Politikus vagyok, takarodjatok!

  2011. február 09. - Motordoktor Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Megint béemvés lettem
2013-11-01 17:53:32

Az ember életét sok dolog befolyásolja. Lát egy égi jelenést, túlél egy katasztrófát, esetleg szerelmes

Megint a mennyországban
2013-10-01 10:51:57

A Volkswagen Bogárral versenyezést, pláne a gyorsulási versenyzést a kényszer szülte. Valamikor a 60-as

Ne vedd meg, ráfázol!
2013-06-23 06:05:02

Mindenki próbálkozott lebeszélni, de a szerelem nem a racionalitásról szól. Mindig vágytam egy W124-es kombira

Ezt sohasem hittem volna!
2013-02-06 17:26:44

Mostanában egyre jobban kezdem megérteni, hogy az élvezetes örömautózáshoz nem kell 200 lóerő. Mindenkinek

audi-a8-w12-security-01

Senki nem hiszi, hogy a nagy fekete autó azért tol le, mert így biztonságos és gyors.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr182648796

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tiltsák be a lézerblokkolót! 2011.02.09. 16:30:22

Az átlagember ne használja, hiszen a híradó is ezt üvölti: feljelentés jár érte. Bezzeg Lázár úr Audiján…...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

moonrider 2011.02.09. 20:22:29

....ilyen témáknál nekem mindig az jut eszembe, hogy a fizika törvényei mennyivel demokratikusabbak, mint a politikusoké. Az utóbbiak szerint, vannak az egyenlőbbnél egyenlőbbek, míg a fizika törvényei mindenkire egyformán hatnak. Pl. a centrifugális erő a kanyarban nincs tekintettel a képviselői mentelmi jogra...

V8 2011.02.09. 20:23:12

@Gabo1000: "Átütemezni a dolgokat eléggé nehéz lehet hiszen ezen a szinten minden perc (szó szerint) be van táblázva az ebéd esetleg ami rövidülhet."

Mi az, hogy ezen a szinten? Mitől lenne ez más szint, mint bármilyen más tárgyalás? Egy tudományos konferencián is be van táblázva minden, ott mégis sikerül mkj konvoj nélkül megoldani a dolgot. Különben is az elmúlt hónapok eseményeit elnézve nem hiszem, hogy a magyar politika megítélésén egy csúszó programmal bármit is lehetne rontani.

@Mityu: Hm, valahogy a tényleges munkát végzők beszámolóiból nem ez szokott kiderülni (vörösiszap, árvíz, stb). Sokkal inkább olyanokra emlékszem, hogy "nagyember" jön, megtekint, hümmög, fotózkodik, majd vigyázva öltönyére és cipőjére visszaül az autóba és megy. Közben a fogadásával járó cécó inkább akadályozza a munkát, mint segíti.

Mivel egy miniszternek nincs túl sok katasztrófavédelmi képzettsége, ezért túl sok mindent nem is tud tenni azon túl, hogy biztosít mindenkit együttérzéséről, a mentést vezetőknek megmondja, hogy végezzék tovább a dolgukat (amit amúgy is tesznek), majd biztosít mindenkit arról, hogy a szükséges lépéseket meg fogja tenni.

Ha meg menni akkar, akkor a mkj nélküli haladáshoz képest nem hiszem, hogy 2-3 óránál többet nyerhetne ilyen távon (de sztem már ez is durva felső becslés), ami meg aztán tényleg sokat számít.

ne vegyél autót me drága 2011.02.09. 20:23:30

A protokol azért lett kitalálva hogy minél többet tudjanak lopni.
Mondjon már bárki egy igazán helytálló példát azzal szemben,hogy mi mutat jobban egy a8-as audi a koszos,szemetes utcán vagy a rendes tiszta környezetbe egy nem magamutogató normális opel astra ?
Azért tegyük hozzá,hogy egy egy ilyen kocsi árából több cigány családnak is lehetne házat és munkát biztosítani.
Bizony cigányt mondtam mert a fürdést is lehet egy darabig dezodorral elfedni de abból előbb utóbb betegség,tetű,bolha,stb lesz és ilyen ez a társadalom is amiben élünk.

rekszem 2011.02.09. 20:24:42

@Mityu:

nem akarok személyeskedni, de valami nagy gond van a felfogó képességeddel

baszki, a tükrömet majdnem levitte a köcsög geci 160-al, az x5-ös vállallkozó a belső sávban megy, és nem a két sáv közzött

és ettől úgy megilyedtem, hogy majdnem árokba rántottam az autót 130-nál, és azt gondolom nem én vagyok ezért a hülye

a vízművek cége meg azért megy ázik a falu az eltört főnyomó csőtöl, és nem azért mert későn indult a falunapra szavazatot gyűjteni, és ami a legfontosabb, hogy a megkülönböztető jelzés nem jogosítja fel, hogy pl. letarolja 160-al a trabantos párocskát

de ha nem érted leírom szótagonként is újra

Don Quixote de la Ferko 2011.02.09. 20:25:26

@Gabo1000:
"Ha ez a szint akkor tlnyleg ne menj lejjebb"
Mint említettem, próbáltam, de nem sikerült. Ugyi nem baj, ha egyedül vagy lent? Ne félj... a következő választásnál még lejjebb kerülsz, oszt rájössz, az Audiból kikandikáló dölyföd csak időleges.

Na pááááááá. (Ismételten, ha már elsőre nem sikerült felfognod.)

subtotal 2011.02.09. 20:25:28

Kedves TC,

Lázárt el kellene hívni egy kis oktatásra, bemutatni neki az autók aktív és passzív biztonsági berendezéseit, megmutatni neki a meghibásodási statisztikákat, árakat.

A végén pedig ajánlani egy megbízható, gyors, jó árú és tágas vasat mondjuk 15 millióig.

Nem feltétlenül sajnálom tőle én ezt az autót, de illene neki bemutatni, hogy a jobb gyorsulással, ami 130-ig (gondolom ő betartja a törvényeket, ugye? Mert haza meg vissza nem jár kék villogóval, ugye?) jelentkezik, mondjuk megspórol egy úton nagyon jóindulatúan 3 percet, ami oda-vissza 6 perc, egy hónapra (20 munkanap) legyen 120perc.
Azaz egy 20 millás 530d esetén 300eFt-os lízingdíjjal és 200eFt-os gázolajszámlával megspórolható 400eFt nem éri meg, mert ő 1 óra alatt több, mint 200eFt hasznot termel ennek az országnak. Ezt kellene neki prezentálni, nem hazudozni lesz@rós félmosollyal.
De más számok sem stimmelnek:
Kossuth tér - HMV ~200km, azaz 20 nappal számolva oda-vissza az 8000km, csak ebből és nem 7000km, amit ő mondott.
12 literes fogyasztással számolva (hiszen 130-al csorog, ugyebár) ez havonta 960 liter benzin, ami ~340eFt és nem 300eFt, amit szintén ő mondott.

skyrangr 2011.02.09. 20:27:11

@mentobacsi: és merre járkálsz azzal a kékkupakos géppel pontosabban?

Mityu Addideapénzt kft LE 2011.02.09. 20:29:10

@rekszem:

"és ettől úgy megilyedtem, hogy majdnem árokba rántottam az autót 130-nál, és azt gondolom nem én vagyok ezért a hülye"

De. Mert azt a tükröt nyugodtan levihette volna, úgyse használod semmire.

A Trabantos párocska letarolásáért úgy emlékszem eljárás indult a mkj-t használó járművezető ellen. Tudjuk mi lett az eljárás vége? vagy az már lényegtelen, mert az már nem hangzik jól a fröcsögésben.
Ahogy a taxist meglövő KÖE-s őrmester ellen is eljárás indult. Csak ugye a történet egy része hírértékű.

Gabo1000 2011.02.09. 20:29:41

@ne vegyél autót me drága: Igazad van, ha hozzád vendégségbe megy a főnököd, kollégád családostól, rendelj vmi a pizzafutártól, vagy vigyél mekis kaját, vedd elő a tiszta műanyag étkészletet, a papírtányérokat. Sajnos a protokollt nem biztosítók diplomáciai szinten bunkónak minősülnek

ne vegyél autót me drága 2011.02.09. 20:31:08

A másik miaz,hogy ciki megvárakoztatni valami külföldi vendéget legyen az bárki is például az ebéddel ? MITŐL CIKIBB MINT AZ,HOGY KÁBELLOPÁS MIATT A VONAT KÉSIK A SZOLNOK-KELETI VONALON 100PERCET EZ ÁLTAL TÖBB EZER DOLGOZÓ EMBER NEM ÉR BE A MUNKAHELYÉRE.SZERINTEM EZ JÓVAL "CIKIBB"
,ja és ez nem egyszeri dolog néha csak mindenhéten általánosan műszaki hiba miatt késnek ez a ciki nem az,hogy a bármilyen ország bármilyen delegáltja 2 órával később eszi meg a homárt.

V8 2011.02.09. 20:34:16

@Gabo1000: Egyrészt a vendég mkj szállítását jobban el tudom fogadni.

Másrészt a megoldás nagyon egyszerű: a program eredeti tervezésekor a közlekedési időket megfelelő ráhagyással kell számolni, legfeljebb kevesebb program fér a napba. Mérsékelten hiszem, hogy a tervezési fázisban soha nem mondja senki a másik félnek, hogy "mélyen tisztelt másik fél, sajnos ez-és-ez biztos nem fog beleférni". Egyszerűen több minden lesz kihúzva, és nincs rohanás. Különben is, ha azt mondod a külföldi partnernek, hogy BP-Miskolc 1 óra, akkor is elhiszi, ha 2-t, azt is.

foolproof 2011.02.09. 20:34:58

@Gabo1000: Nem a kormányra haragszom(csak), hanem az idióta, szándékosan balesetveszélyes faxokra. Bazzeg, manapság mindenki kaphat jogsit,plusz a forgalom is kissé nagyobb lett.Gondolom, te se örülnél ha valamelyik rokonod v. barátod takarítanák le a képzett kormányzati Fittipaldi. Ilyen hozzáállással csak idő kérdése egy Nógrádi-féle baleset újabb kivitelben.

andaluzkutya 2011.02.09. 20:35:22

Nem olvastam végig a kommenteket, csak az elejét még négy órája. Azoknak írok, akik védik a politikusok mentalitását:
Képzeljétek el, hogy kb. százan örököltetek egy céget. A százból választotok egy vezetőt. A cég szarul megy, van egy csomó adóssága, sokan a maradék 99-ből alig tudnak megélni, vagy nyomorognak. A választott cégvezető ezzel szemben piszok drága autókban furikázik, hatalmas fizut tesz zsebre, és ha jön a folyosón, félre kell ugranod, ha retyón vagy, fel kell állnod, mert az ő dolga sürgősebb, stb.
Igazságos?
Ha az ország szekere rosszul megy, és ezzel a fél világ tisztában van és a fél világ hitelez nekünk, szerintetek megsértődnek, ha X milliós kocsi helyett csak X/2 milliós autóval fogadják őket?
Külföldi esetek:
Pár éve írták, hogy Tony Blair konvoja megállt a piros lámpánál Londonban, megvárta míg zöld lesz, majd továbbment.
A nagyhatalmú vezetők megvárakoztatásával kapcsolatban: pár éve volt, hogy a svéd (talán) munkaügyi miniszter asszony késett egy nemzetközi tárgyalásról, mivel a gyereke beteg volt, és orvoshoz ment vele. Senki nem háborodott fel.
A napi programot úgy kell amúgy összeállítani, hogy a szabályok betartása mellett is odaérjenek mindenhova. Nem kell elmenni naponta X ünnepélyre/avatásra bazári majomkodni...

rekszem 2011.02.09. 20:36:57

@Mityu:

baszki, a tükörben nem feltélen látod kilóméterekről, ha mondjuk éppen kihúzódik valaki és mögötte jönnek

a konkrét trabantos esetben meg ha jól tudom a párocskát hozták ki vétkesnek, mert a faszparaszt 160-al szirénázozta végig az egész kocsisort, és ők nem vették észre

a törvény megint gyönyörű igazságot tett, 2 fiatal meghalt, mert egy köcsög senkiházi sietett valami szaros avatásra, és ez így rendben van

ne vegyél autót me drága 2011.02.09. 20:38:36

@Gabo1000:
:) Szerinted te attól több leszel más szemében(aki normálisan gondolkodik) ha a megengedhetőbbnél többet mutatsz vagy vagy hitelből veszel luxus kocsit,hogy többnek lássanak.
Tudod én bárkinek aki hozzánk jön ugyan olyan teát készítek és süteményt mint bárki másnak.
Csak az a baj a protokollal,hogy a te pénzedből megy,tudod ? Az hogy te diplomáciailag bunkónak tűnhetnél,az csupán a megítélőtől függ és mivel máshol is vannak feleslegesen fényűző emberek így nekik ez jutott te attól nem leszel kevesebb mert normális vagy és nem nyújtasz többet feleslegesen.
Nekem is voltak,lesznek rossz döntéseim és meg is szívtam vele,de igyekszem tanulni belőle,szóval ha a kedves lázár úr átvált egy 4milliós autóra(közpénzről van szó) akkor én elismerem,hogy ez egy tökös lépés volt.

foolproof 2011.02.09. 20:39:14

@subtotal: Hagyd, laserjohnny nem alacsonyodik le cigánybűnözők traktor bömösére, ő valódi fehérgalléros, neki jár a benyás singleframe!

Mityu Addideapénzt kft LE 2011.02.09. 20:40:09

@V8:

"Sokkal inkább olyanokra emlékszem, hogy "nagyember" jön, megtekint, hümmög, fotózkodik, majd vigyázva öltönyére és cipőjére visszaül az autóba és megy."

Hát a képek alapján a farmer és a gumicsizma valahogy nekem nem az öltönyös öltözködést benyomását keltette...

Ha már valamiről írsz, akkor nem lehetne pontosabb információk alapján tenni ezt? Vagy ha nincs pontos info akkor minek koptatni a klaviatúrát? :)

Dömperigyon 2011.02.09. 20:40:44

Sokszor, sok helyen leírtam már, de itt is felemlegetem azt a nálunk elképzelhetetlen esetet, ami a 90-es évek elején, az újraegyesített Németországban történt meg: az ottani Felügyelet kivonatta a forgalomból Theo Waigel pénzügyminiszter és CSU-vezér 538000 km-t futott szolgálati autóját, mondván, már nem felel meg a biztonságos közlekedés feltételeinek. Hál' Istennek, a miénk nem egy ilyen elmaradott ország, és bölcs vezíreink sem ilyen szarrágóak, ezért ők mindig szép, erős, új jóautókkal járnak...

Gabo1000 2011.02.09. 20:40:58

@V8: Egy konferencián nem gondolnám hogy mondjuk az ország 3 pontján kéne lenni egy napon. Mondjuk egy Reptér- Parlament - Esztergom (Erdő Péternél) aztán Kecskemét- Sándor Palota -reptér útvonal?

Gabo1000 2011.02.09. 20:42:32

@ne vegyél autót me drága: várj. Lázár úr autója lopás és nem protokoll, ne keverd

Gabo1000 2011.02.09. 20:45:28

@foolproof: nem bizony. Ezért nem egyszerűbb elengedni őket?
10 másodperc nem ér meg ennyit?
Nem olvastad az első hozzászólásomat-mint ahogy sokan mások sem- pont erről írtam benne.

Mityu Addideapénzt kft LE 2011.02.09. 20:48:07

@rekszem:

"baszki, a tükörben nem feltélen látod kilóméterekről, ha mondjuk éppen kihúzódik valaki és mögötte jönnek"

Jaja, tudom ismerős szitu. Van olyan haverom, aki a tükörben nem képes (nem hajlandó) megítélni a mögötte érkező sebességét.
Valami baj lehet velem, mert nekem ez is megy.
Már egyik kollégámmal ráébredtünk arra, hogy nem a balfasz tehetségtelen autóvezetővel van baj, aki azt sem tudja mi van 5 méteres körzetben körülötte, hanem velünk. Mert mi más ritmusban, más felfogás szerint közlekedünk. S egy-egy szituációban nem a parázás az első gondolatunk. :)

ne vegyél autót me drága 2011.02.09. 20:48:23

A protokollt is átlehet írni mert semmi sincs kőbe vésve.
Nekem a felesleges pénzkidobással van bajom,az oké,hogy kell a bármilyen miniszternek szolgálati kocsi de jó neki a 1/4-ébe kerülő is.

ne vegyél autót me drága 2011.02.09. 20:51:13

De már ez a protokoll dolog nem ide kapcsolódik hanem már-már utópia,ebben a cikkben a motordoki sérelmeiről van szó amit gondolom az is kiváltott,hogy nem egy 20 milliós összértékű konvoj "akarta" letolni hanem egy 80 milliós.

Gabo1000 2011.02.09. 20:52:52

@ne vegyél autót me drága: De ez nem protokoll.
Ő nem az az ember akinek reprezentálnia kell bárhol is. Teljesen felesleges az Audi A8 egyetértek.

V8 2011.02.09. 20:53:31

@Mityu: Ezért nem konkrétan a vörösiszapot írtam, hanem az általános "politikus katasztrófát megtekint" klisét. De abból indultunk ki, hogy a politikus érkezése csúszhat 1-2 órát.

Egyébként kikerestem az időket:
gátszakadás: 2010. október 4. 12:25
Pintér Sándor a helyszínen: okt. 4. 18:22 a hír dátuma (az érkezésre kora este van írva).

Ha kicsit később is értesült róla (mondjuk 13:00), és hamarabb is érkezett (mondjuk 18:00), akkor is ez 5 óra különbség. Ennyi idő alatt mkj nélkül is lehet teljesíteni a BP-Kolontár távot.

füvészkertész 2011.02.09. 20:53:56

Ma is nagyon siettek csepelen keresztül, két kivénhedt g kombi astra egy fekete vagány 5ös vagy 6os (vagy akárhányas) golf meg egy szintén telepi menő fekete bora...
egész biztosan a presidentet vitték.
Ezzel semmi gond, de amikor azt látom hogy a járdaszigetet szembe sávból szerette volna első szándékból kikerülni a paraszt akkor a babakocsis feleségem
re gondolok aki épp a zebrán szeretne átkelni....
tudom a törvény csak ránk vonatkozik, a BM re meg nyúlványaira nem. nálam nagyon sok rendőr egy szinten van hülye gyerek hangos kipufogós hondással,a hátulról kikerülöm és átmegyek a piroson béjemvéssel... pont úgy járulnak hozzá bp közlekedéséhez mint az említett két réteg...persze kivételek akadnak...igaz ritka

tamaska 2011.02.09. 20:54:54

Sokan írjátok, hogy a politikus meg a konvoj miért szabálytalankodHAT ha siet, a kisember meg miért nem. Szerintem ő sem szabálytalankodhat, meg a kisember sem, de ha siet, mégis szabálytalankodik mindkettő...
Amúgy meg: én úgy vagyok ezzel, hogy ha megyek az autópályán és valaki (függetlenül attól, hogy politikus vagy vállalkozó, vagy egybenyakú) tol le a p*csába 160-170-180-al, nem engedem el? Dehogynem, had mennyen az istenbarma... Ha én sietek mert "szül az asszony" és tolom 160-al, én is örülök ha elengednek, még akkor is ha azt gondolják, hogy had mennyen a köcsög. Akkor meg mit kell ebbe belefeszülni 400 kommenten keresztül...

V8 2011.02.09. 20:56:41

@Gabo1000: Nagyon egyszerű, meg kell nekik mondani, hogy ez nem fog beleférni az egynapos programba. Ez nem hiszem, hogy bármilyen protokollba bezavar.

Egyszerűen nem az kell legyen a tervezési szempont, hogy "á, majd az úton behozzák, nekik úgyis lehet".

rekszem 2011.02.09. 20:56:43

@Mityu:

aham... értem, te ilyen fasza gyerek vagy a kollégáddal

Mityu Addideapénzt kft LE 2011.02.09. 20:59:36

@tamaska:

De most nem egyszerűbb? S még az egybenyakú is meg szokta köszönni (duplaindex felvillan)... :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2011.02.09. 21:02:38

@rekszem:

Jah, most mond meg... Vagyok olyan szerencsétlen, hogy sikerült megtanulnom kezelni az adott technikát, nem okoz gondot a parkolás sem, de fel szoktam ismerni a gyalogátkelőhelyen átkelni szándékozókat is, és az istennek se sikerül összehozni már jó ideje semmilyen parkolási és egyéb bírságot. Nem mutyizással, csak kis odafigyeléssel.

Gabo1000 2011.02.09. 21:02:49

@V8: Ez azért nem így megy. Pl hányszor volt nálunk a Merkel? vagy a kínai védelmi miniszter, vagy az amerikai ipari miniszter, vagy Sárközi bármelyik embere. Természetesen ami fizikailag nem megvalósítható azt meg kell tenni. Fura lenne a programegyeztetésen, hogy mondjuk sándorpalote repülőtér 50 perc 24 km, vagy Parlament Esztergom 130 perc 75 km és ülnek a dugóban

minci73 2011.02.09. 21:12:43

A Szentendre vége Leányfalu eleje kb négy kilóméteres szakaszon kb nyolc méter széles az út,én megértem hogyha az első autó a csíkon jön nagyobb biztonságban lehet eljutni Visegrádra zabálni de mért kell a szembejövőt a kurva járdára leszorítani??? bekaphatják.

ekutya 2011.02.09. 21:13:26

www.origo.hu/itthon/20110209-lazar-janos-szolgalati-autoja.html

Frakció Jánost és társait a következő autók valamelyikében szeretném látni a jövő hónaptól: Volvo S80 1.6D DRIVe, BMW 520d, Skoda Superb Greenline, Audi A6 3.0 TDi. Úgy gondolom ezekkel bőségesen el tudja látni a munkával járó kötelességeit, valamint szolidaritani is hitelesebben tud, mint egy Lambo motoros S8-al.

tükörfúró 2011.02.09. 21:14:35

Köztársasági őrezred az külön világ, sosem fognak maguknak semmi korlátozást elfogadni, oylan mintha a totálkár mátol önként deklarálná, mi szerény gyerekek vagyunk és egy 386os lesz mostantol a szerver, a cikkeket meg gumibillentyűzetes ZX spectrumon irjuk, repülő ékezetekkel..

Kibulizott ország, a jóba beleügyeskedett porbafongó tehetségtelen posztkádárista gondolkodásu vezetői, akik saját hazájukat, annak népét nézik le, gyűlölik és félik a világon a legjobban, az országot saját hülyeségeik és dusgazdaggá válásuk játszóterének, az embereket fejősteheneknek és birkáknak nézik.

Nigger bácsi 2011.02.09. 21:16:41

Akasztani kellene ezeket mind, nem megkülönböztető jelzéssel ellátott kocsiba ültetni..

rekszem 2011.02.09. 21:16:44

@Mityu:

hűha... de ügyes vagy

És gondolod, hogy ez csak neked megy? vagy mégis mit? Mit akarsz modnani egyáltalán?

Hogy te a tükörben látod, ha 160-al a sáv közepén jönnek és ennek megfelelően 130-as sebességgel azonnal kihajtó/bevezető/leálló sávba rántod a kormányt, akár van ott valaki, akár nincs, és vállon veregeted magadat, hogy neked ez is megy?

rekszem 2011.02.09. 21:18:28

sáv közepén=sávok között, felezőn természetesen

ekutya 2011.02.09. 21:28:44

@Gabo1000: @Mityu:

Magyarázzátok meg, hogy a következő balesetnek miért kellett bekövetkeznie:

"1995. július 17. - A 35-ös számú főúton, Tiszaújváros közelében súlyos balesetet szenvedett a Gál Zoltánt, az Országgyűlés elnökét szállító Mercedes. Egy rendőrmotoros és két kormányőr meghalt, Gál Zoltán könnyű sérülést szenvedett. A Mercedesszel ütköző Trabant vezetője életveszélyesen, két utasa könnyebben megsérült."

Ha már nem emlékeznétek rá, a felvezető rendőr motoros a megkülönböztető jelzést használva hajtott a főútvonalon, forgalommal szemben. A szabályosan közlekedő Trabant már nem tudott előle kitérni. Egy nő vezette a Trabantot, a mellette ülő férje rántotta jobbra a kormányt, de már túl későn. A motor felugratott a Trabanton, és rázuhant Gál Zoltán autójára. A motoros, és a "fekete" autóban elől ülők haltak meg. Miért kellett ennek bekövetkeznie? Kinek volt ez jó? Miért kell indokolatlanul leszorítani és veszélyeztetni a szabályosan közlekedőket? Tudom, hogy akkor még közeli volt a rendszerváltás, de ma már börtönt kéne adni az ilyen politikusoknak. És valóban, a rendőrök ellen is fel kell lépni, tilosban parkolás, gyorshajtás és a megkülönböztető jelzés indokolatlan használata esetén, akárcsak túlkapáskor. Enélkül nincs jogállam. A találkozókat pedig úgy kell megszervezni, hogy mindenhova időben oda tudjanak érkezni. A sok hónapos tervezésnél, azt hiszem beleférne némi biztonsági időtartalék betervezése.

V8 2011.02.09. 21:33:27

@Gabo1000: Egyrészt ez lenne a természetes (miért lenne fontosabb az ő idejük, mint másé), másrészt mint említettem, a vendégeknél jobban tolerálható a mkj-s szállítás. De a magyar fél induljon el egy órával korábban, hogy mkj nélkül is biztos odaérjen. Még felvágni is lehetne ezzel, hogy mi nem urizálunk (persze ez csak álom sajnos).

rekszem 2011.02.09. 21:33:29

Na meg el kéne dönteni, hogy mely esetben indokolt a használat.Pl. ha avatóra siet, az nem indokol semmilyen villogót, legfeljebb elkésik.

Ha éppen a harmadik világháborút akarja egy politikus megakadályozni, akkor felteheti a szirénát.

Grifter 2011.02.09. 21:48:50

Bár az objektivitás jegyében néhol a védelmére kellhetnék a racsing-konvojoknak (Pl. az ő idejük drága és stb.), de eszem ágában sincs.
Három dolog játszik itt össze:
- A közismerten gátlástalan, pofátlan és képmutató politikusok
- A nyilvánvalóan magát isten jobbkezének képzelő kormányőrök (és rendőri kisérők), akik egyértelműen baromira élvezik az ingyenenes üldözéses verseny minden pillanatát
- A társadalom, ami mindent utál (kivétel persze a fogyatékos TV műsorokat és azt, amikor ő lehet pofátlan vagy irigyelt), de semmi ellen nem képes tenni (Végülis ezt is nevezhetjük egyensúlyi helyzetnek)

Mindenesetre maximális +1, főleg az indokolatlan és szükségtelen veszélyokozásért, de a műfontosságért is járna egy-két pofon.

mallac 2011.02.09. 21:54:14

Teljesen jogos a poszt,az állami autók ugyanolyan bunkó, kivagyi erőszakossággal közlekednek mint mondjuk a cigány strici az x5-tel.

Gabo1000 2011.02.09. 21:58:07

@V8: A magyar félnél én is mint említettem korlátoznám a használatot. Sajnos sok esetben a saját PR-uk érdekében használják még úgy is , hogy ők vezetnek.
A közjegi méltságok esetén nem kérdés a kérdés, ők védettek, ez jól is van így.
De az alapbeírásomhoz hűen továbbra is azt mondom, el kell engedni a konvojokat 10 másodperc veszteség nem éri meg a mérgelődést.

Gabo1000 2011.02.09. 22:04:08

@ekutya: Nézd ez egy baleset, valószínüleg ha nem mentek volna gyorsan akkor nem következik be. Valószínüleg ha a nő jobban figyel akkor sem.
Ahhoz képest, hogy hány ilyen konvoj halad, az arányok nem rosszak. nézzétek meg a mentőket vagy a tűzoltókat, ott hány vonulás van és hány baleset. Sajnos. Aki autóba motorra ül annak szémolnia kell azzal, hogy esetleg nem ér haza egyben. Épp ezért kell a szabályokat betartani, és elengedni ezeket, hogy Mi biztonságba hazaérjünk

dezie 2011.02.09. 22:04:52

@Kenicsiro:
Na,nálam ilyenkor lezuhan a lila köd és baxok félrehúzódni.Volt már ilyen!Villámgyorsan vissza is húzódott.Ügyes fiúk...

ReSet79 2011.02.09. 22:08:03

@Gabo1000: Kíváncsi vagyok mi a helyes eljárás azok részére akik nem vállalják, hogy összeérjen a két autó de pl. szétpadkázzák a gumit, felnit. Nyilván a segítségnyújtás elmulasztása is munkaköri kötelességük az uraknak, a csóró alattvalót mindenképpen ott fogják hagyni. Akinek nincs casco biztosítása az fizeti zsebből? Van egy olyan érzésem, hogy ezekből az esetekből a 90%-a vagy több nem kerül a statisztikába.

Birodalom 2011.02.09. 22:08:13

A dologban teljesen egyetértek, nem tudom, hogy miért rohannak össze-vissza a városban és az országban. Velem is megtörtént, hogy a szembe jövő konvoj előtt haladó rendőrmotoros, vagy rendőrautóból hadonászott a rendőr, hogy tűnjek el onnan. Mi a faszt képzelnek magukról,nem is értem.

rekszem 2011.02.09. 22:09:18

@Gabo1000:

vagy korlátozni a vonulásokat, hogy épségben hazaérjünk

magyar_ellenállás 2011.02.09. 22:11:55

Mikor itt járt Gyurcsótány, az első Ódi rögtön a rokiparkolóban landolt. Nem mertem lefotózni, mert a gorillák intettek, hogy az káros lenne az egészségemre.

Én nem fogok integetni, ha oda kerül a sor.

Gabo1000 2011.02.09. 22:18:25

Ha baleset van akkor a rendőrök küldik a járőröket.
Mégegyszer írom, nem a baleset okozása vagy a leszorítósdi a cél, hanem a konvoj épségbe szállítása, és a közlekedők épsége valamint kiszámíthatósága.

rekszem 2011.02.09. 22:18:50

@magyar_ellenállás:

van törvény, hogy nem lehet őket fotózni?

mondjuk a pizzafutárt is félig agyonverték a margit hídon a kőkemény korményőrök, mert az a középső ujját muatta nekik

Gabo1000 2011.02.09. 22:19:36

Jó éjt minden kedves vitapartnernek!

rekszem 2011.02.09. 22:19:57

@Gabo1000:

de ha 160-al leszorítjátok a közlekedőket, akkor ez a cél nem látszik túl valószínűnek

főleg, ha nem látok rpg-ket röpködni...

mallac 2011.02.09. 22:27:55

Az iraki videót egyébként kár volt idetenni.irakban háború volt akkoriban és egy katonai alakulat nem állhat meg azért mert dugó van,hiszen egyrészt túl jó célpontot nyújtanának az orvlövészeknek,másrész indulhatnak bevetésre is és olyat még nem hallottunk hogy egy hadsereg azért vesztett csatát mert a dugó miatt nem ért oda időben a harctérre.

Magyar[HUN] 2011.02.09. 22:38:08

Hát bizony a jó édes kurva anyjukat!

ReSet79 2011.02.09. 22:42:47

@Gabo1000: Igen, ha akkora baleset van amit nem lehet eltussolni, de egy jobboldali kereket, futóművet nincs az James Bond aki látna ebben az esetben. Nem fogja észlelni, hogy a vétlen fél kárt szenvedett ergo szépen magára marad a károsult. A jelentésekben nyoma sem lesz ezért a kihívott rendőr kikacagja vagy biztosítási csalónak nézi. Ügy lezárva. Ja bocs, nem is volt ügy.

Stomi 2011.02.09. 22:48:34

Nyilvánvaló dölyfösség, hogy nem fele áron vesz kisebb dízel motorral ilyen Audit. Nem is beszélve a környezet kíméléséről, amiben példát kellene mutatni. valóban nem számít, hogy 4, vagy 7 másodperc alatt van százon. Ez nem lehet érv, olyan hülye nincs, aki beveszi. Nyugati kollégáikat másolják, nem zavarja őket a vezetőik, azaz a nép fizetése, mert az érdekes módon nem másolja a nyugatabbi EU-s országok példáját. A politikai elitteleneink végleg ránktelepedtek.

ekutya 2011.02.09. 22:58:09

@Gabo1000:

Egy közúti balesetnek vannak felelősei. Amikor te közlekedsz, te is felelősségre vonható vagy, és ugyanezt várjuk el az összes állampolgártól, beleértve a politikusokat is. Ahogyan a szavaidból kiolvasom, úgy te sem feltételezed, hogy a baleset ne lett volna elkerülhető. Lehet, ha lassabban haladnak, akkor nem történik baleset. Lehet, ha nem motorozik a rendőr egy beláthatatlan útszakaszon a szembejövő sávba, akkor is. Számomra akkor is az a lényeg, hogy indokolatlanul veszélybe sodorni nem szabad senkit. Erre a megkülönböztető jelzés sem hatalmaz fel. Az sem elfogadható, hogy mindent elkövetnek, hogy a vétkes fél a civil autós legyen. Egy nyugati országban egy ilyen akció után búcsút lehet inteni a politikai karriertől. Az az irányvonal, amit te támogatsz, az nem méltó a nyugati viselkedéshez.

"Ahhoz képest, hogy hány ilyen konvoj halad, az arányok nem rosszak."

Ahhoz képest, hogy hány autós van az utakon, és hány hajmeresztő akciót látok, a baleseti statisztikák sem rosszak. Ez egyszerűen nem érv a változtatás ellen.

"Épp ezért kell a szabályokat betartani, és elengedni ezeket, hogy Mi biztonságba hazaérjünk"

Én viszont arról beszélek, hogy nem elég csak az egyik félnek betartani. Mindenkinek be kell, és mindenkinek törekednie kell a biztonságos közlekedésre. Ennél egyszerűen nem lehet fontosabb a kilométerenként nyert pár másodperc. Az nem elfogadható, hogy 50-100-al haladnak el egy autósor mellett. Ez balesetveszélyes. Az autók indokolatlanul erőszakos "lekergetése" is az.

"Mégegyszer írom, nem a baleset okozása vagy a leszorítósdi a cél, hanem a konvoj épségbe szállítása"

Szerintem senki nem állítja, hogy baleset okozása lenne a cél. Csak azt, hogy a jelenlegi viselkedés és szokások, gyakran teremtenek balesetveszélyes szituációkat, pedig könnyedén elkerülhetőek lennének. A konvoj közlekedése megoldható kulturáltan is. Szerintem a megengedhető maximális sebesség túllépésére is rendkívül ritkán van szükség. Inkább lustaság, és kényelmi szempontokból teszik ezt. Ez viszont számomra szintén nem elfogadható, ahogyan a kürt indokolatlan használata is. Nagyon sajnálom az urakat. Ez már a 21.szd. Rendszerváltás volt, demokrácia és jogállam van. Én, és sokan mások is, ehhez fogunk ragaszkodni. Nem mi fogunk alkalmazkodni a politikusokhoz. Szeretném ha minél hamarabb felfognák, hogy annak a korszaknak vége van. A szabályok mindenkire vonatkoznak.

zoli bp 2011.02.09. 23:00:52

Vegyen magának luxus autót, a saját fizetését arra költheti amire akarja. Ennek az autónak a listaára közel 40 Millió, rongyrázás közpénzen. 10 Milliós kocsit sem érdemelné meg nem hogy ezt.

ReSet79 2011.02.09. 23:15:22

A kocsit közösen bérli a hódmezővásárhelyi önkormányzat és a párt frakciója azt mondják, így pénzt spórolnak. Szar duma. De ugye a bérbeadó tulajdonos véletlen sem egy másik állami szerv?

Nevetségesek. Kaptunk egy kb.20 oldalas ajánlatkérést költségvetési szervtől, új gk. vásárlásához. Az még elmenne, hogy 100 oldalnyi garanciát kell felmutatnunk mint szállítónak, a vevő meg nem biztos, hogy fizetni is tud. De ezek után még fenyegetőznek is, hogy a tartalma államtitok, és ha vásárolnak!!! a cég minden dolgozója NBH átvilágítás alá kerül, anyagi, kapcsolati vonalon 10 évre visszamenőleg. Hányinger. Adtunk olyan árat, hogy biztosan azóta is csuklanak.

Virago_1000 2011.02.09. 23:16:43

Dogoljon meg az osszes ingyenelo fasz politikus

V8 2011.02.09. 23:18:44

@ReSet79: Lehet, hogy sikerült elég magas árat adni, így hamarosan megkeresnek, hogy nagyon szívesen választanak titeket, bizonyos százalékok esetén

:) vagy inkább :(...

ReSet79 2011.02.09. 23:23:14

@V8: A mi márkánkat komoly 2db. képviselte, jobban vonzódtak a szokásos német vonalhoz. Na hallod ha megkeresés érkezne kiteszem az egész anyagot a netre. Én nem írtam alá semmit :-)

totyazozo 2011.02.10. 00:48:59

Az említett Nógrádi László balesete után fölülvizsgálták a kiadott magánvillogók engedélyét, és elég sokat bevontak. Csakhogy az azóta eltelt tíz évben megint igen sokan jutottak olyanok hozzá, akiknek nem kéne. A cikk szerintem nagyon találó. Ez az egész csak arra való, hogy megmutassák, hogy ők nagyon ők. Biztos csak én vagyok egyszerű ember, de én teljesen boldog vagyok, hogy a nyáron megházasodom, meg majd örülök a gyerekeimnek, és megleszek boldogan minden ilyen kivagyiság nélkül. És ez nem azt jelenti, hogy nem csavargatnám meg egyszer egy jó Porsche grabancát, de a fölhajtás meg villogás csak a kispöcsűeknek kell.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.02.10. 01:46:45

A nógrádinál a trabis ifjúházasokat hozták ki vétkesnek, hogy levágták a kanyart. Hát a kurvavannyukat.

kej 2011.02.10. 05:41:02

@gorillka: fletó flottájában voltak ilyenek. vagyis a miniszterelnökségnek

dragbiker 2011.02.10. 06:27:14

Az összes politikusnak a kurvaannyát,Dunába lőni mind.

K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2011.02.10. 08:06:56

Ez az kirakták a janis cikket is a TCre!

SzárnyasFejvadász 2011.02.10. 08:12:12

(2) A megkülönböztető fény- és hangjelzést EGYÜTTESEN használó gépjármű vezetője... a közúti jelzéseket, továbbá a 24-43. §-okban foglalt rendelkezéseket figyelmen kívül hagyhatja, ha
- magatartásával a közlekedés biztonságát,
- valamint a személy- és vagyonbiztonságot NEM VESZÉLYEZTETI, és MEGGYŐZÖDÖTT ARRÓL, hogy a közlekedés többi résztvevője az akadálytalan továbbhaladást lehetővé tette.

ENNYI!

robertocrack 2011.02.10. 08:17:09

ha velem ilyesmi történne,imádkozzon a politikus és a sofőr is,hogy nem élem túl....ugyanis akkor egyszerűen ronggyá verem

2011.02.10. 09:08:24

@Kürüsüly: reakcióid alapján sajnos a töröttgerincú és ostoba emberek közé kell soroljalak.

Oldm4n 2011.02.10. 09:19:37

Valahogy a lényeget senkinél sem olvasom... mert mi is lenne ez? Az, hogy be kéne fogjátok a szátokat, mert ti akartátok őket! Meg sem próbáltátok segíteni elzavarni ezt az undorító csürhét, mondjuk 2006-ban, amikor lett volna lehetőség, hát akkor tűrjétek! Jár nekik a harmincmillás autó, jár a nagy ház, jár a milliós öltöny, jár a tizenmilliós költségtérítés, te meg gályázz bruttó nyolcvanért! Mert megérdemled!

vomit 2011.02.10. 09:35:48

@.: mimino :.: phaetonban is halt meg politikus, habar ket hettel elotte ilyeneket mondott elo teveadasban, a meghalasa helyszinen meg fel oraig nem mentek a mobilhalozatok, biztos veletlen az egesz
www.youtube.com/watch?v=9VYP0DEv85M
magyar leirata:
Jörg Haider: ...amire most szükség van, az a védelem a pusztító (pénzügyi) termékektől. Hiszen a valóságban egyetlen óriási maffiát alkotnak a bankok, akik ezekkel a termékekkel az egész világot megmérgezték. Ehhez úgymond mindezt kiszállították Amerikából, és ma senki nem akarja érte magára venni a felelősséget.
(Seggfej 1: de ez...)
JH: Az egész a kisemberekre csapódik le, ő fog munkahelyeket elveszíteni, szintúgy a jövedelmét elveszíteni, míg a nagyurakat bizonyosan nem éri büntetés. Igen, ez a lényeg. Ezért is mondtam...
(Seggfej 2: nem _A_ bankok azok, biztosan van néhány...)
JH: Mind benne van, mind benne van. Ahogy így elnézem, a német bankok, tartományi bankok, a német Landesbankok, mind.
(Seggfej 1: pontosan _EZT_ nem szabad most csinálni)
JH: Ausztriában ott a nagy Raiffeisenbank, aki belekeveredett, és vele együtt mindjárt egy egész komoly terület, aztán ott a Bank Austria...
(Seggfejek az asztal körül lázadoznak, tovább nem érthető)

robertocrack 2011.02.10. 09:37:28

@Oldm4n: a lényeg a következő:sokan hozzászólnak,de nem tudni,hányan jártatják csak a szájukat.(mert köcsög kis pesti)tömegben a lényeg,ott helyben tudnának mit kezdeni,amíg én pár megyével arrébb csak a széllel szemben tudok pisilni

Kürüsüly 2011.02.10. 09:40:08

@Kulics:

Az az igazság hogy a reakciód alapján a primitív beszűkült tudatlan ostoba emberek közé kell, hogy soroljalak.

És akkor most mi lesz? Két vadidegen ember szapulja egymást, úgy hogy a te felütésed alapján meg sem közelíted azt az intelligenciaszintet akivel leállnék bármilyen vitára.Úgyhogy tipli.

2011.02.10. 10:09:08

@Kürüsüly: persze, vita nem lehet mert annyira messze vannak az álláspontjaink. Egyszerűen irritáltál és ki kellett ítrni magamból ezt a feszültséget. És most jól vagyok !

Kürüsüly 2011.02.10. 10:13:50

@Kulics:

Remek, de ugye nem haragszol meg érte, ha azt mondom, hogy kb. pont leszarom,hogy egy vadidegen korlátolt faszt irritálok?:)

don39 2011.02.10. 11:28:10

Egy kis izelítő

1995 - Tarlos Istvan polgarmester, "Fuggtelen", a Fidesz-Jobbikaltal tamogatott folpolgarmester jelolt most, Békás-Ófaluban egy derékszögű kanyarban egy szülei mellől előre siető kisgyereket gazolt halalra.

1995. július 17.
A 35-ös számú főúton, Tiszaújváros közelében súlyos balesetet szenvedett a Gál Zoltánt, az Országgyűlés MSZP-s elnökét szállító Mercedes. Egy rendőrmotoros és két kormányőr meghalt, Gál Zoltán könnyű sérülést szenvedett. A Mercedesszel ütköző Trabant vezetője életveszélyesen, két utasa könnyebben megsérült.

1997. március 28.
Bánfi Ferenc dandártábornok, az országos rendőrfőkapitány közbiztonsági helyettese szolgálati gépkocsijával Balassagyarmatnál karambolozott egy autóval, melynek utasai közül hárman könnyebben megsérültek.

1997. április 11.
Keleti György MSZP-s honvédelmi minisztert szállító, szabályosan közlekedő autó ütközött össze Tiszavasváron a mellékútról szabálytalanul bekanyarodó kerékpárossal. A férfit súlyos, életveszélyes állapotban szállították kórházba.

1997. augusztus 13.
Tóth Pál MSZP-s országgyűlési képviselőt Miskolcon, a zebrán elütötte egy kerékpáros. Súlyos fejsérüléssel vitték kórházba, ahol 1997. augusztus 18-án belehalt sérüléseibe.

1997. augusztus 24.
Csurka István, a MIÉP elnöke személygépkocsija Cserkeszőlőn ismeretlen okból áttért a menetirány szerinti bal oldalra, és egy villanyoszlopnak ütközött. A pártvezető nyolc napon túl gyógyuló szegycsonttörést és kisebb zúzódásokat szenvedett.

1997. augusztus 25.
Sümeghy Csaba, a Fidesz országgyűlési képviselője, Békés megyében a 44-es számú főútvonalon előzésbe kezdett, de az út bal oldaláról egy teherautó váratlanul kitolatott elé. A politikus bal lábán súlyos sérüléseket szenvedett, további két ember könnyebben megsérült.

1997. szeptember 21.
Cser Ágnes MSZP, az Országos Egészségbiztosítási Pénztár főigazgatója szolgálati gépkocsijával gyorshajtás miatt Mezőkövesd határában az árokba borult.

1998. február 11.
Horn Gyula MSZP miniszterelnök szolgálati gépkocsijával a Lánchídnál összekoccant egy autóbusszal.

1998. május 10.
Csurka István, a MIÉP elnöke az M7-es autópályán belerohant egy karambol miatt feltorlódott kocsisorba. A pártelnök felesége könnyebben megsérült.

1998. szeptember 10.
Vastagh Pál, az MSZP-s országgyűlési képviselője a Széchenyi rakparton egy taxival ütközött össze.

1998. szeptember 16.
Lezsák Sándor, az MDF elnöke kisebb sérülésekkel járó közúti balesetet szenvedett, amikor Kecskemét határában gépkocsijával egy hirtelen felbukkanó kutyát akart kikerülni. Az úttestről kisodródott, és az árokba csúszott.

1998. október 10.
Várhegyi Attila, a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériumának politikai államtitkára (Fidesz) Heves város belterületén egy útkereszteződésnél motorkerékpárossal koccant. A motoros könnyebb sérülést szenvedett.

1998. november 13.
Karambolozott az Orbán Viktor Fideszes miniszterelnököt szállító szolgálati személygépkocsi egy másik személygépkocsival Budapesten a XIII. kerületi Dráva utca és Dózsa György út találkozásánál.

1999. január 7.
Tamás Károlyt, a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium közigazgatási államtitkárát (FKGP) szállító kocsi koccant Szolnok közelében a vele szemben közlekedő, a saját sávját elhagyó autóval, amely megállás nélkül tovább hajtott. A balesetet követően az államtitkár folytatta útját, részt vett egy szolnoki eseményen, ahol rosszul lett, és kórházba szállították.

1999. május 22.
A Gál Zoltán MSZP-s országgyűlési képviselő vezette gépkocsi összeütközött egy másik autóval a budapesti Tárogató út és a Bognár utca kereszteződésénél. Gál Zoltán sértetlen maradt, míg a másik kocsi utasa könnyű sérülést szenvedett.

1999. június 1.
Gyimóthy Gézának,FKgP az Országgyűlés alelnökének szolgálati gépkocsija a XIX. kerületi Nagykőrösi úton elsodort egy nem a kijelölt helyen átkelő kerékpárost, aki könnyebben megsérült.

1999. július 22.
A romániai Maroskece településen Orbán Viktor Fidesz kabinetfőnökét, Nagy Andort szállító gépkocsi elgázolt egy kerékpáros gyereket, aki súlyosan megsebesült.

1999. augusztus 22.
Budapesten a Torgyán József FKGP földművelésügyi és vidékfejlesztési minisztert szállító, szabályosan, a megkülönböztető jelzés előírásszerű alkalmazásával haladó gépkocsiba a Teréz körúton belefutott a Király utcából a Blaha Lujza tér felé szabálytalanul balra kanyarodó gépkocsi.

1999. szeptember 9.
Harrach Péter Fidesz szociális és családügyi miniszter szolgálati gépkocsijával egy kistehergépkocsival és egy személygépkocsival ütközött Budapesten, a Hungária körút és a Kerepesi út kereszteződésében, piros jelzésen áthaladva.

1999. november 5.
Kövér László a polgári titkosszolgálatokat felügyelő tárca nélküli miniszter (Fidesz) gépkocsijával hirtelen fékezett, amikor a XI. kerületi Budaörsi úton két gyalogos szaladt át előtte az úttesten. Hátulról belerohant egy autó, melynek vezetője térdsérüléseket szenvedett.

1999. november 17.
Az MSZP nyíregyházi gyűlésére igyekvő szocialista politikusokat szállító gépkocsi összeütközött egy teherautóval az M3-as autópálya Heves megyei szakaszán. Az Országgyűlési Hivatal gépkocsija, amely a tehergépkocsit követte, már nem tudott megállni, és nekiütközött az előtte haladó járműnek. Az egyik utasa 8 napon túl gyógyuló sérülést szenvedett.

2000. január 11.
A honvédelmi miniszter (FKGP) szolgálati gépkocsija Budapesten, a Podmaniczky utca és a Teréz körút kereszteződésében hirtelen fékezett, majd felcsúszott a járdára, ahol elütött egy 16 éves fiatalt.

2000. április 28.
Szakács Imre, az Ifjúsági és Sportminisztérium politikai államtitkára (Fidesz) személygépkocsijával Budapesten elgázolt egy gyalogost, aki féktávolságon belül lépett az autója elé. A férfi könnyebb sérülést szenvedett.

2000. október 16.
Buza Attila fideszes országgyűlési képviselő, Ócsa polgármestere gépkocsijával lehajtott az úttestről az Alsónémediből Ócsa felé vezető 50-es főúton. A politikus életét vesztette.

2000. október 28., szombat 17:37

Életét vesztette az a fiatalember es noi utasa, akinek autójával karambolozott Nógrádi László Fideszes közlekedési (!!) miniszter és felesége. A megkülönböztető jelzését használó szolgálati A6-os Audi egy Trabanttal ütközött délelőtt Fonyód és Balatonboglár között. Nogradiek a szakértői vélemények szerint 133-141 kilométer/óra sebesseggel mentek.

NickNickNick · http://nemzetiagyhalal.blog.hu/ 2011.02.10. 11:29:15

elég nagy büntetés neki, hogy ilyen.

kamikáze 2011.02.10. 11:36:29

Látom mindenki szereti a közpénzből luxusozó politikus fattyát. Érdekes a falusi boyracer- nek elég a 65 lovas 1.0 suzuki. Őazzal is tud 120- at menni. Értem én hogy politikus, de én nem tudom lecserélni a 120L -t, mert a paraszt olyan adókat vet ki az A8- ért. Szopjanak lovat nyi- ha- ha. Remélem nem cenzúráznak ki és olvassa valami nagyfejű politikus is.

neocortex 2011.02.10. 12:31:35

@gorillka:

" normális értékrendű ember nem megy politikusnak, mert vállalhatóságban a pornószínész és a fegyverkereskedő között helyezkedik valahol el."

A politikus kimagaslóan a legocsmányabb szerzet. Szupermaffiózó, aki még azt is kiköveteli, hogy megtapsolják.

\\\'Doni\\\' 2011.02.10. 13:24:20

Lehessen csakor használni a megkülönböztető jelzést, amikor élet, ill. jelentős értékű anyagi javak vannak közvetlen veszélyben.
Részemről úgy akadályozom az ilyen köcsögöket, ahogy csak tudom.:) Na igen és a szabályokon belül.
Főleg , ha nincs rendőri felvezetése. A legnagyobb baj, hogy nincs összetartás. Mikor az autópályán jön mögöttünk egy ilyen buzi, akkor csak szépen zárni kell előtte, és csak a megengedettel közlekedni egymás mellett a sávokban.
Vijjogjon csak a köcsög. Mi jogon veszélyezteti mások életét holmi konferenciákon, vagy átadáson való részvétel miatt?

balambher 2011.02.10. 14:37:38

@El Topo (Sgt. Elias): Akkor szerinted az helyénvaló lenne, hogy amikor épp a következő évi béremelést tárgyalja egy miniszter a szakszervezetekkel, akkor a tárgyalás közepén felálljon, és közölje, hogy most mennie kell, mert Balatonújvárosban át kell adnia egy szobrot, és ha oda akar érni időre, akkor tekintettel a pénteki csúcsforgalomra, most el kell indulnia?

balambher 2011.02.10. 14:46:36

@V8: Te mezei halandó vagy. A miniszter meg miniszter. Hidd el, egyik sem a tökét vakargatja, be van osztva az idejük rendesen. Nem azt mondom, hogy a leszorítás, vagy a két sáv elfoglalása szép dolog, azt be kéne tiltani. De azért egy miniszter - és itt hangsúlyozottan miniszterről beszélek, az érintettek körét legfeljebb az államtitkároknál húznám meg, de ahány államtitkár van most a kormányban, inkább a minisztereknél... - nehogy már stifttel járjon, vagy Octaviával. Apropó Octavia, már a Jobbik is kezdi ezt a VW-csoport felé húzást?!?

balambher 2011.02.10. 14:56:14

@Kételkedő: "Fszé nem lehet időben elindulni valahová, mint más "mezei" pógárnak."
mer egy miniszter nem egy más mezei pógár. Az ország dolgait nem lehet naponta 8-16 óra közt tárgyalni.

V8 2011.02.10. 14:57:34

@balambher: A miniszter is ugyanolyan mezei halandó. Rajta kívül még elég sok ember elmondhatja magáról, hogy be van osztva az ideje, és sok helyre oda kell érnie.

Épp ez a baj, hogy fontos embernek képzelik magukat, akiknek többet szabad, mint másoknak - és ilyen szabályokat is hoznak. Semmivel több tiszteletet és megbecsülést nem érdemelnek (sőt...), mint egy utcaseprő, egy pék, egy tanár, stb.

Egyébként valószínűleg mind bel-, mind külföldön elismerést váltana ki, ha valamelyik garnitúra lenne elég szerény és tökös, hogy olcsó autóval járjon, és előjogairól (mentelmi jog, stb) lemondjon. És miért ne járhatna akár egy miniszterelnök Swifttel?

balambher 2011.02.10. 15:01:14

@Devil2: Nem, a pénzügyőrségnek járt az RRB- rendszám.

balambher 2011.02.10. 15:04:32

@V8: persze, ugyanolyan mezei halandó, nem neki (a személyének) jár a megkülönböztetés, hanem a funkciójának.

V8 2011.02.10. 15:10:20

@balambher: Erről beszélek, ez a megkülönböztetés egy felesleges dolog. Sosem értettem azokat az embereket, akik egy bármilyen vezetői pozíciót tisztelnek. (Húha, xy főnök, stb.) A miniszter is egy ugyanolyan állás, mint bármelyik másik (bár mint látjuk, sokszor szaktudás vagy értelem sem kell hozzá, csak párthűség; oldalfüggetlenül).

balambher 2011.02.10. 15:21:08

Nem értjük egymást. Nem a pozíció a lényeg, hanem az ellátandó feladat. Most az hagyjuk, hogy ennek ki hogy felel meg, képes-e rá, de elvileg képesnek kéne lennie.
Az egy demagógia, hogy a miniszter is ugyanolyan ember, mint bárki.
Hát persze, odáig igen, hogy ő is a WC-be pisil, reggel-este fogat mos, közértbe jár, télen náthás lesz, stb. CSAK a munkája egy kicsit fontosabb, mint az átlagemberé, legalább is a mostani társadalom-felfogásban igen. Nem azt mondom, hogy a legtöbbre becsülöm, mert a legtöbbre egy iskolai tanár/tanító, vagy óvónéni/bölcsis néni munkáját tartom...

V8 2011.02.10. 15:42:19

@balambher: Az ellátandó feladatot egy Swifttel is ugyanúgy el lehet látni, mint egy Audival (mint már kifejtettem, feleslegesnek tartom a védelmüket, gyors közlekedésüket, stb). És a munkája nem fontosabb semennyivel, mint bárki másé - és igen, az ennek ellentmondó felfogást meg lehetne változtatni, csak nem érdekük, hiszen nyilván sokkal jobb uraságként élni, mint egy hivatalnokként.

♥ Kitty ♥ (törölt) 2011.02.10. 17:12:55

Soha nem ertettem miert kell nekik ilyen nagy felhajtassal kozelekedniuk. Kik ok mar nem azert? :D

vonulós 2011.02.11. 10:57:14

Sziasztok. Kicsit sem leszek népszerű, de ezt is el kell mondani valakinek.
A külföldi védett személyek közlekedési biztosítását nemzetközi egyezmény határozza meg. Több fokozatra oszlik, hogy kinek mi jár, ezt a fogadó ország KÖTELES biztosítani. A fokozatok a veszélyeztetettség mértékétől függenek. A legalacsonyabb fokozatban sima rendőri felvezetés jár, a legmagasabban más jármű nem mozoghat az adott útfelületen. '90 elött egyszerűen lezárták a várost egy iylen delegációnál, ma csak szakaszokat zárnak, hogy a legkevesebb gondot okozzák. A rendőr nem mérlegelhet, a leírt szabályok szerint vezeti fel, biztosítja a konvojt. Ezért van az, hogy hiába lassít, húzódik félre az autós, a rendőr meg akarja állítani a konvoj elvonulása idejére.

A hazai vezetőknél más a helyzet. Sokan összekeverik a kékkel száguldozó fekete autókat a valóban védett személyeket szállító járművekkel. előbbiekre nem térnék ki, mert nyílik a bicska a zsebemben...utóbbiakról annyit, hogy azokat a kormányzati szereplőket, akiket valamilyen okból védelem illet meg (és itt a miértekbe nem megyek bele, az külön 100 oldalon lehetne boncolgatni) jól képzett emberek szállítják.l A legtöbb esetben nem a politikus dönt a mkj. használatáról, hanem a biztonsági főnök. 15 év alatt nem láttam olyat, hogy ezek a fickók bárkit veszélyeztettek volna. Az is tény, hogy a legkorszerűbb páncélozott limó sem ér semmi ha áll, ezért igyekeznek azokat mindenképpen mozgásban tartani.Persze ők is emberek, hibázhatnak.

Hogy ki-miért siet? Egy normál forgalomban haladó járművet nem lehet védeni...

Motordoktor 2011.02.11. 17:26:34

@vonulós: Köszönjük a kommentet, nagyjából tudjuk, hogy ez a helyzet.
Én a magam részéről soha nem a sofőrre, vagy a biztosító rendőrre "haragszom", hanem azokra, akik szerint ezt a gyakorlatot hazánkban is alkalmazni kell. Itt elsősorban a magyar politikusokra gondolok, nyilván a külföldieket úgy kell védeni ahogy előírják, ők amúgy is ritkábban utazgatnak errefelé.
Nekem ez a száguldós, mozgásban tartós módszer ebben a kis országocskánkban kicsit túlkapásnak tűnik. Persze csak megjegyeztem, semmi nem fog változni, eddig is figyeltünk és lehúzódtunk, ezután is le fogunk.

vonulós 2011.02.11. 20:12:34

@Motordoktor: "azokra, akik szerint ezt a gyakorlatot hazánkban is alkalmazni kell."
akkor okoskodjunk kicsit! Kiemelném: nem tudom, csak gondolom! ugye érted???
Egy ország miniszterelnökét valami eszelős agyonüti egy téglával.azonnal esni kezd az ország fizetőeszközének árfolyama, a helyettesítésig bizonytalanság lesz, a befektetők nem veszik az állampapírokat...ez mindenkinek pénzbe kerül. Egy Unios és NATO tagállam miniszterelnöke minden nap, minden percben célpont bizonyos szervezeteknek.megtarthatjuk azt a romantikus képet magunkban, hogy mi kis ország vagyunk, érdektelenek vagyunk,de ez sajna hamis biztonságérzetet kelt. A kockázatok elemzését profik végzik, a nemzetközi kapcsolatok révén sok mindenről értesülhetnek, amit nem osztanak meg a nyilvánossággal és ez így van jól. Ráadásul mikor csatlakoztunk ezekhez a szervezetekhez vállaltuk, hogy a titkok (pl.NATO) tudóit bizonyos védelemben részesítjük...Magyarországon szerencsére kevés olyan beosztás van, amit védeni kell, azokat viszont KELL! Ez nem akarat kérdése. Ugyanez a válasz azoknak, akik szerint járhatnának egy Poloval vagy Swiftel. Nem elég biztonságos.Arról már nem is szólok, hogy mekkora égés lenne nemzetközi szinten... Egyébként a védettek autóparkja meglehetősen öregecske, megtalálod benne a 2001- es évjáratú Mercedes S430-at is, meg a 2001-es M. E320-at is. Azon is meglepődnének sokan, hogy az autópark legfiatalabb darabjai az AUDI A8-ak, amik valamikor 2005 körül jöttek közel sem fullosak. Sok minden kimaradt belőlük azért, hogy a lista ár alatt legyenek. Ez szigorúan a védettek autóira vonatkozik, a többit nem tudom, csak elképzelésem van róla....
Persze ez csk az én privát véleményem!
Én szégyenleném, ha az országom maroknyi vezetője leharcolt Suzukival járna, annak ellenére, hogy én is egy ilyenben ülök. Ha jól végzik a dolgukat és gyarapszik, működik a Hazám nem érdekel, hogy mennyibe kerül az autójuk.Ha viszont nem, akkor nem a kocsi a gond, az utast ell cserélni.
SZERINTEM....
Ja, még valami! Azt értem, hogy zavarja az embereket, ha kékkel veret egy kormányzati verda. Én Műszaki mentőszert vezetek a szabadidőmben, annak is betartanak, nem húzódnak félre, pedig nem kizárt, hogy valamelyik rokonukat, ismerősüket kellene kivágni egy roncsból...
vezettem kékkel pár országban:
Ausztria
Németország
Olaszország
Szlovákia
Lengyelország
Szerbia
Szlovénia
Ukrajna
Horvátország
Soha, sehol nem tapasztaltam, hogy valaki szándékosan betartott volna a gépkocsioszlopnak. Azt viszont igen, hogy a rendőrök drasztikusan érvényt szereznek az akaratuknak.
Azoknak, akik azt írták, azért sem húzódnak le csak azt mondhatom, hogy ha ezt külföldön is meg akarják próbálni a kockázatokról és mellékhatásokról kérjék ki egy ügyvéd, meg egy baleseti sebész véleményét.
Egyenlőre itthon ez nem fenyeget.

Ez viszont tapasztaltam.
süti beállítások módosítása