A Golf, ami egy kicsit Bentley

  2012. április 01. - ZáchDani Címkék: bentley volkswagen bogár golf vr6

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A legjobb autós oldal a Facebookon
2015-05-04 18:06:23

2003.08 havi 1.9 pdtdi 131 le. VW Golf IV 1.400.000 ft Sportkivitel, kagylo ülések, 6gangos válltó, gyari

Megőrülök, annyira szép
2014-10-07 10:57:53

A világ legszomorúbb munkái sorozatunk újabb gyöngyszemei következnek. Aki kiállítási standot tervez

Ilyen könnyen még sosem nyertél
2014-09-30 15:10:44

Svájcban minden megtörténhet, ami az egyszeri magyar autóbuzinak csupán gyűrött újságpapírból

Ezt ne csináld, ha jön a mentő
2014-09-17 17:58:25

Megfigyelték, hogy az utóbbi időben sorra születnek az érdekes autós témák a szerkesztőség tövében?

Valaki megmagyarázhatná, miért éppen a Volkswagen az idei - és tartok tőle, minden - Tuning Show legnépszerűbb márkája, mert én komolyan nem értem. A német konszern autói olyannyira túlsúlyban voltak a többi gyártóhoz, vagy akár autóipari szempontból releváns országhoz képest, hogy ezen talán még a szervezők is meglepődtek. Francia autót például alig láttunk.

 

Aki alaposan végigjárta a két pavilonból álló showt, nyugtázhatta magában, hogy szinte bármekkora összegből el lehet kezdeni a Bogár, a Polo, vagy éppen a Golf egyik generációjának tuningját.

 

Megfigyelésünk szerint két motívum hódít most igazán. Az egyik a kalocsai minta, ezt egy Polo Classicon láttuk. A barna fényezésű autónak nem csak a felnijére, de a motorblokk műanyag takaróelemére is felkerültek a mostanában világsztárok ruháin látható minták. A különbség egyértelmű. Míg Nicole Kidmannek jól áll, addig a VW-n nagyon erőltetett a népi motívum.

 

A másik kihagyhatatlan alkatrész a VR6-os blokk. Ezt értjük is, hiszen bár komoly viták zajlanak ennek a motornak az erényeiről és gyengéiről, az kétségtelen, hogy a kilencvenes években sokan vágytak a kompakt karosszéria és a V6-os párosítására. 

 

A jó öreg, szűk hengerszögű motort szinte minden típusba be lehet tenni, talán csak a bogárhátasba nem. Ha ezen megvan, jöhet valami a Volkswagen-univerzum határáról. Hm... legyen mondjuk egy garnitúra Bentley-felni. Nem baj, ha kisebb, mint az eredeti, a kortárs Golfok kerékjáratát így is bőven kitölti. Hozzá még egy selyemhatású fényezés, és kész is a német kultautó. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr724352633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.01. 09:25:36

Hát, némelyik tényleg eléggé erőltetett. A barna Golfon pl. a felnin kívül mi a cult? :D

szloták · http://napiszlovak.blog.hu/ 2012.04.01. 09:30:58

12 kép duplán van a galériában

Gatinho 2012.04.01. 09:33:15

"Megfigyelésünk szerint két motívum hódít most igazán. Az egyik a kalocsai minta, ezt egy Polo Classicon láttuk."

Ott van ezeregy autó, egy (!) Polo Classicon meglátjátok a kalocsait, na ez aztán kurva nagy hódítás. :)))

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2012.04.01. 09:41:24

szerintem talán a VW átlagosnál is nagyobb szürkeségét próbálják ezek a mozgalmak kompenzálni, illetve egy idő után ez már csak hatványozódik, mint pl miért lesz fradista a legtöbb vidéki fiatal is.... mert mindenki az, ha nem az adott város csapatának szurkol, és így adja magát.

KaPé 2012.04.01. 09:48:15

Egyik rémesebb, mint a másik, de akinek ez a hobbija, annak gondolom tetszenek.

Zsolti888 2012.04.01. 10:07:29

Tegnap elnéztem a show-ra. A legszebb a fölújított Lada volt, eredeti állapotban. Még a Cult autók egész jól néztek ki, köszönhetően a többé-kevésbé eredeti karosszériának.
Nem sok idő kellett, hogy a műanyag szörnyeket megunjam. Végletekig eltorzított formák, hatalmas, nehéz kerekek. Useless!
Zavart, hogy többnek akarnak látszani, mint amik valójában. csillivilli külső és belső, fölöslegesen rááldozott milliók. Többszáz vattps hi-fi csakhogy elnyomja a 90 lovas 1.9 tdi kerregését.
És ugyan ez volt jellemző az emberekre is. Kigyúrt egoista kopaszok vagy divatmajmok, cicafiúk. Nem beszélve a festett kelbelekkel mászkáló nőkről. Persze, én is rájuk gerjedtem.
Felszínes, önbizalom hiányos idióták és nők, akik kurvákká degradálva önnönmagukat riszálták seggüket.
Fura, hogy nem is olyan régen a nők még egyenjogúságért és megbecsülésért harcoltak, aztán most, hogy ezt megkapták nem kell nekik. Kurvaként viselkednek a megbecsülés számukra meg a pénzzel egyenlő. Nyilván tisztelet a kivételnek.
Fura egy világot élünk...
Inkább átmentem a motorokhoz - holott nem tartozom a motorosok közé. Ott kellemes meglepetés ért. Normális hangerővel szóló zene, ízléses motor- és veteránautó-felhozatal. Aztán ott voltak a lányok... Félpucéron egyik sem mászkált. Visszafogott erotika jellemezte őket. Sokkal csábítóbbak voltak így, mintha topless mászkáltak volna. Még maga a közönség és normálisabb volt.
Nem tudom, lehet csak én öregszek(23) :)

Vismajor01 2012.04.01. 10:13:09

@Zsolti888: Engem már a tavalyi kiállításon is idegesített, hogy minden 4. standon nekem kellett megkérnem a pucér csajt, álljon arrébb, nem látom tőle az autót. Nem is értem a többi kant, én tuningshowra azért megyek, hogy motorcsodákat lássak és haljak, ha csöcsöket akarok nézni ott van a fél internet.

Abfangjaeger 2012.04.01. 10:16:14

Hát nem is tudom.
Talán nem ártott volna, ha a kevesebb néha több alapelvet tartják szem előtt. Volt kint sok VW. Nem ártott volna kevesebb, de ízléses. Egyszerűen gáz. A kalocsai mintás Polo belső színösszeállítása még rendben, de a kivitelezés...
Mintha az utolsó percben, gyorsan-gyorsan lapátolták össze. Hatalmas illesztési rések, ráncos bőr, erőteljes színellentétek a gyári műanyag elemekkel.
A nálam válasabb féktárcsáról nem is beszélve, ami elveszik a felni mögött.
Kíváncsi leszek még az öcsém által készített képekre is, hogy miről maradtam le. Az eddig látottak alapján semmiről (és ez nem csak ezekre az autókra vonatkozik).

w a s d 2012.04.01. 10:19:55

Szerintem azért van sok VW, mert:
- német hatás erős az autótuningban is itthon;
- eleve sok van belőle;
- gyárilag ízléses, nem túljátszott kinézetű autók;
- divat a VW.

Mondjuk az én ízlésemnek túl sok az a mennyiségű bunkó, aki VW- t választ, nem szívesen vállalnék velük közösséget.

huncsongor 2012.04.01. 10:20:34

fosvágen-t minek tunningolni? szarból nem lehet várat építeni

lackosor6 2012.04.01. 10:24:10

Én a magam részéről sosem pazarolnék el pl. egy II-es GTI-t ilyesmire, ezeket az autókat már rég az utókornak kéne rakosgatni! A VR6-ról és általában a motorcserékről meg annyit, hogy mióta valami rohadék kitalálta a törvényt (kib@szást), hogy csak a típuskönyvnek megfelelő motorblokk lehet a kocsidban, azóta ez is halott dolog...

Zsolti888: Egyetértek! Vidéken legalább ilyen szar a helyzet, ha nem rosszabb! Esténként tele a parkoló az 1.4-es, 1.6-os ültetett, sötétített fosokkal, mellettük ott feszít a komplexusos, városban előzős nyomi gazdájuk és a tapitelefonon faszbúkoznak... Semmi bajom velük, csinálják! Csak az akaszt ki, amikor lefikáznak, mert a 28 éves golfom-nél arra törekszem, hogy minél inkább gyári hangulatú/állapotú legyen!

bedo911017 2012.04.01. 10:42:31

Nekem semmi bajom sincs a VW-ekkel, az ízlésesen megépített sleeperek kifejezetten tetszenek. A VW Derby pedig az egyik kedvenc autóm... A baráti társaságunkban elég erős a VW-es vonal bár inkább az eredeti állapot megtartása a jellemző... :D Ennek ellenére én Fiatot hajtok, de nem mondanék nemet egy Golfra, MK1-MK2 Polora Jettára sem....

DrSzoke 2012.04.01. 10:58:17

@bedo911017: A miert pont kerdesekre annyit tennek hozza,tapasztalatbol:halal jo veluk foglalkozni,mert:
a VW nem cserelgeti hetenkent a hengerfejeket a motorjain mint pl sok japan meg francia.1-2 furat idebb vagy odebb,tok ugyanolyan hengerfej de mas a szivooldal mint a tobbin,tokugyanaz a fotengely 2 kulon csavarkiosztassal a lendkerek felol mint a micsu es meg sorolhatnam.Durvan 2000-ig a hengerek szamatol fuggetlenul hasznaltak nehany furatot es lokethosszt,szana szet lehet varialni a motorjaikat,dugattyuk,hajtokarok,hengerfejek ide-oda.Futomu-fek ugyszinten,nem az van mint totojaeknal,hogy 5 even belul a korollahoz vagy 10 fele feltengelyt gyartottak ugyanahoz a kocsihoz.Azonkivul sok van beloluk mivel nepszeruek,ertelemszeruen ebbol kifolyolag relativ olcson beszerezheto barmi es nem kell a holdra menni erte.Kell meg erv?

DrSzoke 2012.04.01. 11:05:59

Ja,ezzel egyutt lila felniket nem tennek az ezust automra,de meg csak kalocsai mintat sem.Sot,a lambo stilusu ajtoknak sem sok ertelmet latom.Az a szinte full gyari zold egyes viszont nagyon bejott.

Gyarló Hintaló 2012.04.01. 11:47:04

Évekig dolgoztam a hazai tuning kiállításokon meg a legtöbb hazai autós rendezvényen. Nagyrészt évről évre ugyanazok a verdák vannak kiállítva itt is, ráadásul amit nem szeretek, hogy nagy részük le van kordonozva, se lefotózni se körbejárni nem tudod. Azóta volt szerencsém pár külföldi rendezvényen megfordulnom és igen erős a kontraszt ezzel a rendezvénnyel szemeben.

Írjátok itt páran milyen a tipikus 18-23 éves mai vw "tuner".
Igazatok van részben, vw-m van de mégse tudom magam egy kasztba képzelni a fentebb körbeírt arcokkal, nem is lessz asszem mostanában megültetve a kocsim, mert közlekednem kell vele, és tudjátok mennyire szarok az utak mindenfele. Ha tehetném inkább tartanék egy rendes hoodride-ot.

Z. Dani elég soványak lettek ezek a beszámolók csókoltatlak.

Rocko- 2012.04.01. 11:55:45

@w a s d: "Mondjuk az én ízlésemnek túl sok az a mennyiségű bunkó, aki VW- t választ, nem szívesen vállalnék velük közösséget."
meg BMW-s, meg Audis, meg Mercedeses, meg Suzukis, ja, és a Tofaş Kartalosokat se hagyjuk ki.
egy bunkó autón kívül is bunkó, szóval tök mindegy miben ül.
(nem, nincsen VW-m.)

Dr. GGG77 2012.04.01. 12:14:54

Nos, ezek közül a zöld I-es az egyedüli érdekes, a többi bazári, visszataszító giccstömeg.

ommm 2012.04.01. 12:24:11

VW a legjobb Legó, azért szeretik annyian, nincs is ezzel semmi baj, sőt!

Zsolti888 2012.04.01. 12:27:13

@Vismajor01:

Bizony! :D Sőt, most az egyik pavilonban erotika kiállítás volt. Talán onnan kóboroltak át a csajok. :)

Zsolti888 2012.04.01. 12:31:23

Tudjátok, eleve nem értem a tuning mivoltjának lényegét. ttól, hogy beleölök egy valag pénzt még nem lesz belőle jobb autó, legfeljebb szebb - az egyén ízlését tekintve.
Ott a 4.7 millás Suzukis példája. 4.7 Misiből már veszek egy Porsche 911-et és hol van ahhoz képest egy Swift?
Abból a pénzből, amit rááldoznak, vehetnek egy olyan autót, ami tényleg olyan, mint amilyet a sajátjukból ki akarnak hozni.
A tuning a szubjektív véleményem szerint azonos a parasztvakítással.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.04.01. 12:35:19

Nemet autora nemet motimuvot.
Sauerkraut, bockwurst, krigli sor.

w a s d 2012.04.01. 12:36:57

@Rocko-: Bonyolultabb ez annál. Az Audinál, BMW- nél, Mercedesnél egyszerűbben elérhető, a Suzukinál nem sokkal drágább, viszont sokkal "rajabb", meg kifejezetten divatos is egy VW- t birtokolni. Így az a bunkó, akinek nincs elég a 3 prémiumra, de Suzukival mégsem járhat, mert ő egy fasza csávó, az könnyen a VW- nél fog kikötni, így nagyobb létszámú embertömeg selejtes része választhat VW- t.

Dr. Robin Masters 2012.04.01. 12:37:55

A barna Golf alatt vajon hogyan fordul a kerék? :-)

SwedishRunner 2012.04.01. 12:38:07

Mindig mondtam én, hogy a népautósokkal nagy a baj! Más is ígyvéli úgylátom!:P Azért azt tuningolja a sok majom, mert ahhoz van rakat tuningalkatrész, a lúter júzer, nem fog legyártani/legyártatni/ meg faragni. Legyen mennél könyebb...

Rocko- 2012.04.01. 13:10:23

@w a s d: "Az Audinál, BMW- nél, Mercedesnél egyszerűbben elérhető, a Suzukinál nem sokkal drágáb"
he?
egy büdös tapló akkor is büdös tapló ha kocsiban ül és akkor is ha nem. ha VW-be ül akkor bunkó, ha suzukiban, akkor nem?
baromság!

LGL 2012.04.01. 13:12:04

Szerintem, tök egyszerű miért tuningolják a VW-t. Eleve nagyobb a presztízse mint az átlag autóknak, ráadásul sok korábbi illetve jelenlegi típusa kultikus az autó szeretők körében. A letisztult, időtálló formák sokkal jobb tuning alapot nyújtanak, mint az olyan márkák típusai akik mindig az éppen hódító divatirányzat után futottak.

Rocko- 2012.04.01. 13:22:03

@Zsolti888: ez így, ebben a formában nem igaz.

tiramiska 2012.04.01. 13:43:42

A VW.... erősen túl van értékelve-minden szempontból. Nem baj, mindenkinek meg van a maga hülyesége. Nekem is! :)

Minden a matekon múlik 2012.04.01. 13:55:50

@lackosor6: Azt elvárod hogy a te golfod ne szólják le, de te ugyanúgy lehúzod az övükét. Nyomod itt a sztereotípiákat. Fogalmad nincs miről szól a tuning.

Minden a matekon múlik 2012.04.01. 14:04:16

@Zsolti888: Igen, valóban nem érted. De azért kimész egy tuning show-ra. Azt ki érti?

GTPeti 2012.04.01. 14:20:17

Bentley-felni egy Golfon... Ezt nehéz fokozni... de azért lehet: egy lila Bentley-felnivel.

A fekete Kettes még rendben is lenne, csak a lambo-doors-ot hagyta volna el. A zöld Egyes is egész jó így elölről.

TurboRudi 2012.04.01. 15:39:53

nincs egy se, ami kéne ezek közül.

samot 2012.04.01. 15:45:42

A GOLF I-es gyàri tuningal az ott van(zöld)!A többi gusztustalan jelenség!

MarcoABF · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=13913 2012.04.01. 15:46:39

Miért a VE, mert érzés, szív és lélek abban van a legtöbb!!! Ez ilyen egyszerű...

Marco Tdi - VWCS

losonczielvtárs 2012.04.01. 16:15:22

Az első generációs VW Golf, Passat, Scirocco a hetvenes évekből mind olasz formaterv Giugiaro mestertől. :) Walter De Silva 99-től az övék. Tavaly óta pedig már az Italdesign is a VW-hez tartozik. Ezért néznek ki olyan jól a VW-k. :)

dzolee 2012.04.01. 16:36:08

A fényképek alapján kizárólag a zöld 1-es Golf jöhetne de nagyon!!!! Nekem is volt egy ,de ilyen állapotban überfasza lenne!

Blogerovac 2012.04.01. 16:40:35

A képeket nézve azt gondolnám, hogy a tuning arról szól, hogyan csináljunk valami elfogadhatóból igazán szart :)

dzolee 2012.04.01. 16:45:36

@Dr. Robin Masters: Az a kerék sehogy nem fordul!Tök jó lehet lepadkázni az ilyet!

pecacucc 2012.04.01. 16:48:21

Hát ezek még így is rusnyák... izlésficam...

brob 2012.04.01. 16:59:08

A képeket látva nekem még mindig úgytűnik, hogy nagyon sok embernek aki tuningol, fingja sincs az ízléses tuningról. Ezek a Bentley felnik meg annyira ocsmányak, hogy arra nincs szó, Tesco-dísztárcsa szintű legalább. A Zöld és a fekete 1-es golf ott van a szeren viszont.

Nick Leeson 2012.04.01. 18:17:47

Szerintem baromi röhejes ez az ültetés, ami az utolsó golfon van.
Persze, tudom hogy menő, de pont úgy néz ki mintha az egész futómű be lenne szakadva...
Tök gáz.

MarcoABF · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=13913 2012.04.01. 18:57:05

@brob: Sztem az ízlésről és a különböző stílusokról, irányzatokról inkább Neked nincsen fogalmad. Igazán kíváncsi lennék, hogy valaki aki a Bentley felniket fikázza vajon milyen autó tulajdonosa, kérlek ossz meg velünk egy képet az ennél sokkal jobb tökéletesebb és kifogástalanabb autódról, én legalábbis nagyon kíváncsi vagyok, h mi van emögött a fene nagy száj mögött, de sejtem.....

stevieboy 2012.04.01. 19:44:25

Az igazán szép,és eredeti gyári VW Eos kabrió a 20collos tükörfény-króm felnikkel jó példa volt az ízléses tuningra.:)
Csak a zene volt abban a pavilonban,néhol bántóan hangos!

Zsolti888 2012.04.01. 20:11:40

@Minden a matekon múlik:
Volt, ami tetszett. Porschek, a C.U.L.T. autók, a veteránok.
Egyébként megígértem az egyik barátomnak, hogy elmegyek vele, hát ezért. Addig meg úgy sem tudom meg, hogy milyen, amíg nem látom :P :)

Zsolti888 2012.04.01. 20:15:49

@Rocko-:
Jó persze, mindenkinek mások a nézetei...

Zsolti888 2012.04.01. 20:16:58

@stevieboy:
Tényleg az volt a zene... Nem tudtam a haverommal szót váltani.

Rocko- 2012.04.01. 20:17:42

@Zsolti888: nem nézet kérdése.
az optikai tuning optikai tuning.
az autó tulajdonságainak javítása egy másik dolog. ott rengeteg csodát lehet művelni. jobban kanyarodik a kocsi vagy gyorsabb lesz.
minden nézőpont szerint.

Zsolti888 2012.04.01. 20:29:27

@Rocko-:
Akkor úgy fogalmazok, hogy tuning és ez magába foglal mindent, na. :)
Az ízléses optikai tuningot szeretem is. Kis ültetés, picivel nagyobb felni - mert a mi utainkra nem ajánlatos a peres gumi, sajna :S Mondom, a CULT autók java tetszett.

rolls 2012.04.01. 20:34:43

Üdv!
Ezzel most nem tudok mit kezdeni, -ne haragudjatok!

Nekem, ha autó, akkor Totalcar!!!

Csak ennyi kellett volna előtte:

MICHELISZ:
WTCC Valencia- Warm up/Élő Eurosport 2.
Ma 09:30 - 10:00 WTCC Valencia- 1. futam/Élő Eurosport 1.
Ma 14:15 - 15:15 WTCC Valencia- 2. futam/Élő Eurosport 1.
Ma 17:00 - 18:00
Inside WTCC Eurosport 1.
Kedd 23:00-tól

Ennyi meg utána:
Michelisz egy 4. és egy 7. hellyel zárt ValenciábanMichelisz Norbert a 7. helyen végzett a túraautó-világbajnokság valenciai állomásának első futamán. Csapattársa, Wéber Gábor a 17. lett. A második versenyt utóbbi már a felvezető körben feladta, Michelisz viszont végül negyedik lett.

Esetleg egy ilyen:
www.blikk.hu/blikk_sport/galamb-matricat-kapott-michelisz-2084771

Vagy valami.

Bonyolult???

És akkor van helyette, hogy Michelisz egy (FUTÓMŰPROBLÉMÁS !!!!) : )) Volvo Laplandert tesztel, meg egész hétvégén fényképezzük és fikázzuk a Tuning Show hoszteszlányait. Meg heti merítés.

És akkor antiszociális-e vagyok?

Ha autó akkor Totalcar??? - frankón??
(ne haragudjatok, meg még én kérek elnézést...)

Rocko- 2012.04.01. 20:36:06

@Zsolti888: Akkor úgy fogalmazok...

Zsolti888 2012.04.01. 20:44:05

@Rocko-:
Néztem a hozzászólásaidat. Az autó és a gazdája között érdekes összefüggés van. Hallottunk már bunkó BMW-sről, sportautó ficsúrról, extravagáns Citroenesről.
Az egyén mindig mindig a tulajdonságaihoz mérten választ autót magának. Vagy fordítva... egy autó is képes a személyiség átformálásara. Mondjuk egy hydropneumatikus Citroen még az idegbeteget is képes megnyugtatni.

Rocko- 2012.04.01. 20:48:01

@Zsolti888: "Az autó és a gazdája között érdekes összefüggés van."
kvázi annyi, hogy megveszi.
"Az egyén mindig mindig a tulajdonságaihoz mérten választ autót magának."
azt hittem péztárca alapján. de gondolom egy kőbányai paraszt, aki fellök tescoban az utolsó SÖR márkájú sörért és az arcodba büfög, az nyilván _autóboltban_ egy BMW kap, csak mert bunkó.

egyszer hallottam egy tisztes úriemberről, aki Mercedest akart venni, de sajnos kidobták a szlonból, mert túl rendes volt.

w a s d 2012.04.01. 20:52:21

@Rocko-: Vannak olyan igen visszataszító természetű emberek, akik Suzukiba nem ülnének be (nem ez teszi őket visszataszítóvá, ez csak egy jellemzőjük), és a tömegmodellek közül kb. a VW az egyetlen (mert az ugye már majdnem prémium megítélését tekintve sokaknál), amit eléggé színvonalasnak tartanak az adott egyedek. Emiatt ők a VW- be fognak legnagyobb számban beülni.

Zsolti888 2012.04.01. 20:54:58

@Rocko-:
Bocs, de troll nyelven beszélek.

Rocko- 2012.04.01. 20:56:01

@w a s d: ezen túl életük végéig csak és kizárólag VW-ben fognak ülni, kölcsönautó is az lesz, ha bérel, az is.
értem.

www.youtube.com/watch?v=35TbGjt-weA

rolls 2012.04.01. 20:57:44

Üdv!
Ezzel most nem tudok mit kezdeni, -ne haragudjatok!

Nekem, ha autó, akkor Totalcar!!!

Csak ennyi kellett volna előtte:

MICHELISZ:
WTCC Valencia- Warm up/Élő Eurosport 2.
Ma 09:30 - 10:00 WTCC Valencia- 1. futam/Élő Eurosport 1.
Ma 14:15 - 15:15 WTCC Valencia- 2. futam/Élő Eurosport 1.
Ma 17:00 - 18:00
Inside WTCC Eurosport 1.
Kedd 23:00-tól

Ennyi meg utána:
Michelisz egy 4. és egy 7. hellyel zárt ValenciábanMichelisz Norbert a 7. helyen végzett a túraautó-világbajnokság valenciai állomásának első futamán. Csapattársa, Wéber Gábor a 17. lett. A második versenyt utóbbi már a felvezető körben feladta, Michelisz viszont végül negyedik lett.

Esetleg egy ilyen:
www.blikk.hu/blikk_sport/galamb-matricat-kapott-michelisz-2084771

Vagy valami.

Bonyolult???

És akkor van helyette, hogy Michelisz egy (FUTÓMŰPROBLÉMÁS !!!!) : )) Volvo Laplandert tesztel, meg egész hétvégén fényképezzük és fikázzuk a Tuning Show hoszteszlányait. Meg heti merítés.

És akkor antiszociális-e vagyok?

Ha autó akkor Totalcar??? - frankón??
(ne haragudjatok, meg még én kérek elnézést...)

Rocko- 2012.04.01. 20:57:45

@Zsolti888: látom.
beszélgess w a s d-vel. jó szórakozást, én kiléptem.
mert nekem fáj a butaság. úgy látom másnak nem.

rolls 2012.04.01. 20:58:57

@Rocko-:

Nekem meg ez fáj!!! : ))

Üdv!
Ezzel most nem tudok mit kezdeni, -ne haragudjatok!

Nekem, ha autó, akkor Totalcar!!!

Csak ennyi kellett volna előtte:

MICHELISZ:
WTCC Valencia- Warm up/Élő Eurosport 2.
Ma 09:30 - 10:00 WTCC Valencia- 1. futam/Élő Eurosport 1.
Ma 14:15 - 15:15 WTCC Valencia- 2. futam/Élő Eurosport 1.
Ma 17:00 - 18:00
Inside WTCC Eurosport 1.
Kedd 23:00-tól

Ennyi meg utána:
Michelisz egy 4. és egy 7. hellyel zárt ValenciábanMichelisz Norbert a 7. helyen végzett a túraautó-világbajnokság valenciai állomásának első futamán. Csapattársa, Wéber Gábor a 17. lett. A második versenyt utóbbi már a felvezető körben feladta, Michelisz viszont végül negyedik lett.

Esetleg egy ilyen:
www.blikk.hu/blikk_sport/galamb-matricat-kapott-michelisz-2084771

Vagy valami.

Bonyolult???

És akkor van helyette, hogy Michelisz egy (FUTÓMŰPROBLÉMÁS !!!!) : )) Volvo Laplandert tesztel, meg egész hétvégén fényképezzük és fikázzuk a Tuning Show hoszteszlányait. Meg heti merítés.

És akkor antiszociális-e vagyok?

Ha autó akkor Totalcar??? - frankón??
(ne haragudjatok, meg még én kérek elnézést...)

Zsolti888 2012.04.01. 21:06:31

Ugyan már... Jó éjt! :)

brob 2012.04.01. 21:26:37

@MarcoMB: több dologban is tévedsz, de rámutattál, hogy rosszul fogalmaztam, kell némi kiigazítás.

Tehát a galériában látható rózsaszín Bentley-emblémás felnire értettem, hogy bazári( az arany színű se igazán ok, de az még emészthetőbb). Hozzáteszem, ez a felni számomra egy Bentley-n is ugyanúgy ízléstelen lenne. Ezt egyébként nem irigységből mondom, egyik autó sem kéne a képeken látható formában( a zöld és fekete Golf-ot kivéve).

1. tévedésed: nem beszéltem irányzatokról. persze, ha van olyan irányzat, hogy "rakjunk ronda bentley felnit az egyébként szép autónkra" akkor igen, lefikáztam azt is.

2. tévedésed: Nem az autót fikáztam, hanem a felnit(főleg, hogy az ezüst golfról pl nincsenek belső képek, meg amúgy is). Ennélfogva max arra lehetsz kíváncsi, milyen felni tulajdonosa vagyok, de hogy nehogy álmatlan éjszakáid legyenek elárulom, könyűfém :)

3. tévedés: mivel nem ismerlek, ha odajönnél egy ilyennel és kifejezetten az én véleményemre lennél kíváncsi(amit egyébként csodálnék), szemtől szemben elmondanám, hogy Teszkós, és hogy ocsmány.

A hozzászólásodból nekem az jön le, hogy nálad a kirakat a lényeg, és a parasztvakítás, nem az esztétika. Gondolom, akkor neked bejön a kalocsai mintás felni is, hiszen az meg Porsche. Erről az egészről(mármint a vakításról)meg valamiért eszembejut a Fieroból gányolt Ferrarik sora.....

Amúgy ha kalocsai-s autónál(Polo?) az alapötlet szerintem jó, csak kellett volna egy grafikához és színekhez konyító ember, és akkor ütős lett volna.

kriszu89 2012.04.01. 21:32:39

Hú itt kapunk Vw-sek hideget meleget! Nem tudom miért nem cult a barna IV-es minden gyári rajta vagy max a konszernből való erről szól a cult vagy nem? de mielőtt beszólsz nézz utána!
Azt sem értem h miért bunkó egy VW-s? egy 2004 es magyar swift amibe ha belülsz elkap a hányinger 1,7 milla kb semmi nincs benne ezért a pénzért csak női tulajos:D és megkímélt? pfff van benne multikormány meg hifi meg beszarsz úgy csörög ha belemész egy kátyúba, 1,2 milla körül kapsz egy fapados korollát -2. ig generációból és a magyar tulajok igényessége miatt ha megomlik benne vmi 70 ezer ft! van egy 98as golfom 900 ezerért amire kb alig költöttem 2 év alatt fillér hozzá minden egy japánhoz képest! 14 évesen kényelmesebb mint egy új megane akkor miért ne VW?? De ízlések és pofonok? az hogy terítéken van minden tuning alkatrész? Az meg lehet h könnyű beszerezni mert tényleg van minden és csak legózni kell de ezért miért a VW-s társadalom a felelős? A cégek annak gyártanak aki veszi a cuccaikat!
aki pedig 911-est vesz 4,7 milláért az meg érdemli mert annyiért csak trágyát kapsz:S:D
Jóéjt

w a s d 2012.04.01. 21:40:47

@Rocko-: Nem örökké, csak amíg olyan az egyes gyártók megítélése, mint most.
A kölcsönautó meg egy eléggé más dolog, mint amikor valaki a nevére vesz egy autót. "Kicsivel" azt hiszem, kevesebb szerepe van az érzelmeknek, meg hogy mit akar az ember kifelé kommunikálni.

norbsta 2012.04.01. 21:41:56

Rocco , kvazi annyi hoz megveszi ??? Te besavanyodott egy főtroll vagy, autót minden penisszel rendelkező ember érzelmek alapján vesz! Hol itt a gond ?

MarcoABF · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=13913 2012.04.01. 22:36:38

@brob:
Nagyon nem érted. Azért nincsen a világon semmiben itt igazad, mert az ízlés egy olyan dolog amiről nem lehet vitatkozni, és igen létezik olyan stílus, h kit "milyenebb" felnit tenni az autójára. Mert ez is, hogy minden más ezen az oldalon az autó szeretetéről szól... És ezek szerint Te nem szereted az autókat eléggé. Nekem is, igen, ilyen szép nagy "csicsás" felni vab a kocsimon, mert ez tetszik, csak mellette van majd 300 ló is (gyári 115, eredeti motor), fék futómű, belső, zene.... amikkel több 1000 órát foglalkoztam már saját magam közgazdász létemre.

Ez a baj itt...ezek az autók európai szintű versenyeken és találkozókon megállják a helyüket, sőt az élvonalba tartoznak (Wörtherseen-ha ez mond vmit- többször lett már "Car of the day" magyar autó), és erre inkább büszkének kellene lenni, vagy ha nem tetszik akkor csendben maradni

Szép estét!

Merida001 2012.04.01. 23:30:04

Hiába utáljátok Őket, attól még szubkultúrává nőtte ki magát a "VW konszern - tuningolása", mint "jelenség"..és ez tőletek és tőlem függetlenül így van...

www.youtube.com/watch?v=N5n2bbuySzo&feature=related

xenuka 2012.04.01. 23:41:04

nem értem

Koenigsegg ccx, Aston Martin, 2011-es Nissan GT-R, Lamborghini Diablo, Murcielago, Gallardo, 1981-es BMW 635 M USA verzió, 2012-es Manhart BMW-k, Subaru Impreza 2,5 milliós futóművel, Toyota Supra Mark 1 Biturbo, jobbnál jobb festésű és bőrözésű gépek...
kint gymkhana V12-es 600-as bálna Mercivel!!!
jó kaja
bent fülig érő szájjal fényképezhető, ultra kedves és bombasztikus szerelésű hostess csajok

HOGY A FASZBA SIKERÜLT EZT A RAKÁS FOSNYI FAUVÉ-T IDE AZ INDEX CÍMLAPRA TOLNI?

KI FIZET NEKTEK EZÉRT? Gondoloma a Ford vagy a BMW nem.

lackosor6 2012.04.01. 23:46:56

@Minden a matekon múlik: A tunning a motorsportról kéne, hogy szóljon nem az általam említett menőzős olcsó-jánoskákról!

vitya25i 2012.04.02. 00:06:07

@xenuka: ott a pont! annyi, de annyi jó téma lett volna, erre kapunk egy 10 fauvéból álló galériát. Hát köszi. Még jó, hogy kimentem, volt élőben azért bőven látnivaló.
(topchoppolt El Nino is megérne egy cikket, beszéltem az emberrel, 2 van ilyen, a párja szerepelt a Halálfutamban statisztaként)

brob 2012.04.02. 00:59:00

@MarcoMB: Figyi, lehet hogy én nemértem, TE viszont igen. Légyszíves nézd meg, hogy hány komment szól arról, hogy "apám milyen faszák ezek a rózsaszín felnik ezen az ezüst golfon!", és mennyi szól arról, hogy ebben a kombinációban a büdös életben nem raknák fel. (Bár most, hogy ezt kiírtam, biztos megszaporodnak a dícsérő jellegő példák:)

Negharagudj, de nemfogok térdreesni minden "tuning" autó előtt, hogy mekkora király, főleg, ha szerintem ronda. De szerintem te is voltál úgy, hogy megláttál egy verdát, és az villant be, hogy ez mi a sz**... max nem mondtad ki.

Wörthersee-t jó hogy mondod. Azokat a járágnyokat érdemes nézegetni, sok ízlésesen felépített autót lehet látni, értem ezalatt a jó szín- és felniválasztást, külső-belső kialakítást. Van persze pár elborult, de a nagy átlag tényleg ottvan. Az, hogy ilyen mezőnyben magyar építés megállja a helyét, az tényleg büszkeségre adhat okot. Kétlem, hogy pont ez a Golf lett volna díjnyertes, dehát tévedni emberi dolog.

De egyébként meg hagyjuk, semmi értelme azon vitatkozni, hogy neked az tetszik, nekem meg más, ez messzire vezet:). Azonban ha van valami online cucc az autód építéséről, dobhatnál egy linket magánban ha gondolod, érdekelnének a részletek....

siriuswhite 2012.04.02. 01:26:06

VR motort majd akkor istenítem, amint a sok elvakult Volkswagenes észhez tér, és belátja, hogy az ötlet és a szabadalom Lancia :)

Időtálló formatervről beszélni egy VW esetében több mint vicc! A többi gyártó fut az aktuális divat után... ? hogymondod??
A VW fut a divat után (rejtett hátsó kilincs, index a tükörben, ledes lámpa unsw)

Ötlettelen, félénk gyártó! Az iskola szürkeegere!

- Szerzet - 2012.04.02. 04:52:50

A "bogárhátas" meg gondolom egy ló.

w a s d 2012.04.02. 07:32:13

@siriuswhite:
"Időtálló formatervről beszélni egy VW esetében több mint vicc! A többi gyártó fut az aktuális divat után... ? hogymondod??
A VW fut a divat után (rejtett hátsó kilincs, index a tükörben, ledes lámpa unsw)"

Melyik VW- nek van gyárilag rejtett hátsó kilincse? Az index a tükörben meg inkább azután kezdett mindenhova felkerülni (legalábbis az Európában árult kocsikra), hogy a Golfra azt tettek a gyárban.
A formaterv meg pont azért lehet időtálló, amiért unalmasnak nevezik sokan. Amiért nincsenek olyan dolgaik, mint az előző Mégane kacsasegge. (Mondjuk sose gondoltam volna, de pl. a 206 formája annak ellenére, hogy nem számított ilyen visszafogottnak, mint a VW- é, nem öregedett meg annyira, mint amennyire az egyedi formatervek meg tudnak néha.)

MarcoABF · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=13913 2012.04.02. 09:49:16

@brob:

Sztem is hagyjuk, nem a nem szeretésével, nem tetszéssel van a baj, hanem a teljesen elhatároltsággal és leszólással. Igen is ilyen stílus van. Most van. Lehet, h később nem lesz. Mindig van ilyen, régen ilyen volt a csavart küszöb, amin ma már minden jó ízlésű ember nevet, az agyba főbe air brush a motorháztetőn, a Fuchschwantz a Manta antennán, divat ami elmúlt, de akkor jó volt, és sokan szerették csinálták, a színes felni is ilyen és ezt az is tudja aki felteszi.

Ahogy mondtam az ízlésről nem lehet vitatkozni, itt a baj csak az volt,h egyből jön a sok szájhuszár (nem pont Te) és fikázza az egészet, meg miért ezeket a szar VW-ket mutatják meg mi a jó ebben, amikor itt az autó iránti szeretetet/szerelmet kell nézni és a kitartás, bele fektetett munkát.

Ment egy üzenet is ha gondolod nézd meg.

Marco

kriszu89 2012.04.02. 12:22:56

Igazából akinek nem tetszik a sok vw akkor ne nézze szerintem nem vagyunk bunkók mert fauvénk van, mint mindehol itt is vannak parasztok de hol nincsenek?! Ha nem jön be a subkultúra ami a vw-t övezi az itteni szájkarate helyett álljatok neki és csináljatok mást van még 100 meg 100 típus márka amit úgyanúgy istenít valaki csak lusta ahhoz hogy klubbolással foglalkozzon egyszerűbb ki menni a tuning showra és utána szarrá fikázni mindent ami ott van pedig minden kiállított autóban több munka van mint amit a nézők valaha is gondolnának!

MrTinkertrain 2012.04.02. 13:08:34

Ez már olyan unalmas, ki a bunkó, ki nem. A helyes hozzáállás: mindenki bunkó, függetlenül attól, milyen autóban ül, ha nem én vagyok:))
Mellesleg hol van egyéniség ma már az autókban? Mitől egyénibb egy mai Citroen mint egy mai Audi? Van 3-4 nagy konszern és azok közül választhatsz. A kis gyárak kimúlnak szép sorjában: Rover, Saab, már a Renault is inog, Angliában már csak a Mégane kapható. A PSA GM lesz, a Lancia Chrysler és az Alfára is nehéz idők járnak. A Volvo (mondjuk az se túl egyéni cég) most nősült a Geelyvel de máris szarban találta magát.

Javítsatok ha tévedek...

benkoo 2012.04.02. 15:38:26

Elég baj az szerintem, hogy egy ''tuning'' Golf mellé beáll az ember egy más márkába tartozó, de 100-szor igényesebb, szebb autóval akkor is a Golfot nézik meg.. Mert nem a munkát látják az emberek, és nem tűnik fel, hogy ez a Golf ugyan az mint két sorral arrébb, csak más színű.

Fülesmaci 2012.04.03. 06:33:23

Remélem találunk még itt képeket más autókról is.
A szerkesztő uraknak ajánlanám referencia gyanánt a Duen.hu idevágó fotósorozatát.Csakhogy legyen változatos.

TSiga · http://alfaamore.hu 2012.04.03. 15:39:34

Veszel egy 1-es golfot bagóért és kapsz hozzá mindent, csak fel kell csavarozni. Ezen mi a tuning???
Amúgy a golf akkor is csak egy golf...
Valaki írta, hogy a ronda autókhoz lehet kapni sok kaszni cuccot, a széphez nem.

TSiga · http://alfaamore.hu 2012.04.03. 15:47:16

@siriuswhite: A vw lehet, hogy jó lego, de a csapból is az folyik: haver: Lancia Dedra 1.9JTD, meg Fiat Tempra kombi Dedra műszerfallal, Alfa 155 orral, Dedra 2.0 16V motorral. Inkább ezek...

Rolee83 2012.04.04. 22:44:27

Ha valakinek ezt el kell magyarázni már régen rossz! Soha nem fogja megérteni! Valaki vagy érzi vagy nem!
Francia autó?! Pffff, talán mert egy fos mind...

vftsforever 2012.04.05. 21:22:34

Aki nem érti, hogy miért VW tuning, az menjen egy jó állapotú 2es golfal, és mutassa meg hogy mi jobb annál 500alatt.

MrKiraly 2012.04.07. 02:25:01

Sztem, 1 tuning show eppen az adott kor izleset es aranyait mutatja. Teny hogy abszolut VW uralom latszik a standokon, de ez tokeletesen tukrozi a piacot. Ha nem kellene a nepnek, akkor nem lenne ilyen eros a hatter ipar sem. Ilyen egyszeu ez. A piac tokeletesen megmutatja hogy mi az igeny, es azt probalja kiszolgalni. Sok embernek most ez tetszik, lehet par ev mulva Japanok lesznek tuleroben...
süti beállítások módosítása