Veszélytelen, jól kézben tartható, de vidám és látványos farolásra, gyors és hatékony négy keréken sodródásra bírható a Swift Sport. Ez pedig a legjobb dolog, ami egy elsőkerekes izomautóval kanyarban megtörténhet. A Suzuki is tudja azt, amit a Twingo, csak kevésbé szájbaverő előadásban, kevésbé pofaletépő könyörtelenséggel.
Törpék, póráz nélkül
Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég
Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal
A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy
Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
ocsisajt78 2009.05.18. 19:38:14
;)
Ciri 2009.05.18. 19:40:11
Megy az ész osztás,a csiptuning, a turbósitás,meg a kanyarsebesség, húzzunk innen!
Jajaj, jajaj !:D
Beszarok én rajtatok... :D
Don Vito Corleone 2009.05.18. 19:51:26
Vágási Matyi 2009.05.18. 20:26:25
amúgy pitbull, nem pittbul, ha jól tudom. előfordul ez jobbakkal s :)
kicsit off:
ha 1.6-os 125 lovas (ARC, AVY) polo (6N2) vagy lupo gti tapasztalata akad bárkinek, bátorkodjon írni!
üdv
Mulder_ 2009.05.18. 20:38:11
te nagyon komoly ember lehetsz és kurvára vághatod a témát jobb is ha mész az s6-os fórumba :).
Tipo16v 2009.05.18. 20:42:52
lúdadónátusz 2009.05.18. 21:36:38
AUDI S2! Harmadáron!
Kanyarodni jobban tud, menni nagyonnagyon megy - elég megnézni a gyorsulásos videókat, brutál. Nem tohonya, nem nagydarab, összkerekes és NÉMET!! 1000x jobb, mint ezek ketten, a swiftnek a világ turbója se lenne elég, hogy megfogja bármilyen terepen. Erről ennyit.
Mulder_ 2009.05.18. 21:41:06
igen mindenképpen... 500 km után viheted szervizbe, és ráköltöd a 3szoros árát :). Lacházára kihozod mész vele 3-4 futamot aztán szervizelheted, kösz nem.
lúdadónátusz 2009.05.18. 21:45:29
Don Vito Corleone 2009.05.18. 21:55:31
Új autókról szólt a poszt, olvasd el újra, hátha...
Mulder_ 2009.05.18. 21:57:08
elhiszem hogy gyorsabb nem ezt mondtam, de egy swiftet nem érdemes összehasonlitani egy s2-vel. Igen én minden reggel lacházán kezdek :). Hát azért a 350 lóval nekem be nem meséled, hogy hosszú távon megbízható, van ismerösöm akinek volt/van S2ese, én nem azt mondom hogy ez egy szar auto hanem azt hogy erre is kell költeni de lényegesen kevesebbet mint a suzukira. Egy 350 lovas s2esnek nem 10 forint fentartási költsége van, így hiába veszed meg olcson késöbb ezerszer többet költesz rá.
Mulder_ 2009.05.18. 22:03:19
lúdadónátusz 2009.05.18. 22:10:38
lúdadónátusz 2009.05.18. 22:26:35
Ja, egy beteg cartársatok:
http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=36744
Ha nevetni akarok, beleolvasok. Igazi pszichó ez az alak. Nem célom a meggyőzés, engem se próbáljatok meggyőzni, ragadjatok le a sport swiftnél, jó nektek :)
Érdekes 2009.05.18. 22:44:02
Egyébként, ha nagyon gonosz akarnék lenni, lehet valakinek a motor élmény a fontos, valakinek a vizuális...és a doboz s2-es vizuális élménye nem több egy gyufás dobozénál, nyílván ehhez mérten a 350lóhoz a swift 100-170(komppal?) azért ennyire nem dúrva, de messze elmarad egy barkácsolt S2-től.Ami azért nem két forint még akkor se, ha rozsdaboglyaként feszed gyúfa áron, és te újítod fel.
sunblind 2009.05.18. 23:02:33
Figyejjé, nekem van a Kubika Robi haverom, béemvéje van, egyfolytába üvegeli, körbeautózza a szvifteteket kiscsírák, ráadásul kompresszor meg csipsztuning nékün, sima kettőnégy szívó, érted, kilencszáz lovas, ráadásul NÉMET!, sose romlik el a verda, nézzed máá meg, tavaly egyszer sem volt technikai probléma, egyszer kellett orrkúpot cserélni, az is megvolt gombokér négy másodperc alatt. Kiscsíra rőnós csávó bepróbálkozott egyszer a felvezető kör után a lámpánál érted, az első kanyarba má ki lett fújva az orra. Na most zúznom kell, mert anyu nagyon üvölt, hogy melyik mesét kérem ma. Na húzzunk innen. Kiscsírák.
lúdadónátusz 2009.05.18. 23:05:29
SS 4.2 milliótól indul, plusz megveszed a tuti szettet japánból, már egy misivel többet fizettél. Ja, és ne mondja senki, hogy ezek után is eljár a swifttel városban klímával 4 literből, mert még a végén veszek egyet én is:D
Másrészt ezek szerint sajnos szűk látókörű vagyok, mert a swiftesek között igenis egyre több a szocioterápiás intézetben gyógykezelt elmebeteg, aki azt hiszi, hogy bárkit lenyomhat. Lehet, a nagy számok törvénye érvényesül itt. De talán igaz, hogy ez a korral jár inkább, mármint a lámpától lámpáig mindenáron keménykedés, és nem is swift-specifikus ez a jelenség, mert a szakadt fastrától kezdve a civicvti-ig /amit még külön gyűlölök/ bármiben előfordulnak kiskancsók.
Szombat este 10 után pesten nem is tudsz normálisan közlekedni, ha akarsz se, legalább minden második faszkalap azt hiszi magáról, hogy ő Vin Diesel a Halálos irambanból:D
Tolnak lefelé, nyomulnak a seggedben, még ha többsávos az út akkor is. Na ilyenkor kapnak egy kis dízelkormot és lepődnek. Megadom nekik ami jár.
Nem egy swiftes meg civices van közöttük, akik nagyon fennhordják az orrukat, csak tudnám mire...
lúdadónátusz 2009.05.18. 23:10:20
sunblind 2009.05.18. 23:19:12
:D dehogyis, semmi, ne haragudj, csak nagyon magas labda volt, de nem szól senkinek, nyilván akinek nem inge ... gondoltam hátha valaki mosolyog rajta egyet. De beismerem, xar pojén volt. Nem vagyok érintett a véleménykülönbségben, pusztán csak mókázni akartam, olvasva a kommenteket. :) Jóéjszakát kívánok
Érdekes 2009.05.18. 23:20:18
lúdadónátusz 2009.05.18. 23:24:38
lúdadónátusz 2009.05.18. 23:37:00
Érdekes 2009.05.18. 23:44:03
ocsisajt78 2009.05.19. 01:01:32
http://www.youtube.com/watch?v=40OtsMfQyRY&feature=related
330 lovas kis kompis joszag, 1090 kilora... a videon a 330 lovas focus st-t alazza meg... na ez mar alakul? vagy meg ez is gagyi? (mondjuk egy baja van, nem 4wd) jol is nez ki, modern, konnyu es lep is... :p
edington 2009.05.19. 02:44:23
Big peace
Tomcy 2009.05.19. 08:29:12
Persze gondolom akinek mindig több milla lapul a zsebébe az nem fog nekiállni alkudozni, de a többség szerintem nem így van!
És nem kerül rá 1 misibe a cucc, meg van az 600-ból is!
1 misiből már megvan rá a JWRC Swift állítható aszfalt futóműve, plusz egy jó kis féktuning is!
Másik hogy az S2 itthon min 2-2,5 milla! Plusz annak az autónak akármilyen jó állapotú is, akkor is minden porcikája 15éves!!!
A másik meg hogy akkor hozok japánból egy biturbó toyota supra-t aztán az majd kifújja a kicsi orrát az egész magyar drag mezőnynek! :)
De ha maradunk az összkeréknél akkor egy régi Subaru Impreza RA-t ami gyárilag 320Le, plusz aktív hajtás van benne és még könnyű is...
Amúgy a nagybetűs Auto Japán nem német!
Németek meg alapvetően senki más sem fog olyan percizitással autót csinálni mint a japánok!
Itt természetesen a japánban gyártott japán autóra gondolok.
És ez nem pusztán a technikai fölényre értendő, hanem az emberek mentalitására!
Én voltam kint fél évet japánban dolgozni, és tudom mi a különbség az európai ember és a japán között, és pont ezért is merem ezt kijelenteni!
Tomcy 2009.05.19. 08:40:06
Ja és ezt a japók már közel 20 éve megcsinálták...
Ahogy az első összkerekes autót is a japánok csinálták meg, csak európában nem forgalmazták, és ezért hiszi az audi hogy ő szarta a spanyol viszat az összkerék terén amikor japánban ha jól tudom 7 vagy 8 évvel elöttük már volt AWD-s autó! Ráadásul mi más is lehetett volna az is mint Subaru! :)))
A sztríítrészerekre visszatérve, inkább a sok dizel passatos meg golfos meg bmw-s hiszi azt hogy övék a világ, amikor belemásznak a seggedbe úgy hogy szinte érzem a büdös szájszagát a majomnak, és persze le akar tolni amikor békésen közlekedek, csak ugye meglátja hogy suzuki és egyből elborul az agya, majd amikor közel és mér látja is hogy Sport akkor meg már az abszolút vörös köd és akkor már bármi áron meg akar előzni.... :)
Kiskancsók utána meg néznek, hogy még szélárnyékban is maradnak lefele...
Tomcy 2009.05.19. 08:43:35
Tomcy 2009.05.19. 08:46:31
www.youtube.com/watch?v=5uuE27ySL0k
Tomcy 2009.05.19. 08:50:43
Mentem már clio RS ellen, és 80-ról 3.-ban 170-175 4. végéig összesen 6métert kaptam tőle!!!
Kb 6-7 szer nyomtuk így és mindig ennyi volt csak az előnye, szóval szerintem ez nem akkor szám egy 2.0 szívó 197Le-s kocsitól!
Persze amúgy nagyon szép kocsi és versenypályán az igazi ahogy az SS is, de egyenesben nem megy annyira.
Amúgy én ezt tudtam már akkor amikor az SS-t vettem, de a fő cél nem is a gyorsulás volt, hanem egy olyan komplex autó ami versenypályán is megállja a helyét de utcán is használható.
Mulder_ 2009.05.19. 08:51:58
Már nem volt este kedvem ezt a témát feszegetni mert mindenkinek más az izlése, te biztosan szeretsz egy erőtől duzzadó német márkában ülni aminek biztos megvannak a pszichológia hátterei mint ahogy te taglaltad a zseléshajú dezodor szagú tinédzsereket akik apuci pénzéből vesznek magunnak autot. Meglepő lehet de én nem vagyok se tini se zseléshajú. :)
Nekem teljesen jó ez a Swift 175 pacival is csak olajat és olaj szűrőt kell csak cserélni benne. És hiába mondod, hogy nem, pedig de ott volt az ignis soportom kompresszoral 3 évig egy dekát nem kellet rákölteni se motorikusan se máshogyan. Sosem mondtam, hogy ez a legjobb autó a világon csak nem értek egyet a te véleményeddel, ennyi. Én nem akarlak téged megváltani sőt az akaratomat sem akarom ráderőltetni, én csak a véleményemet mondom el.
Tomcynak igaza van ha nekem mindenáron egy 350 lovas auto kell veszek japánból egy suprát vagy egy subarut.
w a s d 2009.05.19. 10:11:32
Nézzük akkor azt, hogy az a bivaly VTI nyomatékra mit tud. 155 Nm -> 97 Nm/liter
Opel Kadett GSI C20XE- je: 196 Nm ->98 Nm/liter
És akkor még ott az e30 m3, aminek némelyik változata tudott 100 Nm- t literenként.
Ja, és még van a Barkas, 103 Nm -> 103 Nm/liter (jó, ez nem ér, mert 2T :D).
Ma pedig:
S2000: 208 Nm -> 104 Nm/liter
Clio RS: 215 Nm -> 107 Nm/liter
120i: 210 Nm -> 105 Nm/liter
Ennyit az "egyértelmű" japán technikai fölényről.
Az EREDETI 2009.05.19. 10:28:03
Amőgy a suzuki váltója jó? nem tudom mert én nem egy vadi új sportot próbáltam és mindegyik xar volt. Lehet kell neki a bekopás de egyik swift sem híres a remek és pontos váltójáról, főleg ha hátramenetről van szó.
Az EREDETI 2009.05.19. 10:34:05
Mulder_ 2009.05.19. 10:42:19
nem értem mit akarsz a nyomatékkal nem a nyomaték a lényeg hanem a lóerő. Egy forma 1es autónak sincs több mint 200 nm nyomatéka de lóerőben 900 körül van...
lúdadónátusz 2009.05.19. 11:08:34
w a s d 2009.05.19. 11:08:46
(Mondjuk jó lenne tudnom, melyiket nehezebb összehozni: hogy sok legyen a nyomaték, vagy hogy magas fordulatnál legyen a nyomatékcsúcs.)
Tomcy 2009.05.19. 11:16:15
Na akkor vegyünk példának egy új Scaniát!
560Le 2700Nm nyomaték 16000ccm és V8!
Ezek szerint ha jól számolom akkor ők:
168,75 Nm / Liter!!!!!!!!!!!!!!
Ezekszerint simán leszopatja gyorsulásban ez a Scania a M3/M5/M6-os bmw-t is, mert nagyobb a nyomaték liter aránya!!!
Kicsit szánalmas vagy szerintem...
Ha még nem tudnád nem a nyomaték viszi előre a kocsit hanem a LE!!! Tudom ezt sok dízelesnek nehéz felfogni amikor 350nm 1.9-es olajkájhákkal vagiznak, de azért a fizika az fizika!
A nyomatéknak annyi köze van az egészhez, hogy a teljesítmény számításnál a fordulatszám és az adott fordulaszám mellett keletkező nyomatékból számolják ki a LE-t és ennyi!
Érdekes 2009.05.19. 11:22:25
Mulder_ 2009.05.19. 11:24:37
Hát figyel vegyél magadnak s2öt meg amit akarsz a gyüjteményedbe én magasról szarok rá hidd el. :) Én csak az s2re írtam amit írtam. Azt is rosszúl láttad, hogy én próbáltalak habzó szájal meggyőzni téged bármiről is, én csak a saját véleményem mellett álltam ki.
Az hogy kinek mi az olcsó azt szerintem a saját pénztárcája dönti el. Én nekem ez a swift elviselhető áron van, van hozzá alkatrész dögivel. Az meg, hogy egy 350 lovas s2öt olcsobb fenntartani mint egy suzuki még szerintem te sem gondoltad komolyan :).
Remélem az életben sok sikered lesz majd. Köszönöm, hogy társaloghattam veled... :)
Érdekes 2009.05.19. 11:25:04
Mulder_ 2009.05.19. 11:33:44
nah az a technika csúcsa mikor úgy tolja neki elöttem a füstölő dizelt, hogy nem látom az utat... :)
lúdadónátusz 2009.05.19. 11:41:11
Mondd, mi lenne ha mindenkinek egytől egyig szürke! sporsswiftje lenne? Kivel vitatkoznátok? Hogyan végeznétek a hittérítést? Mi, lúzer pórnép a szánalmas kordéinkkal is kellünk ahhoz, hogy felsőbbrendűnek és szaporítóképesebbnek érezzétek magatokat nem tűnt még fel?
Tomcy 2009.05.19. 11:42:04
lúdadónátusz 2009.05.19. 11:50:26
Mulder_ 2009.05.19. 11:57:21
Ezzel saját magad miősíted :):) ezeket sosem mondtam az, hogy te hozzá költöd a saját fantáziád az eléggé szomorú. De hát mind 1 ezért van ugye a komment rész :). Hát, ha te ezt hittérítésnek nevezed akkor térj meg fiam :).
De amugy teljesen feleslegesen irkálunk itt 60 oldalnyi szöveget egymásnak... Szerintem mind a kettőnknek van más dolga is nekem példáúl dolgoznom kéne, hogy gyüjtsek egy s2-esre :).
kelemen.lajos · http://picasaweb.google.com/kelemenlajos 2009.05.19. 11:58:12
Az autó egy tárgy, aminek műszaki paraméterei vannak. Ez alapján lehet, kényelmesebb, gyorsabb, olcsóbb, kisebb stb. Egy ilyen paraméter alaján összehasonlítható. De szubjektív szempontok alapján nem. Nekem pl hányingerem van a fekvős ülésektől, 90 fokos székekben tengetem napjaimat, mert nekem ez a kényelmes. ÉS kövezzetek meg, ültem sok autóban de a kispanda két keresztrúdja közé kifeszített hátsó ülése még mindig a top 5 hátsó ülés között van, pedig gerincben nyomott egy picit. De térjünk vissza a főszálhoz. Ez alapján már autót és autót is nehéz összehasonlítani összességében. Hiszen ami valakinek széles az a másiknak keskeny, ami valakinek gyors az a másiknal lassú, drága/olcsó, szükséges/felesleges. És akkor bővítsük a kört ezt nem egy egy autóra hanem 1-1 márkára. És akkor ott tartunk hogy opel sosem kopel, meg a suzuki milyen megbízható, a bmw mennyi sportos... Hülyeség, haveromék garázsában van egy rekord, ami szerintem simán 30 felett van, de évente 1x gond nélkül indul és jár (persze a szükséges lépések után). De ültem már olyan opelban is ami alig élt, mert ütötték-vágták. Utaztam régi swiftben, ami nagyon ment, de 1 év múlva a halálán volt.Sőt, olyan 3-as kétlityis bmwhez is volt szerencsém amit még a 1.6 sportom is letol. Igaz hangja volt, de menni, azt nem akart. És akkor ezt most terjesszük ki országokra...
A technikai dolgokra ott vannak a fizika törvényei, a többire a pszichológusok :)
Nagy faszságról vitatkoztok ahelyett, hogy tolnátok előre az ország szekerét, meg emelnétek a GDP-t... :)
Mulder_ 2009.05.19. 11:59:42
tényleg elárulod milyen autod van? Most már kiváncsi lennék rá, ha már ennyit beszélgettünk a kocsikról :).
w a s d 2009.05.19. 12:00:41
melyiket nehezebb összehozni: hogy sok legyen a nyomaték, vagy hogy magasabb fordulathoz kerüljön a nyomatékcsúcs?
lúdadónátusz 2009.05.19. 12:01:40
Mulder_ 2009.05.19. 12:09:00
haver te egy barom vagy de legalább sok ember röhög rajtad.
A tetoválással csak óvatosan, én javaslom a hennát az legalább lemosható és késöbb rátetoválhatod az S2-es jelet... :)
lúdadónátusz 2009.05.19. 12:09:34
Érdekes 2009.05.19. 12:11:27
lúdadónátusz 2009.05.19. 12:19:36
Mulder_ 2009.05.19. 12:29:57
Nagyon menő leszel azzal a honda jellel :) A bukkake szó szót ha javasolhatom, mandarin nyelven tetováltasd fel az nagyon menő mostanában. :)
Tomcy 2009.05.19. 14:29:04
Csak egyeztessünk elötte mert el kell kérnem öregapám 1.0-ás régi swiftjét, hogy legyen valami esélyed...
Amúgy nem akarom szidni a dizel kocsit mert nekünk is van egy 150Le-s astránk, de nem megy úgy mint a swiftem, sőt...
Pedig a gyári 8,9-es gyorsulását 2 személlyel tudja annak ellenére hogy ráadásul kombi is!
Csak itt ugye az alapvető különbség, hogy megindul 2000-nél és elfogy 4000-nél az enyém meg 4500-nál indul meg és elforog 7000-ig(ha benne lesz az írható komp akkor lesz abból 8000 is :D ).
Szóval a használható tartomány a dizelnél 2000 benzinnél meg 3500-4000 és ez a nem mind 1!
Amúgy ha dizelt vennék az is subaru lenne nem más...
Tomcy 2009.05.19. 14:33:06
Ha meg a leon-t tuningolod vigyázz, mert úgy olvastam a nagy dízeltuningolóktól, hogy az 500Nm feletti nyomatékot már nem nagyon bírja, és azt azért egy nagy turbóval és IC-vel, 502-es csúccsal meg Krézi adagolóval és egy normális kipuffal simán el lehet érni...
ocsisajt78 2009.05.19. 14:40:22
ST talin akkorat rohogtunk az ilyenen :D meseli az egyik tars, hogy le akartak nyomni ot is, osztan kovetkezo pirosnal atszolt a delikven, hogy mi a f*sz van ebben a fiestaban? mert o" azt hitte, hogy >>>felszereltseg
ocsisajt78 2009.05.19. 14:48:03
egyebkent nem kell szidni a dizelt, mert a nyomatek azert odavag ezeknel... a nyomatekot en ugy szoktam szemleltetni a laikusoknak, hogy vegy 3 utastarsat meg egy aktiv legkondit, rakd bele egy benzines autoba meg egy dizelbe... hat a dizel fog kevessbe "szenvedni" azonos loeroben alatta :DD
(nem mellesleg vitt egy kort a leonnal a srac... nah 4200ig azert csunyan tolt a tuning leonja! sokkal durvabb erzes mint a sajat fiestamban anyoson, pedig csak max 1 autoval tudott hosszu egyenesbe legyorsulni minket STseket :D)
Mulder_ 2009.05.19. 14:52:22
Mulder_ 2009.05.19. 14:55:55
csalóka érzés egy dizelben a Nyomaték, alulról már húz mint a barom és azt hiszed baromi kemény a gép, de aztán nem mindig van az úgy. :)
ocsisajt78 2009.05.19. 15:20:39
antika13 2009.05.19. 15:27:20
Ha leakasztja a pótot, igencsak tolni kell, hogy legyorsuld a lámpánál.:)
És nekem is elegem van a váci úti gyorsulgatókból. De mégjobban utálom azokat akik a duma plázánál a szélső sávból próbálkoznak 50-nel átvágni a belső kanyarodó sávba, miközben 70-80-al halad a forgalom.
Ha pénzem lesz, veszek egy régi stiftet. Ha sok pénzem lesz, házat és dízelt veszek. ha még mindig marad pénzem, elgondolkodom egy ss-en. De valószínűleg lovat veszek a lányomnak:))
ocsisajt78 2009.05.19. 15:28:32
ocsisajt78 2009.05.19. 15:34:01
lúdadónátusz 2009.05.19. 16:54:35
A Fabia az komolyabb lesz, versenyfutómű és elöl komolyabb fúrt tárcsa hátul tárcsára átépítés már megvan. Jó az a motor nagyon, sokat ki lehet hozni belőle, de nem akarok meghalni vele. Az lesz az ultimate meglepiautó. Picit lelaktam, az optika nekem nem lényeg, inkább a technikai tartalomra költök.
lúdadónátusz 2009.05.19. 17:03:39
lúdadónátusz 2009.05.19. 17:07:55
Egy igazi tipikus gyökér suzukis. Bocs.
lúdadónátusz 2009.05.19. 17:22:59
ocsisajt78 2009.05.19. 17:32:21
(monnyuk ahogy megindul az besz*ras(plane a hang) :D)
ocsisajt78 2009.05.19. 17:34:12
Mulder_ 2009.05.19. 19:01:38
Érdekes, hogy el lehet beszélgetni normálisan is és ha hiszed, ha nem sok mindenben egyezik a véleményünk. :) Én ezt a swiftet azért szeretem mert nem nézik ki belőle mit tud, ahogy a te leonodból sem nézik ki hogy mit tud, és egy komolyabb autót is meg lehet vele lepni.
A fábiád biztos komoly lesz én ha túlvészelem az építkezést építek magamak valami pályaautot. Még nem tudom miből és mit de vannak tervek :).
lúdadónátusz 2009.05.19. 19:31:09
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.19. 20:38:42
...ez most komoly, hogy ti 2 napja veregetitek egymás hátát és azon örömködtök, hogy ki kit tud letolni hétköznap? Meg hogy a Swift mennyire bika gép (nem lenézésből), miközbe' az S6-tal még egy élesebb kanyart sem lehet bevenni? Azért ez a szint már a maúúnika shóóét verdesi...
Mulder_ 2009.05.19. 20:49:52
Igen beszéltem már 1-2 swift kupás tulajdonossal, nagyon sokat számít, hogy le vannak könnyítve és, hogy alá van rakva egy olyan futómű ami alig engedi a kocsit billegni vagy talán egyáltalán nem billeg :). Ha közelebb laknék valamelyik ringhez akkor már vettem volna valami törött 1,3mast és megcsináltam volna, de így tényleg csak akkor ha kész van a lakás.
Egyetértek azzal is, hogy sokan belekényszerítik az embert hülye dolgokba, sajnos nekem is sokszor eldurran az agyam mikor nyugodtan megyek és egy audis vagy bmw-s vagy akár melyik nagy autós már messziről villog nekem, hogy húzódjak le mert Ő jön és kell neki a hely... Ezektől szoktam agyvérzést kapni és kitolni a szemét a swiftnek, és mikor rájön hogy mégsem tud elmenni akkor beáll mögém és akkor már tud kulturáltan is közlekedni. Viszont utólag belegondolva szegény kocsit taposom a sok hülye miatt, de mind 1 ezért csináltam akkor legalább kihasználom.
Szóval a lényeg hogy vannak ugyan olyan hülyék swiftben is és vannak ugyan olyan hülyék nagy autókban is. Amúgy én kifejezetten megörülök azoktól a suzukisoktól akik gyök2vel közlekednek... Nah azok tudnak nagy baleseteket okozni.
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.19. 21:19:14
"Egyetértek azzal is, hogy sokan belekényszerítik az embert hülye dolgokba, sajnos nekem is sokszor eldurran az agyam mikor nyugodtan megyek és egy audis vagy bmw-s vagy akár melyik nagy autós már messziről villog nekem, hogy húzódjak le mert Ő jön és kell neki a hely... Ezektől szoktam agyvérzést kapni és kitolni a szemét a swiftnek, és mikor rájön hogy mégsem tud elmenni akkor beáll mögém és akkor már tud kulturáltan is közlekedni. Viszont utólag belegondolva szegény kocsit taposom a sok hülye miatt, de mind 1 ezért csináltam akkor legalább kihasználom."
Nem egyszerűbb elengedni, hadd menjen, mint erősködni?
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.19. 21:50:12
Jaaa, értem. Már megint azok a gonosz nagyautósok...
(Mondjuk ha autópályán mindig kihúzódnál a külsőbe ha üres, bármennyivel mész is, akkor nem villognának le a hülye, mindig nyomulós audisok.)
ocsisajt78 2009.05.19. 21:54:47
en amugy azt tervezem, hogy a kis mazdamat megjobban majd megpiszkalom, total minimaldizajn fenyezesben, optika es lehet "altatni" a jonepet... igen nekem erre all fel, de legalabb en bevallom :)))))
Mulder_ 2009.05.19. 21:57:13
ritkán megyek autopályán de ott nemmegyek többet mint 130-140 :) nincs kedvem 300ezret fizetni az államnak.
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.19. 22:11:07
"lof*szt nem, mar megbocsass! Ilyen geppel a segged alatt be ne magyarazd nekem, hogy nem nezed le ezeket a zsebgepeket..."
Nem nézem le őket, a tulajaikat meg főleg nem. Ennél azért értelmesebb vagyok. Nem ugyanaz nem vágyni egy ilyenbe, mint lenézni, szerintem :-)
-----------------------------------------
@Mulder_:
Autópályán kívül máshol nemigen lehet/szoktak levillogni senkit. Lehet szokni kéne az autópályát, és akkor nem keverednél ilyen helyzetekbe... :-)
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.19. 22:16:09
Tényleg nem lenézésből, de azért nem egy 160-170 lóerős Swift Sportnál kezdődnek a kemény gépek, hogy ebből kelljen megmondani (megsaccolni), hogy mennyire tud kanyarodni egy 450 lóerős, légrugós, összkerekes S6.
Véleménye persze mindenkinek lehet, csak ha az alaptalan hülyeség, akkor az baj... :-)
Mulder_ 2009.05.19. 22:24:15
sosem mondtam hogy a komoly gépek itt kezdődnek de nem mindenki tud megvenni egy 30 millás autot :). Igy nekem egy 180 lovas swift elég jónak számit főleg hogy sok munkám van benne :).
Hát pedig itt vannak olyan parasztok akik egy sima 1 sávos uton messziről villognak hogy jönnek...
Az hogy keveset járok autópályán nem jelenti azt hogy nem tudok ott vezetni :):).
lúdadónátusz 2009.05.19. 22:48:54
A levillogásról, nos lehet, ha a8-asom lenne engem se villognának le, mert azt hihetnék, hogy valami sittes díler vagyok. Engem még városban is villogtak le amúgy. Bárhogyis van, jó neked, ügyes voltál, hogy még szabadlábon vagy. Követendő példa.
Mulder_ 2009.05.19. 23:07:08
trabi volt nekem is az első autom azok voltak a szép idők, nem voltak még akkora street racerek mint ma :))
Nah jah egy kopasz sittes drogdilert a8-ban biztos nem kezdenek el levillogni :).
Egyik ismerösöm épít magának egy suprát már célegyenesben van vele, kb 1100 lóerő, remélem összefusz vele valamelyik autópályán az r8asoddal :). Akár hiszed akár nem de azt a suprát töbre tartom mint akár melyik komolyabb sportautot. Igaz nem került 25-30 millába csak 6-7be de elmebeteg egy auto lett.
http://www.youtube.com/user/supra2jzmk3
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.19. 23:35:11
Most nem kezdek neki 1001-szerre, hogy mivel foglalkozom. Olvasd el a korábbi hozzászólásaimat.(Csalódni fogsz: semmi illegális.)
Az asszociációidat illetően: tipikus magyar hozzáállás. Csak azt tudom mondani, a lehetőség mindenki előtt adott, hogy normális munkával is jól éljen.
"És épp most csatlakoztál a "maúúnika shaóó" szinvonalhoz, remélem feltűnt, egyben önmagadat is minősíted ezzel"
Mivel is csatlakoztam? Mivel is minősítem magam?
"Azon nem gondolkodtál, hogy az r8-nak nem magyarország a természetes közege?"
Ez kit érdekel? Csak azért, mert Magyarország, járjon mindenki ezerkettes zsigulival vagy ha jobban megy, Suzukival?
Levillogás: mikor fele ilyen autóim sem voltak, engem akkor sem igen villogtak le túl gyakran. Jaaa, hogy nem is vettem személyes sértésnek, és hánykolódtam miatta még egy hónap múlva is...
-----------------------------------------
@Mulder_:
"Egyik ismerösöm épít magának egy suprát már célegyenesben van vele, kb 1100 lóerő, remélem összefusz vele valamelyik autópályán az r8asoddal"
És mi történne? Ha jobban siet, vagy netán csak meg akarja mutatni hogy milyen fasza épített gépe van, elmegy mellettem. So what? Nekem huszas éveim legelején sikerült ebből kinőnöm...
Jóéjt!
ocsisajt78 2009.05.20. 00:14:39
egy kellemes 5-600 lo meg csak-csak... de ezt hol hasznaljak ki? most komolyan? :D
ez tenyleg elmebeteg :]
egy baj van evvel a kocsival, hogy nem 4wd :))))
Mulder_ 2009.05.20. 07:58:08
nagyrészt dragra építi szóval keveset mászkál vele közuton, de azért néha kimerészledik :D
ocsisajt78 2009.05.20. 09:58:00
nyamm! imadom a gyorsulasi versenyeket!
baaar ha tenyleg 1100 lo lesz es le tudjak adni ezt a fortelmes sok pacit a betonra, akkor lehet uj bajnokot fogunk avatni :) evvel mar sanszos a 8(teteje) sec 1/4 merfoldon :)))
Mulder_ 2009.05.20. 10:45:23
hát nagyon kiváncsi vagyok rá még a difivel szarakodnak meg a váltóval pont azért hogy átadja rendesen a hajtást :). De mindent amerikábol rendelt hozzá már lassan 1,5 éve épiti de már tényleg csak hetek kérdése :D. Szerintem elsőre nem fog 10 alatti időket menni, sokat kell gyakorolnia, mire rájön egy jobbfajta rajt technikára.
Érdekes 2009.05.20. 10:50:56
Én mondjuk mindig ki szoktam húzodni.Az is igaz, hogy még sosem villogtak rám siettség miatt, mert épp a belsőben bámészkodok..Ha a belsőben tovább bent vagyok, akkor nem 140-nel megyek..most azt nem írom le, h mennyivel :D lol.
ELlenben, úgy már villogtak le, hogy előttem voltak, és bőven nem én tartottam fel a sort, hanem az x kocsival előttem autózó hétvégi mazsola.De, ha nagyon erőszakoskodik, a hülyéje (ahogy te mondod, "nagyautósa") akkor lehúzodok jobbra, és röhögök rajta, hogy most 1mp-cel előrébb van a hülyéje. :) Persze nem mind1ik ilyen, van aki tovább is lát pár méternél, de akadnak ilyen hülyék azért.
Tomcy 2009.05.21. 22:07:33
A végén még összejárunk kocsikázni is! :)
smarci201 2009.06.03. 14:37:02
swiftSport 2009.06.19. 19:08:47
alapvetően nem hiszem,hogy nagyon össze kellene veszni ezen a teszten,hisz mindkét kisautó fixen jó. alapvetően nekem nagyon tetszik, hogy a Renault ad választási lehetőséget a normál RS és a Cup verzió között. Egyértelmüen a cup-ot választanám, ahol 100%, hogy Renault szokáshoz híven,nem csak nagyobb az ültetés 4mm-el,hanem lényegesen keményebb is a futómű. Sajnos a Swift esetén nincs ilyen opció, csak ha valaki utánajár és Japánból beszerzi a hozzá való "cup" futóművet,aminek persze nem ez a neve, de van. 3mm/kg-os rugó 20%-al keményebb a gyáritól(és mint minden keményebb futómű, ez is 2cm-t enged lefele a magasságon), illetve 4kg/mm es állítható(magasság/keménység) és a brutál 10kg/mm-el szerelt állítható pályafutómű közül lehet válogatni. De említettem, nem vita tárgya,de azt hiszem Tomcy mondta, hogy a swift is egy gyári keményebb futóművel biztos jobban megszorongatja a Twingot. Szerintem is. De ez van, míg a Renault gondoskodik idehaza a keményebb Cup verzióról, addig a swiftnek marad a próba nélküli kintről rendelgetés.
És igen Tomcy, a hátsó dobot le kell cserélni, mert nagyon fogja az autó dinamikáját. Legjobb,ha a design dupla véget egy tisztességes átmenő szimplára cseréli a dolgozó.
Sok sikert mind a Twingohoz,mind az SSS-hez bárkinek :)
Az utolsó 100 komment: