Törpék, póráz nélkül

  2009. május 18. - ommm Címkék: sport swift suzuku twingo renaultsport

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Veszélytelen, jól kézben tartható, de vidám és látványos farolásra, gyors és hatékony négy keréken sodródásra bírható a Swift Sport. Ez pedig a legjobb dolog, ami egy elsőkerekes izomautóval kanyarban megtörténhet. A Suzuki is tudja azt, amit a Twingo, csak kevésbé szájbaverő előadásban, kevésbé pofaletépő könyörtelenséggel.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr241127825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ocsisajt78 2009.05.18. 19:38:14

@Tomcy: de a Mazdi erosebb :] es raadasul allando 4wd+diffizaras(igazi fun faktor), meg egy picit konyebb is :]
;)

Ciri 2009.05.18. 19:40:11

Jajaj!!

Megy az ész osztás,a csiptuning, a turbósitás,meg a kanyarsebesség, húzzunk innen!

Jajaj, jajaj !:D

Beszarok én rajtatok... :D

Don Vito Corleone 2009.05.18. 19:51:26

Biztos jó a Renault nagyon, de én cseppet sem bánom, hogy Swift Sport-ba csüccsentem. Kinek a pap, kinek a paplan... ne b*sztassuk egymást. :)

Vágási Matyi 2009.05.18. 20:26:25

korrektek. kár, h a rugalmassági adatok nagyon ritkán kerülnek közlésre.

amúgy pitbull, nem pittbul, ha jól tudom. előfordul ez jobbakkal s :)

kicsit off:
ha 1.6-os 125 lovas (ARC, AVY) polo (6N2) vagy lupo gti tapasztalata akad bárkinek, bátorkodjon írni!

üdv

Mulder_ 2009.05.18. 20:38:11

@Ciri:

te nagyon komoly ember lehetsz és kurvára vághatod a témát jobb is ha mész az s6-os fórumba :).

Tipo16v 2009.05.18. 20:42:52

@Leadfoot: hát igen:D bár nemtudom nekünk csak fiatunk volt eddig egyiknek sem volt semmi baja.....még a kispoláknak sem:D a nagypolákban meg 2ezres regata motor volt:D

lúdadónátusz 2009.05.18. 21:36:38

Swift meg Clio ugyanmár!
AUDI S2! Harmadáron!
Kanyarodni jobban tud, menni nagyonnagyon megy - elég megnézni a gyorsulásos videókat, brutál. Nem tohonya, nem nagydarab, összkerekes és NÉMET!! 1000x jobb, mint ezek ketten, a swiftnek a világ turbója se lenne elég, hogy megfogja bármilyen terepen. Erről ennyit.

Mulder_ 2009.05.18. 21:41:06

@lúdadónátusz:

igen mindenképpen... 500 km után viheted szervizbe, és ráköltöd a 3szoros árát :). Lacházára kihozod mész vele 3-4 futamot aztán szervizelheted, kösz nem.

lúdadónátusz 2009.05.18. 21:45:29

@Mulder_: Ki mondta, hogy lacházára kell menni? Te a swifttel felkelsz reggel és oda mész? Nyugodj meg, megbízható kocsi az, nézd meg Keszler bácsi s2-ét már 1000 éve megy vele OB1-ben, igaz már nem a régi az a gép se de cserél benne az öreg év végén egy olajat és kész. Másik pedig az hogy nem az 500-600 lovas gépekről beszéltem, 300-350 lóval teljesen megbízható az autó, és gyorsabb mint a Swifted, bármilyen nehéz lenyelni ezt neked :)))

Don Vito Corleone 2009.05.18. 21:55:31

@lúdadónátusz: Nem nehéz lenyelni, sok minden van ami gyorsabb nála és pont nem is érdekel... De tizenX éves autót hasonlítani egy újhoz elég meredek szerintem. Ha az lenne a kérdés, hogy ennyi (töredék ennyi) pénzből milyen kivénhedt rakétát vennél, akkor jogos lenne a felvetésed, de momentán eléggé OFF.

Új autókról szólt a poszt, olvasd el újra, hátha...

Mulder_ 2009.05.18. 21:57:08

@lúdadónátusz:

elhiszem hogy gyorsabb nem ezt mondtam, de egy swiftet nem érdemes összehasonlitani egy s2-vel. Igen én minden reggel lacházán kezdek :). Hát azért a 350 lóval nekem be nem meséled, hogy hosszú távon megbízható, van ismerösöm akinek volt/van S2ese, én nem azt mondom hogy ez egy szar auto hanem azt hogy erre is kell költeni de lényegesen kevesebbet mint a suzukira. Egy 350 lovas s2esnek nem 10 forint fentartási költsége van, így hiába veszed meg olcson késöbb ezerszer többet költesz rá.

Mulder_ 2009.05.18. 22:03:19

a másik meg hogy egy normális állapotu s2öt itthon nemigazán kapsz :D

lúdadónátusz 2009.05.18. 22:10:38

@AST Vito: A turbósítás téma is eléggé OFF! Te tiltod meg nekem hogy hova mit írjak? Kérlek, ne légy nevetséges. Gondold végig újra, hátha...

lúdadónátusz 2009.05.18. 22:26:35

@Mulder_: Költeni kell rá, mint minden autóra kell, hogyne. A suzuki tán levegővel megy? Vagy a kompi ingyen repült rá a gépre? Lehet, hogy többet is, mint az átlag, a teljesítménynek ára van, de azzal arányban nagyobb az élmény is amit nyújt. Másrészt Németországban vannak még elfekvő készletek, a forgalombahelyezést meg bízd rám. Picit unom már, hogy a régen okkal-ok nélkül lenézett suzukis társadalom tagjai ennyire frusztráltak manapság. Gyártanak egy újabb típust, ami már nem hónaljszagú rokon többé, és nagyon is jó kisautó, jobb sokkal mint az előd volt, de ezzel a ténnyel és a "nagyon-nagyon" reklámmal még nem ez lesz a legjobb autó a világon. A márkának az se használ, hogy az összes zseléhajú dezodoros tinigyerek sztrítrészer brűget a lámpánál meg csúnyán néz, és le akar nyomni, bármiben ülök. Aztán meg vannak szeppenve, ha kifújom az orrukat. Mellesleg ez a zsebrakéta kategória pont ennek a korosztálynak való, amelyik takonypócból nem lesz májdonor, az később rájön, hogy vannak komolyabb autók is ezeknél.
Ja, egy beteg cartársatok:

http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=36744

Ha nevetni akarok, beleolvasok. Igazi pszichó ez az alak. Nem célom a meggyőzés, engem se próbáljatok meggyőzni, ragadjatok le a sport swiftnél, jó nektek :)

Érdekes 2009.05.18. 22:44:02

@lúdadónátusz: TÉnyleg elég vicc a gyerek :D de bmwsek közt is vannak ilyen csógli nyikhajak...suzukis közt nyílván több volt régen, mert jóval ócsóbb vót, de most már az e30 és az 316 kompót is elég közel került a megfizethető kategóriába, szóval, ezek a 300e forintos gépszőrnyek tudatában, az emberünk igazi vérbimmeresnek tartja magát, és mint egy hülye szuzuki sztrítrészer úgy bőgeti a kompótot a lámpánál...de láttam már pugosat,rx8as , bmw1es részereket is :) meg szeatosokat is :) Aki márkafüggően skatujázza be a részereket, eleve szüklátokőrű és hüly általánosít :)

Egyébként, ha nagyon gonosz akarnék lenni, lehet valakinek a motor élmény a fontos, valakinek a vizuális...és a doboz s2-es vizuális élménye nem több egy gyufás dobozénál, nyílván ehhez mérten a 350lóhoz a swift 100-170(komppal?) azért ennyire nem dúrva, de messze elmarad egy barkácsolt S2-től.Ami azért nem két forint még akkor se, ha rozsdaboglyaként feszed gyúfa áron, és te újítod fel.

sunblind 2009.05.18. 23:02:33

... ejnye. Nem megondta anyu, hogy tízkor gép kikapcs, fogmosás és mars az ágyba? :)
Figyejjé, nekem van a Kubika Robi haverom, béemvéje van, egyfolytába üvegeli, körbeautózza a szvifteteket kiscsírák, ráadásul kompresszor meg csipsztuning nékün, sima kettőnégy szívó, érted, kilencszáz lovas, ráadásul NÉMET!, sose romlik el a verda, nézzed máá meg, tavaly egyszer sem volt technikai probléma, egyszer kellett orrkúpot cserélni, az is megvolt gombokér négy másodperc alatt. Kiscsíra rőnós csávó bepróbálkozott egyszer a felvezető kör után a lámpánál érted, az első kanyarba má ki lett fújva az orra. Na most zúznom kell, mert anyu nagyon üvölt, hogy melyik mesét kérem ma. Na húzzunk innen. Kiscsírák.

lúdadónátusz 2009.05.18. 23:05:29

@Érdekes: Persze, hogy nem két forint. De a swift turbósítás árából megvan a a zsíros német donorautó, még rányomsz egy milliót és élvezed. Még mindig féláron vagy egy turbósított swifthez képest, élményben fényévekkel messzebb. Aki nem érti, mennyivel tud többet a suzinál egy bármilyen korú turbós 2 liter feletti összkerekes autó annak nem most fogom elmagyarázni:D Fenntartási költsége mindegyiknek van.
SS 4.2 milliótól indul, plusz megveszed a tuti szettet japánból, már egy misivel többet fizettél. Ja, és ne mondja senki, hogy ezek után is eljár a swifttel városban klímával 4 literből, mert még a végén veszek egyet én is:D

Másrészt ezek szerint sajnos szűk látókörű vagyok, mert a swiftesek között igenis egyre több a szocioterápiás intézetben gyógykezelt elmebeteg, aki azt hiszi, hogy bárkit lenyomhat. Lehet, a nagy számok törvénye érvényesül itt. De talán igaz, hogy ez a korral jár inkább, mármint a lámpától lámpáig mindenáron keménykedés, és nem is swift-specifikus ez a jelenség, mert a szakadt fastrától kezdve a civicvti-ig /amit még külön gyűlölök/ bármiben előfordulnak kiskancsók.

Szombat este 10 után pesten nem is tudsz normálisan közlekedni, ha akarsz se, legalább minden második faszkalap azt hiszi magáról, hogy ő Vin Diesel a Halálos irambanból:D
Tolnak lefelé, nyomulnak a seggedben, még ha többsávos az út akkor is. Na ilyenkor kapnak egy kis dízelkormot és lepődnek. Megadom nekik ami jár.

Nem egy swiftes meg civices van közöttük, akik nagyon fennhordják az orrukat, csak tudnám mire...

lúdadónátusz 2009.05.18. 23:10:20

@sunblind: neked meg mi a problémád? Ki bántott?

sunblind 2009.05.18. 23:19:12

@lúdadónátusz:

:D dehogyis, semmi, ne haragudj, csak nagyon magas labda volt, de nem szól senkinek, nyilván akinek nem inge ... gondoltam hátha valaki mosolyog rajta egyet. De beismerem, xar pojén volt. Nem vagyok érintett a véleménykülönbségben, pusztán csak mókázni akartam, olvasva a kommenteket. :) Jóéjszakát kívánok

Érdekes 2009.05.18. 23:20:18

@lúdadónátusz: A váci utat ajánlóm szórakozásra péntek-szombat esténként :) akkor az összes nejonos jaja Vin Diesel alteregó kint bőgeti a micsodáját.Na szóval, visszatérve az SS-re...Annyiban jogos, hogy 4.2 + legyen 600k barátiba az majdnem 5M...Nyílván, ennyiért vagy RS rönót vennék, vagy Corsát (amúgy corsát, mert imádom villámosak opc műveit).Ellenben, ha szétnézünk a használt piacon 2.8 körül van SS, arra rá komp v. turbó 170le v. 190le és máris barátibb...Persze, nyílván nincs sehol az awd-től és a 300-400letől..De ne nagyon add itt a tanácsokat erre, nehogy itt a sztrítrészerek rákattanjanak erre, aztán mindenkinek ilyen állatja lesz, mi meg nem leszünk biztonságba a váci úton, aztvárod majd, h melyik barom repül beléd 150nel lol

lúdadónátusz 2009.05.18. 23:24:38

@sunblind: Dehogy haragszom, jót röhögtem rajta egyébként :D Igazad van, totál értelmetlen fanatikus emberekre a saját fanatikusságunkat és ízlésünket ráeröltetni. Picit magamra ismertem, bocs. Másrészt viszont tényleg van olyan állat, aki ilyen májer sztorizós, de sztem ez is - mint sok hülyeség - életkorfüggő. Az ilyen sztorikat el szoktam osztani 100-zal aztán szólok az ápolóknak:D

lúdadónátusz 2009.05.18. 23:37:00

@Érdekes: Na akkor azt messzire kerülöm, mert épp elég bajom van így is, nem hiányzik a baleset. Nem tudom mire jó ez. Kéne egy éjjel-nappal üzemelő hivatalos dragstrip a hülyéknek.

Érdekes 2009.05.18. 23:44:03

@lúdadónátusz: Több adrenalin élesben, közúton versenyezgetni :) DE, ha kitalálnának egy ilyen pályát, ahol rengeteg vérfan összegyülhetne ingyé, és nagy reklámja lenne, akkor lehet a közútakon kicsit alábhagyna a kedv. és tartalékolnának oda..na mind1, csak egy felvetés.jo éjt

ocsisajt78 2009.05.19. 01:01:32

@lúdadónátusz: es a kompresszoros Fiesta ST er? Az mar belefer a turheto kategoriaba?
http://www.youtube.com/watch?v=40OtsMfQyRY&feature=related
330 lovas kis kompis joszag, 1090 kilora... a videon a 330 lovas focus st-t alazza meg... na ez mar alakul? vagy meg ez is gagyi? (mondjuk egy baja van, nem 4wd) jol is nez ki, modern, konnyu es lep is... :p

edington 2009.05.19. 02:44:23

Nem lesz ez rossz. Zoltánnak ki kell ütni a kezéből a mikrofont és hagyni imprózni. És az istenért, járjátok már körbe a kocsit, mutassátok meg a motort, spottoljatok egy légbeömlőre, vagy csak kocogtassátok meg a szelepsapkát.
Big peace

Tomcy 2009.05.19. 08:29:12

@lúdadónátusz: Már bocsi, de aki 4,2-ért hozta el az SS-t az egy nagy nagy barom! Én zsír újan 3,4-ért hoztam el! És szinte senki nem vette 3,6 felett mert annyit engedtek belőle és engednek is.
Persze gondolom akinek mindig több milla lapul a zsebébe az nem fog nekiállni alkudozni, de a többség szerintem nem így van!
És nem kerül rá 1 misibe a cucc, meg van az 600-ból is!
1 misiből már megvan rá a JWRC Swift állítható aszfalt futóműve, plusz egy jó kis féktuning is!

Másik hogy az S2 itthon min 2-2,5 milla! Plusz annak az autónak akármilyen jó állapotú is, akkor is minden porcikája 15éves!!!

A másik meg hogy akkor hozok japánból egy biturbó toyota supra-t aztán az majd kifújja a kicsi orrát az egész magyar drag mezőnynek! :)
De ha maradunk az összkeréknél akkor egy régi Subaru Impreza RA-t ami gyárilag 320Le, plusz aktív hajtás van benne és még könnyű is...

Amúgy a nagybetűs Auto Japán nem német!
Németek meg alapvetően senki más sem fog olyan percizitással autót csinálni mint a japánok!
Itt természetesen a japánban gyártott japán autóra gondolok.

És ez nem pusztán a technikai fölényre értendő, hanem az emberek mentalitására!
Én voltam kint fél évet japánban dolgozni, és tudom mi a különbség az európai ember és a japán között, és pont ezért is merem ezt kijelenteni!

Tomcy 2009.05.19. 08:40:06

@lúdadónátusz: Persze hogy gyűlölöd a VTI-t mert a németeknek a büdös életbe nem jutott volna eszébe ilyen megoldást alkalmazni, és az életbe nem hoztak még ki 1,6-os szívó motorból 180Le-t! :)
Ja és ezt a japók már közel 20 éve megcsinálták...

Ahogy az első összkerekes autót is a japánok csinálták meg, csak európában nem forgalmazták, és ezért hiszi az audi hogy ő szarta a spanyol viszat az összkerék terén amikor japánban ha jól tudom 7 vagy 8 évvel elöttük már volt AWD-s autó! Ráadásul mi más is lehetett volna az is mint Subaru! :)))

A sztríítrészerekre visszatérve, inkább a sok dizel passatos meg golfos meg bmw-s hiszi azt hogy övék a világ, amikor belemásznak a seggedbe úgy hogy szinte érzem a büdös szájszagát a majomnak, és persze le akar tolni amikor békésen közlekedek, csak ugye meglátja hogy suzuki és egyből elborul az agya, majd amikor közel és mér látja is hogy Sport akkor meg már az abszolút vörös köd és akkor már bármi áron meg akar előzni.... :)
Kiskancsók utána meg néznek, hogy még szélárnyékban is maradnak lefele...

Tomcy 2009.05.19. 08:43:35

@ocsisajt78: Egye fene meggyőztél! :D :D :D :D :D

Tomcy 2009.05.19. 08:46:31

Parancsolt egy 320Le-s swift. Igaz nem 350, de talán megteszi! :D

www.youtube.com/watch?v=5uuE27ySL0k

Tomcy 2009.05.19. 08:50:43

Apropó itt írta valaki, hogy 5 misiért inkább egy Clio RS-t venne.
Mentem már clio RS ellen, és 80-ról 3.-ban 170-175 4. végéig összesen 6métert kaptam tőle!!!
Kb 6-7 szer nyomtuk így és mindig ennyi volt csak az előnye, szóval szerintem ez nem akkor szám egy 2.0 szívó 197Le-s kocsitól!
Persze amúgy nagyon szép kocsi és versenypályán az igazi ahogy az SS is, de egyenesben nem megy annyira.
Amúgy én ezt tudtam már akkor amikor az SS-t vettem, de a fő cél nem is a gyorsulás volt, hanem egy olyan komplex autó ami versenypályán is megállja a helyét de utcán is használható.

Mulder_ 2009.05.19. 08:51:58

Hát beteg lehetsz haver ha te képes vagy elhozni egy autot azon a listaáron amit kiírnak neki a szalonban. Én úgy vagyok vele hogy teljesen értelmetlen full uj autot venni mert fél évesen is ugyan azt kapod 1 millával olcsobban, én alig 1 évesen vettem 2,79ért kevés km-rel.

Már nem volt este kedvem ezt a témát feszegetni mert mindenkinek más az izlése, te biztosan szeretsz egy erőtől duzzadó német márkában ülni aminek biztos megvannak a pszichológia hátterei mint ahogy te taglaltad a zseléshajú dezodor szagú tinédzsereket akik apuci pénzéből vesznek magunnak autot. Meglepő lehet de én nem vagyok se tini se zseléshajú. :)

Nekem teljesen jó ez a Swift 175 pacival is csak olajat és olaj szűrőt kell csak cserélni benne. És hiába mondod, hogy nem, pedig de ott volt az ignis soportom kompresszoral 3 évig egy dekát nem kellet rákölteni se motorikusan se máshogyan. Sosem mondtam, hogy ez a legjobb autó a világon csak nem értek egyet a te véleményeddel, ennyi. Én nem akarlak téged megváltani sőt az akaratomat sem akarom ráderőltetni, én csak a véleményemet mondom el.

Tomcynak igaza van ha nekem mindenáron egy 350 lovas auto kell veszek japánból egy suprát vagy egy subarut.

Mulder_ 2009.05.19. 08:58:25

@Tomcy:

teljesen felesleges olyannak taglalni aki a csodaautot egy s2-esben látja :)

w a s d 2009.05.19. 10:11:32

@Tomcy:
Nézzük akkor azt, hogy az a bivaly VTI nyomatékra mit tud. 155 Nm -> 97 Nm/liter

Opel Kadett GSI C20XE- je: 196 Nm ->98 Nm/liter

És akkor még ott az e30 m3, aminek némelyik változata tudott 100 Nm- t literenként.

Ja, és még van a Barkas, 103 Nm -> 103 Nm/liter (jó, ez nem ér, mert 2T :D).

Ma pedig:

S2000: 208 Nm -> 104 Nm/liter
Clio RS: 215 Nm -> 107 Nm/liter
120i: 210 Nm -> 105 Nm/liter


Ennyit az "egyértelmű" japán technikai fölényről.

Az EREDETI 2009.05.19. 10:28:03

Kiazaz usama bolt?

Amőgy a suzuki váltója jó? nem tudom mert én nem egy vadi új sportot próbáltam és mindegyik xar volt. Lehet kell neki a bekopás de egyik swift sem híres a remek és pontos váltójáról, főleg ha hátramenetről van szó.

Az EREDETI 2009.05.19. 10:34:05

Nem tudom mennyit köröztetek a ringen de az a 8 tized akár a pilóták közti különbség is lehet.

Mulder_ 2009.05.19. 10:42:19

@F/:

nem értem mit akarsz a nyomatékkal nem a nyomaték a lényeg hanem a lóerő. Egy forma 1es autónak sincs több mint 200 nm nyomatéka de lóerőben 900 körül van...

lúdadónátusz 2009.05.19. 11:08:34

Mulder, Tomcy: Nemis, mer az én apukám erősebb, és különben is nagyobb kukim van, állandóan áll, nagyon jól kúrok,mindig akarom, és a csajaim is kielégülnek minden egyes alkalommal. :))))))) A pszichológiába nem mennék bele, mert a japán technika mindenekfelettiségének hangsúlyozása egyben önmagunk visszaigazolásaként szolgál. Übertechnikám van = über vagyok én magam is. 1.6 vti motorból kihoztak nekem 180 lóerőt, tehát ezzel már én szupermen vagyok, bármit megengedhetek magamnak. És az anyukám is szebb mint a tied :)) Bibibii:)) Legyen nektek sportswift, jó nektek, megmondtam már. Azt sem mondtam amúgy, hogy az s2 csúcstechnika lenne. Csak annyit, hogy olcsóbb és jobb autó 15 évesen is mint egy swift. Én ezt így látom. Mellesleg r34 GTR az egyik kedvencem és elérhető áron van az is Angliából, csekkoljátok a pistonheads-en. Olyan is kell majd a gyűjteményembe, meg egy S2 is, de Swift az - bocsássatok meg - nem! És a nagybetűs autó nekem német. Izlések és pofonok. Most megvertek, mert nem japánautó fanatik vagyok? Kapok egy körmöst? Elképesztő az az azonnali és mindent elsöprő meggyőzni akarás és habzó száj a japófanok részéről, én mindenképpen jól szórakozom rajtatok, tessék csak folytatni.Szarok a literteljesítményre meg rátok is:)) Meg a swiftre főleg:)) De egy japó macát azért bevállalnék:)

w a s d 2009.05.19. 11:08:46

@Mulder_: Csak annyit, hogy a lóerők a fordulatból és a nyomatékból lesznek.

(Mondjuk jó lenne tudnom, melyiket nehezebb összehozni: hogy sok legyen a nyomaték, vagy hogy magas fordulatnál legyen a nyomatékcsúcs.)

Tomcy 2009.05.19. 11:16:15

@F/: Te beteg vagy tuti és hogy a fizikához semmi közöd az is 100!
Na akkor vegyünk példának egy új Scaniát!
560Le 2700Nm nyomaték 16000ccm és V8!
Ezek szerint ha jól számolom akkor ők:

168,75 Nm / Liter!!!!!!!!!!!!!!

Ezekszerint simán leszopatja gyorsulásban ez a Scania a M3/M5/M6-os bmw-t is, mert nagyobb a nyomaték liter aránya!!!

Kicsit szánalmas vagy szerintem...

Ha még nem tudnád nem a nyomaték viszi előre a kocsit hanem a LE!!! Tudom ezt sok dízelesnek nehéz felfogni amikor 350nm 1.9-es olajkájhákkal vagiznak, de azért a fizika az fizika!
A nyomatéknak annyi köze van az egészhez, hogy a teljesítmény számításnál a fordulatszám és az adott fordulaszám mellett keletkező nyomatékból számolják ki a LE-t és ennyi!

Érdekes 2009.05.19. 11:22:25

@Tomcy: :D:D:D:D:D:D:D Scania 4 President :D:D:D:D /F :D

Mulder_ 2009.05.19. 11:24:37

@lúdadónátusz:

Hát figyel vegyél magadnak s2öt meg amit akarsz a gyüjteményedbe én magasról szarok rá hidd el. :) Én csak az s2re írtam amit írtam. Azt is rosszúl láttad, hogy én próbáltalak habzó szájal meggyőzni téged bármiről is, én csak a saját véleményem mellett álltam ki.

Az hogy kinek mi az olcsó azt szerintem a saját pénztárcája dönti el. Én nekem ez a swift elviselhető áron van, van hozzá alkatrész dögivel. Az meg, hogy egy 350 lovas s2öt olcsobb fenntartani mint egy suzuki még szerintem te sem gondoltad komolyan :).

Remélem az életben sok sikered lesz majd. Köszönöm, hogy társaloghattam veled... :)

Érdekes 2009.05.19. 11:25:04

@Érdekes: HA olyan jól mennének az 1.9es (vagy akármilyen) dizelek, mint amennyire dől belőlük a füst..hát, már akkor azok lennének a technológia csúcsai :D nyílván, a trehányság miatt is dől belőlük..nem tisztítják a csúcsokat..de azért vicces látni audikat meg passátokat, ahogy okádják...

Mulder_ 2009.05.19. 11:27:41

@Tomcy:

pont az 580as scaniat akartam én is leirni példának :).

Mulder_ 2009.05.19. 11:33:44

@Érdekes:

nah az a technika csúcsa mikor úgy tolja neki elöttem a füstölő dizelt, hogy nem látom az utat... :)

lúdadónátusz 2009.05.19. 11:41:11

@Mulder_: Alkatrész van hozzá, de nem is kell arra sem költened, mert sosem romlik el, hiszen Japán autó sosem romlik el nemdebár? Örök darab. Elpusztíthatatlan, sőt termeli a pénzt. 3 litert fogyaszt öt személlyel városban klímával és még a telekre is ki lehet menni vele. 3 havi nagybevásárlásnyi cucc fér el a hatalmas csomagtartójában, van kalaptartókötele, a kuplung a belső tér és a fék sosem nyikorog, a csomagtartó belülről pedig nyílván sosem lesz rozsdás. Még véletlenül sem. Ejj ez a japános precizitás, hiszen a super 1600-nak ez a blokkja! És még newtonmétere sincs, csak lóereje. Úgyis csak az számít. A Merci kamionokba is 1.6 vti mocikat szerelnek a német mérnökök, mert meghajolnak a japán technika előtt, a nyomaték meg úgysem kell a kamionnak, legfeljebb nem lesz elhúzva az a 40 tonna. És a széttaposott vti hondák egyáltalán nem füstölnek kéket, hiszen az egy precíz kis blokk, egy kis ékszerdoboz. A tökéletes autó. :)
Mondd, mi lenne ha mindenkinek egytől egyig szürke! sporsswiftje lenne? Kivel vitatkoznátok? Hogyan végeznétek a hittérítést? Mi, lúzer pórnép a szánalmas kordéinkkal is kellünk ahhoz, hogy felsőbbrendűnek és szaporítóképesebbnek érezzétek magatokat nem tűnt még fel?

Tomcy 2009.05.19. 11:42:04

Annyi gázolaj van még abba a füstbe amit kiokádnak egyes húzott pédányok, hogy félnék mögöttük egy turbós benyás kocsival, mert csak 1szer kell kicsapni egy lángcsóvának a kipuffból aztán begyullad mögöttem az a rengeted gázolaj a levegőbe aztán akkor lenne ám Utánunk a tűzözön! :D :D :D

lúdadónátusz 2009.05.19. 11:50:26

@Tomcy: Ezaz! Le a gázolajos technikával! Minden autóba 1.6. vvtivtivtec motort kell tenni. Ezt mondja Tomcy, tehát mindenkinek betartani! El is adom az a dízel vasam már ma és veszek egy stiftet a listaárnál jóval olcsóbban, hiszen fasza gyerek vagyok én. Illetve fasza leszek, ha swiftem lesz. Ezzel a génállományom átörökítése is sokkalsokkal optimálisabb lesz majd.

Mulder_ 2009.05.19. 11:57:21

@lúdadónátusz:

Ezzel saját magad miősíted :):) ezeket sosem mondtam az, hogy te hozzá költöd a saját fantáziád az eléggé szomorú. De hát mind 1 ezért van ugye a komment rész :). Hát, ha te ezt hittérítésnek nevezed akkor térj meg fiam :).

De amugy teljesen feleslegesen irkálunk itt 60 oldalnyi szöveget egymásnak... Szerintem mind a kettőnknek van más dolga is nekem példáúl dolgoznom kéne, hogy gyüjtsek egy s2-esre :).

kelemen.lajos · http://picasaweb.google.com/kelemenlajos 2009.05.19. 11:58:12

Nah akkor... Lehet pár embernek isemrős lesz...
Az autó egy tárgy, aminek műszaki paraméterei vannak. Ez alapján lehet, kényelmesebb, gyorsabb, olcsóbb, kisebb stb. Egy ilyen paraméter alaján összehasonlítható. De szubjektív szempontok alapján nem. Nekem pl hányingerem van a fekvős ülésektől, 90 fokos székekben tengetem napjaimat, mert nekem ez a kényelmes. ÉS kövezzetek meg, ültem sok autóban de a kispanda két keresztrúdja közé kifeszített hátsó ülése még mindig a top 5 hátsó ülés között van, pedig gerincben nyomott egy picit. De térjünk vissza a főszálhoz. Ez alapján már autót és autót is nehéz összehasonlítani összességében. Hiszen ami valakinek széles az a másiknak keskeny, ami valakinek gyors az a másiknal lassú, drága/olcsó, szükséges/felesleges. És akkor bővítsük a kört ezt nem egy egy autóra hanem 1-1 márkára. És akkor ott tartunk hogy opel sosem kopel, meg a suzuki milyen megbízható, a bmw mennyi sportos... Hülyeség, haveromék garázsában van egy rekord, ami szerintem simán 30 felett van, de évente 1x gond nélkül indul és jár (persze a szükséges lépések után). De ültem már olyan opelban is ami alig élt, mert ütötték-vágták. Utaztam régi swiftben, ami nagyon ment, de 1 év múlva a halálán volt.Sőt, olyan 3-as kétlityis bmwhez is volt szerencsém amit még a 1.6 sportom is letol. Igaz hangja volt, de menni, azt nem akart. És akkor ezt most terjesszük ki országokra...

A technikai dolgokra ott vannak a fizika törvényei, a többire a pszichológusok :)

Nagy faszságról vitatkoztok ahelyett, hogy tolnátok előre az ország szekerét, meg emelnétek a GDP-t... :)

Mulder_ 2009.05.19. 11:59:42

@lúdadónátusz:

tényleg elárulod milyen autod van? Most már kiváncsi lennék rá, ha már ennyit beszélgettünk a kocsikról :).

w a s d 2009.05.19. 12:00:41

Na akkor még egyszer, hátha valaki tudja a választ (mer' én őszintén szólva nem tudom):

melyiket nehezebb összehozni: hogy sok legyen a nyomaték, vagy hogy magasabb fordulathoz kerüljön a nyomatékcsúcs?

Mulder_ 2009.05.19. 12:01:27

@Kázmér_von_Odabasz:

tévedsz én közben emelem a GDP-t is :)

lúdadónátusz 2009.05.19. 12:01:40

@Mulder_: Ha szomorú vagy emiatt én annak csak örülök :)) Minősítem magam persze, gyerekgyilkos vagyok. Amúgy megtértem, tetováltatok egy hatalmas hondajelet a homlokomra, és loholok egy kereskedésbe a swiftemért, hogy termelje nekem a pénzt, hiszen egy ss mellett még dolgoznom sem kell :)

Mulder_ 2009.05.19. 12:09:00

@lúdadónátusz:

haver te egy barom vagy de legalább sok ember röhög rajtad.

A tetoválással csak óvatosan, én javaslom a hennát az legalább lemosható és késöbb rátetoválhatod az S2-es jelet... :)

lúdadónátusz 2009.05.19. 12:09:34

@Mulder_: El persze, egy 2.0 pd tdi /patásördög jujj/ dsg váltós leonom van, meg egy fabia combim amibe hamarosan készülök cuppantani egy 1.8t audi blokkot. Még idén érkez egy amerikai veterán a házhoz, ami már 30 éve nagy kedvencem, de az csak akkor, ha teljesülnek bizonyos feltételek. Lesz még egy s2 is :)) lekötött első hajtással driftre, de az csak jövőre.

Érdekes 2009.05.19. 12:11:27

csak a szokásos jappó vs német vita -.-' :D

lúdadónátusz 2009.05.19. 12:19:36

@Mulder_: Persze hogy barom vagyok :) Nem henna lesz, az audi gyár romjaiból származó hamu lesz a pigment a hondajelhez. Varratok mellé még egy szent kvarcórát is meg kanji írásjelekkel azt a szót, hogy: bukkake. Na menő? :)))

Mulder_ 2009.05.19. 12:29:57

nah legalább 1 közös van bennünk az 1,8T blokk, én tavaly majdnem vettem egy leon cuprát R-t.

Nagyon menő leszel azzal a honda jellel :) A bukkake szó szót ha javasolhatom, mandarin nyelven tetováltasd fel az nagyon menő mostanában. :)

Tomcy 2009.05.19. 14:29:04

@lúdadónátusz: Na akkor próbáljuk ki hogy ha leszeded a turbót arról a csoda pdtdi szörnyről akkor mire lesz képes szívóként és egyből kiderül hogy mit nehezebb összehozni!
Csak egyeztessünk elötte mert el kell kérnem öregapám 1.0-ás régi swiftjét, hogy legyen valami esélyed...

Amúgy nem akarom szidni a dizel kocsit mert nekünk is van egy 150Le-s astránk, de nem megy úgy mint a swiftem, sőt...
Pedig a gyári 8,9-es gyorsulását 2 személlyel tudja annak ellenére hogy ráadásul kombi is!
Csak itt ugye az alapvető különbség, hogy megindul 2000-nél és elfogy 4000-nél az enyém meg 4500-nál indul meg és elforog 7000-ig(ha benne lesz az írható komp akkor lesz abból 8000 is :D ).
Szóval a használható tartomány a dizelnél 2000 benzinnél meg 3500-4000 és ez a nem mind 1!

Amúgy ha dizelt vennék az is subaru lenne nem más...

Tomcy 2009.05.19. 14:33:06

@lúdadónátusz: A fábia biztos buta lesz. :)
Ha meg a leon-t tuningolod vigyázz, mert úgy olvastam a nagy dízeltuningolóktól, hogy az 500Nm feletti nyomatékot már nem nagyon bírja, és azt azért egy nagy turbóval és IC-vel, 502-es csúccsal meg Krézi adagolóval és egy normális kipuffal simán el lehet érni...

ocsisajt78 2009.05.19. 14:40:22

@lúdadónátusz: "egy 2.0 pd tdi /patásördög jujj/ dsg váltós leonom van" jokis auto, csak kar, hogy eddig egyik markatarsadnak sem sikerult lenyomnia vele :DDDD (most idezhetnek egy korabbi hszt, amiben a "meglatjak" az x markajelet es vervoros fejjel probalnak lenyomni style volt) :p
ST talin akkorat rohogtunk az ilyenen :D meseli az egyik tars, hogy le akartak nyomni ot is, osztan kovetkezo pirosnal atszolt a delikven, hogy mi a f*sz van ebben a fiestaban? mert o" azt hitte, hogy >>>felszereltseg

ocsisajt78 2009.05.19. 14:48:03

@Tomcy: ez teny! tali alkalmabol ki szoktunk menni x helyekre, hogy megnezzuk az ándergránd scenet... taliztunk leonosokkal is, es ott volt egy boven 200 lo feletti (alap 1.9 150 lovas meg elozo leon szeria, nem ez az uj buborek) srac, akinek cserelni kellett kapasbol a kuplungot!
egyebkent nem kell szidni a dizelt, mert a nyomatek azert odavag ezeknel... a nyomatekot en ugy szoktam szemleltetni a laikusoknak, hogy vegy 3 utastarsat meg egy aktiv legkondit, rakd bele egy benzines autoba meg egy dizelbe... hat a dizel fog kevessbe "szenvedni" azonos loeroben alatta :DD
(nem mellesleg vitt egy kort a leonnal a srac... nah 4200ig azert csunyan tolt a tuning leonja! sokkal durvabb erzes mint a sajat fiestamban anyoson, pedig csak max 1 autoval tudott hosszu egyenesbe legyorsulni minket STseket :D)

Mulder_ 2009.05.19. 14:52:22

nem rosszak azok a leonok bár nekem ha leon akkor csak egy cupra r vagy egy sima RR vagy FR azokbol is a régebbi nem az új.

Mulder_ 2009.05.19. 14:55:55

@ocsisajt78:

csalóka érzés egy dizelben a Nyomaték, alulról már húz mint a barom és azt hiszed baromi kemény a gép, de aztán nem mindig van az úgy. :)

ocsisajt78 2009.05.19. 15:20:39

@Tomcy: ezt ismertem! viszont ketlem a videot, mert igaz a regi swift konnyu, de 230 pacival nem fogja meg azt a ferrarit! vagy tobb van benne, vagy a tajlan bika sofore nem nyomta neki elegge :p

antika13 2009.05.19. 15:27:20

Felhoztátok a volvo kamiont.
Ha leakasztja a pótot, igencsak tolni kell, hogy legyorsuld a lámpánál.:)
És nekem is elegem van a váci úti gyorsulgatókból. De mégjobban utálom azokat akik a duma plázánál a szélső sávból próbálkoznak 50-nel átvágni a belső kanyarodó sávba, miközben 70-80-al halad a forgalom.
Ha pénzem lesz, veszek egy régi stiftet. Ha sok pénzem lesz, házat és dízelt veszek. ha még mindig marad pénzem, elgondolkodom egy ss-en. De valószínűleg lovat veszek a lányomnak:))

ocsisajt78 2009.05.19. 15:28:32

off: Tomcy irtam meg mailt tegnap neked, megkaptad(tali ugyben)? (blogon keresztul!)

ocsisajt78 2009.05.19. 15:34:01

@antika13: Meg mindig Scania, sebaj :ppp amugy ja, azok eleg csunyan mennek pot nelkul ^^

lúdadónátusz 2009.05.19. 16:54:35

@Tomcy: Tudod jól, hogy nem szedhetem le a turbót:)) Egyébiránt a Lancia Delta HF Integralém is buta volt turbó nélkül, ha épp lecsúszott a csöve, azt tényleg lenyomtad volna egy marutival is. A pd-ben van még potenciál, de a dsg eleve 350nm-t bír, és nekem már így is 400+ nm van 195+ pacihoz. Ezért nem is lesz már tovább csavarva, mert már így is füstöl dundinál, 7.1 körül gyorsul, ami nekem momentán nagyon is elég, és 220-ig meg se áll. De már lehiggadtam vele, nem tolom egyáltalán, csak ha már nagyon provokálnak.
A Fabia az komolyabb lesz, versenyfutómű és elöl komolyabb fúrt tárcsa hátul tárcsára átépítés már megvan. Jó az a motor nagyon, sokat ki lehet hozni belőle, de nem akarok meghalni vele. Az lesz az ultimate meglepiautó. Picit lelaktam, az optika nekem nem lényeg, inkább a technikai tartalomra költök.

lúdadónátusz 2009.05.19. 17:03:39

@ocsisajt78: Nézd, igazából nekem teljesen mindegy, hogy téged ki nyom vagy ki nem nyom le:)) Nekem az a fontos, hogy engem ne baszogasson senki, ne túrjon le ne nyomuljon a seggembe, ne nézzen át pirosnál brűgetve, ne húzogassa a refit mert azt hiszi, zsebrakétában ül, akkor már minden megengedett. Nem 18 éves vagyok, nekem ez már nem kúl. Múltkor valami 1.3 swift villogott 150-nél belsőben emelkedőn a pályán, szegény kapott egy kis kormot és nagyot lepődött. Szépen zsugorodott a tükörben.

lúdadónátusz 2009.05.19. 17:07:55

http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=60767

Egy igazi tipikus gyökér suzukis. Bocs.

lúdadónátusz 2009.05.19. 17:22:59

Mellesleg a tarkopasz nagyláncos tarjagosnyakú szolározott, vagy nemazidénszolározott adócsaló bodzatermelő:) és drogdíler autónepper adócsaló barátaikból is kurvára elegem van. Gyűlölöm ahogy buta fejjel bambulnak át a q7-es bölényaudiból meg az x6-os bömbiből. Index gyárilag nincs, és ugyanúgy cikáznak, nyomulnak mint a zsebrakétás boyracerek. Innen is üzenem az összes sittes mercis gyúrósbuzi majomnak, hogy fakjú. Tripla faszkorbácsot az összesnek. Totál lejáratják a luxusmárkákat. A Lexust még hálistennek nem fedezték fel, az egyik ismerősnek van egy hibridje és szenzációs ahogy megindul és semmi hangja.

ocsisajt78 2009.05.19. 17:32:21

@lúdadónátusz: en zugloi leven eleg soxor latok egy fekete éjemdzsi 63as ML merdzsot! na az total tipikus! index nuku, kerepesin szlalom es vényóc bogetes meg szeria! -> :C

(monnyuk ahogy megindul az besz*ras(plane a hang) :D)

ocsisajt78 2009.05.19. 17:34:12

@lúdadónátusz: mar megnyugodtam, hogy nem szeria! igy mar azert mas a leanyzo fekvese ;) (lehetne nyomni egy turbos csatat :D Mazdim ellen megneznem mit menne :D)

w a s d 2009.05.19. 18:48:32

@F/: Látom, más se tudja, csak megy a pofázás.:D

Mulder_ 2009.05.19. 19:01:38

@lúdadónátusz:

Érdekes, hogy el lehet beszélgetni normálisan is és ha hiszed, ha nem sok mindenben egyezik a véleményünk. :) Én ezt a swiftet azért szeretem mert nem nézik ki belőle mit tud, ahogy a te leonodból sem nézik ki hogy mit tud, és egy komolyabb autót is meg lehet vele lepni.

A fábiád biztos komoly lesz én ha túlvészelem az építkezést építek magamak valami pályaautot. Még nem tudom miből és mit de vannak tervek :).

lúdadónátusz 2009.05.19. 19:31:09

@Mulder_: Valóban, teljesen igazad van. Elhiszem, hogy szereted és engem is lepett már meg ilyen swift, hogy mennyire jól halad. Pályaautónak - és most nem bántásból - de akár egy swiftet. Már az 1.3-asok is komolyak, pályára főleg, magát a versenyzést megtanulni egy nagyon komoly kezdőkategória. Tudod, hibáztam azzal, hogy azt gondoltam, hogy az a tipikus tudod..dezodoros sztrítrészer vagy, hanem egy normálisabb suzuki tulaj. Olyan sok indulat felgyülemlik az emberben a sok majom miatt, akik a lökhárítón autózásban próbálják meg kiélni magukat, agresszíven nyomulnak állandóan, és hát vannak negatív tapasztalataim ezen a téren. Nincs már semmi tisztelet a másikkal szemben, állandóan le akarnak nyomni mint a bélyeget. Ezek között sajna baromi sok a zsebrakéta pilóta aki belekényszerít olyan helyzetbe is amit magamnak se kívánok mégis durrant aggyal megcsinálom pl. 180 villamossinen, járdaszigeten álló gyalogosok és szembejövő villamos között a seggemben egy egyre inkább lemaradó 1.6 vti-vel..meg ehhez hasonlók. Kihozzák az meberből az állatot, ez is nyomult, tolt le az útról, hát megadtam neki ami jár aztán hagytam hadd menjen, nekem családom van otthon, engem hazavárnak. Ennyit nem ér az egész.

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.19. 20:38:42

Előre is elnézést kérek, de...

...ez most komoly, hogy ti 2 napja veregetitek egymás hátát és azon örömködtök, hogy ki kit tud letolni hétköznap? Meg hogy a Swift mennyire bika gép (nem lenézésből), miközbe' az S6-tal még egy élesebb kanyart sem lehet bevenni? Azért ez a szint már a maúúnika shóóét verdesi...

Mulder_ 2009.05.19. 20:49:52

@lúdadónátusz:

Igen beszéltem már 1-2 swift kupás tulajdonossal, nagyon sokat számít, hogy le vannak könnyítve és, hogy alá van rakva egy olyan futómű ami alig engedi a kocsit billegni vagy talán egyáltalán nem billeg :). Ha közelebb laknék valamelyik ringhez akkor már vettem volna valami törött 1,3mast és megcsináltam volna, de így tényleg csak akkor ha kész van a lakás.

Egyetértek azzal is, hogy sokan belekényszerítik az embert hülye dolgokba, sajnos nekem is sokszor eldurran az agyam mikor nyugodtan megyek és egy audis vagy bmw-s vagy akár melyik nagy autós már messziről villog nekem, hogy húzódjak le mert Ő jön és kell neki a hely... Ezektől szoktam agyvérzést kapni és kitolni a szemét a swiftnek, és mikor rájön hogy mégsem tud elmenni akkor beáll mögém és akkor már tud kulturáltan is közlekedni. Viszont utólag belegondolva szegény kocsit taposom a sok hülye miatt, de mind 1 ezért csináltam akkor legalább kihasználom.

Szóval a lényeg hogy vannak ugyan olyan hülyék swiftben is és vannak ugyan olyan hülyék nagy autókban is. Amúgy én kifejezetten megörülök azoktól a suzukisoktól akik gyök2vel közlekednek... Nah azok tudnak nagy baleseteket okozni.

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.19. 21:19:14

@Mulder_:

"Egyetértek azzal is, hogy sokan belekényszerítik az embert hülye dolgokba, sajnos nekem is sokszor eldurran az agyam mikor nyugodtan megyek és egy audis vagy bmw-s vagy akár melyik nagy autós már messziről villog nekem, hogy húzódjak le mert Ő jön és kell neki a hely... Ezektől szoktam agyvérzést kapni és kitolni a szemét a swiftnek, és mikor rájön hogy mégsem tud elmenni akkor beáll mögém és akkor már tud kulturáltan is közlekedni. Viszont utólag belegondolva szegény kocsit taposom a sok hülye miatt, de mind 1 ezért csináltam akkor legalább kihasználom."

Nem egyszerűbb elengedni, hadd menjen, mint erősködni?

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.19. 21:50:12

@Mulder_:

Jaaa, értem. Már megint azok a gonosz nagyautósok...

(Mondjuk ha autópályán mindig kihúzódnál a külsőbe ha üres, bármennyivel mész is, akkor nem villognának le a hülye, mindig nyomulós audisok.)

ocsisajt78 2009.05.19. 21:54:47

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059: "(nem lenézésből)" lof*szt nem, mar megbocsass! Ilyen geppel a segged alatt be ne magyarazd nekem, hogy nem nezed le ezeket a zsebgepeket... cöhhh Azt az erzest sosem fogod megtapasztalni amikor egy "sleeper carral" bealazol valakit(ha a mumajer autoid elott voltak ilyen jellegu verdaid, akkor sry!), nohat persze csunya dolog ott kielni az elnyomott vagyainkat... de hazudik aki ne elvezne ;)

en amugy azt tervezem, hogy a kis mazdamat megjobban majd megpiszkalom, total minimaldizajn fenyezesben, optika es lehet "altatni" a jonepet... igen nekem erre all fel, de legalabb en bevallom :)))))

Mulder_ 2009.05.19. 21:57:13

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059:

ritkán megyek autopályán de ott nemmegyek többet mint 130-140 :) nincs kedvem 300ezret fizetni az államnak.

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.19. 22:11:07

@ocsisajt78:

"lof*szt nem, mar megbocsass! Ilyen geppel a segged alatt be ne magyarazd nekem, hogy nem nezed le ezeket a zsebgepeket..."

Nem nézem le őket, a tulajaikat meg főleg nem. Ennél azért értelmesebb vagyok. Nem ugyanaz nem vágyni egy ilyenbe, mint lenézni, szerintem :-)

-----------------------------------------
@Mulder_:

Autópályán kívül máshol nemigen lehet/szoktak levillogni senkit. Lehet szokni kéne az autópályát, és akkor nem keverednél ilyen helyzetekbe... :-)

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.19. 22:16:09

@ocsisajt78:

Tényleg nem lenézésből, de azért nem egy 160-170 lóerős Swift Sportnál kezdődnek a kemény gépek, hogy ebből kelljen megmondani (megsaccolni), hogy mennyire tud kanyarodni egy 450 lóerős, légrugós, összkerekes S6.

Véleménye persze mindenkinek lehet, csak ha az alaptalan hülyeség, akkor az baj... :-)

Mulder_ 2009.05.19. 22:24:15

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059:

sosem mondtam hogy a komoly gépek itt kezdődnek de nem mindenki tud megvenni egy 30 millás autot :). Igy nekem egy 180 lovas swift elég jónak számit főleg hogy sok munkám van benne :).

Hát pedig itt vannak olyan parasztok akik egy sima 1 sávos uton messziről villognak hogy jönnek...

Az hogy keveset járok autópályán nem jelenti azt hogy nem tudok ott vezetni :):).

lúdadónátusz 2009.05.19. 22:48:54

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059: És épp most csatlakoztál a "maúúnika shaóó" szinvonalhoz, remélem feltűnt, egyben önmagadat is minősíted ezzel. Bár audifan vagyok, most sajnos azt kell mondjam, nem lehet mindenki kapuzárási pánikos diszkréten adócsaló bár keményen dolgozó ötvenes. Valahol el kell kezdeni, te is Ladán kezdtél. Valaki meg sport swiften, én speciel Trabanton. Azon nem gondolkodtál, hogy az r8-nak nem magyarország a természetes közege? Mindenki kinéz a kocsidból, az utak szarok érted... stbstb. Felénk van egy ferrari f430-as, és a pali csak éjjel megy vele, lehet tán az adóhatóságtól félti, mindenesetre mókásan mutat egy posztszockó balkáni korrupt törpeállam levitézlett ex-iparvárosában egy ilyen péniszhosszabbító eszköz, ami legalább egy nagyobbacska családi ház árával egyenértékű. Monacoban jobban el tudom képzelni. Állami megbízás, politikus haver, kis uniós támogatás, esetleg lottóötös, vagy kőkemény olajszőkítés, adócsalás és bűnöző életmód jutnak az eszembe, ha ilyen gépek tulajaival találkozom. Te miben utazol? :)) Ingatlanfejlesztés? Szállodaipar? Informatika /mint kókadoktor/? Én is azzal akarok foglalkozni mint te.
A levillogásról, nos lehet, ha a8-asom lenne engem se villognának le, mert azt hihetnék, hogy valami sittes díler vagyok. Engem még városban is villogtak le amúgy. Bárhogyis van, jó neked, ügyes voltál, hogy még szabadlábon vagy. Követendő példa.

Mulder_ 2009.05.19. 23:07:08

@lúdadónátusz:

trabi volt nekem is az első autom azok voltak a szép idők, nem voltak még akkora street racerek mint ma :))

Nah jah egy kopasz sittes drogdilert a8-ban biztos nem kezdenek el levillogni :).

Egyik ismerösöm épít magának egy suprát már célegyenesben van vele, kb 1100 lóerő, remélem összefusz vele valamelyik autópályán az r8asoddal :). Akár hiszed akár nem de azt a suprát töbre tartom mint akár melyik komolyabb sportautot. Igaz nem került 25-30 millába csak 6-7be de elmebeteg egy auto lett.

http://www.youtube.com/user/supra2jzmk3

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.19. 23:35:11

@lúdadónátusz:

Most nem kezdek neki 1001-szerre, hogy mivel foglalkozom. Olvasd el a korábbi hozzászólásaimat.(Csalódni fogsz: semmi illegális.)
Az asszociációidat illetően: tipikus magyar hozzáállás. Csak azt tudom mondani, a lehetőség mindenki előtt adott, hogy normális munkával is jól éljen.

"És épp most csatlakoztál a "maúúnika shaóó" szinvonalhoz, remélem feltűnt, egyben önmagadat is minősíted ezzel"

Mivel is csatlakoztam? Mivel is minősítem magam?

"Azon nem gondolkodtál, hogy az r8-nak nem magyarország a természetes közege?"

Ez kit érdekel? Csak azért, mert Magyarország, járjon mindenki ezerkettes zsigulival vagy ha jobban megy, Suzukival?

Levillogás: mikor fele ilyen autóim sem voltak, engem akkor sem igen villogtak le túl gyakran. Jaaa, hogy nem is vettem személyes sértésnek, és hánykolódtam miatta még egy hónap múlva is...
-----------------------------------------
@Mulder_:

"Egyik ismerösöm épít magának egy suprát már célegyenesben van vele, kb 1100 lóerő, remélem összefusz vele valamelyik autópályán az r8asoddal"

És mi történne? Ha jobban siet, vagy netán csak meg akarja mutatni hogy milyen fasza épített gépe van, elmegy mellettem. So what? Nekem huszas éveim legelején sikerült ebből kinőnöm...

Jóéjt!

ocsisajt78 2009.05.20. 00:14:39

@Mulder_: huba*dmeg azert 1100 lo tenyleg ertelmetlen :D:DD

egy kellemes 5-600 lo meg csak-csak... de ezt hol hasznaljak ki? most komolyan? :D
ez tenyleg elmebeteg :]

egy baj van evvel a kocsival, hogy nem 4wd :))))

Mulder_ 2009.05.20. 07:58:08

@ocsisajt78:

nagyrészt dragra építi szóval keveset mászkál vele közuton, de azért néha kimerészledik :D

ocsisajt78 2009.05.20. 09:58:00

@Mulder_: ja! az mas! :D na! vegre lesz ellenfele a sok óóódinak(9.4-10 secek), turbohonda(9.7) meg turbofiestanak(10.4) :))) (tudom van meg viper meg 'keprisz is!)
nyamm! imadom a gyorsulasi versenyeket!

baaar ha tenyleg 1100 lo lesz es le tudjak adni ezt a fortelmes sok pacit a betonra, akkor lehet uj bajnokot fogunk avatni :) evvel mar sanszos a 8(teteje) sec 1/4 merfoldon :)))

Mulder_ 2009.05.20. 10:45:23

@ocsisajt78:

hát nagyon kiváncsi vagyok rá még a difivel szarakodnak meg a váltóval pont azért hogy átadja rendesen a hajtást :). De mindent amerikábol rendelt hozzá már lassan 1,5 éve épiti de már tényleg csak hetek kérdése :D. Szerintem elsőre nem fog 10 alatti időket menni, sokat kell gyakorolnia, mire rájön egy jobbfajta rajt technikára.

Érdekes 2009.05.20. 10:50:56

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059: "Mondjuk ha autópályán mindig kihúzódnál a külsőbe ha üres"

Én mondjuk mindig ki szoktam húzodni.Az is igaz, hogy még sosem villogtak rám siettség miatt, mert épp a belsőben bámészkodok..Ha a belsőben tovább bent vagyok, akkor nem 140-nel megyek..most azt nem írom le, h mennyivel :D lol.
ELlenben, úgy már villogtak le, hogy előttem voltak, és bőven nem én tartottam fel a sort, hanem az x kocsival előttem autózó hétvégi mazsola.De, ha nagyon erőszakoskodik, a hülyéje (ahogy te mondod, "nagyautósa") akkor lehúzodok jobbra, és röhögök rajta, hogy most 1mp-cel előrébb van a hülyéje. :) Persze nem mind1ik ilyen, van aki tovább is lát pár méternél, de akadnak ilyen hülyék azért.

Tomcy 2009.05.21. 22:07:33

@lúdadónátusz: Na látom végre jó irányba halad a beszélgetés!
A végén még összejárunk kocsikázni is! :)

smarci201 2009.06.03. 14:37:02

@lúdadónátusz: Ajánlom figyelmedbe a www.fastestlaps.com oldalt. Azonos körülmények között a hockenheimi rövid pályán az S2-esre több mint 2 másodpercet vert az általad említett Clio.

swiftSport 2009.06.19. 19:08:47

sziasztok,
alapvetően nem hiszem,hogy nagyon össze kellene veszni ezen a teszten,hisz mindkét kisautó fixen jó. alapvetően nekem nagyon tetszik, hogy a Renault ad választási lehetőséget a normál RS és a Cup verzió között. Egyértelmüen a cup-ot választanám, ahol 100%, hogy Renault szokáshoz híven,nem csak nagyobb az ültetés 4mm-el,hanem lényegesen keményebb is a futómű. Sajnos a Swift esetén nincs ilyen opció, csak ha valaki utánajár és Japánból beszerzi a hozzá való "cup" futóművet,aminek persze nem ez a neve, de van. 3mm/kg-os rugó 20%-al keményebb a gyáritól(és mint minden keményebb futómű, ez is 2cm-t enged lefele a magasságon), illetve 4kg/mm es állítható(magasság/keménység) és a brutál 10kg/mm-el szerelt állítható pályafutómű közül lehet válogatni. De említettem, nem vita tárgya,de azt hiszem Tomcy mondta, hogy a swift is egy gyári keményebb futóművel biztos jobban megszorongatja a Twingot. Szerintem is. De ez van, míg a Renault gondoskodik idehaza a keményebb Cup verzióról, addig a swiftnek marad a próba nélküli kintről rendelgetés.
És igen Tomcy, a hátsó dobot le kell cserélni, mert nagyon fogja az autó dinamikáját. Legjobb,ha a design dupla véget egy tisztességes átmenő szimplára cseréli a dolgozó.
Sok sikert mind a Twingohoz,mind az SSS-hez bárkinek :)

lúdadónátusz 2009.07.16. 21:15:19

@smarci201: Oké :) De az az S2 valszeg széria volt. Remember! Az S2-ből ki tudsz hozni a turbó miatt sokkal nagyobb teljesítményt, mint a clióból. De mindegy. Vegyél cliót és ha jól akarod érezni magad, gondolj arra, hogy 2 másodpercet ver egy weboldal szerint az S2-re!!! Gyáá geci! Mennyire fasza érzés ugye? Bontok is egy pezsgőt, annyira igazi, zsigeri gyermeki örömmel tölt el engem is ez a tény :))) Cliót a népnek! Cliót veszek :)))
süti beállítások módosítása