Mosolyogva mutat be a Golfnak

  2011. szeptember 14. - Stump András Címkék: hyundai frankfurt 2011 i30

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Egy gondolat a távol-keleti dizájntrendekről
2015-06-09 13:14:30

Ma reggel láttam egy fess Kia Opirust, és ez jutott róla eszembe: Miután kimerengtem magam, találtam az

Lada? BMW? Toyota? Jól megvannak egymással
2015-04-25 14:05:19

Amikor meglátod a hőerőművet, akkor kell figyelni, ott van jobbra a Brezova Gokartland. Nekünk még hajnal van

Olcsón vettem, drága lett
2015-03-15 07:27:33

Úgy ültem neki az első galantos posztomnak , hogy megírom a sztorit az autóvásárlás első pajzán

Lopni megy a Nissan
2015-03-04 18:48:48

Vissza kell szívnom, amit néhány hete, a GT-R LM Nismo, a.k.a. száguldó tacskó bemutatója után írtam a Nissan

Két órát kellett várnom a Land Roverénél is tömöttebb sajttáj után, mire szétszéledt a nép és hozzá lehetett férni a Hyundai i30-hoz. Igen, ahhoz az új koreai kis kompakthoz, amely elődje alig négy évet élt, máris leváltották.

Na nem azért, mert annyira rossz lett volna, hiszen a technika java nem változott, csak éppen nem volt arca. Most lett.


Sajnos a Hyundai annyira szeretné felvenni az úgynevezett prémiumok szokásait, hogy nemcsak abban majmolja a német triumvirátust, hogy semmitmondó számokat biggyeszt rájuk egy jól csengő név helyett, hanem az egyenarc-mániában is. De míg egy Audi A1-es talán tényleg profitál valamit az A8-asra hajazó pofájával, a Hyundainak azért még nem kellene akkora arc. A németországi központban, ahol az i-sorozatot tervezik, úgy tűnik, másképp gondolják, mert az i30 ugyanazt az ábrázatot kapta, mint nagyobb testvére, a nemrég bemutatott i40.

Nem rossz ez a folyékony szobrászatnak becézett dizájnvonulat, de nekem mindig az az érzésem, hogy kicsit túlhúzták a gyurmát. Ha pár centivel rövidebbre nyújtották volna például az első fényszórókat, nem hatna annyira ferdeszeműnek – de most már nyilván ragaszkodnak hozzá, hiszen sokaknak bejön. Tény, hogy van egyénisége, és ez már komoly érdem az előző i30 után.

Le lehet persze mazdásozni az elejét meg béemvésezni az oldalát, de a külsőnél sokkal nagyobb a minőségi ugrás odabent. Annyi ideig fogdostam, szagolgattam, birizgáltam csodálkozva a standon pörgő autó belsejét, hogy a rám váró vezesses Rácz Tamás az autó mellett állva elszédült a körözésben. De komolyan, ez már nem az a look and feel, amit egy koreai autótól várnánk. Minden finom, puha, jó fogású anyagokból készült, még ha nem is a legütősebb formákkal, a minőségérzet megdöbbentő.

Vegyük még hozzá, hogy minden fölösleges parasztvakítás kapható hozzá, az elektromos kéziféktől a gombos indításig, és a motorok terén sem jönnek zavarba: a legjobb példa a közvetlen befecskendezéses, turbós 1,6-os benzines. Alapból hatos kézi váltó jár mindegyik motorhoz. Hamarosan jön egy 128 lóerős, 99 g/km kibocsátású dízel. Hová lett az európaiak előnye?

Nehéz fogást találni rajtuk. Lassan elcsépelt lesz már a megállapítás, hogy Korea az új Japán, de talán az sincs már messze, hogy kikiáltsuk a Hyundait az új Toyotának. Már nyomják is az új hibrid-fejlesztéseket. Csak az imidzsen kell még dolgozniuk egy keveset.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr283225733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mercedes E 280 CDI 2011.09.14. 22:37:57

@nick2005:

Ne haragudj,de az,hogy az állam németet vásárol mi köze van ahhoz,hogy az mennyire kurva jó autó??? Franciaországban meg csak Citroen C6-al járnak a kormánytagok,akkor ott az a jó autó??

M@tek@ · http://www.dusza.sk 2011.09.14. 22:38:38

Mi a francért kell a TCnek állandóan a Golf ellen harcolni. Ezek a kóreai gyöszök sosem lesznek azon a szinten. Láttatok ti már 3-4 éves Cee'd-et? Egy kifakult szürke autó, míg ma egy 10 éves IVes Golfnak is még mindig van kiálllása.

kultúrpesszimista 2011.09.14. 22:40:44

@M@tek@:

Felejthető mindegyik... Én meg azt mondom, egy 20-30 éves Alfának, Saabnak, Volvonak, annak van kiállása. (De ne legyek igazságtalan: egy akkori BMW és Mercedes is rendben van.)

Mercedes E 280 CDI 2011.09.14. 22:42:28

@M@tek@:

Az tuti,a piac elött a cigánnyal ahogy a dinnyét árulja a hátuljából:-))))))

tonalcar 2011.09.14. 22:43:03

@Stella Gemella: egy Passatos el állta a kereszteződést, érdeklődtem az Alfámból, hogy miért? Leugatott, hogy "húzzam meg magam az olasz fosban" Erre én "gurulj tova a népautóddal" A csaja (amúgy rendben volt)iszonyúan elkezdett röhögni rajta, a fasz-i utána vele üvöltött tovább.

S4mu3l 2011.09.14. 22:43:28

hahahah kedvenceim ezek az új autónál előjövő "szerintem a kilincset a 2107-es ladáról koppintották, az ablaktörlője meg tiszta maserati quattroporte, lámpái hasonlítanak kicsit az f astráéhoz" jellegű észrevételek

Mercedes E 280 CDI 2011.09.14. 22:46:14

@tonalcar:

Látod!!!!! Hatalmas paraszt a németben,akin még a csaja is nevet!! Ezeknek való ez,kb 300 ezer km-rel,foliával,nagy kerékkel:-))

Milyen az Alfa?

kultúrpesszimista 2011.09.14. 22:46:36

Valaki mondja meg, miért és hol korcsosult el ez az egész... Holmi Kiák, Hyundai-ok, egyterű vagy autószerűtlen korcsok... Miért nem maradtak az autók autók, mint pl. ez a klasszikus szépség?

www.monteverdiclub.com/images/sts3801.jpg

carphotos.cardomain.com/ride_images/4/297/1001/38240500004_large.jpg

Mercedes E 280 CDI 2011.09.14. 22:49:22

@tonalcar:

JUJ baszki az gyönyörűűűűűűűűűű

kultúrpesszimista 2011.09.14. 22:51:30

@tonalcar:

Hú, az csodás! A kedvencem. Vigyázz rá, egyre kevesebb van belőle még külföldön is!

És kerüld a sok VW-es egyenmajmot.

Mercedes E 280 CDI 2011.09.14. 22:52:26

@vmaast:

Nem, mert Tonalcar-nak nem volt kamuóra a kezén:-)) Anélkül a csajok már ne ülnek át..........

tonalcar 2011.09.14. 22:54:04

@vmaast: nem volt hely mellettem... :) Hátra meg hogyan? Megkérem a csajom, hogy szálljon már ki amíg a VW-es lány bekúszik? Hehe...

tonalcar 2011.09.14. 22:57:07

@kultúrpesszimista: Sokat pihen, (ősztől tavaszig állandóan)hogy jól fusson mikor lovagolom.

Mercedes E 280 CDI 2011.09.14. 22:58:21

Általában jön a versenyző tipus,beáll mellém és elkapja a vágy,hogy erösködjön!
Pedig én nem vagyok egy versenyző tipus!!
Ezek a CIVIC,OPEL ASTRA,GOLF 4-5,stb gyerekek! Már csak néha poénból is,úgy elverem őket a pirostól mint buzi a f@szát! Utána meg mutogat,hogy mennyire jól megy a kocsim............ Ezt a sok barmot

kultúrpesszimista 2011.09.14. 22:59:24

@tonalcar:

Helyes, nagyon jól teszed! Nekem van egy Volvo kupém, imádom, az is novembertől márciusig téli álmot alszik, hogy nyáron tomboljon mind a 175 ló. :-)

Merida001 2011.09.14. 23:03:56

Imádom a Totalcart és a Totalcar is minket, ugyanis borzasztóan szeretnek ilyen "méhkasba nyúlós" "összeugrasztós" cikkeket írni, amely valójában a kommentek számáról szól (nézettségi ráta mennyisége...), nem pedig a valós tartalomról...

"Mosolyogva mutat be a Golfnak"....egy Hyundai... Igen a Hyundai cég autói jobbak, mint egy Audi alkatrészekből álló VW... - mert ugye erre utal a lényege az egésznek...És ezt követi a sok konfliktust teremtő agyvérzés szagú komment. De valahol tegyük félre mindent... kérdés: mire jó ez??? Mi az értelme?? Lesz kb.: min. 300 komment, nagy "okosságokkal", "igazságokkal" a TC szerkesztői meg jókat röhögnek az irodában, hogy jó lett a nézettségünk meg jók a kommenetek... ugyan már!

tonalcar 2011.09.14. 23:07:20

@kultúrpesszimista: Szép is az! :) Itt csak kb.160-n vannak, de olyan könnyű léptűek... Nem értem, manapság miért nincs köze a gázpedál mozgásnak a fordulatszám változásához>AZONNAL? Na jó, értem, és még sem...

Mercedes E 280 CDI 2011.09.14. 23:08:02

@Merida001:

Ez arra jó,hogy a TC gárda a reklámbevételekből a "nézettség" miatt vehessen magának még pár romot amiről lehet cikkezni!!

2011.09.14. 23:10:43

@Stella Gemella: tyűha... valamit, valaki nagyon kompenzál. :D
vagy csak jól kiröhögnek, mert jól bevásároltál az autóddal ecsém.

btw egy, az autóira totál igénytelen haverom vett tavaly egy ilyen keleti csodát, ceed-et, vagy mit. fullosat, 3 ajtósat, nem is annyira csúnya. de amikor beleültem, és vezettem. EMBER! hát a belső tér, a pedálok, kormányzás, az egész összkép... közelébe nem volt egy golf-nak, de egy jobban felszerelt focus-nak v astrának sem.

és így képről ennek a gyösznek a belsőtere se tűnik valami minőségérzet-keltősnek. kicsit sem.

Mercedes E 280 CDI 2011.09.14. 23:12:23

@kultúrpesszimista:

Az a kissé Aston formájú kupé az??

Kámasuka 2011.09.14. 23:12:51

@kultúrpesszimista: Annyira hogy az angol autóipar de facto megszünt.

Mercedes E 280 CDI 2011.09.14. 23:14:41

@ruskyy:

Ja tényleg kiröhögnek!!! Csak nem látom mert lemaradnak:-))

Bezzeg neked biztos komolyabb autód lehet ruszki??

kultúrpesszimista 2011.09.14. 23:17:10

@tonalcar:

Köszi.

Nos, lehetne itt egy kisebb szociológiai értekezést írni, de felesleges volna. Röviden válaszolnék: mert mint annyi mindent, ezt is lehet nyomni a potenciális célközönség torkán. Egy-két évtizede még a családfő, aki megvette az autót, volt annyira "műszaki" ember, hogy számítsanak a technikai részletek, a valódi sportosság (és nem valami marketingszagú műsportosság), a vezetési élmény és egy sor más dolog. Manapság jobbára életérzést adnak el és a pőre, magáért beszélő technikát PR szövegekkel kozmetikázzák. Művi lesz tulajdonképp minden. Egyébiránt legnagyobb bánatomra az Alfa is beszállt ebbe a sorba a MiTo-val, Giuilettával. (Gondolj bele: a markáns, kompromisszummentes 164-es, 33-as tervezői ha látták volna, hova jut az Alfa 20 évvel később, valószínűleg émelyegtek volna...)

Engem is irritál különben ez a gázreakció késés... Egy újabb erős érv, hogy ha tehetném se vennék új autót, még talán egy Brerát se, pedig az tényleg csodás. Na jó, talán egy Brera jöhetne... :-)

tonalcar 2011.09.14. 23:18:26

@Stella Gemella: Az irodámnál levő udvarba most költözött egy csajszi, gyöngyház fehér Abarth 500C-el>nagyon megkívántam! Nyomtam neki, hogy a bicajom pont ilyen színű>fintorgott, feszítettem vádlira>már láthatóan idiótának nézett. Sebaj az autója pöpec.

Mercedes E 280 CDI 2011.09.14. 23:19:54

@tonalcar:

Te az nem a feleségem volt:-) ??????????,

2011.09.14. 23:20:16

@Stella Gemella: csak olyan, ami nem kelt bennem kompenzálási vágyat akkor sem, ha egy magadfajta boyracer valami csíkos szappantartóval próbál meg letolni az útról ;)

kultúrpesszimista 2011.09.14. 23:21:33

@BenFranklin:

Nem mondanám. A kisebb manufaktúrák - köszönik szépen - megvannak, persze nyilván küszködnek, de azért van pár.

És ettől függetlenül tény: stílusban, egyediségben, esztétikumban az angol autók említhetők az olaszok mellett igazán.

tonalcar 2011.09.14. 23:24:46

@kultúrpesszimista: Igen, nincs ez jól. Főleg persze az Alfa fájt, de már nem. Nem kell megvenni ezeket és ennyi.

Mercedes E 280 CDI 2011.09.14. 23:26:41

@ruskyy:

Ki a fasznak van itt kompenzálási vágya?? Azt írtam,hogy sok ember beprobálkozik,és néha odabaszok utána röhögök,pedig nem vagyok versenyző tipus! Ja az enyémen nincsen csík,így kevésbé feltünő Työtyő!! Odika,elöbb olvassál aztán mehet a szájkarate! Na tünés a pics@ba!

kultúrpesszimista 2011.09.14. 23:26:42

@tonalcar:

Egyetértek... Amúgy tényleg örülök, hogy azért nem vagyok teljesen egyedül ezzel (bár ha így lenne, azt is katonásan viselném, simán).

nick2005 2011.09.14. 23:30:07

@Stella Gemella: Az, hogy az állam németet vesz, megnyomja az eladásokat. A franciák persze, hogy franciával járnak, a németek némettel, stb. De egy magyar választhatna bármit, mégis csak német van. És azért befolyásol is. Az állami vezető némettel jár, a polgármesterek is többnyire Passatot hajtanak (már aki nem Audit). A legtöbb cégvezető is Audival, vagy Passattal jár. Ezek következtében egy Passat egy szinvonalat jelent, egy pozíciót szimbolizál. Így sokan választják magánszemélyek is.
És azért tegyük hozzá, hogy egy KIA, vagy egy Hyundai azért lehet igazi ellenfele egy Golfnak (vagy mondjuk az I40 a Passatnak), mert kb.másfél millióval olcsóbb. Mondom ezt úgy, hogy megemelem a kalapom a koreaiak előtt a fejlődésért.
És ugye a KIA-nal van egy Peter Schreyer, aki előtte az Audinál volt.

tonalcar 2011.09.14. 23:30:54

@Stella Gemella: Hát akkor még sem. :) Amúgy ebben is korrekt, mert nem csak a rendszám német, a nő is.

tonalcar 2011.09.14. 23:32:33

@kultúrpesszimista: No minden jót, mára "kapcs, ford"

shinny bayaar (törölt) 2011.09.14. 23:32:39

Ez a sok fosinger hunyadi meg kia nekem akkor se fog bejönni, ha fejreallnak. Belsőt csinálni meg vegkepp sosem tanulnak meg.

Mercedes E 280 CDI 2011.09.14. 23:35:20

@tonalcar:

Ezek szerint jól beszélsz németül,vagy a nő ért magyarul:-)))))))

2011.09.14. 23:36:24

@Stella Gemella: "Tudod,tartja a mondás,hogy a jó csajok a szép autókra buknak!! Hát baz+ én még W-ben nem láttam jót pali mellett.........."

A magadfajtában az a legjobb, hogy igazából meg sem kellene szólalni, mert porig alázod te saját magad. Nem kell egy diplomás agyturkásznak lenni ahhoz, hogy az idézett soraidból leszűrje akárki is, hogy komoly bajok vannak ott a fejben :)

Kámasuka 2011.09.14. 23:38:58

@kultúrpesszimista: Ez a második mondat frankón igaz de ettől még a Saab is éhenpusztult.

2011.09.14. 23:39:23

@nick2005: a prémium gyártók közül mégiscsak a VAG konszern áll legközelebb Magyarországhoz. Nah, nem mintha a győri gyár (és a köré épült magyar beszállítók) nélkül KIA-t vett volna az állam... :)

Kámasuka 2011.09.14. 23:41:46

nick2005

Na még az b*szna oda, ha a magyar állam a franciáknak csinálna bizniszt. Mér nem mindjárt a románoknak? Az kimeríti a hazaárulás fogalmát...:D

AzHofi 2011.09.14. 23:43:46

Mondták-e már, hogy az autó körül sertepertélő hölgy a legérdekesebb az egészben? Esplusszos :-)

P12_dCi 2011.09.14. 23:48:34

Nekem ez tetszik. Bár akkor inkább i40, az legalább nagy is.

Mercedes E 280 CDI 2011.09.14. 23:54:19

@ruskyy:

Csak a középszerű nők vagy a még oltható kislányok ülnek a Golfokban,Astrakban cigarettázva a palijuk mellett! Te hol a faszba jársz,hogy ezt nem látod??
A komolyabb és igényesebb az más autóban ül,mert a palija is 100x finomabb stilusu!!
De gondolom Te a ruszki neveddel,meg a kibaszott traffis fotóddal biztosan tudod miről beszélek,nagyon stílusos lehetsz!

Mercedes E 280 CDI 2011.09.14. 23:58:32

@ruskyy:

Már látom!!! Kamionos vagy!!! Hát így már teljesen más!!! Szép a mellény,csajozós! Na nehogy azt mondd,hogy nem Te vagy a képen???Ne hazudj kutya!!:-))

Pszt! 2011.09.15. 00:01:15

Ha jó ára lesz, megveszem.

2011.09.15. 00:17:04

@Stella Gemella: :D az autóm (najó, cég nevén van! - de magyar rendszámú) 1 éves terv szerinti értékcsökkenéséből vehettem volna egy ilyen abarth szappantartót, de lehet kettőt is.
Gyökér :)
Normális nőd se volt még úgylátom. Szerencsére van aki már akkor megtalálja, amikor még csak kispolákra futja, és jópár év múlva ugyanaz fog mellette ülni a 750i-ben is ;)

ommm 2011.09.15. 00:55:59

@kultúrpesszimista: nana, civilizáltan, ha lehet

ommm 2011.09.15. 01:00:25

@Merida001: Ezredszer is jelzem, hogy a kommentek száma soha, semmilyen statisztikába noch dazu, értéknövelő tényezőbe nem számít bele. Egy tükör, nézzétek meg, ez az autós társadalom. Tőlünk, magunkról, rólatok, nektek.

Ciri 2011.09.15. 05:56:10

@kultúrpesszimista:

Visszajött a vacsi? Szedjél savlekötőt.
Egyébként te tényleg az az idióta buta segg vagy aki annyira sötét, hogy alig várja az ilyen semmit mondó témákat. Aztán meg elgurul a gyógyszere.
Lépj ki a burokból kicsi idiótám, bár én így szeretlek :)

Sword 2011.09.15. 07:15:01

Majd ha megtanulnak néhány vonalból olyan külsőt designolni, amit bárki felismer és szép is, akkor elismerően bólintok.
De ez a kismillió ív, él meg kanyarulat nekem nagyon bazári. Ázsiában még mindig nem jöttek rá, hogy a kevesebb, sokszor több. Sajnos ilyen az ízlésviláguk, ez meglátszik az összes koreai meg japán műszerfalon. Nem minden európai ember gyomra veszi ezt be, így az enyém se.
Ettől még nem kétlem, hogy egy megbízható, nem túl drágán fenntartható autó. Csak épp a Golf vásárlóköre más.

nganaszan 2011.09.15. 07:15:37

blokkolnám a hölgyet

Jerky_Maistro 2011.09.15. 08:01:10

@Stella Gemella: igen, a Hunyadit is. kinek van ma 5 millió Ft-ja egy új autóra, ami 3 év múlva a felét éri?

fogash 2011.09.15. 08:07:58

@Sword: Azért nézd meg, hogy az aktuális Ford Focus meg a Fiesta ippenpont így néz ki, mint ezek a Hyundaiok. A Kia/Hyundai formatervek már régesrég nem Ázsiában készülnek. Az i40 erősen emlékeztet a C5-re, és az 5 év garanciája egyre vonzóbbnak tűnik számomra. Bár a csere csak másfél év múlva esedékes, úgyhogy várom a Kia-tesót is (Optima), ha lesz kombi belőle.

Amúgy komoly kor- és kórtünet ez a kommentfolyam fentebb. Tizenéves agymenésnek tartom, hogy valaki leáll vitatkozni mással azon, hogy a VW az isten, vagy sem. Én a magam részéről nem tartom sokra őket. Passatot annak ellenére sem vennék, hogy az égvilágon semmibe nem tudtam belekötni benne/rajta. Nekem hiányzik belőle "valami". Nem tudom megfogni, de azért vettem Alfát, mert ott volt a twinspark 16V, ráadásul abban a korban volt 150 igazi paci a 2.0 motorban, amikor ezt rajta kívül csak néhány Honda meg a BMW-k tudták. Most hidrós Citroen van, gondolom ezt sem kell magyarázni, miért nem "egyentechnika".

Viszont soha, senkit nem akartam rábeszélni egyikre sem! NEKEM ezek a legjobbak, de mindenki próbáljon meg valamit, aztán vegye, amelyik tetszik. Tapasztalatom szerint viszont a VW-isták között van a legtöbb, aki úgy isteníti a germán technikát, hogy sose ült olaszban, franciában. Aztán mikor beül mellém, akkor jön az aha-effekt, hogy fúha, de biztos megbízhatatlan, meg majd jól elromlik. Én meg mosolygok (bár a C5 nagyon a széria eleje, ezzel belenyúltam pár típusgyengeségbe, ez tény) és hintázok a hidrón, vagy épp körbeautózok mindenkit a körforgalomban. :)

fogash 2011.09.15. 08:10:12

@Jerky_Maistro: mondj egy autót, ami 3-4 év múlva NEM a felét éri az új árának. Kérlek ne a hahu hirdetési árait add referenciának, hanem azt, amennyiért valóban el lehet adni az autót, vagy amennyiért egy kereskedő beszámítaná egy újba. (segítek: ez a hahu-n az adott típusra/évjáratra fellelhető legolcsóbb ár +/-100eFt)

Jerky_Maistro 2011.09.15. 08:21:02

@fogash: most hirtelen nem jut ilyen eszembe. ezért hülyeség új autót venni. illetve aki megteheti, annak nem hülyeség. néhány éve még kivitelezhető volt, de ma már nem. használt autót csakis ellenőrzött háttérből, A-tól Z-ig szerelővel átvizsgálva a járművet, próbakört menni.

almos.varga 2011.09.15. 08:23:12

"[..] a technika java nem változott, csak éppen nem volt arca. Most lett."

És ezek után nincs a galériában egyetlen rendes szemből fotó sem a kocsiról? Ez most komoly?

Shadowbull 2011.09.15. 08:26:30

@tonalcar: szandekosan van eltompitva a kapcsolat. hetkoznapi soforoknek sokkal kenyelmesebb. persze van olyan marka, aki kicsit tulzasba viszi, pl. az Opel.

sb

Mercedes E 280 CDI 2011.09.15. 08:31:35

@ruskyy: Látod megint mekkora hülye vagy!! Van egy autód amin buktál egy 10-est(te mondtad,hogy 2 Abarth)! Juj de hitvány vagy.......... Városban is biztos nagy autoval jársz!

traxx 2011.09.15. 09:31:58

Az autók különböző érzéseket váltanak ki az emberből. Mindenkiből mást. Amikor olasz autóim voltak(fiatok, alfák) jó érzés volt velük autózni. Volt valami "élő" az autóban(és nem, nem döglött meg semmi bennük. Tényleg). Amikor hetekig golfot kellett használnom, megvolt a német precizitás(ami iszonyat tetszett), de annyira jellegtelen volt, hogy hosszában akartam felvágni az ereimet. Ez hatványozottan jött vissza egy új jettánál(szerencsére ez sem volt az enyém). Most amcsi vassal járok. Technikailag egyszerű, mint a faék, viszont mindig vigyorgok, mint a tejbetök, ha megyek vele(és nem, ez sem esik szét). Szóval izlések és pofonok. És persze világbéke :D

csapos1 2011.09.15. 11:27:47

Kétféle autó van. Az amelyik arra van, hogy elvigyen ából bébe. ezek a kommerszek, ócsó, praktikus, kinéz valahogy, oszt ennyi elég is. Aki ennél többet akar, az vagy keres valami egyedit, Vel Satis, C6, Thesis, stb, vagy tart otthol egy másodikat, csak azért, mert azt szereti, és előveszi, amikor autózni akar, nem pedig közlekedni.

nick2005 2011.09.15. 11:56:01

@BenFranklin: Elég érdekes megközelítés ez egy autónál. Nekem is francia kocsim van, és a feleségemnek is. A sajátomat pár hónapja vettem, arról még nem tudok nyilatkozni, a feleségemé sok éve megvan, és messze a legkevesebb gond van vele. Nekem korábban német kocsim volt, és a családban van japán is, de érdekes nálunk éppen a francia volt a legmegbízhatóbb eddig. Amúgy a Dacia kb. annyira román, mint amennyire a Suzuki magyar, ott gyártják, és kb. ennyi.

Specialized78 2011.09.15. 12:19:42

Életem legrosszabb autója volt a C'eed.Cégesként volt szerencsétlenségem hozzá.130-nál kiabálni kellett az utasnak,hogy megértse,mit mondok,annyira üvöltött a varrógéphangú motor.Rendkívül rövid fokozatok,iszonyú sokat fogyasztó motor.Átlagban 9 litert evett a 109 lovas motor,amit max 85 lovasnak gondoltam volna.Éjjel csípi az ember szemét a sárga műszerfal világítás,amit nem lehet lejjebb venni/!!!/.A futóműve volt viszont a legrosszabb.Feszes volt,ami nem lenne baj,de a legkisebb úthibán is elpattogott.Sokáig csodáltam a Kia-Hyundai konszert,hogy lám,109 lóerő,tágas karosszéria és még is csak ennyibe kerül?!De megkaptam a választ,továbbra sincsenek csodák.Lehet,hogy megbízhatóak,de egy momentumára nem emlékszem,amit szerettem volna.

Kámasuka 2011.09.15. 12:57:39

@nick2005: Hát szerintem is elég érdekes megközelítés. Ha a sarki burgerárus belekakkant a szendvicsedbe, vagy meghúzza a hugodat gondolom a minimum hogy máshova mész enni. Francia, román autót meg megveszed. Csak gratulálni tudok. Az az autó francia/román amiből a franciának pénze van.

metalking 2011.09.15. 16:21:34

specialized78
Nem akarok kötözködni de szerintem ha 130-nál kiabálni kellett akkor lehuzott ablaknál mentél.És nekem még télen rövid utakon sem evett 8,5-nél többett.

nouka 2011.09.15. 19:13:23

@vmaast

hát nem tudom, ha vagánykodásról van szó, szerintem a VW azért esélyesebb bármely távolkeleti ipari hulladéknál (Golf+Ceed+i30+Civic stb. kategóriára gondolok)

Széria állapotban a civic type r és s jön szóban,dehát arról már máshol is elmondták,hogy olyan mintha Bruce Lee-t várnád ,de csak Terence Hill jönne. Ütni mind a kettő tud,csak a hatás nem ugyan az.Ehhez még hozzá jön a "gyönyörű" belső tér,ahol nincs két egyforma kapcsoló vagy gomb, minden vonal egy arasszal odébb kezdődik, mint ahol az előző véget ért...szóval egy hányadék

Ceed és i30 eleve kiesik.

Marad a Golf GTI vagy R.És a Scirooco R .

Ehhez még hozzá jön a Wörthersee,Bodensee,M.I.V.W és a többi rendezvény ahol azért akadnak "vagány" vasak szép számban (pl Lamborghini vagy Bentley felnik Golf 5 alatt,vagy egy ősrégi Golf I R32 motorral...stb) Valahogy Hyundai alatt ilyeneket sosem látni. Tévednék?

@Stella Gamella

a hatos szériát csak faceliftnek szánta a gyár. Nem véletlen, hogy 2012 végén már jön a Golf VII.
a jó csajról meg a VW-ről annyit,hogy lapozd fel a német VW Speed magazint a 9. oldalon.
Egyébként az olasz autók tényleg nagyon szépek. Megvan bennük a temperamentum. Én is ezért járok spanyollal.

@Sword

egyet értek veled. Pl.az Audi vagy VW miért tud határozott,néha egyenes vonalakból szép desingt kihozni? (Az olasz desingt most nem említem) Nincs felesleges él,hajlítás,nyújtás,törés...

Az ázsiai tervező elindul valahonnan,tart valahová,de közben még 6x megtekeri,meghajlítja...stb
Erőltetett.Látni,hogy csak kínlódnak tervezés közben.

A i30 képein például a hátsó rendszám mélyedése vagy a ködlámpák fészke tipikusan ázsiai.

Ingyen sem kéne.

@Spezialized78 & @metalking

a kollégám Ceed jében 130-nál folyamatosan leesett a navi a helyéről, úgy remegett az autó eleje.
elvitte gumishoz centírozásra, semmi eredménye.
elvitte a szervízbe,mondták hogy az autónak nincs semmi baja,csak egyszerűen ilyen.

100.000km-nél turbócsere következett.

azért vette ,mert 7 év (vagy 150.000km) garancia volt rá. erre 3 év alatt beletett 160.000 km-t.

Ültem benne.A középkonzoli kijelző olyan mintha valami régi Casio óra folyadékkristályos kijelzője lenne,a színe is ocsmány.
Az alkalmazott anyagokat inkább nem is említem.

A 109 lovas motort azért érezted 85 lovasnak,mert valójában csak papíron 109 lóerős.

Mercedes E 280 CDI 2011.09.15. 19:45:08

@nouka:

Persze,az e havi Horgász magazinban szintén vannak jó nők beállítva!! Ennek semmi köze a valósághoz!!!

Amúgy hajrá KIA!!!!!!!!!!!!!!!

bizé 2011.09.15. 20:13:57

Gyerekek az autónak csillag van az elején,a többi csak közlekedési eszköz!

redriot77 2011.09.15. 20:23:00

@bizé: a régi Mercedeseket én is szeretem, de inkább egy új Hyundai i30 mint egy 2012-es B-Classe.

Specialized78 2011.09.15. 20:38:50

@nouka:
Igen,erről beszéltem én is.Egyébként többek közt vezettem 90 lovas Focust közvetlenül utána.Komolyan mondom,erősebbnek érződött,a futóműve pedig fényévekkel jobb.És ezek fényében nem jó árú autó.Mert amivel olcsóbb.annyival korszerűtlenebb is.Sőt megkockáztatom,hogy 2011-ben ez már elfogadhatatlan és bizony sok esetben balesetveszélyes.

Mercedes E 280 CDI 2011.09.15. 20:50:07

@bizé:

És cigányok használják nálunk...........a mondat így lett volna helyes:-))

kultúrpesszimista 2011.09.15. 22:47:54

@ommm:

Rossz tanár lennél. Ne engem utasíts rendre, hanem leszel szíves az öncélúan (?) provokáló, idiótázó bajkeverőt. Kivéve, ha a kettős mérce csúnya intézménye működik odaát. Köszönöm a megértést. Részemről ennyi.

Ui.: mint az itt is és másutt is visszaolvasható, én civilizált vagyok, alapjáraton. Mindaddig, amíg valami nem kóstol meg, mert akkor harapok.

metalking 2011.09.16. 05:54:55

A ceed-re viszatérve én pont forditva éreztem mikor a haver focusába beültem.Nem akart ugy menni,mint a ceed.de szerintem partalan vita ez.Ezért jo,hogy ennyi féle autó van lehet választani és lehet vitatkozni.Egy dolog viszont tényleg megtámadhatattlan a Focus futóműve verhetettlen a kategoriában.

Shadowbull 2011.09.16. 07:39:26

@kultúrpesszimista: tudod az a baj, hogy akarmilyen tema van, akarmilyen autorol van szo, te mindig megjelensz, es telehanyod a szarjaiddal a virtualis teret.

eloszor meg megmosolyog az ember, hogy oke, itt egy regiautobuzi, aki allva maradt a 80as evekben. Nembaj, van itt hely, elfer minden csodabogar.

Aztan amikor olvassa az isteni kinyilatkoztatasaidat, dizajnrol, izlesrol, akkor felvonja a szemoldoket, hogy na meg egy idiota.

De egy ido utan amikor szazadjara irod le, szazadjara szurod be a rajtad kivul senkit sem erdeklo ipari hulladekaidat, akkor rajon az ember, hogy te egy narcisztikus monomanias orult vagy.

Az ilyet meg eleg szorakoztato baszogatni, bar a habzo szaju ordito hulyek bottal piszkalgatasat egy ido utan megunja az egyszeri topikolo.

Ugyhogy szokjal hozza, hogy egyre tobben lesznek, akik megdobalnak majd csak ugy szorakozasbol.

sb

kultúrpesszimista 2011.09.16. 10:29:27

@Shadowbull:

Fogadatlan prókátorokra eddig sem tartottam igényt, most sem. A te személyednek és szavadnak meg pláne krajcárnyi hitele nincs a szememben.

tanyasi2 2011.09.16. 10:43:17

Jó ez a desing csak szerintem a Ford T- modell--ről másolták 4 kerék,a gumit meg a michelintől lopták :)

Amúgy amikor a repterén parkolok akkor látom Angliában a pilóták verdáit (fizetés 5000-10000£/hó) Peugeot,206,307,308,Citroen c3,Ford fiesta,fokusz 1,2,polo,golf,audi a3,bmw1,volvo c30 a nagy többség
a bevándorló takarítók,árufeltöltők,mosogatók meg a 10 éves a4,passat,3-5 bmw,mondeo :)

Mercedes E 280 CDI 2011.09.16. 12:06:04

@tanyasi2:

A cigány az kinnt is magamutogató cigány marad:-)))

guest_ 2011.09.16. 15:12:13

Nem olvastam el az összes kommentet, nemtom volt-e már, de számomra a legnyilvánvalóbb érv ebben a vitában: elég csak megnézni milyen emberek ülnek a VW-k, ezen belül főleg a Golfok meg Passatok volánjánál. Átlagban is legalább minden második suttyó paraszt, ráadásul meg van róla győződve, h felsőbbrendű autóban ül, ezért ő is az. Ez tökéletesen jellemző az itteni átlag VW-userre. Ez pedig az autóik unalmas fantáziátlanságával együtt nekem bőven elég, h messze elkerüljem a VW-t.
Persze hozzá kell tenni, h ez azért alapvetően nálunk meg tőlünk keletre dívik. A sok szánalmas pronyó, aki Zsigulin/Skoda 120-on/Wartburgon kívül még életében nem ült más autóban. A másik fele ezeknek az ipari hulladék F-Astráig is eljutott, ami szintén jellemző darab a fenti felhasználói körre. Tapasztalat és összehasonlítási alap 0, de a fikázás és kinyilatkoztatás megy. Szánalmas.

torokszultan 2011.09.16. 16:36:35

@kultúrpesszimista: És van akinek pont ez tetszik. Ne nézd le őket, lehet különben nálad.

torokszultan 2011.09.16. 16:37:55

@kultúrpesszimista: 'saztán cimborád a totalbike-on ámokfut, te meg már egyszer nagy színpadiasan elköszöntél innen, mint aki csalódott a TC-ben.
Hangember lennél csipa?

torokszultan 2011.09.16. 16:39:13

@guest_: Ezen a hülyeségen amúgy sokat gondolkodtál?

torokszultan 2011.09.16. 16:41:03

@guest_: Miért, te nem kinyilatkoztatsz? Miközben a kinyilatkoztatás miatt reklamálsz? te, milyen érzés ilyen marhának lenni? Mesélsz róla?

torokszultan 2011.09.16. 16:44:55

@Stella Gemella: Figyelj má', kiengedtetek titeket a kényszergyógyból? Egyedül vagy ekkora ökör? Hú bazz, azt hittem olasz autókért a normális emberek rajonganak, de úgy tűnik idióta kivétel a személyedben köztünk is akad! Ekkora idiótát.

torokszultan 2011.09.16. 16:46:00

Basszátok meg, a legalja.hu-n lenne a helyetek.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.09.16. 18:15:55

vagy ezt szoba sem hozom, ha mar valaki nagyon ZOLD akar lenni...

automobiles.honda.com/fcx-clarity/

Mercedes E 280 CDI 2011.09.16. 19:59:19

@torokszultan:

"KiengedTETEK titeket"

Ez milyen nyelvhasználat?? Ki a f@sz vagy TE a Megváltó,hogy mindenkinek beugatsz kutya?? Haszontalan félkegyelmű hitvány fazon lehetsz,gondolom egy szép G Astraval!! NA TÜNÉS A PICSÁBA ODI!!!

kultúrpesszimista 2011.09.16. 20:08:18

@Stella Gemella:

Dzsuliettája van. Állítólag. Nagyon büszke rája. Nyilván férfiklimax, majd elmúlik.

Mercedes E 280 CDI 2011.09.16. 20:17:10

@kultúrpesszimista:

Olyan szép autója nem lehet!!!!! A parasztok nem ismerik a stílust,tuti örökölte a veréb:-)))

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.09.18. 00:34:49

Bazz, tényleg azon veszekedtek, hogy kinek milyen autó tetszik? LOL...

Pedig már elkezdődött az iskola...
süti beállítások módosítása