Felgyújtotta a kertet, hogy nyerjen

  2013. november 13. - Stump András Címkék: audi pályázat eredményhirdetés hiéna a8 mohó fényfestés led lenser

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Egy gondolat a távol-keleti dizájntrendekről
2015-06-09 13:14:30

Ma reggel láttam egy fess Kia Opirust, és ez jutott róla eszembe: Miután kimerengtem magam, találtam az

Lada? BMW? Toyota? Jól megvannak egymással
2015-04-25 14:05:19

Amikor meglátod a hőerőművet, akkor kell figyelni, ott van jobbra a Brezova Gokartland. Nekünk még hajnal van

Olcsón vettem, drága lett
2015-03-15 07:27:33

Úgy ültem neki az első galantos posztomnak , hogy megírom a sztorit az autóvásárlás első pajzán

Lopni megy a Nissan
2015-03-04 18:48:48

Vissza kell szívnom, amit néhány hete, a GT-R LM Nismo, a.k.a. száguldó tacskó bemutatója után írtam a Nissan

Mindig vannak meglepetések, amikor idióta feladványainkra kreatív olvasóink még idiótább megfejtéseket küldenek. Most is lefagyott pár percre a szerkesztőségi levelezőlista, amikor körbeküldtem szavazásra a Led Lenser zseblámpáért tülekedő pályázatokat.

NegyesHatos

Azt hiszem, nem túlzás kijelenteni, hogy művészek vannak közöttetek. Nem hittem volna, hogy így lehet lámpával rajzolni kamera előtt. Ahogy a kommentek között is már látszott, Negyeshatos alkotása előtt mindenki leborult, és nálunk is ő nyerte a szavazást, övé a lámpa-makett-zacskó kombó.

gridder94

De a gridder94 rajza sem maradt le sokkal, mindannyian jót szórakoztunk rajta, ezért előtúrtam a fiókból még egy Audi-makettet, egy 2003-as A8-ast, amit eredetileg a karácsonyi hiénapartira tartogattam.

1eMpTy1

És még itt sincs vége a sornak, mert 1eMpTy1-nek a főszerkesztő felajánlott egy további Herpa-makettet az ötletért. Így megy ez nálunk, ha nem tudunk dönteni.

dieselrocket524

Hogy mindenki végignézegethesse, összeenyveztem egy galériát a pályázatokból, a képaláírásokba a beküldő kommentekkel, amiből néhány extra infó is kiderül. Személyes kedvencem egyébként régi ismerősünk, dieselrocket524, aki ezúttal is kitett magáért: piromán hajlamait kiélve úgy gondolta, a tűz a legjobb fény, úgyhogy a kertbe festett négy karikát valami éghető anyagból, és jól felgyújtotta. A beküldés időpontjából ítélve azért nem verte nagy dobra a dolgot, úgyhogy szerintem ne mutassák meg az asszonyának.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr775630393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Naezatutti?! 2013.11.13. 11:59:00

Gratulálok a dobogósoknak, sőt mindenkinek aki pályázott! :-)
Azért szerencsére van még elég őrült -elnézést, kreatív- figura az olvasok közt! Ráadásul még fel is vállalják! :-D
Azonban azt azért megjegyezném, hogy véleményem szerint nem szabadna egy lapon említeni a photoshop munkákat a valódi megmozdulást/"tevékenységet" mutató pályázatokkal...

Naezatutti?! 2013.11.13. 12:01:40

Ja, igen: azért egy picit sajnálom, hogy az Audi (és egyéb) autómodell gyűjteményem jelenleg nem tudott gyarapodni...
Mindegyik nyereménymodell 1/87-es?
Azonban tényleg Negyeshatos a no1!

Schütii 2013.11.13. 13:04:35

2.kép: Apa kocsit hajt. :D

Schütii 2013.11.13. 13:10:27

Az a röntgenfelvétel valami "tüdőtágulatos" csajról készült.

protézisesh 2013.11.13. 13:34:52

Az egyik kép alá oda van írva, hogy a hűtőrács kerete és a két lámpa alja 30. próbálkozásra jött össze. Ehhez képest az első képen látható R8 _minden_ vonala _hibátlan_
khm-khm... jó kép, de el nem hiszem, hogy valaki ilyent csinál akár 2-3-5 fotó összemontázsolásával. Ha meg még úgy is kezdi, hogy "nem hazudok" az eleve gyanús.

mindegy, a többin jól szórakoztam, de a nyertes kiválasztásával nagyon nem értek egyet.

Metál.lady666 2013.11.13. 17:17:08

Gratulálok a nyertesnek. Gondoltam, hogy nem nyerek, mivel soha semmit nem nyerek, de azért jó volt kicsit izgulni. :P

ixub 2013.11.13. 17:37:18

Grat. a nyertesnek, azért aki kitalálja, hogy az enyém, hogy készült kap egy virtuális pacsit :)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.11.13. 18:06:13

Fel kellett volna gyújtani a saját A8 ast azzal tuti nyeretm volna:-)

Ada 2013.11.13. 18:08:16

@Autó-motor doktor:
Köszönjük, hogy megosztottad velünk. Szerintem neked kellett volna megnyerni az Audi LEDes lámpát, hogy megvilágosodhassál. A leírt problémával ugyanis nem 17 éves korban kell foglalkozni...

Schütii 2013.11.13. 18:41:56

"Felgyújtotta a kertet, hogy nyerjen"

...és nem nyert.

zeugma 2013.11.13. 18:53:28

@protézisesh: Savanyú a szőlő? :-)
Nekem úgy tűnik, mintha az autó kinomtatott képe lenne a kamera mellé állítva, és azt próbálták volna szemből körberajzolni a lámpával. Nem hiszem, hogy sablon nélkül ilyent összehoz egy amatőr, még montázzsal sem. De nem volt benne a kiírásban, hogy nem szabad sablont használni, úgyhogy akkor is jogos a nyeremény.

dieselrocket524 2013.11.13. 19:15:09

Köszi szépen igyekszik az ember :)

Azért nem olyan egyszerű az,előbb ki kellett húzni a mintát spárgából, mert ha csak a földre locsolom, akkor semmit nem lehet látni belőle. Először én is úgy próbáltam, de így lett szép aztán egy kis benzint kiszippantani a fűnyíróból (rossz íze van:S )lelocsolni és ilyen szép lessz

Gratulálok a nyerteseknek, azóta én egyfolytában a fényrajzolás gyakorlom. Hadonászok a fényképező gép előtt mint az ijfu anakin a lézerkardal. :D
süti beállítások módosítása