Túraautó amerikai módra
Ezek a nagy V8-as motorok kevésbé pörögnek, és méretükhöz képest gyengébbek is papíron, mint mint hasonló nagyságú európai társaik, ugyanakkor rendkívül tartósak. Azért teljesítmény tekintetében sem kell szomorkodnunk, csalókák az adatok, mert a sok lóerő, és a sokkal több nyomaték gyakorlatilag nem hagyja magát alázni könnyen, sok esetben még a nála erősebb vetélytársakkal is felveszi a versenyt.
Előrebocsátom, hogy nem vagyok normális (frissülés)
Egyébként megtudtam, milyen érzés hengernek lenni. Szívtam a gyújtással egy darabig, aztán összesűrűsödtek bennem az indulatok, lehúztam a 4-es henger gyertyapipáját, a másik kezemmel meg támaszkodtam a hátfalra, úgyhogy megvolt a gyújtás is. Ijedtemben majdnem kipufogtam. Ilyenkor bezzeg jó erős a szikra...
Nagyon jó,szép és végig SZAKSZERVIZBEN javíttatott állapotban
A probléma akkor kezdődött,amikor egy decemberi reggelen kimentem az udvaromra és beindítottam az autót. ( Kinyitottam az ajtót,behajoltam és beütöttem a kódot indítás előtt,majd beindítottam a kocsit.) Ma már tudom,hogy ez volt az,amit nem kellett volna!
Mindenképp valami dögös, sportos, erős autót szerettem volna
Az utastérben csak a sport kipufogó morgását és a turbó diszkrét fütyülését lehet hallani, de ez mindkettő csak örömmel tölti el a "felhasználót", motorhang nuku :) És ha el is indul vele az ember, akkor a menetteljesítmény is legalább 1,8-ast sejtet. Egy ilyen autóban nem érzi magát zavarban ez ember meg a legnagyobb Audik, BMW-k mellet sem a piros lámpánál...:) (na meg a zöldnél sem)