Mit ér a sokmilliós technika?
Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában
Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe
Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.
Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Chino 2011.02.10. 08:09:29
duck 2011.02.10. 09:04:26
spooler daemon 2011.02.10. 09:11:27
Valószínűleg olcsó volt a telek, cserébe az év pár hónapjában megközelíthetetlen.
GG81 2011.02.10. 09:25:58
Kaptatóutca 2011.02.10. 10:35:47
Kaptatóutca 2011.02.10. 10:38:30
Kaptatóutca 2011.02.10. 10:42:18
Kaptatóutca 2011.02.10. 10:45:42
Ezt hogy érted? Vannak hiányosságok az ismereteimben, segítenél?
Egyébként meg egy 13 éves autóról beszélünk, sajnos most már egyre több nyekergés jön elő rajta:-( de még azért jól bírja a strapát:-)
énjobbantudom:) 2011.02.10. 11:22:27
sm33 2011.02.10. 11:51:51
Szinte ugyanilyen helyen lakunk 20 éve, X5-ösöm van jó téli gumikkal.
A BMW X-eket nem igazán erre találták ki, túl nehezek, túl szélesek a kerekek, stb., de azért ennél tovább lehetett volna menni. Az a lényeg, hogy a kezdeti lendületvétel után a kipörgésgátlót ki kell kapcsolni, mert visszafékezi nullára az autót és oda a lendület. A váltót is manuálba kell tenni.
Ha necces a helyzet, akkor inkább BMW helyett az asszony rövid RAV4-esével indulok el, az mindenhol fölmegy a virsli gumijaival.
Úgyhogy ilyen célra legjobb a Suzuki Jimmy, Toyota RAV4, Lada Niva, Daihatsu Rocky vagy Terios.
Gabi ヅ 2011.02.10. 11:52:17
Tudom nem témába vágó sorry, de az építőanyagot mivel hordták fel?
JL 2011.02.10. 11:57:49
Gondolom, valami összkerekes teherautóval (Tatra, IFA, Renault Kerax, stb) - és nem télen:-)
Kaptatóutca 2011.02.10. 12:00:36
Viszont volt olyan teherautó, amelyik felborult az erdő felőli útról jövet lefele, na ott azért a sofőr is benne volt, hát összetörött pár téglánk
Meg akkor azt felhasználtuk, mert letúrattuk az utat és felszórtuk, hogy ne legyen sár
Gabi ヅ 2011.02.10. 12:04:19
Minden tiszteletem!!! :)
Kaptatóutca 2011.02.10. 12:09:04
Ennyit az emberekről!
DEW3yl · http://dew3yl.wordpress.com 2011.02.10. 12:21:39
csunyadiszno 2011.02.10. 13:28:59
KG80 2011.02.10. 16:34:27
Ültetett, gyönyörű Insignia OPC-vel ezen a terepen.. jegyezzétek meg a rendszámot, ezt a keveset futott, alig használt bemutató autót senki se akarja megvenni a későbbiekben.. :D
Mindenesetre elgondolkodtató, hogy ez a félig autópályára való sportkocsi eljutott addig, mint az agyonimádott bajor olajkályha..
dr. no 2011.02.10. 20:50:06
aki kételkedne a subaru erejében...
aki azt mondja - incl. tc újságírók -, hogy a subaru 4x4-et meghaladta a kor, erős tévedésben van. a usbaru az igazi, ortodox. aki uaz-t, niva-t emleget tudja mit beszél. old school! csak semmi divat, nem kell haladni a korral!
aki meg azt mondja: a gyártók nem mondják autóikról, hogy terepjárók, az nézegessen csoda-katalógust, ahol elhitetik, hogy igenis az.
Sword 2011.02.10. 22:29:01
A haladni a korral az autógyártásban számomra semmi jót nem jelent.
Anno kidolgoztak jó pár összkerékhajtási rendszert a gyártók. Ezek nyilván nem egyformán jók, vagy legalábbis mások az erősségeik és a gyengeségeik, viszont kibróbált, bevált technikák.
Mit lehet ezen újítani? Hát megpróbálni ugyanazt olcsóbban gyártani, hogy szélesebb kör tudja megvenni, ezzel is növelve a profitot. Csak, hogy egy tisztességesen megépített mechanikus erőátviteli/hidraulikus erőátviteli rendszert nem lehet helyettesíteni számítógéppel, mai megpróbálja kiszámolni, hogy mit csinálnának a különböző diffik. Ez nem fejlődés.
Ez arra jó, hogy hétköznapi személyautókba is beépíthessenek valamiféle pótlékot, hogy anyuka se akadjon el a hóban. Terepjáróba ilyen nem való.
AtoszMester 2011.02.10. 23:21:48
Szerintem szépen teljesítettek ezek az autók, főleg az Opel. Le a kalappal az Insignia előtt, összkerékhajtással. Kéne.
AtoszMester 2011.02.10. 23:23:38
akira2 2011.02.10. 23:30:41
"Pistam, a DTC-t aktivaltatok? "
Igen, ez egy lényeges kérdés... :)
Közel ilyen meredek utcán közelítem meg a házamat nap, mint nap, van hozzá hátsókerekes és xDrive-os BMW-m is. A minap, amikor leesett az a pár centi hó, és a hátsókerekessel baktattam hazafelé. Miközben a dtc-t alapállásban hagytam, a legmeredekebb részhez érve, egyszer csak elkezdett lassulni az autó. Olyannyira, hogy a mögöttem kb. 50 m-rel jövő, a meredélyt lendületből támadó, már villogott is, hogy kanyarodjak már le előle (van ugyanis néhány mellékutca az emelkedő mentén), mire visszakapcsoltam kettesbe, egyszer megnyomtam a DTC gombját (ami ugye csak félig kapcsolja ki a kipörgésgátlást, azaz enged egy leheletnyi elpörgést), és láss csodát, az autó elkezdett gyorsulni. Igaz, a kanyarokban épp ellenkezőleg kellett kormányozni, de ez csak fokozta az élvezetet, a mögöttem jövő biztos azt hitte, a hóláncot is föltettem közben... (Egy Mercedeses a lejtő aljában azt szerelte...)
Szóval hóban a DTC-t egyszer megnyomni, és a kormányba kapaszkodni. Ez a nyitja az emelkedőn hóban való följutásnak. Bár, ha alatta jég van, az bizony jócskán megnehezíti a feladatot, ha lehetetlenné nem teszi... :)
Krisi 2011.02.10. 23:45:09
csunyadiszno 2011.02.11. 00:54:51
Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.02.11. 09:35:44
Shadowbull 2011.02.11. 12:26:46
www.bmw.de/de/de/newvehicles/_shared/pdf/catalogue/X3_catalogue.pdf?download=true
koszi.
sb
Shadowbull 2011.02.11. 12:29:54
Mit lehet ezen újítani? "
Pl. lehet novelni a hatasfokok, lehet csokkenteni a vesztesegeket.
Egyebkent meg hulyeseg, hogy csak egyfele osszkerekhajtasi rendszer a jo, meghozza a mechanikus.
Attol fugg, hogy hova szanod az autot, miert raksz bele osszkerekhajtast.
Egy nehez terepre szant osszkerekhajtassal szemben mas elvarasok vannak, mint egy foleg aszfalton, nagy tempoban kozlekedo autohoz illesztettel.
sb
Sword 2011.02.11. 13:00:12
Ezt is leírtam: Igazi terepjáróba, rendes mechanikus erőátvitel, mert megbízható, jól teljesít stb, viszont hátránya, hogy nem olcsó mulatság.
A többi bohócterepjáróba, meg mehet jó az elektronikus majomkodás, mert sárban, hóban az is jobb, mint ha csak elől kapar.
Előnye, hogy jóval olcsóbb is, így nemcsak a rétegmodellekbe építhető be, hanem az olcsóbb autókba is. Csak nem kell nyavajogni, ha egy ilyen SUV meg crossover elakad a jeges úton, emelkedőn, meg próbálja fékezgetni a kipörgő kerekeket hátha így nyomatékot tud küldeni a többire. Másik baj, hogy a marketing próbálja úgy eladni ezt, mintha ez lenne a csúcs. Pedig csak egy olcsón gyártható pótlék, ami jobb, mint a semmi. Az autógyártásnak fejlesztés a terepjárógyártásnak nem. Amint írtad ott más tényezők javításával lehet fejleszteni: hatásfok, könnyebb anyagok, kisebb súrlódási veszteségek, szilárdabb anyagok. Ez nem az a szegmens, ahol a spórolás győz. Itt nem lehet kompromisszum. Ezeknek a gépeknek az egyetlen feladata, hogy valahogy leküzdjék a brutális terepet, meg az ilyen emelkedőket. Én így gondolom legalábbis.
csunyadiszno 2011.02.11. 14:13:50
Sword 2011.02.11. 14:27:02
Nem csak a működtetés, de a diffiket, tengelyeket megmunkálni nagy pontosággal az nem olcsó. Az elektronika már nagyon tömegtermék, bármelyik kínai gyár fillérekért ontja magából millió számra.
Olyan ez, mint a kapcsoló üzemű tápok.
Mindenbe azt raknak már, pedig nem egyszerűbb lenne egy trafó+egyenirányító, mint egy halom FET, kondi, tekercs meg miegyéb? Biztosan, csak az elektronika ma már sokkal olcsóbb, mint a réz.
csunyadiszno 2011.02.11. 14:33:23
Sword 2011.02.11. 17:48:04
Példának okáért az a méretpontossági osztály, ami egy motor előállításához kéne már megfizethetetlen lenne ipari körülmények között, ezért használnak bizonyos trükköket...
A kerekek fékezgetésére pedig nyilván nincs külön berendezés, gondolom speciális szelepekkel szabályozzák, az adott keréken kerekenként a fékerőt. Ha tévednék javítson ki valaki.
vаdparaszt (törölt) 2011.02.11. 18:12:45
A 4x4-es rendszer fajtája szinte mindegy.
A műfaj legjobbja a mai napig a Willys Jeep és derivatívái (pl. Mahindra), utána jön a Niva a gyári orosz terepgumikkal, de a saját tömeg és a gumi kapaszkodóképessége szabja meg a határokat, úgyhogy a nehéz dögöket (pl. Nissan Patrol) felejtsétek el. Ezek túlélnek mindent, de nem hillclimbre valók.
don't 2011.02.11. 19:17:01
Sok ilyen vezetot lattam,draga autokkal kinlodni,elakadni.
Ez az egyik olyan dolog ahol nem a penz szamit.......
donphobos 2011.02.11. 19:29:10
Csak szekundálni tudok. Pár napig használom néha kollégám 2004-es BMW 530d Touring gépjárművét. Ha egyet nyom az ember a menetstabilizáló gombján akkor enged több csúszást, később veszi el a gázt és fékezgetéssel "szimulál" difizárat. Nem lesz soha olyan mint egy rendes difizár, de nagyságrendekkel komolyabb az esély hogy felmegy az emelkedőn.
A gépen szöges (szegecses) gumi van, északi országban használom ahol az útfenntartó finoman szólva sz*rik takarítani, ezért a letaposott hó fagy oda és aztán hetekig úgy van.
Teljesen kikapcsolni nem érdemes a rendszert, mert akkor megint elforog minden. Főleg azért is, mert a gázt nem veszi el és könnyen ledifferál egyik oldalra a difi.
Amit nem szabad elfelejteni: lehet akármilyen jó hajtásrendszer, de meg is kell tudni állni az akadály előtt. Figyelni kell nagyon.
Üdv!
csunyadiszno 2011.02.11. 22:00:16
Hurri Kán 2011.02.11. 22:07:49
Van olyan helyzet, amikor jó, ha az összes kereket fixre össze lehet zárni. Így ugyanis elég ha egyetlen keréken van tapadás, akkor is meg tud mozdulni a vas.
Ha nulla tapadás van, akkor semmilyen rendszer nem segít.
csunyadiszno 2011.02.11. 22:19:11
Hurri Kán 2011.02.11. 22:25:13
Igen, de erre az esetek elég kis részében van szükség, mondjuk akkor nagyon...
Nyáron használtam pár napig pl. egy 2,8-as Sharan 4motion-t, megdöbbentem mennyire stabil az úton, nagyon jó a fékje is, de nem hinném hogy egy ilyen havas emelkedőn fölmenne...
csunyadiszno 2011.02.11. 22:38:12
csunyadiszno 2011.02.11. 22:41:31
Hurri Kán 2011.02.11. 22:49:37
JA, jó kis vas és kényelmes nagyon. És a sok nagytudású jön hogy de úristen mennyitfogyaszt??? országúton-autópályán 10-12 l között elvagy ha nem 180-nal mész, na most ennyit egy 1,4-es varrógép is megeszik ha ül benne négy ember és tele van pakolva.
Tény, városban több, de hát két tonna és 200 lóerőt almaléből nem lehet előállítani :D
csunyadiszno 2011.02.11. 23:00:20
vаdparaszt (törölt) 2011.02.11. 23:04:34
csunyadiszno 2011.02.11. 23:14:16
csunyadiszno 2011.02.11. 23:18:13
vаdparaszt (törölt) 2011.02.11. 23:21:18
csunyadiszno 2011.02.11. 23:36:05
csunyadiszno 2011.02.11. 23:39:36
Quantum7 2011.02.11. 23:47:24
Én már jártam ilyesmi helyen a 2002-es 2.5 TDI allroad quattrommal. Jeges volt, simán felment, el sem rúgott, igazából lefelé eszméltem, hogy milyen kemény a helyzet, amíg lefulladásig abs-eltem. Utána kinyomott kuplunggal folytattam, hajmeresztő volt.
Meg kellett volna próbálni azt a quattrot... Ja akkor egy Dunlop WinterSport gumi volt rajta 225/55R17 - ami egy elég szar gumi mondjuk az idei Conti-hoz képest, adott méretben.
csunyadiszno 2011.02.11. 23:48:49
Hurri Kán 2011.02.11. 23:51:36
Hát igen. És a szomorú, hogy tőlünk nyugatabbra, ha nem is újonnan, de 4-5 évesen, normálisan szervizelt állapotban egy átlagosan, vagy annál picivel jobban kereső család simán meg tudja engedni magának...
csunyadiszno 2011.02.11. 23:57:17
Hurri Kán 2011.02.11. 23:58:54
Hát igen... Sajnos... Mármint hogy nálunk nem így van, az a sajnos...
spooler daemon 2011.02.12. 01:05:45
dr. no 2011.02.12. 06:23:07
nem a geländewagen szavakra kell rákérdezni tisztelt SB. meglátásom szerint éppen egy brosúrában a képeknek van nagyobb szerepe, lehet tévedek, de a reklámok már csak ilyenek. autót ritkábban lehet rádióban eladni, ha érted. és akkor mutatnám, hogy képi kommunikációval az ajánlott katalógusban hol sugallják, hogy ez egy terepjáró:
10., 26-27. (hátizsák-síléc), 28-29., 32-33.
egyébként köszi, szép katalógus
don't 2011.02.12. 09:59:13
donphobos 2011.02.12. 15:47:28
de ez el is hangzik Winklitől: hát nem az lenne egy ilyen autó dolga hogy ha valaki nem egy profi autóversenyző génállományával születik akkor is az autó és a technika a segítségére legyen abban hogy "hazajusson"
"
Óvatosan fogalmaztam direkt. Lehet hogy levezettek már pár km-t, ezt gondolom is. De hogy havon közel zéró tapasztalat van az is látszik a videón.
Ha annyira féltették a tesztautót akkor nem is kellett volna belevágni a mutatványba. Van (vagy kellene legyen) valami felelősségérzet, ami az autós újságírói múlt várható tapasztalatával kombinálva sugalmazhatná hogy egy utazólimuzinnal nem állunk neki betonkerítés és oszlopok között szánkózni. Mert azért lehetett sejteni hogy meg fognak csúszni legalább egyszer.
Az hogy az autó oldjon meg minden helyzetet sajnos nem fog működni. Kell hozzá sofőri interakció is. Az sem árt ha ismeri az adott gépjárművet előtte (nem elég csak lepadlózni aszfalton párszor), ha megfelelő gumikkal vág neki extrém terepnek. Egy utazólimuzin számára ez szerintem már kimerítette az extrém terep kategóriát.
Változatlanul fenntartom hogy amit Winkler előadott sofőrként az a pánik és a totális amatőrség szép kombinációja. A sok km ezek szerint nem elég egy ilyen domboldal leküzdéséhez. Gyakorlatilag a Jóisten segített csak hogy nem nullázott le két autót. Ő ott utas volt mind a két alkalommal. Remélem tanul belőle és nem csak megsértődik.
Igazából mindegy is, hogy mit írok, mert a hosszú évek alatt megtanultam hogy a legtöbb "szerző" itt ívben szarik a posztra, a kommentek generálása és a megosztás megy csak. Alighanem kár volt ezt is beírnom.
Üdv!
ocsisajt78 2011.02.12. 21:29:16
Pista!
Biztos mar sokan leirtak, de tenyleg csak 1 felhivas lett volna akkor (hsz-em irasakok, nem ismerem a terep idojarasi viszontagsagait) es mentek volna innen bubaru terepjarosok, imprezasok meg regi kottrosok... en igazan a kettore lettem volna kivancsi (classic Qauttro vs regebbi GT, STI Imprezak) :)
De kar, hogy eladtam a BF-es turbos 4wd Mazdamat... egy jo gumival lett volna eselyem szerintetek? :)
Shadowbull 2011.02.13. 00:15:24
Hogy szerinted mit sugallnak, az a tema szempontjabol tokeletesen irrelevans.
Szerintem egyaltalan nem sugalljak hogy terepjaro lenne, ugyanis az osszes kepen az auto aszfalton lathato. Az egy kicsit eros feltetelezes a reszedrol, hogy ugy sugalljak a terepjarosagot, hogy az auto hegyek kozott megy. Ne vicceljunk mar.
Ez az auto nem mas mint egy emelt hasmagassagu kombi, osszkerekhajtassal, egy kis offroad OPTIKAVAL, Semmifele terepjaro kepesseget nem igernek, sot nem is fejlesztettek bele.
Az meg kulon vicces, hogy azert fikazzatok a BMWt, amit nem is csinalt sohasem.
sb
dr. no 2011.02.13. 09:02:28
egyébként hegyen lakom.
donphobos 2011.02.13. 09:14:07
Üdv!
subtotal 2011.02.13. 12:23:30
A városban ahol élek, gyakorlatilag csak a főutakat szórták sóval (Közútkezelő), a főbb utakat a város már csak homokkal hintette, a kis utcákra meg sz@rtak nagy ívben. Több hétig állt a jég az utcán, az nem volt gond, de a járdáért meg büntetnek ugye ugyanazok.
Az alap problémák ezek, nem az, hogy most X3 vagy G, meg hogy szöges vagy Nokian, Pirelli vagy Michelin.
Az X3 arra való, hogy a frissen lehullott hó ne jelentsen akadályt miközben haza vagy a sípályára megy az ember. A G már komolyabb dolgokra is használható, ha nem sajnálod.
A Nokian lehet jobb havas felületen, de rosszabb vizen és szárazon, mint a másik kettő. Emiatt a skandináv államokban megoldás, közép Európában sokkal kevésbé, mert itt sokkal gyakrabban szárazok az utak télen is, mint havasak.
Shadowbull 2011.02.13. 15:41:33
Viszont a massziv prekoncepcioidat minden gond nelkul belevetited barhova. Megy a hegyek kozott az X3 aszfalton a katalogusban, es te ebbol kiolvasod, hogy a BMW azt allitja, az X3 terepjaro.
"a bmw xdrive az egyik lagtutkóbb hajtási rendszer jelenleg a suv-ok között. illik ez a kijelentés a sorozatos bmw-posztok, tesztek, cikkek sorába, hiszen ebből van a della. "
Hogy Winkler mit mond meg mit nem mond, az a BMW szempontjabol lenyegtelen. Egyebkent meg jol ertem, azt kivanod sugallni, hogy a Winklerek penzt fogadnak el a BMWtol, hogy fenyezzek?
"a domboldalon elvált a szar a májától, és nem tudott felmenni a csoda xdrive."
Ezer helyen nem tudott volna felmenni, sot masfelmeteres gazlon sem bir atkelni, es a sivatagban is elakadna. Akkor mi van?
"nem támadom a védencedet, csak megállapítom, hogy semmirevaló."
Jaja, csak igy egyszeruen. Abszolut megalapozottsaggal, minden objektiv korulmenyt figyelembeveve. Ez kerlek rohejes.
sb
donphobos 2011.02.13. 16:45:00
Megjöttem a kirándulásból. Kerestem olyan helyet ahol elakadhatnék, de nem találtam. A meredek felállót a Nap leolvasztotta, pont déli fekvésű. De az E6-os autópálya mellett van egy pihenő Uddevalla felé, ahol jó meredek felkaptató van. Havas-jeges letaposott és többször megoldadt/lefagyott. Ott megálltam az emelkedőn és utána elindultam. A virtuális difizárat egy nyomással aktiváltam. Simán elindult, pedig nem könnyű autó (1.8 tonna kábé), nem virsligumi van rajta (245-ös), csak hátul kapar. Szegecses gumival mentem.
Biztos van olyan hely ahol ez is elakadna, mert biztos el lehet akadni 4x4-el is. De minimális konstruktív sofőri interakcióval nagyon sokat lehet segíteni a produktumon.
Üdv!
Kaptatóutca 2011.02.13. 17:34:40
oké, de utána kopogtass be a "dombtetőn" és kiviszem a lapátot, megy egy vödör hamut:-)))
kneissl 2011.02.13. 23:57:08
csunyadiszno 2011.02.14. 02:27:27
Kaptatóutca 2011.02.14. 10:13:58
de remélem erre már csak a követező télen kerül sor, mert én már inkább motoroznék és nem havat lapátolnék :-DDDDDDD
csunyadiszno 2011.02.14. 17:05:18
dextercapo 2011.02.15. 01:57:07
ahogy a marlboro sem allitotta azt hogy cigarettai a kemeny , ferfias eletmodot kepviselik - csak valahogy mindenkinek ez jott le .
ezek szerint a bmw reklamja is beallt a tv shop soraba , ahol allitani barmit lehet feltetelesen , nem fixre , vagy csak utalni ra - nehogy szamon lehessen kerni .
ugyanazoknak a felrevezetett idiotaknak szol akik elhiszik hogy a lejtmenet vezerlo megoldja ha elmennek szankozni az autoval , mert nem szamit a tapadas , a szog - majd a szamitogep gondolkodik helyettuk , a difizar helyett jo a fekezgetes - terepjaro helyett meg az x5 :)
dextercapo 2011.02.15. 02:05:08
www.youtube.com/watch?v=zfdJKqDusDQ&feature=related
mit tudhatunk meg ebbol a ket reklambol ?
nem irjak hogy eros , gyors vagy terepre alkalmas lenne .
az csak az en prekoncepciom hogy ilyesmi erzodik belole - de ha mindenki szerint ilyen szaga van , akkor nem kell odairni kulon hogy felismerjuk
Shadowbull 2011.02.15. 16:00:45
www.youtube.com/watch?v=5xkYx36KTe4
itt pedig nyilvan azt sugalljak, hogy a Z4 az tulajdonkeppen egy kurva nagy ecset.
sb
dextercapo 2011.02.16. 10:21:24
de nem kell belatni ha nem akarod .
gondoloom az az uzenet nem lenne annyira utos hogy : emberek az x5 nem terepjaro , csak egy magas auto luxuskurvaknak , parkolni nem tudo alrokkantaknak .
igy ha ezt veszed , akkor ebbe az elit klubba iratkozol be :) ha ugyes vagy , bekerulhetsz a vacsoracsataba is :D
csunyadiszno 2011.02.16. 14:52:32
dextercapo 2011.02.16. 15:46:17
nem beszukult altalanositas - csak altalanositas .
van ahol az ak47 hatarort jelent - van ahol utcai bunozot . igy eltero modon itelnek meg egy ilyet lobalo embert . nem a termek tehet rola , nem is azok akik megitelik .
van akinek egy doboz sor vallasi tiltas ala esik , neki ez minden emberi ertek megcsufolasat jelenti - ennyi .
magyarorszagon az image ez - itt a daciat is maskepp itelik meg mint barhol masutt .
csunyadiszno 2011.02.16. 15:53:00
csunyadiszno 2011.02.16. 15:57:56
antika13 2011.02.16. 16:16:33
Holnap veszek egyet, már csak a buki kedvéért!:)
csunyadiszno 2011.02.16. 16:18:50
dextercapo 2011.02.16. 17:35:53
ha abszurd lenne , mondjuk a qashqai car games stilusaban , akkor nem hinne azt senki a reklamrol hogy komoly .
de ha mondjuk egy magneses karkotot reklamoznak azzal hogy ettol elmulik az izuleti kopasod , kino a hajad , ujra felall , akkor az nem koltoi tulzas - hanem felrevezetes .
bodzatszedni es penzt behajtani viszont perfekt :)
csunyadiszno 2011.02.16. 18:17:26
dextercapo 2011.02.16. 23:53:56
az x5 talan annyiban rosszabb pelda az ak47-nel , mert alapvetoen egy utanzat - egy terepjaronak kinezo furgonocska - uzletembernek kinezo maffiozocskaknak :)
csunyadiszno 2011.02.17. 02:05:40
dextercapo 2011.02.18. 01:36:48
a mini szinten egy koncepcio elarulasa volt - persze , annyira van jo mint a beetle , de a multi air 500-assal nem lehet egy lapon emliteni . a megbizhatatlansag alapvetoen irrital - tul sokszor latom a kornyeken hogy a bmw alapvetoen a hamis rokikartyas csokak verdaja , akik ket parkolohelyet foglalnak el es nem tudnak parhuzamosan parkolni - az mar csak hab a tortan hogy roman rendszamu bmw-s , audis a jelenlegi magyar autos tarsadalom legalja , stilusban , agyban , moralban .
a geppel csak a muszaki tartalom a bajom . a kigyullado vadi uj x5-ok (tudom , beszallito tehet rola) a kiszakadt futomuvu z3-asok , a kiegett verdak amik meg garancialisak voltak .
de ez talan nem is a bmw specialitasa - a szetfagyo polo , a lotyogosdugattyus vw , az egyben cserelheto hatsolampas mercedes , a szetkopoo pillangoszelep motoros audi , a kieso kereku , szeteso kormanymuvu merci , a hazai vito park nem gyozott meg arrol hogy ilyesmi kene .
lehet hogy vezetesi elmenyben nagyon jok , de ennyiert megbizhatosagot varna az ember .
amikor szetszedek egy cuccot , tobbnyire erzem hogy mekkora torodes , odafigyeles , mugond ment bele - es nincs lelkuk (szamomra - ettol meg sokaknak nagyon bejon es emiatt nem itelem el oket)
a parkolassegito rendszer pl nagyon ugyes talalmany - az atlagos bmw-s parkolast megnezve - minden segitseg rajuk is fer :)
egyszer elkezdem gyujteni a parkolasi szegyenfalra ezeket a csokakat .
Az utolsó 100 komment: