TC Drag: Kikapott a BMW a Trabanttól

  2011. szeptember 19. - Stump András Címkék: bmw totalcar gyorsulás bandi tököl tc drag

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Egy gondolat a távol-keleti dizájntrendekről
2015-06-09 13:14:30

Ma reggel láttam egy fess Kia Opirust, és ez jutott róla eszembe: Miután kimerengtem magam, találtam az

Lada? BMW? Toyota? Jól megvannak egymással
2015-04-25 14:05:19

Amikor meglátod a hőerőművet, akkor kell figyelni, ott van jobbra a Brezova Gokartland. Nekünk még hajnal van

Olcsón vettem, drága lett
2015-03-15 07:27:33

Úgy ültem neki az első galantos posztomnak , hogy megírom a sztorit az autóvásárlás első pajzán

Lopni megy a Nissan
2015-03-04 18:48:48

Vissza kell szívnom, amit néhány hete, a GT-R LM Nismo, a.k.a. száguldó tacskó bemutatója után írtam a Nissan

Ki akartam takarni a ronda spulnit a hátsó tengelyen, de Fenyő Balázs nem engedte

Óvatosan csúsztatom a kuplungot, amikor kigyullad az első fehér lámpa. A másodiknál kell megállni: két fénysorompó figyeli, hogy azonos pozícióból induljon a verseny. Ekkor kezd csiklandozni az adrenalin, most már csak óráknak tűnő másodpercek kérdése, hogy mikor lehet leugrani a kuplungról. Ilyenkor még én is elvesztem a türelmem, gyulladjon már ki az a nyamvadt sárga.


De Winkler még be sem állt a fel-felhorkanó Cougarral. Oszlásnak indulnak az idegeim. Teljesen ki fognak hűlni a gumik, pedig szegény 02-est kicsit bántani kellett, hogy lerajzolja a fánkot a reptér aszfaltjára. Végre megjelent a vajszínű orr a látómezőm perifériáján. Nem nézek át, nehogy Winkler meglássa, mennyire ráfeszültem a Detroit-München meccsre.

A rajt még jól sikerült

Egy gyors pillantás még a műszerekre: nem túl meleg még az olaj, sem a víz, egyesben vagyunk. A sárga után nyolc tizeddel jön a zöld - amennyire lelassul ilyenkor az idő, elég felvenni a négyezer körüli fordulatot a sárgánál, hogy nagyjából a nyomatékcsúcsról induljunk, és már jöhet is a rajt.

Csúnyán rövid a BMW egyese, nem is kellene teli gázt nyomnom, mert a kis kerekekkel végig elforog. De az agyonnyúzott sperr még valahogy megfogja, én meg nem bírom ki, hogy ne padlózzam. A kettes a legjobb fokozat ezekkel az áttételekkel, ott még nem jön ki az 1,8-as erőhiánya, szépen el tudok nyúlni a még mindig egyesben bőgő Cougartól. Majd egy autóhosszt sikerül rávernem, de már el is fogyott a második.

Innentől vicsorgok. Összeszorított foggal húzom a kormányt, hogy jobban tudjam nyomni a gázt, de már a fülem mellett szívja a levegőköbmétereket a V8, hármasban pedig csak búg kannahangon a sokat látott négyhengeresem, nem tol igazán.

Tizenöt év után is minden percet élvezek benne

Félkuplunggal tépem hátra a váltókart, és mivel úgysem tudok már mit tenni, átnézek a képbe beúszó Winklerre. Persze, neki végig csak nyomni kellett, de látom rajta, örülne, ha pár méterrel messzebb lenne még a 402 méter végét jelző bója. Végül nem elég hosszú a pingpongasztalnyi motorháztető, én szakítom át először a fotocellát. Yeah.

Hülye sport a gyorsulási verseny, én tényleg így gondolom, bármit is mond Sipos úr. Még szerencse, hogy mi nem űzünk belőle sportot, csak kimentünk mókázni egyet a reptérre. Mint egy óvodáscsoport a játszótéren, eltologattuk a játékautókat. Néha kicsit hergeltük a másikat persze, de az is csak a hangulat kedvéért volt. A dragstripre kiállni ettől függetlenül megcibálja kicsit az idegeket - amikor az irdatlan hosszú aszfaltcsík vége a remegő levegőben elhomályosodik, akkor fogja csak fel az agy, nem lesz ez olyan rövid menet, amilyennek kívülről tűnik.

Hálásan takar a sekély mélységélesség

Ész nem kell hozzá sok. Egy ralifutamhoz képest kábé olyan, mintha a Boci, boci tarkát hasonlítanánk egy Mahler-szimfóniához. Ettől függetlenül van benne egy jókora adag kiafaszagyerek-feeling, aminek azért minden másodpercben átérezzük a nevetségességét.
A felfegyverkezés lavináját kétségkívül Tibby indította el. Nem telt el olyan nap a verseny előtti héten, amikor ne zaklatott volna hülye kérdésekkel, hogyan hozhatna még néhány tizedet. Aztán persze beszámolt az eredményekről, egyre irreálisabb számokkal, amivel nyilván kizárólag az ellenfelek megfélemlítése volt a cél. A verseny előtti napon azt a pletykát terjesztette el, hogy a helyszínen leszereli az ajtókat és kiveszi a hátsó szélvédőt, amit az előzmények tükrében reális lehetőségként kezeltünk.

Ez végül nem történt meg, de utolsó este még felhívott, hogyan mérje le, mennyi vizet porlaszt a permetezőkannája, mert megtudta a vízbefecskendezés optimális arányát a motorjához. A pumpálós palack ugyan az én ötletem volt, de végül ez a beijesztés is csak testcselnek bizonyult, nem láttuk egyik futam előtt sem pumpálni a lapigazgatót.

Pár fekete csíkra azért jó volt a kis kerék

Viszont átragadt rám is a vírus és elkezdtem kutatni a 175/50-es, 13-as gumikat. A kis kerék ugye a legolcsóbb módja annak, hogy rövidítsük a végáttételt, ami negyed mérföldön, ilyen gyenge autónál sokat tud hozni, még ha egyesben esetleg hátrány is. Úgy voltam vele, ha sikerül szereznem ebből az exkluzív méretből egy párat egy fél tank benzin árából, felteszem. A verseny előtti este kilencre meghozták Debrecenből.

Sajnos szörnyű rondán nézett ki az autón, kicsit szégyelltem is, de a cél szentesíti az eszközt. Tökölön tettem fel csak a kereket arra a pár gyorsulásra meg egy kis sideways actionre, ha már ott volt egy forgalomtól elzárt placc, amit bűntudat nélkül színezhettünk. Ezen kívül chapmanistaként kipakoltam a csomagtartót a pőre lemezig, a belteret viszont nem akartam bántani, meg kellett is a több ülés, hogy ne csak egyedül autózgathassak.

A győztes jön vissza előbb

Egy trükköm volt még, a benzinnyomás-emelés egy franciakulccsal a visszaáramló ágon, meg persze egy gyorskötözővel rögzített nyomásmérővel, hogy tudjam, hol járok. Ez az injektoros motoromnál teljes terhelésnél, ahol az L-Jetronic 0,9 körüli lambdát állít be, még enyhén rádúsít, ami egy-két lóerőt hozhat elméletben.

Tibbyt, akinek ugyanilyen motor van az 518i-ben, annyira meggyőzte a produkció, hogy két verseny között odaballagott hozzám egy bilinccsel és egy csavarral, amit valahol a reptéren kukázott össze. Csináljam meg nála is. Elszorítottam, ahogy kell, szerinte erősödött is a gép, de én igazából nem éreztem a különbséget.

A kis kerék viszont belülről, ahonnan nem láttam, csodálatos volt. Mintha húsz lóerőt erősödött volna szegény agyonhajtott gépem. A 402 méteren is legalább egy másodperccel jobb időt futottam vele, bár pontosan nem emlékszem az első időre, amikor a 185/70-esekkel mentem egyet próbaképpen. De kettesben szépen el tudtam tenni keresztbe, amikor Rézmányi Balázs megkért rá, miután kipróbálta a 02-est. Kár, hogy ilyen ronda, így nincs más választásom, erősebb motort kell gyártani bele.

Szégyent mondjuk így sem hozott rám. Miután első körben lenyomtam Winklert, a visszavágón már ő futott be elsőnek: Pista javaslatára nem padlógázzal indult, ami kevesebb gumifüstöt és néhány tizedet jelentett a rajtnál. Még számolunk, Pista.
Assurral és a Kékkel nyomtunk pár kört, de inkább csak az íze kedvéért, a Renault-motoros 440-esnek nem volt esélye, bocs. Bende is akárhogy fogadkozott, csak hátulról nézhette a 02-est - a kétszáz kiló pluszsúlynak megvan a hatása.

A Yamahámat végül ki se vittem - motort más nem hozott, autóval meg nem álltak ki ellenem

Prokee GTI Trabija viszont csúnyán megalázott. Elindulni ugyan nem tudott vele a padlógáz vagy semmi attitűdhöz szokott trabantos, de féltávon befogott és megfélemlítő kipufogóhanggal úgy otthagyott, hogy arra gondoltam, inkább végig sem megyek.
A végső csapást aztán Sipos úr mérte rám a 108-assal, amire nagyon fentem a fogam. Először hosszasan kérette magát, mint egy fürdős örömlány, majd komótosan odavonult a limuzinnal a rajthoz és megmutatta a pattogó BMW-s kölyöknek, hogy a V8 a Benzben is V8. Mosolyogtam a végén, de a bennem maradt tüske attól igazán gennyes, hogy a mindentudó táblázat szerint a legjobb időmmel megverhettem volna. Várj csak, Sipos, összefutunk még egy negyed mérföldre, de akkor jobban jársz, ha ki sem állsz!

A későn érkező Papp Tibi ellen az első futamon azt hittem, elizgultam a váltást: nem vette be a kettest, mintha félrehúztam volna. Így diadalmasan tolta át a Baleno tömpe orrát a célvonalon, de azonnal visszavágót követeltem. Közben rájöttem arra is, hogy valamiért fellevegősödött a kuplung, amit egy rajt előtti pumpálással átmenetileg kikúráltam, így szorosan, de azért helyrebillentettem a mérleget. Többször nem állt ki ellenem.

Ha Papp Tibi összerakja a nitró-szettet, lehet, hogy nagyobb távolságot tartok

Ahogy a nap egyre laposabban sütött, és szép lassan elfogytak az ellenfelek, a gyorsulás helyett inkább egymás autóit kezdtük ízlelgetni. Ki kellett használni a ritka alkalmat, hogy összegyűltünk autóstul, ráadásul olyan helyen, ahol nem zavartunk senkit és minket se zavart senki. Assurnak végre odaadhattam a BMW kulcsát, tekerjen végre egy kört, mert nagyon kíváncsi volt rá. Remélem, nem csak udvariasságból dicsérte meg. Rézmányi Balázzsal is mentünk egy karikát - nem is értem, hogy lehettem olyan hülye, hogy én nem próbáltam ki senki más autóját. Legközelebb nem hagyom ki.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr383231500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Motordoktor 2011.09.19. 18:28:20

Az azért érdem, ha valaki 15 évig birtokol egy autót. Ezt nehéz megelőzni, én pl. nem tudok a közelébe sem menni semmivel, pedig esküszöm, hogy vágyom rá. Talán a mostani bogarammal 14 és fél év múlva... ;-)

Hurri Kán 2011.09.19. 18:49:29

Az a o2-es még mindig jól néz ki...

deak.atti 2011.09.19. 18:59:41

@Motordoktor:

Szia!

Biza', becsülendő! Én 21 évnél tartok a '76-os 353-asommal, plusz előtte még 10 év apámnál...

Bandi: szép a Nullzwei. Visszaemlékezve, hogy sráckoromban mekkora számok voltak ezek az autók ... aztán megjöttek az első E21-ek Magyarországra, akkortól meg abban ültek az Élet császárai. Az átlag Ladás-Skodás-Wartburgos meg finnyásan nézte ezeket, és jöttek a megjegyzések,hogy : "... tudod, ki hordaná ki Bécsbe szervizbe", meg "... a Ladám is tud ennyit, negyedannyi árért...", meg hasonlók. Ehh, de öreg vagyok már ! ;-)

DA

deak.atti 2011.09.19. 19:13:45

@deak.atti:

... a 15-ös képnek meg azért örülök, mert végre megláttam a csomagtérfedél zsanér-mechanizmusát. Amely szó szerint mindig is izgatott, hogy hogyan van kialakítva. Ugyanis a fedelek formára nagyon hasonlóak az én autóméhoz. Bár, ahogy nézem,a BMW-n az illesztési hézagok mintha kisebbnek látszanának. :o)

DA

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.09.19. 19:27:37

89 óta van egy Zündappom:-)
20b éve nem használtaM.

Krisi 2011.09.19. 19:29:27

szerintem kikúrt jól néz ki kis kerékkel, ízlések és pofonok ugye. jó autó ez a 02-es, már a rabszolga kihirdetése óta várom róla a komolyabb teszt, remélem nem marad el!
(azt meg tök vicces, hogy pl. Motordoki végig rátapadt a kormányra, telós Bandi meg csak lazán, kirakott könyökkel Mantás stílusban tolta :D)

Motordoktor 2011.09.19. 19:41:42

Abba is érdekes belegondolni, hogy ez az autó csak egy évvel fiatalabb a bogaramnál. Mekkora különbség volt a két autó között! Tudom, hogy árban is, de akkor is érdekes. A 02-es szinte ma is megállja a helyét, nem lehet semmi műszaki hiányosságra rámutatni, vizes, láncos M10-es motor még sokáig (1987?) műsoron volt és a futóműve is nagyon jó. Mennyire jó autó volt ez akkor!
Nekem most is az egyik all time favoritom.

robian 2011.09.19. 19:42:25

86ban újonnan vásárolt Zuk teherautóm lesz az első OT-s, ha 1: megjönnek az új ülések bele 2: 2016ot írunk 3: és még élek

Motordoktor 2011.09.19. 19:43:23

@Krisi: Mert lazás stilusban nem érem el a hármast, ha meg előbbre tolom az ülést akkor hasamba nyomul a kormány. ;-)

mtk001 2011.09.19. 19:44:25

Nagyon helyes kis darab ez a Bömös !

Motordoktor 2011.09.19. 19:46:50

@deak.atti: Nem poénból mondtam. A mai eldobható világban meg pláne nem lesz ilyen, meglásd!
Én akkor "eszméltem", amikor az E21-esek megjelentek. Apám egy ismerősének volt is, eszméletlen jó autó volt. Most így visszatekintve is jó, de a 02-es szebb.

h.gabor 2011.09.19. 19:58:38

Szerintem egy "enyhén" tuningolt gyári autó veszített egy "épített" autóval szemben (kor-átalakítás?), véleményem szerint férfi munka volt, buktál. Viseld emelt fővel.

butschq 2011.09.19. 20:00:12

eehj ezek a régi béjemvék:P:)
de mikor fogunk már róla részletesen olvasni??!!:)
ez a gyorsulás úgy meg fogott engem is amúgy, hogy a múltkor toltam egy versenyt egy ismerősömmel, én mentek a simsonnal, a srác meg vmi 15-20 éves aprilia robogóval. egyes kettesnél elmondása alapján visszavette a gázt, hogy ne húzzon el, de 60-tól eldobhatta a variátor váltóját:) én flegmán toltam egy 4-et, és meg sem álltam 80-ig, ő meg 65 után csak szagolta a kék füstömet (amiből a sűrű olaj miatt van bőven utánam:P)
persze az öreg mamák a lócán csak csóválták a fejüket, az én estém viszont örömmámorban telt:)

Dennis01 2011.09.19. 20:02:07

Bandi, a te kocsid tetszik a legjobban Csikos Erajaval egyetemben az egesz bagazsbol!
Jovo nyarra valoszinuleg eleg kopottak lesznek a gumijaim, ha gondolod, hazaviszem neked Majusban a 175/50 R13-as Yokohama A539 gummakat, azokkal lehagysz mindenkit! :)

butschq 2011.09.19. 20:07:32

a 8-as képen az az anyósülés nekem sántít egy kicsit (E36 M3), vagy vmit nem jól látok
:)

1kutya 2011.09.19. 20:31:09

az egyik legélvezetesebb drag-leírás lett! grat Bandi, a végén még autós újságíró lesz belőled:-DDD

az első lökös meg csak nekem tűnik csálénak, vagy netántán valami használatbeli karabolás áldozata lett a vas?

1kutya 2011.09.19. 20:32:19

ps: a yamaha ellen meg legközelebb kiállok a hondával, ha meghívtok:-DDD

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2011.09.19. 20:37:37

@butschq: Nem E36 M3. Annak külön van a fejtámlája. Olyan fejtámlákat vadászok évek óta.

kzolee 2011.09.19. 20:38:57

M10B22-őt bele, két dupla Weberrel, jövőre mindenkit lenyom :)

Ez a legkívánatosabb gép mind közül :)

Ubi 2011.09.19. 20:45:36

@butschq: 70 köbcentis az, hogy 80-ig gyorsult? :)

az enyém 60-as rezós, de nem megy többet 75-nél :)

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2011.09.19. 20:48:51

Hátha jön majd Bandi és megmondja milyen ülés az, és miért nem a sofőr felől van:)
Különben gratulálok a versenyhez de főleg az autóhoz.

Dennis01 2011.09.19. 20:53:03

@Ubi: Faterome 50 kobcentis volt negy sebesseggel, siman kivitte sik uton a 80-at. Igaz, P20-as karbi volt rarakva..

butschq 2011.09.19. 20:53:21

@Ubi: ez bizony "sima" 60-as, az egyetlen ami nem gyári, a lada-trafó. igaz 80 a nagyon vége, ki kell sajtolni belőle, utazója 65-75 közé tehető:)

szatyi 2011.09.19. 20:54:58

Igaza van 1kutyának, nagyon jó kis poszt lett ez, kellő mértékű elszántsággal, hülyeséggel, szeretettel fűszerezve. Nagyon jó lett a hangulata, gratulálok.

127_sud 2011.09.19. 21:13:28

@megszaLott: Szerintem Porsche ülés, de majd valóban megmondja a tulaj. A 02-esnek tényleg megvan a bája akárhogy nézzük, szép autó. Persze a korábbi hátul kerek lámpás még szebb.

tonalcar 2011.09.19. 21:19:40

@Motordoktor: Nagyon kívánatos jármű! Egyébként még abba is érdemes belegondolni, hogy ebben a korban egy 105 szériájú (nem Skoda :)>pl.Alfa Berlina 1.8) DOHC, dupla soros lánccal, 118 pacival, 5 seb. váltóval, 4 tárcsafékkel, stb...

Rocko- 2011.09.19. 21:20:47

galeria.totalcar.hu/blogok/2011/09/15/bandi_drag/?current_image_num=3&image_size=ml
mi ez a hülye ezüst tető a BMW-n? hát miért kell egy ilyen gyatra tetőkivágással elrontani ezt a szép autót?

:-)

replikátor · http://reszegekistene.blog.hu/ 2011.09.19. 21:30:34

hüle! :)

aerodinamikailag tökéletes sufnituning tetőcsomagtartó, amely optikailag legalább 5 lóerőért felel... :D

Motordoktor 2011.09.19. 21:32:15

@127_sud: Szerintem is Porsche ülés és biztos vagyok benne, hogy Bandinak lesz magyarázata rá.

1kutya 2011.09.19. 21:35:07

@Rocko-: csak prezentálni akarta, hogyan fog kinézni tetőnyitás közben a következő 3er cc:-DDD

dennisthemenace 2011.09.19. 21:35:36

Azért két rendes, korhu fényszórót már feltehetnél...

1kutya 2011.09.19. 21:36:10

@Motordoktor: monnyuk nem vót más a bontóban, amelyiknek egyezett a sínkiosztása?

Rocko- 2011.09.19. 21:36:27

@1kutya: ááá, nagyon tré.
nem elég hogy TA-nak a mérnökök, még ez is.

Motordoktor 2011.09.19. 21:41:09

@1kutya: Vagy azzal vette és még csak egy gyárit szerzett, vagy otthon van a másik gyári javítás alatt és visszatette a régi ülést, stb.

Stump András 2011.09.19. 21:57:46

@Motordoktor: Kösz, Doki, az első kommentet. Azt hiszem, erre mondják azt, hogy hűséges típus.
@deak.atti: Kábé abban a korszakban szerettem bele, amiről mesélsz. Úgy négy-öt éves lehettem.
@Dennis01: Kösz, komolyan. De addigra már nem 13-asok lesznek rajta, ha minden igaz.
@1kutya: A lökősnek szerintem nekiment valaki, utoljára egyenesen raktam fel, most ferde. Sokat parkol utcán...
@butschq, @megszaLott, 127_sud: Porsche ülés nyert. A gyári 02 ülés nagyon szar, balkanyarban a kézifékkaron ülsz, jobbosban csak simán kapaszkodsz a kormányba. Ezért már tizenéve a viszonylag jó tartású 924-es ülések vannak benne. De idén megtaláltam a tökéletes Recarót, ami most a bal1-en van. Azzal pályanapon sem szánkázom jobbra-balra.
@127_sud: Nekem is jobban bejön a kereklámpás.
@tonalcar: Ja, a korabeli Alfák jobbak voltak papíron. De ki kellene próbálnom egyet, hogy biztos legyek benne.
@dennisthemenace: A fényszórók egyedüli célja, hogy be legyen tömve az én időm előtt kifúrt lyuk a lökhárítón. De ez sem lesz már sokáig így.

127_sud 2011.09.19. 22:02:31

@tonalcar: Bizony egy korai Alfetta 1972-ből még most is megdobogtatja az ember szívét.

1kutya 2011.09.19. 22:07:41

@Stump András: no! megjött a banda a Velodromból?:-DDD

1kutya 2011.09.19. 22:10:05

@1kutya: ezt meg utcán parkoltatni!? hááát...

még a törpe csóró zenetanárbácsija is garázst bérel az 1302-es katicabogárnak a vénkertben...

tonalcar 2011.09.19. 22:10:14

@127_sud: Nálam is dobog egy. :) Igaz viszont, hogy mechanikailag>főként a váltó tekintetében, a Gulietta, Berlina, jobb autók.

tonalcar 2011.09.19. 22:14:08

@Stump András: Vezetési élményben igen közel állnak egymáshoz. Egy tuti előnye volt az Alfának,olyan gyorsan tudott elrohadni, hogy 3 évesen (a súlyvesztés végett) jobban gyorsult mint újkorában. :)

dennisthemenace 2011.09.19. 22:17:55

@127_sud: Pár hete, egy eldugott Dél-Angliai falu Alfa-Romeo szervize elott találatam egyet. Kék, elfogadható állapotú, brit rendszámmal, jobbkormánnyal. Annyira meglepett, hogy megálltam és megnéztem. A tulaj restaurálni akarja, nem volt eladó...

Rocko- 2011.09.19. 22:41:19

@replikátor: jaaa, asszittem fékszárny, hogy meg tudjon állni.

hofi601 2011.09.19. 23:12:47

Irigy vagyok. Anno a Zenta utcában is mindig megnéztem a járgányt. Szép tőled, hogy életben tartod. Van valami megfoghatatlan varázsa ennek az autónak.

rolls 2011.09.19. 23:23:32

@Stump András:
"nem is értem, hogy lehettem olyan hülye, hogy én nem próbáltam ki senki más autóját. Legközelebb nem hagyom ki."

A 02-es után?! Minek?! Azok járművek... A 02-es meg, -AZ AUTÓ !

: ))

replikátor · http://reszegekistene.blog.hu/ 2011.09.20. 02:34:47

@Rocko-: az is elképzelhető, hogy univerzális, csak mi nem foghatjuk fel hirtelen a sekélyes képzeletünkkel... :))

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.09.20. 02:42:45

@dennisthemenace: Az en regi 2002 m is lathatod elvileg Northamptonban, oda adtam el. Mille Miglia fakormany van benne es a jobb hatso oldal ablakon az RAC-BMW ticker.
amugy a kilencvenes evekben konnyen es olcson juthattal ilyen kocsikhoz, oreg saab ok, bmwk, audik, nsuk es tatrak (!) konnyen fel lelhetoek voltak.

Ez a cougar-'02 meccs amugy a szivem csucske, arra gondoltam ha meg meglenne a bmw es itt lenne tudnak versenyezni a mostani chevymel vele ( a bmwm es a chevym is 71-es )

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.09.20. 03:11:47

@127_sud: Regen sem es most sem tudsz szepet talalni belole :((((

Schütii 2011.09.20. 08:30:59

L-jet a 02-ben? Hacsak nem egy E30-ból transzplantálva...

Schütii 2011.09.20. 08:33:15

Jó az a rövid difi + kis kerék, csak úgy sokat kell váltani.

dennisthemenace 2011.09.20. 09:33:47

@visszakettopadlogaz: Szoktam látni egyet, de még csak az sem jut eszembe hirtelen, milyen színu... Rushdenben a korforgalomnál van egy Mercedes-buzi, ott szoktam látni remek verdákat..

Sixday 2011.09.20. 10:59:26

András, ennek a szép autónak egy jó kis motor kell, motorkódoztasd le és lógass bele egy M42B18-at korrektül, kábelköteggel meg mindennel.
Csoda jó lesz meglásd :)

Nyiri 2011.09.20. 12:10:08

Olvasom ezeket a TC drag cikkeket és azon gondolkodom hogy autós szakújságírók kellemesen fikáznak mai autókat, mikor egyiknek sincs egy épkézláb autója. Akkor hogy is van ez?

dennisthemenace 2011.09.20. 12:13:10

@Nyiri: Mit jelent az, hogy "épkézláb"?

Dennis01 2011.09.20. 20:58:06

@dennisthemenace: Mit jelentene, hat azt, hogy nincs benne 18 lufi, heretamasz, negyzonas klima meg egyik se 0Ft-os torleszton ketyeg..
süti beállítások módosítása