Hogy miért? Nem is tudom, kicsit azért gyanús... (katt a többiért!)
Ezt a Suzukit inkább ne vedd meg...
Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég
Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal
A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy
Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.02.01. 19:14:54
Összetörtem egyszer (vaddisznó elütése, karcolás nélkül megúszta mind a 4 ember, aki az autóban ült). Az már GTK volt.
Aztán összetörtem még egyszer, 2 évre rá - akkor 60-nal csattantam. Karcolás nélkül megúsztam. Még nagyobb GTK.
Az autó azóta is megy, köszöni szépen, rendbe lett rakva.
Never 2012.02.01. 19:21:22
Aki viszont azt mondja, hogy "újszerű", tipp-topp gépet ad el, aztán valójában rommá volt törve, nos, az egyszerű csaló, olyan, mint aki az áruházban hamis bankkártyával fizet, vagy aki a nyugdíjasoknak eladja a hatszázezres inframágneses fluxuskondenzátoros gyógytakarót.
Nancsi 2012.02.01. 19:35:27
Schütii 2012.02.01. 19:39:40
prérikutya 2012.02.01. 19:52:30
Két elem összefogásánál a ponthegesztés, vagy a folyamatos "összevarrás" a biztonságosabb?
Mert ugye előzőt a gyárban csinálják, a másikat a törés utáni javításnál.
lomtengerkapitány 2012.02.01. 19:53:03
TK: TOTÁLKÁR AZ AZ ANNYIRA SÉRÜLT, HOGY NEM JAVÍTHATÓ EZÉRT A PIACI ÉRTÉKBŐL KIVONÓDIK A MARADVÁNYÉRTÉK.
GTK: GAZDASÁGI TOTÁLKÁR AZ AZ AZ AUTÓN MEGSÉRÜL 1 AZ AZ EGY DARAB BEJÁRATI AJTÓ! AZ AJTÓ UJ AVULTATOTT ÉRTÉKE MEGHALADJA AZ AUTÓ ÉRTÉKÉNEK %-OS RÉSZÉT! A GTK-OS AUTÓ BONTOTT KIJÁRATI AJTÓVAL UGYAN OLYAN HIBÁTLAN AUTÓKÉNT FOG UJJÁSZÜLETNI :)
prérikutya 2012.02.01. 19:55:55
lomtengerkapitány 2012.02.01. 20:03:53
lomtengerkapitány 2012.02.01. 20:05:11
TomT 2012.02.01. 20:15:05
lomtengerkapitány 2012.02.01. 20:21:09
Rocso Cafe 2012.02.01. 20:22:37
A végén kiderült, hogy egy a cégcsoporton belül már forgalomba helyezett autó, ami megsérült egy balesetben. Kikalapálták, lenullázták az órát, majd új forgalmival eladták mint új autó. Erről az apróságról elfelejtették értesíteni a vevőt.
fokfel 2012.02.01. 20:25:26
CoIie 2012.02.01. 20:25:42
tempi 2012.02.01. 20:29:13
zsoci 2012.02.01. 20:32:03
A felmérőn miért van a jobb oldal is sérülten jelöleve, mikor az nem sérült ? A motor sérültet sem értem igazán, bár nem látszik, de nem tünik sérültnek.
CoIie 2012.02.01. 20:32:19
DrSzoke 2012.02.01. 20:56:31
sabbath 2012.02.01. 21:00:10
Suttora 2012.02.01. 21:09:13
MaCS_70 2012.02.01. 21:11:47
Halihó!
A jóhiszemű vevő büntetőjogilag nem felelős.
A Btk. alapelve ugyanis az, hogy a tényállásokat szándékos elkövetés esetén büntetik -- a gondatlan elkövetésnek mindig szerepelnie kell az adott cselekmény leírásánál. Ergo mivel nincs ott, hogy a gondatlan elkövetés is büntetendő, a jóhiszemű vevő nem követi el a cselekményt, mivel az csak szándékosság esetén valósul meg.
Üdv: MaCS
CoIie 2012.02.01. 21:13:01
MaCS_70 2012.02.01. 21:13:06
Ez voltaképpen most is kötelező -- csak éppen kicsit körmönfontabban van megfogalmazva.
Üdv: MaCS
Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2012.02.01. 21:16:46
Suttora 2012.02.01. 21:19:23
remélemeztbeveszi 2012.02.01. 21:23:54
Polly-pudli-pötty 2012.02.01. 21:24:21
Merthogy egy sima lámpás ráfutásnál is látszólag nagyon csúnyán meg tud törni az eleje olyan autónak ahol foglalkoztak a gyalogosvédelemmel. Régi lebont,új elemek felcsavaroz.
Talán a hirdetésben sem kellene hazudozni,vagyis elhallgatni dolgokat ha nem mindenki az évszázad bizniszére vágyna autóvásárlásnál,természetesen bagóért.
Merthogy ha megemlíti valaki,hogy igen megtörtünk,de minden javítva lett normálisan,akkor kíváncsi lennék mennyiért és mikor lehetne túladni rajta.
CoIie 2012.02.01. 21:36:30
Suttora 2012.02.01. 21:38:25
ommm 2012.02.01. 21:39:24
AzHofi 2012.02.01. 21:41:21
Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2012.02.01. 21:47:56
Nancsi 2012.02.01. 21:49:31
__TG 2012.02.01. 22:00:35
Gazdasági total kár előfordul hogy az autó teljesen üzemképes, forgalomban használható, csak úgy nyomták pl. a jobb hátulját hogy oldalelemet kell cserélni, és fenéklemezt meg lökhárítót. Legyen ez egy felső kategóriás 10 éves autó.
Tehát a javítás összege meghaladja a gazdaságosság határát (nagyon drága rendbe hozni).
Viszont a gazdája vállalja a veszteséget, és kicserélteti a hátsó fenéklemezt, lökhárítót, kikalapáltatja a jobb seggét, akkor mért kéne automatikusan kivonni forgalomból?
Sok okos netbuzi (Shütti) azt sem tudja mi a GTK, akkor mit okoskodik? Mért lenne a biztosító tulajdona az autó GTK esetén (valaki ezt is kommentelte)?
Hogy tovább okosodj: A biztosító felméri az autó törés előtti és utáni értékét, és a különbséget kifizeti. Ezzel arra céloz, hogy a maradvány értéken add el, a biztosítós pénzt tedd hozzá, és végy egy olyat mint volt.
__TG 2012.02.01. 22:02:23
__TG 2012.02.01. 22:04:32
Suttora 2012.02.01. 22:06:21
Tizenkettő 2012.02.01. 22:10:46
bertrollnok 2012.02.01. 22:11:06
indapass90210 2012.02.01. 22:13:53
Sőt, nem is fog az ember arcába durranni véletlenül, mert kompletten hiányzik az autóból! A kontrollámpa meg nem zavar, mert elvágták a vezetékét.
ave 2012.02.01. 22:43:27
Olimpiat is nyert mar olyan, akinek elotte eltort a laba...
Megcsinaltak rendesen, manapsag minden kukacos autovasarlo retegvastagsagmerovel jarkal autot venni, akit meg nem erdekel, annak mi baja lehet abbol, hogy egyszer ujraepitettek?
AdmiralRobert 2012.02.01. 23:27:07
K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2012.02.01. 23:36:40
Pepejoe 2012.02.01. 23:41:00
Az az autó új korában is csak max. a negyedét érné annak, mint amennyit most rákarcoltak.
danixxx 2012.02.01. 23:45:58
Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2012.02.02. 00:12:27
Nancsi 2012.02.02. 06:14:29
speed2006 · https://picasaweb.google.com/figlar2006 2012.02.02. 07:09:10
Never 2012.02.02. 07:19:38
A teljes átvizsgálás persze kötelező, az autó ha rendben van akkor rendben van. A tk viszont nálam már a kockázatviselési hajlandóságot meghaladná - nekem így nyugodt a lelkem.
Never 2012.02.02. 07:21:48
Szemétség ilyen autót mint "újszerű"-t hirdetni. Nem kötelező a GTK-s autót megvenni és helyrehozni. Az ilyen biza csalás. A szemét fajtából. Ha mindenki ezt csinálja, akkor mindenki szemét csaló.
DrX 2012.02.02. 09:14:44
www.youtube.com/watch?v=yjxM9chAe1k
Peter__Blau 2012.02.02. 09:20:48
dr. Ringlósztár 2012.02.02. 09:26:59
De, bevallottam, és tanulmányaim során a helyesírás fejlesztésére is nagyobb hangsúlyt helyeztem nálad.
mrjake · http://mrjake.org 2012.02.02. 09:27:53
mrjake · http://mrjake.org 2012.02.02. 09:57:29
www.hasznaltauto.hu/auto/suzuki/grand_vitara/suzuki_grand_vitara_1.9_ddis_jlx-a-5397693
Kísérteties, bár valószínűleg két külön autó, ami ugyanúgy tört...
ostvan2 2012.02.02. 10:03:57
Ebből következik, hogy a kézzel áthegesztett karosszéria- és alvázelemek (általában) erősebbek, mint a gyáriak. Ezért fontos, hogy a légzsák rendben legyen a javított gépen, mert annak a gyűrődése keményebb lesz. Elméletileg, amit a gyakorlatban nem biztos, hogy észre lehet venni. A korrózióvédelem témában megint kérdéses, hogy a gyári a jobb, vagy a kisüzemi. Ez utóbbi lehet jobb (ha gondos a mester - lásd Csikós írásait) és lehet sokkal rosszabb, ha eladásra dolgoznak (költséghatékonyan).
Következtetésem: Az élethez szerencse is kell, különösen a használtautó vásárlásnál.
Der_rosarote_Panther 2012.02.02. 10:04:54
Dr_utcai_arcos 2012.02.02. 10:14:09
Tomchy 2012.02.02. 11:47:29
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2012.02.02. 12:01:47
"Ebből következik, hogy a kézzel áthegesztett karosszéria- és alvázelemek (általában) erősebbek, mint a gyáriak."
Ha peched van es tenyleg erosebbre sikerult, akkor benyomodik utkozeskor az utasterbe es az nyarsal fel.
www.youtube.com/watch?v=yjxM9chAe1k
Peetee 2012.02.02. 12:03:53
Neked egy üres kólásüveget sem adnék el, mert még abba is belekötnél, hogy a matricát gyárilag -0,3fokkal ferdítették a a vízszinteshez képest, szóval ha eladásra kínálnék neked 1 törésmentes autót, akkor a végén még nekem kellene fizetnem neked, amiért hajlandó vagy elhajtani vele.
Csak az ilyen emberektől mentesen meg engem a jóisten az életben...
Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2012.02.02. 12:08:25
isssti 2012.02.02. 12:53:26
Nos: Golfplusom van, kb. 110ezerig semmi komoly költség nem volt rajta olajszervizeken kívül. Majd 120e-nél jött komplett vezérlés, majd kuplung szett, szilentek, féktárcsák(+betét). Most a lengéscsillapítók köszöntek be 140egypárezernél.(Eddig bő extra fél millát költöttem rá, amióta 120e-t betöltötte!)
Akkor miről beszélünk?! Bizony az átlagember nagyon is nem hülye: tudja, hogy a sokat futott kocsikra sokat kell költeni. És ne jöjjünk azzal az érvvel, hogy egy 200e-t futotton ezeket már mind kicserélték - majd pont azért fogja eladni!!?
hummel8 2012.02.02. 13:11:08
Az Ok, hogy a 200 K feletti autokra nyilvan költeni kell, de mint latod mar a 100 ezret futottakra is...
Az uj autora nyilvan nem, de ott kifizeted jo par evre elöre a különbözetet, csak nem olyan latvanyos, mert nem kell alkalmankent belenyuni a penztarcaba.. csak eygszer, de akkor joooo melyen :-))
Ha 20e km / evet feltetlezünk, akkor a tied 5 evet ment hibamentesen, most költöttel ra felmilliot.. OK, biztos fajdalmas.
De Ha hibamentes ujba akartal volna atszallni, mennyit lkellet volna radobni a cserere ? 3 milliot ? 3,5-et ? Abbol azert eleg sokaig lehet költögetni 1-200 ezrenkent...
A magyar ember baja inkabb az, hogy ha 2-est lat a kiometerszamlalon, akkor rögtön infarktust kap. igenis ha egy auto technikailag meg kap minden törödest, nem kell felni az öregebbtöl sem... (mondjuk ez a legujabb technikara nem feltetlenül igaz, a mai aktualis autok nem nagyon lesznek hosszueletüek, ld meg halalig feltöltött TDI, TFSI etc) A mi egyik csaladi autonk egy öreg A4 TDI, most 600e-rel az orajaban.. ha 100e-kent azzal a kifigassal, hoyg ne romoljon el, lecsereltük volna ujra, akkor eddig kb 15 Milliot buktunk volna az ertekveszetesen... szerintem a javitasokkal böven 2 Millio alatt vagyunk.. akkor miert s baj a sokat futott auto ?
isssti 2012.02.02. 13:28:49
A 200ezres futású autókról meg azt mondom: igazad van, ha rendesen gondozva volt, talán nem kell félni tőle - de találni ilyet egyáltalán? Mert amit a sok nepper behoz eladásra, az mind széthajtott-visszatekert, ámde kiglancolt romhalmaz.
Még az merült fel bennem, hogy egy mai modern autó 200e.km és mondjuk 10 év után (tegyük fel gondosan karbantartott), valóban nem ad aggodalomra okot? Mennyit bírnak a mai tartóelemek, biztonsági alapcuccok, elektronika stb..
Bennem még így is bujkál a kisördög: megvehető-e egyáltalán egy 200+-t futott verda...
kewcheg 2012.02.02. 15:04:27
A roncson nincsenek fellépők, más (nem gyári) az alukerék, és JLX-A felszereltségű, tehát nincs benne ESP, tempomat.
az épet már JLX-El felszereltségűnek hirdetik,(bár a belsjéről készült fotókat nem tudtam megnézni sajnos) de ilyenformán benne van az ESP a tempomat és esetleg a bőrkárpit is.Plusz ott az oldalán a fellépő,meg gyáriak a kerekei, a Suzuki kiegészítők árait ismerve ez a két tétel még legalább 300k huf-fal dob a helyreállítás költségein, egyszerűen nem éri meg.vagy aezek a dolgok is bcs.-ből származnak, mindenesetre megérne egy jó kis házkutatást....
Don Marcus Hibiscus 2012.02.02. 15:21:56
Egérfogó 2012.02.02. 17:30:18
FEKI 2012.02.02. 21:24:56
forgómorgó 2012.02.02. 23:43:51
forgómorgó 2012.02.03. 00:09:25
webnazi 2012.02.03. 06:04:37
A kocsim nemrég volt műszaki vizsgán, ám a szervízben úgy megoldották a felkészítését, hogy még a kerekeket se vették le! (fékdobok, betétek szemrevételezése, féktisztítás, stb.) Onnan láttam mindezt, hogy a dísztárcsát rögzítő műanyag kötözők (amiket azért tettem rá, hogy nehezebb legyen lelopni avagy útközben sose essen le magától) teljesen sértetlenek maradtak.
A GTK-ról meg csak annyit, volt nekem egy Suzukim, amibe belémjött egy kamion. A biztosító egyből totálkárra vette és akart érte adni X forintot, hogy vehessek rajta egy hasonlót.
Na persze, csak hát azért a pénzért (avultatás, valami nemzetközi használtautós ár-indexálás meg minden más egyéb beleszámolva) legfeljebb egy jobb biciklit kaptam volna.
Nem egyeztem bele és követeltem a teljes javítását! Aztán találtam hozzá egy normális szervízt, ahol valóban szépen megcsinálták. Volt benne oszlopcsere, teljes oldal csere - sárvédők, ajtók, gépháztető, - alaplemez egyengetés meg miegymás, fényezés, etcetera. Tényleg olyan lett, mintha új lenne.
Amikor eladtam (egy hivatalos autókereskedő a cserébe beszámította), ott biza az állapotfelmérésnél néztek festékréteg vastagságot meg miegymást.
A nagyjavításokat észre sem vették, de hogy oldalt-hátul már egyszer zúzva volt (én meg arról nem tudtam, mikor megvettem) azt kiszúrták, mert túl vastagon volt rajta a gittelés.
Szóval ez van, a GTK elnevezésű fogalom valójában csak a biztosítóknál létezik, ám ha nagyon erőltetik akkor egyáltalán nem kötelező elfogadni! Nem fognak belerokkanni, ha sokat kell költeniük egy totálkárra, mert biztosítótársaság soha nem hal éhen! Nálam a kamionostól a kötelezőjével 5 év alatt csaknem annyit beszedtek, mint volt az a károm ellenértéke. Teherautóknál ugyanis nincsen bónus-malus rendszer, csakis a maximum!
Valentino Gallo 2012.02.03. 09:53:00
kombusz 2012.02.03. 10:18:32
webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:IHx6w9SGO1MJ:www.hasznaltauto.hu/auto/suzuki/grand_vitara/suzuki_grand_vitara_1.9_ddis_jlx-a-5442303+www.hasznaltauto.hu/auto/suzuki/grand_vitara/suzuki_grand_vitara_1.9_ddis_jlx-a-5442303&cd=1&hl=hu&ct=clnk&gl=hu&client=firefox-a
kombusz 2012.02.03. 10:59:41
és hogy rendbe lett hozva az auto amugy 2millát költött rá állitolag ö karoszszériás ö csinálta meg ezzel foglalkozik hogy törött autokat vesz meg most is vagy 4 törött autoja van neki.
ja és csak az elsö hátso lökháritot,hütöket,sárvédöt motorháztetöt kellett cserélni meg belül a légzsákokat és minden gyári alkatrészböl lett megcsinálva.
ja és ez egy biztositási csalás volt részben mert nem volt ennyi baja az autonak csak rálett irva minél több dolog hogy minél többet fizessen a biztosito.
a motornak fütomünek meg az önhordo kasztninak semmi baja nem volt szerinte.
mondjuk csak hebegett habogott értelmes mondatot nem tudott rendesen elmondani :)
szerinte ez egy jo auto volt mert karbantartva volt meg garázsban állt amugy az meg aproság hogy ennyire össze volt törve. :D
és mi vagyunk a gyagyásak nem is értünk semmihez hülyeségeket beszélünk :)))
2fast2furious 2012.02.03. 11:36:11
Nem védeni akarom a tulajt, de abban szerintem simán igaza lehet, hogy biztosítási csalás a dolog, én is találkoztam már rengeteg olyan esettel, ahol a tulajnak van ismerőse a biztosítónál és egész enyhén törött autókat vesznek totálkárosra, sőt olyat is láttam már, hogy a baleset után még törnek az autón, hogy minél nagyobb legyen a kár, egyszerűbb ha a biztosító fizet, aztán pedig vesz a tulaj új autót, nem foglalkozik a javítással. A képek alapján pedig akkora sérülése nincs az autónak, hogy bontani kellene miatta, ha hibátlan bontott alkatrészekből tisztességesen megcsinálják az autót, majdnem egy szintre lehet hozni más hasonló sérülésmentes autókkal és egy esetleges későbbi baleset során sem lesz belőle semmi gond.
kombusz 2012.02.03. 12:03:56
igen tudod csak ezzel az a baj hogy azt sosem mondaná el neked hogy ennyire sérült volt.
mert tegyük hozá jopár elem meg a hátulja elég csunyán törve volt és még ott van amiket nem is látunk.
törött autokba a légzsákot ritkán potolják.
és az árában sem látszik meg ez hogy annyi sérülés volt rajta márpedig ennyiért árulják a többit is ebböl a fajta autobol amit sérülésmentesnek hirdetnek.
elbontani nem mondtam én se hogy kéne de szinte csak a jobb oldala épp az autonak a többi törött.
arrol nem is beszélve elismerte hogy ö ezzel foglalkozik hogy törött autokat vesz meg és javit.
na tudod itt kezdödnek a gondok ugyanis ezeken a minél olcsobb javitás a cél aminél nagyobb haszon érdekében.
és itt jön a képbe hogy ezeket nem fogják sosem tisztességesen megjavitani.
egy szintre sosem fogod hozni a sérülésmentes autokkal mert ezen jocskán meggyengültek dolgok.
és mivel azt mondta uj alkatrészekböl gyáribol lett(na persze) megcsinálva mert csak az van hozzá(ami hazugság mert van jopár alkatrészböl nem gyári is ehhez az autohoz viszont ott is egy motorháztetö 80ezer ft) abbol meg sosem fogja ennnyiböl kihozni a javitás.
nézd meg a képeken csak elöl mi ment el:hütök,lökhárito,lámpák,sárvédök,homlokfal stb.
oldala a bal oldal kompletten csere uj ajtok ehhez tuti 200ezer darabja gyáriban a hátulja megvan rogyva bal hátul a tetö meg nem is látszik valoszinü ott is elment.
hátul lökhárito,hátulja futomüben elöl hátul ennél az állapotnál biztos többminden elment az sem filléres dolog.
belül légzsákok.és akkor még a motornál a hirdetö állitása ellenére kitudja mi gond lett.felnik cserélve lettek mintmár emlitették plusz a fellőpö is van ezen már ez sem 5ft-os tétel.
és mindez ugyanannyiért árulni mint a többit amit sérülémentesnek hirdetnek a pofátlanság csucsa.
ja és ugye 3évesen a kilométer sem 55ezer volt benne mikor összetörték ezt is elimerte a mostani tulaj.
na akkor miröl is beszélünk?
kitudja mennyi van benne és még törött is volt.
corpus alienum 2012.02.03. 14:54:59
Epercsibe 2012.02.05. 14:59:24
Mivel a kormányműve is elment, ezért az azt tartó híd is. Valószínűleg mindent ami "talán még jó" visszaraktak bele és éppen ezért olyan is. A mai futóművek nem állíthatóak (kivéve a kormányösszekötőnél). A geometriát a bekötési pontok helye és a lengőkarok gyártási pontossága szavatolja. Ha az alváz csavarodott, tört, semmi sem garantálja, hogy a bekötési pontok így a futómű geometriája jó lesz. Folytassam ?
Epercsibe 2012.02.05. 15:03:57
Epercsibe 2012.02.05. 15:32:38
Viszont, 150.000-200.000 valós km között már féktárcsát, szilenteket, kuplungot, lengéscsillapítókat, lambda szondát, kipufogó dobokat cserélni kell. Az elektronika kontakthibákat nem km, hanem korral csinál, általában 8-10 év körül kezdődik (hangfalak nem szólnak, légzsák visszajelző, bármi más). Majd kb 12-15 éves kor körül lép színre az erős rozsdásodás és az összes gumi elem málása (pl vízcsövek).
Mindezek miatt sokszor jobb vétel egy 3-5 éves autó (esetleg enyhén törött is ha olcsó), hiába amortizálódik sokat, mint egy 6-10 éves, amire költeni kell így a végén ugyan annyi és jobb mint egy 10 év feletti, ami kevésbé üzembiztos (vízcső, önindító, főtengely jeladó, generátor, stb elszállhat).
isssti 2012.02.05. 17:29:56
Hiába nyomják újabban szinte minden fórumon az ellentétes propagandát az ún. "szakértők" - nyilván érdekeltek az ilyen romhalmazok honi eladásában...
etwas kultur muss sein 2012.02.06. 01:13:14
Persze ahhoz, hogy ez működjön, nagyon megfontoltan kell használt autót venni, de ha valakinek csak 10-15 éves kocsira van pénze, az ne is akarjon felelőtlenül kapkodni.
AnyátoknakPalánot 2012.02.06. 15:21:06
nitro1 2012.02.07. 20:06:40
forgómorgó 2012.03.11. 14:25:04
(Ne haragudj, nem tudtam megfejteni a kódolt üzenetedet, talán annyi mentségem lehet, hogy nem vagyok egy mai gyerek...)
Egyéves Önkéntes 2012.03.24. 08:22:07
autobahnvignette 2012.03.24. 14:47:54
ha ez az auto nem lopott alapokra epult, akkor semmi.. ilyen szepen es aprolekosan kereskedo nem "ujit fel" roncsot, szerintem! miert is venne uj fellépőt rá, ugyis megveszik ha nincs az rajta, nem hozza vissza az arat..
corpus alienum 2012.03.24. 19:48:46
Én egyszerűen nem bízom a törött autókban - persze itt nem arra gondolok, hogy meghúzták a lökhárítót, menjen a bontóba. Nem hiszek abban, hogy egy autó másodszorra is ugyanúgy visel el egy ugyanakkora ütést, mint első alkalommal, akárhogyan is javították ki. Pláne ebben a szép országban.
autobahnvignette 2012.03.24. 19:52:47
a Fifth Gear angol autos musorban volt egy teszt, egy markaszervizben javitott torott focust es egy toresmentest egymasnak kuldtek szembol.. nos, alatamasztjak azt, amit irsz, a tokeletesen kijavitott de torott, 2,5x jobban osszetort, ha jol emlekszem!
papa33 2012.05.01. 14:31:34
Nem kell átverni, meg magyarázni GTK meg TK.
Mikor vesszük tudomásul, az autó olyan mint bármely használati tárgy
legyen pl porszívó, TV, akármi: 2-4 évesen talán lehet érte kérni valamit, tizenévesen bagó. És nem érdekes egyik esetben sem, hogy a nap 24 órájában nézték vagy hétvégén 1-2 órát.
De ugye a horpadt porszívót, repedt dobozó TV-t nem vesszük meg, még ha meg is van ragasztva, akkor sem.
Nem jó az az új tulajnak, de a használtat vevőnek ez a realitás.
Az utolsó 100 komment: