Kettő és félért ennyit kapsz

Suzuki SX4 1.5 GLX

  2009. március 16. - ommm Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

 

Újabb két hét telt el, mikor azon kapta magát, hogy körbe-körbe járkál a garázsban, pucolgatja a szerszámokat, fölöslegesen megzsírozza a krokodilemelőt, kézbe veszi a hidegvágót, és hosszú percekig rugdal ide-oda a padlón egy szakadt porvédő gumit. Rá kellett döbbennie, hogy rengeteg szabadideje lett, és ezzel nem tud mit kezdeni, hiszen ilyen sosem fordult még elő vele, az öreg, undorító csotrogány tett róla. Jó ez az SX4, nincs vele gond legalább. Az este kitörölte a könyvjelzők közül az utolsó autós honlapot is, végre lesz ideje elmenni egy sörre a haverokkal.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr831004654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Carfan 2009.03.17. 17:29:37

@ommm: Akkor feladom légy szíves mondd el miről akart szólni, mert az én csökevényes agyam kevés ehhez:)

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.03.17. 17:36:08

@Carfan:

olvasd el néhányszor a cikket és talán megérted,valószínűleg tanultál szövegértést középiskolába,feltéve ha van
érettségid

Carfan 2009.03.17. 17:39:25

@orbán cigány takarogggyyyyyy: Elolvastam, de nekem csak az jön le, hogy az autóról nem tudtam meg szinte semmit, utána pedig összehasonlította a szezont a fazonnal. Pedig még diplomám is van fene se érti ezt:D

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.03.17. 17:48:50

@Carfan:

ommm mint írta ez egy megvolt teszt
azaz már írtak az esikszétről egy rendes tesztet ez meg egy amolyan szubjektív ráadás teszt

Carfan 2009.03.17. 17:59:53

@orbán cigány takarogggyyyyyy: Ha ennyire érdektelen a téma, akkor fölösleges elővenni még egyszer, nekem az a véleményem. Elhiszem, hogy nem sok mindent lehet írni egy ilyen autóról, de sajnos a világ nem csak Honda S2000-ből és Mazda MX-5-ből áll. Ja és szerethető öreg autókból:) Én csak azt szeretném, ha a kedves szerzők kicsit megeröltetnék magukat az ilyen autók tesztjeinél is. És nem ásítozva kellene olvasni ezeket az írásokat. Mert szeretem a TC-t és jó lenne, ha ez nem változna meg. És könyörgöm egy minimális objektivitást. Legalább csak annyiban, hogy mindent a helyén értékeljünk. Nem szeretnék a múltkori 300C Integra Type-R összehasonlító "teszt" szerű agyrémeket. Valahogy nem köt le egy Smart vs 40 tonnás kamion teszt sem.

Carfan 2009.03.17. 18:01:20

@csiky944: Szerintem Vályi sem érti mit akart írni és az a nagyobb baj:D

Savger Inc. (törölt) 2009.03.17. 18:09:46

Szerintem mindenki olyat vesz, amilyet akar és tud. egyébként az sx4 megjelenésekor volt szó v.mi 4x4-es Fiatról is, ami nagyon hasonlított a kis japóra... Jó kis autó ez. Nekem sem számít az autó presztízse. Ezen a szinten? Könyörgök szépen...

SilverGhost 2009.03.17. 18:21:32

Olvassuk már el a cikk címét:
"Kettő és félért ennyit kapsz"

gabor.gabor 2009.03.17. 18:24:33

@csiky944:
Magyarországon 2008-ban forgalomba helyezett új autók:

1. Suzuki Swift 8684
2. Suzuki SX4 8499
3. Opel Astra Classic 6329

gabor.gabor 2009.03.17. 18:26:22

@csiky944: Legközelebb tájékozódj, mielőt leírsz valami baromságot.
Méghogy a Ford :D:D muhaha

Sanzistift 2009.03.17. 18:30:07

@Carfan:
Ja, talán vissza kellene menni a kapához.
Talán még jobban is állna neki.
Talán.

SilverGhost 2009.03.17. 18:40:25

@gabor.gabor:
2009 február:

"Februárban az Opel adta el a legtöbb, 1733 autót idehaza, ezzel 13,2 százalékos piaci részesedést elérve. A második helyen a Ford áll 1620 eladott új gépkocsival. Mindkét gyártó - követve a piaci folyamatokat - közel 50 százalékkal alacsonyabb értékesítési mutatókat produkált, mint tavaly.

Az évek óta piacvezető Suzuki, bődületes, 70 százalékos visszaesés után már csak harmadik a listán. Tavaly februárban 4260 autójukat vásárolták meg idehaza, míg idén csak 1279-et. A negyedik helyen jegyzett Volkswagenből 1147 kelt el. "

Gomulka Béla 2009.03.17. 19:08:34

Hogy egy ilyen prózai posztnak jo"jjo"n o"ssze az 500 plusz! Tényleg nagy lehet a baj odahaza.

Ciri 2009.03.17. 19:15:59

"A negyedik helyen jegyzett Volkswagenből 1147 kelt el. "

Aminek a 70%-a minimum export.... :D

Ciri 2009.03.17. 19:17:06

@Gomulka Béla:

Bélánk, mi van az ékezeteiddel?
Sztrájkolnak? :D

Coupeboy 2009.03.17. 19:32:51

Jó kis cikk volt.tetszett:)

csiky944 2009.03.17. 19:48:19

@gabor.gabor: 2009 van
a 120hónapos hitelek vége,adios suzuki elsőség

Coupeboy 2009.03.17. 20:25:47

Ja amúgy ahogy olvasgattam a kommenteket feltűnt az hogy van egypár ember aki leszarja milyen márka a kocsi, csak elvigye A-ból B-be meg nem akar költeni a kocsira, inkább mindenféle más hobbira költ.Ezt is meglehet érteni, de akkor miért olvasnak autós blogot?És akkor milyen indokból irkálnak ide?:D Inkább nyomassák a hétvégi hobbikat meg suvickolják az A-ból B-be elszaladós új verdájukat:)(öreg autóm van és röhögök)

Gomulka Béla 2009.03.17. 20:52:59

@Ciri: Csúnya, hanyag alak vagyok. Ha egy posztba jobban belekeveredek, kinyitom a word-ot, az már tudja a hosszú ezt meg azt, pontokat, ilyesmit. De ebbe nem keveredtem bele, éspedig: 1. tegnap dolgoztam, ma meg - nem dolgoztam, de nem is voltam a gép mellett. (Eddig megúsztam gyanús írásjelek - szamek! - nélku"l.) 2. én az, a Coupeboy által kárhoztatott fajta vagyok, aki ából bébe autózik, és a másember kocsija elvi szinten érdekli. Természettudományosan. Bálnám sincs, mégis szívesen olvasok róluk. És persze elfogadom a másember választását, ha az igazából választás. Egy olcsó új autó, mert új és olcsó, logikus választás. Egy olcsó régi, mert olcsó (és esetleg érdekes), szintúgy az. Ami viszont gyanúsan marketingszagú...

qualitaet 2009.03.17. 21:41:09

@Koncz_János:

"És legyünk őszinték, a mai sebességkorlátozások, továbbá rendkívül szar utak miatt gyakorlatilag felesleges ezeknél erősebb autót tartani, ha csak a józan eszünkre hallgatunk, és nem gyerekkori vágyainkat éljük ki, vagy nem a farkunkat hosszabbítjuk az autónkkal. "

És legyünk őszinték ilyen szánalmas "farokhosszabbítós" és más triviális baromságot tartalmazó megjegyzéseket átalában csak olyanok tesznek, akiknek a büdös életben nem volt hosszú távon igazán nagyteljesítményű autójuk, és fogalmuk sincs arról, hogy a rugalmasság és az erőtartalék az engedélyezett sebességhatáron belül vagy akár 30-40 km/h-s tempónál is mindig kihasználható ill. élvezhető.
No meg valószinüleg arról sem, hogy ezt megszokva akár egy árnylattal gyengébben motorizált verzióval még rövidebb utat megtenni is szabályos gyötrelem.

Seca81 2009.03.17. 22:01:47

@Koncz_János:

Legyünk őszinték: ki tartja be 100%-ban a sebességkorlátozást?

A szar utaknak mi közük van az erős autókhoz? Sztem semmi... A szar utaknak máshoz/másokhoz van köze.

Abban valamennyire egyetértek, hogy városba nem kell feltétlenül több száz lovas masina, anyukáknak akik cipelik a srácokat a suliba, a dugóban ácsorgóknak akik pályára évente 1-2x gurulnak föl, stb...
1 tonnás 100 lovas kiskocsi is lehet kellően dinamikus, városban bőven elég.

Továbbá az "erős autó" kifejezés relatív...

Seca81 2009.03.17. 22:10:26

Itt Pesten amit megfigyeltem a kátyúkkal, úthibákkal kapcsolatban az a következő: a legtöbb "kátyú" a városban, melyet a mérete ill. gyakorisága miatt a legnehezebb kikerülni, bizony a csatornafedél... Frissen aszfaltozott úton is olyan szar minőségben és elrendezésben rakják le őket, hogy akarva-akaratlanul belemegy az ember.
Nekem ez a tapasztalatom, valódi úthibával jóval kevesebbszer találkozom mint az aránytalanul mélyre épített csatornafedelekkel.

Seca81 2009.03.17. 22:15:29

Mikor megyek a reptérre hetente többször is, csak csodálkozom a Volvo buszokon... Hogy ezeknek mit kell kibírniuk Ferihegy 1-ig! Valami szörnyű! Aztán csodálkoznak, hogy mennek tönkre, még jó, nem rallyra tervezték...
Viszont eltértem a témától úgyh sorry.

Jetfighter 2009.03.17. 22:20:41

qualitaet

Ezt annak tudod elmagyarázni, aki már megtapasztalta. A többieknek kínaiul beszélsz :))) Ezen a hosszabbítás dolgon én csak mosolygok belül. Nincs két egyforma ember, és hát a sorrend sem mindegy, hogy kinek melyik volt meg először... :)))
Nem is a fő gond, hogy gyengék az új kocsik. Hanem, hogy nem élnek. Akár +100 lóval se. Közlekedni lehet velük csendben, megbízhatóan - és kifújt. Ommm beszámolja szerint ilyen lehet az SX4 is.
Az ész diadala. Abszolút logikus választás.
Milyen lehet abszolút logikusan élni? Alighanem dögunalom...

Hrzrasn (törölt) 2009.03.17. 22:35:51

@qualitaet: Kíváncsi lennék, Koncz úr mit üzenne azoknak, akik semmiféle ideológiai eszmefuttatást nem költenek a nagy teljesítményû autók vásárlásához, hanem szimplán megveszik, mert:
a) megtetszett
b) van annyi húszas a malacperselyben, hogy kijöjjön belôle.

Fasznak kell mindent megideologizálni?

Hrzrasn (törölt) 2009.03.17. 22:45:12

@Jetfighter: Koncz úr koporsóján minden bizonnyal lesz majd egy tetôcsomagtartó, amin egy bôröndben majd magával viszi a föld alá azt a pénzt, amit a kisautókon megspórolt. Legumipókozva, természetesen.

Mert ô az eszére hallgat, mindenki más hülye. (Vagy a faszát hosszabítja.)

qualitaet 2009.03.17. 22:51:58

@Jetfighter:

Biztos lehet logikus egy SX4 választása én ezt nem vitatom sőt outsiderként számomra is kifejezetten unalmas már a Suzukik(sok) folytonos cikizése.

A teljesítményt "feleslegesnek" tartó megjegyzéshez fűztem kommentárt a másik gyermeteg hülyeségről nem is beszélve.

qualitaet 2009.03.17. 22:57:05

@Hrzrasn:

Ráadásul sárga keretben a, szerkesztőségből érkezik a hozzá nem értő és rendkívül demagóg duma.

csiky944 2009.03.17. 23:01:05

@qualitaet: miközben ti egymás f.szát sz.pjátok? :D

qualitaet 2009.03.17. 23:18:57

@csiky944:

Ja, én véleményt nyilvánítok te meg ismételten megragadod az alkalmat egy kis olcsó,személyeskedő felkóstolásra no meg arra, hogy -immáron cca. 1674-ik alkalommal - benyaljál a meleg szarig a szerkesztőségnek :)DDDDDDDDDD

csiky944 2009.03.17. 23:23:01

@qualitaet: látod én ilyen rossz ember vagyok
még a nickem is parasztporschéra utal
ha ez neked személyeskedés,hogy a barátoddal itt puszipajtáskodtok és meg egy olcsó poént benyomok,hát...

Hrzrasn (törölt) 2009.03.17. 23:25:00

@qualitaet: Pedig hasznosak ezek az elszólások, mert legalább kiderül belôle, hogy kinek a tanácsa/cikke nem ér lófaszt sem, mert a saját idióta vesszôparipáján lovagol.

Hrzrasn (törölt) 2009.03.17. 23:27:42

@csiky944: Hát, azt hiszem, elôbb lennék homoszexuális, minthogy parasztporschém legyen.

Az a kisebbik rossz :)

csiky944 2009.03.17. 23:32:45

@Hrzrasn: Elhiszem h lennél az :)

Hrzrasn (törölt) 2009.03.17. 23:35:48

@qualitaet: Egyébként igazad volt papa, ott figyel a kallantyú az E32ben:
img6.imageshack.us/img6/854/picture152ygq.jpg

qualitaet 2009.03.17. 23:40:06

@Hrzrasn:

Érthető. A ratyiság manapság bizonyos helyeken -pláne az Indexen- még menő is, ellenben a 924/944 -gyel ami iszonyú égő volt már anno is.

Hrzrasn (törölt) 2009.03.17. 23:40:26

@csiky944: Hát, ha választanom kéne, hogy orrmotoros kockaporschéban vagy tollboában menjek végig az Andrássyn, mindenképpen az utóbbi :)

csiky944 2009.03.17. 23:43:41

@qualitaet: jah,hogy számít h menő-e a cucc,az hogy valakinek esetleg tetszik az nem számít,nem mindenki látja így

csiky944 2009.03.17. 23:44:48

@Hrzrasn: sötétítéssel esetleg? :)

Hrzrasn (törölt) 2009.03.18. 00:00:25

@qualitaet: A színes birkabôrhuzat kôkemény. Ma már csak antracit van.

Hrzrasn (törölt) 2009.03.18. 00:14:50

@qualitaet: Ugyanilyen szivargyújtóba dugható Osram térképlámpám volt az E36ban, mai napig megvan és mûködik. Nem tudtam, hogy ez ilyen régi (fehér zseblámpa, szintén klasszikus).

qualitaet 2009.03.18. 00:20:35

@Hrzrasn:

Ja, meg a '81 februári rubrikban a "Hi-fi" kínálat.

Mono rádiótól(gondolom feláll a hátadon a szőr ;)´) a Becker Mexico-ig...

Egyébként (Aldo Moro-t most megüti a guta ! ) Soundsystem is ebben volt először a világon.('84-es árlistán már ott figyel.)

A minőségi velúrszőnyegeket hesszöld!

(De kár, hogy az enyémből már kispórolták ;)

qualitaet 2009.03.18. 00:23:25

@Hrzrasn:

Fater 528i-jében '82 tavaszán már ott figyelt :)

qualitaet 2009.03.18. 00:25:21

mármint a zseblámpa.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.03.18. 01:05:28

Kissé belterjessé vált a beszélgetés, nemde, uraim? ;)

Gomulka Béla 2009.03.18. 07:23:15

600? Ha már a BMW szóba keru"lt.

Jetfighter 2009.03.18. 08:26:00

qualitaet 2009.03.17. 22:51:58

Ugyanezt mondom. Csak akinek már volt (van) valamirevaló autója, az érti, miről beszélsz - én is - a többieknek "süketeknek a bostoni filharmonikusok". Jól elvannak a padlógázra mínusz gyökkettőt gyorsuló, zajos, igénytelen "racionális" autókkal, és úgy nyilvánítanak véleményt luxuskocsikról, hogy nekik sosem volt. (És szegénységi bizonyítványként farokhosszakat emlegetnek, mintha annak bármi köze lenne bármihez. Ebből kiindulva, aki Karavánt iszik, az faszagyerek, aki jobbféle Lavazzát vagy Davidoff 57-et, az farkat hosszabbít... :) Boldogok a lelki szegények. :)

Herman 2009.03.18. 10:47:21

Az "olcsójánosok" zömének igen nehéz a felfogása. Leginkább az irigység beszél belőlük.

djA4 2009.03.18. 11:01:12

Majdnem mindegy mit vesztek "A" kategóriában. Daciat tuti nem vennék,de nekem a swift clio polo yaris punto .....egyre megy. Nagyrészt mindenki 5-6 év után lecseréli azt bírja akármelyik hiba nélkül. Aki meg tovább tartja meg annak az szívni fog valamivel úgyis. A japánok (tök min1 toyota vagy suzuki vagy mazda) a festéssel szívni fognak , viszont nekik legalább műszakilag topp lesz ,egy német autó se olyan ,mint egy japán,de legalább a karosszériája a legjobb és 1000x jobb,mint egy francia vagy olasz. Mindegy milyen kategória(max. felső kategóriában mondanám,hogy mind minőségi) . Japán vagy Német. Nekem ez kulcsfontosságú egy autónál. Japán=kitűnő műszaki tartalom (karosszéria se rossz) Német=kitűnő karosszéria (a műszaki tartalom is jó).
Kb. hasonó áron van egy ugyanolyan idős corolla, mint egy golf. Mind a 2 jó autó.
Az sx4 szerintem jó autó (kár,hogy itt rakják össze). Nem annyival,jobb egy golf vagy corolla, mint amennyivel drágábbak, tény ,hogy jobbak......de drágábbak......

Herman 2009.03.18. 11:32:59

Már egyszer egy másik témában leírtam, itt is megteszem:

A SUZUKI autógyár a kisautógyártás élvonalába tartozik, amióta létezik a márka, azóta ebben a szegmensben piacvezető.
DE KI KELL HANGSÚLYOZNI, HOGY ELSŐSORBAN VÁROSI KISAUTÓ!!!

Bármelyik modelljét vizsgáljuk, ez jön le. (leszámítva a 4X4 vitara vonalat)

Ebből kifolyólag nevetséges bármilyen, kategóriáján kívüli típussal összevetni, LEHETŐLEG CSAK A SAJÁT KATEGÓRIÁBAN!

Ár-érték arány miatt nem rossz vétel második autónak városi használatra.

Amúgy pedig, Magyarország szegénységi bizonyítványa az, hogy itt sajnos elsődleges családi kocsinak veszik a legtöbben, nem arra, amire kitalálták.
Nyugaton a Suzuki másodautó. Meg az összes hasonló méretű típus is.

Motoros III. 2009.03.18. 13:39:59

Igazad van Herman!

Összességében megállapítható, hogy nem rossz autó a swift vagy az SX4, ez látszik a hozzá szólásokból. Nincs még egy típus, mely ennyire fel tudja kavarni az írigy embereket és természetesen azokat akik nem tehetik meg, hogy új suzukit vegyenek. ( Ez utóbbiaktól elnézést kérem nem szerettem volna senkit megbántani!)
Az írások nagy része, gondolom nem vonatkozik a hazánkban jelenleg sajnos nem kapható Suzuki Lianára, vagy a szalonjainkban megvásárolható Grand Vitarára, igaz ezeket nem lehet 2-3 milla között megkapni!
Éljen a mi autónk, sziasztok!

Rolando 2009.03.18. 14:30:59

Kedves Vályi István!

MIndanzok mellett, hogy nem vagyok SX4 tulajdonos, úgy gondolom, az írásának bizonyos részei a felháborító kategóriába tartoznak . Az alábbi nyitó mondatok, még ha később el is hangzik, hogy azért jó autóról van szó véleményem szerint sokakat dűhítenek :

"Szegény ember Golfja bagóért. Be nem ázik, meleg van benne, már csak ezért is jobb, mint a bicikli".

Ebben az országban százezrével járnak az SX4-től "fényévekre lévő" színvonalú régi, romos állapotú, egy átlag új Suzuki árának töredéke értékű gépkocsival, (vagy éppen tömegközlekedési eszközzel), akik csak álmodhatnak arról, hogy egyzer egy ilyen autójuk lehessen. Persze autós újságíróként könnyű a Golfhoz hasonlítani és leszólni a "mi autónkat"sőt ilyetén foglalkozást űzve az ember 5 percre akár egy Ferrariban is nagyképűsködhet, de úgy gondolom nincs sok alapja minderre. "2,5-ért ennyi jár", jól hangzik, de nem igaz, ennyiért az őrültebbje használtan akár A8-as 4.2 quattrot is vehet (amely bizonyára minden tekintetben lenyomja a golfot, aztán meg az elektronika felmondja a a szolgálatot a következő sarkon), de ha az ember egy megbízható, jó autót akar venni magának, amely viszonylag alacsony költségek mellett mindenhová kényelmesen elviszi, a Suzuki jó választás.

SilverGhost 2009.03.18. 14:45:50

"Ebben az országban százezrével járnak az SX4-től "fényévekre lévő" színvonalú régi, romos állapotú, egy átlag új Suzuki árának töredéke értékű gépkocsival, (vagy éppen tömegközlekedési eszközzel), akik csak álmodhatnak arról, hogy egyzer egy ilyen autójuk lehessen."

Tehát az elő se fordulhat hogy ők elolvasták az esetleges hitelszerződést? Illetve van annyi eszük, hogy nem akarnak 120 hónapra hitelezni, hogy aztán a 2,5 millás suzukiból, 4 millás legyen, illetve nem várt események során még a kocsin kívül fizess is?

"ennyiért az őrültebbje használtan akár A8-as 4.2 quattrot is vehet (amely bizonyára minden tekintetben lenyomja a golfot, aztán meg az elektronika felmondja a a szolgálatot a következő sarkon)"

Tapasztalat vagy csak a szokásos önnyugtató demagóg duma?

w a s d 2009.03.18. 15:43:34

@Rolando: A Suzuki jó választás, de nem az egyetlen ennyi pénzért ebben a kategóriában.

Herman 2009.03.18. 15:45:04

@SilverGhost:

Kicsit off, de szerintem a régi A8 már koránt sem presztízs.....2 milla alatt hatalmas a választék belőlük, zömük lógó béllel, nehezen meghatározható előélettel.

Ha már német bálna, inkább a bangle korszak előtti BMW 740 V8-as benzines.
Egy sx4 áráért megkapod az utolsó évjáratot. (2000-2001)

m.a 2009.03.18. 16:12:08

@Rolando: Miért őrült az aki 4.2es autót vesz? Valakinek nem az az egyetlen cél, hogy eljusson A-ból B-be minél olcsóbban, hanem élvezni is akarja az utat. Mondjuk egy ilyen blogon nemhiszem, hogy ezt akárkinek is magyárázni kéne:)

Próbálj ki egy ilyet egyszer, (ne egy brazilok által leéltet) meglátod mi a különbség.

Bad boy 2009.03.18. 16:24:34

@SilverGhost: Én sem 120 hónapra vettem, 80 % kp-ban fizettem. Előző autóm 1.9 dci renó scenic II PRIVILLÉG + ÜVEGTETŐ, félbőr, tolatóradar, tempomat, 7,2 milla, szervíz alapdíja átlag 100 ezer Ft, 60 ezer km-nél két első féltengely csukló+ zselés motorbak, jobb hátsó lengőkar, turbócsere. 650 ezer.
Eladtam. Vettem SX4-et, még 2 év és veszek egy újat, garisat, üzembiztosat. Még mindig nem fogok ott tartani mint a renyónál 2 év után.
Ennyit a luxusról.
Ja az üvegtetőt egy irigy ember 3 naposan összekarcolta, de legalább működött.

Herman 2009.03.18. 16:32:00

@Bad boy:

A renault mióta luxus???? ócska francia tömeggyártó....

A büdös életben nem vennék francia hulladékot

SilverGhost 2009.03.18. 16:41:36

@Bad boy:
Ne hasonlíts össze egy 7.2 milliós és egy 2.5 milliós autót.
Ami a Suzukiban nincs, az nem is tud elromlani...
Szervíz alapdíja 100 ezer. Feltatlálták a magánszervízt is.

@Herman: Nem is írtam hogy a régi A8 presztízs autó.

yard (törölt) 2009.03.18. 17:12:41

"És legyünk őszinték, a mai sebességkorlátozások, továbbá rendkívül szar utak miatt gyakorlatilag felesleges ezeknél erősebb autót tartani, ha csak a józan eszünkre hallgatunk, és nem gyerekkori vágyainkat éljük ki, vagy nem a farkunkat hosszabbítjuk az autónkkal. "

Legyünk őszinték, én az leszek:
1.Farok-hosszabbításra nálam a nők jönnek be (én mondjuk így szocializálódtam, de elviselem a másságot)
2.Gyerekkori vágyaimat már kiéltem (kiélem) és az nem (csak) az autó.
3. Miután nem nagyon iszom, őszintén, általában a józan eszemnél vagyok.
4. Az erős autó soha nem árt sztem, ha van rá lehetőség. (egy előzésnél az élet múlhat rajta)
5. Legyünk őszinték: a szar út futómű kérdés, szerintem egy nagy autó jobban viseli a gyűrődést. Gondolom a pinaszőr vastagságú futóműelemektől sokat nem várhatunk.
A fentiek alapján a világ autógyárainak nagy része nem normális, mert minek a jobb-nagyobb-erősebb-kényelmesebb-biztonságosabb-stb. De ha ők nem is a magyar vásárlók nagy része sem az, a cikk szerint.
És őszintének kéne lenni: a 2,5 millás ár (az emlegetett felszereltséggel)szrintem nem annyi, még akciósan sem. A motorikus tévedés egy autós újságírótól megbocsáthatatlan (ja, valaki mondta).Netem meg lehet nézni.
De 2,5 -ért ez mondjuk megéri, de van más is hasonlóért.
A tényleges (mondjuk válság előtti ár) egy fullos Suzukinál irreálisan magas, más tipusokkal összevetve. (szándékosan nem írok tipusokat)
Fikázás, szerintem 2 kategória van:
1. Akinek jobb-nagyobb-stb. van az jogosan unja az unos untalan ajnározást.
2. Akinek nincs még ennyije sem az is unja (illetve bizonygatja, hogy ő milyen okos-ügyes, pedig lóf@szt, csak irígykedik) mert irritálja, hogy valakiknek többre futja mint nekik. (hitel ide-hitel oda).

Ez egy ilyen ország.
A "nézettség" pedig úgy látom a következő szavak bedobásától függ:

japán
német
Suzuki
Audi
Bmw
Roncsok

yard (törölt) 2009.03.18. 17:29:02

És a legújabb:
"Kínában bemutatták a frissített Suzuki SX4-et"
Itt a piac!

Bad boy 2009.03.18. 18:07:19

@SilverGhost: nem összehasonlítani akartam, hanem leírni, hogy hiába a luxus verda és mindegy a típusa, ha a fenntartásra is sokat kell költeni.
Most is vehetnék "drága" autót, de minek, ha egy olasz nyaralás ára lassan a költsége egy évben.
Az elsők között vettem sx4-et 3 éve, hidd el nem bántam meg, és bőven van összehasonlítási alapom.
Csak röviden: 1.9TDI audi, renyo laguna 2 literes rxe , scenic II, (full) merci 300 E automata, ezek csak a prémiumok vagyis azon közeliek.

Pasas 2009.03.18. 19:54:59

Aki Suzukiban gondolkozik, annak hiába linkeltek 10 éves 740-est és A8-at. Fordítva dettó.

Áki501 2009.03.18. 20:25:28

@Jetfighter:

Ha a nagyteljesítményű autótulajok normálisan betartanák a sebbességhatárokat, és a kresz szabályait legalább akkor,amikor mást nem veszélyeztetnek vele,akkor nem lenne semmi gond. A gond ot kezdődik,mikor egyes nagyteljesítményű autósok nem bírják kivárni a sorukat a lámpánál,esetleg előzésnél,és így komolyan veszélyeztetik a többi autóst. Főleg azokat persze akik ijedősebbek és nem olyan nyugodt és tapasztalt vezetők.
Ha viszonylag kúltúráltan közlekedne a többség,akkor nem érdekelne engem sem,hogy egy bmw elszáguldott mellettem!
Viszont mivel suzukim van,ezért nyilván mindenki meg akar előzni,mert ugye hát a suzuki az egy nagy rakás ... Viszont a gond az ,hogy én is betartom a szabályokat, és mindig haladok a forgalommal,senkit sem zavarva és veszélyeztetve.Viszont elég sok bmw-s hülyegyerek (a többség bmw-s,a többiektől elnézést), még mutogat is,de nem tudni miért,valószínű ennyire futja az IQ. Ha menni akar és tud,akkor előzzön és kész.Nincs vele gond,és nem lesz kisebbségi komplexusom,mert sokszor a munkán jár az eszem és haladok a forgalommal,de rendszerint nem sokig,mert mindig felbasznak ezek az idióták.
A lényeg,hogy nyilván elég kevesen vennének suzukit,ha legalább 2x annyi pénzük lenne autóra, legalábbis én nem,és aki igen az csak a márka mellet kampányol.Én is szivesen vennék bmw-t,de golfot is, viszont használtan nem bízom a kereskedőkben,egyikben sem.Ebben a kategóriában már apróságnál is röpködnek a 10 ezresek, és ha nincs rá büdzsé akkor marad az olcsóbb.Kiskategóriában pedig igénytelen és aki megveszi se várjon igényességet tőle,mert csak egy közlekedési tárgy!Aki szeretni akar egy kocsit annak ez nem való, az vegyen egy számára különlegeset és bütykölgesse.Ha tehetném én vennék egy ilyet a suzuki mellé.De ha tehetném nem lenne suzukim sem. A kereskedő,akitől vettem a verdát, egy ismerős volt (bár kicsit átvert,mert ugye üzletben nincs barátság).
Ha valaki közlekedési eszközt keres, és egy egyszerű tárgynak tekinti,akkor egy megbízható kisautó, és a lényeg hogy olcsó hozzá minden,és könnyen beszerezhető bármi. Nekem csak közlekedni kell,munkába járni,és városba rohangálni. Viszont ennek már kényelmes ülései vannak,és 500 km-t is kibirok benne,de nyilván nem pihentető.A könyöktámasz pedig kifejezetten pihentető benne,bár nem gyári extra,de kell bele!A biztonságérzetet egy kartondobozhoz hasonlítanám, (2003-as) így családdal és pici babával én is inkább vennék golfot,viszont ebben nem segít a jelenlegi gazdasági helyzet,mert örülök,ha ez alattam marad.
Tehát aki a luxust, vagy akár a pihentető autózást keresi az ne 2,5 misit szánjon rá.Munkaeszköznek,vagyis igáslónak megfelel, és nem ad annyival többet mint amennyibe egy golf kerül, és nem sorolnám egy kategóriába a kettőt.

Jetfighter 2009.03.18. 21:53:51

Áki, az általánosítás nagyon veszélyes dolog. De sajnos működik, ahogy a kabátlopási ügyekbe keverés is... Régóta.
Én kapásból egy tucat esetet mondhatnék, amikor Suzukisok vagy Thaliások nyomták lakott területen, zebránál legalább 90-nel - na most akkor mi van?... :)
Van akinek futja jó kocsira, van, akinek nem, van aki tudja élvezni, van aki nem, van akinek szerel(tet)ni kell, van, akinek nem... Folytassam? Millió féle ember van, minden általánosítás egyfajta hazugság.
Gyakran járok kisautóval is, azt többnyire le akarják nyomni. (Skodások is.) De ha a nagykocsival betartom a szabályos köv. távot, abba is be akar furakodni mindenféle népség. Sebaj, én ráérek. (És ha akarom, 6-ot előzök vissza egy gangolással.)
De ha valaki tudja élvezni az életet autós vonalon (is), adott esetben egy új Swift árának feléért, annak mitől menne össze a pimplije, kéremszépen? Vagy csak savanyú a szőlő? :)))

Hrzrasn (törölt) 2009.03.18. 23:06:39

@Áki501: "A gond ot kezdődik,mikor egyes nagyteljesítményű autósok nem bírják kivárni a sorukat a lámpánál,esetleg előzésnél,és így komolyan veszélyeztetik a többi autóst."

Nem kell ehhez nagyteljesítményû autó, aki idióta, annak mindegy mi van alatta, egy 1.2es autóval is padlógázon megy. Azzal ugyanúgy meg lehet halni, és meg lehet ölni másokat.

Hrzrasn (törölt) 2009.03.18. 23:11:20

@qualitaet: Mono ha nincs is, de "Audio" rádió, befalazott CD slottal (meghajtó nélkül, AM/FM only) a mai napig van!

Soundmodul-hoz meg Soundsystem-hez egy csomó retrofit volt, aztán eltûntek, már csak gyárilag lehetett rendelni.

Hrzrasn (törölt) 2009.03.18. 23:15:13

@Herman: "Ha már német bálna, inkább a bangle korszak előtti BMW 740 V8-as benzines. Egy sx4 áráért megkapod az utolsó évjáratot. (2000-2001)"

Meg a V8at is ugyanannyiba kerül alkatrésszel meg benzinnel etetni, mint egy Suzit. Na téged se az eszedért fognak ellopni.

Gomulka Béla 2009.03.19. 08:30:48

Hatszáz! BMW! Suzuki! Mindent bele!

Kifordított kacagány 2009.03.19. 10:38:13

@Áki501: a minap kb hat okostojás előzgetett idióta módon a megtett 80km alatt. mindegyiknek kisebb autója volt, mint az enyém. a hasonló, vagy nagyobb kategóriák szépen haladtak a forgalommal és ha előzni támadt kedvük, azt határozottan, mások veszélyeztetése nélkül tették. úgy látszik másik univerzumban jártam.

@Jetfighter: ha a kicsivel járok azzal nem erőlködik senki, ha meg a naggyal, akkor azt mindenki le akarja nyomni.

Jetfighter 2009.03.19. 11:44:22

Kacagány

akkor a kicsi nyilván egy Saxo VTi, a nagy egy 200D :)))
Áh, nem lesz meg a 600...

Jetfighter 2009.03.19. 16:21:24

Nem, hát nem.
(A kiskocsidon biztosan nincs kinn a Baby on Board. Nekünk igen. A legtutibb előzés-kiváltó inger.)
Na még ötöt valaki :)

Seca81 2009.03.19. 16:33:55

Mennyit? Ötöt? :)

Kifordított kacagány 2009.03.19. 16:44:01

@Jetfighter: a ladára bármit kitehetek, már nem váltja ki a "defaszacsávóvagyok" érzést, ha megelőzik. a drága benzint a nagyobb autókra tartogatják, ahol lehet üveghangon pörgetve erőltetni az előzést.
talán mégis meglesz

yard (törölt) 2009.03.19. 17:12:36

A száguldozó, nagyteljesítményű autók elviselhetőek -a legtöbbjük meg is tud állni. Saját tapasztalatom-autópályán a lassú járművek kimondottan okozói a balaseteknek. Torlódásokat okoznak, idegesítőek miután a gyengébb kocsikkal szinte lehetetlen kitörni, felgyorsulni.
Érdekes-sokat látok-mindig a gyengébb (kisebb?) kocsi áll bele általában a nagyobba.A jelenlegi, azt hiszem 60 a minimum autópályán pedig régen elavult.
Külön kategória a mobilozó, döcögő picsa-ma hazáig csak 3-al akadtam össze. na mindegy, nekem azt tanították, kerülni a falkát-vagy lemaradni, vagy megelőzni amilyen gyorsan csak lehet.
Ettől függetlenül a mai autók mindegyike képes szerintem tartósan -legyen az akármilyen kicsi- 110/130-at menni. tehát ki kellene -vagy merni-a gép erejét használni, ha már van nekije lóerője.

m.a 2009.03.19. 17:36:59

@Jetfighter: Nem akarok szőrszálhasogató lenni, de az legyen inkább Saxo VTS vagy Civic VTI :))

yard (törölt) 2009.03.19. 19:11:24

És akkor mi van? 601 Trabantban is volt:)

Jetfighter 2009.03.19. 19:16:47

m.a Így van. E kettő közt őrlődtem, mint látható, az eredmény döntetlen :)
Haverom ma vett 2,5 éves Astra kombit, Enjoy Plus felszereltséggel, 1,6-os Twinport-motorral, 48 ezer km-rel 2,4 millióért. Ő meg ezt kapta...

Jetfighter 2009.03.19. 19:20:48

Újabb hasogatók kedvéért a Twinportot ő mondta, én Ecotec-re tippeltem :)

Gomulka Béla 2009.03.19. 20:50:27

Mondtam, ugye mondtam! A hétszáz azért már túlzás volna.
Mi az a Twinport? Sokszor olvasom a másember autóján - mibo"l van neki két egyformája?

Jetfighter 2009.03.19. 22:03:29

"A Twinport eljárás részterhelésnél egy kis pillangószelep segítségével elzárja az egyik szívócsatornát. Ekkor a hengerben erőteljes áramlás alakul ki, ami növeli a motor hatékonyságát, és így jelentősen csökkenthető a fogyasztás. A másik csatornán az égéshez szükséges levegőt nagy részét visszavezetett kipufogógáz szolgáltatja. A közvetlen benzinbefecskendezéses motorokkal szemben a Twinport benzinesek nem igényelnek kénszegény benzint." (másik portál írja)
Aztán lehet hogy ilyet vesz a cimbi mégis, mert 1,6-osban is volt, de az Opel.hu-n most nincs. Majd megsasolom:)

Áki501 2009.03.19. 22:08:59

@Jetfighter:
Ha valakinek már csak nagy autóban áll fel...
Egyébként a kis autóban az életveszélyes manőver,és előzgetés a tipikus hülyegyerek szindróma. Esetleg egyszerű cégautó.
Nyilván nem minden hülyegyereknek futja nagy bömösre,csak valami kisebbre.Ezek szeretik a civic-et is.Nem tudtam olyat találni a piacon használtan amit nem hajtottak volna szét.
Viszont a vezetéshez kaptam a jogsim mellé egy jó tanácsot.
Nekem még azt tanította apám,hogy nem akkor tudok jól vezetni ha tövig nyomom a gázt és csikorognak a kerekek, hanem akkor amikor ki tudom védeni mások hülyeségeit.
Sajna kocsit nem kaptam,csak ezt. A kocsit a saját pénzemből kellet kigazdálkodnom albérlet mellet kezdő mérnöki fizetésből egyedül,de megvettem.Erre futotta, egy 5 éves mi autónkra,de legalább megtanultam hogy itt a mai világban mennyit kell dolgozni ennyiért.
Ha ezt nézem igen,savanyú a szőlő.

Jetfighter 2009.03.19. 23:00:04

Áki501,
erre sajnos érdemben nem lehet reagálni. Maradjunk annyiban, hogy nézd meg ezt a pár sort mondjuk tíz céltudatos, keményen végigdolgozott év múlva... Sok sikert.

Pasas 2009.03.20. 00:05:05

A Twinport-nak valószínű a Port-ból van kettő

29 Palms 2009.03.20. 10:01:31

Attól Twinport hogy kettő darab tök egyforma prüttyögős kracmag van benne! :)

Csikós Zsolti a 4/b-ből szabadságra ment, vagy elfelejtett Save-t nyomni az áramszünet előtt múlt hét végén?

Pasas 2009.03.20. 11:54:18

@Gomulka Béla: Ha arra gondolsz hogy mindkettő én vagyok, akkor a válaszom NEM.
Nekem ez az egy nickem van.

corsa_c20ne 2009.03.20. 13:56:31

nekem tetszett.
elképzeltem a helyzetet, lehet, hogy így érezném magam, ha átülnék a 15 éves corsa-ból egy új szemétbe.

3.0tdi quattro 2009.03.22. 09:56:14

Már jó néhány éve volt mikor egy jó emberrel összehozott a sors aki elég benfentes pozicióban gürizik a suzukinál és a következőt mondotta nekem.
Nézd meg fiam néhány év mulva a suzuki is fel fog zárkozni az autógyártásban és jobbnál jobb kocsikat fog gyártani.
Nevettem.Persze hogy nevettem mert nevetett volna mindenki abban az időben mikor a régi swift fénykorát élte és nevetséges törésteszt eredményel az emberek még igy is kapkodtak utána mint bolondok a tescoban az akciós cukor után.
Aztán eltelt az a néhány év és jött a nagyon-nagyon swift,a vitara,az sx4 és ki tudja még mi fog jönni.
Tény ami tény.nagy fejlődésen ment keresztül a márka az évek folyama alatt.
Ha már az sx4 a téma talán a kategoriájában az egyetlen ien felépítésű autó,ami a magyar embernek megfizethető még akkor is ha minimális önerővel is bele.
egy biztos.muter egy 2000 es évjáratú swiftet hajt újkora óta.közel 100.000 km er alatt kapott mindent mint egy rally autó.
soha semmi baja nem volt.
puritán,ronda,de motorikusan kifogástalan a mai napig.
Hogy az ujjak mienek?5-10 év mulva biztos többet lehet majd mondani a tartóságukról.
De véleményem szerint egy olyan embernek akinek átlagos elvárásai vannak egy kocsival szemben annak tökéletesen megfelel,mert nem kell több.megfizethető,mégis tartós,és azt mondom ahol 1 esetleg 2 kisebb gyerkőc is van évekig megfelelő autó lehet egy ien sx4!

KaPé 2009.03.26. 15:08:25

@3.0tdi quattro: a csomagtartó teljes hiánya miatt abszolút alkalmatlan gyerekes családoknak, csaxólok.

Maul 2010.01.11. 19:00:15

Ez egy kicsit mar unalmas Magyarorszagon hogy igy a Suzuki meg ugy eleg sok autom volt es sokkat probaltam ki volt harom suzukim is de egyik sem hagyot cserben nem kellet oket az utszelen javitani stb lehet utalni oket mindenkinek szive joga de hogy csak utalatot lehet roluk olvasni az mar kiveri a biztositekot valakinek csak erre van penze es igen szereti oket volt nekem vadi uj Passatom de amikor egy hosszab uton haromszor rohadt le a akkor meregbol vettem egy Suzukit es negyszer jartam meg vele Svedorszagot gond nelkul lehet hogy nincs presztizse de kit erdekel amikor az ut szelen varod az auto mentot egy presztizs kocsiban.Most egy Subarut vezzetek de a suzukit vetunk masodik autonak ja es hozza teszem olyan orszagban elek ahol nincs eloitelet hogy suzukid van ebbol az irasbol minden objektivitas hianyzot es serto volt mint az oldal mas Suzukis cikei
bocs a hosszu offert
süti beállítások módosítása