Buy Cialis. Buy Viagra. Buy Z3 coupe!

  2011. június 02. - ommm Címkék: vélemény bmw

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Pozőr? Ernyei Béla? Ötvenen túli, felajzott teniszedző, netán butikot vezet vagy szépségszalont? Ha bármelyik kérdésre igen a válasz, akkor bátran üljön be egy Z3 roadsterbe, jó lesz az önnek. Ha pedig vezetni szeret és ízlése is van, akkor csak a kupét vegye, semmi mást.

Mai cikkünk blogposztja.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr652950549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AciDuzzu 2011.06.02. 06:06:14

Roadstere volt Bobby Ewingnak is... de ez a Coupe tényleg fáintos.

Patás 2011.06.02. 06:46:04

Az autó formája nem igazán tetszik, de a cikk az baromi jó ;)

Jaffar 2011.06.02. 07:03:43

A cikk faja, de ez az auto bünronda. Ennel még egy toyota is szebb.

Csizirájder 2011.06.02. 07:08:59

Ó igen, a '90-es évek technikája a legjobb!

esef 2011.06.02. 07:14:04

ízlések és pofonok. én nem látom benne a praktikumot ami miatt megvennék egy ilyet

Brevis 2011.06.02. 07:53:00

Ez a forma is bekerül a 156-os Alfa mellé a formatervezés merészei közé.

fogash 2011.06.02. 07:55:13

az autó szerintem is randa, de a cikk jó.

"szteroidkúrára fogott gepárd remegő, túlburjánzott izomszövettől dagadó"
Ha lehet kötekedni: a gepárd a legszikárabb, legcsontosabb macskaféle, azon van a legkevesebb hús, még szteroiddal is... :)

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2011.06.02. 07:59:24

ez a korábbi típus szerintem borzasztóan néz ki, de az aktuális az szép

Büszke_troll 2011.06.02. 08:01:45

@esef: "én nem látom benne a praktikumot ami miatt megvennék egy ilyet "

Tegyük fel, hogy férfi vagy, nőtlen, és nem is akarsz gyereket még egy ideig.
Vagy az asszony használja a családi autót, szállítja a gyerekeket, ez pedig második autó.

(Persze csak akkor, ha nem lenne ilyen bűn ronda.)

Leadfoot 2011.06.02. 08:02:55

Emlékszem, mikor a 90-es években először láttam ilyen autót. Mellbevágó volt.

Schütii 2011.06.02. 08:04:48

Roadster az rendben van, de ez a kupé valami förtelem. A Z4-nél már el is dobták a Shooting Break formát. (Ez Bangle egyetlen jó húzása volt.)

esef 2011.06.02. 08:06:50

@Büszke_troll:
nős vagyok, 2 gyerekkel, az asszony nem vezet... :)
mondjuk egyszer érdekes lenne magamra hajtogatni egy ilyen kocsit, de nagyon nem vágyom rá.

BMW /// 2011.06.02. 08:16:49

Vezetés élménye. Gyönyörű forma szerintem ,legalább valami más..

BMW /// 2011.06.02. 08:19:34

najó.. azért más BMW-k jobban tetszenek de ez különleges:).

laverdasfc 2011.06.02. 08:21:39

Szerintem is szép ez az autó, csak el kell időzni a részletein egy kicsit. Már az nagyon tetszik, hogy nem követi/követte a bevett formákat, hanem mert feltűnő lenni. A kabrió nem tetszene, mert az inkább egy pozőr autó, ez meg célszerszám.
A praktikumot pedig mióta keressük kétülésesben?

ChPh 2011.06.02. 08:22:31

omm: még mindig nem bántad meg, hogy nem BMW-t vettél? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Harkov 2011.06.02. 08:29:06

Köszönöm köszönöm köszönöm!:-)
Ebben a cikkben benne van minden ami miatt BMW-t vettem.Igaz csak egy röhögve körberugdalt E36 Touring de az érzés megvan...
Az autó pedig szép!

Harkov 2011.06.02. 08:34:49

@ChPh:

Persze én imádom!Csak BMW-s körökben egy négyhengeres Touring presztízse a béke segge alatt van kicsivel:-)

Hurri Kán 2011.06.02. 08:35:17

@ChPh:
Persze, hogy jó... CSak nálunk sokan megveszik (nem csak abból) a nepper által behozott, visszatekert órájú, vagy itthon a tulaj által lepusztított, tákolt, 4 darabból összemókolt autót, és utána sírnak, hogy jaj de szar ez az autó, ez a típus...
Még régebbi autónál is egész más a helyzet, ha az ember egy korához képest normális állapotú darabot vesz, és egy kicsit foglalkozik is vele...

protkova 2011.06.02. 08:35:25

Nem akarom elkeseríteni a tulajt, de személyesen ismerem az autót...
Igaz a harmadik tulaj állítólag nagyon rendbe rakta, de egy biztosítási nyilvántartó karton sok érdekeset tudna mondani róla.
Mind1 sok örömet kívánok hozzá és rengeteg csajt mert azért kicsit még most is csajozik, bár a kabrió ebben verhetetlen és tényleg sokkal jobb mint a coupé.
Az első tulaja azt vett helyette így abban is ülhettem és vezettem is.

ZON 2011.06.02. 08:35:33

Hogy kap műszakit katalizátor nélkül?Van a BMW Z3 Klubnak egy összedobott pénzen vett, szabályos rendszere, azzal megy vizsgára?

zöldi 2011.06.02. 08:35:40

Apáám!
Pont tegnap mondtam kollégámnak, hogy ha most kellene autót vennem, z3 coupét vennék. Erre itt a teszt :)
Hibátlan cikk, élmény volt olvasni.
De
Ilyenről nem készíteni videot...

Phrascarica 2011.06.02. 08:36:38

"Ma már iszonyatos közhelyként sütik el lépten-nyomon a vezetés élménye szóösszetételt – általában teljesen fogalmatlanul – olyan autók kapcsán, melyekről már első blikkre lerí, hogy mindent tudnak, csak egyet nem: a vezetés élményét."
Én M-es Coupet és Roadstert is kipróbáltam, de vezetési élmény nem sok volt benne, hacsak a bivalyerős motort nem számítjuk, de a vezetési élmény leginkább nem függvénye a bivalyerős motornak (szerintem), viszont az ólomsúly az agyoncsapja azt úgy ahogy van.
"A lovak pedig elöl nyerítenek, hátulról tolnak, ez a filozófia alfája és ómegája, a sportautó-esszencia alig négy méteren."
Akkor a Lambo és a Ferrari, a Porsche, a Lotus azok micsodák?

zöldi 2011.06.02. 08:36:54

Ja, ahogy olvasgatok itt-ott, igazán letesztelhetnétek Sabc kolléga E38-át.

szatyi 2011.06.02. 08:38:12

Ez a forma dolog olyan, mint a nőknél a szexepil. Ha az van, az egyeseket sokkal jobban megfog, mint a szimpla tökéletesség.
A cikkből meg süt a nyers vas szeretete, az NVH elmehet a fenébe, legyen inkább pengeéles kormányreakció, fürge gáz, jó fék és a futómű úgy kapaszkodjon az aszfaltba, mint macska a függönybe. Én a meghalástól kicsit jobban félek, meg az önbizalmam is kevesebb, úgyhogy maradok egy kategóriával lejjebb. Egy mx5-öt nagyon kipróbálnék, de egyelőre mr2. Ma reggel már megcsinálta a napomat Visegrád-Esztergom között. :)

ChPh 2011.06.02. 08:39:51

@Harkov: akkor szar BMW-s körtökben forgolódsz :D
Mondjuk tény, a 6 henger, az hat henger. De BMW az meg BMW :D

ChPh 2011.06.02. 08:42:33

@gyvy: ez mindenre igaz ;)
Mármint, h szar tákolt dolgokat vesznek aztán sírnak, h szar :D

Bárkinek megmutatom az enyémet, referenciának jó lesz :D

lolozsolt 2011.06.02. 08:43:27

"Mercedes-buzi Clarkson"??? Hmm, akkor ti BMW buzik vagytok, de ezt mar nem egyszer bizonyitottatok...Clarkson elismeri mikor jo BMW vagy mas autot tesztel, nektek meg remeg az ajkotok mikor egy bimmert teszteltek.
Targyilagossag?? Magyartol?? Nehez...A nemettol igen, meg a romannal is van, de a magyarnal csak a sajat erzelem.
Maga az auto, biztos vagyok benne, hogy telitalalat es autobuzikent a jovore nezve es ha a zsebem megengedi megfogom venni a kollekcioba...de nektek egy jo dolgotok van: Nepitelet

Hurri Kán 2011.06.02. 08:45:20

@ChPh:
Persze, ez típusfüggetlen...

V12 Power 2011.06.02. 08:51:46

Jó cikk, viszont a katalizátort szerintem kár volt kibarmolni belőle. A BMW általában úgy készíti el a dolgait (különösen sportosabb modellek esetén), hogy az ki van találva, úgy jó, ahogy van. Ha belebarmol valaki, azzal csak ront az összképen (összteljesítményen). Egy barátom 328i-jén azon kísérletezett, hogy a gyárilag talán 3500-nál nyitó kipufogó-csappantyút átalakította, hogy a beltérből gombbal vezérelhesse, illetve kapcsolhassa gyári állásba is. Készített telj/nyomaték görbét gyári állapotban, végig nyitott csappantyúval, és végig zárt csappantyúval. Gyönyörűen látszott, hogy 3500 alatt nyitott csappantyúval gyengébb volt, felette ugyanannyi, zárt csappantyúval meg 3500alatt ugyanannyi, felette gyengébb, mint a gyári. Szóval ki van az találva, nem kell bolygatni, a gyári állás volt a legjobb. Ha kiveszed a katot, nyomatékot veszítesz alul, némi teljesítmény pluszért felül. Ha folyton 5ezer fölött mész, akkor érdemes, de amúgy csak elrontja az autó gyárilag igen jól belőtt balanszát.

kzolee 2011.06.02. 08:56:30

Nekem nem tetszik ez a forma, de biztos jó lehet vezetni.

Gyuszibá biztosan belinkel mindjárt a fantasztikus blogjáról egy majdnem ehhez kapcsolódó autót. Már alig várom.... :-)

V12 Power 2011.06.02. 08:57:10

@lolozsolt:
Német autós újságírás és tárgyilagosság még el is fér egy mondatban, de ha pártatlanságra céloztál, akkor az azért igen felejtős. Úgy hazahúz a szívük/kezük, hogy azt öröm nézni. Szerencsére a prémium kategóriában valóban jó termékeik vannak, ezért ez többnyire nem feltűnő, de mondjuk kisautóknál valahogy mindig ki tudták hozni a Lupo-t tesztgyőztesnek, ami biztos jó autó, sőt árfüggetlenül biztos jobb, mint egy Kia Picanto, csak valahogy abból mégis több fogyott.

ChPh 2011.06.02. 09:06:15

@V12 Power: jobban járt volna egy M50 szívósorral :D

Hurri Kán 2011.06.02. 09:08:14

Téteket kérem megtenni, hogy mikor jelenik meg Elmebeteg, és közli, hogy legjobbautóaszuzuki mer az csak 4 litert eszik és 700.000 kilométerig olajat se kell cserélni benne? :DDD

akos696 · www.focusauto.hu 2011.06.02. 09:10:08

Ahogy nézem, ez az E36 Compactra épül: Műszerfal, légbeömlők, szellőzés tekerentyűk, fed computer mind a Compactból származnak, ahogy az e30 hátsó futómű örökség is. Ami persze nem baj, mert nekem is van egy a háznál és imádjuk az asszonnyal együtt. :)

BMW /// 2011.06.02. 09:13:10

@gyvy: :DDD Dr úr elmehetek...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.06.02. 09:16:36

Ide vele!!!!! A fara kissé fura nekem, de leszarnám, ha lenne egy :) :)

CorollaVVTI 2011.06.02. 09:34:58

Regado: 800e ft. Amit persze a mar adozott jovedelembol fizetunk be. Tehat a kulfoldrol 8000 euroert vett autobol legalabb 8000 euro jutott az allamnak is...

Magyarorszag: igy szeretunk.

butschq 2011.06.02. 09:38:51

Ernyei az pont nem, de a Béla stimmel, ide vele eggyel:)

PRND2L 2011.06.02. 09:39:16

@gyvy: Ez így ebben a formában nem igaz.Cáfolni fogják. Mert nem igaz, hogy 4 liter és 700.000 km ,hanem 3 liter és 800.000 km :-)

Amúgy ha a BMW feneke nem lenne ilyen bűnronda és mind a négy kereke kaparna, akkor az mondanám hogy csillagos ötöst érdemelne,de így maradjunk egy erős hármasnál.

F76 2011.06.02. 09:45:29

Nős vagyok, jön a gyerek, mazda5 a garázsban és kurva jó volt ez a cikk, mert rájöttem, hogy a távirányítós helikopter nem feledteti velem, hogy egyterűt vettem. :) Nekem kurvára kéne egy ilyen rondaság! :)

w a s d 2011.06.02. 09:58:09

@V12 Power: Azért amit én láttam a német tesztekből (Auto Bild magyarul), ha általában a német győz is (nem feltétlenül csak elfogultságból...), ár- értékarányban legjobbnak elég gyakran valami koreait hoznak ki.
__________

Ez a BMW meg túl haszontalan, még két sámli sincs hátul, pedig elő- előfordul, hogy szükség lesz előre nem tervezetten plusz helyekre.

jujdejo 2011.06.02. 09:58:46

amióta megjelent, nekem azóta tetszik, nem kicsit!
Tavaly-amikor baratnömnek kerestem tanuló autot- majdnem vettem egy cabriot, de több ok miatt nem(igazabol coupet szerettem volna, de azok tul dragak voltak tanulo autonak, hatsokerekes megint nem a legjobb tanulni...) a vegen lett egy volvo 480, ami kicsit azert hasonlit erre, persze nem ugyanaz a csirkehus mint a diszno...attol még gyönyörü!!!

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2011.06.02. 09:59:42

Végre nem sírtam az unalomtól, mint a múltkori Asztrás cikknél.

GRX 2011.06.02. 10:02:09

Grammar Nazi mode ON
Stabil tendenciával egyre jobbak Pista írásai, tényleg öröm olvasni őket, de ezt a tóltőlözést nem lehetne kiiktatni? Tudom, hogy egyes nyelvjárásokban teljesen elfogadott, de írásban továbbra is nagyon bántó, és csúnyán belerondít egy egyébként élvezetes és stílusos cikkbe...

_Joe 2011.06.02. 10:02:58

Igazából a BMW 323ti Compact ellen egy összehasonlítás érdekelne. (Kiváncsi vagyok, mi a különbség, merthogy az e36-e30 hibrid platform stimmel). Egyébként király gép, kéne a garázsba az MX-5 mellé :D

velocista (törölt) 2011.06.02. 10:11:53

Sajnos a cikkíró egy dologban téved: a kései Z3 (M)-ek alatt nincs sperrdifi, csak fékezgetős elektronika - az E46 M3 motorostól ha jól emlékszem.
Egyébként nekem is tetszik, de konzervatív vásárlóként (főleg a kínálat hiánya miatt) inkább egy E36 M3-ba ültem. A használtautón csak egy kék szokott lenni, de ahogy hallottam, az az autó már látott egy két tereptárgyat közelről...

velocista (törölt) 2011.06.02. 10:14:56

@velocista: Mármint kék Z3M, 30i nincsen egyáltalán, a 28i meg annyira azért nem megy jól :)

red87 2011.06.02. 10:19:57

az utolsó pár sor a cikkben egy az egyben Richard Hammond pár szava volt, amit a 911 GT3 RS-ről mondott a most decemberi amcsi különkiadásban... :) ha véletlen, ha nem, attól még igaz.

ettől függetlenül tényleg kurvajó gép lehet ez, kéne...

Gomulka Béla 2011.06.02. 10:20:03

@lolozsolt: A Mercedes-rol szót se ejt, de azt azért elmondja a BMW-rol, hogy bár németek tervezik (mint a Mercedest, jut eszembe), és 'szukat verok vezetik, azért még ez a BMW jó. (pontatlan fordítás). Továbbá arról ejt szót, hogy ha útfekvés kell meg tapadás, akkor japán, ha kinézet és stíl, akkor olasz, ha meg oldalvást akarunk haladni, akkor ez a BMW. Ami megint csak nem reflektál C. állítólagos Mercedes-mániájára. Egyébként oldalvást haladni éppúgy illegális, mint katalizátor nélkul kozlekledni, úgyhogy az utóbbin kár is fennakadni.

bekman · http://bekman.blog.hu/ 2011.06.02. 10:21:07

@AciDuzzu:
"Roadstere volt Bobby Ewingnak is..."

Valóban, csak az Mercedes volt és kicsit korábbi.

Bambano 2011.06.02. 10:22:36

mostanában ismétlik a régi topgeareket, clarksjon jaguár buzi, nem mercedes.

Kicsit karottás stílusú volt a poszt, de ettől még jó.

LAPoska 2011.06.02. 10:30:38

ELJNEK A +/- 90-es EVEK!!!! a tobbi mar nagyon szar...

joshua7 2011.06.02. 10:31:27

Nekem csak hátulról nem tetszik, egyébként nagyon kéne.

PRND2L 2011.06.02. 10:36:09

@bekman: Még mielőtt vita kerekednék belőle : mindkettőtöknek igaza van. Az első pár évadban Mercedes kabrió az utolsókban pedig Z4 volt.

traxx 2011.06.02. 10:36:28

Anno, amikor megjelent, nagyon ótvarnak tünt. Most, hogy idősebb lettem, kimondottan tetszik. Simán elfogadnám, bár a mostanit is imádom, igaz más miatt.

"...Ez a BMW meg túl haszontalan, még két sámli sincs hátul, pedig elő- előfordul, hogy szükség lesz előre nem tervezetten plusz helyekre."... Amikor ilyen helyzetbe kerülök, akkor az illetőnek azt szoktam mondani: -Gyere busszal, b*zzzmeg :D
Azért vesz az ember ilyen autót, mert maga akarja élvezni. Ha az utasnak kényelmetlen, esetleg sz*r bemászni hátra(más tipusoknál term.), menjen gyalog :D

red87 2011.06.02. 10:43:29

@Bambano: Clarksonnak Jaguarja tudtommal sosem volt, de Mercedes most is van legalább kettő, (Grosser w100, SLS), és volt már egy rakás, pl SL 55 AMG, CLK 63 AMG Black, satöbbi.
szereti mindkettőt, de nagy mergás, ez tény!

how beautiful is this world it shines for you 2011.06.02. 10:44:39

@Bambano: Volt neki BMW Z3-is ami szörnyen gagyinak hatott a Mercedesek után!

how beautiful is this world it shines for you 2011.06.02. 10:46:03

Bocs egyel feljebbinek szántam... (de miért léptet ki a komment elküldése után ???)

0rdas 2011.06.02. 10:46:57

Tényleg érdekelne, hogy a katalizátor gyárilag nem volt benne, vagy kiszedték?
Kérdések:

A. kilencvenes években gyártottak volna kat. nélküli autót? (BMW extra pénzért, mint a sebességlimiter)

B. Házi sufnituning nem rontja a kocsi beállításait?

GGG77 2011.06.02. 10:55:25

Egy ugyanilyen belső volt 3 évig a háttérképem!!! Az E38 után a valaha volt legszebb BMW!

gumifust 2011.06.02. 10:59:11

Jó cikk volt nagyon , és a videó is király volt a végén Clarksonnal . Azért jó vezetni a bmwt de azt amásik hármat is jó volt :)

-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2011.06.02. 11:00:49

egyébként ez a forma az egyes bimmerre hasonlít, ami szintén bűnronda

Hurri Kán 2011.06.02. 11:02:08

@BMW ///: @PRND2L:
Éssss...nem kellett 11 óráig sem várni :DDD

gumifust 2011.06.02. 11:03:48

@V12 Power: Én is csak csatlakozni tudok ehhez . Egyik haverom kivette a katalizátort és kicserélte a rendszert simán hatvanas rendszerre egy dobbal . A hangja nagy lett az autónak , és ennyi mert nem ment úgy mint előtte , de ő szerinte a motorba is bele kell nyúlni , fél év alatt sikerült kinyírni a motort is ...
Egy jó kipufogó tervezése szakértelmet igényel ,főleg hogy jobb legyen a gyárinál , nem elég a rozsdamentes cső.

GGG77 2011.06.02. 11:12:47

Most, hogy a galériát is végignéztem sírni tudnék...

Érdekes 2011.06.02. 11:15:54

Pista megint hokizik a propellerre című cikket láthatták :D MILLIÓSZOR inkább az NSX, mint ez az izléstelen betegágy...de ha mindenképp e36, akkor is inkább az m3.
De kövezzen meg mindenki, ebből az árból inkább egy újabb forró ferdehátút vennék, és kész...mondjuk, most is az van, csak nem 200 lovas :( :D

GGG77 2011.06.02. 11:21:46

Egy Z4 kupét naponta látok. Sajnos közel sem ennyire gyönyörű. A jelenlegi viszont csodás!

AciDuzzu 2011.06.02. 11:21:58

@bekman: A Jockey visszatérben (1996) volt neki Z3 Roadstere. Mondjuk elég kínos, hogy emlékszem rá, de ez van :)

w a s d 2011.06.02. 11:30:05

@traxx: Csak ha van autó, ami tudja ugyanazt (ugyanakkora élvezetet nyújt), mint ez, plusz még 2+2- es, vagy 4-5 személyes, akkor miért kellene egy ilyen?

ZDM 2011.06.02. 11:30:46

@Érdekes: nem értem, mi értelme NSX-el összehasonlítani, árban kb 3-szoros a szorzó, és nem a BMW javára

butschq 2011.06.02. 11:31:52

szép lassan érkeznek a fikázók is, estére lesz itt minden:S:)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.06.02. 11:45:12

"...a Z3 alapáras ülései a Porsche Boxster ülésvázára épültek, azzal a különbséggel, hogy iszonyatosan kényelmetlenek és rosszak."

Köszönöm szépen ezt a mondatot! Amikor anno kijött, volt alkalmam kipróbálni. El sem jutottam addig, hogy arra figyeljek, hogy milyen is ez az autó, olyan piszok kényelmetlen volt az ülés, hogy csak arra tudtam figyelni. Akkor mégsem bennem volt a hiba...

Lucky Larry Silverstein 2011.06.02. 12:15:51

Vályi is feszegeti a jóízlés határait. Ezt a kocsit roadsternek tervezték, a kupé egy gnóm.

Pozőr? 50es ez az? Ernyei? Nnyihahaha. Jugoszláv szakmunkástanulók járnak 14 éves ilyenekkel. Vezetni biztos jó, annyit elhiszek.

V12 Power 2011.06.02. 12:31:22

@F/: Az egy dolog, hogy ár/értékben azt hozzák győztesnek, mert az már ordítana, ha nem. Csak aztán nem súlyozzák megfelelő mértékben az összesítésnél, így olyan nyeri a tesztet, aki aztán később sehol nincs az eladási statisztikában a vesztesek mögött.

-------------

Azt meg végképp senki nem mondta, hogy ez az autó praktikus lenne.

megint 2011.06.02. 12:31:24

Végignéztem a videót, és tényleg ez tűnik a legélvezetesebbnek, szerencsétlen alfa nem való ide ahogy tolja az orrát a kanyarban, biztos jó, csak nem élményautó. Egy dolog választja el ezt az autót a tökéletestől, az, hogy nem néz ki valami jól. Német autós vagyok, de ezek közül az evo:)

Hurri Kán 2011.06.02. 12:35:47

@Bathory:
Megint okosat akartál mondani, megint nem sikerült. Az autó szépsége az szubjektív dolog, de hogy jugoszláv szakmunkások nem járnak ilyennel, mert rohadtul nem az az árkategória, az biztos. Meg Jugoszlávia lassan 20 éve, h nem létezik. Csaxólok...

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2011.06.02. 12:41:19

Jó cikk Omm, s tudom, hogy van BMWs haverod. Csak a hathengeres motorok történetével nem vagy sose tisztában. 98/9-től már M52 TU motorokat tettek az autókba, amikben dupla vanos van, nemcsak az M54-ben. Ezek euro 3-as motorok. Csak mondom.
Ez az autó nagyon tetszik, és jól esik végre egy jobban felszerelt E36-ot látni, mert a legtöbb egy nyomorult elektromos ablak sincs, csak a nyomasztó hitvány szövet belső, egy csupasz középkonzollal.

corolla84 2011.06.02. 12:43:58

Pici baki mindjárt a cikk elején:

Nem E36/7, mert az a roadster, hanem E36/8, mert az a coupe. :)

limuzin: E36/4
M3 limuzin: E36/4S
touring: E36/3
coupe: E36/2S
M3 coupe: E36/2SS
cabrio: E36/2C
M3 cabrio: E36/2CS

Z3 coupe: E36/8
Z3 M coupe: E36/8S
Z3 roadster: E36/7
Z3 M roadster: E36/7S

compact: E36/5
compact M: E36/5S (1 db)

Csak a BMW-vel szembeni tisztesség kedvéért.

Egy toyotás

V12 Power 2011.06.02. 12:44:01

@megint: Amúgy, bár BMW-s vagyok, meg kell védenem az Alfa GTV-t. Pici gázelvételre olyan gyönyörűen dobja a popsiját, hogy FWD létére csodálatos. Hangsúlyozom, FWD létére. Szóval nem azt akarom mondani, hogy megközelítőleg olyan élményt nyújthat, mint egy 328i, de az elsőkerekesek között király. Ettől még persze nem kéne, mert a kényszermegoldás legjobbja sincs olyan, mint a jó elgondolás alapja.

Lucky Larry Silverstein 2011.06.02. 12:44:42

@gyvy: Nem milyen árkategória?

Mobilén 5-6000ért már turkálni lehet a kínálatban, ezt a jugó/ és magyar kőmívessegéd 3 hónap alatt összehozza, persze a németeknél. Válság előtt itthon is megcsinált ennyit egy kőmüves(nem segéd). Szóval jó autó, de elképesztő távolságban van a prestízstől, Magyarországon is. Persze a falunapokon üthet, bár attól függ hol.

velocista (törölt) 2011.06.02. 12:46:10

@V12 Power: Az utolsó mondatod cáfolja a Porsche 911 :))) Az is "kényszermegoldás", de a legtöbb közép vagy orrmotoros autó meg sem közelíti...
Bár én továbbra is az orrmotor-hátsókerékhajtás-sperr megoldásban hiszek:)

Hurri Kán 2011.06.02. 12:46:56

@Bathory:
Na. Turkálj. Érdeklődve várom.

V12 Power 2011.06.02. 12:49:01

@velocista: Ez nekem is eszembe jutott. Mondjuk a 911-et évtizedekig reszelték, mire sikerült az abortált koncepciót olyan szintre hozni, ahol a középmotor eleve van.

atiz 2011.06.02. 12:49:27

a Z4-es (mindketto: E85/E89-es) nagyon tetszik. ez az elejen se tetszett, most se.

Akarcsak az Audi TT: az elso generacio abbol is egy new yorki buzi szerencsetlenkedeset juttatta eszembe a pezsi koktéllal.

Suttora 2011.06.02. 12:51:16

@corolla84: "...BMW Z3 roadster (E36/7) szinte azonnal keresett áru lett. "

Nincs itt baki, kedves toyotás, nézd meg figyelmesebben :-)

szabowo 2011.06.02. 13:51:48

Ha ennek bombasztikus a segge, akkor a Superbé kifejezetten gyönyörű.

kerdesek05 2011.06.02. 13:56:11

mennyi a fogyasztása egy ilyennek?:)

nyárra, tavasztól őszig jó lenne hétvégi túrákhoz, második autónak:)

Hurri Kán 2011.06.02. 13:58:35

@kerdesek05:
Városon kívül, ha nem feszt keresztben autózol vele, 10-12 l környékén elmegy :)

kerdesek05 2011.06.02. 13:59:05

z3 cabrio mondjuk jobban bejönne

bekman · http://bekman.blog.hu/ 2011.06.02. 14:24:05

@AciDuzzu: oké, vettem, erről nem tudtam. csak a classic maradt meg... :)

SomeSeed 2011.06.02. 14:43:37

Bármikor beülnék egy 4, vagy 5 ajtós BMW-be, kombiba is. De erre a Z3-ra a poszt címe nagyon találó: Kisf@szúak, önértékelési zavarban és kisebbrendűségi komplexusban szenvedők, potenciazavarral küszködők cél-autója. Értelme nem sok a praktikumot, mindennapi használhatóságot tekintve, de mindenképpen erre az autóra is igaz, hogy bár az emberek 99%-ának annyi szüksége van rá, mint beduinnak a hólapátra (by Csikós), a műszaki tartalom és a minőség megkérdőjelezhetetlen.

Ettől függetlenül nekem nincs a "kéne" listámon. Pedig hosszú az a lista... :)

Hurri Kán 2011.06.02. 14:45:01

@SomeSeed:
Ezeket az autókat nem a praktikum miatt szeretjük :)

SomeSeed 2011.06.02. 14:51:51

@gyvy: Jah, gondolom azért is nincs a "kéne" listámon. :)

Oké, nem a praktikum miatt. Akkor mi miatt? Válasszuk külön azért a fogalmakat, mielőtt válaszolsz, a "szeretjük" egy dolog, a másik pedig, hogy tényleg vennél-e egyet akkor, ha nem teheted meg, hogy több autót tarts? Mert ha nem, akkor úgy vagy vele, mint én az elefántokkal. Nézegetem, de haza nem vinném... :))))

Hurri Kán 2011.06.02. 14:54:09

@SomeSeed:
Ha nem tehetném meg, hogy több autót tartsak, akkor nem vennék. Az első autó nekem mindenképp egy normális méretű kombi. Minden más csak utána.
Más kérdés, ha lehetne második autóm, akkor sem biztos, hogy pont ezt a típust választanám, de 2. számú autónál a praktikum pont lényegtelen.

Janiszta · http://www.ejatekok.com/ 2011.06.02. 14:55:44

Ritka undorító autó. Ezt nem látták a tervezői???

szpsz 2011.06.02. 14:58:09

Nekem a Boxsterezés és a 911 között ez is befigyelt, mint lehetőség, de végül a márkahűségem győzött. De elhiszem, hogy nagyon jó autó.
Pár hete konkrétan ezt a kocsit láttam Veresegyházon, nem túl messze tőlünk. Netán itt lakik??? Ez érdekelne.
Nekem a kupé kombisegge az egyetlen, ami nem tetszik benne. A Z4-kupéná ezt a dolgot egyértelműen klasszisokkal sokkal jobban oldották meg.

SomeSeed 2011.06.02. 14:59:47

@gyvy: Ha lehetne második "jáccós" autóm (amire - ahogy nézem, s ha így marad - úgy 155 éves koromban lesz esélyem), akkor az mindenféle gondolkodás nélkül egy STi lenne. Egy 2003-as évjáratú. :)

De semmiképp sem egy BMW Z sorozat. Inkább felhajtanék akár a világ végéről is egy 850-est... :))))

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.06.02. 15:01:34

Hát amikor meglátod a szekeret, biztos nem a szépségéért fogod szeretni :)

"annyira ronda, hogy amikor kikukucskált a feje az anyjából, a szülészdoki sírt fel"

Hurri Kán 2011.06.02. 15:05:17

@SomeSeed:
Hát, én egy Z4 coupéval azért nagy duzzogva megbékülnék... Vagy egy Honda S2000... Vagy egy MG TF, asse lenne nagy baj...
Ültem E36 M3-ban (vezettem is), ültem Impreza WRX-ben is, jó, jó autók, nem arról van szó, de pontosan belátom, hogy igazán kiautózni csak versenypályán lehetne őket, és mind a kettő meghaladja a képességeimet a tekintetben, hogy egy ekkora teljesítményű autóval gyorsan, ÉS biztonságosan tudjak autózni, és ez már így is marad. De egy kellemes, 150 Le körüli valami, mindenképp hátul tekerős, az lehetne :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.06.02. 15:32:01

@gyvy: Ez ne fogjon vissza, sajnos már ott tartunk büntetési tételekben mindenért, hogy hétköznapokra egy valami kis fos 1.4 D kell -amivel ha akarod, se tudod a kreszt megszegni és keveset eszik, occsó fenntartású- hétvégére meg pályabérlet és valami biztosítás és rendszám nélküli épített szörny a megoldás, ott legalább ki is tudod élvezni.

Mert közúton még a gondolatára is büntetnek már...

Hurri Kán 2011.06.02. 15:36:59

@KuKori:
Nem száguldozni akarok alapvetően, hanem normálisan közlekedni, azt, hogy elférjek egy autóban,meg azt, ha dugig van rakva az autó, akkor is tudjak előzni, meg ne állandóan nyélen kelljen neki tolni.

Mondom, ezek a 200+ lovas vasak nekem már egyszerűen túl "erősek", nem tudnám kihasználni a képességeiket. Szerintem pályán sem.
Egy élményautóhoz nem is okvetlen kell ennyi, pl. a Lotus 7 5-600 kilójához bőven elég az a 70-80 lóerő :)))

De Renault-ot nem vennék semmiképpen :PPP

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.06.02. 15:50:51

@gyvy: Pedig egy jó Clio Williams, vagy 16S meghozná a kedvedet, ha sokallod a V6-os verziók erejét :) (Bár az hátul teper és középmotoros, ami jó dolog)

SomeSeed 2011.06.02. 15:53:18

@gyvy: Én sem az ereje miatt érzek már-már szexuális jellegű vonzalmat az STi 2003 iránt. Sőt, az ereje vonz a legkevésbé, közúti száguldozás engem sem érdekel.
Hogy mi vonz benne, azt nem írom le, mert olyan hosszú lenne, hogy kutya nem olvasná el... Volt egy TC adás, ahol az STi-t tesztelte Bazsó és Winkler még a "normális" időkben, érdemes megnézni.

Persze hosszú a lista nálam is, mint ahogy látom, nálad is. :)

Hurri Kán 2011.06.02. 15:57:31

@KuKori:
Melyik V6-os erejét? Ja, hogy pontosítsak egy kicsit: egy közép-v . felsőközép kategóriás kombinál a 150-180 lóerő az pont ideális, hogy még megpakolva is hozza a 10 kg/ lóerő arányt.

Az E36 M3 az már közelebb van a 300 Le-höz, mint a 200-hoz.

Hobbiautónak pl. egy MG Tf a maga 120-140 lóerejével az 1000 kiló körüli súlyhoz bőven jó :)

Hurri Kán 2011.06.02. 16:02:44

@SomeSeed:
Hát? A motor? A hang? A futómű? :)

Vezettem egy-két Subarut is, régebbi barátnőmnek volt Legacy boxer-dízele, hű de jól ment! És a futóműve is nagyon rendben volt.
Meg ugyanabból kombit is, az 2 literes benzines volt, na azt pl. el tudnám főautónak is képzelni, de az egyel erősebb motorral, a 2.5 benzinnel.

SomeSeed 2011.06.02. 16:13:53

@gyvy: Először is a forma, a design, a megjelenés. Másodszor a boxermotor és annak a hangja. Ehhh, nem folytatom mert besírok... :(

Hurri Kán 2011.06.02. 16:15:57

@SomeSeed:
A boxer az tényleg egy külön világ :)

szatyi 2011.06.02. 16:48:48

@gyvy: A TC-teszt szerint az MG TF csak sportautónak látszó tárgy. Nyúlós mindene. Esetleges futómű, túlszervózott kormány, nem túl lelkes motort emlegettek, ha jól emlékszem. Itt mindenki az mx5-öt emlegeti az adott kategóriában, én meg mindig benyögöm az mr2-t mint olcsó alternatívát :) Tie szerint viszont a Range Rover az mindenre jó.
Mindenesetre ha összefutunk valami találkozón szívesen felajánlok egy tesztkört az mr2-vel. Valaki jöjjön már mx5-tel meg MG-vel is!

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.06.02. 16:50:32

hátul simán elfért volna még két ülés:-))
Amúgy ezt simán belehet hozni TGK ként is csak egy rács kell a két ülés mögé,és olyan lesz mint egy Saxo van.
BMW Z 3M VAN :-))
Mekkora flash lenne már:-))

Phrascarica 2011.06.02. 17:22:54

@Gyurma73: ...-ha az ÁFA visszajönne akkor meggondolnám mégegyszer :)

"A Z3 coupe jellemzően legalább 50 százalékkal – ha nem többel – drágább az ugyanolyan motorral szerelt roadsternél. Ebben a pillanatban két eladó van az országban, de az egyik külföldi papíros (2,6 millióért), a másik pedig automata, kerek négyért, ami értelmezhetetlen hülyeség ebben az autóban."
Ez konkrétan miből szűrted le Pista, ebből a két darab erősen túlárazott darabból a hahun?

Phrascarica 2011.06.02. 17:26:45

@Gyurma73: ... de van ilyen pl: Chevrolet SSR, ott vissza(jöhet) az ÁFA aztán 6literes Corvette motor, coupecabrio fülke és plató, rondának ronda az is, de nekem éppúgy tetszik mint ez a Z3 coupe :)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.06.02. 18:08:58

@phrascarica: Hát szerintem simán belehetne hozni regadó nélkül TGK nak,mert felépítésra olyan mint egy SAxo VAn,vagy C2,C3,C4 VAN,,VAGY POLO VAN VAGY AKÁRMI,ami úgy néz ki mint ez vagyis egy 3 ajtós ,hátul ülések nélkül.
EZ EGY KÉTSZEMÉLYES TGK!!!Ha lett volna dízelmotoros még a gázolaj ÁFÁját is vissza lehetne ígényelni:-))

Phrascarica 2011.06.02. 18:17:04

@Gyurma73: akkor a Smart Roadsterre is lehetne fabrikálni egy platót aztán hajrá :)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.06.02. 18:19:31

@phrascarica: nem kell plató elég ha 2 személyes:-)

vinogyel 2011.06.02. 18:39:33

Pista! Jó kis cikk sikeredett.
Még sok ilyet! Egy ilyen verdáért én is odaadnám a vesém! Oszt csapatnék vele mint állat... :)

Rocko- 2011.06.02. 19:49:49

@SomeSeed: @esef: ennek parktikuma a vezetési élmény.

Rocko- 2011.06.02. 19:52:06

@KuKori: azért annyira nem.
múltkor E36 coupénak a sofőrje kanyarodás közben odalépett, a gép meg kicsit kirakta a seggét. és tuti élvezte is.
na most aki erre büntet...

Danite1985 2011.06.02. 20:45:23

Mokány kis gép az M-coupe,volt szerencsém hozzá.bár az igazi szerintem e30,s52-vel az orrában,bilstein b12-vel a lengőkarok-tornyok között...na az a vezetés élménye...

3 gb 2011.06.02. 20:52:43

@Bambano: Meg rohadtul futtatja az Astont, de mindent ami brit, végül is az.

3 gb 2011.06.02. 20:54:43

@3 gb: De Maradona odaverte őket 86-ban he-he!

SomeSeed 2011.06.02. 21:11:46

@Rocko-: Ha élményre vágyok, akkor nem egy ilyen puha sportos kupét választok, hanem valami keményebbet. Igazi vezetési élménnyt nem a "luxus" kupék és roadsterek adnak, hanem pl egy STi, egy HF Integrale, egy RS Cosworth/2000, egy GTR, egy SuperSeven, sorolhatnám azokat, amik tényleg vezetési élményt nyújtanak. Az a véleményem az ilyen Z3 féle gépekről, hogy olyanok, mint amikor valaki brutál szexre vágyik és a sok lóvéért méegrendelt domina megjelenik talpig latexben, már készülsz az élményre, mert vérszomjasan néz rád. Erre elkezd tollpihével bizergálni, meg tejszínhabot fújkodni-nyalogatni, a latex alatt pedig rózsaszín pihecsipke van. Holott te bilincset, korbácsot és harapásnyomokat akarsz.

Az ilyen autókat azok veszik, akik keménynek akarnak tűnni, de mégiscsak lekvárok. Lehet, hogy én gondolkodom rosszul, de ez már csak így marad. Ha valaki sportkocsit akar, azt vegyen.

Szoktam mondani, hogy aki terepjárót akar, az vegyen egy Defendert pl, vagy egy jó kis alvázas pickupot, vagy H1-est. De nem, beül az X5-be, mert a seggét kényelemben akarja tudni, amivel nincs is baj, csak akkor ne tartsa magát kemény terepjárósnak.

A Z3 jó autó, mint általában a BMW-k, de ha élményt akarnék, nem lenne a kiszemeltek közt.

esef 2011.06.02. 21:16:58

@Rocko-:
nem értem ezt a vezetési élményt. nem az az élmény, hogy vezetsz?
ebben a vacakban összehajtogatva lent ülsz az aszfalton, alulról nézheted a kamionok alvázát. az enyémben (SIph2, ami nemrég volt szintén használttesztben) a seggem valahol ennek az övvonalának a magasságában van és kényelmesen megyek bárhova a francia hintóban. :)

Dennis01 2011.06.02. 21:34:05

@gyvy: A Subaruknak van egy kulonleges aurajuk, azt meg kell hagyni..
A kollegamnak van egy Impreza 2000 Turboja, ahanyszor ranezek arra a kocsira, elont az irigyseg. Eloszor is a hangja miatt, az a gyonyoru boxer nota feltuzelve a turbo tusszogesevel, az zene a fuleimnek. Aztan a formaja, keves auton all ilyen jol a nagy hatso szarny, meg az elejen az intercooler nyilasa... A kedvencem pedig, az oszlopmentes karosszeria, mikor lehuzza mind a negy ablakot, allatul nez ki a kocsi..
:)

kzolika 2011.06.02. 21:55:44

Nem olvastam minden kommentet, de azért pár reakció:

1. Ha ennyire nem tetszik senkinek, mi a fenétől megy fel az ára?

2. A Suzuki mostanában 6 alatt fogyaszt, klímával is és 10 ezrenként kap olajat és szervizt. Felesleges hazudni.

3. Ne feledkezzünk meg az S2000-ről sem. Londonban állítom több van belőle, mint Miata, itthon szinte ritkaság, jóval drágább is és állítom, megveri a Miatát.

4. Nekem nagyon kellene.

kzolika 2011.06.02. 22:03:18

@kerdesek05: Aki már tud második (hétvégi, élmény, akármi) autót tartani, azt miért érdekli a fogyasztása???

nem kéne... 2011.06.02. 22:20:14

@megszaLott:

mondanám, hogy m52 nem volt három literrel, csak az m54, de hát ezt te is tudod.

Rocko- 2011.06.02. 22:25:05

@SomeSeed: az a baj, hogy a saját véleményedet akarod kiterjeszteni másra. te nem ezt választod, más meg igen.
én utálom a dízel kombikat, sosem vennék. mégsem mondom, hogy feleslegesek, mert valaki ezt igényli.

a sportkocsi jelzést meg egész jól kifejtette Pista a cikkben: "Konklúziónak pedig tán csak annyit, hogy nem azért vezetjük, mert jól néz ki.

Nem azért vezetjük, hogy megforduljanak utána az utcán.

Hanem azért, mert szeretjük vezetni.

És ez a vezetés élménye."

Rocko- 2011.06.02. 22:27:34

@esef: "nem az az élmény, hogy vezetsz?"
az is egy élmény. de rohadtul nem midnegy, hogy ezt egy Avensisben teszed vagy egy BMW-ben.
"ebben a vacakban összehajtogatva lent ülsz az aszfalton"
hogy minnél jobb kapcsolatban legyél az úttal.
"a seggem valahol ennek az övvonalának a magasságában van és kényelmesen megyek bárhova a francia hintóban. :)"
kinek a pap, kinek a papné.

Hurri Kán 2011.06.02. 22:38:00

@szatyi:
Sose állítottam, hogy sportautó...

@Dennis01:
Hát volt egy aurája, az tény... 26 éves, barna, enyhén nimfomániás... mármint a tulaj :DDDD Ja, és csaj :DDD

Solymász 2011.06.02. 22:46:20

A cikk egy nyálas-ömlengős szómenés (fémcsík a dobhártyába, mi?).
Ar autó ronda és finom.
Mint a bimmerek általában...

megint 2011.06.02. 23:01:45

Azért ne essünk túlzásokban , igenis fontos, hogy néz ki egy autó, azért nem lehetetlen olyan autót találni ami jól is néz ki, és jó vezetni is, nyilván a kinézet szubjektív dolog.

Virago_1000 2011.06.02. 23:03:47

Gyonyoru gep. Vegre volt egy BMW ami mert kulonbozni, es nem lett hanyingerszeruen ocsmany (a'la x6) Nagyon kene, meg akkor is, ha a belseje spartai, a design, a formak pedig Opel Astras szinvonalat kepviselnek, de mindez mit szamit, ha a recept tokeletes: sor6 elol, hajtas hatul, ahogy az oskorban mar azt kitalaltak.

@ColT: "A fara kissé fura nekem, de leszarnám, ha lenne egy "
- szoval te szarosan szereted az autokat? Izlesek es pofonok. A vilag sokszinu, ezert szep.

:)))

Hurri Kán 2011.06.02. 23:07:10

@Virago_1000:
"- szoval te szarosan szereted az autokat?"
Hülye vagy, B+ :DDD

SomeSeed 2011.06.02. 23:08:14

@Rocko-: Tévedsz. A saját véleményemet hangoztatom (miközben másokét is el tudom fogadni) és akinek van kedve beszélgetni velem, azoknak válaszolok. Ez utóbbi nem a véleményem másokra kényszerítése, kár lenne annak beállítani. :) Szerencsére nem vagyunk egyformák, ezért is lehet beszélgetni egymással mindenféléről.

Dennis01 2011.06.02. 23:09:24

@gyvy: Jol hangzik, szivesen kiprobalnam mindkettot.. :D

villanysanyi 2011.06.02. 23:09:49

Végrevégre, valaki felfedezte!!!

Ez a régi BMW-k közül a favoritom, egészen a mostani 1-es coupe-ig... (múltkor megnéztem egy 1-es coupe-t egy kereskedésben... akinek tetszik az az autó, az ne csináljon ilyet, mert meg fog szakadni a szíve érte)

SomeSeed 2011.06.02. 23:10:32

@Virago_1000: Hehehe, erről eszembe jut a vicc:

-Mit csinál szomszéd?
-Trágyázom az epret.
-Hm. Én cukrozni szoktam...

Virago pedig (mármint a motor) instant get lenne. Bármikor. :)

Hurri Kán 2011.06.02. 23:10:41

@Dennis01:
Őőőő..izé,, az autó az Legacy boxerdízel vót :DDD

Dennis01 2011.06.02. 23:19:41

@gyvy: Nem szamit, a Subaru a pokolban is Subaru.. Amugy is a kocsi mar csak bonusz a csaj utan.. :D

Hurri Kán 2011.06.02. 23:20:54

@Dennis01:
Igazából ilyen csatolmány volt... Mármint a vas... Amikor megismertem, még nem Subaruja volt! Szóval nem azzal vett le a lábamról :DDD

SomeSeed 2011.06.02. 23:21:42

@gyvy: Vettél neki egy Subarut? :D

Hurri Kán 2011.06.02. 23:23:50

@SomeSeed:
Nem, én csak tisztességes nőkkel ismerkedek. Megoldotta saját hatáskörben :D

Virago_1000 2011.06.02. 23:24:31

@gyvy: "De egy kellemes, 150 Le körüli valami, mindenképp hátul tekerős, az lehetne :)"

Agyontuningolt Skoda 120? Caterham?

@szatyi: Toyota mr2 nekem is titkos favoritom, foleg, mivel nagy elmenyt ad olcson.

@Gyurma73: egy Chevy El Camino utan szivesen visszaigenyelnem az afat en is.

Hurri Kán 2011.06.02. 23:29:24

@Virago_1000:
Jaja, Caterham, de még inkább eredeti Lotus 7, az simán.
Skodából nem kéne agyontuningolt, de egy eredeti Rapide az bármikor.

Dennis01 2011.06.02. 23:30:38

@gyvy: Van egy olyan erzesem hogy egy enyhen nimfomanias csaj senkit se egy verdaval vesz le a labarol... :D

@Virago_1000: Caterham abszolut favoritunk faterral. Egyszer venni akarunk egyet fadobozban, hogy mi rakhassuk ossze.. :D

Az MR2-rol nem sok mindent tudok, jo vezetni? Csak azert kerdezem, mert a fonokom vezetett egy Ferrari replikava alakitott peldanyt, azt mondta, az maga volt a borzalom..

Hurri Kán 2011.06.02. 23:32:06

@Dennis01:
Mondom Ő nem azzal vett le a lábamról!!! Te is sokat ittál? :DDD

Nekem egy fos kombi A Omegám volt akkor :D

Virago_1000 2011.06.02. 23:32:30

@SomeSeed: "Virago pedig (mármint a motor) instant get lenne."
-jobb vele menni, mint ahogy kinez :)))
Preciz japan technika.

Dennis01 2011.06.02. 23:35:49

@gyvy: Multkor fenn volt az ebay-en egy Rapide Cabrio, na az allat volt..

Hurri Kán 2011.06.02. 23:38:07

@Dennis01:
Lehet, de az nem gyári... Szerintem egy kupé Skodához vétek hozzányúlni.
Cabrio az a Feliciából volt anno.

Virago_1000 2011.06.02. 23:39:58

@gyvy: Eredeti Lotus 7 is jo, de csak azert, hogy elmondhasd, hogy eredeti, meg hat az ara miatt (eladnam azt vennek belole 2-3 Caterhamot).
Caterhamrol csak annyit mondanek, hogy vittek vele egy kort (kb 15 km) es .... nem tudom leirni, probald ki egyszer ha tudod, utaskent akar, es kicserelodik a szemelyiseged... - az Imprezat a puhapocsok autojanak fogod tartani :))

Engem ne

@Dennis01: Caterham, lasd amit irtam gyvy-nek. Ha vegeztek vele fateroddal, szivesen beulnek 1 korre. Mr2: Haver vett 1et az ebayen, allat kis gep volt, de nem sokaig volt meg neki. Vezetni nem mertem volna, mert akkoriban meg feltem a jobbkormanytol.
Egyszer megszemlelnem a Minidet is...
Addig is dolgozok a Tatran, ma este pl a berohadt gazpedaltengellyel szenvedtem, sikerult szetszedni, de a kuplung slave munkahenger is ossze van rohadva a dugattyuval....

killercsiga 2011.06.02. 23:42:50

szemből unalmas, oldalról hányás, hátulról fura
lehet hogy jó, de csúnya, még belülről is

Virago_1000 2011.06.02. 23:44:27

@Dennis01: Jarkalos kocsim egy Rapid (nem Rapide, az az Aston Martin), es szeretem, majd sor kerul a gatyaba razasara, sajnos a rozsda a big issue.
Kabriot sosem vennek belole, igy is nyeklik elegge a kaszni, raadasul az nem gyari, tehat veteranos szemszogbol erteke ketseges. Amugy a Rapid egy nagyon jo alternativaja a Mininek. Aruk nagyon fel fog menni, most vegyetek, amig meg van!
Van 1 elado jobbkormanyost magyarorszagon, 155.000-ert angol papirokkal. Raadasul az gyarilag injektoros, es kevesebb mint 1000 db keszult belole, szoval igazi kuriozum.

Hurri Kán 2011.06.02. 23:46:50

@Virago_1000:
Hát ez az... az még autó, mármint a L7, vagy a Caterham... mechanika, porlasztó, benzin, olaj, kormány, váltó, fék. Amiről egy autó szól... Van egyik barátomnak egy Triumph Spitfire, utolsó évjáratok egyike, na azt vezettem, ááá.... Szóval azóta mondom, egy élményautóhoz nem okvetlen kell 200+ lóerő...

Dennis01 2011.06.02. 23:56:24

@Virago_1000: Kuplung munkahengerrel a regi Minimen gyult meg a bajom. Egyre szarabb volt a kuplung, de nem folyatott, igy gondoltam, kicserelem a folyadekot, hatha az segit. Jo ideig nagyon fincsi lett a kuplung az uj folyadekkal, aztan az egyik este eppen a haveromek haza elott elhalalozott teljesen a munkahenger, eleresztette az osszes folyadekot. Lehet hozza javitoszettet venni, de majdnem ugyanugy jossz ki, ha az egesz munkahengert megveszed zsirujan.
Miota Minikkel foglalkozom, eszrevehetoen emelkedett az ertekuk. A zsirosabb falatok (MPi Cooper, Cooper S, ritkabb szeriak) kb 0-tol £1000 ig terjedo aremelkedesen mentek keresztul az elmult ket evben..

Dennis01 2011.06.03. 00:00:07

@gyvy: Ajjaj, akit megfertoz egy angol roadster, az nehezen jon ki a bajbol.. :)
Istenem, mit nem adnek egy Jensen-Healey, Triumph TR4-TR5, Triumph Spitfire egyikeert.. Vagy egy Lotus Elan a 60-as evekbol, az fincsi lenne am.. :)
Az angol autokat nem a loerokert vagy a megbizhatosagert kell szeretni, hanem a hangjukert, a gepi illataikert, a gepi zorejekert.. :)

Hurri Kán 2011.06.03. 00:05:07

@Dennis01:
Hát ez az:) Mert technikailag a Spitfire nem egyéb egy cabrio Lada 1500-nál :DDD
Motor elöl, hosszában, hátul kotor, karbi, kb. 80 lóerő a 900 kilóhoz...
De beleülsz, hangja van, SZAGA van, benzin, olaj, ha megrúgod a gázt, érzed hogy pörög, hogy megmoccan az egész.... Ááááá... éljen az Euro-mínusz öt szabvány :DDD

Dennis01 2011.06.03. 00:15:00

@gyvy: Es eljenek az angolok, akik minden ilyen ven romhoz gyartanak zsiruj alkatreszt, hogy minel tovabb eletben tudjuk tartani oket.. :)
Nem a Ladat szolom le, de a Triumph egy finom szerkezet a Ladahoz kepest.. :)

Hurri Kán 2011.06.03. 00:18:34

@Dennis01:
Persze, más a két vas...
Egyébként te vezettél Ladát? Mert mára divat lett fikázni ugyan (most nem rád gondolok, félre ne érts), de 2-3 generáció azon tanult meg vezetni, és az még télleg mechanika volt, szívató, porlasztó, stb., amit kezelni kellett :) Szóval volt egy "fílingje". Nem szeretem ezt a szót, de nem tudok jobbat hirtelen :)

Dennis01 2011.06.03. 00:32:34

@gyvy: Ertem mire gondolsz. A sok "boyracer" az utakon, mind azt hiszi, hogy ordogi sofor, Michael Schumacher klonja, pedig csak tudjak forgatni a kormanyt, ennyiben kimerul a tudasuk. En rendes auton tanultam vezetni (es maig vezetem is), tudom, milyen egy hideg napon a szivatoval eletet csalni a gepezetbe, milyen a szervo nelkuli kormannyal parkolni, milyen a szervo nelkuli fekkel veszfekezni stb. Egy ilyen regi autoban sokkal jobban egyesul gep es ember.
Bocsassatok meg, ha hulyen hangzik, de en igy erzem.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.06.03. 00:34:09

@Rocko-: ...az bizony a felettese által pénzbehajtásra kijelölt ("á, ilyen nem létezik" ja, hivatalosan...) zsaru :(

Hurri Kán 2011.06.03. 00:37:51

@Dennis01:
Az 1500-as Ladában spec. fékrásegítő már volt, amikor 15 éves korom környékén először vezettem a családi Ladát (a Kispolszki után :D), apám szólt is, h fékkel érzéssel, mer szervó!
És milyen jó volt haver ezerkecskéjét télen fölterelni a Fenyőgyöngyétől a Hármashatárhegyre...
Mindenféle hárombetűs nélkül...

Hurri Kán 2011.06.03. 00:39:46

No eleget nosztalgiáztam, jó éjt! :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.06.03. 00:51:08

@gyvy: Ne is mondd, a múltkor azt álmodtam, hogy vettem egy barnásszürke uccsó szériás Omegát, két litereset. Ki is vert a víz, amikor felébredtem :D

Virago_1000 2011.06.03. 00:54:12

@Dennis01: Austin-healey - mmmm.

"A sok "boyracer" az utakon, mind azt hiszi, hogy ordogi sofor, Michael Schumacher klonja, pedig csak tudjak forgatni a kormanyt, ennyiben kimerul a tudasuk."

-ha nincs szervokormany, akkor meg azt se tudjak.

kkn 2011.06.03. 01:05:45

No, a kupé hátulja számomra is förtelmes, az már annyira csúnya, hogy nem szép. De nagyon nem. Lehetne a világ legjobban vezethető autója ( amiről halandó úgysem tud, hiszen autótesztelőkön kívül kevés embernek van összehasonlítási alapja, tehát a többség számára értelmezhetetlen ez a kitétel ), akkor sem kellene. Inkább a nyitott, de még inkább a Z1.

Dennis01 2011.06.03. 01:08:02

@KuKori: Nem csodalkozom, sulimuhelyben van egy ket literes Omega, rettenet dolgozni rajta...

@Virago_1000: Austin-Healey-rol el is feledkeztem, pedig nehez elfelejteni a bekapofaju Sprite-ot, foleg, hogy ugyanaz az A-szerias sziv dobog benne, mint a szamomra oly kedves Miniben.. :)

Az egesz boyracer kozosseg nevetseges, az alagutmeretu kipufogoikkal meg a vasaloalvany hatso szarnnyal a kocsijukon. Aztan meg a varosban duhajkodnak ezerrel az asztmas egy literes Corsa-106-Saxo kormanya mogul...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.06.03. 01:13:47

@Dennis01: Civic, civic, ki ne felejtsd, 1.4 75 ló és 5 mérföldről hallod hogy jön a paraszt a csiricsáré színre festett idétlen kerekeivel együtt...

Dennis01 2011.06.03. 01:37:21

@KuKori: A melyladarol meg a kuszobneonrol nem is beszelve...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.06.03. 01:44:45

@Dennis01: Arra itt nem telik a kis sudribunkóknak, a hifi meg szánalom, sok jó cucc szarul összeválogatva és beépítve, szóval kidobott pénz :D

szatyi 2011.06.03. 08:48:06

@Dennis01: Az mr2 viselkedéséről: a haverom szerint olyan mint egy idióta kis kecske, szertelenül ugrabugrál. Fürge a gáz, kemény a futmű és gondolatra kanyarodik. Az enyémben kormányszervó sincs, az előző tulaj úgy gondolta, minél közvetlenebb annál jobb. Ez van akinek nagyon bejön, van aki szerint iszonyúan fárasztó, hogy minden századmásodpercben oda kell figyelni, mert tényleg a kormány egy rezdülésén múlik, hogy a kátyú melyik oldalán vagy. Szóval aki szereti a közvetlenséget az hujjogatni kezd ötvennél az első gyors kanyarban, aki meg nyugisabb, az kényszeredett mosollyal annyit mond, hogy nagyon jó, de neki nem kéne. Így harminc fölött a tapasztalatom szerint az arány olyan 50-50%.

Rocko- 2011.06.03. 09:46:08

@SomeSeed: na, hát másnak meg az a véleménye, hogy a vezetés ennek a paraktikuma. :)

Rocko- 2011.06.03. 09:47:24

@KuKori: nem hiszem hogy bármiféle indokot találnak.
hogy nem tökéletes köríven fordult? erre nem tud büntetni. :)

Hurri Kán 2011.06.03. 10:01:01

@KuKori:
Nincsen neked valahol máshol dolgod? :DDD

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2011.06.03. 11:51:01

@nem kéne...: Igen, csak az emberek hajlamosak egykutyának nézni az M52, és az M52 TU-t.

butschq 2011.06.03. 12:56:51

@Dennis01: hehe most nézem az autókereskedőket, egy Minit vettek, és elmentek az 50 éves találkozóra:)

kacsa! 2011.06.03. 13:34:47

Ritkán érzem egy-egy autóteszt után a "kéne" érzést. Most érzem :D

Suttora 2011.06.03. 13:54:36

@Rocko-: Hidd el, megoldják, én már láttam ilyet. Közúti veszélyeztetés például.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.06.03. 15:20:25

@Rocko-: Hát otthon talán nem, de itt ez már rögtön "dangerous driving" és jön is a bünti :)

Balu az Alfás 2011.06.03. 19:05:06

A Ducati Corse sapka bejön a 24-es képen, a többi felejtős.

Rocko- 2011.06.03. 20:05:12

@Suttora: ehh. ezer és egy dolgot fel leehtne sorolni hogy mi nagyobb veszélyzetetés.

@KuKori: néha úgy érzem, túlzottan jófiúk meg PC-k akarnak lennie egyesek.
persze erre is van már ellenszer, ilyen a média kisípolásai ellen kitalált 'unnecessary censorship'.

Jamesblond 2011.06.03. 20:34:56

A bömőben elöl a moti, hátul a hajtás. Ez kafa dolog, mindenki tudja.
Az alfa szép, elöl hajt, de szép... Olcsóbb is jóval mint a bömő.
Impreza No comment, EVO no comment az a dolguk hogy csúnyán nézzenek, harapjanak, harcoljanak, tudnak menni fél méteres hóban, sárban, hegyen-völgyön, minden körülmény között. Az Imreza, meg az EVO, a pokolban is Impreza, meg EVO :D :D

Dennis01 2011.06.03. 22:28:13

@butschq: Ajjaj, ne is mondd. En is ott lehettem volna, ha a kuplung munkahengerem el nem hagyja magat...
Amugy az a cucc, amivel beboritjak a kocsit, nem lenne rossz otlet, de igy nem latod, hol kezd el csipasodni a karosszeria. Mire eszreveszed vagy latszik az anyagon at, mar lehet, hogy nem kis penzbe kerul a javitas...

Suttora 2011.06.04. 01:02:19

@Rocko-: Bizony fel, de nem az a cél, hanem a büntetés...

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.06.04. 01:34:07

@KuKori: 1996ban volt szerencsem egyhez Lyonban, raadasul az egy F1 edition volt - felelmetes kis kocsi. megvenni nem kene mert 205cm magas vagyok de menni vele egyet nagyon jo. en nem zart palyan mentem vele sajnos :(

DrSzoke 2011.06.04. 08:02:02

@Dennis01: Izlesek es pofonok.Nekem pl a subaru boxer olyba tunik mint egy sor4 aminel kihagy egy henger.Persze masnak ettol meg bejohet,nekem nem tetszik.Sor5,sor6,venyoooc.Volt ido amikor nekem is nagyon tetszett.Itt eszmeletlen mennyiseg van belole,gyakorlatilag gombokert lehet venni.Vettem is,aztan eladtam.Nem tudtam megkedvelni,twinturbos legacy kombi volt,a sokak altal egekig magasztalt EJ20-as motorral.

Dennis01 2011.06.04. 13:51:16

@DrSzoke: Te honnan irsz? En Angliabol irogatok, itt is annyi Subaru van, mint a szemet..

butschq 2011.06.04. 22:41:23

@Dennis01: ezen én is gondolkodtam, hogy ha elkezd rozsdásodni, nem látszik. És sztem már egy ilyen idős autónál jobban kell figyelni. De vizuálisan kafa dolog:)

DrSzoke 2011.06.04. 23:35:58

@Dennis01: Uj Zeland,mar 6.eve.Itt valoban a hulladek kategoriat kepezi.90-es evek kozepi 150-200 ezret futott twinturbos legacykat 200-250e ft-nak megfelelo osszegert dobaljak a vevok utan,de igy sem nagyon fogy.Hengerfejtomites vagy hasonlo hibasak 30-40e ft,250-400 helyi dollar.Haveromnak van egy imprezza sti vagy wrx nemtom,csomo extraval,nagy turbo,frissen fullra generalozott motor,chiptuning,nagy cooler,blow off,17-es kerekek,fel eve keptelen 4e dollarert elnyomni,durvan 550e ft.Ifju titanok megvennek mert az o koreikben meg nepszeru,de nem tudjak kifizetni,akinek meg loveja van nem vesz ilyet.

Peter Csongradi 2013.12.02. 22:28:22

Élőben kell megnézni egy ilyen... döbbenetes és gyönyörű! Nem is beszélve a kiváló BMW komponensekről, a fékektől a váltón át a motorig.

///M_Straight_six 2014.08.22. 22:49:12

@SomeSeed: Miért venném meg? Mert szerintem szép, méginkább egyedi, maga idejében előremutató forma, tipikus BMw értékekkel, ami nekem számít. Egyedüli autónak is megvenném akár, miért ne? Család nincs, ha nagyon mehetnékem van a csaj befér mellém, csomagtartóba+hátra 2 ember cucca befér. Ha lenne családom akkor jöhetne többediknek, de egyedülinek is amint mondtam. Volt hogy gyalog jártam, vagy tömegközlekedéssel, még autó mellett is, és nem volt még autóm. Aztán lett, de továbbra sem mindenhova azzal mentem. Ezek tükrében miért ne tarthatna valaki egyedüli autónak is egy ilyet, ha annyira oda van érte? Rám meg egy egyterűt nem tudnál rámsózni soha, vagy egy rút kombit, mert az se mind szép...
süti beállítások módosítása