Pereljük be a Top Geart, jó buli lesz!

  2011. április 03. - Stump András Címkék: per top gear tesla

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Egy gondolat a távol-keleti dizájntrendekről
2015-06-09 13:14:30

Ma reggel láttam egy fess Kia Opirust, és ez jutott róla eszembe: Miután kimerengtem magam, találtam az

Lada? BMW? Toyota? Jól megvannak egymással
2015-04-25 14:05:19

Amikor meglátod a hőerőművet, akkor kell figyelni, ott van jobbra a Brezova Gokartland. Nekünk még hajnal van

Olcsón vettem, drága lett
2015-03-15 07:27:33

Úgy ültem neki az első galantos posztomnak , hogy megírom a sztorit az autóvásárlás első pajzán

Lopni megy a Nissan
2015-03-04 18:48:48

Vissza kell szívnom, amit néhány hete, a GT-R LM Nismo, a.k.a. száguldó tacskó bemutatója után írtam a Nissan

Ha egyszerre huppanna a Tesla és a Top Gear egy mérleghintára, az apró kaliforniai autógyártó a sztratoszféráig repülne. Mégis harci díszbe öltöztek a villanyautós srácok, és nekimentek a tévéműsornak: beperelték rágalmazás miatt. Egy két éve lement adásért.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr272796910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Schneider2 2011.04.04. 00:14:04

Elég régi história. Már korábban is egy elég jó kis vita bontakozott ki újságíró és olvasó között. autopult.hu/index.php/magazin/magazin/1181-tesla-vs-audi
Én szurkolok a Top Gearnek, bár tudva való, hogy Amerikában az ilyen perekből szép kis summát lehet keresni, mindenféle idióta érvekre hivatkozva. (a mikrózott macska esete, Audi 100 automata váltó stb.)

Dennis01 2011.04.04. 00:17:40

Minden Top Gear reszt megneztem, es tudom, hogy tudnak komolyak lenni, ha akarnak.
Szemely szerint imadom oket, ilyen stilusu autos musort nem sokat talalni sajnos.
A Tesla meg egyszeruen rohejes, ha a musor utan egy hettel bepereli a musort, talan azt mondom, okes. De ket evvel a musor keszitese utan? Enyhen szolva buzlik valami..

-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2011.04.04. 00:31:27

Tesla egy zseniális, fantasztikus ember volt, és kuuurvára nem érdemli meg, hogy a nevét ilyesmihez használják fel.

cowkie 2011.04.04. 00:35:39

totalcar jobb, mint a top gear c. comment? ROTFL. vw bogar vs bugatti veyron kategoriaban utazunk, es nem anyagilag..

ez a cikk meg. nos, ne sertegessuk egymast. andras mar parszor bohocot csinalt magabol, nem ezen fogunk meglepodni. kommersz szorakoztatas. o meg ugyis nyugodtan alszik, mert tudja, hogy a velvetnek ir ;D melyen a szint alatt, de kit erdekel? :D

Virago_1000 2011.04.04. 01:10:28

A topgeart parszor lattam, de nem igazan mondhato az intelligens, kimuvelt emberek musoranak. Nem mondom, hogy a musorvezetok butak, de a musor az. Ennek azonban a kozonseg az oka. Ilyenre van igeny. A velvet, a bors, a blikk a merce a magyar sajtoban is, a TC-nek is azota sikerult novelni jelentosen az olvasotaborat, amiota ilyen iranyba mozdult. Ennek, igenis, mi, az olvasok, a kozonsrg vagyunk az okai.
Winkler sem a jo iranyba tart.

@kafferbivalybalamber: "Topgearosokról se sokat, csak hogy népszerű a műsoruk, szerintem meg büdös bunkók. (A kettő persze feltételezi is egymást, azt hiszem.)"
-a zarojelben van a lenyeg.

@Gee Halen:
Most hogy belinkelted a cikket, mindenki meggyozodhet rola, hogy Jeremy egy igazi poofeszkedo, pokhendi celeb fasz, szarasig penzzel. Ezt lehet tagadni, attol meg teny marad.

nod20 2011.04.04. 01:42:37

A Top Gear az autós megfelelője a "keressük a nemtudomén mit" showknak.

Populista, szubjektív és ellentéteket generál, mert ettől beszélnek róla. Jól eladható, mert minőségi a kivitelezés, de ettől még elég primitív marad a műsör.

speed2006 · https://picasaweb.google.com/figlar2006 2011.04.04. 06:28:00

Nem elösször veszem észre, hogy a topgír elfogúlt és valótlant állít. Megnézem, mert szépek az autók, igaz csak ritkán, de egy szar műsornak tartom.

Pista bá 2011.04.04. 06:35:40

az autós újságírókkal csak a baj van

kigyurt álat 2011.04.04. 06:37:14

"Ha egyszerre huppanna a Tesla és a Top Gear egy mérleghintára, az apró kaliforniai autógyártó a sztratoszféráig repülne."

Azért ilyet leírni, vagy akár csak gondolni is hogy lehet...
A top gear csak egy szórakoztató műsor, ami a létező termékeket mutatja be, persze arra is szükség van.
De a tesla letett valami jövőbemutatót az asztalra, ők voltak az elsők a kategóriájukban, és gyártják is, eladtak már jó sok darabot, nem pénzmosoda, mint ahogy valaki írta feljebb. Ez annak ellenére így van, hogy most valami hülye marketinges kitalálta ezt a 'pereljük be' baromságot.

LAPoska 2011.04.04. 07:23:24

minden villanyauto szar, es egy cseppet sem kimeli a kornyezetet...

Shadowbull 2011.04.04. 07:36:49

Most tulmelegedett vagy nem melegedett tul?

Tenyleg 55 merfold csapatas kozben a hatotav vagy nem?

Akkor meg ki hazudik, bakker?

LOL ez az egesz Tesla, telehanytak a fel vilagot a hiperszuper, uberkiraly, jovoszupersportautoja baromsaggal, mert csinaltak egy villanymotoros Lotus Elise-t, ami egy gokart fel tonna laptopakksival.

Aztan amikor rendeltetesszeru hasznalat kozben tulmelegszik es letilt!!!! akkor meg hisztiznek, hogy hat ez hazugsag.

Akkor ne tesek sportkocsinak nevezni, mondjak az, hogy egy elektromos villantosauto magukat zoldnek kepzelo, az autokhoz kurvara nem erto, amde annal tobb penzzel rendelkezo hulyeknek.

Szanalmas ez bakker.

Ebbol mar nem lehet jol kijonni.

Kabe annyit ertenek a pr-hez mint az autogyartashoz: semennyire.

sb

Sausage 2011.04.04. 07:44:13

@Shadowbull:

Es a TG meg uriember is volt, mert nem feszegettek a brutalis ar mellett az akksik elettartamat, az uj garnitura arat, az oregedes alatt csokkeno hatotavot.
Meg egyaltalan, tul sokat nem rugoztak a tulmelegedesen, pedig lett volna mit.

Shadowbull 2011.04.04. 07:52:19

@Sausage: Szerintem is alapvetoen pozitiv volt a film kicsengese, plane az "auto" kepessegeihez es ar-ertek aranyahoz kepest.

Az ilyet SOHASEM szabad pereskedessel es kemenykedessel megprobalni elsimitani, mert csak rosszul lehet kijonni belole. Akarmi is lesz a per vege.

Jo humorral, poenkodassal lehet csak javitani rajta. Sarkany ellen sarkanyfu.

Igy meg a Tesla kiallitja magat egy toketlen, humortalan, impotens bagazsnak.

Egyebkent a letiltasos sztori jol mutatja a Tesla szakmai kompetenciajat. Ilyet mobiltelefonban lehet csinalni, de nem autoban.

sb

Majdénmegmondom 2011.04.04. 08:14:56

Sajna a BBC-nek pont, hogy nincs pénze, többek között ezért is rövidebbek a Top Gear évadok, mint régebben.
Aki korrekt, ésszerű autós műsort akar, annak ott a Fifth Gear. De ha TG-t nézek, akkor elvárom, hogy három kiöregedett, nagypofájú, cinikus angol genya ócska poénokat sütögessen el a méregdrága autók rovására. Bár a Skoda Yetit az egekig magasztalták-azóta fél évet kell várnia annak, aki Yetit szeretne vásárolni.

K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2011.04.04. 08:23:35

Én megértem, hogy nem örültek a fikázásnak, de nem igaz, hogy sértődés vagy perelés van egy őszinte adás után! Ez igaz sajnos az autósmagazinok 95%-ra!

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2011.04.04. 08:28:36

Bocs, hogy off, de talán belefér:
Mi a véleményetek a Tecsós autóeladás-cikkről?Valamiért nem lehet kommentelni, pedig lenne ott forgatag...Angliában, (meg úgy általában a világ normálisabb szegleteiben)ahol valszeg nem akar majd' mindenki lehúzni, átverni, csalni a másikkal való üzletmenetben, akár még működhet is szerintem.Én vennék így napi használatú kocsit (gyk.: célszerszámot) ha télleg visszaváltanák nem tetszés esetén.Játszós, hobbiautót (élvezeti cikket) persze lehet, hogy már nem.Kíváncsi vagyok az üzleti modell működésére.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.04.04. 08:29:08

"Az tényleg vicces, hogy egy 2 éves adásért most perelnek, de.

"Persze van egy kis lehúzásszaga a műsornak, de a Top Gear nem dokumentumfilm. Ami elhangzik, nem hazugság, "
Akkor le is írhatom a weboldalamon, hogy S. András büdös, majd amikor megkeres, hogy miért írok ilyet, akkor azt mondom, hogy ja úgy gondoltam, hogy csak amikor leizzadt? Szóval azért az osztásnak is megvannak a kulturált keretei, és szerintem a TG ezzel eléggé túllépte a kulturáltságot.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.04.04. 08:30:47

@Shadowbull: Robbanómotorosakban is előfurdult már, hogy az elektronika beintett...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.04.04. 08:33:00

@stargazerhu: Ja, tehát akkor az is egy elég korekt összehasonlítás volt...

marpszi 2011.04.04. 09:00:09

Nos, akikk véresen komolyan veszik a TG-t, azoknak az agyi humorközpontja kissé alulfejlett. Ez persze nem baj, de nekik inkább javasolt mosógép használati utasítást olvasni, meg TVshopot nézni, ott legalább nincs az a kellemetlen írónia.

A Teslánál szerintem nem erről van szó. A TG-t 350 millióan nézik a világon a BBC-n, Iplayerről, letöltve, meg Isten tudja hogyan. Itt az van, hogy a bolha seggbecsípte az elefántot, hogy felfigyeljenek rá! A bolha lehetőségeihez képest talált egy kreatív marketingfogást.

andand 2011.04.04. 09:25:12

Megnéztem a videot: ez a rábeszéléses szinkron katasztrófa. Mintha 80-as évekbeli illegális videokazettán nézném a Rambot.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2011.04.04. 09:41:43

@geegee: AAA autó is bejött nagy svunggal,aztán nem is maradt sokáig...

akos696 · www.focusauto.hu 2011.04.04. 09:57:47

A Fifth Gear-t sokkal többre értékelem Tiff Needel-vel, mint ezt a három bohócot és a Top Gear-t. Tiff egy igazi benzinvérű profi, ezek meg csak TV-s majmok azzal a szar erőltetett flegmasággal.

tomnemtom 2011.04.04. 10:01:25

aki komolyan bírja venni Clarksont azok után ( értsd: megsértődik ), hogy legalább két megnyilvánulát befogadta, annak komoly orientáltsági problémái lehetnek térben és időben.
aki meg ebből kiindulva a TC-t kritizálja, nemtom, az vegyen nullszériás Tesla Roadstert és istenítse, kihangsúlyozva a környezettudatosságát.
csak később ne csodálkozzon, ha egy tízes skálán vérostobának minősítik.

Mr. Jerkow 2011.04.04. 10:06:31

Jeremy Clarkson egy buzi!!

mi nem foglalt még 2011.04.04. 10:07:53

@Gee Halen: A Tesla jó, pont.
De úgy, hogy jó autó kicsit erős.
Majd ha 10 perc egy tankolás térjünk vissza rá.
Mert addig nem autó csak pusztán jó.

**ADAM** 2011.04.04. 10:18:17

Imádnivaló, amikor 30 éves újságírói és tudósítói múlttal rendelkező, gyakorlatilag a világ összes országában járt, és elképesztően széles ismeretekkel rendelkező embert - aki ez esetben Jeremy Clarkson - olyan kommentekben kritizálnak egyesek, ami hemzseg a hülyeségektől és a helyesírási hibáktól. És leírja a hülyéje, hogy a TG "únalmas" műsor az egyszerű embereknek.
Elárulok valamit.
1) Aki magyar szinkronnal nézi/nézte a TG-t, lehetőleg ne szóljon hozzá a témához, mert abból annyira lehet megítéli a műsort, mintha én szinkronizálnám Madonna hangját egy koncerten.
2) Clarkson minden, csak nem bulvár. Dokumentumfilmek tucatjait készítette el számos témában. Humora és stílusa csípős, nagyon gyorsan vág az esze, rengeteg kétértelmű szót használ, és rengeteg "kikacsintás" és önkritika is van minden szövegében - azaz érteni kell hozzá angolul. NAGYON. A Rigó utcai "középfok C" sajnos ide nem elég.
Ennek fényében nem érdemes nekiesni semelyik Clarkson-ellenes hozzászólónak itt. Ők legfeljebb a benyomásaik alapján ítélnek.
Tanácsom, hogy a következő 20 évet töltsék angol tanulással (persze külföldön) - és majd ha már jól megy, nézzék vissza a TG egyes részeit. Majd akkor világos lesz miről van szó.

(köszönet annak, aki belinkelte a Budapestről szóló cikket, korábban még nem olvastam, és eszemben sincs késsel nekimenni érte Clarksonnak, csak sajnálattal megállapítom, hogy ilyen benyomást tudunk tenni egy világlátott turistára - "minden szürke: a boltok, a folyó, az épületek, az autók, az emberek")

Camappa 2011.04.04. 10:24:32

Top Gear és Tesla kéz a kézben nyomják a kirakatpert. Mindkét fél jól jár.

Vajmaci 2011.04.04. 10:52:59

Tesláéknak nem mondták még, hogy nem szarunk oda ahonnan eszünk?,:):)

IPversion6 2011.04.04. 10:59:19

@Gee Halen: Na hallod megneztem a cikket es komolyan mondom verlazitoan egy suttyo!

Evek ota nem nezem a musort mert ruhellem a stilusukat, mert mindenhol atjon a nagy brit "kultura" beloluk es mindent es mindenkit gagyiznak. (ahogy a linket elneztem nem sokat tevedtem)

Par honapja volt, ha jol emlekszem hogy mexikot gagyiztak, hogy milyen egy csoro es gagyi orszag. Nagy felhaborodast volt belole a Sun-ban. Gratulalok nekik!

Szoval mi a velemenye kedves Clarkson baratunknak rolunk/Magyarokrol?

Mindenki legyen vele tisztaban hogy nalunk az aktualis fizeto eszkoz a DISZNO.

Leirom megegyszer hogy mindenki megertse.

DISZNO es nem euro vagy forint!

Aki nem hiszi az nezze meg az eredeti cikket.

Clarkson:

"I don’t know what currency they use in Hungary — pigs, I think — and nor could I work out how many sucklings you get to the euro."

Remelem eljon az ido amikor egy diszno fogja seggbe kurni, mert megerdemelne!
Most nagyon finom voltam es noies!

Shadowbull 2011.04.04. 11:03:27

@IPversion6: Pereld be, aztan te is beallhatsz az idiotak koze.

Jajistenem, hat aszonta hogy diszno a fizetoeszkoz. Vege az ezerszazeves magyar allamisagnak.

sb

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2011.04.04. 11:10:07

@BeeTm: Na jó, de az egy sz@rházi banda volt, és szó sem volt egy hetes kipróbálási időről...

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2011.04.04. 11:11:12

@Shadowbull: Mint ahogy a mexikóiak sem pereltek, de képzeld a helyükbe magukat.

Én szeretem a műsort, de sokszor túlságosan is túllőnek a célon. Ahhoz meg túlságosan is nézette, hogy figyelmen kívül lehessen hagyni az ilyen dolgokat.

vg

Majdénmegmondom 2011.04.04. 11:13:31

@IPversion6: Azt hiszem, rólad beszélt **ADAM** az imént. Az angolok tradicionálisan felsőbbrendűnek tartják magukat a világ többi népénél (megjegyzem, a magyarok is), és ezt már évszázadok óta hangsúlyozzák is, ahol csak lehet. A különbség az, hogy azok a savanyú, fapofa angolok tudnak röhögni saját magukon, mi meg minden szaron besértődünk, és a vérét kívánjuk a bűnösnek. Szép fővárosunkban senki sem beszél idegen nyelvet, az éttermekben méregdrága moslékkal kínálják a külföldieket, nincs egy rohadt nyilvános WC, olyan kosz és szemét van mindenütt, mint egy indiai gettóban, és zokon vesszük, ha ezeket valaki szóvá teszi-JC legalább ironikusan tálalja. De Clarkson már a 80-as években is így írt-abban a stílusban, amit a magyar újságírók és bloggerek mostanában próbálnak meg erőltetni, nem sok sikerrel.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.04.04. 11:14:28

@schawo2: @Camappa: @Vajmaci:

Nagy igazság van abban, amit Camappa mond. Most mindenki róluk beszél és ez mint cél, sokkal valószínűbbnek tűnik nekem, mintsem az, hogy a Tesla két évvel a műsor után felébred, hogy "az nem is úgy van".

Ha tényleg bántotta volna a csőrüket amit láttak, akkor nagy valószínűséggel azt csinálták volna, amit az a szupersportkocsi gyártó, akinek a kocsijával Stig leesett a pályáról. (Nem emlékszem már, talán a Koenigsegg volt.) A következő adásra vittek egy másként konfigurált gépet és Stig olyan ment vele mint az állat. A következő adásra és nem két évvel később.

A fene tudja és lehet hogy tévedek, de a BBC pont arról híres, hogy az egyik legkorrektebb médiacég - vagy mi a csudának is lehet őket hívni - a világon. Ha a Tesla észérvekkel bizonyítja, hogy nem az hangzott el, ami az igazság, akkor nem tudom elképzelni, hogy perig fajul a dolog.

Hajlok affelé, hogy azt gondoljam, hogy kamuból megy ez a felhajtás a hírverésért. Azzal együtt én bizony kipróbálnék egy Teslát, de hát ki nem?

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2011.04.04. 11:16:05

Azért a Top Geart ne mentsük fel csak azért, mert "szórakoztató műsor".

A Heti Hetes is egy "szórakoztató műsor", a Fábry is, a Való Világ is, a Csillag Születik, meg a Megasztár is.

"Szórakoztató műsorokban" is hangzanak el inkorrekt dolgok, ami nem tetszik mindenkinek.

Sausage 2011.04.04. 11:17:45

Csak tudnam hova teszik a szemuket es a fuluket, amikor Clarkson ugyanebben a stilusban kuld el par brit ipari hulladekot, vagy fikazza a bbc-t.
Ennek ket tanulsaga is van. Egyreszt megteheti, hogy a kozszolgalati teveben (mert a bbc az, ne feledjuk), az allamot es kenyeradoit anyazza, masreszt pedig meg is teszi, reszrehajlas nelkul.

Egyeterteni persze nem kell vele, ahogy a humoristanak is a poenjan rohogunk, nem a vilagnezeten pedig akar azt is ismerhetjuk.

QAQ 2011.04.04. 11:19:40

Azért kiváncsi lennék, hány évig birják az aksik, hány töltési ciklust birnak szerintem olyan 5-6 évente biztos cserélni kell a teljes aksi készletet ami nem lehet olcso multaság. és hát nem is nevezhető környezetbarátnak az elhasznált aksi.

Nagyon vicces igy a fordítás

Reggie 2011.04.04. 11:32:37

@QAQ: Azert a Teslaban hasznalt Li-Ion messze nem olyan veszelyes mint a Priusokban hasznalt NiMH.

ügyfélszolgálatos 2011.04.04. 11:33:48

@IPversion6: ÁÁ kifinomult és elmebajnok barátom... Tudod az angolok több okból is lehetnek pofátlanul büszkék. Az egyik az, hogy évszázadokig uralták a világ legnagyobb gyarmatbirodalmát, a másik meg az, hogy náluk igencsak nagy a hagyománytisztelet. Nem bontják szét a régi dolgokat mint mi, ha kíváncsi vagy Nelson hajójára megnézheted. Nálunk meg egy szaros dunai gőzős sincs meg. Az meg nem lep meg, hogy mit tartanak rólunk, sok mindenben baromira igazuk van.

IPversion6 2011.04.04. 11:48:04

@ügyfélszolgálatos: Most nekem is mondani kellen valami csunyat, de sajna nincs kedvem.

Probalj meg koztuk elni. Kivancsi leszek, hogy mi lesz a velemenyed roluk.

Az uralomrol meg annyit hogy nem nagy kunszt fegyverekkel letarolni olyan orszagokat, ahol meg az ivoviz is nagy dolognak szamit. Evszazadokon keresztul csak raboltak, mashoz sem ertenek.

Majd odatartom a szamat hogy beleszarjanak, remelem elegedett leszel!

IPversion6 2011.04.04. 11:59:07

@Majdénmegmondom: Nem az a gaz hogy ezt szova teszi, hanem az hogy ok sem kulonbek mint barki mas!

Veluk dolgozom, szoval vagom. A 20 eves ferfi kollegam budos, korpas a haja olyan szinten hogy a vallan mind a 2 oldal tele van korpaval es mindez egy pizzeriaban. A nok szinten hasonloan igenyesek. (zsiros haj meg ilyenek)

Epp ket napja lattam este ahogy egy hazaspar atom reszegen leesett a buszmegalloban a padrol, mert olyan szinten be voltak allva.

Masreszt a nagy birodalmukban 5 millioan vannak segelyen. Feher c.igany.ok ezek nem masok. 10 evesen mar isznak, 14 evesen mar szulnek. Az EU-ban itt a legmagasabb ez a fajta szulesi arany. Ha van gyerek akkor van segely es van penz piara meg drogra.
Miert nem erre olyan buszkek?
Vegul is mindegy ez nem az en bajom, hanem az ovek.

kafferbivalybalamber 2011.04.04. 12:01:05

@ommm: Az a helyzet, hogy sajnos messze nem tudok annyira angolul, hogy szórakozásképpen tudnék olvasni. Amit muszáj, azt megfejtem-kiszótárazom, persze, de azért.
Szóval ja, a tévéműsoraik alapján kell megállapítanom, hogy ezek bizony kocsogok, autós Mónikasót csinálnak. És ezen szerintem az se változtat, ha egyéb dolgokban értékeset alkottak, mer attól még az autós műsoruk ugyanaz marad.
(Esetleg védekezhetnek azzal, hogy fiatalok és kell a pénz. :)

IPversion6 2011.04.04. 12:01:54

@Shadowbull: Tenyleg nagyon jo fejek!
Biztos en velem van a baj. Majd elolvasom megint, hatha valamit en ertettem felre.

Shadowbull 2011.04.04. 12:02:37

@IPversion6: Figyi mar, ha ennyire derogal naluk, akkor megis mijafaszer mosogatsz nekik ott egy pizzeriaban?

Tessek hazamenni, oszt otthon mosogatni.

sb

Hurri Kán 2011.04.04. 12:04:21

Szerintem a Tesla éppen ott tart, hogy teljesen mindegy, hogy mit, csak beszéljenek róluk...

mojszipupi 2011.04.04. 12:04:36

Minden szó úgy igaz benne ahogy mondják.
Az akksilemrítős jelenet nyilván direkt volt de teljesen igaz h nem versenypályára való a tesla. A másik hiba szerintem spontán jött. A helyzet az h tudják a pénzes vásárlók h ez az elektromos konstrukció még nem az amiért érdemes ennyi pénzt kiadni...és ezt a tesla is érzi

Shadowbull 2011.04.04. 12:06:12

@IPversion6: Budapest egy nagy budos, mocskos, ronda varos. Rosszul vagyok ha be kell hajtanom.

Ezt mindenki tudja Magyyaroszagon. A budapestieken kivul, mert ok azt hiszik, az a vilag kozepe.

Jon valaki kulfoldrol, es elmondja amit lat.

Erre maris habzik a szatok, hogy hat hogyan lehet ilyent mondani?

Meg elkezditek fikazni az angolokat. Mert az angolok ezt gondoljak.

Felhivnam a figyelmet arra, hogy az angolok nem gondolnak semmit.

Jeremy Clarkson gondolja. Minden joga megvan hozza.

sb

ZAttilaHaver 2011.04.04. 12:13:47

Ez az egész nem más, mint egymás reklámozása egy kirakatperben. A Teslának kell a felhajtás a Model S miatt, a TopGearnek meg nem tudom miért :) De tutira reklám, semmi komoly szándék nincs mögötte. Musknak meg a bőre alatt is pénz van, főleg hogy nem fogott a cégén a válság (a növekedés most is tart).

Ami a Teslát illeti, van létjogosultsága. Utánaolvastam, hát, nem olcsó, de ez pont olyan mint a BMW: az átlag csóró fikázza meg szidja a BMW tulajdonosokat, hogy parasztok; na kérem, most mi ugyanezt csináljuk a Teslával. De valljuk be, azért Te is megkóstolnád azt a gyorsulást egyszer-kétszer, töltési idő és akkumlátor-életciklus ide vagy oda. Ja, és 60%-át újrahasznosítják az akksinak, és van rá 7 év garancia (csak az akksira!). Amúgy olyan 3 misi a teljes csere, de modulonként cserélhető (asszer 13 modul van, leírás a gyártó oldalán).

A TopGear-ben meg több az irónia mint az értelmes tartalom, aki nem érti az hülye. Egyébként nem rossz SZÓRAKOZTATÓ műsor. Aki komoly tényeket keres, na annak a tesztvezetés való. Ugyanis az összes autós műsor/cikk szubjektív, lásd pl. TotalCar.

Luighi 2011.04.04. 12:16:20

A Tesla Roadster az "adjunkautótkarácsonyra" "autó" vásárlók járműve.

Ez a tőzsdei árfolyamszalagról látszik: finance.yahoo.com/echarts?s=TSLA+Interactive#chart1:symbol=tsla;range=1y;indicator=volume;charttype=line;crosshair=on;ohlcvalues=0;logscale=on;source=undefined

"Monnyuk" engem is idegesítene, hogy mijafaxér nem megy a részvény ára 35USD fölé (átlag kb.20 max 35 min 15) egy ennyire "innovatív, jövő járműve" cég esetében. A pert nemtom mikor helyezték kilátásba, de lehet bejött az érdeklődés generálás, mert az elmúlt 2 hétben 6USD t nőtt a TSLS részvény ár. És az több mint 25% !!!!!! Nah ennyit megérhetett egy perrel fenyegetőzés nem?

Luighi 2011.04.04. 12:17:45

a részvény név helyesen TSLA. Sorry

Hurri Kán 2011.04.04. 12:18:56

@Shadowbull:
Nézd, én Bp.-n élek, azért ez, hogy ronda, mocskos város, egy kicsit durva és túlzó általánosítás.

A város adottságai nagyon jók, sajnos az tény, hogy sok a kosz és az igénytelenség, ennek okait most nem kezdeném el itt boncolgatni, nem ide tartozik.

De tény, hogy az egyes városrészek között nagy különbségek vannak, szóval ahol van rá szándék és akarat, ott rendben tudják tartani az épületeket és a közterületeket, nyilván a lehetőségekhez képest.

Shadowbull 2011.04.04. 12:20:19

@Luighi: A Tesla meg soha egy filler profitot nem termelt.

Ha Elon Musk nem tolna bele a penzt, mar reg becsuktak volna.

de o valahogy azt vette a fejebe, hogy autot fog gyartani.

sb

megint 2011.04.04. 12:27:53

Biztos fáj a jenkiknek, de hát a szarra nem mondhatták , hogy jó.

Luighi 2011.04.04. 12:35:06

@Shadowbull: Köszi, erről eddig nem olvastam. Igaz csak érdektelenség miatt. Az általam írottakkal szépen "korrelál" ez a részlet.
Bevette a fejébe. Megtette. Neki biztos (?) megérte. Még akkor is ha ez a győzelem pyrrhusi.Eddig mindenképp. És mindez egy szépen formatervezett villanydodgemtől! :-)

Hurri Kán 2011.04.04. 12:39:28

@Luighi:
Lehet bármilyen innovatív, ha a cég gazdasági mutatói, kilátásai rosszak, azt az árfolyam egyből megmutatja.
Abból, hogy egy ötlet esetleg jó, önmagában még nem következik az, hogy az arra létrehozott vállalkozás sikeres is lesz.
Egy ilyen cégnél is, mint ez, két teljesen külön dolog az autó gyártása (műszaki) és a cég jövedelmező módon való működtetése (pénzügyi oldal)...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.04.04. 12:56:18

Istenem, ekkora kamu-felhajtást némi reklámért... Top Gearben alap, hogy lehúznak egy kocsit. Mindig! Most akkor a Toyota is perelni fog, mert az ezeréves terepjáróját legörgették az Atacama homokbuckáján? Hogy agyonoltották, mikor valszeg egy vadiúj, szalonból kigurult példánynak nem szállt volna el a kardántengelye hegymászás közben..?
Ez egy szórakoztatásra belőtt autósműsor, ami a néző mulattatása mellett informál is. Amerikaiak kihúzhatnák magukból azt a karót, amibe beleültek.

ügyfélszolgálatos 2011.04.04. 13:16:12

@IPversion6: Spec. éltem kint és vannak barátaim is kint. Paraszt az mindenhol van de valahogy azt kell mondjam, hogy mégis élhetőbb ország az övék mint a mienk. Pláne, hogy a BBC ami ugye egy közszolgálati adó, nem fekszik le a kormánynak. Nálunk meg ugye... Az hogy te szarul érzed kint magad az a te problémád. Minket csak annyiban érint, hogy valószínűleg azért gondolja JC, hogy nálunk disznó a fizetőeszköz mert a legtöbb magyar aki kijut olyan paraszt mint te.

IPversion6 2011.04.04. 14:01:57

@ügyfélszolgálatos: Nem azt mondtam hogy szarul erzem magam, ezek szerint nem jott at. A velemenyemet fejtettem ki roluk ennyi.

IPversion6 2011.04.04. 14:14:16

@Shadowbull: Egyreszt nem mosgatok nekik, mert nem azt csinalom, masreszt ahogy a te szinvonaladat elnezem, te jobban mosogatnal itt kint, mint otthon barmit is csinalsz most. Masreszt van sajat vallalkozasom, ahol teljesen massal foglalkozom, mint a pizzeriaban.

Tolds ki a fusztraciodat valaki mason! (baratno/barat amelyik jobban tetszik)

Mi a retek koze van az en munkamnak barmilyen formaban, ahhoz hogy a Clarkson egy tajparaszt. Samli legyek ha ertem! Szart is pucolhatnek ettol o meg nem lesz szinvonalasabb egy kicsit sem.

Amit tisztelek az angolokban az az hogy legalabb egymast nem utaljak. Utaljak a kulfoldieket, de nem egymast. Te pont egy jo pelda vagy erre. Kotekszel okkal, ok nelkul.

augustiener 2011.04.04. 14:23:18

gyvy! Ahogy sb irta, Budapest egy ronda, mocskos varos. Nem is ertem hogy tudnak emberek akkora retekben elni. De, mint mindenben, ebben is csak a szepites megy. Mondjuk ra a szarra, hogy az ugy jo es attol jo lesz.

A srac pedig, az angol pizzeriaba! Koltozz el, ha nem tetszik. De egy pizzeriai munkatol ne varj sokat. Oda csak olyanok mennek dolgozni, akiket mashova nem vesznek fel.

nyulontul (törölt) 2011.04.04. 14:25:06

@Gee Halen: Elolvastam a cikket, hátha hirtelen megváltozik a véleményem Mr. Clarkson-ról. Nem változott. Amit ír, az a valóság.

Tételesen:
1. Nagyon kevesen beszélnek angolul
2. A Váci utcát végre ki kellene venni a turistáknak ajánlott helyek közül, mert ami ott van, arra nem igazán lehet büszke ez a város.
3. A város szürke (Dec. 10-i cikk). A főváros tényleg elég nyomasztó tud lenni télen.
4. A turistákat madárnak nézik.
5. Minden ideutazó szerencsétlen torkán lenyomunk egy kis paprikás zsírt, lévén arról szól magyar konyha.

@**ADAM**: Igazából nem kell ide anyanyelvi nyelvtudás. Mikor pár éve elkezdtem rendszeren nézni a műsort még igencsak kezdő voltam angolból, de már akkor is értettem a poénok jelentős részét. Ma sem vagyok perfekt a nyelvből, viszont rengeteget tanultam / tanulok a Top Gear-ből. Az tény, hogy tele van utalásokkal a műsor, de Google a barátom.

Nekem személy szerint sok vidám percet / órát szerzett a műsor. Akinek a tényszerű, "hány literes a csomagtartó" karakterű műsor kell, az nézze a Fifth Gear-t a minden kormánymozdulatnál elélvező Tiff Needell-el.

Hurri Kán 2011.04.04. 14:26:26

@augustiener:
Feltételezem te is X 1000 km távolságból ugatsz. Ahogy leírtam, különböző részei vannak, egyik ilyen, a másik sajnos olyan.
Szerintem nem olyan kurva bonyolult ezt megérteni, nyilván van akinek nehezebben megy.

nyulontul (törölt) 2011.04.04. 14:36:16

A Totalcar színvonalát firtató nyavalygást pedig nem is értem. A legtöbb helyen olyan emberek írnak, akiknek az volt a legkomolyabb afférjuk a technikával, hogy olajat cseréltek, itt pedig (ahogy én látom) zömében olyan arcok vannak, akik tényleg értenek is ahhoz, amiről véleményt mondanak és ha egy mód van rá, akkor a szerelőaknában töltik a hétvégét.

butschq 2011.04.04. 14:49:12

buli lesz? Akkor ott a helyem:) pálinkát vigyek? Van bőven, pénteken daráltunk 40 mázsa almát:)

Nick@Day 2011.04.04. 14:51:53

A Tesla a nagy névelődhöz hasonlóan, csődben van. Elon Musk-nak semmilye sem maradt a PayPal-os időkből, a Toyota pénzét eltapsolták, új beszálló a Ponziba nincsenek.

A BBC-per PR fogás csupán.

keletisarok.hu 2011.04.04. 14:58:15

@ügyfélszolgálatos: "Tudod az angolok több okból is lehetnek pofátlanul büszkék. Az egyik az, hogy évszázadokig uralták a világ legnagyobb gyarmatbirodalmát, a másik meg az, hogy náluk igencsak nagy a hagyománytisztelet."

Igen. Pl. az egyiptomi, afrikai, ázsiai népek hagyományát is rendkívüli mértékben tisztelik. Mindig vittek is haza magukkal szuvenírt. És hagytak cserébe sok hullát.

keletisarok.hu 2011.04.04. 15:04:02

A legrégebbi dubai izé dunai gőzös 1869-ből való, véletlenségből megmaradt, jelenkeg múzeumban megtekinthető. Oké, Nelson roncsa jóval régebbi.

De pl. az angliai várak, műemlékek nem tudom, milyen turisztikai vonzerővel bírnának, ha nekik is dobott volna a gép egy Lipótot, meg néhány bombázgatást, miegymást.

Shadowbull 2011.04.04. 15:10:11

@IPversion6: Ki kivant itt dorgedelmesen disznok altali seggbedugast valakire, aki veletlenul meg merte kritizalni hon szeretett Budapestunket?

Ki kezdte el fikazva okadni a neki kenyeret ado nemzetet?

Es meg en vagyok frusztralt.

sb

keletisarok.hu 2011.04.04. 15:13:00

Én idegen népek közül egyedül a németek előtt adózom tisztelettel, mert két ronggyá verődés után is ott tartanak, ahol. Habár sokszor átb.tak minket a palánkon ezer év alatt, de a műveltségük, tenni akarásuk, kitartásuk, szorgalmuk miatt megérdemelnek egy kalapbillentést.

Együtt (talán) nagy dolgokra lehettünk volna képesek, sajna, ők is hagyták magukat felhígulni. Ez van.

ügyfélszolgálatos 2011.04.04. 15:17:19

@keletisarok.hu: Nem is baj, hogy hazavittek egy - két dolgot, így legalább megmarad az utókornak.

keletisarok.hu 2011.04.04. 15:53:58

Szinte már-már banki magasságokba ívelő filozófia.
Adja csak ide Mari néni a pénzét, majd mi vigyázunk rá...

Harmatos Libaf.s 2011.04.04. 16:27:24

pff kész röhely az egész naggyából ugyan ennyi erővel az audi is beperelhetné a TC-t azért mert Pap Tibi 10 lityós átlagfogyasztású autóból csinált 40-et :P egyszerűen nem bírják tengerentúlon a kissé groteszk humort ..:) én a Tesla helyében kezet csókolék a top gearnek h szerepelhetett benne és ami nyilván való tény és hiba az ellen ne hőbörögjenek hanem oldják meg de hát sokkal könnyebb beperelni vkit mint megoldani sullyosabbnál súllyosabb technikai problémát. Hát igen Amerikához sajnos ez is hozzá tartozik . De készüljön fel a Tesla h ezentűl végig szopatni fogják a srácok őket:D
Az köztudott h idióták és az is tény h mindent kimondanak de tudnak komolyak. Lenni szerintem nagyon jól tolják
VIVA LA TOP GEAR GO STIGY GO POWWWWWAAAAA

(vki pls turjon már linklet összes évadról lehetőleg felirattal angol magyar mindegy nyelvtanulás és kedvenc kikapcsolódás céljából )

Bartoki 2011.04.04. 16:58:31

A Top Gear annyit tényleg csalt az adásban, hogy úgy mutatták be mintha TÉNYLEG hirtelen lemerült volna a cucc, és muszáj lett volna tolni.

Egy szóval sem említették hogy ez nem így történt, hanem csak egy elképzelt helyzet. Ráadásul eléggé mondvacsinált az elképzelés, mert gondolom azért van az autónak akkumulátorszint-jelzője, hogy tessék ránézni néha, és ha már nagyon lenn van az aksi, akkor kiállok tankolni, és nem járom ki belőle az utolsó elektronokat is.

A Top Gear egy infotainment műsor - OK, nem egy híradó, vagy dokumentumfilm, de azért a nézők általában úgy érzékelik hogy amit ott mondanak az többé-kevésbé igaz, max. szinesítve van előadva.

A műsorukat látva jó darabig én is azt hittem hogy a Tesla végülis egy elég rosszul sikerült izé, hogy nem jelezte rendesen a szintet és lemerült. Csak sokkal később, egy barátom mesélte hogy olvassam csak el a Tesla sajtóközleményét is a témáról. Gondolom ez a közlemény azóta sem túl sok emberhez jutott el - feltételezem hogy a Tesla is elsősorban nem perelni szeretne, hanem "helyreigazítást" (egy második adást) kijárni.

Nem állítom hogy teljesen jogos lenne a Tesla igénye, de ebben az ügyben a Top Gear sokkal sárosabb mint a Tesla. Átlépték a korrektség határát amikor nem csak kiszínezték, szubjektív véleménnyel díszítették a történteket, hanem megtörténtnek állítottak be és dramatizáltak egy elképzelt szituációt.

ps: sok a "jaj, hát nem kell mindent elhinni a TG-nek" vélemény. Akkor azt sem kell nekik elhinni, hogy a Golf GTI tényleg olyan jó, vagy hogy a Bugatti tényleg megy 400-at?

butschq 2011.04.04. 17:53:59

@Bartoki: ez kicsiben olyan, mint mikor Karotta nem bírt elindulni az E39 530d-vel :)

avelvetaleglyob 2011.04.04. 19:01:15

@**ADAM**:

Itt kábé ki is lett tárgyalva minden ami ezzel kapcsolatos. Jó összefoglaló!

victor vacendak 2011.04.04. 19:31:52

A Top Gear, mint tesztmagazin teljesen használhatatlan. Szórakoztatónak még csak-csak, bár Frei-nél is többet kamuznak, és minden forgatókönyvből készül.

Virago_1000 2011.04.04. 21:40:48

@nod20: Jól eladható, mert minőségi a kivitelezés, de ettől még elég primitív marad a műsör."
-azert jol eladhato, mert a kozonseg igenytelen.

"@**ADAM**: "és eszemben sincs késsel nekimenni érte Clarksonnak, csak sajnálattal megállapítom, hogy ilyen benyomást tudunk tenni egy világlátott turistára"
-egy pofeszkedo, pokhendi, nagykepu mucsai tuskora tesz ilyen benyomast (bar nem relevans informacio, de a vilag 2 legverszomjasabb nemzetenek sarja, milyen jogon fikaz)
Kivancsi vagyok, milyen ferhordules lenne, ha azt mondanank, hogy diszno a fizetoeszkoz angliaban.
Egyebkent igaz az, hogy a magyar nemzet idegennyelv "tudasa" ketsegbeejto, de vigasztalhat a tudat, hogy a vilagon van legalabb egy nagy nemzet, akie nagysagrendekkel ketsegbeejtobb. Nem fogod kitalalni, ki.
Szovatenni egy turistanak azt, hogy nem beszelik az anyanyelvet, eleg nonszensz. jarjon barhol is. Ez olyan, mintha en szovatennem, hogy munkahelyemen nem beszelnek magyarul. Irto nagykepuseg kell ahhoz, amit jeremy csinalt, egyik munkatarsam is megcsinalta, meselte nekem a romaniai nyaralasat es fol volt haborodva, hogy a roman taxis nem beszelt angolul. Tisztelettudonak ismernek, de ot leteremtettem a sarga foldig, pedig majdnem anyam korabeli (mar nyugdijas azota). Szerintem magaban igazat adott, mert a viszonyunk egy cseppet sem romlott meg.

Virago_1000 2011.04.04. 21:54:11

@Shadowbull: "Jajistenem, hat aszonta hogy diszno a fizetoeszkoz. Vege az ezerszazeves magyar allamisagnak."
- van, akinek ez serti az onerzetet, az angoloket biztos. Ki determinalt minket arra, hogy turjunk mindent, a ciganybunozest, mocskolodast, az alhireket?

"Budapest egy nagy budos, mocskos, ronda varos. Rosszul vagyok ha be kell hajtanom."
- Nezd, Nemetorszag etalon, Europa legtisztabb orszaga, barmikor arra jarok, elcsodalkozot, de ne hidd azt, hogy ez mindehol igy van. Majd ha egyszer angliaban jarsz, akkor a kosz, mocsok dimenzio uj megvilagitasba helyezodnek. Rettento szemetes, igenytelen nep, gondolok itt az atlagemberre. Teljesen mindennapos, hogy kozeposztalybeliek is kiszorjak a szemetet az autobol. Ledobbento, hogy amikor a fout kozti fuves sav le volt kaszalva, elotunt a szemet, de mennyi.
Az atlag angol onmagara rettento igenytelen. Mondom, az atlag, nem a kozeposztaly. Mikor kijottem, nem talaltam egybol szakmamnak megfelelo melot (addig nyelvsuliba jartam stb), ugyhogy en is mosogattam par honapot, egy 4* hotelben, aminek a konyhaja boven igenytelenebb, koszosabb volt, mint egy magyar langossutode. PL. aluminium labosok edenyek. Hallod, ez ledobbento. Otthon, ahol csak savallo megengedett, ezert bezaratnak az ettermet az ANTSZ-esek, nagyon helyesen.
Nem vagyok egy vendeglatoipari szakember, de mivel egyik legjobb baratom chef, szokott sokat meselni.

Virago_1000 2011.04.04. 22:00:03

@Majdénmegmondom: "Szép fővárosunkban senki sem beszél idegen nyelvet, az éttermekben méregdrága moslékkal kínálják a külföldieket, nincs egy rohadt nyilvános WC, olyan kosz és szemét van mindenütt, mint egy indiai gettóban, és zokon vesszük, ha ezeket valaki szóvá teszi-JC legalább ironikusan tálalja."
- nagyreszt igaz, amit irsz, mert a turistara a magyarok ugy tekintenek,hogy hogyan lehetne minel jobban lehuzni. A Bkv ellenoroktol, a taxisokon at az ettermek, hotelek is. A koszrol lasd SB-nak irott reszt, ha koszt akarsz latni gyere ki angliaba, mondjuk Leedsbe, Birminghambe, Cardiffba.

Virago_1000 2011.04.04. 22:02:11

@ügyfélszolgálatos: "Az egyik az, hogy évszázadokig uralták a világ legnagyobb gyarmatbirodalmát"
- furcsa ertekrended lehet, hogy neked dicsoseg az, hogy valakik valoszinuleg tobb embert gyilkoltak meg, mint a kommunistak.
Ott van a csodalatos British Muzeum. 1 het nem eleg vegignezni, akkora, es erdekes, de mutass benne csak egy porszemet, ami nem lopott.
Tudod, habar ez mas tema, de az utokornak sok potolhatatlan emlek elveszett, amikor az amerikaiak lebombaztak az iraki muzeumokat.
Most, hogy mar nem mukodik a rablas, lopas, megallithatatlanul csusznak lefele a lejton. Rengeteg az alkoholista, a drogos, segelyes, (egyelore) siman meg lehet elni gyerekcsinalasbol.
Valaki irta itt a hagyomanytiszteletet, hat rohognom kell, a fiatalok altalanos tudasszintje rettenetes, de a baj inkabb az, hogy nem is erdekli oket semmi (onnan tudom, hogy pesztraltam par kozepiskolast, aki nalunk volt nyari gyakorlaton)

Vegul, utolsosorban: A rock, a metal zene szulohazajaban, tized annyi rockert sem latni, mint Magyarorszagon, valahol ez is resze a hagyomanyoknak, meg ha kis resze is.

Virago_1000 2011.04.04. 22:03:15

@ügyfélszolgálatos: "Nem is baj, hogy hazavittek egy - két dolgot, így legalább megmarad az utókornak."
- te - csak nem angliaban tanultal tortenelmet? MErt az ottani torikonyvek ilyen szemlelettel fogalmaznak.

Virago_1000 2011.04.04. 22:12:54

@keletisarok.hu:
"Én idegen népek közül egyedül a németek előtt adózom tisztelettel, mert két ronggyá verődés után is ott tartanak, ahol. Habár sokszor átb.tak minket a palánkon ezer év alatt, de a műveltségük, tenni akarásuk, kitartásuk, szorgalmuk miatt megérdemelnek egy kalapbillentést."

- a legmeszebb menokig egyetertek. Annyian akartak oket eltaposni, mar a vilaghaboruban is elsok voltak technikailag, mint ahogy a mai napig is azok maradtak. Az angolok megtettek mindent ellenuk korabban is, (pl Rudolf diesel meggyilkoltatasa) de nem tudtak megtorni a nemet nepet. Ugy sem, hogy kettevagtak 50 evig.
Azzal egyetertek, hogy felhigultak.
Hasonlo kalapemelest megerdemel a japan nep is.
Nincs dicsosegesebb nep e kettonel a vilagon, aki csak feluletesen ismeri a tortenelmuket, tudja, miert.

Shadowbull 2011.04.04. 22:21:12

@Virago_1000: "van, akinek ez serti az onerzetet"

Tudom sajnalni.

Egyebkent meg bele lehet feszulni a szelbe, lehet fenyegetozni, sertodni, perelni, de a vegen megiscsak pofaraeses lesz a vege. A Teslanak is.

Ebbol jol mar nem tud kijonni.

Egy ilyen ugyet sok intelligenciaval, humorral lehet megoldani. Ha a Teslanak nincs ilyesmi, akkor fizesse meg az embereket, akiknek van.

Nemtom emlekeztek meg a Colbert-temara? A hidnevszavazos sztorira? Meg a beszologatasra a gitarizasrol?

Lehetett volna ott is dorgedelmes hangu diplomaciai jegyzekvaltasba keveredni, lehetett volna Colbert-kepeket egetni Pesten, ehelyett anno Simonyi sok humorral forditott a dolgon.

Attol jobb orszagimazst el sem lehet kepzelni.

www.colbertnation.com/the-colbert-report-videos/75462/september-14-2006/andras-simonyi

www.colbertnation.com/the-colbert-report-videos/84654/april-09-2007/ethnic-slurs

www.colbertnation.com/the-colbert-report-videos/182817/april-10-2007/the-apology

sb

esoutankoponyeg 2011.04.04. 22:31:29

hányadék műsor nem szeretem. számukra minden sz*r ami nem angol. persze az angol autó, na az már valami. mint pl. a... öö... szóval biztos van olyan

Hurri Kán 2011.04.04. 22:54:22

@Shadowbull:
Sztem az egész Tesla-projekt egy óriási nagy pofára esés. Ugyan olyan, mint az újra gyártani tervezett Pannónia motor...

Majdénmegmondom 2011.04.04. 23:33:59

@esoutankoponyeg: Látom, hogy baromi sokat nézed a műsort, ugyanis a srácok az angol/német/olasz autók megszállottai, de kapott tőlük briliáns értékelést a Peugeot Partner, a Toyota Corolla Verso és a Holden Monaro is.
Angol autógyár jelenleg csak garázsszinten (Caterham, TVR, stb) létezik, az utolsó mohikán az MG Rover volt. A Jaguar, Aston, Bentley, Rolls stb. mind német kézben vannak-de ha eltekintünk a nemzeti büszkeségtől, még a rajongóknak is be kell ismerniük: a kocsik minőségének nagyon jót tett a tulajdonosváltás.

megint 2011.04.05. 00:09:56

Shadowbull, egyrészt igazad van, és Bp-est tényleg egy koszos lerobbant város az ott lakók egy részének nagy egója sem segít rajta, másrészt viszont nem biztos , hogy jó példa az angolokkal összehasonlítani, mert nem biztos, hogy jobban jönnek ki ebből a dologból, inkább írjál németeket.

Mr. Waszabi 2011.04.05. 07:09:35

A Top Geart nem lehet komolyan venni. Nem sűrűn nézem, de egy alkalommal volt szerencsém látni, ahogy kikukázták az összes olyan autót, amire ember fia csak vágyhat nálunk (Jaguárt, Audit stb) és a Logant (kint nem Dacia néven fut) hozták ki győztesnek:)

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.04.05. 10:54:32

Nekem a top gearral ugyanaz a bajom, mint a totalcarral volt. 20-30 millás autókat fikáznak olyasmiért, hogy a kesztyűtartó világításának színe nem harmonizál a könnyűfém felni csavarjaihoz.
A Tesláról meg annyit, hogy nem 10+ milláért kéne adni, egyből fogyna is.

tomnemtom 2011.04.05. 13:36:33

debazki, majd hogy fogják fikázni a négyajtós Bugattit, mer egy bőrőndfül az ajtóbehúzó.

Riasom 2011.04.05. 18:26:51

Szokásuktól eltérően megszólalt a per előtt a BBC, azaz a Top Gear producere, Andy Wilman is (a showt gyakorlatilag ők ketten találták/találják ki Jeremy Clarksonnal):
transmission.blogs.topgear.com/2011/04/02/tesla-vs-top-gear-andy-wilman-on-our-current-legal-action/

Sausage 2011.04.06. 12:56:26

@Riasom: Korrekt nyilatkozat es fedi is a valosagot. Itt sajna ket kulturkor utkozik, ezert nem is ertik egymast.

GGG77 2011.04.06. 13:37:50

@Shadowbull: "Egy ilyen ugyet sok intelligenciaval, humorral lehet megoldani."

Nagy egyetértés. Javaslom alkalmazzák a Nissan marketingeseit. Lásd GT-R kampány ;)

foolproof 2011.04.06. 19:00:31

A topgear Jezza biznice. Pont lesz*rja, ki pereli a műsort, mert ő is a Beeb-től kapja a manit. Bunkók, hát istenem. A VVfasztuggyahányadik az jobb?

Amúgy aki ezt írja a Y61 Patrolról: "Possibly the toughest car in the world. Now, come on Ban Ki-moon, we've got some peace to keep." - az már annyira rossz embör nem lehet:-)
süti beállítások módosítása