Gyulavitéz írását jól kiegészíti a Panamera videó-anyaga, bár a műsorvezető kicsit mesterkélt és darabos a kamera előtt. De nem is ezért szeretjük Walter Röhrlt. Megteszi, amit megkövetel a haza, bizony a gyári tesztpilóták munkája nem csak játék és mese, kőkemény meló, látszik is szegény Walteren, hogy nem ez a saját környezete és igazán csak akkor enged fel, ha végre a menettulajdonságokról beszélhet a kormány mögött ülve.
Akárhogy is van, a Panamerába ölt egymilliárd euró biztosan nem volt céltalan és ha formailag nem is, technikában minden bizonnyal a csúcson van, ahová egy ilyen autó való. Utódja nem lesz, ez már szinte biztos, így a jövőre nézve akár egy jó befektetés is lehet, ki tudja? De azért engedtessék meg, hogy megmosolyogjuk az „elkápráztat a kibúvó hátsó légterelő” - mondatot.
Na persze, éppen Walter Röhrl az, akit ez elkápráztat.
Szerencsére ennél bőven többet tud egy Porschéval. Ha unták az előzőt, balzsam lesz a második videó.