. 12:38:04

Ugyanilyen elven működő fogyasztáscsökkentő egyébként már háztartások számára is megjelent, nemrég lehetett olvani róla. Azt egy eljzatba kell csak bedugni, kigyullad a LED és máris megkezdődik a drasztikus fogyasztáscsökkentés.

Pedig valamivel drágábban ugyan, de még kis költséggel lehet olyan eszközt is készíteni, amely valóban csökkenti a villanyóra által mért fogyasztást - persze nem a tényleges fogyasztást. Ráadásul nem kell manipulálni a villanyórát, nem kell megcsapolni a méretlen vezetéket, nem is a szomszéd áramát lopod, mégis jóval kevesebbet mér az órád. És még az áramszolgáltató sem köthet bele, ha netán megtalája. :)

KeMa 2014.04.14. 13:05:47

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Kikötöm a neon-armatúrákban az induktív teljesítmény-kompenzáló kondikat, és máris mást mér a villanyóra :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.04.14. 13:46:41

@KeMa: _Elméletileg_ nem szabadna mást mérnie, ui. a hagyományos villanyóra eleve csak a valós fogyasztást méri, a meddő teljesítményt nem. A két tekercs egyike a feszültséget, a másik az áramot méri, figyelembe véve a fézistolást. Tehát a cos fi romlása nem befolyásolhatja a mért fogyasztást.

De kipróbálni nem tudom, mert nálunk minden fénycső elektronikus előtéttel megy. Így jobb hatásfokkal működik a fénycső (pl. elmarad az induktív előtét vesztesége) és nem villog sem bekapcsoláskor, sem üzem közben.

KeMa 2014.04.14. 14:12:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Csak viccből írtam, természetesen. Ha az általam leírt módszerrel kevesebbet is forogna a villanyóra, kimutathatatlanul kicsi volna.

bpjotruska 2014.04.14. 18:37:40

@doominogame: Ez legfeljebb arra bizonyitek, hogy a Prolong nem art :-) Semmi sem zarja ki, hogy a ket motor pont olyan jo allapotban lett volna nelkule is ( ha melegitetted is oket, akkor gondolom odafigyeltel rajuk ). A Combo kis isuzu dizele rendkivul tartos motor, az Omega kenyesebb BMW-motorja meg nem igazan futott sokat, legalabbis szerintem 285 ezer nem sok egy dizelnek.

heati 2014.04.15. 11:21:48

@Mc Master: Ezek szerint a 650Ft-os üzemanyagár is jótékonyan hat(na) a fogyasztásra...

s.peter · http://www.telekgumiszerviz.hu/ 2014.04.17. 21:40:14

Remélem most mindenki forraszt magának párat, aztán negatív lesz a benzin fogyasztás :D
süti beállítások módosítása