Megszívtam, megszívom, meg fogom szívni

  2010. február 13. - Ender Gábor Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Gazdaságos-e a világ leggazdaságosabb autója?
2011-08-14 09:13:00

A Saxo története ott kezdődött, amikor a motorozásé véget ért. Szinte napra pontosan egy éve történt a

Karácsonyi Hiéna: Angéla dudái
2010-12-11 20:00:00

Persze, tudjuk, hogy megőrülsz a repi-ajándékokért, de erre a posztra biztos nem egy újabb töltőtoll

Karácsonyi hiéna: Bűzlő output
2010-12-11 18:50:00

Van egy elég gyakran használt mondás a szerkesztőségben. A kifogás olyan, mint a segglyuk: mindenkinek van, de

Karácsonyi hiéna: Csak a stupek
2010-12-11 17:50:00

A 10 éves fennállás alatt rengeteg utólag módosított, nem összeillő alkatrészekből összetákolt, nem

 

DSC 9683 lzn

Ne dőljön be a kupé Mercedes újszerű belének, mert amikor már fizetni kéne, biztosan kiderül, hogy átvagdosták benne az alvázszámot.

Vélemények azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr461751099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

McK (törölt) 2010.02.14. 20:39:33

Egy ilyen autót eleve csak sokadik autónak szabadna megvenni.
Fagyizni vinni vele az asszonyt vasárnap.

subtotal 2010.02.14. 20:41:06

@McK: a számlás állapotfelmérés alap.

Szerintem, amit leírsz az jó egy kereskedőnek, ha hosszú távon gondolkodik.

McK (törölt) 2010.02.14. 20:42:30

@subtotal: Ezért javaslom.
12 éve csinálom.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.02.14. 20:47:13

erre a kocsira mondják, hogy jó állapotban van:

www.aaben.nl/?Page=Occasion&ID=148

meg is kérik az árát, pedig csak 220-as és klíma sincs benne

viszont egyszer kiköhögöd az árát és utána még 25 évig autó lesz, ha normálisan használod

tipikusan erre mondta volt SIr Henry Royce, hogy "The quality is remembered long after the price is forgotten "

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.02.14. 20:49:30

vagy mondjuk ez, nagyon állat (piros 230 E, piros szövet belsővel), ez mehet mindjárt egy kiállításra (és klíma is van benne)

www.aaben.nl/?Page=Occasion&ID=158

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.02.14. 20:54:34

itt is egy nagyon szép 300 CE

www.wooike.nl/index_oldtimers.html

minden normális kocsinak 8000 Euro körül van az ára, mert ennyit ér egy ilyen autó

Gpety 2010.02.14. 20:59:10

Én speciel akkor sem vágynék ilyen autóra, ha igazolt eredetű lenne. Bolond lennék egy ezeréves ócskavas után luxusadót fizetni.

McK (törölt) 2010.02.14. 21:06:00

@nem kéne...: Akár..mér'?
Nem vagány télen fagyizni?
Nyáron mindenki fagyizik..
De télen?
Csak a Merci kupésok,kabriósok.
:D

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2010.02.14. 21:38:45

@phrascarica: Megsúgom, egy 2.5-est most SENKI se fog a nevére venni,pláne egy ilyen utólagos kamuevót.Mikor a 2.0 benzinest alig lehet eladni mert "nagyköbcenti és fúmennyiteszik!"

Most árulok egy S320 automatát 1.2m ft-ért és konkrétan SENKINEK se kell!
A kamuevót meg majd a gazdája mellé temetik,mint attila lovát.

nem kéne... 2010.02.14. 21:45:09

@BeeTm:
azé az szép sír lesz, egy merci meg egy döglött ló a faszi mellett.
:))))

stn 2010.02.14. 21:50:45

ilyen autót Magyarországon NNEEEMMM VEEESSZZZÜÜÜÜNK!!!

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.02.14. 21:53:57

@BeeTm: nekem meg van egy S500L 4matic és 11,8 a fogyasztása az autópályán és 12,8 a városban

ez - arányban a nyújtott biztonsági és kényelmi szempontokkal - sokkal jobb, mint egy Suzukitól 8-9 liter, úgyhogy én maradok a nagy motorok mellett (:

McK (törölt) 2010.02.14. 21:58:44

@BeeTm: Hirdetek egy MV6 Omegát.
Igaz,bagóért.
Naponta 10-en hívnak,5000-en nézték meg a hírdetését 10 nap alatt.
Sztem két héten belül nem lesz meg.

McK (törölt) 2010.02.14. 22:00:46

Egyébként..
Ha stimmel a szín,a kárpit,a felszereltség az alvázszámmal..ez nem egy hegesztett alvázszámos kocsi.
Hajlok rá,hogy téged az eredetvizsgás beszopatott.
Mert nem merte azt mondani,hogy vedd meg.

Garp 2010.02.14. 22:07:19

@Gpety: te teljesen vágod, miről van itt szó. Miért nem olvasol inkább használati utasításokat? Bármiét. Mondjuk egy fénymásolóét. Az jó hosszú.

lr 2010.02.14. 22:20:25

@The Good Boy: Rendkívül bizalomgerjesztő az üvegen tükröződő úriember. ;)

Illetve ez jutott még eszembe:
szleng.blog.hu/2009/12/06/akcios :D

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2010.02.14. 22:25:45

nem elég a suzi, amíg tanulsz?
vagy azzal már éégőő a kondiba menni?

Ender Gábor 2010.02.14. 22:32:41

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: Itt nem erről van szó. Égő, vagy nem égő. Köze sincs ezekhez a dolgokhoz. Sohasem csináltam olyat, amivel másoknak akartam megfelelni.

Ender Gábor 2010.02.14. 22:34:27

@McK: Ezt nem értem. Mi az, hogy nem merte azt mondani, hogy ne vegyem meg? Őt aztán rohadtul nem érdekelte a lelkivilágom, hogy mit érzek az autó iránt, vagy mit sem, mennyire szeretném, mennyit szívtam vele előtte az egész sztorival. Közölte a tényeket, és kész.

nem kéne... 2010.02.14. 22:47:17

@Ender Gábor:

azt hiszem kb sejtem mire akar kilukadni.
van egy autó, amiben a számok nem csak papír szerint tartoznak össze, hanem az elérhető források szerint is jó egymáshoz a bódé, a motor, a váltó, a szín, a felszereltség hiánytalanul.
egy kérdéses eredetű autónál ilyen mértékű egybeesés minimum elgondolkodtatóan ritka, mert ennyire tökéletes munkát minek végezzenek, számcsere és kész.
de most már mindegy, történelem.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2010.02.14. 23:07:31

@McK: Földrajzi elhelyezkedés is fontos,hozzám, Szegedre már nem mindenki jön el,főleg a pesti nyűglődik sokat,hogy messze van,nem-e vinném fel pestre...

Peeersze,majd bekocsikázom egész Mo-ot,helybe viszem mndenkinek!

thebigben 2010.02.14. 23:08:52

Ilyen autót csak Németországból szabad venni, ahogy minden hasonszőrű német autót. Adókkal együtt ugyanott vagy, mint egy lelakottabb hazai modell rendbetétele után.

Opelfan 2010.02.14. 23:16:08

@zako1:
Elmondta az elején, hogy a szülei rendes emberek mert orvosok (mondjuk az orvosok rendességét inkább ne feszegessük :D), így nyilván anyu-apu nagyban segíti. De ugye Te sem gondolod komolyan, hogy ösztöndíjból vagy az egyetem mellett kemény munkával szerzett pénzből köhögné ki a rezsit a kaját a benzint meg a vagyonadót? :D Úgy lehet igazán keményen krúzingolni kitett könyökkel ha a szülők fizetik a költségeket.:D

McK (törölt) 2010.02.14. 23:21:58

@BeeTm: Mecsekben lakóként nem ismeretlen számomra a főleg Pesti emberre jellemző probléma.
Bemutatkozás helyett mennyi az alja..
Türelmesen mondom.
Hány km..?
Ilyenkor szoktam mondani,hogy 3.
Csend...
Mitől 3?
A lakásomtól,miért,mitől kérdezte?
Mitő,mitő,hát Pestő!
Jahh,onnan 150,de ezt a nevével együtt elfeledte mondani,én megnem vagyok gondolatolvasó.

Mintha ebben az országban Pesten kívül nem is élne ember.

McK (törölt) 2010.02.14. 23:30:01

@Ender Gábor: Akkor segítek.
Sokszor tapasztalom,hogy a segítségül hívott szaki nem meri felvállalni,hogy a vétel rajta múljon.
B Corsának a motorháztetejét a szélvédőnél akarja nyitni,nem találja a lükvercet,nyomja le szerencsétlen váltókart,rángatja a kereket,pörgeti a motort kihajolva derékig,látod rajta,hogy fingja nincs a kocsiról.

De nem meri azt mondani,hogy hülye hozzá,tekintve ,hogy a vevőjelölt úgy néz rá,mint tinédzser a Bross poszterre..

Inkább kiejti a száján,hogy ez szerinte nem jó,vegyen inkább zsigulit...

Ez pedíg egyáltalán nem ritka.

Nem állítom,hogy itt is ez a helyzet..
De azért gondold végig.

Amit lekérdeztél,az a számsor.
Mekkora esélye van,hogy pont ugyanolyan,SZÍNŰ,FELSZERELTSÉGŰ,KÁRPITOZÁSÚ donor autót találtak?
Semmi..

VALAMI NEM STIMMEL ITT.

nem kéne... 2010.02.14. 23:32:57

@McK:

két hete kedden volt egy menetem pestre.
van egy peres ügyünk, reggel fél kilencre volt kitűzve a tárgyalás.
előtte volt az a nagyobbfajta havazás pesten, haver is mondta, hogy bazz, itt tél van. jó, elindulok időben, legfeljebb várok.
felveszem a jogászunkat, elkocogunk pestre, fél órával a tárgyalás előtt érkezünk, várunk.
teremszolga nyitja az ajtót, bemegyünk, várunk.
jön egy kedves kis kezicsókolom, hogy jajj, elnézést, tegnap a bírónő elfelejtett szólni, hogy lebetegedett, de ugye nem haragszanak?
óóóó, hogy is haragudnék, imádok konrán kelni és ötszáz kilométert autózni a semmire, köszbazmeg.
a bírónő helyi lakos, de hogy az ő perében esetleg valaki messzebbről jön és ne jöjjön már potyára, azt nem.

Rot 2010.02.14. 23:55:21

@Remmsey:
100%-ban igazad van...

Stock 2010.02.14. 23:55:54

@nem kéne...: egy pár napja olvastam valahol, hogy itthon nem nagyon szankcionálható a bíróság megsértése.. szóval a per lezárultával elmesélhetnéd neki, hogy hogy utaztál..
sztem azért ilyen hosszúak a perek mert 5 év múlva már mindegy lesz! :)

(én Pest mellett lakom és sosem költöznék messzebb ennél a 20-30 km-nél, többek közt azért, mert tudom, hogy mennyit szopatják a vidékieket a hivatalokban)

somlói galuska 2010.02.14. 23:59:37

GYUSZI BACSI:

"én pl. itthon nem kaptam olyan Golf 2-t amilyet akartam, 9 hónapig kerestem Németországban, aztán lett egy, 3750 Euro volt meg mégegyszer annyi a honosítás, pár dolgot (lengéscsillapítók, ez az) ki is cseréltem, most van egy olyan autóm, amilyent akartam (1.8 automata, ABS, klíma, szervo, központi zár, ködlámpa, fordulatszámmérő és persze piros háromajtós)"

Ez mikori történet? Mostani? 2millából van egy fordulatszámmérős 2es góófod?:)
Tudsz élni:)

nem kéne... 2010.02.15. 00:01:02

@Stock:

haver, én olyan szinten leszarom az ötszáz kilométert, hogy az valami egészen elképesztő. viszont a jogász, akit vittem, nem mai gyerek, konkrétan ő volt a megyeszékhely jegyzője.
elég rendesen fel volt háborodva, hogy ilyent meg lehet tenni.
és igaza van.
a 20-30 kilométerre meg nem mondok semmit.

Stock 2010.02.15. 00:08:24

@nem kéne...: jó neked, én még csak 25 vagyok és imádok vezetni, de az ilyen muszájból történő hosszú utakkal a gyíkom tele, mert eleget ingáztam már életemben és szeretem hasznosabban tölteni az időmet.....
főleg a mai forgalom sűrűség és objektív felelősség mellett! :)

(ez a 20km 5 éve megvolt átlag 20 perc alatt, most 40-50 perc, már gyakran ezt is rühellem!)

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.02.15. 00:14:23

@somlói galuska: 2008. augusztusában vettem és novemberre lett meg minden papír

viszont most van egy autóm, ami még 20 évig kocsi lesz, ugyanis 85.800 km-rel vettem egy 80+ éves nyanyától

sajnos decemberben egy 50 kilós kutya elém ugrott, ezért most kicsit csámpa a lökhárító és ráment az index meg a ködlámpa, de remélem ennél nagyobb baja soha nem lesz (:

közben már több mint 10 ezret beletettem, fáj is minden kilóméter (:

nem kéne... 2010.02.15. 00:17:28

@GYUSZI BACSI:

70067 kilométerrel én nyertem.
:))))
mondjuk azóta lényegesen többet mentem, mint te...

nem kéne... 2010.02.15. 00:19:57

@Stock:

ja, marha jó nekem...
még egyszer, nem az ötszáz kilométer, hanem hogy ennyire leszarják a másikat, nincsenek tekintettel arra, hogy ez a kolléga úrnak meg nekem egy fölöslegesen elbaszott bő fél nap, nem csak annyi, hogy akkor most fogom magam és visszamegyek a másik kerületbe.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.02.15. 00:21:04

@nem kéne...: de milyen autó? újabb kocsim nekem is van kevesebb km-rel, még kettő hehe

meg van a W111, ami 500.000 felett van már

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.02.15. 00:22:23

@nem kéne...: de milyen autó és mikori? újabb autóm nekem is van még 2 kevesebb km-rel

meg van a W111, ami 500.000 felett van már

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.02.15. 00:23:49

qrva blogmotor szórakozik itt velem én meg beírtam kétszer, bocs

somlói galuska 2010.02.15. 00:25:39

@GYUSZI BACSI: ha ennyi pénzért vennék ilyen autót, decemberben nem használnám sztem.vagy nem hinném azt, hogy 20 év múlva is autó lesz:)

Stock 2010.02.15. 00:26:11

@nem kéne...: ezért nem megyek messzebb.. :))
van egy ismerős az ország egyik pesttől leg távolabb eső zugából... és rengeteg adminisztrációt igényel a vállalkozása(ami megfelelő kirendeltségek hiányában csak és kizárólag itt lehetséges).
átlag havi 5-6napot tölt pesten szállodában, a család meg otthon..

ismerem a szitut, nem veszik figyelembe, hogy honnan jössz!

somlói galuska 2010.02.15. 00:34:27

@Stock: engem legalább előző nap megpróbált felhívni a bírónő, hogy elmarad a tárgyalás.Aludtam éppen. másnap mondja mi a szitu...na mondom, ha lett volna annyi esze, hogy nem rejtett számmal hív, akkor visszahívom, és nem szórja az állam pénzét feleslegesen.(vidéki lakcímem miatt felvettem a költségtérítést valami 4-5000 ft ot, gyakorlatilag meg a 14.ker ben laktam:) )

nem kéne... 2010.02.15. 00:37:44

@GYUSZI BACSI: 86januári e28. lánykorában a s-jk 8995 rendszámmal szolgált a bayerische motorenwerke ag niederlassung stuttgartnál. aztán 87 augusztusában megvette egy akor negyvenhat éves aalen-i fickó, aki 90 júniusában továbbadta egy akkor negyvenöt éves másik jóembernek ugyanabban a városban. ő 91 januárban adta el az akkor ötvenegy éves szintén helybeli harmadik tulajnak. ő inden télen kivonta a forgalomból, tavasszal visszahelyezte, 99 után pedig már vissza se helyezte forgalomba, azóta állt az autó. 2008 június elsején meg kicsörtettünk érte és hazahoztuk.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.02.15. 00:46:03

@somlói galuska: miért ne lenne autó attól, hogy használom

Mobil 1 olajat kap meg új Hakkapeliitta 4 gumikat, kutya baja nem lesz tőle (:

sokkal jobban megy a hóban, mint a 4 kerekes kocsijaim, nem dísznek vettem ...

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.02.15. 00:59:48

@nem kéne...: én nem vagyok egy BMW rajongó, de speciel ez az 5-ös pont meg az elődje nagyon bejön

meg a cápa 6-osból a nem spoilerezettek, pl. egy automata 633-as

ezt is bevállalnám

www.aaben.nl/?Page=Occasion&ID=80

somlói galuska 2010.02.15. 01:05:53

A víz, hó, sár, só miatt gondoltam.
Érdekes...azért, azt gondolnám, hogy egy összkerék hajtású autó jobb mint egy 2es golf. új gumival.mondjuk..egyikhez se volt "szerencsém" eddig:))

nem kéne... 2010.02.15. 01:13:42

@GYUSZI BACSI:

e12 biztos nagyon kiváló autó, de egyrészt nekem nem igazán tetszik formára, napi használatba meg kisé öreg.
nem mintha az e28 lényegesen korszerűbb lenne, csak éppen ez már nem karbis, aztán az már bőven jobb ilyen szempontból.
a másik az ára.
ami olyan, hogy beleülsz oszt mész, az már nem az a kategória, amit naponta egyetlen autóként használna az ember.

nem kéne... 2010.02.15. 01:23:10

@somlói galuska:

sűrűn kell takarítani. az alját is.
az enyémnek az összes ajtaját, kerékjáratát, tornyok belsejét meg úgy kompletten az alját még száraz időben kifújtam viasszal, nem mondom, hogy nem ment rá bőven anyag, de emiatt egyelőre nyugodt vagyok.

avram iancu 2010.02.15. 03:51:35

@GYUSZI BACSI: kit érdekel manapság az, hogy valami úgymond még 25 évig autó lesz?

Gpety 2010.02.15. 05:20:45

@Garp:
Csak leírtam az egyéni véleményem, Te pedig ne flamelj. Vagy ha nem bírsz magaddal, akkor olvasgasd csak magad, nyugtatóként a fénymásoló használati utasítását...

Gpety 2010.02.15. 05:23:36

@Garp:
Csak leírtam a saját, egyéni véleményem az ilyen autó tartása és a luxusadó viszonya között.
Te pedig ne flamelj, vagy ha nem bírsz magaddal, inkább olvasgasd Te azokat a fénymásoló használati utasításokat...

visszakettopadlogaz (törölt) 2010.02.15. 06:36:43

boszi az OFF ert de van egy kerdesem a szakertokhoz!

egy w 209-esem van es szeretnek hozza venni az ebayen elsolampakat

( cgi.ebay.com/ebaymotors/01-05-MERCEDES-C-CLASS-W203-HALO-PROJECTOR-HEADLIGHTS_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem335a2dee31QQitemZ220556291633QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_9665wt_1148 )

de ott csak w203-ashoz hirdetnek --- nem tok egyformak veletlenul? C- klasse vegul is a CLK is jol gyanitom?

ha valaki erez magaban annyi tudast akkor valaszoljon - koszi!

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.02.15. 07:03:43

@avram iancu: úgy látszik, hogy engem pl érdekel (:

ha téged nem, akkor ne vegyél ilyen autót hehe

Ender Gábor 2010.02.15. 07:34:47

@Opelfan: Az a baj, hogy olyan dolgokról beszélsz, amiről fogalmad sincs. Emellett minden szavadból süt a rossz indulat és az irigység. Ezért kár volt bejelntkezned.

Ender Gábor 2010.02.15. 07:37:27

@McK: Profi volt az ember, értett hozzá, a mercikhez különösképp. Nem lehetetlen egy adott felszereltségű vázszámhoz ugyanolyan extrákkal felszerelt autót találni. A rétegvastagságmérővel körbemérve az autó körbe volt volt fényezve, úgyhogy a színnek még csak stimmelnie sem kellett.

Ender Gábor 2010.02.15. 07:44:18

@McK: A kedvedért megnéztem mégegyszer, és az extrák között nincs felsorolva a hátsó napfényroló - pedig volt benne, és gyári.

visszakettopadlogaz (törölt) 2010.02.15. 08:27:35

@visszakettopadlogaz: 14napig visszakuldhetem ugyhogy megvettem, remelem jo lesz

biturbo s - félázsiai bunkó állat · http://oldfordworks.blog.hu 2010.02.15. 09:27:49

Teljesen a Maserati vásárlásomat éltem újra a cikk olvasása közben, ez az idő nálam 1998-ban történt.

gnme 2010.02.15. 09:31:20

Tibi gugolóst ivott? Van ez így. :)

Fodrászhoz mikor megy már?

Nem jöttök el egyszer hozzám? Tudjátok már na.. az irodámba. Üzleti ügyben.

De semmi buzulás! Buzulás az NUKU!

PAS-001 2010.02.15. 09:45:08

Mercedest venni kis hazánkban nem egyszerű dolog.
Nekem eddig volt egy 123-as 300Dieselem ismerőstől vettem aki 80-ban vette németországban.
Megfáradt szegény és mennie kellett a háztól így veterán előminősítéssel kivonva a forgalomból eladtam egy srácnak aki restaurálni fogja.

Ekkor jött a probléma.
Egy 124-es kellene lehetőleg kombi ,dízel és manuális váltós.
Megnéztünk kb. 20 db-ot de lehangoló volt a felhozatal.
Szétbombázott , trélerezős ,taxis szar volt az összes egymillió fölötti kilométerrel...
Aztán keresgéltem a limók között is de ott sem volt sokkal jobb a helyzet.

Ekkor egy autókereskedő ismerősöm szólt,hogy most kapott egy banki lefoglalt 93-as 220E-t benzin gázosat.

Az autó szép és kulturált volt de AF-es alvázszáma volt úgy,hogy a gyári alá be volt ütve és a gyári " át volt húzva".
Elég sokat jártam akkoriban Boszniába és Montenegróba ahol egy 124-es még a hatóságok szemében is ér valamit ezért megelőzvén a határon való magyarázkodást az alvázszám miatt inkább nem vettem meg ezt a 220-ast.

Már-már kezdtem feladni a dolgot amikor nejem kollégája szólt,hogy eladná a 3. egyben nem használt Mercijét ,egy 93-as 300-as mezitlábas felszereltségű de sportline kupét.
Az autó a garázs mélyén állt a lomok alatt már 2-3 éve.Németből hozta enyhe lemez sérülten ,berakatta a gázt ,használta egy évig majd lerakta.

Az autó katasztrofális műszaki állapotban volt.
Gumik tök laposak,akksi üres a motor indíthatatlan.
Ellenben szép belső és külső, hibátlan 16-os felnik plussz 4 lemezfelni téligumikkal
Le ellenőriztük az orosz mercis honlapon az alvázszám alapján ami szerint stimmelt minden.

Ez öt éve volt.Akkor 1 milát adtam érte.
Az egész autó kb. egy évig készült mire összeállt.
Új nyári gumik,akksi,viszkó,gyertyák,gyujtókábel szett,gyújtáslosztó,trafó,alapjárati motor,szelepszár szimmeringek,fékfelújítás és egy halom apróság.
Kb. 500 ezer Ft simán ráment akkor egy év alatt.Azóta is minden évben kb.egy 100-ast kell rá költeni éppen valamire.
Az érzésért amit egy ilyen kupé ad kőkeményen meg kell fizetni de úgy gondolom még mindig kulturáltabb az autó mint a leharcolt ex taxi ,diesel kombi és limuzin társaik.

vomit 2010.02.15. 09:51:50

@Alvin66: "akkor soha nem lett volna gondod az alvazszammal, merthogy soha nem adod el."

aha, kiveve a kovetkezo muszakit, ahol az integralteredetvizsgalat vegre ertelmet nyer, es elfogjak az orszagot metelyezo kozellenseget

McK (törölt) 2010.02.15. 09:55:37

@Ender Gábor:
Jahh..
Akkor én kérek elnézést.
Azt a kis "mellék" információt,miszerint telibe volt fényezve,eddíg nem sikerült felfedeznem..
Úgy valóban könnyen stimmel a szín..
Belül is átfújták? Mert a szőnyeget felhajtottátok.
Alaposak voltak.
Akkor tán tényleg lehet simli,így más a leányzó fekvése.
De te komolyan megvettél volna egy telibe festett Mercit?

McK (törölt) 2010.02.15. 10:02:22

@Ender Gábor:
Jaha..hogy úgy stimmelt a szín,hogy telibe van fényezve..hát úgy viszonylag könnyű..:D
Ezt a kis mellékinformációt' eddíg nem ismertem..
De Te tényleg megvennél egy telibe festett ilyen kocsit?!

2010.02.15. 10:03:15

A józan ész diadala a vágyak felett.
Azért a műtőben nem lesz ennyi időd baszkódni...vagy menj bőrgyógyásznak. Esetleg patológusnak.

Na Isten megáldjon...
(De ne Merga kupéval.)

McK (törölt) 2010.02.15. 10:03:24

Nesze..most meg kétszer is..

Suttora 2010.02.15. 11:13:08

Biztos nem kérnék a Bendétől semmilyen autóvásárlási tanácsot, de főleg nem Merci ügyben és főleg nem úgy, hogy egy karnyújtásnyira van csak a nagy merciguru Csikós :D Bár gondolom azért ő sem maradt ki teljesen.

Stock 2010.02.15. 11:52:37

@Ender Gábor: nem vagyunk McK-val puszi pajtások :), de ez a mondat sztem kicsit hisztisre sikerült:
"A kedvedért megnéztem mégegyszer.."

ugyanis, ő pont a te kedvedért ötletelt, hogy segítsen!!!!

(mellesleg ezt halál komolyan le merted írni egy TC-os cikkben, hogy elgondolkoztál egy kamu alvázszámú, harmad árú, és telibe fényezett kocsi megvételén és hamis eredetvizsgáztatásán és bele se gondoltál, hogy talán nem kéne közkincsé tenni?!)

Stock 2010.02.15. 11:56:07

@somlói galuska: ezt mondjuk megértem.. ő belsős telefonról hív, ami érthetően rejtett..... te nem vetted fel, a saját mobiljáról mégsem hívhatott, hogy aztán esetleg zaklasd (főleg ha esetleg szexuális zaklatási perről van szó) :-DD

zöldi 2010.02.15. 12:53:54

@McK: Van egy eladófélben levő 2000-es évjáratú Astránk, első tulajos, végig vezetett szervízkönyvvel, 16* ezer km van benne.
Klíma nincs. Érdekel? ;-)

zöldi 2010.02.15. 12:58:53

16* ezer km = százhatvanixezer

esef 2010.02.15. 13:08:45

@zöldi:
Legyen a 16* ezer simán csak 16 ezer és akkor tolongani fognak érte a népek mint az ingyen cukorkáért... :)

kismajom2 2010.02.15. 13:33:06

a szakértőktől kérdezném:

tehát akkor hogyan lehet elkerülni h használtnál az ember belefusson a szopóba?
- el kell vinni a tulajt/meghatalmazást az okmányirodába és akkor megkapok minden adatot?
- egy korábbi gtk-t hogyan lehet kideríteni?

nyilván szakszervíz műszakilag átvizsgálja + eredetvizsga. van még valami amire nem gondoltam?

Suttora 2010.02.15. 13:36:34

@kismajom2: Ahogy mondod, meghatalmazás v. tulaj és az átvizsgálás.

GTK ügyben pedig:

www.voltetorve.hu/

McK (törölt) 2010.02.15. 13:49:16

@zöldi: Küld el kérlek privátban a paramétereket,és esetleg néhány képet,4 sarka felől fotózva,plusz beltér.
A 2000-es évjárat lehet F és G is.
Melyik?

zöldi 2010.02.15. 13:52:53

@McK: Ok, szólok faternak(övé), a napokban mennek a képek. Ez G. 1,4 Ecotec, Mirage színben.

karlmann 2010.02.15. 14:00:19

@kismajom2:

Az ilyen mókát úgy lehet elkerülni, hogy ha tényleg érdekel a kocsi akkor kéred a forgalmit, meg a törzskönyvet és ott a helyszínen összeveted az adatokat, aztán megnézed, hogy mindez egyezik a beütött alváz és motorszámmal. Az utóbbi években divat lett, hogy az alvázszámot egy kicsi résben feltüntetik a szélvédő bal alsó sarkában és az utolsó hat számjegyet sok helyen belegravírozzák az oldalablakokba is.

Ha minden egyezik mehetsz az okmányirodába kideríteni, hogy esetleg nem lopott, nem körözik, nincs rajta banki, vagy adóteher, sőt még azt is megmondják hány tulajdonosa volt, továbbá volt-e az ex-tulajok között esetleg cég, vagy autókölcsönző. De azt is megmondják, hogy külföldről jött-e vagy sem.

Emberünk itt hibázott a legnagyobbat. Mert ha a helyszínen megnézi az alvázszámot akkor már elsőre kiborul a bili. Lehet, hogy neki nem tűnik fel, de egy jó autószerelő biztos, hogy kiszúrja.

csuvel 2010.02.15. 14:08:11

@GYUSZI BACSI:
Ezt még én is megkívántam annyira szép hogy szinte ilyen nincs is.
Tényleg szar érzés amikor valamire megpezsdül az ember vére.

zöldi 2010.02.15. 14:41:24

@csuvel: Az állapota valóban fantasztikus, de a színe...nem vagyok finnyás, piros kocsim van, de azzal belsővel nem tudnék együtt élni.

somlói galuska 2010.02.15. 16:33:15

@Stock: Csak garázdaság volt..és én tanú voltam:))
mind1, 2X fizettek, munkaidőből lógtam, szóval nem reklamáltam:)

lipicaicukorgyaros 2010.02.15. 16:58:26

sok értelme nem volt ennek a klikknek, ha csak annyi nem, hogy kommenteljek egyet, mert unatkozom kaja után és nem tudom eldönteni, hogy most csináljak magamnak egy kávét, vagy 10 perc múlva, amikor már lesz kedvem felállni és kinyitni az ablakot, mert akkár már cigiznék is a kávéhoz, de most éppen felállni sincs kedvem

de akkor is szívtam, szívok, és szívni fogok

szerintetek A, B, C?

kommentelni nem lehet, mert nincs kedvem elbaszni a napomat a sekélyes válaszolgatásokkal

tónik 2010.02.15. 18:04:29

Inkább csináltál volna kávét...

csuvel 2010.02.15. 19:02:11

@zöldi: Én arra a 40e km -es ezüst metál mercire írtam azt hogy megkívántam.
A piros autó nekem nem jön be,pláne piros belsővel.
Na jó, egy Ferrari azért talán...

Garp 2010.02.15. 19:04:01

@Gpety: látom, 5:20ig csak kitartott az a manual. Egy kifejezetten öreg kultautóról szóló írást "ezeréves ócskavas" kitétellel kommentálni szimpla tahóság. Én meg ezt szerettem volna megjegyezni, mindenféle flame nélkül. De látom burkolt formában nem jutott el.

lipicaicukorgyaros 2010.02.15. 19:15:09

@tónik: nem lehet, h inkább valós problémákkal kellene foglalkozni?

ColtCzT 2010.02.15. 19:18:09

@lipicaicukorgyaros: micsoda egy filozófus veszett el benned! :D

Krisi 2010.02.15. 20:08:01

@McK: MV6-os Omegát gyártottak rendes váltóval, vagy csak kizárólag automatával? mert kézi váltóval nagyon kéne, jó autó az. utolsó rendes hátultekerős Opel :)

@nem kéne...: legközelebbi tárgyaláson említsd majd meg, és kifizetik az útiköltséged szó nélkül. voltam én is tanúskodni még tavaly mert láttam egy baleset, sajnáltam is hogy bringával mentem, mert az utazás költségeit a végén kifizetik. én fasz, mondtam volna inkább hogy busszal jöttem, legalább egy vonaljegyet kifizették volna :)
slusszpoén, hogy nem az állam fizeti, hanem az, aki bukja a pert, hozzá írják a per költségeihez. a másik tanú a motoros oktatóm volt, ő valahonnan messziről jött, kérdezték tőle, hogy hány km-ről jön és hogy mennyit fogyaszt az autója.
ha meg visszatérítik az utazást, akkor csak jó emlék fog maradni róla :)

29 Palms 2010.02.15. 20:12:19

@Ender Gábor,

Sose bánd, akad majd megfelelő CE, megéri várni rá. Sok sikert és kitartást a kutatáshoz.

És persze rendes kézi váltóval, hiszen ez egy coupe... :)

bpe 2010.02.15. 20:25:30

kérdés persze, egy sikeres mercivétel inspirált-e volna egy ilyen csillogó írást.. ;)

..mért van az, h az egyéb magyar autós sajtó kvázi mind ol-vas-hat-at-lan, ha az embernek van igénye a translate.google english(/akármi) 2 magyar szinten felül is?..

"tóth alkaromat egy overdose-ért sem" jeligére. :P

McK (törölt) 2010.02.15. 21:56:10

@BeeTm: Képzeld,elvitték az MV6-ot.
Ez azért tényleg gyors volt.
Igaz..pici pénz volt.
De elvitték.

lipicaicukorgyaros 2010.02.15. 22:31:01

még mindig nem értem, h 400E Ft-ért miért kell Mercit venni, de mondjuk nem tartozik rám és egyébként is. de blődség

mlt3 (törölt) 2010.02.16. 00:20:18

@nem kéne...: "én kicsit többet dolgoztam gyári műszerrel, mint te azt sejtenéd"

A splashscreenen, meg az elso harom maszkon tul nemigen juthattal, kulonben nem hordanal ossze ilyen hulyesegeket.

"valamint találkoztam nem gyári ajánlások szerinti, egyébként működő programozási módszerekkel is."

Felkodoltal hasznalt Lichtmodult, amit a gyari teszter nem enged? Huha! Most hova szarjak?

"amúgy ha ezt a műszert ÉN adnám a kezedbe, te ugyanúgy csak pislogni tudnál rá, érdemben használni nem."

Almodj tovabb papa. Nemhogy szinte az osszes ilyen takolt szar megvan, ami a BMWkkel kompatibilis, eBayrol guberalt kabelekkel, de a forumjaikat es a newsgroupjaikat is rendszeresen olvasom, es amit kikotyognak, osszevetem a hivatalos specifikacioval. Pontosan tudom, hogy mire jottek ra, mire nem, mit csinalnak hibasan, es mire nem fognak rajonni a budos eletben sem.

"és igen, az előző generáció már az eredetivel megegyező funkciókkal könnyen elérhető."

Lofaszt. Meg egy sima Ringbruch-ot sem tudnak diagnosztizalni E60nal, mert meg egy szaros MOST interfeszuk sincs (de az E39nel is megnezem, hogyan csinalnak egyedi kodolast, es itt nem az olyan nepszeru dolgokra gondolok, mint a US daydriving lights). A BMW gyari teszterei lassan 10 eve tudnak flashelni, a takolmanyok a mai napig se. Asszisztalt hibakereses a kornyeken sincs, mert sem a tudasuk nincs meg hozza, sem egy breakoutboxot nem kepesek osszedobni, amivel egyaltalan el lehetne vegezni a mereseket. A megegyezo funkciokrol meg annyit, hogy nalam itt jelenleg 1600 db koruli vezerloegysegadatbazis van, darabonkent atlag 30-40 diagjobbal (van ahol csak 15, van ahol 60). Az osszes kodolasi memoriaterkep (van olyan SG, ahol mar a 17edik generacional jarunk), Auftragsdatei, illetve az ezeket validalo, a dependency-ket figyelembe vevo, es a korrekt vezerloegysegenkenti kodolast megallapito file-ok szama hozzavetolegesen 2800. Ez tobbszaz ember evtizedes munkaja. Azt megis hogy a tokombe gondoltad, hogy ugyanezt egy sufniceg, nehany alkalmazottal, *vakon*, nulla dokumentacioval visszafejti es implementalja a sajat szoftveret, 100%ig reprodukalva a gyari megoldast?

Elmondom, papa, hogy mukodik a dolog: szereznek egy gyari tesztert, tobbe-kevesbe aktualis standdal, meg nehany autot, amin gyakorolhatnak. Busanalyzerrel, reverse engineering modszerekkel dolgoznak, es csakis a leggyakrabban hasznalt, legegyszerubb funkciokat fejtik vissza: hibatar olvasas, hibatar torles, SI reset, CBS szerkesztes, adaptacios ertekek torlese, Messwertblock olvasasa, nehany aktor kivezerlese stb. A gyar altal aktualizalt, optimalis futaskulturat biztosito jellegmezok visszairasarol, vagy alvazszamra zart szoftverfunkciok aktivalasarol meg FSC birtokaban se almodj. Flashelni, egyedi kodolast csinalni foleg nem fogsz, BN2010es autoknal meg plane nem, mert ott a flagek tekergetesehez nevreszolo, jelszoval vedett kulcs kell. Hadd ne soroljam tovabb, hogy mekkora kokorszaki kalap szarok es meg mi mindent nem tudnak, mert meg reggel is itt fogok ulni.

"ezt szinte mindegyik márkánál meg lehet találni, hiába ellenkezel kézzel-lábbal."

Nem en ellenkezem kezzel-labbal, hanem te szakertesz ossze hulyesegeket olyan rendszerekrol, melyeknek pontos mukodeserol halvany fogalmad nincs.

nem kéne... 2010.02.16. 13:23:43

@mlt3:

az értő olvasás nem az erősséged.
ahogy a műanyagok krómozása meg a tűzfalfűrészelés sem.
süti beállítások módosítása