Tekerni jó - főleg vissza

  2008. július 09. - papptibi Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A XI. Blitz Weekend képekben
2015-07-27 19:29:36

Gabi, akit az udvari dohányzóhelyen csak Mantás Gabesz néven szólítanak, az idén újabb fejlesztéseket hajtott

Itt sem Ferrariból van a kerítés...
2015-07-16 17:43:31

Az autósport a hőskorban még a városokban zajlott, de idővel száműződött onnan. Aztán az autósport gondolt

A legkirályabb ötlet, amit gumin láttam
2015-06-06 14:02:50

A minap gumibemutatón jártam, bár ilyesmiről nem szoktunk írni, egyszerű megfontolásból. Marha nehéz

Kéne egy Tesla?
2015-05-15 18:19:48

Vagy beérnéd egy villany-Golffal is? Netán utálod a villanyautókat, mert az autó benzinnel megy? Az sem baj. A

 

Igazából mi, vevők vagyunk a hülyék: elhisszük, hogy egy tízéves, középkategóriás dízelautóban lehet 125 ezer kilométer. Nem lehet.

Vélemények az azonos című publicisztikáról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr92559879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cornucopia 2008.07.10. 19:38:49

... egyébként nekm van olyan haverom aki karosszériás műhellyel rendelkezik és simán megette hogy a "haver" neppere őt nem verte át amikor 4 éves omegáját (Német import 3.0MV6) vette tőle 60eKm!!-rrel. AHA :DD. És amikor elérte a kocsi a 150eKm-t akkor visszatekerte 90eKM-re és Örült hogy milyen keveset futott autója :DD. Mondtam is neki hogy most már kár eladni ilyen "keveset futott+ autót. Persze nem is akarja eladni, mert az Omega a világ legjobb autója (szerinte). A többi ugyan szar szemét, de az Ö keveset futott, nem gányolt autója az bizony király. Hát legyen vele boldog... (az is)

Ciri 2008.07.10. 19:39:40

Kukori

Nem vagy köcsög, csak meg akarsz élni, mint mások...

Cornucopia 2008.07.10. 19:47:25

Ciri: vazze te nepper vagy, most lebuktál, ezt írtad kicsit feljebb: "Előre mondom, hogy nem foglalkozok használtautó kereskedéssel (csak újakat árulunk)"
aztán 27 perc múlva
"és amikor megmérjük a kocsit" akkor...,
gondolom nem az új kocsi tulajai "gyenge színészek"
:DD

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.10. 19:49:11

Beszámításnál ez így megy. Az újautós is megnézi, hogy közölhesse: 3 Ft-ot tudnak adni érte :) De komolyan amúgy. Különben honnan tudja, mennyi indulóval adjon hitelajánlatot?

Ciri 2008.07.10. 19:50:24

Cornucopia

Ó te Columbo ! (remélem jól írtam)
Ha egy kicsit gondolkodnál akkor rájönnél, hogy új autó szalonban is létezik használtautó beszámítás, amit mielőtt a külsős kereskedő elvisz tőlünk, mi magunk nézünk át, mérünk meg.

Ércsed mán ??

Cornucopia 2008.07.10. 19:52:37

ja igen:
"nem foglalkozok használtautó kereskedéssel"
"nem foglalkozok használtautó kereskedéssel"
"nem foglalkozok használtautó kereskedéssel"
"nem foglalkozok használtautó kereskedéssel"
"nem foglalkozok használtautó kereskedéssel"

akor ne írj ilyeneket :DD

Cornucopia 2008.07.10. 19:54:32

Szóval ez vegytiszta használt autó kereskedés, csak a te "nagykereskedő" vagy, és elviszik tőled a "kis" kereskedők (vérnepperek).

Ciri 2008.07.10. 19:55:17

KuKori

Annyira mellélőttél, hogy egyben rá is világítottál a magyarok újautó vásárlási szokásaira:

Ma már nem adsz el új autót, ha nem te tudod beszámolni a legmagasabb áron a használtat.
Mert a sok okostojásnak (tisztelet a kivételnek) nem az számít, hogy az újat mennyivel olcsóbban adtad, vagy mennyivel jobb a hitelajánlatod, hanem az, hogy a szutykát akár a piaci ár felett számold be!!

Na sokan ekkor lesznek átbaszva...

Cornucopia 2008.07.10. 19:58:21

Egyébként -utoljára- 5 éve megpróbáltam beszámmíttatni az autómat, de kb 60%-ot adtak volna érte a piaci árhoz képest. Naná hogy nem adtam..., már aznap jelentkezett egyik ismerősöm, aki nem is akart autót venni, de megvette 20%-al drágábban...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.10. 20:01:18

ó, 3 év alatt ennyi minden változott volna? Ejha. Akció nem létezik (+ 500 eFt használt beszámítás!), ezt tudom már rég :) Skodánál voltam.

Ciri 2008.07.10. 20:01:24

Cornucopia

Megpróbálom neked elmagyarázni:

Adott egy újautó szalon, aminek NINCS saját használtautó telepe, mert abban kurva sok pénz állna.

Bejön az ügyfél, megnézzük a beszámításra váró kocsiját,majd felhívunk 3-4-5 külsős használtautó kereskedőt.

Aki a legmagasabb árat mondja a kocsira, azé lesz az ügyfél autója.
Értelem szerüen ahhoz, hogy a telefonba le tudd írni a kocsit (felszereltség, állapot), meg kell nézned.

Érted már??

Ciri 2008.07.10. 20:04:24

Kukori

Így van! Ezek az akciók éppen erre a szemléletre alapoznak.
Öcsém itt fél millával drágábban számolták be a kocsimat, hát simán itt vettem újat!

Persze, a két szép szeméért...

qualitaet 2008.07.10. 20:09:03

Ciri

A haverozásért elnézést kérek,suta kifejezés volt.Bár közel kell hogy álljanak hozzád,különben nem érintett volna ilyen érzékenyen.

Ez a ki mennyi pénz forgat nagyon csacsi beszéd.
Fiatal lehetsz még,nem elég,hogy megeszed a vakítást ,még osztod is az éjszakás igét.
Adja a jóisten, hogy hetente csak annyi autót adjál el ahány ilyen bebukott(öngyilkos, lóvéval lelépett,stb) "nagymenőt" ismertem. Ezt most őszintén kívánom.
Nyílván komoly bizniszmenek, hisz egy évek óta döglött iprarágban rothad a pénzük

Nos én biztos nem élek úgy mint ők ,ha másért nem mert nem vagyok konjuktúrának kiszolgáltatott 8 általánost(jóesetben)végzett örökös rettegésben élő bűnöző.

Gaben 2008.07.10. 20:10:43

A Ford azt csinálja a Fiestával, már jóideje, hogy egyikhónapban 500e engedmény, másik hónapban 500e+ a beszámításért. Kinek melyik fontosabb, abban az időszakban tudja megvenni az újat. Persze mindig csak hó végéig van megirdetve, mintha utána semmi nem lenne, hogy ne sokat gondolkozzon a delikvens.

Cornucopia 2008.07.10. 20:12:23

"Adott egy újautó szalon, aminek NINCS saját használtautó telepe, mert abban kurva sok pénz állna."
Hát ilyet nem nagyon láttam még, de biztos van ilyen is. Nyilván az újautó kereskedést a Szécsényi kártyából nyitják :)abban nem áll 3X annyi pénz mint a használtban. Nyilván a használtban nincs pénz :D
"felhívunk 3-4-5 külsős használtautó kereskedőt" azok meg telefonon látatlanba mondanak egy jó árat :DD.
NEKEM NE...

Ciri 2008.07.10. 20:16:21

Köszönöm a jókivánságodat Qualitaet!
Annak is örülök, hogy a 75-ös szültésemmel még fitalnak vagyok titulálva, néha nem úgy érzem már mgam...

Nyolc éve nyomom az újautó értékesítést, és a céggel kapcsolatban álló használtautósok egy része már akkor is vitt el tőlünk autót (bár akkor még meg volt a saját telepünk is).

Nylván nem azt mondtam, hogy mindenkinek jól megy és mindenki ekkora pénzzel játszik.Egyértelmüen egy sarkított példa volt, de nem is azt írtam , hogy "minden kereskedő".

Én magam is láttam már csődbe menni azokat akik hirtelen és mocskos, gusztustalan módon akartak gazdagok lenni.

Ciri 2008.07.10. 20:21:10

Cornucopia

Te szórakozol velem, vagy tényleg ennyire sötét vagy?
Természetesen senki nem vesz telefonban autót (használtat), aki a telefonban a legjob árat mondja, annak szólunk és egy perc alatt kint van a kereskedésünkben.Így már érthető?

Nem hallottál olyat, hogy a szalonnak nincs saját használtautó telepe??
Elmondom nejed, hogy amelyiknek van, még az is sokat elad külsősnek, amikor beragad a készlet.

Légyszives ébredj fel, mielőtt valakinek azt mondod, hogy nem azt csinálja amivel évek óta keresi a kenyerét.

Ciri 2008.07.10. 20:22:16

bocsi a hibákért

Zoli 2008.07.10. 20:36:52

Kereskedőtől már én sem veszek használtautót...
Egyszer vettem egy "hibátlan"-nak mondott autót. Vittem én haver autószerelőt, karosszéria lakatost is, hogy megnézze, de hiába. A motorral tényleg nem voltak gondok, de a folytonos beázás miatt gondok voltak vele. A csomagtartóban eső után állt a víz. Rengeteget görcsöltünk, hogy megtaláljuk a "lukat". A tankajtóra gyanakodtunk, szétszedtük a csomitartóban guggoltam a haver meg locsolta slaggal, mire rájöttünk, hogy rá van vágva egy komplett tető.... áááhh.. :D
Aztán beadtam egy másik kereskedésbe. Természetesen kevesebb km-el láttam a használtautón, első tulajtól, női tulajtól... Köszi!
De nem volt szivem ismerősnek eladni!
Aztán majdnem vettem egy kilencvenes évek közepefeli dízelt, 150ezer km-el. Új rendszám, a műszerfal alja kifúrva, CB-antenna nyoma a tetőn... Azt mondták most lett behozva, nem, dehogy volt az taxi! ááá, hogy füstöl??? csak meg kell kicsit küldeni, aztán elmúlik, nem volt sokat használva!!!

[] (törölt) 2008.07.10. 20:38:55

Cornucopia, teged igen eroteljesen atbaszhattak anno, hogy ilyen vehemenciaval kocsogolod azt is, akinel a legkisebb gyanu felmerul, hogy esetleg hasznalt autokkal kereskedik.

qualitaet 2008.07.10. 20:39:04

Ciri

Sajna én meg 69-es.Ha a tegnap ilyenkori hozzászólásomat elovasod láthatod, ismerem ezeket mint a tenyeremet.
Az egykori Forma 1 ügynökség meg az "Elitring" tán mond valamit.Ők is adtak el kocsimat anno. Nem is egyet.

Ciri 2008.07.10. 20:43:28

qualitaet

Ó ,te bottal járó vénember!
Dobsz egy e-mail címet?

Cornucopia 2008.07.10. 20:45:49

Edelweiss: sokszor átvertek, de tanultam belőle. Nem a használt kereskedők ellen van kifogásom, hanem az ellen aki maffia módszerekkel kereskedik. Nem veszek használtat, mert nem érdekel más levetett holmija, amiben eltöltötte a fél életét... Szerencsére az elmúlt 10 évben nem kellett használt autót vennem, nem bántam meg -még a vítot sem. Látom hogy más mit szív a használttal. El szoktak hívni használt autó vételhez ismerősök, haverok, hát siralmas a felhozatal 3M alatt.
Ciri: "Nem rég beszámoltam egy 2003-as Passatot " vs. "nem foglalkozok használtautó kereskedéssel" akkor most mi is a pálya????
Akkor jó!! :DD Szerintem hagyjuk...

Ciri 2008.07.10. 20:50:33

Cornucopia

Ne haragudj, de rajtad kívül szerintem már mindenki érti amit mondok...
Nem akarlak megbántani, de pihenj le mert nagyon fáradt lehetsz.

Ahhoz, hogy újat el tudjak adni, be kell számolnom a régit.De nem kapok érte pénzt,jutalékot,stb, tehát nem ebból élek, csak része a munkámnak.

Hogy a p.csába magyarázzam már el neked, hogy felfogd?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.10. 20:55:03

Cornucopia 2008.07.10. 20:45:49

Ciri: "Nem rég beszámoltam egy 2003-as Passatot " vs. "nem foglalkozok használtautó kereskedéssel" akkor most mi is a pálya????
Akkor jó!! :DD Szerintem hagyjuk...

Ne mondd már azt ennyi idősen, hogy nem érted, baszki! Új autót ad el, amibe be kell számítania a kuncsaft régijét. Mi ebben ilyen érthetetlen?

qualitaet 2008.07.10. 20:55:52

Ciri

Persze, hogy kivigyetek az Üllői útra, oszt' kapjak egy-két maflást a hozzászólásaimért :)DDDDDDD

Cornucopia 2008.07.10. 20:56:32

Na ezt mondom én is. Nem én írtam:
"nem foglalkozok használtautó kereskedéssel"
A beszámítás az MI? Ha bármilyen közöd van a beszámításhoz akkor te nem mondhatod azt hogy:
"nem foglalkozok használtautó kereskedéssel"
Te foglalkozol azzal is, és tipikus nepper vagy óriási kamu dumával, amit kérdezel sem igaz, új autót sem vennék tőled, nemhogy használtat.

Ciri 2008.07.10. 20:57:53

qualitaet

De lökött vagy !!

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.10. 20:58:33

Ő nem ad el használtat, értsd már meg, könyörgök!!!

Ciri 2008.07.10. 20:59:08

Hát ez nem igaz !

Kész vagyok..

Cornucopia 2008.07.10. 21:02:06

KuKori

Ja nyilván... csak megnézi :DD
"Nem rég beszámoltam egy 2003-as Passatot " ezt sem adta el, mindet megtartotta :DD
Aki használt autóval foglalkozik az el is adja, lehet hogy nem direktbe, de Ö mondja a link alkudós dumát az ürgéknek... valami ilyesmit: "ez au autó, évjárat nem valami kapós, sajnos nincs benne ez+ez az extra, így nagyon nehéz lesz eladni, mert pang a piac..."

Ciri 2008.07.10. 21:03:21

Áááááááááááááááá !!!!

Ilyen nincs !!!!!!

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.10. 21:07:55

Használt autó kereskedő: adás-vétel
Újautó értékesítő: újautó eladás, használt beszámítása (a használt autós kolléga, vagy a szervíz csinálja meg az állapotfelmérést, majd ad egy árat ebből és az eurotax katalógus alapján.)

Que?

Cornucopia 2008.07.10. 21:13:45

A lényeg a lényeg. Nem tisztességes a KM órát tekerni mert az én autóm ezért ér kevesebbet, mivel nem tudom kivinni a piacra hogy normál árat kapjak érte, mert a köcsög óratekerők miatt hihetetlenné vállik a sztori. Amikor el kellett adnom a 2 éves 23eKm-et futott szervízkönyves autómat a vevő hitetlenkedett, elvitte márkaszervízbe, nem oda ahová én hordtam -nem is ismertem őket (a márkaszervízt)- és próbálkozott a márkaszervízben is, hogy szerintük hihető-e stb. Olyan gusztustalan volt a pali, hogy megbántam később hogy egy ilyen -k@cs@g (egyébként ügyvéd)- faszinak adtam el egy ilyen jó autót, nem érdemelte meg, az kellett volna neki hogy Ciriéktől vegyen egy 1/3-ára visszatekert órájut ugyanennyiért...

Ciri 2008.07.10. 21:16:14

Próbálozok Cornucopia:

Bejön Géza bácsi,hogy szeretne egy új autót.Van egy használtja, aminek a piaci értéke kb 1,5M.Géza bácsi nincs elszállva, ennyit akar érte.
Felhívom a használtautóst(okat), azt mondja 1,4M, amit persze Gézabá nem tud.
Kijön,elkérem a bácsitól a kulcsot,forgalmit, amíg Ő elfogysztja a kávéját én lemegyek és megmutatom a kocsit a neppernek. Én küzdök a kocsi minél magasabb beszámítási áráért, nem Gézabá !!!!!!Magyarul velem cigánykodik a kereskedő, nem az ügyféllel.
Küzdünk, megvan az 1,4m-ós ár.
Ezután felmegyek és közben azon sakkozok, hogy tudom a két ár közötti különbözetet az új autó árrésén behozni.
Gézabá már csak (elégedetten) az 1,5milliós árral szembesül.Meg is írhatjuk a szerződést...

Amikor Gézabácsi leteszi a használtat (mert jött az újért), akkor felhívom a használtautóst, hogy jöhet a kocsiért.Bejön, kifizeti a pénztárba és elviszi.

Na? Így már érted?

Cornucopia 2008.07.10. 21:20:08

KuKori: hagyjuk, szerintem írja már meg hogy hol is van az az újautó kereskedés ahol nincs mellette használt értékesítés és akkor már érteni fogom...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.10. 21:23:12

Hát, az igaz, hogy ilyen nem sok van. De a esti Suzuki kereskedéseknél pl. több is: Suzuki Ász is ilyen. Egy központi budaörsi telepre lökik a használtakat.

Ciri 2008.07.10. 21:26:47

Cornucopia

Például hívd fel a Toyota Titán nevü kereskedést (nem itt dolgozok, aki ismer itt az tudja, hogy nem vagyok egy japán fan)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.10. 21:27:07

A használtautós részleg a szalonokban teljesen külön van. Külön ember, külön teleprész, külön számítógép, etc. Néha külön iroda, bár az épületen belül. (Esztergom: Suzuki, Skoda, VW,) Az itteni Opel, Chevy, Fiat kereskedések sincs telepe, most ugrott be. Viszont a sarkon van egy használtas, ő sokta megvenni tőlük a beszámítottakat. Gúgli map nem tudja a felbontást, pedig ide akartam linkelni.

[] (törölt) 2008.07.10. 21:27:21

"Ciri: "Nem rég beszámoltam egy 2003-as Passatot " vs. "nem foglalkozok használtautó kereskedéssel" akkor most mi is a pálya????"

ennyire hulye senki nem lehet, max tetteted magad. akkor megegyszer: NEM ad el vegfelhasznaloknak autot. tehat ennek megfeleloen nem tupirozza a kilometerorat es nem akaszkodik az ugyfelre, hogy "aztveddmogtestvir".

most oszinten, mi a fasznak kotozkodsz Ciri-vel? artott o neked?

Cornucopia 2008.07.10. 21:31:20

Ciri:
akkor lefordítom nem nepper nyelvre:
Bejön Géza bácsi, leszarozom az autóját, de csak annyira hogy ne sértődjön meg. Megnézem a katalógusárát és felkinálom a felét. Géza bácsi ki akoar fordulni a szalonból amikor meghívom egy kávéra, közben átnézik más nepperek is az autót, hogy találjanak benne hibát. Ha nem találnak majd valamire ráfogjuk, hogy az rosszúl müködik. Géza bácsinak tele a hócipője, mivel már 5 helyen volt az autóval és ugyanez a procedura lement, közben pedig be kell fizetni a GKFB-t és Cascót, amit kidobott pénznek érez, valamint tudja hogy a következő szervíz is 2eKm múlva esedékes és ha még 1 hónapig hajtja a gépet akkor azt is bebukja, és elmegy a kedve az egésztől, inkább megpróbál az újból alkudni, ez könnyebb, mivel a használtnál már sikerült átverni. A 2eKm a neppert nem érdekli, majd úgy tekeri vissza mintha most lett volna letudva a szervíz, a szervízkönyv most veszik el, és meg is van.
Megnézitek az autót hogy reális,
ha felére tekeritek az órát, ha igen engedtek ti is és létrejön az üzlet...
És megvan az 5-20 árrés, ami egyébként tisztességesnek is mondható ha nem lenne benne a tekergetés...

Ciri 2008.07.10. 21:33:02

Köszi Edelweiss, de nem fogja így sem megérteni.

Kukori
A kereskedések több, mint fele külsösöknek adjta tovább a kocsikat, mert nem buli pénzt belerakni, alkalmazottat fenntartani,a kocsikat szerelni, stb.És még be is ragadhat a készlet.

Ciri 2008.07.10. 21:35:17

Oké, mindenki látja, én próbálkoztam erősen !

Sziasztok, jó éjt !

Cornucopia 2008.07.10. 21:35:33

hát rákerestem a gugliban:
Toyota Titán - Ny.háza - használtautó és motor, autóhitel, biztosítás,Toyota Titán - Ny.háza: Használt és új autó, motor értékesítés, autóhitel, biztosítás, autóbeszámítás, készpénzes autófelvásárlás, eladó használt autók és ...
www.eszakauto.hu/lista.php?szid=702000 - 13k - Tárolt változat - Hasonló oldalak
Tehát használtat is értékesít... akkor??

Cornucopia 2008.07.10. 21:37:18

...egyébként, ha az újautó sokkal jobb lenne mint a használt nyílvánvalóan nem apadna olyan gyorsan a számuk...

Ciri 2008.07.10. 21:41:28

Légyszives vedd a fáradtságot és menj el (többek között )oda. Csak úgy viccbűl.

Szólj, hogy szeretnéd beszámíttatni a használtautódat, nem fog eltelni egy perc és az értékesító vad telefonálgatásba kezd.Majd megjelenik egy idegen srác, aki körbeméri, megnézi az autódat.

Nézed, olyan dolgokról vitázol velem (egyébként szerintem szopatsz), amik tök természtesek és egyértelmüek.

sfdrake 2008.07.10. 21:42:53

jók a hozzászolák, nme szabad drágán adni a használtautot, rohadt nepperek stb aztán meg irjátok hoyg azért nem adtad el X neppernek az autot mert ne madott érte piaci árat, szoval értem én hogy baj hoyg drágák a használt autok de amit én hazsnálok azt vegyék meg 10 évesen uj áron tőlem de a többieké az ne érje csak a 10% át mert az lenne a reális

Cornucopia 2008.07.10. 21:43:32

Ciri:"Nem rég beszámoltam egy 2003-as Passatot "
Ezt akkor úgy kellett volna írni: nemrég behoztak egy passatot beszámíttatni, szóltam a külsős neppernek hogy nézze meg mit hoztak. A nepper megvette...
véletlenűl sem "beszámoltam", mert így HITELTELENNÉ válsz a következőkben és jön a tipikus megmagyarázom nepperduma, én az ilyet imádom hallgatni, de sajnos elszóltad magad. Ilyenkor van a Columbo-ban a THE END felirat

Pista 2008.07.10. 21:44:52

Ciri

Valamit én nagyon nem értek, vagy ti csináltok valamit nagyon rosszul vagy én voltam balek, más variáció itt nincs.
Amikor én beszámíttattam az autómat még véletlenül sem vette meg azt tőlem senki, hanem csak kitöltöttem egy biankó adásvételit nekik és utána már ők intézték a továbbiakat. De olyant egyszerüen nem hiszek el, hogy egy nepper lepakol lóvét és megvesz egy autót. Mi a lófaxnak ? Ki fogja a kötelezőt fizetni, talán a nepper ? Tudod kit etess ezzel. Általában szépen a régi tulaj nevén hagyják az autókat, hadd fizesse az a kötelezőt, meg talán a súlyadót is, ha jó sokáig nem lehet a gépet eladni. Nem egy fair dolog ez persze, de ez az év vicce lenne, ha a kereskedés vagy a nepper a nevére venné az autót azonnal és azonnal kifizetné a tulajt. Tudok olyan szerencsétlenről, aki már 1 éve fizeti két autóra a kötelezőt, meg közben a súlyadót is.

Ciri 2008.07.10. 21:46:17

Cornucopia

Te tényleg szopatsz,de komolyan !

Cornucopia 2008.07.10. 21:46:44

"Légyszives vedd a fáradtságot és menj el (többek között )oda. Csak úgy viccbűl"
Nekem ott mindenki idegen, nemigen tünne fel egy idegen :D, egyébként kb 245 km tőlem... úgyhogy kicsit messze van, egyszerübb ha leírod hogy te hol vagy... :)

Ciri 2008.07.10. 21:56:10

Pista

Azt nem értem, hogy ennek mi köze a témához, de ha már kérdezted beavatlak a részletekbe.

Ha veszel egy szalonban(pl.nálunk) újat, illetve beszámolják a régit (tegyük fel, hogy hitelmentes a használt)a leadás napján természetesen kapsz egy rendes adásvételit, az aktuális nap dátumával.
Tehát mehetsz a biztosítóhoz lemondani a k9telezöt,cascot illetve érvényesíteni a bonuszodat az új kocsidra.

Ezen az adásvételin a Vevő nem a nepper, hanem a szalon. Az, hogy mi továbbszámlázzuk és továbbadjuk a neppernek (mivel elvégre is kifizette)téged hol zavar?

Gyakorlatilag nem értem a kérdésed.
Ja és még valami: mivel a kereskedés ki is vonja a kocsit ideiglenesen a forgalomból, ezért még a súlyadó arányos részét is visszakapod.

El lehet ennél jobban adni egy használtautót? Mi gondod ezzel?
Nem értem a kérdést.

karesz2 2008.07.10. 22:02:12

Igen, autóhoz, focihoz és gyerekneveléshez mindenki ért. Mért is kell egy kereskedőnek/neppernek egy autón, használtan, 20 % munka nélkül, illetve csalással, több százezret keresnie?
Márkaszervíz: nem tekerjük az órát, minek? néhány perc múlva beszél egy hölgyel: akkor mennyi legyen benne?...

Pista 2008.07.10. 22:08:19

Ciri

Ez kamu ezt te is tudod. Semmiféle adásvételit nem adnak, bizományba veszik meg az autót. Arról nem is beszélve, hogy ugye nem akarod azt bemesélni nekem, hogy a szalon vagy a nepper fizeti majd a kötelezőt, esetleg a súlyadót esetleg a műszakit, ha addig nem tudja eladni ? de szép is lenne.
Akit én ismerek, lejárt a zöldkártyája közben és mondták neki, ha nem csináltatja meg ő, mert hát az ővé még a kocsi, akkor sajnos nem tudják próbakörre elvinni a tisztelt kuncsaftokat és hát akkor nem fogják megvenni. Osztott szorzott és inkább megcsináltatta zöldet, kész szerencse, hogy a műszakit két évre adják és az nem járt le az eladás előtt.

Ciri 2008.07.10. 22:14:37

Pista

Egyáltalán nem vagy képben.
Ha egy autót kivonnak a forgalomból, arra semmit sem kell fizetni.Sem kötelezőt, sem súlyadót.

A másik: hogy lehet egy autót (ami egy másik vásárlásánál önerőt képez)bizományba megvenni??
Szerinted akkor Magyarországon, akinek van új autója és beszámíttatta a régit ebbe, azoknak két kocsi van a nevükön ????

Annyira butaságokat írsz, hogy egyszerüen nincs rá válasz...

Cornucopia 2008.07.10. 22:16:08

Ciri: nem az a gond hogy nepper vagy, az sem hogy tekered az órát (legalábbis nekem csak áttételesen) az a gond, hogy úgy csinálsz mintha neked semmi közöd nem lenne hozzá, na ez a baj. Te mosod kezeidet hogy neked aztán semmi közöd a használtautókhoz, közben lépten nyomon arról írsz hogy hogyan is csinálják és véded őket mintha mégis lenne egy kis részed az üzletben..., persze ez is kezd ilyanná válni mint a motorozós fórum ahol minden motoros az 1000-es sportmotorokkal is mindig 50-el megy, és országúton is csak 90-el (már ahol szabad) :DDD

Ciri 2008.07.10. 22:17:24

Pista

Ha az ismerősöd tényleg így járt, akkor Ő a világ legnagyobb ökre, semmi kétség.

Ciri 2008.07.10. 22:21:16

Cornucopia

Na látod, látod !
Amikor ráébredsz,hogy mekkora állatságokat írtál, elkezded a ködösítést, meg a nem ide illő dumát.

De úgy látom legalább felfogtad félig-meddig amít szerettem volna mondani.

Cornucopia 2008.07.10. 22:29:21

A konzekvenciám: a nepperek saját maguk alatt vágják a fát, egyre kevesebben hiszik el amit mondanak. Közel járunka ahhoz hogy -mint az USA-ban- a nepper a legutolsó a szavahihetőségi listán, talán holtversenyben az ügyvéddel, viszon óriási kárt okoznak az óratekerésekkel mivel leértékelik a frankó autókat is. Ez olyasmi mint a hamisítás. Azt is meg lehet magyarázni, hogy ugyanmár ki az aki elhiszi hogy pl egy valódi Nike cipőt kap a piacon 1/3 áron. Pedig van aki elhiszi és mivel a cipő 1 hónap alatt szétesik azt mondja: ilyen szar a Nike még jó hogy 1/3 áron adták, mert annyit sem ér. Elújságolja fűnek, fának és rontja a hírnevét a cégnek. Gyakorlatilag az autógyártókat is nehéz helyzetbe hozzák, mert Józsi bácsi aki összeszedett egy 3 éves BMW-re egy csomó pénzt -még sohasem ült újban, el sem tudja képzelni, hogy ez hogy néz ki- azt fogja mondani a 300-eKm-t futott BMW-re hogy milyen szar még csak 100eKm van benne és már szét is hullott... Ha véletlenül összejön neki egy újra való akkor sem fogja megvenni mivel szerinte szar.

Cornucopia 2008.07.10. 22:32:11

Ciri: Hol is ébredtem rá? Az a baj hogy már nem érted amit írok, olvasd el még 1X. Szerintem ez a tipikus nepper ködösítés ezt hívják úgy hogy hátúlról mellbe :D

Ciri 2008.07.10. 22:33:07

Cornucopia

Minden mondatoddal egyet értek kivételesen !

De az éremnek két oldala van! (ötödjére)

Na ez volt az én konzekvenciám!

Cornucopia 2008.07.10. 22:34:58

Ja de a két oldalnak összhangban kell lenni, mert egyébként nem ugyanaz az érem...

Ciri 2008.07.10. 22:35:01

"Az a baj hogy már nem érted amit írok,"

Ezt nem kellett volna, agyfaszt kaptam tőled!

Jó éjt !

Cornucopia 2008.07.10. 22:36:37

Neked is jó éjt (de tényleg) :)

speedfreak 2008.07.10. 22:56:55

Na jó akkor a 4 köcsög eszement halandzsájának is egy a vége: megállapítottuk hogy a pofátlan lenyúlószöveg hogy a vevőkért van a visszatekergetés hogy megnyugodjon a rózsaviráglelkületük hogy ők nem 200e-rel vettek kocsit szemtelenül magas áron az egyszerűen abszurdum. Ez nem másra megy ki mint hogy szürreális áron lehessen csencselni ebben a gennyes itteni beltenyészetben a sok köcsög magyar által 2 év alatt teljesen hazavágott kocsikat. Mert most őszintén normális ember mi a faszért is adná el a 4-5 éves autóját? talán mert ráunt a színére, vagy ilyen kurva jól élünk hogy kijött a facelift az adott modellra és rohanok megvenni? Nem hanem mert tönkrebaszta összetörte a marhája és most a roncsáért akar egy valag pénzt kapni, mert képtelen belenyugodni hogy 4 év alatt 4 milliót bukott, ennyi. Egyszerűen megvan a használt szarokért a reális ár és be kellene végre látni hogy használtan senki nem akar bagónál drágábban kocsit venni, és senki nem a szarából fog meggazdagodni. És pontosan az a megoldás arra ha nem meg el egy adott kocsi hogy egyszerűen reális pénzért kínáljuk, mert spec 2 misinél többet normális ember nem fog adni 200e körüli autóért ha az mondjuk egy 500E klasse vagy 5-ös BMW még ha az elmegy 600e-ig is. Mert 2 millió egy átlag magyar parasztnak sok lóvé azért hogy vegyen egy használt szart belőle. Különben meg arra hogy cipeltesse a valagát tökéletesen megteszi a '94 körüli Swiftek is 300e-ért, mert hogy annak az a reális ára. Vagy egy első tulajos Favorit, Samara, Maruti, Daewoo Hyunday ugyanennyiért. Csak akkor ott a szálka az ember szemében hogy cigány kormány lenyúlja az átíráskor a kocsi árának a harmadát. Meg azt is bírom mikor pár suttyó eljáttsza a sztorit hogy lakótelepi 8 milliós garzonban vegetálok de 4 milliós kocsim van ami kinnt áll a tömb előtt a szabadban évekig! Beszarás az igénytelenség teteje ami itt megy, az öregapám a Wartburgját 353-as 5 éve nem volt lelke kinnt hagyni, mert annyit megérdemel a kocsi, jó tudom most a sok nagyokos előjön hogy annyi garázst nem bírna el az egész ország, akkor meg azt mondom nem az ilyen helyre kell elpazarolni egy felsőközép kat autót ami kiteszi a kégli árának a felét. Jó oda egy 2 milliós koreai alsóközép is. Ja és újautókereskedőnek nem muszály beleszámítgatnia használt roncsokat a kocsik árába, mert senki nem kötelezi, eladhatja a kedves balfácán maga is a kocsiját előtte mielőtt újat vesz aztán ott a beszámítás, különben meg ugyanolyan nepper vagy mint a többi ingyenélő aki majdhogynem éhen nem hal, aztán ha lesz 2 szabad percem majd még meg is siratom a rohadt köcsögjét!

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.10. 23:11:23

A kereskedőnek nem kell kötelezőt fizetnie, egyébként. A szalonban beszámításnál meg nem biankó adásvételit kapsz. A szalon megveszi tőled, oszt csinál vele amit akar. Az összeg meg a lap alján az indulórészlet az új fosba. Ennyi, mit kell már ragozni végtelenségig? Eh...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.10. 23:14:19

Bizományos értékesítés a használt telepen van. "hát én nem veszem meg, de itthagyhatod, hátha" Na. Pont, vége, jóéjt.

nissin 2008.07.10. 23:17:28

a visszatekert és lopott robogó mintapéldája:)
www.hasznaltauto.hu/2218138_aprilia_leonardo_2002

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.11. 00:02:09

LoááááL :D Ez komoly hirdetés, igazi fasz.

[] (törölt) 2008.07.11. 00:44:53

"Meg azt is bírom mikor pár suttyó eljáttsza a sztorit hogy lakótelepi 8 milliós garzonban vegetálok de 4 milliós kocsim van ami kinnt áll a tömb előtt a szabadban évekig!"

na es a suttyo nem vehet azt a penzebol, amit akar? konkretan mi a problemad, hogy neked csak 4 millios szuterenre, meg 2 millios stiftre telik? :)

Ciri 2008.07.11. 05:51:43

speedfreak
"Na jó akkor a 4 köcsög eszement halandzsájának is egy a vége"

Amennyiben ezt nekem (is) szántad, akkor elmehetsz anyádba, annál is inkább, mert amit leírtál, csak a hozzá nem értésedet mutatja, tehát elég kacagtató halandzsa.

Gaben 2008.07.11. 07:14:58

Na a végére csak elszabadulnak az indulatok...

Az én konzekvenciám:
'Németből' behozott autót nem veszünk, mert vissza van pörgetve az óra.
Magyarországi autót nem veszünk, mert nincs rendesen szervizelve.
Új autót nem veszünk, mert nagy az értékvesztés.

Két lehetőség maradt:
1. MÁV
2. Mivel mindegyik szívás, bármelyiket megvehetem, csak hagyjak fel minden reménnyel...

haha 2008.07.11. 09:13:55

Ciri,

Nem nagyon hat meg, hogy az udvarukon néha 100-150 millió Ft áll. Sőt tovább megyek, leszarom. Klasszikus dolog ugye, hogy csak azt ne kérdezzétek meg, hogy az első 1 millióm honnan van. Miből áll nekik 100-150 millió az udvaron? Vagy összecsalta, mert ezt másként ma nem kehet, vagy annyira hülye, hogy mind hiteles. Autót magánszemélytől vagy külföldről. És külföldről nem csak a neppert elkerülendő, de többet mennek autópályán az autók, jobb a szervízháttér és a bánásmód is.

nepper 2008.07.11. 09:22:49

Most már ragaszkodom hozzá, hogy én következetesen átverek mindenki... Ja és cső gazdag lettem belőle!!!

Hiszia Piszi 2008.07.11. 09:53:41

Sógornőm vett egy 6 év 9 hónapos corsát 55 000 km-rel.Mondtam neki,hogy ez mintha kevés lenne.(Mellesleg egy opel szalonban vette,majd egy attól független szervízben azt mondták szerintük nincs visszapörgetve)De én azért gyanakszom.Szerintetek visszapörgették oder nein?

Rocko- 2008.07.11. 10:05:56

nepper neppertôl vesz autót?

szsrobert · http://szsrobert.fw.hu 2008.07.11. 10:29:35

A megoldás: füstokádó,csögrő motorú szétrohadt autót kell vásárolni.
Sok pénzbe kerül a felújítás.De tudod,hogy utána sokáig nem lesz vele gond(már ha jól dolgoznak a felújító szakik,és jó minőségű alkatrészeket használnak fel).
Még most is elégedett lennék egy 1-es diesel Golffal/Jettával.
A felesleges igényekből lejjebb kell engedni a pénzüket sirató embereknek.
Mindenki arra költi apénzét,amire akarja,de utána ne sírjon a szája,hogy nincs egy vasa sem,hogy ő milyen szerencsétlen,mert átszabták alaposan.
Járt volna a Ladával,nem fizette volna ki a Lada árának kétszeresét az újabb autója javítására egy év alatt.
De neki meg kellet mutatni,hogy ő is tud JÓ AUTÓT! venni fényezett lökhárítókkal.
Költsék a pénzüket csillivilli plázacuncusoknak való alufelnis ékszerdobozokra,én maradok a mattfekete dübörgőknél,amikkel sérülés nélkül áthajthatok egy vékonyabb házfalon.

nepper 2008.07.11. 10:30:22

Hogyne venne... 2000 forintért az anyánkat eladjuk...

szsrobert · http://szsrobert.fw.hu 2008.07.11. 10:34:48

Teljesen mindegy,vissza van- e tekerve az óra, vagy nem,ha a jármű tökéletesen működik.Ha valós 70000 van benne,de üveghangon ment lehet kuka a motor.
A legjobb az lenne,ha vásárláskor leszerelhetnénk a hengerfejet,megmérhetnénk a hengerkopást,gyűrűhézagot.De ennek kevés a valószínűsége.
Szerezni kell egy jó motorblokkot,és egy olcsó autót kuka motorral.
Hagy tekerjenek a nepperek,én nem fogok náluk autót venni.
Amíg lószar van,addig veréb is.
Ne szarjatok annyit,lovak.

Ákos 2008.07.11. 14:00:50

Hiszia Piszi!
El lehet hinni, de ennyi futással a kocsinak úgy kell kinéznie és mennie, mintha most jött volna ki a szalonból! Látni kellene a kocsit.

trainmodeller · http://trainmodeller.freeblog.hu 2008.07.11. 15:12:07

Pista, nagyon benézett az ismerős valaki! Két autómat vette meg kereskedés, mindkét esetben adásvételivel, aznap lemondtam, leadtam felmondtam, kiírtam mindent. Az adásvételi a kezemben volt, a kereskedéstől, a többi innentől az ő saruk.
Kereskedésből vettem másik két autót, tőlük kaptam az adásvételit, és mindkét adásvételihez megkaptam az előző adásvételi - amivel ők vették - másolatát! Ezeket természetesen el is tettem.

GRX 2008.07.11. 15:48:56

Van ellenpélda is: anyám 5 éves Corsájában 13 ezer kilométer volt, amikor beszámíttatta egy újba (nem szétment alatta, hanem tetszett neki a plüss, a szervókormány meg a villanyablak az újban). Hetente háromszor eljárt vele 2x5 kilométert dolgozni, egyébként meg a garázsban állt kiglancolva. Másnap elvitték a márkakereskedésből (=neppertől) az autót. Tudom, ez a kivétel, ami erősíti a szabályt, de mégis létezik.

qualitaet 2008.07.11. 17:40:21

Ciri

Háát apám! Te az "ÉV ÉRTÉKESÍTŐJE"-vagy!:)

Az életemre esküszöm ,nem pejoratív
értelemben.

Ezt a kitartást! Szerényülök!

Előttem van, ahogy Géza bá' betér hozzátok, hogy kp. vegyen egy új Polo TDI-t, oszt' pár órával később kifordul a kapun az egy éve ott álló, régi fülkés ,hatliteres A8-cal, amit rámasszíroztál....:)DDDDDDDD

Topper Harley 2008.07.11. 17:45:29

Ciri-t kezdem sajnálni!!

Jani 2008.07.11. 18:33:34

Még egy kivétel (de biztosan van még sok hasonló):

12 éves Alfámat most szeretném eladni. 55000 km (!) van benne. Hát, nyáron motorral közlekedek, télen kocsival, ha nagyon muszáj. Ennyi. Senki nem hiszi el! Pedig, minden műszaki, minden zöldkártya alkalmával felírják a km-állást. Lehet ellenőrizni, de hát ezt már nem vállalja fel senki. Szinte, mint az új, de természetesen 12 évesen nem az.

qualitaet 2008.07.11. 18:42:03

Jani

Légy nyugodt, nem mindenki hülye hozzá, és ha tényleg olyan amilyennek írod, és reális a prezzo, pont ez a kategória (idős ,sportos de megkímélt,pláne sértetlen) amit pillanatok alatt elvisznek.

Ciri 2008.07.11. 18:49:41

qualitaet

Na Te vénember dobsz-e már végre egy e-mail címet?

qualitaet 2008.07.11. 18:53:39

Nyugi-boogie!
A hitel elbírálásra is várni köll...:)DDDDD

Ciri 2008.07.11. 18:55:01

Na mondjuk ennyit nem..:)

Ciri 2008.07.11. 18:59:28

Ennyit még annál a banknál sem kell várni, amelyik a tüdőszűrő papirodat is bekéri...:)

qualitaet 2008.07.11. 19:10:08

Én még nem vettem fel sosem, isten az atyám,bár kocsimat vettek meg így néhány esztendeje.
Manapság állítólag már tovább tart... :))

vaskalap 2008.07.11. 19:12:51

Én motoromat adtal el 4 évesen 3800 km el... elhitték mert tényleg alig használtam csak 7végén nyáron 20-30 km.
Automban is van 35 E km lassan 5 éves lesz. Bejárok vele dolgozni és vissza az napi 28 km dugoban az is nekem elég kb 2.5 óra az életemből. 7 végén közért közel így tényleg csakmunkára használom.

oldm 2008.07.12. 08:07:21

Mi lenne, ha nem kilométert, hanem üzemórát számlálna az autó??!! Legyen szervizintervallum jelző, korrekt szervizlista, innentől az állapot a lényeg... Nem mellékes, hogy 100 órát araszol a dugóban, vagy 100 órát megtesz országúton... szerintem:))

karesz2 2008.07.12. 08:42:11

Nem kell a kereskedőnek a régit bevenni? Akkor megveszem máshol az újat ahol beszámítják a régit. Volt olyan kereskedő aki kitakarítja és esküszik nem kell több használt. Ma tele van használttal, tehát mégis.
Az jobb, ha nem az utcán a panel előttt áll a verda a garázs meg elviszi a maradék lóvét, és mikor eladja kutyát nem érdekel a garázsban állt, női vezetőtől, stb.?
Új gép nagy bukás, használt nagy lutri.

oggy 2008.07.12. 12:11:49

Szegény, szegény nepperek, de sajnálom őket, a szívem szakad meg!!! Miko két éve használt autó után kajtattam, neppernél beülök a totál szétütött Astrába, elkértem a kulcsot, motor nagynehezen beindul... ekkor nézem a km számlálót ami tizenhatezer párszáz km-en állt. Kérdem a drogos kinézetű nepper suhancot, télleg csak ennyit futott a gép? Gondolkodás nélkül a képembe böfögte ,igen ennyi km van autóban... később kiderült a kb. 30 telepen álló Astra mind Belgiumból behozott taxi volt. Na szóval... menjenek az anyjukba!!

McLoad 2008.09.08. 15:57:19

A legrosszabb igazából nem is a visszatekerés, hanem pl a mi esetünk. Kedves barátnőm nyert egy mx 6-os tuningolt mazdát a 2008-as automobil kiállításon. Az autó régi, 1992-es, de reálisan 168e km van benne, mert az előző tulaj az egy mazda kereskedés tulajának a Lánya volt. Ebben az évben ugye fel lett újítva meg 5 milla rá lett költve (nyereményautó) de nem lehet eladni, mert a kereskedések nem veszik meg, mert régi, és biztosan vissza van tekerve, a magánszemélyek pedig pláne nem bíznak az ilyesmiben, hogy 16 éves autó ilyen szép állapotban, meg női tulaj, meg garázsban tartott... Persze... Pedig... Ez ebben az esetben tényleg igaz. Na ez a szívás :))

bigmar 2008.09.23. 19:21:53

Itthon tényleg nehéz, nagyon nehéz jó állapotú valós km óra állással autót találni. Szerintem N.o-ból érdemes autót behozni, mert, ha az ember megnéz 10 autót, abból 1 biztosan nagyon jó állapotú. Regadóval legalább annyiba, vagy többe kerül majd az autó, mint egy ugyanolyan hazai, viszont az ember tudja mit vett.

Rocko- 2008.09.23. 20:33:48

haha, most néztem kocsikat, a kintiek árban és minőségben ugyanazt hozzák ,mint a hazaiak, csak uyge tetéződik a regadó.
persze ez csak egy kis szeletke volt, amit néztem, de így nem éri meg.

melimeli 2008.12.21. 18:13:27

>Tudok olyan szerencsétlenről, aki már 1 éve fizeti két autóra a kötelezőt, meg közben a súlyadót is.

Nem kell kezet tördelni, meg kereskedőnek könyörögni, az elso útba eső ocsiban ki kell vonatni a picsába a forgalomból. Aztán majd megoldja mindenki.

djoob 2009.08.11. 13:55:28

Én 13 évesen vettem Mondeot tavaly 85e km-rel!
Abban tényleg annyi volt! Szívesen vennék hasonlót a jövőben is, ami garázsban volt, alig mentek vele stb...
Arról is tudom, hogy alig költöttem azóta rá.
süti beállítások módosítása