A középsúly bajnoka

  2009. szeptember 20. - ommm Címkék: renault clio rs

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Érdekes és tanulságos hét volt, amit a Clio RS-sel töltöttem. Alkalmi utasaimnak, illetve azoknak, akik a hátulra szorultak inkább kínszenvedés, hiszen 185 centiméter felett - fejtér ide vagy oda - egy-egy durváb bukkanón bizony koppant a fejük.

Bevallom, átkoztam az ország rossz útjait, nagyon sok jó dologtól és élménytől fosztanak meg minket és biztos vagyok benne, hogy sok - általunk tesztelt - modell megítélése más lenne, ha olyan utakon közlekednének, amilyeket elképzeltek tervezőik és a futóműhangoló brigád.

De sajnos, ez nincs így. Az autósok, közlekedők zsebeiből ömlik a pénz, de nagyon kevés esik csupán le az aszfaltig. Furcsa szelek fújják szét őket még furább elfelejtett sarkokba, kétes autópálya-felújításokba és ki tudja még hová. Sok a lyuk a zsákon, folt meg kevés. Nem mondok újat, javarészt csapnivalóan szar utakon közlekedik a magyar idehaza. Ezért is becsültem meg azt a pár kilométernyi sima, friss flasztert, ami néhanapján a kerekek alá került. Nem Budapesten.

Minden jónak vége szakad egyszer, a Clio RS elment én pedig gyűjtök egy V8-as légpárnásra.

cliors 06

 

Mai cikkünk blogposztja.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr91395856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OrbanseggenLorincz 2009.09.21. 15:57:28

@The Good Boy: ebben teljesen egyetértek, a golf az papi-verda. ezért vettem gti-t :))) dögös, mégis egy golf, amiben nem a vörös posztot látja a sok faszparaszt sumakker-jelölt az utcán. ha nem böszme 18-as felnik lennének rajta, a piros csikot az orrán észre se vennék, sima öregapám-jár-vele feeling :D és nekem elég. ha hot-hatch akkor GTI, esetleg civic type-r vagy focus st (rs már felesleges). ha nem hot-hatch, akkor hátulkaparós, pl egy 325, 330, 530. (ez az egy hiányzik a kocsibol :)) hogy nem hátsókerekes).

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.09.21. 16:02:45

@lacza87:
A versenysport reklámértéke valóban nagy tétel a gyártóknál, ezzel nem lehet vitatkozni.
Nem azt állítottam, hogy kimondottan a versenysportból vesznek minden fejlesztést, és azt sem állítottam, hogy csakis a fejlesztési lehetőségek miatt mennek versenyezni a gyártók.

Belső ventillációs fék, futómű felfüggesztések többsége... sorolhatnám. Szerinted hol jelentek meg először? Kipörgésgátló, talán még az ABS is, bár ha jól tudom az a repülőiparból van.

"tisztelettel kérdezem, h tisztában vagy-e a gyártástechnológia szó jelentésmezejével?"

Fogalmam nincs.
Elmondod, hogy mi a probléma a megfogalmazásommal?
Szerinted egy karbon féktárcsa gyártása olyan technológiával történik mint egy fékdobé?

Carfan 2009.09.21. 16:24:40

Lehet, hogy elsőre igazi kis méregzsák az autó, de szerintem egy hónap után az ember a pokolba kívánja főleg a budapesti utakon. Egyszerűen túl kemény és túl könnyű. Elpattog a kanyarokban. Ilyen teljesítmnyhez egy alsó közepes autónak több értelme van szerintem. Pályára biztosan jobb, de itthon valahogy nem divat kibérelni egyet egy hétvégére csapatni.

lacza87 (törölt) 2009.09.21. 16:26:44

@Hagalex:
"Fogalmam nincs."
Hát ezt látom.
A gyártástechnológiai kérdések a tömeggyártásnál és az egyedileg épített versenyautóknál totálisan különbözőek.

BMW /// 2009.09.21. 16:36:03

Istenem jönnek itt az F1-el az emberek. Attól még hogy idén a BMW-nek nem ment jól, a legjobb utcai autó gyártó között van. 1 hete próbáltam egy 335i-t. A VEZETÉÉS ÉLMÉNYE. Valami brutális. Sokkal nagyobbat üt mint egy régebbi M3...

gyerek9.3 2009.09.21. 16:47:55

@Wander: a z 530d hez észkeéés nicns vele gond:) De elég sok oylat láttam h érkezik az uj 535d vel edzőről és simán le állítja.Azt mondja ráh szervíz igényes mert esnek szé a turboi:).= a turbos kocsit ha taposod vissza kő hűteni és nem lesz baja meg mielőt taposod be kel melegíteni.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.09.21. 16:58:36

@lacza87:

"A gyártástechnológiai kérdések a tömeggyártásnál és az egyedileg épített versenyautóknál totálisan különbözőek. "

Tényleg?
Én dolgoztam már versenyautó építő manufaktúrában.
www.srofauto.hu/startHU.php
olvasgass! :)

...és Te?

lacza87 (törölt) 2009.09.21. 17:05:04

@Hagalex: Akkor miért írsz ilyen hülyeségeket: "de a versenysport a gyártástechnológia fejlődésének egyik alap pillére" ???

Chocolate shitsandwich 2009.09.21. 17:05:11

Na a golf GTI már végképp nem az ami volt csak egy erős golf ennyi, távol van a Cliotól, Megane mellé nem is állítanám, az komédia lenne. Utazni meg inkább egy C osztályú csillagos márka.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.09.21. 17:19:12

@lacza87:

Ha valamihez nem értesz akkor kérdezzél!

A sorozatgyártású autóalkatrészek tetemes része a versenyautózásban kezdte, egyedi gyártásúként. Aztán amikor úgy érezte egy gyártó, hogy gazdaságosan lehet szériában gyártani, megfizeti a piac, lenne rá igény, akkor kitalálják a sorozatgyártás mikéntjét.

Ilyenkor szoktak az autóiparban új gyártási eljárások létrejönni.
Meglepődnél, ha tudnád, hogy a Merci, a Ferrari, a Porsche mi mindent vett a versenyzésből.

smarci201 2009.09.21. 17:22:15

Sokat kifejez a Clio RS-ről az a tény hogy az angol sajtó szerint a kategória királya. Viszont a kategória határok elmosódtak, a hasonló tudású autók mind drágábbak. A Mini Cooper futóműve nem jobb mint a Clio-é, a JCW csak motorereje miatt gyorsabb.
A megbízhatóság szempontjából a 2005 óta gyártott Clio III kivételt képez a francia autók között. Az ADAC meghibásodási statisztikában a legmegbízhatóbb autók között szerepel.
Amúgy nekem is ráncfelvarrás előtti példányom van.

lacza87 (törölt) 2009.09.21. 17:52:00

@Hagalex: Sok mindent vettek a versenysportból, de még véletlenül sem gyártástechnológiát, hanem konstrukciót. Márpedig a többször idézett mondatrészed azt jelenti. De itt be is fejeztem, mert nem akarom (megint) szétoffolni a topicot.

Carfan 2009.09.21. 17:53:22

@Chocolate shitsandwich: Biztos hogy olyan távol van? Oké lehet pályán a Megane, de akár a Clio is jobb, de kérdezem én számít az átlag felhasználónak az bármit is? És ha elkezdjük megnézni a hétköznapi közlekedésben fontosabb tulajdonságokat kicsit árnyaltabb a kép. Mondjuk forma szubjektív. Futómű, kormányzás legyen jobb a Renaultokban. Helykínálat forma-forma. Értéktartás, presztízs, utastér minősége magasan a VW a jobb. Egyenletes teljesítményleadásban szintén a TFSI a nyerő, hiszen sokkal szélesebb fordulatszám tartományban sokkal nagyobb nyomatékot ad le. A megbízhatóságot meg inkább ne is boncolgassuk.
Szóval nem csak a cikkeknek kell bedőlni, meg a katalógusadatokkal huszárkodni.
Én elismerem jó minőségű aszfalton nagy élmény lehet terelgetni egy ilyen kis méregzsákot, de a hétköznapokban sok kompromisszumot követel meg. Ha pl Vályi Úrnak lehetősége nyílna egy 50.000 km-es tartóstesztre kicsit árnyaltabb képet kapnánk. És biztosan ő sem tiltakoznaa teszt ellen:D

Don Vito Corleone 2009.09.21. 18:02:43

@Carfan: Az ötlet jó, érdekelne mit mutat tartósságban egy sportos modell. Bár mostanában nem nagyon látok tartóstesztet még újságban sem... Kihalt volna ez a műfaj?

BMW /// 2009.09.21. 18:11:44

@AST Vito: Vannak tartós "cuccok" csak nem sport kategóriában. Régebben még láttam M5-ös tartós tesztet. Mostanában meg Kia Ceed crdi 20.000 km-est.

Papaya 2009.09.21. 18:24:27

@Carfan: Annyira azért ne ájulj el a VW utastér minőségétől.Az új megane belseje sokkal szebb,igényesebb és minőségibb mint az új golfé(szerintem),de pl. az új laguna is jobban bejön mint egy passat.A VW sosem volt presztizsautó és nem is lesz

The Good Boy 2009.09.21. 18:47:41

@smarci201: "A Mini Cooper futóműve nem jobb mint a Clio-é, a JCW csak motorereje miatt gyorsabb."
Azért ebben nem lennék annyira biztos.
A JCW-nél meg nemcsak a motorerő brutális(abb), hanem az egész körités (ahogy visszaadja az egész feelinget pl. visszadurrogás stb.)
Nem egy ligában játszanak ez nem lehet kérdés szerintem::)))

Chocolate shitsandwich 2009.09.21. 19:06:41

De okos vagy most linkeljek megint egy angol tesztet, ahol a clio cupot hozzák ki jobbnak, köridő tekintetében is!?

megint 2009.09.21. 19:09:22

Hagalex, nem is azt mondtam, hogy kényelmesebb az általam említett kettő, sőt az A6-nál biztos, hogy kényelmesebb, mert avval minden nap járok, a tálalásra mondtam , hogy gagyibb.

Chocolate shitsandwich 2009.09.21. 19:13:24

@Carfan: Köszi tökéletes a hétköznapokban is, összeszerelési és utstér anyag minőségre ott van ahol a VW. Megbízhatóság valóban más kérdés. Bár golfokról is olvasni ezt azt a népítéletben... Értéktartással foglalkozzon az akinek nincs pénze, presztizsel meg akinek kisebbségi komplekszusa van.

GGG77 2009.09.21. 19:32:47

Nagyon, nagyon kéne második autónak egy kényelmes középkategóriás mellé.
Nem érdekel, hogy gyorsabb-e, mint az RS vagy a Type R, mert 100x jobban néz ki azoknál.

BMW /// 2009.09.21. 19:33:18

@Chocolate shitsandwich: Már bocsánat de nekem Bömbim van és ha tehetem mindig azt szeretném ha lenne. Még elég sok ember használ BMW-t. Köztudott hogy presztizs autó. Ez azt jelenti hogy kisebbségi komplexusom van ?

Köcsögnepper 2009.09.21. 19:34:31

@Papaya:

"Annyira azért ne ájulj el a VW utastér minőségétől.Az új megane belseje sokkal szebb,igényesebb és minőségibb mint az új golfé(szerintem)"

Valóban, elájulni semmitől sem kell.

De az új Megane utasterének minősége nem hogy a Golfét nem éri el, hanem lényegesen olcsóbb autókét sem.

Csak a fityegő "A" oszlop borítást és a rádió környékén egyben mozgó középkonzolt említeném példaként.
Nyugodtan menj be egy szalonban és nézd meg.
Kritikán aluli, főleg mert a külső miatt (is) lényegesen többet várnánk a Megane-tól.

Szerinted sokkal szebb, szerintem meg giccses és gagyi, de ezen kár vitázni mert erősen szubjektív.

Köcsögnepper 2009.09.21. 19:37:08

@megint:

Milyen ülés van az A6-odban?

Köcsögnepper 2009.09.21. 19:45:46

@Chocolate shitsandwich:

"Értéktartással foglalkozzon az akinek nincs pénze, presztizsel meg akinek kisebbségi komplekszusa van."

Egyértelmű. :)

Ezt az értékesítő mondta neked? :)

Köcsögnepper 2009.09.21. 19:49:42

@Papaya:

"A VW sosem volt presztizsautó és nem is lesz"

Mindig is az volt és az is lesz, európa szegényebbik felén legalábbis. Prémiumot akartál te írni... bár még mindig közelebb áll hozzá egy Passat, mint valaha is fog egy 407.

Chocolate shitsandwich 2009.09.21. 19:51:23

@BMW ///:

Nem dehogy, csak fentebb valaki nem keresem meg ki, itt nyomta a közhelyeket. Ezt nem teljesen komolyan írtam, azt hittem lejött. :D

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.09.21. 19:53:35

@lacza87:

"de a versenysport a gyártástechnológia fejlődésének egyik alap pillére" ???

Ez szerinted hol jelenti azt, hogy magát a technológiát is onnan emelték volna át??

Ha egy konstrukciót átvesznek, ahhoz rendelni kell a gyártási folyamatot, időnként olyat is, ami azelőtt nem létezett a szériagyártásban.

Értő olvasás...

Továbbiakban szerintem is hagyjuk, mert ez a blog nem erről szól.

A clió RS pedig jó kis autó.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.09.21. 19:59:25

@megint:
Nem tudom, lehet, hogy igazad van, de nekem nem jött át a gagyiság!
Lehet, hogy csak azért, mert nem eleget ültem benne. Viszont a "lakosztály" feeling beleégett a kis agyamba! :)
Azt én nem mondom, hogy jobb minőségű mint az Ódi vagy Bömös, de kényelmesebbnek tűnt, meg olyan "uras" -nak. Talán mert nem olyan németesen szigorú, hanem franciásan elegáns... vagy mittom én.
De ez úgyis teljesen szubjektív dolog. Ne adj a véleményemre, mert én a Passatba is jobban érzem magam mint az Ódikban.

BMW /// 2009.09.21. 20:04:35

@Hagalex: Ahhoz képest nagy bukta volt a 607 és a C6. Gyártása befejeződött. Kényelemben biztos jók de minőségben és az érzéssel egy német "nagyautó" közelébe sem érhet. Ahogy mondták régen a BMW tesztnapon amikor a rokonom nézett autót és szóba hozta hogy az S60-ast és a Peugeot is megnézte. 3 ellenfél van: Audi,Mercedes, Lexus.

csiky944 2009.09.21. 20:08:37

@BMW ///: há most nem azé de ezzel a dumával inkább kisebbségi :D
bocs,magaslabda :D

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.09.21. 20:13:33

@BMW ///: Ha jól tudom E36-osod van,ami presztizs autó volt 15éve.Manapság meg szánalom.

s4tch 2009.09.21. 20:15:54

@ommm: "A Renaultsport jó hot-hatch-eket csinál, ebben egyre biztosabb vagyok." - már az R5 Turbó és a Clio I 18V az 1.8-as motorjával is bitang volt, aztán sorban a kétezresek a Williamstől egészen eddig a sárga rondaságig mind veszett jószágok. Kár, hogy egy mezei Renault legfeljebb dizájnban hasonlít ezekre az ördögökre.

BMW /// 2009.09.21. 20:16:49

@orbán cigány takarogggyyyyyy: nem mondtam hogy nekem olyan kurva jó autom van hidd el cserélnék is . Még fiatal vagyok ugyhogy jó nekem és gyönyörű állapotban van kevés km-el. Neked a neved szánalmas,az rosszabb.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.09.21. 20:21:56

@BMW ///:
Mint írtam is, a kényelem megítélése szubjektív dolog.
Mint írtam német presztízs autóban ültem elég sokat. A francia felüdülés volt utánuk.
Ezzel együtt elhiszem, hogy egy Bömös, vagy Audi sokkal jobb minőségű. A kényelemérzet nem feltétlen egyezik meg a minőségérzettel.

A BMW marketingesek azt mondanak amit akarnak! :)
Ők tudják, hogy nekik kik az ellenfelek, a nép meg eldönti, hogy mit akar venni.

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.09.21. 20:32:25

@BMW ///: Nem mondtad,csak vered a nyálad a bömbire egyfolytában,közben meg egy roncsod van.E36 a csóró emberek bömbije!

BMW /// 2009.09.21. 20:34:56

@orbán cigány takarogggyyyyyy: Én a mai napig szeretem az M3-asomat hiába régi. Látom téged ez nagyon bánt. Sajnálom a sorsodat.

BMW /// 2009.09.21. 20:40:34

@orbán cigány takarogggyyyyyy: Ez a "roncs" veri ezt a Renault gyorsulásban amire úgy tekintesz mint egy Istenre. A Fiat Pandácskáddal meg nem verném magam.

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.09.21. 20:46:30

@BMW ///: Inkább a saját sorsodat sajnáld az szánalomra méltó!Amikor írtad a múltkor itt a belsőségben,hogy levillogsz mindenkit az autópályán,akkor szakadtam a röhögéstől!Azzal a ronccsal kimerészkedsz az autópályára!?Ja és köszönöm szépen jól érzem magam a szép új autómmal.

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.09.21. 20:49:47

@BMW ///: Te hol láttál fiat pandácskát?Be vagy szívva öcsi!? Q7-esem van,15ször annyit ér mint a romhalmaz bömbid!

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.09.21. 20:50:54

@BMW ///:
Hagyd! Ne fáraszd magad, nem ér annyit, mi sem szoktuk! :)
Tőmondattal szoktam elintézni....

BMW /// 2009.09.21. 20:52:07

@orbán cigány takarogggyyyyyy: Légy büszke magadra. Tudtál újat venni. Aztamindenitneki!!:D. Majd a ködlámpát kapcsold be úgy szebb az az autó és látványosabb. Jah és a mellényt se felejtsd ki nehogy aztán a rendőr megbüntessen és ne tudd fizetni a hiteledet. Ilyet sem írtam hogy szétvillogok mindenkit. Azt villogtattam le aki a belső sávban halad úgy hogy senki sincs a környékén és 100-al megy. Gondolom ez a fajta lehetsz. Sok sikert az új kocsikáddal de aztán adjál ételt a kis feleségednek meg gyermekeidnek nem ér annyit a szarod. Leülhetsz 1-es.

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.09.21. 20:53:35

@Hagalex: Igen tőmondatokkal,mint g astra forever :D

BMW /// 2009.09.21. 20:53:49

@Hagalex: :) Rendben,kis csicska a rosszabbik fajtából.

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.09.21. 20:58:55

@BMW ///: Hitelre nem voltam soha rászorulva,kp-ra vettem mindent,olyan dolgokat is amiről a magadfajta nagy bömbis csak álmodhat!A te autód is szép,ha locsolsz rá néhány liter benzint és meggyújtod!

S4mu3l 2009.09.21. 21:00:42

Tyű, elszabadultak az indulatok. :D Azért egy szép állapotban tartott E36 M3 az mindig egy klassz járgány lesz.

BMW /// 2009.09.21. 21:02:21

@orbán cigány takarogggyyyyyy: Szerintem szebb lenne ha magadat gyújtanád fel,jobb lenne mindenkinek! Gondolom már többször mondták csak sajnos még nem vetted rá magad. Hidd el sikerülni fog;)

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.09.21. 21:07:44

@BMW ///: Nem mondta még senki,azaz te vagy az a senki aki először mondja,de próbáld meg előbb te!Aztán lesz egy kis színed,ja az már van.

BMW /// 2009.09.21. 21:17:37

@orbán cigány takarogggyyyyyy: Már megint egy bohóc vagy? Megtapsolt mindenki. Lejárt már a műszakod. Köszönjük

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.09.21. 21:47:41

@BMW ///: Téged meg kiröhög mindenki,szánalmas vagy bömbimanó!Vegyél rendes autót,adjak rá kölcsön?

Carfan 2009.09.21. 21:51:56

@Papaya: Szerintem meg nem, de ezen nem fogok vitázni:D. Lehet a Golf unalmas, de nekem a "digitális" rönók inkább a gagyi kategóriába tartoznak. De kinek mi. Szerencsére van elég vevője a franciáknak nélkülem is. De a jobb hétköznapi használhatóságot fenntartom.

Papaya 2009.09.21. 21:54:16

@Köcsögnepper:
De az új Megane utasterének minősége nem hogy a Golfét nem éri el, hanem lényegesen olcsóbb autókét sem.----Nem hiába a névválasztás erre legalább ráéreztél.

lacza87 (törölt) 2009.09.21. 21:58:34

Jó itt olvasni az anyázást bezzeg Ubul-t, qualitaet-et anno és mostanában Ciri-t a semmiért is sikerült kitiltani...

Carfan 2009.09.21. 21:59:35

@Chocolate shitsandwich: Én nem mondom, hogy hétköznapokon használhatatlan, de szerintem ebben pl a Golf jobb. Tágasabb, komfortosabb stb. Én csak arra próbáltam rávilágítani, hogy kicsit felelőtlenség kikiáltani valamit a kategória legjobbjának egy tulajdonság alapján. Oké a Renault a legsportosabb, de azért nem csak ennyiből áll egy autó.
Az értéktartásról és presztízsről szóló eszemfuttatásod pedig érdekes:D Nekem az a véleményem, hogy talán az értéktartás a legjobb ítélet egy autóról, hiszen azt a piac és nem a gyárak árazzák be. Én személy szerint egy marhának érezném magam, ha az autóm 5 évesen az új árának 20%-át érné, mert az lenne az érzésem, hogy engem alaposan átvágtak:) A presztízs pedig szubjektív. Bizonyos körökben elengedhetetlen, van aki nem foglalkozik vele. Ezt döntse el mindenki maga.
Összefoglalva semmi baj ezekkel a Sport Renaultokkal, de szerintem nem a legjobbak. Mint ahogyan a többi sem a legjobb. Maximum csak valaki számára A legjobb, de ez mindenkinél más és más szempontok alapján dől el.

Krike 2009.09.21. 22:06:51

@Wander: szerényen megjegyezném, mint korábbi renault(Clio1.5 dci), jelenleg ford(Focus C-MAX 1.6 benga) hogy eme megbízhatósági véleményeddel látogasd meg a Porsche Hungária Fáy utcai szervizét, és úgy érzem, csodákat hallanál az általad istenített márkáról :) Ők is max. a Skoda Octavia,Superb egyes példányait merik ajánlani a kínálatból:)
A Toyota legendás megbízhatósága szintén a múlté bizonyos tipusoknál( jelesen, melyet németországban gyártanak), legtöbször talán a nagyszerű Bosch cég termékeivel van náluk a legtöbb probléma. A BMW az egyedüli talán, mely képes minőségi terméket előállítani :) Viszont hogy a cikknél maradjak, a renault sport gyermekei eddig mindig maradandót alkottak, és akiknek ilyen autójuk volt, örömmel emlékeznek rájuk, lásd R5 GT,Turbo,Gordini, Clio 1.8 16V,Williams,Clio sport 172,182,és a mostani. Rettentő sok örömet okoztak tulajdonosaiknak. Te meg emlegeted a tökéletes Pumpedüze-t amelyet sikertelen, és drágán ajavítható volta miatt az autógyártók(többek közt a Ford is) száműzött a palettáról. Igen működik, de a régi turbodízelek 3-400000 km-e helyett jó esetben 100-150k után nagygenerál. Nézz meg egy francia dízelt, hogy mit bír el, és aztán hasonlítsd össze. Igen, persze vannak rákfenéi, pl. az hogy ne tankolj tesco kúton, de ha jól bánsz vele sokáig bírja. Ja, és akkor még nem beszéltem a szervizköltségekről:)
Tipikus példa: Ránéznél a Skoda Fábiámra?
-5000?
bocsi ha gázos voltam

Krike 2009.09.21. 22:09:52

@Krike: Ja, és én leginkább japán fun vagyok, de a Clio-knak van egy feelingje, olyan C"est la vie

Carfan 2009.09.21. 22:15:34

@Krike: Hát nem akarok "szakértővel" vitatkozni, de még egy PDTDI-t sem láttam széthullani 150e km után, pedig rengeteg van a környezetemben. 3-400 gond nélkül megvan bennük.
És ha már itt tartunk a VW nem csak a pumpedüsét tudja felmutatni, hanem a GTI-t ami konkrétan egy legenda, hiszen tőle számítják az egész hot-hatch műfajt... Szóval van mint felmutatni a VW-nek is ne félj. De vitathatatlan, hogy ebben a műfajban a Renault is letette a névjegyét jó pár modellel.

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.09.21. 22:17:53

Francia autók megbízhatóságáról annyit,hogy ismerős 407 sw-jével hazafele a szalonból a váltója nem akart 3asba kapcsolni másnap vitték el tőle,majd komplett váltócsere a 40km-t futott új autóban.

Carfan 2009.09.21. 22:24:38

@orbán cigány takarogggyyyyyy: Ebbe kár belemenni, mert mindenki tud negatív példát hozni. Mindenki eldönti hány ilyet hallott és ennek fényében kiad-e arra az autóra X millió Ft-ot.

Krike 2009.09.21. 22:31:54

@Carfan: Rettentően sokat számít, hogy ki hogy nyomja neki. Én a magyar átlagból indulok ki, aki a bivalyerős dízelnek kitolja a szemét, és itt sajna az olajzabálás már adott lesz, aztán jön az első probléma. Második, mikor jön a spóroljunk a gázolajjal, menjünk olcsó kútra. Ezek sajna megpecsételik egy precíziós műszer életét. Elsőre azt rakta be a "hüle" Pug, hogy limitálta a max. teljesítményt, így jók voltak az első generációs HDI-k, de a gázolaj minőségét nem tudja kijátszani egyik sem :) Ismerősnek a kihegyezett PDTDI zabálja az oljat, másik a gatyáját költötte el a Ford PSA dízel üzemanyagrendszerének javítására.Igazad van, itt nem jó, meg rossz autóról beszélünk, hanem gondos/gondatlan gazdáról:) De a német autók akkoor sem az igaziak, az sak a töketlem managereknek valók(kivéve a BMW, meg az Alpina)Nem vagyok én szakértő,csak informatikus, viszont a munkám miatt sok szervizben jártam(Porche,Volvo,ford,Peugeot)
Megjegyzem, a GTI golfot a II-ig imádtam, a VR6 III elcsábított, a Schirocco megkísértett(mindkettő), és ha álmaim autóját kérdeznéd, akkor valami szép szögletes BMW, vagy Maserati. A mostani lágy formák kikészítenek.

BMW /// 2009.09.21. 22:36:43

@Krike: Az izlésed elég jó:)

Krike 2009.09.21. 22:45:45

@BMW ///köszönöm, sokan mondták már :)
Tudod, a Bmw feelinget nálam 2 dolog hozta meg, egy gyönyörű aranymetál 635 csi, és a szállító című film első része.
Japó mánia bátyám után, aki autószerelő sok, hosszú éve(még főtaxinál kezdett, Lada foreva), de főleg a honda civic/Evo/Lexus Isf vonal.Maserati meg szvsz mindíg is szép volt, de főleg a régebbi szögletes ,agresszív formák. És hogy a cikknél is maradjak kicsit, a Reanult mindíg tudott újat, megbotránkoztatót, egyedit hozni a design-ba. Tudod, amikor valami annyira csúnya, hogy már szép :9
mondjuk, mi a családban nem vagyunk normálisak, mert minden autónknak nevet adunk, és beszélgetünk vele, de szvsz egy autó családtag, nem csupán gép, vagy eszköz.
De akkor is utálom a német autókat ;o)

Carfan 2009.09.21. 22:46:21

@Krike: Hát ilyen magyar "tuningműhelyek" által kreált TDI-kből kár kiindulni. Persze hogy szar lesz egy olyan motor, ami már alapból futott 3-400e km-t, majd felhúzzák az adagolót, tesznek rá egy nagycoolert, meg írnak rá egy gagyi chipet. Persze, hogy nem lesz tartós. De normális használat mellett nem rosszak.
Egyébként se töketlen, se manager nem vagyok, mégis német autóm van:) Inkább ne személyeskedj autó alapján. A BMW-vel meg egyetértek, ez az egy szerencséd:D

Carfan 2009.09.21. 22:48:00

@Krike: Nem akarlak megbántani, de a Ford konkrétan német. Miért is veszel olyan autót amit utálsz? Ez kicsit furcsa...

Krike 2009.09.21. 22:57:59

@Carfan: Fordot rendes emberek tervezték, és német bérrabszolgák szerelik össze, bár az enyém Belgiumban készült. Ford ugye alapból amerikai(legalábbis nálam). Fókusz 1.6-os motorja, váltója, és még nem tudom mi megegyezik a mazda3,volvo s40 hasonló alkatrészeivel. Nekem soha nem volt német a Ford, kivéve azt a gusztustalan siemens computert benne :)
A PDTDI-nél a gyári 177 lovas Seat Leon-t értettem, csak nem írtam le, elnézést.A ford is a 2.5-ös, és 1.9-es dízelekre rágott be. A manager dolgot arra értettem, hogy a mi cégünknél is az a presztizs hogy 2.0 TDI passat, pedig rengeteg olcsóbb dízel ebben a kategóriában többet ér szvsz, pl. Laguna,Avensis,Superb(bár ebből a régi 2.5 V6 a kedvencem) tudom, ez is német, csak a cseh mérnökök helyrepofozták:)

Shadowbull 2009.09.21. 23:02:17

@Hagalex: "nagyon sok tapasztalatot szereznek a gyártók, amit aztán az utcai autóknál használnak fel."

A versenysport meg az utcai autok fejlesztese kozott semmifele atjaras nincs.

Teljesen mas mufaj a ketto, gyokeresen mas gondolkodasmodot igenyel.

sb

Shadowbull 2009.09.21. 23:04:46

@Hagalex: "Meglepődnél, ha tudnád, hogy a Merci, a Ferrari, a Porsche mi mindent vett a versenyzésből."

Az egvilagon semmit. Forditva, esetleg, de formaautoknal meg azt sem.

sb

Carfan 2009.09.21. 23:06:13

@Krike: Hát pontosan, hogy a Volvoban, Mazdában van a Ford cucc, nem a Fordban van Volvo alkatrész:) De mindegy te tudod. Attól a Ford még német. A Superben, pedig marhára nem pofoztak helyre semmit, mert a csehek egy csavart nem tervezhetnek meg wolfsburgi utasítás nélkül. Szerintem a többibe inkább ne menjünk bele:D Az meg hogy kinek mi tetszik magánügy:D

Shadowbull 2009.09.21. 23:08:35

@orbán cigány takarogggyyyyyy:

"Q7-esem van,15ször annyit ér mint a romhalmaz bömbid! "

Es a farkad mekkora?

Ha mar verjuk a nyalunkat.

sb

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.21. 23:11:36

@Hagalex: "A sorozatgyártású autóalkatrészek tetemes része a versenyautózásban kezdte, egyedi gyártásúként."

Hülyeség. A versenyalkatrészeknek meg az utcai szériadaraboknak semmi közük egymáshoz.

Krike 2009.09.21. 23:13:37

@Carfan: Ezen már nem vitatkozunk össze, kinek-kinek érzése szerint :)
A lényeg hogy működjön a dolog, és a tulaj elvei legalább látszólag sértetlenek legyenek :) Ettől függetlenül, mikor renyóm volt imádtam, és semmi nyűgöm nem volt vele, és ment mint a golyó, ezért is csak a tulajt jellemezhetjük, nem az ótót :)

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.21. 23:20:39

@Shadowbull: Ha akarod tudni, a Parktronicot az MB a Sauber Mercikbe fejlesztette ki, mert szûk volt a boxutca, és hátrafelé lófaszt nem lehetett látni a sok spoilertôl :)

Carfan 2009.09.21. 23:23:58

@Krike: Véletlenül sem akarok vitatkozni:D Üde színfolt néha ilyen normális emberbe botlani itt aki nem csak anyázni tud. Maximum az érveiddel nem mindig értek egyet, de ez legyen a legkevesebb. Erre való egy fórum.

Köcsögnepper 2009.09.22. 05:10:19

@Papaya:

"Nem hiába a névválasztás erre legalább ráéreztél"

Ez mi akart lenni?

@orbán cigány takarogggyyyyyy:

Elárulod milyen konfigurációban vásároltad a Q7-et? (motor,extrák,évjárat,szín,stb)

Köcsögnepper 2009.09.22. 05:13:10

@Il mio nome è Nessuno:

Sőt! A múúúltikormány is az F1-ből jött, ha nem tudtad volna. :)))

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.09.22. 09:40:05

@Il mio nome è Nessuno:
Jogos, a kritika, ebben a megfogalmazásban nem igaz a kijelentésem. Valóban nem építik versenyalkatrészeket egy az egyben az utcai autók, értelmetlen is lenne.

@Shadowbull:
"A versenysport meg az utcai autok fejlesztese kozott semmifele atjaras nincs."

Szerintem meg van, ostoba is lenne az a gyártó, amelyik ezt az átjárhatóságot nem használná ki!
Természetesen nem arról van szó, hogy a Renault az F1 -ben megszerzett tapasztalatait másnap az utcai Clioban egy az egyben használná. Nem is lenne mit!

"Az egvilagon semmit. Forditva, esetleg, de formaautoknal meg azt sem."

Idézek a Fiat gyár történetét leíró könyvből:

"Fiat 508S Balilla Sport

1933-ig a Fiat nem nagyon próbálkozott sportmodellek gyártásával, vagy ha mégis, akkor a sportosság többnyire inkább optikai, mint technikai szempontot jelentett. Az 508S modellel, a közkedvelt Balilla gyönyörű sportváltozatával mindez megváltozott. A kis, kétüléses karosszéria (a lendületes sárvédőkkel és az ék alakú farkiképzéssel) megérdemelt sikert aratott. Jó teljesítménye miatt nemcsak olasz, hanem brit, német, francia és lengyel versenyzők is szívesen vezették ezt az autót. Az első modelleknél még oldaltvezérelt motort használtak, de az 1933-as Mille Miglia versenyen már egy felülvezérelt motorral ellátott, Siata által tuningolt Balilla Sport az 1100 cm3-es kategóriában a harmadik helyen végzett, 1934-től a sorozatautókba is felülvezérelt motort építettek. Az 508S nagyon hosszú, lendületes elülső sárvédőkkel ellátott Spyder Normale, Spyder Corsa és Berlinetta Aerodinamica változatokban is kapható volt."

Világosan kivehető, hogy felülvezérelt motort a Fiat először versenyzésre használt, majd csak utána kezdte a széria autóiba építeni.

A Porsche valamelyik új utcai modelljén pl. kerámia tárcsák vannak. Az vajon honnan van ha nem a versenysportból. Persze lehet, hogy nem egy az egybe vették át.

Ha nagyon turkálni kezdenék a szakirodalmakban talán ki lehetne deríteni, hogy a tárcsafék mint olyan nem szériaautókba volt építve. (csak feltételezés) Ma meg elég sokban van.

Az a gyanúm, hogy az utcai autók autómata váltói is sokat profitáltak a versenysportból. Mielőtt nekem ugrana valaki, nem arról beszélek, hogy versenyváltókat építenek a mai autókba.
Az "átjárás" nem ilyen direkt.

Egy Ferrarinál egyenesen elképzelhetetlennek tartom, hogy a versenytapasztalatait nem kamatoztatja a sorozatgyártású autóinál.

Norcsó 2009.09.22. 10:10:36

Sziasztok!
Én egy 6 éves Clio Cup-ot nyúzok, lassan már 160ezer van benne, majdnem az összes km-t én tettem bele.Sokszor megfordul pályán, ha útba esik egy-két hegyi szakasz A és B között, akkor tuti arra kanyarodunk (egy-két komolyabb motorost is elhagyva a szűkebb kanyarokban) , de szeretünk vele utazni is, lassan gurulni akár a városban, kis fogyasztással, abszolút alkalmas eme célra is.Odafigyelek a szervízelésre, 'ésszel' hajtom, már ha ilyet lehet.
És valószínű lehet, mert a kis autómnak soha, semmi baja nincs.
A futómű bírja, a motorja tökéletes, csak a kopó-alkatrészeket kell cserélnem, a használat mértékétől függően.
Úgy tűnik a dieppe-i gyárban tudnak valamit az összeszerelésről, mert azok az RS tulajok, akik vigyáznak a vasaikra , és nem csak az a céljük, hogy 7ezernél leugorjanak a kuplungról a piros lámpánál, ők nagyon dícsérik autóikat.
A kinézet szubjektív, de a használat közben kialakult tapasztalat bizony azt a tényt tükrözi, hogy ezek a Sport modellek minőségibbek, mint 'fapados' kistársaik.
Én imádom az összes kicsiforróferdehátút, mindegyikben az értékeiket próbálom nézni, de összeségében számomra a Clio a legjobb megfejtés most mind közül.
A ráncfelvarrot RS nekem annyira nem tetszik, mint az előző széria, de ez az én bajom.
Viszont még jobb lett a futóműve, optimalizálták a váltóáttételét, és a minőségre tuti nem lehet panasz.
De szerencsére ezzel mindenki máshogy van, így a városban még találkozhatunk egy csomó király vassal, Type-R -ekkel, GTI-kkel, ST-kkel, meg még vagy ezer jó autóval...:)
üdv

4GL 2009.09.22. 10:47:23

@Norcsó: Nem mondom, hogy nem vagyok irígy Rád!! :-) Egészséggel használd!!

w a s d 2009.09.22. 12:17:47

@BartiS2:
"az meg hogy mit tudnának a franciák az egy dolog...mivel feltételes módban van "

Aki emlegeti a Mégane r26r- t, az miért mond olyat, hogy feltételes módban van, mit tud a Renault? OK, 2 üléses, kikönnyített, de utcai autó.

Shadowbull 2009.09.22. 12:40:19

@Hagalex: "Szerintem meg van"

Hogy szerinted mi hogy van, a valosagot marhara nem erdekli.

Meg a Ferrarinal sincs atjaras, nemhogy a tobbi markanal.

Amirol te beszelsz, az teljesen mas dolog, az a normal muszaki fejlodes. az is hasznalt ´felulvezerelt motorokat, akiknek semmifele sportprogramjuk sincsen, csak hogy egy peldat mondjak.

Az atjaras azt jelenti, hogy a versenysportban hasznalt alkatreszeket modositjak utcara, vagy egyenesen azok tervezik az utcai cuccokat, mint a versenycuccokat.

Csakhogy ez sehol sincsen igy. Meg akkor sem, ha a sajtoanyag azt mondja.

sb

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.09.22. 13:16:41

@Shadowbull:

Elbeszélünk egymás mellett! :)
De ez nem olyan nagy baj.

"Amirol te beszelsz, az teljesen mas dolog, az a normal muszaki fejlodes. "

Ebben igazad van.
De ennyi erővel minden járműtechnikai újdonságot elintézhetünk ezzel a frázissal, szülessen az bárhol, bármely területen. :(

"Az atjaras azt jelenti, hogy a versenysportban hasznalt alkatreszeket modositjak utcara, vagy egyenesen azok tervezik az utcai cuccokat, mint a versenycuccokat."

Ha az átjárást így kell értelmeznünk, akkor tényleg "tévúton" voltam az érvelésemmel. Kérdés csak az, hogy így kell -e értelmezni?

"az is hasznalt ´felulvezerelt motorokat, akiknek semmifele sportprogramjuk sincsen, csak hogy egy peldat mondjak."

Ez így van, de a FIAT szempontjából indiferens, hogy mások mikor, hol, és hogyan kezdtek OHC -t használni. Nekik a versenyen keresztül jött, és ezen az elven más gyártók is meríthettek ha csak közvetve is a versenyzésből.
Elismerem, hogy a szériagyártású utcai autó és az igazi versenyautó két külön világ, de teljesen nem lehet szétválasztani őket, és azt kijelenteni, hogy soha semmi közük nem volt egymáshoz.
Eredendően onnan indult a vita, hogy fikázták a Renault, mi meg páran azzal érveltünk, hogy ahol olyan komoly autósport van mint a Renault -nál, ott azért valamit tudhatnak a sportos utcai autókról is...

lacza87 (törölt) 2009.09.22. 19:59:35

@Hagalex: Elárulok egy titkot Shadowbull-ról, ő ilyen szerény srác:) nem szokta hangoztatni. Tervezőmérnökként M motorokkal foglalkozik. Konkrétan az M3 V8-ában is erősen benne van a keze. Gondolom tudod h jelenleg az F1-ben is ilyen elrendezésű motorokat használnak MÉGIS azt mondja amit. Szóval, amikor valaki, aki nap, mint nap a BMW sportmodelljeivel foglalkozik, azt mondja, h amit 2 napja ragozol, csűrsz-csavarsz, az tévedés, akkor szerintem fogadd el.

Norcsó 2009.09.22. 21:43:40

@4GL: Köszönöm, és igyekszem! :)

megint 2009.09.22. 21:51:00

Köcsögnepper, sport-bőr. Shadowbull, szerintem a farok méretét pl az x6-os bömbinél is meg lehetne említeni, haggyuk meg a lehetőséget az embereknél, hogy azért vették az adott autót mert tetszik nekik.

Shadowbull 2009.09.22. 22:44:24

@megint: Nem a szokasos osszefuggesben hoztam fel a farokmeretet csak arra kivantam utalni, ha mar verjuk a nyalunkat,kinek mennyi penze van, akkor akar azzal is dicsekedhetunk, mekkora a farkunk.

sb

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.09.23. 12:54:35

@lacza87:

Kedves Laca!

Nem tudom hallottál -e már arról, hogy az életben nem csak fekete vagy fehér lehet valami. Vannak dolgok, amelyeket különböző aspektusból lehet vizsgálni, és nem feltétlen kell azonos véleményre jutni!
Nem vontam kétségbe a véleményét, csak azt írtam, hogy engem, a fellelhető irodalmak más következtetésre vezettek! (pedig annyira nem is turkáltam végig őket) Ez lehet, hogy számodra túlságosan árnyalt dolog....

Csak az ostoba, érvtelen emberek hozakodnak elő egy ilyen vitában azzal, hogy Ők a végzettségük miatt jobban tudják.
Shadowbull nem is tette! Talán nem véletlenül...
Ismersz Te engem? Szerinted én mivel foglalkozozom? :) Milyen végzettségem van? :)
Szerinted én szakács vagyok? :))

Ejnye-bejnye! Ha csenben maradtál volna, most bölcsebbnek tartanánk. (legalábbis én)

Mi van ha azt írom, hogy az én érvelésem tartható lett volna 20 -30 évvel ezelőttig, de mára már annyira megváltoztak a világban a dolgok, annyira messzire kerültek a versenyautók az utcaitól, hogy tényleg a kolléga érvelése elfogadható!?
Ez elképzelhetetlen? Elképzelhetetlen, hogy mindkettőnknek igaza van valahol?

Legközelebbi hozzászólásodban említs meg azt is, hogy a Te apukád erősebb, mert Ő rendőr!!!
Én is csináltam már ilyet, de akkor még csak 5 éves voltam...
Bocsáss meg, ha túlságosan személyeskedő voltam!

Suttora 2009.09.23. 14:12:20

@Hagalex: "Csak az ostoba, érvtelen emberek hozakodnak elő egy ilyen vitában azzal, hogy Ők a végzettségük miatt jobban tudják.
Shadowbull nem is tette! Talán nem véletlenül...
Ismersz Te engem? Szerinted én mivel foglalkozozom? :) Milyen végzettségem van? :)
Szerinted én szakács vagyok? :))"

Nézd csak meg ezt a hozzászólásodat! Hagalex 2009.09.21. 16:58:36
"Én dolgoztam már versenyautó építő manufaktúrában.
www.srofauto.hu/startHU.php
olvasgass! :)

...és Te?"

Na most akkor?

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.09.23. 14:40:25

@Suttora:

Na most akkor mi?

Én nem állítottam sehol, hogy jobban tudok szakérteni bármit is autó témában, és senki hozzáértését nem firtattam!!!
Viszont a barátod még azt is megkérdőjelezte, hogy bizonyos alapfogalmakkal tisztába vagyok.
Nem nagyképűsködni írtam oda, csak azért linkeltem, hogy lássa, nem kamuzok.

Ebben semmi mellveregetés nem volt részemről félre tetszett érteni a dolgot...

lacza87 (törölt) 2009.09.23. 19:53:30

@Hagalex: Már kisakkoztam h Kecskemét-környéki vagy, foglalkoztál repülőkkel. Ha szabadon engedem a fantáziám valami roppant nagy arcú (ex)pilóta lehetsz.
Elhiheted h megértem az árnyalt dolgokat, sőt még mások véleményét is tiszteletben tartom, de sajnos vannak az életben objektív igazságok."Elképzelhetetlen, hogy mindkettőnknek igaza van valahol?"
ebben az esetben igen.

"Csak az ostoba, érvtelen emberek hozakodnak elő egy ilyen vitában azzal, hogy Ők a végzettségük miatt jobban tudják."
Nem a végzettségét mondtam, hanem a napi tapasztalatát. Talán képtelen vagy megérteni az árnyalt különbségeket?:)
Különben sem érvként hangzott el, de gondoltam, mivel nem túl rég látlak errefelé, megemlítem neked ezt a tényt, csakhogy megkíméljelek a további nevetséges rángatózásról.
"Mi van ha azt írom, hogy az én érvelésem tartható lett volna 20 -30 évvel ezelőttig, de mára már annyira megváltoztak a világban a dolgok, annyira messzire kerültek a versenyautók az utcaitól, hogy tényleg a kolléga érvelése elfogadható!?"
ez a no comment kategória

"Én is csináltam már ilyet, de akkor még csak 5 éves voltam..."
viszont képtelebón vagy beismerni a többszörösen cáfolt tévedésedet, ami nem a felnőttség és érettség jele
"Bocsáss meg, ha túlságosan személyeskedő voltam! "
Megszoktam Tőled, szintén nem kommentálnám, önmagad minősíted
"Viszont a barátod még azt is megkérdőjelezte, hogy bizonyos alapfogalmakkal tisztába vagyok."
Hát azon mondatod alapján nem véletlen h ilyesmi merült fel benenm. De tudod lehet ismét elég lett volna elismerni h félreérthetően fogalmaztam kis rángatózástól ismét megkímélted volna magad.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.09.24. 09:03:46

@lacza87:

Egészségedre!
Sem energiám, sem gyomrom nincs ezt a témát tovább forszírozni.
Gondolj amit akarsz, én is azt teszem. Kurva nagy ez a világháló, szerintem elférünk egymás mellett, ha nem tetszenek a kommentjeim ne olvasd Őket! Én sem olvasom mindenkiét.
Üdv!

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.09.24. 09:51:29

@Hagalex:

Ja és, hogy mennyire szoktam rángatózni, és mennyire esik nehezemre, hogy beismerjem a tévedésem arra ott a bizonyíték az új Astrás topikban, ahol nyilvánosan megkövettem egy posztolót, miután elég heves vitám volt vele SuperB fogyasztás ügyében! De ugye ilyeneket is észre kellene venni....

Nem vagyok ex-pilóta, nagyképű ex-pilóta meg főleg nem. Azok az emberek annál okosabbak, hogy ilyen színvonalú helyen értelmetlen szófosásba keveredjenek!
Nekik több eszük van mint nekem. :)

Ha adsz egy e-mail címet, és érdekel is mitől vagyok ilyen rohadt nagyképű, megírom neked! :)

Suttora 2009.09.24. 09:55:34

@Hagalex: OK, elfogadom, de nem igazán meggyőző.

Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.09.24. 13:08:48

@Suttora:
Semmi probléma!

Ettől ne legyen egyikőnknek sem álmatlan éjszakája! :)

Inkább térjünk vissza a blog lényegéhez, miszerint a Renault igen jó kis masinát dobott piacra.... még ha 7 millióért is.

Suttora 2009.09.24. 13:18:47

@Hagalex: Rendben van, nekem biztos nem lesz. :D

Lacza "barátom" különben sem szorul a védelmemre úgy látom. :D

lacza87 (törölt) 2009.09.24. 18:22:07

@Hagalex: Egyáltalán nem kívánom, hogy e-mailt írj nekem, csak tájékoztatásképp mondom, hogy bármely kommentelőnek írhatsz a nevére kattintva, abba a fiókba megy, amivel bejelentkezik.
süti beállítások módosítása