Idegbeteg? Alkalmatlan? Részeg? Judit? Van megoldás!

  2011. január 12. - Winkler Róbert Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

400929460iuVuAH fs

Az empátia azonban nem korlátozódhat a családosokra, kisgyermekesekre. Sokan szeretnének együttérezni, hiszen valamiben mindenki sorstársa valakinek. Ennek érdekében, és a közúti köznyugalom, az általános szeretet, békesség és megelégedettség érdekében javasolnék néhány további matricát.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr682577907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szgy 2011.01.12. 15:46:39

a pirostól-pirosig gyorsuláasi versenyhez: én néha elég szívásnak éreztem mikor a BP-en 6-oson a lágymányosi híd felé haladva legtöbbször csak az ilyenek miatt kell megállnom és újra elindulnom. általában lemaradok a sor végére, úgy talán elindulnak mire utólérem őket. úgy is ugyanott vagyok ahol ők, de nyugodtabban. egyébként itt szinte rendszeres hogy a belső sáv tele van, a külsőben meg alig, mintha balratartás lenne.

Jamesblond 2011.01.12. 15:48:24

@szgy: Ja, de elfelejtettem mondani hogy egy átlagos autó üresben alapjáraton 1 óra alatt fél liter benzint fogyaszt kb. Nem hinném hogy nagy tétel főleg pl egy vidéki tulajnak. A start-stop rendszerek is jól hangzanak, de mindig minden pirosnál egy 50ezer forintos akkut, meg egy 100ezertől is drágább "áttételes" önindítót küszködtetni nem tudom kinek spórolás...:)

[LOLDMA] 2011.01.12. 15:57:12

@Kis ember: A csinos lány leírásod alapján aludt. Elmesélnéd hogy mit nem értettünk meg, mit hagytunk figyelmen kívül? Ha lehet immáron személyeskedés nélkül?

Kis ember 2011.01.12. 16:01:17

@[LOLDMA]:
Kezdd el az elején!

@szgy:

Pont erről szól az én hozzászólásom is, csak egy kicsit provokatívabban. :)

Rocko- 2011.01.12. 16:05:36

@Kis ember: egy szóval se mondtam, h én foglak letolni az útról.
gyakorold még az értô olvasást.

de mondom, hajrá csak ezzel a mentalitással. meglesz a böjtje.

Kis ember 2011.01.12. 16:06:26

@Rocko-:

Én meg egy szóval sem írtam. :)

[LOLDMA] 2011.01.12. 16:14:16

@Kis ember: Helyszín: budapest, kiskörút, valahol a nyugati és a blaha közöttől a blaháig.
Idő: hajnali három
Szereplők: három autós, időből következtetni lehet, hogy nagyon nincsenek mások.
Kiindulóhelyzet: Két autó egymás mellett, picit eltolva, mögöttük nagyterep.
Cselekmény: A két autó tökéletes viszonyok között közepes tempóval haladnak egymás mellett, terepjárós előzni akar.
Konfliktus: A két autósból legalább az egyik úgy gondolja, hogy ha beengedi maga elé, ahhoz őneki koptatni kell a féket, tekergetni a kormányt, és amúgy is jól szórakozik. Ebből adódóan a terepes ideges.
Megoldás: ???
Kérdés: mit hagytam ki.

Tessék, egy egyszerűsített novellaelemzést ráküldtem a legelejére, de ezeket fel tudom fogni 'real time'.
Egyetlen egy kérdésem lenne: Te most a külső, vagy belső sávban mentél?

[LOLDMA] 2011.01.12. 16:23:21

Hopp, fogalmazásban és visszafele gondolkodásban nem mindig vagyok jó, ez egyből két kérdés volt, ebbe kéretik nem belekötni, mert nem erről szól a dolog.

augustiener 2011.01.12. 16:42:37

Kis ember! Egyszer velem szorakoznal baszdmeg! Megtudnad mit jelent az elmebeteg matrica az eletben. Egyszer ugyis megallsz.

Raketta_ 2011.01.12. 17:03:34

@Kis ember: Nem veszed észre, hogy te vagy az aki kilóg a sorból és nem képes alkalmazkodni?
de látom az asszony is hasonlóan ... (tetszés szerint jelzős szerkezet) mint te vagy, ha már mutogat a jobb egyről.

LOLDMA: szerintem jelen helyzetben mindegy hol ment, hiszen szándékosan szivatta a mögötte jövőt.

fagzal 2011.01.12. 17:14:53

Judit mekkora arc! :D

flander 2011.01.12. 17:32:03

Szomorú, hogy senki nem fogja fel a lényeget. Kis ember és a másik autós mellette pont abban a hullámban mentek, ahogy pirosból zöldre váltottak a lámpák. Ha kitapossa a terepjárós a szart is a gépből, akkor sem tud gyorsabban haladni, mert akkor állandóan meg kell állnia a lámpánál. Ahogy látom senki nem találkozott még ilyen helyzettel...

Kis ember 2011.01.12. 18:02:02

@[LOLDMA]:

@[LOLDMA]:

Azt, hogy mi mindig pont a piros lámpa zöldre váltására értünk oda, azaz ha megeloz, akkor mindig elszáguld majd a következo lámpáig, ott megáll, utolérem, akkor zöld lesz, nem tud elindulni olyan tempóban, mint én jövök lendületbol. Aztán a következo lámpánál megint, aztán megint...

Nem ismeros neked? Akkor te szoktál lámpától-lámpáig száguldani. :)

[LOLDMA] 2011.01.12. 18:07:50

@Kis ember: Akkor meg te nem fogtad fel, amit én meg keletisarok.hu írt. Van KÉT sáv. KÉT autó, ami stabil közepes sebességgel megy, megy egy másik, aki ingázni akar. Fogod, bemész a másik stabil elé/mögé, és a melletted lévő sávban majd ingázik a barom. De az is lehetséges, hogy egy zöldhullámban nem pontosan két egymást követő autó tud átmenni 45-te, hanem mondjuk ha teszem fel 55-tel megy valaki, akkor csak 6 lámpával odébb éri el a pirosat, ahol már lefordul. A kérdésem még mindig feláll, a külső, vagy belső sávban mentél te? A másik kérdésem, hogy az a 45 az az igazi 45 volt, vagy amit a műszer mutat? Nekem pl a műszer 60at mutat 52 kmph-nál. Ha előttem menne egy autós 30-cal mert azt látja hogy 45tel megy, énis ideges lennék. A másik meg lehet hogy 45nél még az autómataváltója 2300on forgatja roszabb esetben 3asban a kocsit, és ha véletlenül hopp fel tudna gyorsítani 50-55re, már felkapcsolna a váltó.

Clearvoyance 2011.01.12. 18:33:55

"T+szőke"
Egyszer láttam, azóta is keresem...

Kis ember 2011.01.12. 18:45:53

@[LOLDMA]:

Ej, ej, látom, hogy nem érted. Nem baj, nem kell mindenkinek agysebésznek lennie.

Mi mindig PONT elkaptuk a pirosról zöldre váltó lámpát (mentünk, a lámpa piros volt, de mire odaértünk pont sárga-zöld, egy picit még el is kellett venni a gázról a lábunk). Tehát ha csak 2 km/h-val gyorsabban megy, már erőset kell fékeznie, hogy ne pirosat kapjon - és utána nekünk is. Ugye hallottál már a dugók kialakulásának okairól? Ha nem: www.youtube.com/watch?v=Suugn-p5C1M.

Innentől fogva irreleváns (nem számít), hogy mennyivel mentünk és ő hova igyekezett volna. Ugyanúgy meg kellett volna állni a (Körúton 100-200 méterenkénti) lámpánál.
Ha egyébként szabályosan és veszély nélkül mehet az ilyen, nemhogy elengedem, de pl. az országúton még indexelek neki jobbra, hogy mehet.

Érdekes, hogy itt sokan megértették, csak te nem.
Remélem, most már érted.

Kis ember 2011.01.12. 18:49:05

@Clearvoyance:

Nekem a kedvencem:

"Na és? Főzni se tudok!" :)

Kis ember 2011.01.12. 18:50:27

Na, léptem dolgozni.
Éjjel úgy fél 12 körül a körúton jövök a Margit-híd felől, aki akar találkozhat velem. :)

[LOLDMA] 2011.01.12. 18:56:32

@Kis ember: mint mondottam volt, a személyeskedést mellőzzük a továbbiakban, de mint látom te ilyen retardált paraszt vagy, és ez okoz neked örömet. És mint leírtam, megértettem hogy mi volt a szitu. Egy jókívánság: kívánom hogy ne találkozz egy szellemileg alulmaradott, de bőven erőfölényben levő egyénnel aki esetleg kiránt az ablakon. Mert ha esetleg arra járok, akkor nem akarok roncsokat kerülgetni. Ciao.

1kutya 2011.01.12. 19:10:52

a traktorosunk a nagyvasra kitette, hogy "Itt 200 ló és egy szamár dolgozik!"

asszem @Kis ember-nek is valami hasonlót kéne kitennie:-DDD

Rocko- 2011.01.12. 19:32:25

@Kis ember: 1) miből veszed, hogy utoléred? te szüttyögsz, ő gyorsan megy.

2) már régóta meg akartam kérdezni: nem sietsz, zavar a másik közlekedő.
MI A KURVAANYÁDÉRT NEM MÉSZ BUSSZAL? az van arra, hogy lassan menj. aki haladan, azt ne tartsd fel.

Hurri Kán 2011.01.12. 19:38:16

@Rocko-:
Nocsak, idén szeretnél bekerülni az év végi összefoglalóba? :D

Rocko- 2011.01.12. 20:13:06

@gyvy: dehogyis. csak kíváncsi lennék az ilyen degeneráltak gondolkodására. akik a saját szűk, 1 négyzetméteres aurájukból távolabb nem látnak, nem képesek közösségben gondolkodni, ellenben a privát szférájukat a hülyeségük mértékénél is jobban tudják védeni.
szóval csak a kíváncsiság hajt.

flander 2011.01.12. 20:14:29

@Rocko-: Nem igaz, hogy nem fogod fel, hogy piros volt előtte mindig a lámpa, ahogy odaért, akkor lett zöld. Így egyenletes sebességgel haladhatott, nem kellett mindig fékezni, gyorsítani és pont elkapta azt a pillanatot, hogy éppen zöldre váltott előtte a lámpa. Ha gyorsabban megy, fékezni kell, gyorsítani, fékezni, gyorsítani, stb...
Ennél szájbarágósabban nem tudom elmagyarázni.
Szó nem volt itt feltartásról, csak szerencsétlen terepjárós 5m-ig lát el, tovább nem... (ahogy pár ember itt a blogon)

Hurri Kán 2011.01.12. 20:15:32

@Rocko-:
Mivel nincs neki olyan, így nem érdemes keresni.

Krisi 2011.01.12. 20:15:46

nekem régen egy fixis matrica volt kinn, de mióta lemosta a sok eső meg fagy lecseréltem egy ilyenre:

www.gardenscure.com/420/attachments/harvesting-drying-storage/224578d1200219723-diy-trimmer-macgyver.jpg

ez különösen annak a függvényében vicces, hogy az első lökhárítóm ezüst duct-tape-pel van megragasztva :)

@Kis ember: egyik szőke hajú hölgy ismerősömnek volt ilyen "Na és? Főzni se tudok!" matrica hátra kiragasztva. egyszer megállt mellé egy autó, benne két 50-es éveiben járó fószer, és halál komoly fejjel átszóltak neki, hogy

- dehát még egy paprikáskrumplit se??

(az amúgy érdekes hányan nem fogták fel, hogy gyakorlatilag egy másodpercig nem tartottad fel a terepjáróst, hiszen ha nem mész előtte akkor megállt és elindult volna minden piros lámpánál. sőt, végső soron miattad kevesebb benzint is égetett el. az meg csak az ő saját hülyesége hogy idegeskedett rajta)

flander 2011.01.12. 20:15:51

@Rocko-: Az utolsó hozzászólásoddal pont a terepjáróst írtad körbe... Csak úgy megjegyzem.

Rocko- 2011.01.12. 20:18:55

@flander: akkor leírom, de csakis neked: ha tempósan haladsz, és le tudod hagyni szüttyögőket, akkor képes vagy elérni az előző zöldhullámot.

Clearvoyance 2011.01.12. 20:22:28

@Kis ember:
Ismerem, de az se nagyon láttam boltban...

Rocko- 2011.01.12. 20:22:44

@gyvy: de valami indokot csak fel tud hozni.

flander 2011.01.12. 20:24:36

@Rocko-: Ez az időutazás lenne :)
Amiről most beszélünk: Kis ember és a másik autós mentek az úton, előttük a lámpa PIROS volt. Ahogy közelértek a lámpához, az szépen ZÖLDRE váltott. És ezt így szépen minden egyes lámpánál. Ha gyorsabban mentek volna, akkor meg kellett volna állniuk a PIROSnál és megvárni míg ZÖLD lesz.
Tehát nem simán zöldek voltak a lámpák, hanem pirosból váltottak zöldre. Ezért lett volna értelmetlen és hülyeség gyorsabban menni.

Krisi 2011.01.12. 20:29:50

@Rocko-: a Körúton 200 méteren belül egy lámpaváltásnyi időt tempós haladással csak úgy tudsz összehozni, ha DeLorean-nel küldöd és ugtasz egyet az odőben :)

Krisi 2011.01.12. 20:31:08

@flander: na, ezt jól leírtuk eccerre :)

Rocko- 2011.01.12. 20:32:17

@flander: aki előre haladna, és elérné az előtte lévő zöldhullámot?
ahham. mert aki feltartja az az okos. jó tudni.

flander 2011.01.12. 20:33:43

@Krisi: Gondolom nem frissítettél, mert van közte 5 perc is :)

Rocko- 2011.01.12. 20:33:57

@flander: @Krisi: jó hát ha ti nem láttatok még ilyet, én arról nem tehetek. ;)

flander 2011.01.12. 20:36:45

@Rocko-: Könyörgöm, fogd fel: Én is utálom a tötymörgő barmokat, de nagyon, az olyanoknak akik nem képesek 50-el menni egyenes úton, el kéne venni a jogsijukat :).
Jelen esetben viszont nem erről van szó. NEM tudsz gyorsabban menni, mert akkor még piros előtted a lámpa. Olvasd el amit írtam az előbb figyelmesen és rá fogsz jönni te is.

keletisarok.hu 2011.01.12. 21:14:16

@flander: "Tehát nem simán zöldek voltak a lámpák, hanem pirosból váltottak zöldre. Ezért lett volna értelmetlen és hülyeség gyorsabban menni."

Már megbocsáss, de ki a pélóm mondta, hogy menjen gyorsabban?!!! Arra hívtuk fel a figyelmét a srácnak, hogy ha nem sietett, kihúzódhatott volna, és a teLekjárós mehetett volna dógára.

flander 2011.01.12. 21:29:03

@keletisarok.hu: Olvasd el a kommenteket és meglátod ki mondta :) (mert volt ilyen)
És mi értelme van kihúzódni (ha egyáltalán ő ment a belsőben), ha ő sem tud gyorsabban menni?
Ugyanazt a példát tudom hozni, mint amit már egyszer leírtam. Megyek az autópályán, elöl egy lassú jármű előz, utolérem a sort, nem tudok 130al, csak 100al menni mondjuk. Mögöttem megérkezik valaki, aki villog, hogy engedjem el. Kérdem én, miért? Előttem is mennek, én is mennék gyorsabban, ha tudnék. Ha elengedem és visszaállok mögé és én kezdem letolni az útról, akkor ő is el fog engedni? Jó játék lenne...
Tehát el lehetne engedni a terepjáróst, csak miért ő szívjon azért, mert más idióta és nem képes felfogni a helyzetet?

keletisarok.hu 2011.01.12. 21:44:02

@flander: Szerintem hülyeség az autópályával hasonlítgatni.
Azt meg, hogy másnak mi a jó, ne mi akarjuk már eldönteni, mert lehet, a terepjárós meg azt fogja hinni, hogy Kisembernek jó a seggberúgás.

flander 2011.01.12. 21:48:22

@keletisarok.hu: Az autópálya egy hasonló szituáció volt, nem az autópálya rész a lényeg, csak ott szokott ez előjönni.
Akkor azt eldönthetem, hogy nekem mi a jó és az alapján cselekszem, ha már a terepjárós is leszarja, hogy nekem (és egyben neki is) mi a jó.
Az meg, hogy ne verjen meg a terepjárós, ezért lehúzódok, nem egy igazi érv lássuk be :)

ekutya 2011.01.12. 21:58:48

BMW matrica nincs? :P (Bunkó Magyar Wazze)

Na meg ilyet ragasztanék leggyakrabban:

www.iparklikeanidiot.com/

ekutya 2011.01.12. 22:00:35

@ekutya:

Jaj, már megint buta vagyok. A BMW-nél ez a matrica szériatartozék!

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2011.01.12. 22:08:04

Olyan matrica nincs, hogy mindenhová késve indulok, hogy muszáj legyen gyorsan menjek? :))

Rocko- 2011.01.12. 22:36:12

@keletisarok.hu: igen, az önkéntes rendőrök elfelejtik azokat a sztorikat, amikor önkéntes ápoltakká váltak. :)

Hurri Kán 2011.01.12. 22:40:09

@Rocko-:

Ápolttá önkéntelenül válnak :)

butatót 2011.01.13. 00:10:14

@flander:
Elméleti kérdés:
Mi van akkor, ha a bunkó terepjárós még a lámpa előtt le akart fordulni ? Akkor elvileg lett volna értelme gyorsabban mennie. Persze, csak akkor, ha nem 50 m-enként vannak a lámpák...

[LOLDMA] 2011.01.13. 00:25:45

A vita teljesen eltért az eredeti témájától. Arról vitatkoztok, hogy a terepjárósnak miért lett volna jó, ha elengedik. Tökmindegy, jó lett volna neki. Itt arról van szó, hogy nem a terepjárósnak lett nagyobb a fasza, hanem Kisembernek, azáltal, hogy felbaszhatta valaki más agyát. Valaki említett egy kérdést, hogy mi értelme lett volna kihúzódni a külső sávba a belsőből (amire még mindig nem tudjuk, hogy tényleg Kisember ment-e belül): A blahánál jobbrafordult ;) Ma reggel végülis egy 10 perces úton csak két lámpa fogott meg, éppenhogy, így csak öt perccel később értem oda, egyrészt csak kicsivel több alapjárati benzint fogyasztottam, másrészt csak éppenhogy kellett utána gyorshajtanom, hogy beérjek a vizsgára időben szívbaj nélkül. Az hogy valaki kúrvára ráér, az nem jelenti azt, hogy nyugodtan feltarthat másokat, még ha egy egész délutánon keresztül is vesézi(k ) hogy az nem feltartás.

megint 2011.01.13. 00:58:35

"Csak az amatőrök veszik egy kalap alá az összes kábítószert. Hiszen például a kokain alkalmas arra, hogy egy teljesen részeg vezető legalább a Budapest–Fót távon ne aludjon el, ha már érdemben vezetni nem is tud." Szegény buci akkor biztosan csak ezért szívott fel pár csíkot az üveg whisky után, bár a végeredményt nézve nem jött össze.

Gordini 2011.01.13. 01:07:56

@kuroi inu: "Persze, valószínűleg én gondolom tévesen azt, hogy az autós újságírás egyik legmehatározóbb személyiségének szerepe lenne az intoleráns közlekedési magatartás elleni fellépés."

Nem,nem,helyesen gondolod...Csikós számtalanszor bebizonyította,hogy igen toleráns ember. Sőt,Karlovitz Kristófról sem hallottam soha,hogy kapával esett volna bárkinek.

Kis ember 2011.01.13. 01:40:33

@butatót:
A belső sávból nem fordulunk jobbra. :)

@[LOLDMA]:

Írtam már, hogy magasról sz.rok rá, hogy mit gondolt a terepjárós. ÉN nem akartam egy hülye miatt feleslegesen fékezgetni. Felébred a nőm, nem szereti a kutya, stb.

Kis ember 2011.01.13. 01:48:51

@Rocko-:

Megvan!
TE MEHETTÉL MÖGÖTTEM! Rajtad kívül ugyanis már mindenki megértette. Ha most, ennyi szemszögből elmagyarázva sem érted, akkor már tudom, hogy akkor, ott sem érthetted. Nincs véletlenül fehér terepjáród?

De legközelebb, ha úgy sejted, hogy én "tötymörgök" előtted, akkor villants egy rövid-egy hosszú-egy rövidet (Érted, "R" betű, mint Rocko) és akkor ígérem, hogy a lehető leggyorsabban kitérek majd utadból.

Alternatív 2011.01.13. 03:21:25

+1: A matrica műkorcsolya-párost ábrázol, és azok az ökrök tehetnék ki, akik párhuzamos közlekedésnél évek alatt sem haladnak el a másik jármű mellett, szépen párban blokkolva az egész utat.

Ugyanazt csinálják, mint az a pár ökör kamionos, ami miatt az egész országban betiltották minden kamionnak az előzést. Illetve, még rosszabbak, mert a kamionok 10-20 perc alatt csak befejezik az előzést, de ezek a párostáncosok százkilométereken át képesek a másik mellett haladni.

Rocko- 2011.01.13. 07:03:35

@Kis ember: hát ha te ettől jobban érzed magad...

Rocko- 2011.01.13. 07:32:46

@Kis ember: "Írtam már, hogy magasról sz.rok rá, hogy mit gondolt a terepjárós."
épp ezért nem vagy a frogalomba való.
egyébként a kérdésemet nagyon szépen kikerülted. gyanítom, nincsenek is érveid rá.

flander 2011.01.13. 11:00:57

@butatót: Mivel most konkrétan a Körútról van szó, így kb 200m-enként vannak a lámpák. Ha a lámpa előtt akar befordulni jobbra, akkor tegyük fel, hogy meg tudja előzni, bevág elé, belelép a fékbe és befordul. Ugye, hogy nem az igazi?
Tehát most nem általánosságban beszéltünk, hanem a konkrét helyzetről, én is leírtam, hogy gyűlölöm a tötymörgőket, de azért az emberek többsége felfogta, hogy itt a leírás alapján nem erről volt szó.

@[LOLDMA], @Rocko-: : Én feladom. Nektek nem lehet megmagyarázni, akárhogyan is írom körül a helyzetet :D
Szép napot!

éppcsakkérdem 2011.01.13. 13:39:06

Jééé! Winkler Robi épp rólam írt! :DDD
Pontosabban: rólam IS.

Hol lehet "Notórius autókímélő vagyok" matricát beszerezni?

Épp csak kérdem

Alf (törölt) 2011.01.13. 13:58:48

@szgy: modernebb autók (még újabb karburátorosak is) elveszik a benzinadagolást motorféknél.

Szóval egy deci benzint nem fogyaszt motorfékezésnél, hát ezért.

Az enyém mondjuk nem ilyen :)

Alf (törölt) 2011.01.13. 14:15:10

@keletisarok.hu: ja, Kis Ember megy nyugodt tempóban, mindig épp sárgára- zöldre vált a lámpa, amikor odaér.

Mögötte megy Telekjárós Lajos a ikszhatba, és el kellene előle takarodni, hogy menjen a dolgára. A "dolga" az előtte van a piros lámpánál, amihez egy gázfröccsel odaér, majd satuzik, mert piros van. Megáll, mikor zöld lesz, indul, de reakcióidő is van, és közben Kis Ember beér mögé, és meg kell álljon.

Így mindketten lassabban jutnak át a lámpán, de legalább Telekjárós Lajos megmutatta, hogy nagyobb a pénisze.

ez történik nap mint nap, lámpáról lámpára, de sajnos ahhoz, hogy ne történjen, gondolkodni is kellene, nem csak felvillanó fényekre reflexből nyomkodni a pedálokat, amire egy laboratóriumi patkány is képes...

Kis ember 2011.01.13. 14:35:02

Azért örülök, hogy többségben vannak az értelmes, közúti közlekedést jól ismerő emberek. Az utakon is ezt tapasztalom. De hát mindig lesznek olyanok, akik nem látnak tovább az autójuk orránál - még akkor se, ha sok különböző ember elmagyarázza neki, hogy miért volt ostoba.

Kis ember 2011.01.13. 14:41:48

@Alf:

Egyébként nem a reakcióidővel van gondom, hanem a tehetetlenséggel. Az ilyen meg van győződve, hogy ő a legügyesebb, legokosabb és a legtapasztaltabb sofőr, és pattanásig feszülő idegekkel várja a piros-sárgát.
De az autó akkor is ki van szolgáltatva a fizika törvényeinek, és lehetne alatta egy Saturn V rakéta, akkor is időbe telik, míg újra felgyorsul

Qqcs 2011.01.13. 16:26:09

@Kis ember: A probléma az, hogy ez a fajta önkéntesrendőr mentalitás plusz rizikófaktor.
A játék kedvéért tételezzük fel, hogy én megyek mögötted. Épp most értesültem róla, hogy szül a nejem, baleset érte a nagyanyámat, tűzoltó vagyok vagy bárakármi. Nagy stressz nehezedik rám, és a normálisnál ingerültebben vezetek. Nem megkérdőjelezve azt, hogy a legjobbat akarod nekem, de mégis a pokolba kívánlak, mert feltartasz. Ettől még feszültebb leszek és balesetet okozok, talán épp azzal, hogy neked megyek, és a nejed kénytelen lesz megszakítani jól megérdemelt pihenését. Nem vitás, én leszek a hibás. De megérte?

flander 2011.01.13. 18:21:59

@Qqcs: Azért engedjen el valakit, mert a mögötte jövő "ideges"? Ilyen mentalitással Bp-en a szomszéd utcába sem jutsz el. Ha valaki olyan barom, mint az említett terepjárós, azon úgysem lehet segíteni.
Ha jól olvastam Kis ember a külső sávban ment, tehát még a jobbra tartásért sem lehet szidni.
Ezek után csak egy kérdésem van: Mégis mit kellett volna tennie? Elteleportálni a terepjárós elől? Nem igazán értem.
Én mindig ideges vagyok, akkor engem mindenki el fog engedni ezután? Nem hiszem, hogy ez egy ütős érv lenne :)

dennisthemenace 2011.01.13. 20:39:50

@éppcsakkérdem: Nálam. Itt van mindjárt a "Boobalicious" matrica mellett a polcon...)

McK (törölt) 2011.01.13. 20:51:23

Szépek!

Judit jogosítványát azonnal elvenni,a hölgyet minimum komolyan elfenekelni.
Úgy,hogy ne legyen élvezhető..

Petikepetike 2011.01.13. 21:04:10

@flander: Mégis mit kellett volna tennie? Elteleportálni a terepjárós elől?

Igen! A másik sávba! Mindössze egy icipicit lemarad á mellette lévő @Kis ember 2.0 -tól. És szépen röhög a terepjáróson ő meg csorog tovább 45-tel ennyi. Teljesen érthető a sztori 1 sávnál, de kettőnél bukik mutatvány.

Rocko- 2011.01.13. 21:21:03

@flander: nem is téged kérdeztelek. :)

Kis ember 2011.01.13. 21:39:32

@Qqcs:

"Ettől még feszültebb leszek és balesetet okozok"

Hát, ha ilyen ideges fajta vagy, lehet, hogy nem kellene vezetned. A tűzoltóknak, mentőknek van szép villogójuk, meg szirénájuk, akkor én vagyok a leggyorsabb, aki eltakarodik az útjukból. Mert nálam nem üvölt a zene az autóban.

flander 2011.01.13. 21:43:03

@Petikepetike: Tehát azért, mert valaki idegbeteg, más miatta váltson sávot? (Arról nem is beszélve, hogy a jobb oldali sávban haladt).
Ugye ezt te sem gondoltad komolyan? :)
Akkor ezek alapján én mindjárt elindulok, MINDENKI álljon félre, mert én idegbeteg vagyok és nekem kell haladnom? Érdekes hozzáállás.

t5 2011.01.13. 21:45:03

Azért azoknak az okosoknak üzenem akik egy lámpától elindulva úgy vánszorognak, hogy a következőnél pont a zöldre érjenek oda, hogy én, meg még egy pár kocsi nem fér át azon a lámpán, no azoknak én szidom a jó k. anyját. Ezzel csak arra szeretnék célozni, hogy nem mindig az a jó megoldás ami neked jó csak. Még valami , a párostáncosknak, fontolgatom egy gallytörőrács felszerelését, nehogy-má az enyémnek baja legyen amikor a f@stalicskáját beletúrom az árokba. Ott aztán van elég ideje azon filózni, hogy nem-e jobb lett volna lehúzódni, hagy menjen az ámokfutó ha annyira akar.

flander 2011.01.13. 21:57:42

@t5: Egyetértek veled, én is gyűlölöm az ilyeneket. Kár, hogy most nem erről volt szó.
Amúgy sok sikert a gallytörőhöz.

Petikepetike 2011.01.13. 22:07:52

@flander:Igen komolyan. De ne feledjük ott 2 Kis ember ment egymás mellet. Most az teljesen mindegy, hogy meikük nem maradt le. Ott van 2 sáv és nekik pont egymás mellett kell menniük. Igen tudom miért nem jó az ha elé áll a lámpánál. De ha egymás után megy a két Kis ember akkor se kell se fékezni se gázt adni a zöldhullámban. Mindenki jól jár. Csakhogy a Te stílusodban fejezzem be, bár nem állt szándékomban. Ha elengedik a terepjáróst nem lett volna meg az az öröm hogy én Pista bácsi a kis ember most jól megtanítottam a buzi nagy fehér terepjáróst a megfontolt közlekedésre, mert én mindenki megtanítok. (de mint írta, hogy észre sem veszik hogy "oktatják" őket)

Petikepetike 2011.01.13. 22:18:21

Szerintem az lett volna a helyes viselkedés hogy besorolni a külsőbe és örülni hogy egy barom feldobja az éjjeli vezetést, és tippelni mikor jön rá arra hogy nem érdemes 45-nél gyorsabban menni.

flander 2011.01.13. 22:20:14

@Petikepetike: Én már csak azt nem értem, hogy miért vegyem figyelembe egy olyan ember érdekeit (terepjárós), aki leszarja az enyémet?
Miért kellene elengedniük a terepjáróst? Neki kijár ez? Nem értem.
És az még mindig nem érv számomra, hogy mert különben jól megver :)

De tegyük fel, hogy elengedik és a terepjárós is beáll erre a sebességre, hogy pont zöldhullámban menjen. Ezek után ő elengedné pl Kis embert, aki beállna mögé villogni?:) Remélem érthető a kérdés.

Gordini 2011.01.13. 22:53:00

@flander: Már megint a kettős mérce,ugye...
"Én már csak azt nem értem, hogy miért vegyem figyelembe egy olyan ember érdekeit (kisember), aki leszarja az enyémet?
Miért kellene elengedni kisembert? Neki kijár ez? Nem értem.
És az még mindig nem érv számomra, hogy mert különben jól megver :)
De tegyük fel, hogy elengedi és kisember is beáll erre a sebességre, hogy pont zöldhullámban menjen. Ezek után ő elengedné pl terepjáróst, aki beállna mögé villogni?:) Remélem érthető a kérdés."

Petikepetike 2011.01.13. 22:55:33

Szó nincs itt verésről, meg kikap az ablakon ez csak duma. Jó lehet csak én nem szeretem ha a valagmba állnak derékmagasságban lévő xenonnal. Honnét tudod hogy leszarja? Lehet csak nem vágta az ő érdekeit. A terepjárós meg mit csinálná fordított szituba azt meg igazán nem lehet tudni.(csak sejteni)

Most jutott eszembe a magyar mondás, amit alkalmazni kellet volna(tudom KRESZ-be nincs benn)
Okos enged, szamár szenved
(Kis ember okos, terepjárós meg szenvedjen, ha csak annyi esze van)

Na jó éjt

flander 2011.01.13. 22:59:19

@Gordini: Nem értelek, kettős mérce?

@Petikepetike: Én meg úgy gondolom, hogy nem fogom azért elengedni, mert villog a seggemben. Semmivel sincs több joga ott közlekedni mint nekem.

Gordini 2011.01.14. 00:17:11

@flander: _Nem értelek, kettős mérce?_

Ehh...nem olvastad el az idézőjelbe tett szöveget (szövegedet).
Vagy én csesztem el a módosítást (?).

Rocko- 2011.01.14. 07:08:06

@flander: igen, kettős mérce volt. a kispöcsűt zavarta volna hogy ha feltartják. ha ő csinálja ezt, akkor rendben van.

flander 2011.01.14. 10:39:13

@Gordini: Értem mire gondolsz, csak az a baj, hogy ezzel az erővel, ha állok a dugóban, és előttem van 100 autó, mindnek el kéne engednie? Nem hiszem.
Úgy adódott, hogy voltak a terepjárós előtt. Ilyen előfordul a közlekedésben, ez még nem ok arra, hogy elengedje őt bárki is.
Ha mész valahol, mindenki levillogsz, hogy takarodjanak előled? Ugye, hogy nem.
Itt nem kettős mérce van, csak van egy alap közlekedési szituáció meg egy barom, aki azt hiszi, hogy neki több jár, mint másnak.

@Rocko-: Még mindig nem tartotta fel senki a terepjáróst, mert fizikailag képtelenség lett volna gyorsabban menni. Nem hiszem el, hogy még mindig nem érted meg....

Rocko- 2011.01.14. 11:16:03

@flander: hogyne tartotta fel: elôtte volt. ha nincs elôtte, nem tartja fel.
fizikailag lehetetlenség? miért, mi állja útját hajnal 3-kor? azt ne mondd h piros lámpa...
van akit nem érdekel.

Kis ember 2011.01.14. 11:27:41

A belső sávban mentem, mert a külsőben éjjel nem lehet egyenletesen haladni. Mindig áll valaki a gyrososnál, éppen be- vagy kiparkol, lefordul, felkanyarodik stb. Egyébként a mellettem lévőt ezért egyszer be is engedtem magam elé, mert különösebb fékezés nélkül, egyszerű gázelvétellel megtehettem. Állt valaki vészvillogóval a külső sávban, a jobb oldali kicsit előrébb volt, a mellettem lévő indexelt, beengedtem, az álló autó után visszasorolt a külsőbe. Amikor a terepjárós látta, hogy (szerinte) üres a jobb sáv, kivágódott mögülem jobbra, gázt adott, majd mikor látta, hogy mégsem üres (mert ugye 3 méternél előrébb nézni már nem tud, akárcsak @Rocko-: barátunk), akkor megpróbált elém befurakodni. De ahhoz már fékeznem kellett volna, így sajnos nem engedtem be. Hát megint mögénk került.

Nekem annak idején Várszegi úr, az oktatóm megtanította, hogy a leginkább forgalom-, autó- és idegkímélő dolog úgy vezetni, mintha az ember egy hajót irányítana. Azaz előrébbnézni, mint a közvetlenül előtted levő, időben felkészülni a műveletekre, finom kormány- és pedálmozgásokkal, defenzíven vezetni. Az elmúlt 19 évben ez bejött. Egy hülye miatt nem fogok rajta egy fikarcnyit sem változtatni.

flander 2011.01.14. 12:43:51

@Rocko-: :D:D Remélem neked nincs jogosítványod. Kimegyek az utcára és mindenki takarodjon előlem, mert feltartanak?:D:D
Most égetted magad le teljesen.

Arról nem beszélve, hogy szerinted az rendben van, hogy valaki átszáguld a piroson, ok nélkül levillog valakit, de az mit képzel, aki szimplán csak halad az úton :D

Biztos nem te voltál a terepjárós? Vagy csak hasonló a gondolkodásotok...
(elárulom, csak neked: attól, hogy nagy terepjáród van, még nincs több jogod az úton haladni!)

[LOLDMA] 2011.01.14. 12:46:41

@Kis ember: Most döntötted meg a te nem fogsz más miatt fékezni dolgot is, mivel bejött eléd, simán párban átmehettetek volna, aztán szinkronban egymás mögött haladni. Node eredeti kérdésedre, hogy kinek milyen matrica jár:
A bömbisnek az idegesnyomjadmáneki, nektem meg a paraszt.
@Petikepetike: Okos enged, szamár szenved. Nos jelenleg a szamár szenved, az "okos" meg baszik engedni, mert ő szórakozik. Sőt igazából nem is okos, mert nem érti meg, hogy attól hogy elengedte volna, nem lett volna neki roszabb. De monddcsak Kisember, véletlenül nem ignised van, és nem te indultál ki elém tegnap gyökettővel az üllői úton amikor mentem vagy 60nal? Sajnos hirtelen csak a duda jutott eszembe, az egy rövid egy hosszú egy rövid, mint Rocko, vagy mint takaRodj, azt elfelejtettem, legközelebb én is használom :)

Rocko- 2011.01.14. 18:56:33

@Kis ember: te egy seggfej vagy. nincs kétségem erről.

Rocko- 2011.01.14. 19:02:02

@flander: nekem van jogosítványom. meg érettségim is. sőt, józan eszem is. ami azt mondja, hogy nem jó mást idegesíteni. egy.
kettő: elmondtam, hogy nem én voltam az a terepjárós, nincsen terepjáróm, és azt se tudom hogy a kispöcsűnek milyen autója van, így rohadt nehéz lenne beazanosítani az esetet. de ti konzekvensen rám húzzátok, h terepjárós vagyok.
három: rendre elmondod, hogy én nem értem, holott sokadik alkalomra se fogod fel: nem én voltam. másrészt egy szóval sem mondtam hogy rendben van a piroson áthajtást, azt se hogy szabályszerű. ellenben simán belefér abba a képbe, hogy valaki haladna, akkor az át fog menni a piroson. az nem fizikai akadály. az előtte haladó kispöcsű az akadály.
szóval ez nem az én álláspontom, én azt mondo mel, hogy mi járhatott annak a fejében, aki a kispöcsű mögött ment. ne mosd össze azt hogy ki mondja és mit mond. mert hiteltelenné válik a "de te ezt nem érted" mondatod.

elárulom, csak neked: attól hogy valakinek kis pöcse van, attól még nincs joga feltartani mást.

leírom, újfent: nicns terepjáróm. ha mégegyszer leírod ezt, akkor tudni fogom hogy kispöcsű másik nickneve vagy.

Rocko- 2011.01.14. 19:04:07

@Petikepetike: "Okos enged, szamár szenved
(Kis ember okos, terepjárós meg szenvedjen, ha csak annyi esze van)"
ez a valóságban úgy néz ki, h majd a terepjárós lebassza az árokba az ilyen kispöcsűeket vagy áttolja piroson. aztán kórházban lehet szenvedni.
de semmi gond, majd az ő sírjára is ez lesz írva: de hát nekem volt igazam!

flander 2011.01.14. 19:12:44

@Rocko-: Tehát akkor még egyszer megkérdezem. Azért kéne elengedni a terepjáróst, mert idegbeteg és nehogy nekem jöjjön/megverjen/átmenjen rajtam?
Jól értem, hogy te így gondolod?

Valószínűleg egyébként azért mondtuk rád, hogy te lehetsz a terepjárós, mert te vagy az, aki a terepjáróst véded, miközben a terepjárós az, aki gátlástalanul akar tolakodni, villog, le akar tolni az útról. Ez pedig - szerintem - elítélendő. (legalábbis ebben a szituációban nehezen érthető)

Rocko- 2011.01.14. 21:02:48

@flander: "Azért kéne elengedni a terepjáróst, mert idegbeteg és nehogy nekem jöjjön/megverjen/átmenjen rajtam?"
hátha láthatóan zavaró az amit csinálsz, akkor igen. se nem jogszerű, se nem igazságos. szimplán a józan ész, és az életösztön ezt diktálja.
persze ha valaki arra játszik, hogy megverjék, az tegye csak nyugodtan.
"Jól értem, hogy te így gondolod?"
egy hirtelenharagú és kevés dologtól félő ember minden bizonnyal így fogja gondolni.
hogy én mit gondolok az releváns? se nem vagyok "terepjárós" se nem "feltartó".

"mert te vagy az, aki a terepjáróst véded"
HE?????
egy szóval védem. csak az indokait próbálom elmagyarázni, de ahogy látom hasztalanul.

"miközben a terepjárós az, aki gátlástalanul akar tolakodni, villog, le akar tolni az útról."
erre modtam, hogy kettős mérce. ha láthatóan gyorsabban jön, elengedem. ha kekeckedek villogni fog. szerintem érthető ez a sor. (nem azt mondom hogy egyet kell érteni vele, hanem az ok-okozati összefüggést magyarázom. most már kifejezetten minden szót elmagyarázva.) tehát nem értem a kispöcsű idegbaját. ha őt tartják fel azzal hogy külső sávban állnak, akkor szó nélkül használja a belső sávot, mert más zavarja. ha ő tart fel mást, az nem zavarja. ez itt a kettős mérce. első esetben ő volt a "terepjárós" a másodikban már a túloldalra került.
"Ez pedig - szerintem - elítélendő."
112 vagy 107. mindenhonnan ingyen hívható. itt lehet bejelenti az ezirányú sérelmeket. viszont az úttest nem erre való.

1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet

a közúti közlekedés szabályairól

A közúti közlekedés biztonsága és zavartalansága fontos társadalmi érdek.

A közlekedésben résztvevőkre vonatkozó általános rendelkezések
3. § (1) Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles
c) úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon.

flander 2011.01.14. 21:18:43

@Rocko-: "hátha láthatóan zavaró az amit csinálsz, akkor igen. se nem jogszerű, se nem igazságos. szimplán a józan ész, és az életösztön ezt diktálja."
Mi zavaró azon, hogy a lehető leggyorsabb sebességgel megy, amivel lehet haladni?

"persze ha valaki arra játszik, hogy megverjék, az tegye csak nyugodtan."
Ha normálisan, ésszel közlekedek, akkor arra játszom, hogy megverjenek? :)

"egy hirtelenharagú és kevés dologtól félő ember minden bizonnyal így fogja gondolni"
Vannak idióták mindenhol, valószínűleg másképp gondoljuk, de én nem fogok lehúzódni senki elől, csak azért, mert villog. Ugyanannyi jogom van ott közlekedni, mint neki.

"egy szóval védem. csak az indokait próbálom elmagyarázni, de ahogy látom hasztalanul"
Nekem az jött le, hogy számodra Kis ember közlekedett "rosszul", vagyis a terepjáróssal értesz egyet. Ez pedig nem ugyanaz, mint a terepjárós indokainak megmagyarázása.

"erre modtam, hogy kettős mérce. ha láthatóan gyorsabban jön, elengedem. ha kekeckedek villogni fog"
Lehet, hogy gyorsabban jön, de NEM tud gyorsabban haladni. Ha meg nem érdekli a piros lámpa, akkor más szabályok sem érdeklik, előzzön a síneken.

"ha őt tartják fel azzal hogy külső sávban állnak, akkor szó nélkül használja a belső sávot, mert más zavarja. ha ő tart fel mást, az nem zavarja"
Még mindig nem értem, az miért feltartás, ha ő sem tud gyorsabban haladni. Számomra azért a piros lámpa az még mindig piros lámpa.

"itt lehet bejelenti az ezirányú sérelmeket. viszont az úttest nem erre való"
Senki nem bántotta a terepjáróst, nem önkéntesrendőrködött senki és nem is tartották fel. Csak közlekedtek előtte, amire az úttest való. Csak a terepjárós szegény nem bírta elviselni, hogy más is van az úton.

"személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse,"
vagyis ne menjünk a seggébe, ha valaki szabályosan, és jelen esetben a gyakorlatilag is elérhető sebességel közlekedik.

Rocko- 2011.01.14. 22:12:14

@flander: "Mi zavaró azon, hogy a lehető leggyorsabb sebességgel megy, amivel lehet haladni?"
erre tényleg csak azt tudom mondani, hogy kerülj ilyen helyzetbe, majd rájössz.

"Ha normálisan, ésszel közlekedek"
ha mást hergelsz, akkor nem ésszel közlekedsz.

"Ugyanannyi jogom van ott közlekedni, mint neki."
és vica versa.

"nem önkéntesrendőrködött senki"
csak a kispöcsű.

a többire meg csak azt tudom mondani, amit fent: majd olyan helyzetbe kerülsz és rájössz.

én részemről kiszálltam. további kellemes közlekedést. vagy akadályozást. kinek hogyan.

flander 2011.01.14. 23:15:48

Nincsenek értelmes érveid, így nehéz bármit is válaszolni erre. Beírsz mindenre valami baromságot, indok és érvek nélkül. Ennek így nem sok értelme van, ha homokba dugod a fejed és mindig csak befirkálsz valamit.
Na m1, ebből már úgysem lehet többet kihozni, én már ígyis többször írtam le, mint kellene, aki akarta átgondolta és megértette.
Üdv

Kis ember 2011.01.15. 02:05:29

@Rocko-:

Azért érdekes, hogy amíg én MAXIMUM 3 másodperccel tartottam fel a terepjáróst (még annyival se, de ezt már nem magyarázom, hiába, nem érted, mindegy), tehát legfeljebb egy picike bosszúságot okozva, ugyanakkor teljesen szabályosan haladva, addig a reakciók - legalábbis itt az interneten - minimum a büntetőjogi kategóriába esnek. Leszorít, árokba lök, kiszed a kocsiból és megver, lelő(!) stb. Na ilyenkor kellene elgondolkodni azon, hogy ki a normálisabb és a közlekedésbe való.

Mindegy, többet nem írok neked, rajtad kívül mindenki érti. Nem lehet, hogy te vagy az, aki azt mormolja az autópályán, hogy "miért egy hülye? Mind szembejön!"?Aztán kiderül, hogy te hajtottál fel rossz irányból.

A személyeskedésedet nem veszem magamra, akinek csak ilyen érvei vannak, azon csak nevetek - mint a hülyéken a hátam mögött. :)

t5 2011.01.15. 09:58:13

@Kis ember: hozzászólásaidból számomra kiderül, ostoba vagy, és még ideológiát is gyártasz hozzá. Ismerlek: ott vagy mindenhol az utakon,csigalassúsággal, ámde szabályosan haladsz és orgazmusod van, ha a "NAGY" autóst szivathatod. Szánalmas vagy
süti beállítások módosítása